289 job matcher din søgning 289 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Stevns Kommune GENOPSLAG - Ny leder af vores velfungerende dagpleje fra den 1. december 2022

Stevns Kommune, Store Heddinge

Vi går ikke på kompromis og venter på dig, som er det rette match! Er du en faglig- og relationsstærk leder, som brænder for at gøre en forskel for de mindste i de første 1.000 vigtigste dage i deres liv? Trives du i et miljø, der kalder på dit nærvær og samtidig din evne med at lede på distancen? Og har du lyst til at lede kompetente, initiativrige og engagerede dagplejere?

I Stevns Kommune er vores dagpleje kendt for at være af høj kvalitet. Derfor søger vi en faglig stærk leder, der kan bevare vores udviklende og trygge dagplejemiljø. Du skal være god til at strukturere dit arbejde og skabe overblik samt formå at kombinere drift og udvikling på en hensigtsmæssig måde.

I samarbejde med dagplejepædagogen står du i spidsen for den pædagogiske udvikling. Du får ansvaret for dagplejens driftsøkonomi.

Soho Kontorhotel ApS
Receptionist

Soho Kontorhotel ApS, København

SOHO er et kontorfællesskab, som rummer ca. 800 personer fordelt på 250 virksomheder. Vi afholder møder og konferencer i alle størrelser, mange events, har café og kantine, restaurant og natklub mm. Vi tilstræber hver dag, at skabe rammerne for det gode arbejdsliv. Vi har to lokations i Kødbyen og en location i City.

Du er den første gæsterne og vores beboere møder, når de træder ind af døren. Vi har rygende travlt og har brug for din hjælp til receptionenens mange alsidige opgaver. Det er blandet andet at byde gæster velkommen, oprette bookinger og følge dem til dørs, fakturering, besvare mails og tage telefonen.

Soho Kontorhotel ApS
Viborg Kommune Børnehusleder - Genopslag

Viborg Kommune

Hvis du har lyst til at tage ansvaret for den daglige trivsel for 106 børn og 29 voksne, så har du muligheden som ny leder af Børnehusene Søndergaard og Rørsangervej. Som leder kan du sætte dit præg på to meget forskellige institutioner beliggende i Viborg.

Børnehuset Søndergaard er rammen om dagligdagen for 55 børnehavebørn, og institutionen adskiller sig blandt andet fra mange andre ved, at der ikke er noget hegn omkring institutionen, men at børnene selv kan tage ansvar for at holde sig bag de tegnede gule streger, der viser, hvor man må færdes. Derudover har Søndergaard mange forskellige dyr, som er en vigtig del af børnenes hverdag og det pædagogiske arbejde i institutionen.

Rørsangervej er en mere traditionel institution med 28 vuggestuebørn og 23 børnehavebørn, men præcist som i Søndergaard, vil du som leder få en engageret og dedikeret gruppe af medarbejdere, der brænder for at udvikle børnene og skabe en god hverdag i trygge rammer.

Idealcombi A/S Receptionist

Idealcombi A/S, Hvidovre

Til vores afdeling i Hvidovre søger vi en glad, serviceminded og udadvendt receptionist, som formår at levere et højt serviceniveau til vores kunder, gæster til huset og via telefonomstillingen.

I receptionen er du kundens første indtryk hvorfor din rolle er altafgørende for serviceoplevelsen, når der kommer henvendelser. Du bliver vores ansigt udadtil.

Arbejdsopgaver:

  • Omstilling af indadgående telefonsamtaler
  • Modtagelse af gæster på kontoret samt i vores showroom
  • Samarbejde med vores hovedreception i Hurup (Thy)

Vi tilbyder en spændende hverdag sammen med positive, motiverede og dygtige kollegaer.

Advokatsamfundet Advokatsamfundet søger en ekstra sekretær til vores tilsynsafdeling

Advokatsamfundet, København

Advokatsamfundet arbejder på et politisk neutralt grundlag for borgernes og virksomhedernes retssikkerhed og for et velfungerende retssamfund. Herudover arbejder Advokatsamfundet blandt andet for advokaternes uafhængighed og integritet samt fører tilsyn med alle landets advokater.

Du bliver en del af et velfungerende sekretærteam, der arbejder tæt sammen og har et fælles ansvar for at løse og udføre sekretariatets administrative opgaver. Du får mulighed for at beskæftige dig med en bred vifte af opgaver – herunder bl.a.:

  • indkaldelse/berammelse af tilsyn
  • selvstændig sagsbehandling og andre administrative opgaver i forbindelse med tilsyn
  • indhentning af materiale til brug for tilsyn
Genitor ApS Rektor

Genitor ApS søger for Nykøbing Katedralskole

Nykøbing Katedralskole søger en rektor, der kan stille sig i spidsen for en markant og perspektivrig udvikling til gavn og glæde for nuværende og fremtidige elever, medarbejderne og lokalsamfundet.

Som ny rektor skal du først og fremmest holde skole og have elevernes udvikling, deres læring og deres udvikling til myndige, aktive samfundsborgere for øje.

Som leder skal du fra første dag vise, hvad tydelig, involverende og tillidsskabende ledelse betyder i praksis. Der skal sættes gode standarder for åbenhed i fordelingen af opgaver og funktioner, og der skal lægges op til nyformulering af katedralskolens ståsted og dens ambitioner for mødet mellem elever og undervisere.

Der vil blive lagt vægt på at vælge en ny rektor, som har sin rod i kærligheden til gymnasieskolen, dens fag og dens dannelse, og som har undervisningserfaring, ledelseserfaring og virkelig gode kommunikative evner.

KFUM's Sociale Arbejde Engageret leder til Folkekøkkenet i Kolding

KFUM's Sociale Arbejde

KFUM’s Sociale Arbejde søger en engageret, erfaren og fagligt funderet leder til Folkekøkkenet i Kolding. Et arbejde med mening.

Du skal drive Folkekøkkenet i tæt samarbejde med KFUM’s Sociale Arbejdes hovedkontor. Her vil du indgå i et stærkt og fagligt funderet lederforum med kollegaer fra de øvrige 27 sociale caféer og væresteder i KFUM’s Sociale Arbejde. Jeres fælles arbejde understøttes og faciliteres af vores landsdækkende faglige leder for caféer og væresteder, som du også refererer til i det daglige.

Vi tilbyder:

  • en alsidig stilling med stort ansvar i en organisation, hvor der aldrig er tvivl om meningen og formålet med indsatsen
  • et job, hvor du kan bruge dine kompetencer og dit drive til at fortsætte Folkekøkkenets gode udvikling
  • engagerede og hjælpsomme medarbejdere i et uformelt, demokratisk miljø
DLA Piper
Facility Manager

DLA Piper, København

Vil du lede et ambitiøst team, der sikrer, at alle føler sig velkomne fra det øjeblik, de træder ind ad døren? Og vil du stå i spidsen for, at vores fysiske rammer altid fremstår præsentable og velfungerende? Er du tilmed en dygtig projektleder og koordinator, som samtidig har hænderne skruet rigtigt på? Så er du måske den facility manager, som vi mangler på vores kontor i København.

DLA Piper

Som facility manager på vores kontor i København bliver du leder af et ambitiøst drift- og serviceteam, der sikrer, at alle medarbejdere og kunder oplever en uovertruffen service når de besøger os. Vores drift- og serviceteam tager sig af reception, mødegang, events og kantine, og du vil således være daglig leder for et team på i alt 12 medarbejdere.

Vi løfter opgaverne sammen i teamet, men du vil have det overordnede ansvar for at alle mødes med gæstfrihed og professionalisme, og at vores fysiske rammer altid fremstår præsentable og velfungerende.

DLA Piper
Københavns Kommune Imødekommende sekretær/administrativ medarbejder til Køb, Salg og Leje (deltid eller fuldtid)

Københavns Kommune

Kan du skabe struktur og løse en bred vifte af administrative opgaver? Og kan du se dig selv i et spændende og juridisk miljø, hvor ikke én dag ligner den næste? Så er denne stilling måske noget for dig.

Som sekretær/administrativ medarbejder i Køb, Salg og Leje kommer dine arbejdsopgaver til at spænde vidt, herunder understøttelse af kontorchefen og juristerne på tværs af kontoret.

Du bliver en del af en enhed med ca. 25 jurister, hvor der er et højt fagligt kompetenceniveau og gode sparringsmuligheder med dine kollegaer, og hvor spændende, inspirerende og komplekse juridiske opgaver løses i et uhøjtideligt miljø og med stort kommercielt fokus. Du får spændende og varierede opgaver, og du får mulighed for at sætte dit eget præg på dagligdagen.

Deloitte Executive assistant til Global Transfer Pricing i Tax & Legal

Deloitte, København

Som executive assistant i Transfer Pricing afdelingen under Tax & Legal indgår du i et team med over 50 dedikerede professionals, og et supportteam med engagerede, administrative medarbejdere og sekretærer, som understøtter en afdeling på ca. 350 kolleger. Du skal have lyst til at kaste dig ud i hverdagens alsidige opgaver, som problemløser, og servicere vores partnere og medarbejdere.

Som executive assistant får du en bred række af opgaver såsom:

  • Kalender- og e-mailstyring for vores partnere
  • Planlægning og forberedelse af konferencer (både fysiske og virtuelle)
  • Udarbejdelse af mødereferater og opfølgning
Brovandeskolen Den Lille Skole I Skagen
Skoleleder

Brovandeskolen Den Lille Skole I Skagen

Kan du på en helt almindelig onsdag skelne mellem stort og småt – og handle værdibaseret? Kan du, i en travl hverdag, finde tid til at lede både pædagogisk og økonomisk?

Så er det måske dig, vi søger til at have det overordnede faglige, pædagogiske og administrative ansvar for vores skole og SFO.

Vores skole rummer 188 skønne elever fra 0. til 9. kl. og deres forældre, som vi har et åbent og tillidsfuldt samarbejde med.

Den faglige og pædagogiske ledelse ligger dig på sinde, du er ambitiøs mht. at udvikle og styrke kvaliteten af det faglige og pædagogiske miljø på hele skolen, men du har også øje for at balancere mellem nytænkning og respekt for det eksisterende.

Lån & Spar Bank
Direktionssekretær i Lån & Spar

Lån & Spar Bank, København

Har du erfaring som direktionssekretær, og trives du med at varetage mange opgaver på selvstændig vis og blive det naturlige omdrejningspunkt for Lån & Spars direktion? Så er dette job det helt rette for dig.

Som sekretær for Lån & Spars direktion på 2 personer, får du et tæt samspil med direktionen, og du vil få en alsidig opgavepalette.

Opgaverne vil bl.a. omfatte:

  • Forberedelse af mødemateriale, herunder udarbejdelse af resume af notater, herunder også til Generalforsamling og Repræsentantskabsmøder
  • Forberedelse til bestyrelsesmøder, herunder udkast til årshjul, dagsorden, udkast til referat m.m.
Lån & Spar Bank
Diakonissestiftelsen
Afdelingsleder søges til plejehjem i Gentofte med stærke værdier og søudsigt

Diakonissestiftelsen

Brænder du for at gå forrest i en hverdag, hvor målet er omsorg, faglighed og værdighed for vores beboere? Plejehjemmet Salem er selvejende under Diakonissestiftelsen – en af Danmarks førende velfærdsorganisationer. Lige nu søger vi en dygtig lederkollega.

Du får lederansvar for ca. 20 dygtige medarbejdere: social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter samt en sygeplejerske med koordinatorfunktion (i dag-, aften- og nattevagt). I skal i fællesskab skabe de bedste rammer og det gode liv for afdelingens 20 beboerne.

Dine opgaver vil bl.a. bestå i at sikre:

  • sammenhæng og faglighed i plejen til den enkelte beboer hele døgnet.
  • det gode samarbejde med pårørende.
  • sikre og udvikle et fagligt fokus på kerneopgaven med afsæt i Diakonissestiftelsens værdier og strategi.
Aarhus Kommune
Pædagogisk leder for udskoling og specialklasser, Rundhøjskolen Aarhus

Aarhus Kommune, Højbjerg

Kan du skabe og dyrke stærke relationer til de mennesker, du samarbejder med – og særligt de folk, som du har ledelsesansvaret for? Er du handlingsorienteret og kan tage initiativ, skabe overblik og struktur og sætte retning for dig selv og dine omgivelser? Så kom og vær med til at gøre Rundhøjskolen endnu bedre. Vi er en stærk byskole i bevægelse og med en markant faglig profil. Vi er samtidig idrætsskole og skole for både idrætstalentklasser og specialklasser.

Vi søger en pædagogisk leder, der kan stå i spidsen for vores udskoling (6.-10. klasse) og specialklasser. Du bliver ansvarlig for at varetage både faglig og personalemæssig ledelse for cirka 38 dedikerede og fagligt dygtige lærere og specialklassepædagoger, som alle brænder for at skabe læring og trivsel.

Du vil indgå i skolens ledelsesgruppe, der fungerer som et team, og hvor vi er der for hinanden.

Egedal Kommune
”Vi leder efter den skønneste appelsin til vores turban” – Sjældent udbudt stilling, som daglig leder i Degnebakken i Stenløse!

Egedal Kommune

Midt mellem de høstgule marker, naturstier, ”søskendedagtilbud i området” og Lærkeskolen, ligger børnehuset Degnebakken. Her finder du medarbejdere som har været her i over 15 år og medarbejdere som er kommet som friske pust, indenfor en kortere årrække.

  • Vi søger dig, som kan finde på at klæde dig ud til fastelavn om formiddagen og som senere kan afholde en forældresamtale (uden klovnenæse)
  • Dig som synes at musikken i livet, findes i børnenes glæde og trivsel
  • Måske kan du endda steppe/danse introen, når skolegruppen holder deres årlige afslutning? Dette er dog ikke et krav

Du bliver en del af et fagligt velfunderet område, hvor det forpligtigende fællesskab og vidensdeling spiller en afgørende rolle. Vores pædagogiske fundament og børnesyn i området udspringer af den pædagogiske tilgang ICDP, som alle personaler bliver uddannet i.

Egedal Kommune
Abc Klinik ApS Serviceminded kliniksekretær med bogholderkompetencer til fuldtidsstilling i ABC Klinik

Abc Klinik ApS, Ballerup

ABC Klinik er en psykologisk-psykiatrisk privatklinik, og vi får hele tiden flere spændende opgaver, og vi søger derfor en fuldtidsansat kliniksekretær, primært til vores hovedklinik i Ballerup.

Som sekretær i ABC Klinik vil du arbejde med en bred vifte af arbejdsopgaver og stillingen er på 37,5 timer og indebærer bl.a.:

  • Booking af tider til udredning og behandling, journalisering af henvendelser i journalsystem og følge arbejdsgange jævnfør klinikkens procedurer.
  • Dialog med klienter, patienter og kunder - i klinikken, på telefon, video og på mail.
  • Indhentning af samtykke eller journaler og journalisering af relevante oplysninger i klinikkens journalsystem.
DLA Piper
Sagscontrollere

DLA Piper, København

Er du god til at løse komplekse problemer og føler, at du er lidt af en detektiv? Kan du lide udfordringer, og kunne du tænke dig at blive en værdifuld sparringspartner for vores advokater og sekretærer inden for dit felt? Kan du bevare overblikket, og trives du med en travl hverdag, hvor tingene går stærkt?

DLA Piper

Som sagscontroller i vores nyoprettede centrale team vil du have en betydningsfuld og vigtig rolle i sagsarbejdet. Du vil hjælpe vores advokater med at gennemføre de obligatoriske og væsentlige opgaver, der er nødvendige ifm. oprettelsen af nye sager og klienter.

Dette inkluderer selvstændig håndtering af hvidvaskprocessen, gennemføre konflikttjek, assistere med vurdering af om en sag er DAC6 indberetningspligtig og indsamle de nødvendige faktureringsoplysninger.

DLA Piper
Forsvaret
Skoleleder til Christiansø Skole - Genopslag

Forsvaret, Christiansø

Da vores leder gennem de seneste fire år har valgt at flytte videre med familien, søger vi en afløser med eventyr i blodet - gerne med tiltrædelse den 1. december eller snarest derefter.

Christiansø Skole er en velfungerende skole med tre dygtige lærere og et tæt og godt forældresamarbejde. Det er samtidig en af landets mindste og hyggeligste skoler beliggende på Danmarks absolut smukkeste ø. Vi har efter sommerferien 12 elever fra 0. til 7. klassetrin. Vi plejer at sige, at skolen er landets mindste, der ikke er truet af lukning, for uden skolen vil vi ikke kunne bevare det levende øsamfund på Christiansø.

Stillingen er en fuldtidsstilling fordelt med 60 % undervisning og 40 % ledelse og administration. Du vil indgå i en ledergruppe med chefen for Christiansø Administration og øens souschef, hvor vi sammen koordinerer vores arbejde og aktiviteter på øen og i fællesskab deler en vagtordning.

Forsvaret
FysioDanmark Assens Sekretær

FysioDanmark Assens

Da vores nuværende sekretær har valgt at søge nye udfordringer, søger FysioDanmark Assens en sekretær på 30 timer om ugen pr. 1. november 2022. Er du den rette, venter vi dog gerne på dig, såfremt du har opsigelsesvarsel andetsteds, som løber til efter d. 1. november.

Vi er en travl klinik med en klinikejer, 7 fysioterapeuter og en sekretær. Du vil få en stilling med et stort ansvarsområde, og hvor du vil opleve at mange af dagligdagens arbejdsopgaver går igennem dig.

Du skal arbejde mandag – fredag fra kl. 08.00 – 14.00. Du skal have stor administrativ ekspertise samt flair for IT. Erfaring med SoMe er en fordel. Samtidig vil du løbende have meget personlig kontakt med de enkelte borgere i dagligdagen.

Arbejdsopgaver vil bl.a. være følgende:

  • Pasning af telefonen med opkald fra klinikkens patienter
  • Administrative opgaver
  • Varetagelse af forsikringsforløb
Gem
Kommuneqarfik Sermersooq
Souschef til Boenheder og Støttekorps i Tasiilaq

Kommuneqarfik Sermersooq

Handicap og Socialpsykiatri søger en omsorgsfuld og imødekommende souschef til boenhederne og støttekorpset i Tasiilaq og bygder. Har du hjertet på det rette sted, og vil du være med til at gøre en forskel for vores beboere, er det lige dig, vi står og mangler som vores nye kollega.

Stillingen er en fuldtidsstilling på 40 timer om ugen, med arbejdet primært tilrettelagt fra klokken 08.00 til klokken 16.00 fra mandag til fredag. I stillingen som souschef skal du dagligt samarbejde med lederen om at understøtte udviklingen og driften af vores to bo-enheder og et mindre støttekorps.

Dine arbejdsopgaver:

  • At understøtte ledelsen i driften af bo-enhederne og støttepersonerne gennem det at løse administrative opgaver
  • At understøtte medarbejderne i deres opgaver, gennem sparring og tæt opfølgning
  • At styrke fællesskabet i bo-enhederne og støttekorpset gennem samarbejdet med kollegaer, leder og beboere og andre netværk
Kommuneqarfik Sermersooq

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV