212 job matcher din søgning 212 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Scandic Hotel A/S
Receptionist, 40 timer over 4 uger, Scandic Roskilde Park

Scandic Hotel A/S

Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt? Så tror vi på, at du er vores nye deltidsreceptionist på Scandic Roskilde Park.

Se video om Scandic Hotel A/S som arbejdsplads

Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med.

Du har en sjette sans for god service og spørger altid vores gæster, om der er noget, du kan hjælpe dem med, inden de selv spørger. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Opgaver

  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Servicering af gæster inkl. håndtering af gæstefeedback
  • Daglige rutiner i receptionen inkl. kasseafstemninger
Scandic Hotel A/S
Vallensbæk Kommune KUNNE DU TÆNKE DIG AT VÆRE EN DEL AF ET VELFUNGERENDE TEAM PÅ KIRKEBÆKSKOLEN? VI SØGER EN SERVICEMINDED OG STRUKTURERET SKOLESEKRETÆR MED ANSVAR FOR ELEVADMINISTRATIONEN

Vallensbæk Kommune

GENOPSLAG - DA VI ØNSKER ET BREDERE ANSØGERFELT

- Vores dygtige skolesekretær flytter til Jylland, hvorfor vi søger en skolesekretær med tiltrædelse hurtigst muligt…

Kirkebækskolen er en specialfolkeskole, der underviser elever med multiple funktionsnedsættelser og svære kommunikationsvanskeligheder. Vi har ligeledes et Børnehus, SFO, STU og Klub.

Da du er skolens ansigt udadtil, er det en vigtighed, at du af natur har et stort servicegen og virkelig sætter en ære i at hjælpe dine kollegaer.

Den ledige stilling omfatter følgende arbejdsopgaver:

  • Ansvarlig for elevadministration, herunder diverse mødeplanlægninger og koordination heraf
  • Planlægning af elevkørsel og daglig lettere skemaopdatering og opfølgning
  • Opgaveoversigter vedr. lærere og pædagoger
PeopleLink Økonomi- og administrationschef

PeopleLink søger for Kerteminde Forsyning A/S

Du understøtter forretningen fra et økonomisk perspektiv & leder ’husets’ administrative omdrejningspunkt

De 8 dygtige medarbejdere i din afdeling håndterer mangeartede opgaver, når det handler om afregning, bogholderi, budgettering, rapporteringer og kundeservice. De arbejder i en hverdag med løbende ændringer pga. ny lovgivning, myndighedskrav og interne prioriteringer, ligesom din og deres kontaktflader spænder bredt, lige fra kunder og afdelingschefer til bestyrelsen og forsyningssekretariatet.

Dine hovedopgaver er at:

  • Lede og udvikle afdelingen fagligt og socialt, herunder arbejde med digitalisering af arbejdsprocesser
  • Samarbejde tæt med dine kolleger i ledergruppen om at udvikle alle forsyningsområder bæredygtigt, sikre effektiv drift inden for lovgivningens rammer og høj kundeservice
  • Understøtte forretningsbeslutninger med data og rapportering bl.a. gennem udvikling af BI-rapporter
Krebs' Skole Administrativ deltidsmedarbejder

Krebs' Skole, København

Administrativ medarbejder søges til en deltidsstilling på ca. 50%. pr 1. december 2022, gerne med skolesekretær eller lærerbaggrund.

Afhængig af tidligere erfaring og kompetencer kan beskæftigelsesgraden evt. udvides med undervisningstimer eller andre opgaver.

Vi ønsker en person der:

  • har erfaring fra administrativt arbejde.
  • har IT-kompetencer og erfaring med programmerne TRIO og TEA tabulex, samt Skoleintra.
  • kan deltage i skolens GDPR-arbejde, (ajourføring af dokumenter og vejledning af medarbejdere)
  • kan stå for koordination og tilmelding ved prøver: folkeskolens afgangsprøver, nationale tests og interne prøver.
Uddannelses- og Forskningsministeriet
Områdeleder søges til tilskudsregnskab

Uddannelses- og Forskningsministeriet, København

Se video om Uddannelses- og Forskningsministeriet som arbejdsplads

Som områdeleder for Tilskudsregnskab kommer du til at stå i spidsen for et erfarent og engageret team. Enhedens opgaver omfatter bl.a. periode- og årsregnskaber, projektregnskaber, controlling, afstemninger, og betjening af EU-revisorer og Rigsrevisionen. Opgaverne løses i et tæt samarbejde med kollegerne i kontorets to andre teams. Du får desuden som områdeleder en stor samarbejdsflade til styrelsens fagkontorer. Eksternt har vi et godt samarbejde med bl.a. Statens Administration, Rigsrevisionen og Økonomistyrelsen, og vi tilpasser os løbende til nye udviklinger, systemer, retningslinjer, mv.

Du vil få ledelsesansvar for ca. 5 medarbejdere, og det faglige ansvar for bl.a.:

  • Styrelsens periode- og årsregnskaber på tilskudsområdet
  • Udvikling af bidrag til instrukser, processer, forretningsgange og konteringsvejledninger
  • Interne kontroller og afstemninger
Vallensbæk Kommune Vikariat som Servicekonsulent til Vallensbæk Kultur- & Borgerhus

Vallensbæk Kommune

Er du serviceminded og trives du i mødet med borgeren, så er du måske vores nye kollega i Vallensbæk Kultur- & Borgerhus.

Vallensbæk Kultur- & Borgerhus ligger i Center for Sundhed, Kultur og Fritid hvor der er højt til loftet, så du får rig mulighed for at udvikle dig i jobbet. Du får ansvar og mange forskellige opgaver. Du kommer til at arbejde med mange forskellige fagligheder, der ihærdigt arbejder med at skabe gode rammer og tilbud for kommunens borgere. Vi løber stærkt, samtidig med at vi har det sjovt.

Arbejdsområder for den nye servicekonsulent

  • At indgå i den daglige drift af Kultur- & Borgerhuset, hvor alle medarbejdere indgår i vagtordning og både skal kunne løse biblioteks- og borgerserviceopgaver.
  • Diverse driftsopgaver på bibliotek- og borgerserviceområdet
  • Afløsning i rådhusets reception til frokost, ved sygdom, ferie m.m.
Lokale og Anlægsfonden Regnskabschef

Lokale og Anlægsfonden, Nyborg

Vil du være med til at holde styr på de knap 90 mio. kr., vi årligt uddeler til fremtidens mødesteder i fritidslivet, så skal du søge stillingen som vores nye regnskabschef. Lokale og Anlægsfondens regnskabschef går på pension efter 14 år i fonden. Derfor søger vi en ny dygtig kollega, der har lyst til at være en del af holdet og holde styr på fondens økonomi, controlling og ledelsesrapportering.

Du tilbydes en stilling med både drifts- og udviklingsopgaver i en spændende organisation, der er med til at udvikle rammerne for fritidslivet. Du tilbydes en central funktion i Lokale og Anlægsfonden tæt på fondens ledelse og med en stor fleksibilitet i arbejdstilrettelæggelsen.

Du kommer til at arbejde med alle aspekter af fondens økonomistyring og regnskabsvæsen lige fra bogføring, budgetlægning og ledelsesrapportering til at agere som sparringpartner om fondens mange forskellige projekter.

Munck Gruppen a/s
Teamleder til bogholderi

Munck Gruppen a/s, Nyborg

Munck Gruppen er en af Danmarks største anlægsentreprenører med aktiviteter i ind- og udland. Lige nu søger vi en engageret og ansvarsbevidst teamleder til Økonomi på hovedkontoret i Nyborg.

Som teamleder får du ansvaret for kreditor- og debitorbogholderiet og herunder personaleansvar for 4 medarbejdere inkl. én elev.

Vi er i den afsluttende fase i forhold til opgradering af vores nuværende Axapta-løsning til Dynamics 365 Finance & Operations, og du vil blive involveret i projektet og have mulighed for at sætte præg på dette. Vi lægger generelt stor vægt på kontinuerligt at udvikle og optimere vores processer og arbejdsgange og forventer, at du vil tage aktivt del heri.

Munck Gruppen a/s
Energistyrelsen
Enhedschef til modelarbejde og klimafremskrivninger

Energistyrelsen, København

Se video om Energistyrelsen som arbejdsplads

Vi søger dig, som har talent for ledelse og flair for tal og modeller og har lyst til at kombinere de tre. Vi opruster i chefteamet i Center for systemanalyse og hvis du har lyst til personaleledelse og erfaring med klimaområdet, er det måske dig, vi søger.

I vores center arbejder vi især med større analyser, fremskrivninger, effektberegninger, modellering og koblinger mellem forskellige sektorer. Vi arbejder i et felt med stort politisk fokus og vores kompetencer efterspørges både internt i Energistyrelsen og af eksterne parter. Klimaloven og målet om 70 % reduktion frem mod 2030 stiller krav til vores model- og fremskrivningsarbejde vi skal kunne se længere frem i tid, og du skal som leder være med i front for de teams, der arbejder med klimafremskrivninger og modeller.

Energistyrelsen
HumanTrust A/S
Økonomi- og administrationschef til en af landets ældste vognmandsforretninger

HumanTrust A/S søger for Arthur Andersen Kran & Transport i Horsens

Er der ikke en finger at sætte på dine evner inden for administration og økonomi? Og motiveres du af at yde både sparring og service? Så er det måske dig, der skal være med til at videreudvikle økonomifunktionen hos Arthur Andersen Kran og Transport.

Arthur Andersen Kran og Transport beskæftiger sig med lokal, regional og national vognmandskørsel i form af specialtransport, kranvogne, affaldscontainere og materiellevering.

Netop nu leder virksomheden efter en økonomi- og administrationschef, der kan sikre overblik og optimering og samtidig være sparringspartner for den øvrige ledelse. Du får base på kontoret i Horsens, hvor du bliver en tæt sparringspartner vedrørende økonomi og digitalisering for direktør, Søren Tinggård, som du refererer til.

HumanTrust A/S
Scandlines
Receptionist til Scandlines hovedkontor

Scandlines, København

Brænder du for at vise engagement og give vores gæster og egne medarbejdere den bedste service? Og trives du med at være ansvarlig for en bred vifte af både administrative og ad hoc-opgaver? Så er du formentlig vores nye receptionist.

Til vores moderne hovedkontor i København søger vi en energisk, serviceminded og pålidelig medarbejder, der har lyst til at være del af en professionel reception og være vores ansigt udadtil, når der modtages gæster. Stillingen er deltid 30-35 timer/ugen, og varetages som udgangspunkt med hjælp fra en anden kollega på deltid, idet receptionen ønskes bemandet i åbningstiden 7:30-17:00. Arbejdstidens fordeling aftales nærmere.

Scandlines
Poul Schmith/Kammeradvokaten
Sekretær

Poul Schmith/Kammeradvokaten, København

Trives du i en travl og varieret hverdag, hvor værdier som selvstændighed og høj faglighed vægtes højt? Så er det måske dig, vi mangler på vores hold.

Vi har meget at se til, og derfor søger vi en ny kollega, der i en travl og afvekslende hverdag kan hjælpe med at holde overblikket og være et koordinerende bindeled mellem de mange involverede både internt og eksternt.

De typiske opgaver vil være kvalitetssikring af dokumenter, herunder korrekturlæsning, tilretning og formatering af dokumenter, skabeloner og kontrakter, både i egne og i klienternes skabeloner – typisk i Word, koordinering og planlægning af møder og events, herunder kontakt med mødebooking, klienten og evt. andre eksterne, samt bistand til udarbejdelse af præsentationer i PowerPoint til fremvisning på events, hjælp ved voldgiftssager, klagesager for Klagenævnet for Udbud og retssager på minretssag.dk.

Poul Schmith/Kammeradvokaten
MatchMind Receptionist

MatchMind søger for Palle Mørch A/S i Aalborg

Har du lyst til at være ansigtet udadtil i receptionen og give kunder, samarbejdspartnere og kolleger den bedste service? - så er jobbet som Receptionist hos Palle Mørch måske noget for dig!

Palle Mørch A/S søger en dygtig og serviceminded Receptionist. Jobbet er fuld tid og et vikariat med henblik på fastansættelse.

Arbejdsopgaver

  • Besvare telefon og mail
  • Gennemse regnskaber
  • Tage imod gæster på kontoret
FOGH NISSEN Management CFO

FOGH NISSEN Management søger for Aalborg CSP i Aalborg

Projekter med grøn energi – solidt forretningsgrundlag med store internationale vækstmuligheder – store frihedsgrader og indflydelse

Stillingen som CFO i Aalborg CSP omfatter alt i det økonomiske og administrative område. Aalborg CSP er en projektvirksomhed, og du vil derfor også få en særdeles vigtig rolle i at understøtte ledelsen af projekterne.

Din hverdag vil være præget af nye udfordringer, hvor du starter på bar bund og derfra skal finde vej. Det skal du naturligvis trives med, og du skal også tro på, at du kan være med til at skabe værdi i netop det nye og i det udfordrende.

Du indgår i ledelsen med direktionen og de øvrige ledere. Du bliver en del af et miljø og en kultur, hvor udfordringerne er store, hvor der altid gås efter bolden, og hvor I sammen støtter og hjælper hinanden. Du kommer ind over alle områder af forretningen, og du motiveres af at skabe værdi med dine input og analyser.

Advokatfirmaet Lars Ulrich Advokatsekretær/Kontorassistent

Advokatfirmaet Lars Ulrich, Holbæk

Motiveres du af arbejdet med håndtering af personskadesager, familieret og privatretssager, og er du samtidig struktureret og grundig? Formår du derudover at holde hovedet koldt i en travl hverdag, hvor du i høj grad bruger dine kommunikative kompetencer? Så er det måske dig, vi leder efter.

Vi søger lige nu en advokatsekretær eller kontorassistent til vores kontor i Holbæk med tiltrædelse hurtigst muligt. Du kommer til at arbejde sammen med kontorets advokat og sekretær. Du vil som udgangspunkt komme til at beskæftige dig med sager inden for erstatningsret og familieret.

Finansministeriet Kontorchef til Finansministeriets kontor for uddannelse og undervisning

Finansministeriet, København

Har du en stærk interessere for de økonomiske konsekvenser af dansk politik og ambitioner for det danske samfund? Finansministeriet søger en fagligt og analytisk velfunderet kontorchef til Finansministeriets kontor for uddannelse og undervisning.

Kontoret har ansvaret for at understøtte regeringens politikudvikling, økonomiske politik og styring på børne-, undervisnings-, uddannelses- og forskningsområdet.

Opgaverne i kontoret spænder vidt og indeholder både drifts-, analyse- og udviklingsopgaver. Du får således en spændende ledelsesopgave, faglige udfordringer og en unik mulighed for at bidrage til Finansministeriets arbejde med at udvikle den offentlige sektor.

Leoni Advokater
Advokatsekretær til afdeling i Aalborg

Leoni Advokater

Vi har travlt, og derfor søger Leoni Advokater en advokatsekretær til vores afdeling i Aalborg.

Leoni Advokater er en full-service advokatvirksomhed med kontorer i Viborg, Holstebro og Aalborg. Vi beskæftiger ca. 45 medarbejdere. Arbejdsstedet vil være på vores kontor i Aalborg. Få yderligere oplysninger om virksomheden på vores hjemmeside www.leoniadvokater.dk.

Der er tale om en fuldtidsstilling til udførelse af advokatsekretæropgaver i nært samarbejde med jurister og øvrige sekretærer i Aalborg-afdelingen. Arbejdet vil primært bestå i arbejdsopgaver inden for det erhvervsretlige område, men også meget gerne dødsbobehandling, konkursbehandling og tvangsauktioner. Vi tilpasser gerne de faglige emner efter den rette person, da vi er fleksible.

Leoni Advokater
Krifa Medlemskonsulent til juridisk team

Krifa

Vi starter et nyt team i vores kontaktcenter, og vi har brug for nye kolleger, som brænder for at vejlede medlemmer telefonisk om ansættelsesret og trivsel i arbejdslivet.

Som konsulent kommer du til at indgå i et spændende, dynamisk og effektivt kontaktcenter med ca. 100 medlemskonsulenter fordelt på 4 teams, hvoraf det ene bliver vores nystartede juridiske team. Vores vigtigste opgave er at give medlemmerne en oplevelse af god arbejdslyst i alle samtaler.

Vi tilbyder

  • Et job, hvor du er med til at skabe God Arbejdslyst for medlemmer og dine kolleger
  • Et job i et nystartet team, hvilket betyder, at du har mulighed for at præge teamets retning
  • Feedback, træning, udvikling og faglig sparring på højt niveau
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
Sektionschef til Bevillingskontrolsektionen i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Ballerup

Lyder det interessant at prøve kræfter med den tværgående økonomistyring for jagerfly, skibe, IT og kampvogne? Kan du lide komplekse problemstillinger, og har du en stærk økonomisk baggrund? Falder det dig naturligt at motivere og styrke trivslen for dine medarbejdere? Så er det dig, vi søger!

Vi varetager i fællesskab et bredt opgavefelt. Vi arbejder med budgettering, budgetopfølgning og controlling. Herudover har vi en række koordinerende opgaver, der blandt andet omfatter økonomirapportering af Forsvarets materiel og vores egen organisation, Finanslov, internationale økonomiske projekter, prokura og en række udviklingsopgaver.

Vores division er præget af en åben og imødekommende kultur, hvor der lægges vægt på et godt arbejdsmiljø, og hvor omgangstonen er uformel.

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
ECCO Sko A/S
Office Manager

ECCO Sko A/S, Copenhagen

Our brand new Digital Hub is growing rapidly, and with an influx of new people, it is vital that the office operates as efficiently and enjoyably as possible – that’s why we need you. In return, we offer you a beautiful, modern workspace, great colleagues, and plenty of opportunities to expand your skillset, all within an industry-leading global company.

The Digital Hub is a key part of ECCO’s digital transformation. A few years ago, we were 10 people, today we are 40. As such, it is high time that we get everything fully organised – this is where you come in. Our bright, well-equipped offices in Carlsberg Byen are home to a diverse group of talented IT professionals, technical people, our directors and many others. You will ensure that the office is equipped as needed, make sure there is a welcoming atmosphere, and act as the first point of contact for colleagues and visitors in the office.

ECCO Sko A/S

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV