312 job matcher din søgning 312 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

TIPONI ApS Engageret mentor med erfaring fra sygedagpenge

TIPONI ApS, Brøndby

Vi har travlt med sygedagpengeforløb og søger en ny mentor i Tiponi med erfaring fra sygedagpenge.

Du skal have erfaring med arbejdet med sygemeldte borgere, hvor fokus er på den sygemeldtes ressourcer, udviklingsmuligheder og potentialer. Du skal vægte den virksomhedsbaserede indsats højt, med særligt fokus på fastholdelse. Med afsæt i dét er målet at gøre sygeperioden, så kort som mulig.

Som konsulent er det vigtigt, at du har et solidt kendskab til beskæftigelsesområdet.

Du får en spændende og afvekslende hverdag, som vil byde på et væld af varierende opgaver. Du vil få ansvar for, at der sker en positiv udvikling ift. borgernes forløb.

Fonden Det Socialpædagogiske Opholdssted Måske er du vores nye pædagog i Grennessmindes Botilbud

Fonden Det Socialpædagogiske Opholdssted , Taastrup

Har du øje for individet og individet i fællesskabet, og har du lyst til at være en central spiller i Grennessmindes arbejde med udsatte unge mellem 17 og 30 år? Motiveres du af, at se deres ressourcer, understøtte deres udvikling og støtte dem i at realisere deres drømme? Tror du på, at forandringer sker spontant og hele tiden? Så er Grennessminde måske noget for dig.

Som pædagog er du ansvarlig for en mindre gruppe unge, hvor din primære opgave er at være relationsskabende, støtte og skabe rammer for en positiv udvikling med afsæt i den unges handleplan. Du skal finde glæde og motivation i at gøre en positiv forskel i de unges liv.

Vi tilbyder dig at blive en del af en socialøkonomisk virksomhed, der er til for de unge samt mulighedsrum, indflydelse og engagerede kollegaer.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Erfaren og smilende receptionist

Udviklingsselskabet By & Havn I/S, København

Kunne du tænke dig et arbejde, hvor din service og dit smil kan ses i hele vores organisation? Og har du administrative evner? Hvis ja, så har By & Havn jobbet til dig.

Se video om Udviklingsselskabet By & Havn I/S som arbejdsplads

Du bliver i det nyoprettede job som By & Havns receptionist en vigtig del af Intern Service, som står for driften af By & Havns reception og kantine. Intern service består p.t. af 4 kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen.

Vi har fokus på at løfte i flok og løser opgaver som bl.a. modtagelse af gæster, mødeopdækning, bestilling af kontorartikler, interne receptioner og mærkedage samt koordinering af interne opgaver.

Du vil herudover skulle varetage daglige opgaver i receptionen samt administrative opgaver.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Jobindex
Direktionssekretær/PA – hjælp os med at fremme den grønne omstilling

Jobindex søger for Green Power Denmark

Kunne du tænke dig at være helt tæt på ledelsen i en medlemsorganisation, der arbejder for at sikre en grøn omstilling af Danmark til gavn for alle?

Så bliv en del af Green Power Denmark. Her får du ansvar for de administrative opgaver for vores to viceadministrerende direktører.

”Fordi vi arbejder med den grønne omstilling, befinder vi os i kernen af nogle af de store politiske sager, der kører i Danmark lige nu.”
– Viceadministrerende direktør Mette Rose Skaksen.

Nysgerrig? Læs mere om jobbet her.

Jobindex
Horten Advokatpartnerselskab
Engageret og serviceminded sekretær

Horten Advokatpartnerselskab, Aarhus

Er du fleksibel, serviceminded og struktureret? Formår du at holde hovedet koldt og humøret højt i en travl hverdag? Så er du måske vores nye sekretær til vores kontor i Aarhus.

Du vil indgå som en integreret del af to af vores afdelinger, og dine primære arbejdsopgaver vil omhandle:

  • Understøttende arbejde vedr. retssager, voldgiftssager, klagesager
  • Korrekturlæsning og kvalitetssikring af skriftlige fremstillinger
  • Korrespondance- og notatskrivning på dansk og engelsk (også efter diktat), og evt. mindre oversættelsesopgaver
  • Fakturering, kopiering og dokumenthåndtering
  • Oprettelse og arkivering af sager
Horten Advokatpartnerselskab
Favrskov Kommune Kontaktperson med socialfaglig baggrund til Uanset

Favrskov Kommune, Hadsten

Kontaktperson med socialfaglig baggrund til Uanset – et beskæftigelsesrettet tilbud under Jobcenter Favrskov.

Vi søger en engageret, erfaren og fagligt dygtig kontaktperson, der har lyst til at indgå i vores team og i udviklingsarbejdet omkring borgerne ved Uanset.

Målgruppen i projektet er primært borgere i jobafklarings- og ressourceforløb samt aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere, der har svære fysiske, psykiske og/eller sociale problemstillinger. Værkstedet fungerer som borgernes arbejdsplads, og et forløb hos os skal optræne og forberede borgerne på en tilknytning til arbejdsmarkedet på ordinære eller særlige vilkår.

Du vil bl.a. få følgende arbejdsopgaver

  • Opstartssamtaler med borger og sagsbehandler, hvor borger medinddrages i målsætningerne for eget forløb ved Uanset.
  • Opfølgende samtaler med borgerne minimum hver 3. uge, hvor der arbejdes med progression i forhold til målene.
Gem
Kommune Konsulenterne
Kommune Konsulenterne søger socialrådgivere til Børn-, Unge- og Familieafdelinger samt Børn- og Handicapafdelinger i hele landet

Kommune Konsulenterne

Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet som sagsbehandler på området og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.

Kommune Konsulenterne søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til kortere og længere ansættelser samt diverse socialfaglige opgaver til kommunernes Børn, Unge- og Familieafdelinger samt Børn- og Handicapafdelinger i hele landet.

Vi forventer, at ansøger har erfaring med:

  • Generel sagsbehandling indenfor Familieområdet
  • Børnefaglige undersøgelser og handleplaner
  • Myndighedsopgaver ift. børn og unge med særlige behov og deres familier
Kommune Konsulenterne
Bureau for Inatsisartut Er du vores nye akademiske udvalgssekretær?

Bureau for Inatsisartut, Nuuk

Bureau for Inatsisartut søger en dygtig AC medarbejder til betjening af parlamentets udvalg.

Du kommer til at indgå i udvalgssekretariatet sammen med 9 udvalgssekretærer, som refererer til kontorchefen. Den primære opgave som akademisk udvalgssekretær er at betjene et af Inatsisartuts udvalg, ved at yde saglig, neutral og professionel rådgivning af medlemmer af Inatsisartut inden for udvalgets fagområder.

Det betyder, at du bl.a. skal udarbejde dags-ordener og materiale til udvalgsmøder, betænkninger og pressemeddelelser samt planlægge og afvikle samråd, besøg og udvalgsrejser i Grønland, Danmark og eventuelt udlandet. Udvalgenes møder og arbejde foregår primært på grønlandsk, og der er derfor tilknyttet en tolk til hvert udvalg.

ATP
Management Assistant til ATP’s CEO og den øvrige direktion

ATP, Hillerød

Vil du supportere ATP’s CEO og den øvrige direktion og være med til at drive og eksekvere på ATP’s strategiske agendaer?Er du klar til næste skridt i din karriere i en nøglerolle tæt på topledelsen?

Til rollen som Management Assistant for ATP’s administrerende direktør Martin Præstegaard og den øvrige koncernledelse søger vi dig, der ønsker en hverdag med alsidige arbejdsopgaver helt tæt på de strategiske beslutninger og direktionen og med snitflader til hele ATP’s organisation.

I rollen får du ansvaret for at understøtte direktionens daglige virke, herunder forberede beslutningsoplæg, sikre opfølgning hos og håndtering af centrale stakeholders og udarbejde interne såvel som eksterne præsentationer.

ATP
Kommuneqarfik Sermersooq
2 konsulenter til Majoriaq Nuuk

Kommuneqarfik Sermersooq

Kommuneqarfik Sermersooq, Majoriaq Nuuk søger 2 dygtige og engagerede konsulenter, som især vil arbejde med revalidering som er i rivende udvikling i henhold til gældende retningslinjer således, at konsulenten kan deltage i fortsættelsen af den igangværende udvikling på området til ansættelse snarest eller efter nærmere aftale.

Stillingen er placeret under Kommuneqarfik Sermersooq’s forvaltning for Velfærd og Arbejdsmarked, Majoriaq Nuuk, hvor teamleder er den nærmeste leder.

Stillingens indhold:

  • Vejledning og dermed afvikling af indsatser for ledige i matchgruppe 2
  • Visitering til revalidering
  • Sagsbehandling og opfølgning af revalideringssager
  • Medvirke til at udvikle samarbejdet med arbejdsmarkedet og uddannelsesinstitutioner
  • At samarbejde med de øvrige forvaltninger i kommunen
  • Deltage ved drift, styring og opfølgning af det økonomiske opgaver indenfor fagområdet
Kommuneqarfik Sermersooq
Dansk Flygtningehjælp Opsøgende projekt-/virksomhedskonsulent

Dansk Flygtningehjælp, København

Vil du være med til at gøre en særlig indsats for ukrainske flygtninge og bidrage til udvikling af indsatser på beskæftigelsesområdet for Dansk Flygtningehjælp?

Projektstilling med udløb 31. marts 2023 – med mulighed for forlængelse.

DRC Integration søger en erfaren opsøgende konsulent, som har flair for at skabe relationer i de kommunale jobcentre og kan bidrage til videreudvikling af vores beskæftigelsesafdeling i Storkøbenhavn. Vi samarbejder med flere kommuner i storkøbenhavnsområdet om projekter, men har et mål om at udbygge vores indsatser.

En anden væsentlig funktion i stillingen er som konsulent i tilknytning til et projekt for ukrainske flygtninge. Her handler opgaven om at finde jobåbninger i virksomheder samt sikre et godt match mellem virksomheder og ledige ukrainske flygtninge.

Vi tilbyder et spændende alsidigt job i en virksomhed, hvor der er et klart formål, og hvor der er klare værdier.

Gem
Sydbank
Områdeassistent/PA for områdedirektør til Sydbanks Område Sønderjylland

Sydbank

Vil du være en væsentlig aktør i et af Sydbanks stærke områder med mange spændende tiltag, så er chancen her nu.

Som områdeassistent skal du bevare overblikket i en travl hverdag, have styr på detaljerne og holde orden på tingene. Vi søger derfor en ansvarsbevidst, selvstændig og serviceminded kollega, som kan indgå i et tæt og fortroligt samarbejde med bl.a. områdedirektøren – og være koordinator og ansvarlig for en række væsentlige opgaver i vores dynamiske og velfungerende område.

I Sydbank har vi fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Bare bank - helt enkelt. Vi tror det er en af hovedårsagerne til, at vi har nogle af de mest tilfredse medarbejdere og kunder i branchen.

Sydbank
Centrica Energy Trading A/S
Receptionist

Centrica Energy Trading A/S, Copenhagen

Interested in joining a growing multinational business and taking a role in one of Europe’s leading renewable energy trading companies? We’re looking for a receptionist for our Copenhagen office.

As our new receptionist you’ll be the face of our Facility Service team in Copenhagen, reporting to our Facility Manager and working alongside a dedicated team of 14 colleagues with different responsibilities across the facility service area. You’ll work closely with our two receptionists based in Aalborg, but you’ll have the primary responsibility for our 35 colleagues based in Copenhagen.

Responsible for the overall function and look of our office and managing e.g., cleaning personnel and service contractors, you’ll work with a wide variety of administrative tasks, but also physically take part in keeping the office looking sharp, ensuring that soda- and coffee machines are operational and updating the seating plan.

Centrica Energy Trading A/S
Boligkontoret Danmark Vi søger en ungerådgiver til vores ungdomsboliger

Boligkontoret Danmark, Værløse

Hareskov–Værløse Andelsboligforening søger en engageret og fagligt stærk ungerådgiver på fuld tid, som brænder for at give vores unge beboere den bedste start på livet i egen bolig.

Som ungerådgiver bliver du den ledende figur i vores Startboligprojekt i Hareskov–Værløse Andelsboligforening. Startboligerne er et tilbud til unge mellem 18 og 24 år, der har behov for lidt ekstra støtte i hverdagen.

Som ungerådgiver er det din opgave at støtte og yde rådgivning til vores unge beboere i de første år i egen bolig og at igangsætte aktiviteter, som kan medvirke til at skabe gode og trygge bo miljøer for alle. Du skal således både mestre at arbejde støttende 1:1 og med grupper af unge med udgangspunkt i interessefællesskaber.

Arbejdet i en almen boligafdeling er komplekst med mange aktører og forskellige interesser. Du skal derfor være i stand til at håndtere mange forskellige interessenter i et politisk miljø.

fsb Erfaren sekretær

fsb, København

fsb er Københavns største almene boligorganisation med ansvaret for drift og udvikling af ca. 13.000 boliger i en række markante ejendomme i København. fsb har tradition for at spille en væsentlig rolle for byens udvikling. Vi blander os i debatten og i udviklingen af den almene sektor. Vi har høje ambitioner på vores beboeres vegne om deres muligheder for indflydelse på deres boligområde.

Dine primære opgaver vil være, at:

  • yde support til kolleger på ejendomskontorer, til fsb’s driftschefer og til kolleger i afdelingen
  • have ansvar for opgaver i forbindelse med boligafdelingernes årshjul herunder udarbejdelse af materiale til boligafdelingernes budget- og afdelingsmøder, urafstemninger m.m.
  • varetage ledelses- og udvalgsbetjening, herunder opgaver forbundet med planlægning og afholdelse af møder og arrangementer fx referatskrivning og opfølgning
fsb
GreenLab Skive A/S PA & Administration Manager

GreenLab Skive A/S, Spøttrup

GreenLab søger en erfaren PA, som kan hjælpe med at skabe de bedste rammer for samarbejdet med virksomhederne i vores grønne energipark samt de mange værdsatte partnere og gæster, der dagligt besøger os for at lære om fremtidens energiløsninger.

Vi søger en kollega, som har solid erfaring fra PA-rollen, og som har et stort naturligt overblik, er stærk på at skabe og etablere effektive strukturer og processer, der får hverdagen til at spille i en hastigt voksende og innovativ organisation.

Du arbejder effektivt og får tingene til at ske. Du trives i et job med alsidige opgaver og har måske også erfaring med events. Du kan se dig selv trives med at lede et lille team med to kolleger, som begge arbejder dedikeret på at få kontoret til at fungere optimalt.

Team Olivia
Smilende receptionist/kontormedarbejder

Team Olivia, Herlev

Smiler du i telefonen, har et forkromet overblik og elsker at være kontorets knudepunkt? Og kan du lide at være både receptionist, udføre enkle kontoradministrative opgaver og samtidig være den, der sørger for orden på matriklen? Så tror vi på, at du er vores nye kollega. Vores nuværende receptionist har besluttet sig for at prøve noget andet, og hans plads bliver derfor ledig.

Dine opgaver

  • Besvare telefoniske henvendelser
  • Holde matriklen ryddelig og imødekommende
  • Ansvarlig for Facility og kontakten med vores rengøringsselskab
  • Bestille værnemidler, kontorartikler og dagligvarer
  • Besvarelse på henvendelser via vores info-mail og e-Boks
Team Olivia
Thales Denmark A/S
Office Manager/Executive Assistant

Thales Denmark A/S, Ballerup

Do you see yourself motivated in a role dedicated to making a company and its leadership work, as PA and OM in an international and vibrant work environment? And are you an energetic and service minded professional who enjoy ensuring high quality deliveries while managing stakeholders in an international matrix environment? Then you are the one we are looking for!

Thales Denmark A/S

The role requires a high amount of independency, energy, multi-tasking and attention to detail. In return you are part of a unique purpose of building a future we can all trust in the Nordic countries. In Thales we aim to offer more than job, we offer a career where you can grow your personal and professional skills.

Thales Denmark A/S
SOSU Østjylland
Direktionssekretær

SOSU Østjylland, Aarhus

Som direktionssekretær for SOSU Østjyllands direktør og chefgruppe får du en helt særlig rolle tæt på de strategiske beslutningsprocesser. Du får indblik i det ledelsesmæssige samarbejde og i de overvejelser, der ligger bag prioriteringer og organisatoriske tiltag.

Både direktør og chefer indgår i en lang række netværk og fora med eksterne samarbejdspartnere fra kommuner, region, uddannelsesinstitutioner, faglige organisationer m.v. og du får en meget vigtig funktion med at planlægge og forberede møderne. Derudover indgår du i et tæt samarbejde med din kollega i direktionssekretariatet om at sekretariatsbetjene SOSU Østjyllands bestyrelse, lokale uddannelsesudvalg, samarbejdsudvalg og ledermøder og -seminarer.

SOSU Østjylland
POWERCARE A/S
Erfaren sekretær søges til rekrutteringsafdeling

POWERCARE A/S, Hellerup

POWERCARE A/S VÆKSTER, OG DERFOR SØGER VI EN SEKRETÆR, DER SKAL HJÆLPE VORES REKRUTTERINGSAFDELING MED AT EFFEKTIVISERE OG EKSEKVERE DAGLIGE, ADMINISTRATIVE OPGAVER

Vi søger en erfaren lægesekretær, der kan starte på vores kontor i Hellerup hurtigst muligt.

Her vil du bl.a. blive ansvarlig for at rekvirere og organisere alle relevante oplysninger og dokumenter fra vores kandidater. Derfor er det også vigtigt, at du trives med telefonen som et af dine primære arbejdsredskaber, da du skal motivere vores potentielle kandidater i ansøgningsprocessen.

ARBEJDSOPGAVER:

  • Hjælpe vores rekrutteringssekretariat med administrative opgaver
  • Indhente og organisere relevante dokumenter fra vores mange kandidater
  • Klargøre dokumenter så vores rekrutteringskonsulenter får de bedste forudsætninger for at gennemføre et godt jobinterview
  • Servicering af vores ansøgere – både telefonisk og på skrift.
POWERCARE A/S

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV