1.170 job matcher din søgning 1.170 job fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Danske Konferencecentre
Bookingekspert – få bred kundekontakt og stærke samarbejdspartnere

Danske Konferencecentre, Birkerød

Vil du arbejde med tæt kundekontakt i en virksomhed, som virkelig inddrager sine medarbejdere og prioriterer arbejdsglæde? Og er du motiveret af udsigten til at dykke ned i mange af Danmarks dejligste konference- og mødesteder?

Som vores nye kollega bliver du en del af vores bookingteam med i alt 9 medarbejdere. Her kommer du hovedsageligt til at tale med kunder og samarbejdspartnere, men der vil også være mulighed for at få nogle andre, administrative opgaver, afhængigt af dit talent og din motivation.

Du kommer ind i en virksomhed, hvor arbejdsglæde, ærlighed og involvering er noget, vi prioriterer utrolig højt.

Danske Konferencecentre
Danske Konferencecentre
Administrativ koordinator til nyoprettet stilling med exceptionel jobglæde

Danske Konferencecentre, Birkerød

Vil du arbejde med tæt kundekontakt og koordinering i en virksomhed, som virkelig inddrager sine medarbejdere og prioriterer arbejdsglæde? Og er du motiveret af udsigten til at forme din egen rolle?

Som vores nye koordinator kan du selv være med til at udvikle og forme rollen, da det er en nyoprettet stilling. Overordnet kommer du til at skulle have overblikket over diverse indkomne forespørgsler og kombinere dem optimalt med teamets ressourcer.

Du kommer ind i en virksomhed, hvor arbejdsglæde, ærlighed og involvering er noget, vi prioriterer utrolig højt.

Danske Konferencecentre
Signboard ApS Tolkeadministrator med stærke IT-kompetencer

Signboard ApS, Valby

Da vores mangeårige tolkeadministrator nu går på pension, søger vi en ny medarbejder til denne stilling.

Vi tilbyder et spændende job med meget skriftlig og telefonisk kundekontakt og en alsidig hverdag.

Dine primære opgaver består af følgende:

  • Daglig kontakt til brugere og kunder via telefon, email og SMS.
  • Planlægning af tolkenes arbejdstid og -opgaver for brugerne i tæt samarbejde med tolkene.
  • Kontakt til alle relevante interessenter som fx uddannelsessteder, tolkebrugere, hospitaler, jobcentre, sundhedshuse, DNTM (Den Nationale Tolke Myndighed), STUK (Styrelsen for Uddannelse og Kvalitet) mv.
Kompetent
TALSTÆRK OG DETALJE-ORIENTERET KOORDINATOR

Kompetent søger for Plandent A/S i Aarhus

Er du en serviceminded og ansvarsbevidst koordinator med flair for tal og fokus på struktur, orden og detaljer?

Hos Plandent går det stærkt, og derfor er der brug for endnu en koordinator til teamet i Aarhus, hvor du varetager mange forskellige opgaver, og hvor du tilbydes en arbejdsplads, der har fokus på ordentlighed og fleksibilitet.

Din primære rolle er at supportere og koordinere udstyrs- og serviceaktiviteterne i Jylland/Sjælland. Du har en relevant faglig uddannelse og har naturligt flair for økonomi, bogholderi eller it.

Kompetent
Arkil A/S
Håndfolk til anlægsopgaver i Kolding

Arkil A/S

Du bliver ansat i vores anlægsafdeling i Kolding, hvor vi udfører traditionelle anlægsopgaver indenfor vejsanering.

Vi er et stærkt og velfungerende team, der altid bakker hinanden op og sparrer aktivt med hinanden.

I Arkil er vi fagligt dygtige og vores medarbejdere får mulighed for at uddanne sig og erhverve de kompetencer, som arbejdsopgaverne kræver.

Arkil A/S
Rørlægger til Kolding

Arkil A/S

Vi har travlt og søger rørlægger til kloakering samt anlægsopgaver i Trekantområdet.

Vi er et stærkt og velfungerende team, der altid bakker hinanden op og sparrer aktivt med hinanden. Vi har en uformel kultur, hvor du er tæt på dine kollegaer og ledelse.

Vi tilbyder en moderne arbejdsplads med ordnede forhold i en virksomhed.

Guldager A/S
Servicekoordinator

Guldager A/S, Allerød

Guldager er i en spændende udvikling, hvor vækst er på dagsordenen. Det indebærer, at vores montører og teknikere er på flere jobs hos kunderne – og det skal planlægges.

Stillingen som servicekoordinator er en nøglepost, hvor du kommer til at sidde midt i ”orkanens øje”. Med tråde til de udekørende montører/tekniker, kunderne, sælgerne og lederne.

Vi tilbyder et spændende job, hvor du vil få mange forskellige opgaver. Du vil referere til vores Servicechef Brian Bonde Johansen og en stor del af dit arbejde vil foregå i tæt samarbejde med serviceteamet.

Guldager A/S
CH BYG A/S Proaktiv og struktureret kontorassistent søges til virksomhed i vækst

CH BYG A/S, Borup

Er du en person, der motiveres af administration, koordinering og telefonisk kontakt med vores kunder, og som tager ansvar for dine ansvarsområder – så er det måske dig, vi søger.

CH BYG A/S vækster, og søger derfor en kontorassistent til en stilling med tiltrædelse snarest muligt. Stillingen vil være på 28-37 timer om ugen, afhængigt af, hvad du ønsker. Du vil få din hverdag på vores kontor beliggende i Borup.

Dine primære opgaver bliver:

  • Planlægning og koordinering af personale
  • Oprette ordre
  • Telefonmodtagelse og kundekontakt
  • Ansvarlig for vores hovedmail – fordeling af indkomne mails
Arkil A/S
Serviceminded kontorassistent til Næstved

Arkil A/S

Er du en serviceminded og erfaren kontorassistent, der er engageret og god til at holde mange bolde i luften? Så har vi et spændende job til dig i en landsdækkende entreprenørvirksomhed, lokalt forankret i Næstved.

Du skal i samarbejde med vores nuværende kontorassistent løse administrative opgaver i relation til driften af kontoret samt igangværende entreprisesager.

Dine arbejdsområder og opgaver vil bl.a. være:

  • Lønkørsel for timelønnede medarbejdere og formænd
  • Debitorbehandling
  • Kreditorregistreringer
Vallensbæk Havn Havnekontoret Administrativ medarbejder (Havnesekretær)

Vallensbæk Havn Havnekontoret

Har du lyst til at være en del af udviklingen i Vallensbæk Havn, og ser du samtidig dig selv på en arbejdsplads, hvor der er frisk luft, masser af vand og sol, og hvor sommeren bringer en masse gæster, der nyder vores havn? Så er det måske dig, som vi leder efter.

Som administrativ medarbejder vil du få til opgave at administrere og organisere de daglige aktiviteter på havnens kontor og sikre, at alle kunder og gæster føler sig godt modtaget. Da vi er et lille team, hjælper vi også hinanden på tværs af de opgaver, vi har på havnen, så det forventes at du er lidt af en blæksprutte.

Danske Stenhuggerier A/S
Rådgiver/afløser til spændende branche

Danske Stenhuggerier A/S, Holbæk, Slagelse, Ringsted, Næstved og Roskilde

Se video om Danske Stenhuggerier A/S som arbejdsplads

Kan du periodisk afsætte 20-30 timer/ugen på en anderledes arbejdsplads?

For at udfylde stillingen kræves ikke, at man har kendskab til branchen. Vi forestiller os, at du har en baggrund, hvor du måske delvist har trukket dig tilbage fra arbejdsmarkedet.

Vi er åbne for, at du kan have mange forskellige tilgange til dette job og diskuterer gerne muligheder, der passer ind i din øvrige tilværelse.

Danske Stenhuggerier A/S
Nordic Computer A/S Sales Coordinator in An International Work Environment

Nordic Computer A/S, Nørresundby

We are looking for an ambitious profile with strong linguistic skills, who will play a vital role in supporting our international sales team.

To support our ambitious growth strategy, we are looking for a Sales Coordinator, whose primary tasks will be supporting our sales team with various sales and customer related tasks.

Your Primary Tasks

  • Primary stakeholder for administrative handling of questions and requests from existing customers
  • Contact, administrate and create leads and customers
  • Prepare, maintain and optimize sales related documentation like quotes, contracts etc.
Matas A/S Facility-koordinator – projektansættelse på 6 mdr. med mulighed for forlængelse

Matas A/S, Allerød

Til vores Facility-afdeling, søger vi en koordinator til en projektansættelse på 6 mdr. med mulighed for forlængelse.

Du vil blandt andet koordinere og have lettere projektledelse med mindre byggeri, samt større og mindre ombygning af vores faciliteter. Du vil også blive en del af andre større og mindre Facility-relaterede projekter, såsom energioptimering og generelle driftsoptimeringer.

Farum Beton A/S
Intern salgskonsulent

Farum Beton A/S

Har du lyst til at blive en del af en innovativ virksomhed i den eksklusive del af betonbranchen? Så har du nu mulighed for at blive en del af vores salgsteam i Farum.

Vores kunder er alle lige fra private, mindre og mellemstore anlægsgartnere/brolæggere til kommuner, trælaster m.v. I forbindelse med salg af vores produkter yder vi kunderne råd og vejledning og afholder diverse salgsrelaterede arrangementer.

Dine opgaver bliver ud over den daglige ordremodtagelse, bl.a. at udarbejde tilbud, personlig betjening, disponeringsopgaver og diverse ad hoc-opgaver.

Farum Beton kan tilbyde dig en spændende stilling i et uformelt og travlt miljø. Du får kontakt til mange mennesker og stor indflydelse på din egen hverdag.

Farum Beton A/S
Alzheimerforeningen Piccoline/piccolo til sekretariatet i Alzheimerforeningen, København K

Alzheimerforeningen

Ligger det i dit DNA at være serviceminded og fleksibel i din tilgang til opgaverne, og har du tilmed et godt humør?

Alzheimerforeningen er en patientforening, der inden for de seneste år har været i vækst, og vi har derfor brug for din hjælp til diverse administrative opgaver.

Din arbejdsdag består af mange forskellige opgaver, og fælles for mange af dem er, at du hjælper dine kolleger og sørger for, at sekretariatet altid er indbydende. Du er en teamplayer, der tager ansvar og giver en kollega en hånd med, så I sammen når i mål med både de store og små opgaver.

HB-Care A/S
Driftsdisponent

HB-Care A/S, Tilst

Kunne du tænke dig at være med til at gøre os endnu bedre ved at håndtere det øgede behov for specialtransport i Midt- og Østjylland, ved at indgå i et lille team bestående af meget motiverede og dedikerede medarbejdere? Så kan vi ikke undvære dig i Danmarks mest spændende mobilitetsvirksomhed.

Vi er i gang med en spændende udvikling, og udvider derfor med endnu en driftsdisponent til vores team. Du kommer til at arbejde med indskrivning, planlægning og mandskabsbehandling indenfor visiteret specialkørsel, hvor du kan udvikle dig blandt fagligt stærke kolleger.

Du får et udfordrende job i et godt arbejdsmiljø, hvor der er plads til nytænkning og initiativ. Vi har altid en positiv indstilling til arbejdet og fejrer gerne vores succeser.

HB-Care A/S
Kvinderådet Central administrativ medarbejder

Kvinderådet, København

Drømmer du om at arbejde i en lille NGO med meget på hjerte? Har du en administrativ baggrund, sans for struktur og kan få pengene til at passe?

Det er dig, der bl.a. laver løn, bogfører og laver simpel økonomi-opfølgning, planlægger og koordinerer møder og større arrangementer og holder styr på deadlines samt holder medlems- og adresselister ajour.

Vi tilbyder en arbejdsplads med gode kollegaer, der brænder for arbejdet med ligestilling og kvinders rettigheder.

Stillingen som administrativ medarbejder er som udgangspunkt på 30 t/ugen. Men der er mulighed for færre og flere timer afhængig af opgaver og din profil.

Sambla Group
Salgskonsulenter til Københavns fedeste arbejdsplads!

Sambla Group, København

Ønsker du at indgå i et socialt team med andre unge, hvor positiv energi, højt humør, fejring af succeser og sammenhold er en stor del af dagligdagen?

Vi søger dig, der f.eks. er i gang med dit sabbatår, har gåpåmod, gode taleevner, er udadvendt og trives i et socialt miljø med andre unge.

Sambla Group søger lånekonsulenter til vores salgsteam, der har kontor i hjertet af København. Erfaring er ikke et krav, da vi sørger for at lære dig op i arbejdet med salg og kundehåndtering.

Vi er en virksomhed, der udover at være ambitiøse lægger stor vægt på det sociale. Vi arrangerer fredagsbarer, team-events og årlige fester. Du har mulighed for selv at påvirke din løn, få attraktive personalegoder, blive kontorets bedste bordfoldspiller og du får selvfølgelig de bedste kollegaer!

Sambla Group
Gem
Domusnova Boligbyg ApS Administrativ medarbejder/PA

Domusnova Boligbyg ApS, Randers

Bliv en del af vores team - PA for ledelsen i Domusnova Boligbyg (personlig assistent).

Som PA kan du se frem til en hverdag med stor variation i opgaverne, som kan spænde lige fra kalenderstyring til udarbejdelse af materiale til enhver art til produktion, lager/logistik, byggepladser og til en rolle som projektleder på sideløbende opgaver.

Din primære opgave bliver at supportere ledelsen i Domusnova Boligbyg i dagligdagen med både ad hoc- og planlagte opgaver. Opgaverne står allerede i kø, og det bliver derfor vigtigt, at du trives med en hverdag, hvor du kan jonglere med mange bolde i luften, være proaktiv og samtidig arbejde struktureret.

Skattestyrelsen Administrative medarbejdere til Center for Straffesager

Skattestyrelsen, København

Kan du skabe overblik over mange forskellige sager og samtidig bevare blikket for detaljerne i den enkelte sag? Hvis du kan svare ja til det, så er du muligvis vores nye kollega i Straffesagsenhed 4. 

I Straffesagsenhed 4 ligger Visiteringen, som er indgangen for alle de straffesager, der behandles i Center for Straffesager. Som administrativ medarbejder får du en afvekslende hverdag, hvor ikke to dage er ens.

Som administrativ medarbejder hos os får du ansvar for bl.a.:

  • journalisering af sager
  • visitering af nye sager, som tilgår Center for Straffesager fra Skatte-, Motor- og Toldstyrelsen
  • at sikre sagssagsregistreringer
Skattestyrelsen

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV