573 job matcher din søgning 573 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Murerfirmaet Axel Poulsen A/S Projektleder, gerne med håndværkerbaggrund

Murerfirmaet Axel Poulsen A/S, Vejen

Murerfirmaet Axel Poulsen A/S er inde i en rivende udvikling – derfor søger vi en projektleder til at varetage vores byggeopgaver indenfor murerentrepriser i nybyggeri og ombygninger indenfor både erhverv og boliger.

Du vil indgå i et team på 4 projektledere og vil få ansvar for dine egne byggesager. Arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Du vil selvstændigt skulle styre og gennemføre flere byggesager.
  • Styre økonomien på tildelte byggesager, herunder beregning af dækninger.
  • Du skal føre tilsyn med arbejdet og deltage i formandsmøder og byggemøder.

Du må meget gerne have en håndværksmæssig baggrund. Derudover også gerne baggrund som ingeniør eller konstruktør, og du har kendskab til ledelse af entrepriser indenfor erhvervs- og boligbyggeri.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Erfaren og smilende receptionist

Udviklingsselskabet By & Havn I/S, København

Kunne du tænke dig et arbejde, hvor din service og dit smil kan ses i hele vores organisation? Og har du administrative evner? Hvis ja, så har By & Havn jobbet til dig.

Se video om Udviklingsselskabet By & Havn I/S som arbejdsplads

Du bliver i det nyoprettede job som By & Havns receptionist en vigtig del af Intern Service, som står for driften af By & Havns reception og kantine. Intern service består p.t. af 4 kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen.

Vi har fokus på at løfte i flok og løser opgaver som bl.a. modtagelse af gæster, mødeopdækning, bestilling af kontorartikler, interne receptioner og mærkedage samt koordinering af interne opgaver.

Du vil herudover skulle varetage daglige opgaver i receptionen samt administrative opgaver.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Gem
Grønlands Selvstyre
Afdeling for Teknik & Tilsyn søger 1-2 nye kollegaer med ingeniørmæssig, teknisk eller naturfaglig baggrund.

Grønlands Selvstyre, Nuuk

Dine arbejdsopgaver vil være sagsbehandling og tilsynsarbejde i relation til råstofaktiviteter, hvor du vil være med til at sikre, at efterforskning og udnyttelse af vores råstoffer foregår forsvarligt med hensyn til sikkerhed og sundhed. Du vil derfor have et tæt samarbejde med såvel råstofselskaberne som en lang række myndigheder og tekniske rådgivere. Stillingen vil indebære nogen møde- og rejseaktivitet i forbindelse med tilsynsarbejdet.

Vi lægger vægt på, at du har en teknisk eller naturvidenskabelig baggrund som f.eks. ingeniør eller geolog.

Grønlands Selvstyre
Jobindex
Direktionssekretær/PA – hjælp os med at fremme den grønne omstilling

Jobindex søger for Green Power Denmark

Kunne du tænke dig at være helt tæt på ledelsen i en medlemsorganisation, der arbejder for at sikre en grøn omstilling af Danmark til gavn for alle?

Så bliv en del af Green Power Denmark. Her får du ansvar for de administrative opgaver for vores to viceadministrerende direktører.

”Fordi vi arbejder med den grønne omstilling, befinder vi os i kernen af nogle af de store politiske sager, der kører i Danmark lige nu.”
– Viceadministrerende direktør Mette Rose Skaksen.

Nysgerrig? Læs mere om jobbet her.

Jobindex
WH-PlanAction Aps Rådgiver til miljøafdeling

WH-PlanAction Aps, Skanderborg

Vi har travlt og søger derfor en ny medarbejder til vores miljøafdeling.

Her vil du indgå i et team, hvor vi udarbejder miljøansøgninger, VVM, lokalplanlægning, tilslutnings- og udledningstilladelser, sikkerhedsdokumentation for risikovirksomheder og lignende miljø- og planlægningsrelaterede opgaver. Projekterne vil primært være koncentreret om biogasbranchen, agroindustrien og dertilhørende energi- og miljøprojekter.

Vi tilbyder spændende opgaver med faglige udfordringer i en virksomhed med en stærk markedsposition og konkurrenceevne samt ambitioner om markant vækst.

Horten Advokatpartnerselskab
Engageret og serviceminded sekretær

Horten Advokatpartnerselskab, Aarhus

Er du fleksibel, serviceminded og struktureret? Formår du at holde hovedet koldt og humøret højt i en travl hverdag? Så er du måske vores nye sekretær til vores kontor i Aarhus.

Du vil indgå som en integreret del af to af vores afdelinger, og dine primære arbejdsopgaver vil omhandle:

  • Understøttende arbejde vedr. retssager, voldgiftssager, klagesager
  • Korrekturlæsning og kvalitetssikring af skriftlige fremstillinger
  • Korrespondance- og notatskrivning på dansk og engelsk (også efter diktat), og evt. mindre oversættelsesopgaver
  • Fakturering, kopiering og dokumenthåndtering
  • Oprettelse og arkivering af sager
Horten Advokatpartnerselskab
Favrskov Kommune To teknikere/entrepriseledere til vejdrift

Favrskov Kommune, Hammel

Vil du være med til at gøre vores veje og stier endnu bedre!

Vi har brug for dig nu, fordi to af vores dygtige kolleger går på pension. Afdelingen består af 16 medarbejdere i administrationen og 12 på Materielgården. Du kommer til at indgå i et administrativt driftsteam på 6 personer.

Da vi ændrer på ansvarsområder i teamet, kan du selv være med til at forme dit job.

Da stort set alle driftsopgaver i Trafik & Veje er udliciteret til eksterne entreprenører, vil en stor del af din arbejdsdag være planlægning og samarbejde med entreprenørerne. Derudover skal du føre tilsyn med egne ansvarsområder, som du også har økonomisk ansvar for. I samarbejde med resten af Trafik & Veje kommer du også til at arbejde med udbud af driftsopgaver.

Zealand – Sjællands Erhvervsakademi S/I
Vil du være med til at uddanne fremtidens bygningskonstruktører?

Zealand – Sjællands Erhvervsakademi S/I, Næstved

Frem til sommeren 2023 skal Zealand 2023 deltage i et nyt fyrtårnsprojekt, Femern Fyrtårn. Vi har derfor brug for flere hænder til at løfte vores mange og spændende underviseropgaver på bygningskonstruktøruddannelsen.

Du skal have interesse for formidling og undervisning, og det er desuden vigtigt for os, at du har lyst til at lære nyt og kan se dig selv i rollen som underviser.

Som underviser i Zealand får du en afvekslende hverdag, hvor du har stor selvbestemmelse kombineret med fleksible arbejdstider og mulighed for at arbejde delvist hjemmefra via virtuel undervisning. Du vil selvstændigt skulle gennemføre og tilrettelægge undervisning inden for flere fagområder og indgå i planlægning og udvikling af uddannelsen.

Zealand – Sjællands Erhvervsakademi S/I
Konstruktørforeningen
Byggepolitisk konsulent til public affairs

Konstruktørforeningen, København

Konstruktørforeningen (KF) søger en konsulent til at drive og udvikle foreningens byggepolitiske interessevaretagelse på vegne af snart 11.000 bygningskonstruktører.

Som byggepolitisk konsulent skal du medvirke til at fremme det bæredygtige byggeri og styrke bygningskonstruktørernes position som centrale aktører i den grønne omstilling af byggeriet.

Du kommer også til at bidrage til arbejdet med at udvikle og fremme foreningens synspunkter og dagsordner over for både medlemmer, politikere, presse og byggebranche. Repræsentation af KF i en række strategiske samarbejder inden for fx grøn omstilling, arbejdsmiljø i byggeriet og internationalt samarbejde, bliver også del af dine opgaver.

Du bliver del af vores public affairs-afdeling, der arbejder med interessevaretagelse, kommunikation, arrangementer og tiltrækning og fastholdelse.

Konstruktørforeningen
PRO&CO Projektleder til spændende byggeprojekter

PRO&CO søger for Ginnerup A/S i Skive

Er du god til at have mange bolde i luften på én gang, og har du lyst til at stå i spidsen for spændende og alsidige byggeprojekter, som du med stolthed kan fortælle om? Så er det måske dig, vi leder efter!

Som projektleder kan du blive tilknyttet både små og større entrepriseopgaver, afhængig af hvilken erfaring du kommer med, og hvad dine ønsker er. Typisk vil du enten være i gang med flere små projekter på samme tid eller køre ét stort projekt ad gangen.

Kunderne spænder vidt; lige fra nybyg og renovering for boligselskaber og erhvervskunder til restaurering af kulturhistoriske bygninger. Målet er dog altid det samme – at levere godt håndværk og solide løsninger samt sikre godt samarbejde og kvalitet i hele processen fra projektering til det færdige byggeri.

PRO&CO
SORTH & CO Specification Managers til Jylland og Sjælland

SORTH & CO søger for Knauf A/S

Der er tale om nyoprettede stillinger, som del af salgsstrategien om at komme tættere på beslutningstagerne i det foreskrivende led; arkitekter, entreprenører, bygherrer og rådgivere, for derigennem at sikre, at Knauf’s produkter og løsninger bliver foreskrevet i relevante byggeprojekter.

Herudover kan ansvaret defineres i følgende overskrifter:

  • Præsentation af Knauf-produkter og løsninger samt produkttræning hos arkitekter m.fl.
  • Præsentation af Knauf digitale værktøjer.
  • Vedligeholdelse og opbygning af kunderelationer hos relevante beslutningstagere og influenter
Atkins Danmark A/S
Stærkstrømsingeniør til fremtidens grønne infrastruktur

Atkins Danmark A/S, Aarhus og København

Er du stærkstrømsingeniør, og har du erfaring med jernbane, forsyning eller anlæg? Og har du lyst til at arbejde med nogle af fremtidens vigtige infrastrukturprojekter sammen med andre dygtige specialister? Så er det måske dig, vi mangler i vores afdeling Power.

Du bliver en del af Power, som holder til på vores hovedkontor i Ørestad og i Aarhus. Her er vi 17 kolleger der hovedsageligt arbejder med projektering og tilsyn af stærkstrøms- og højspændingsanlæg i forbindelse med bane, vej og anlæg.

I afdelingen udfører vi også projektering af ”normale” lavspændingsanlæg såsom tavleanlæg, belysning, kabelinstallationer mv. Så du vil blive en del af et bredt fagligt miljø, hvor der altid er hjælp at hente.

Atkins Danmark A/S
Knauf A/S
Teknisk rådgiver

Knauf A/S, Hobro

Har du erfaring inden for teknisk service, bygningsfysik og digitalt byggeri? Har du lyst til at kaste dig ud i letbygkonstruktioner, byggetekniske projekter, kunderådgivning og udbudsmaterialer? Så har vi måske jobbet til dig

Du bliver en del af vores kompetente team i Teknisk Service, på nuværende fem dygtige kolleger – et team med en udpræget holdånd, hvor åbenhed, hjælpsomhed og villighed til at gå den ekstra mil for hinanden, er toneangivende. Den fysiske arbejdsplads er på hovedkontoret i Hobro.

Som Teknisk Rådgiver vil dine primære arbejdsopgaver være:

  • Daglig dialog med forhandlere, entreprenører, ingeniører og arkitekter med henblik på løsning af byggetekniske udfordringer
  • Dagligt arbejde med bygningsfysiske discipliner som lyd, brand, fugt og statik
Knauf A/S
Bureau for Inatsisartut Er du vores nye akademiske udvalgssekretær?

Bureau for Inatsisartut, Nuuk

Bureau for Inatsisartut søger en dygtig AC medarbejder til betjening af parlamentets udvalg.

Du kommer til at indgå i udvalgssekretariatet sammen med 9 udvalgssekretærer, som refererer til kontorchefen. Den primære opgave som akademisk udvalgssekretær er at betjene et af Inatsisartuts udvalg, ved at yde saglig, neutral og professionel rådgivning af medlemmer af Inatsisartut inden for udvalgets fagområder.

Det betyder, at du bl.a. skal udarbejde dags-ordener og materiale til udvalgsmøder, betænkninger og pressemeddelelser samt planlægge og afvikle samråd, besøg og udvalgsrejser i Grønland, Danmark og eventuelt udlandet. Udvalgenes møder og arbejde foregår primært på grønlandsk, og der er derfor tilknyttet en tolk til hvert udvalg.

ATP
Management Assistant til ATP’s CEO og den øvrige direktion

ATP, Hillerød

Vil du supportere ATP’s CEO og den øvrige direktion og være med til at drive og eksekvere på ATP’s strategiske agendaer?Er du klar til næste skridt i din karriere i en nøglerolle tæt på topledelsen?

Til rollen som Management Assistant for ATP’s administrerende direktør Martin Præstegaard og den øvrige koncernledelse søger vi dig, der ønsker en hverdag med alsidige arbejdsopgaver helt tæt på de strategiske beslutninger og direktionen og med snitflader til hele ATP’s organisation.

I rollen får du ansvaret for at understøtte direktionens daglige virke, herunder forberede beslutningsoplæg, sikre opfølgning hos og håndtering af centrale stakeholders og udarbejde interne såvel som eksterne præsentationer.

ATP
Gem
Sydbank
Områdeassistent/PA for områdedirektør til Sydbanks Område Sønderjylland

Sydbank

Vil du være en væsentlig aktør i et af Sydbanks stærke områder med mange spændende tiltag, så er chancen her nu.

Som områdeassistent skal du bevare overblikket i en travl hverdag, have styr på detaljerne og holde orden på tingene. Vi søger derfor en ansvarsbevidst, selvstændig og serviceminded kollega, som kan indgå i et tæt og fortroligt samarbejde med bl.a. områdedirektøren – og være koordinator og ansvarlig for en række væsentlige opgaver i vores dynamiske og velfungerende område.

I Sydbank har vi fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Bare bank - helt enkelt. Vi tror det er en af hovedårsagerne til, at vi har nogle af de mest tilfredse medarbejdere og kunder i branchen.

Sydbank
Career Faglig dygtig byggeleder

Career søger for Myhlenberg Byg A/S i Arden

Vil du være en del af et faglig stærkt miljø, hvor man sætter en stor ære i at udføre håndværk af høj kvalitet? Har du erfaring med byggeledelse, og er du i stand til at agere både socialt og professionelt med kollegaer, håndværkere og bygherrer? Og kunne du tænke dig at arbejde med store erhvervsprojekter, hvor du får indflydelse på alle dele af byggeriets faser fra start til slut? Så er det netop dig, vi søger til denne spændende stilling.

Vi søger en dygtig og kvalitetsbevidst byggeleder, der med fremdrift, gode samarbejdsevner og klar kommunikation kan sikre en god afvikling af Myhlenberg Byg A/S’ større og mindre byggeprojekter – primært i Jylland. Virksomheden er geografisk beliggende i Arden, men har kunder i hele landet. Vores opgaver er primært totalentrepriser for kunder, som hovedsageligt er erhvervskunder og professionelle bygherrer.

Career
Centrica Energy Trading A/S
Receptionist

Centrica Energy Trading A/S, Copenhagen

Interested in joining a growing multinational business and taking a role in one of Europe’s leading renewable energy trading companies? We’re looking for a receptionist for our Copenhagen office.

As our new receptionist you’ll be the face of our Facility Service team in Copenhagen, reporting to our Facility Manager and working alongside a dedicated team of 14 colleagues with different responsibilities across the facility service area. You’ll work closely with our two receptionists based in Aalborg, but you’ll have the primary responsibility for our 35 colleagues based in Copenhagen.

Responsible for the overall function and look of our office and managing e.g., cleaning personnel and service contractors, you’ll work with a wide variety of administrative tasks, but also physically take part in keeping the office looking sharp, ensuring that soda- and coffee machines are operational and updating the seating plan.

Centrica Energy Trading A/S
fsb Erfaren sekretær

fsb, København

fsb er Københavns største almene boligorganisation med ansvaret for drift og udvikling af ca. 13.000 boliger i en række markante ejendomme i København. fsb har tradition for at spille en væsentlig rolle for byens udvikling. Vi blander os i debatten og i udviklingen af den almene sektor. Vi har høje ambitioner på vores beboeres vegne om deres muligheder for indflydelse på deres boligområde.

Dine primære opgaver vil være, at:

  • yde support til kolleger på ejendomskontorer, til fsb’s driftschefer og til kolleger i afdelingen
  • have ansvar for opgaver i forbindelse med boligafdelingernes årshjul herunder udarbejdelse af materiale til boligafdelingernes budget- og afdelingsmøder, urafstemninger m.m.
  • varetage ledelses- og udvalgsbetjening, herunder opgaver forbundet med planlægning og afholdelse af møder og arrangementer fx referatskrivning og opfølgning
fsb
Gem
JobBest Projektleder

JobBest søger for BJ Entreprise i Grønland

Sisimiut er Grønlands næststørste by med omtrent 5.600 indbyggere og befinder sig 40 kilometer nord for polarcirklen. Sisimiut er uddannelses by for KTI Jern & Metal, Bygge- & Anlæg, Råstoffer Arktisk Byggeri og Infrastruktur.

BJ Entreprise A/S søger snarest muligt en erfaren projektleder til opførelse af tilbygning på 1800 m2 i forbindelse med modernisering af sygehuset.

Bygningerne opføres med betonfundament og traditionelt tømrerarbejde. Aflevering forventes medio 2024

Stillingens omfang:

  • Daglig byggeledelse og mandskabsstyring
  • Afholdelse af bygge- og sikkerhedsmøder
  • Varetager planlægning og aftaler med samarbejdspartnere

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV