480 job matcher din søgning 480 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Erfaren og smilende receptionist

Udviklingsselskabet By & Havn I/S, København

Kunne du tænke dig et arbejde, hvor din service og dit smil kan ses i hele vores organisation? Og har du administrative evner? Hvis ja, så har By & Havn jobbet til dig.

Se video om Udviklingsselskabet By & Havn I/S som arbejdsplads

Du bliver i det nyoprettede job som By & Havns receptionist en vigtig del af Intern Service, som står for driften af By & Havns reception og kantine. Intern service består p.t. af 4 kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen.

Vi har fokus på at løfte i flok og løser opgaver som bl.a. modtagelse af gæster, mødeopdækning, bestilling af kontorartikler, interne receptioner og mærkedage samt koordinering af interne opgaver.

Du vil herudover skulle varetage daglige opgaver i receptionen samt administrative opgaver.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Jobindex
Direktionssekretær/PA – hjælp os med at fremme den grønne omstilling

Jobindex søger for Green Power Denmark

Kunne du tænke dig at være helt tæt på ledelsen i en medlemsorganisation, der arbejder for at sikre en grøn omstilling af Danmark til gavn for alle?

Så bliv en del af Green Power Denmark. Her får du ansvar for de administrative opgaver for vores to viceadministrerende direktører.

”Fordi vi arbejder med den grønne omstilling, befinder vi os i kernen af nogle af de store politiske sager, der kører i Danmark lige nu.”
– Viceadministrerende direktør Mette Rose Skaksen.

Nysgerrig? Læs mere om jobbet her.

Jobindex
Lakuda ApS Lager- og logistikmedarbejder til Lakuda ApS / batteribyen.dk i Hedensted

Lakuda ApS

Har du et godt overblik, og er du god til at holde mange bolde i luften? Har du erfaring med lagerarbejde? Og har du lyst til en afvekslende hverdag, hvor du hver eneste dag bidrager aktivt til at levere høj service til både kunder og kolleger. Du skal være fyldt 18 år.

Så er det måske dig, vi søger til denne spændende og afvekslende stilling, hvor du bliver en del af et stærkt team af dygtige og glade kolleger, hvor alle kæmper for holdet.

Vi søger medarbejder til følgende opgaver:

  • Pakke ved båndmaskine (strapper) og bestille fragt på pc
  • Pluk/pak bilbatterier med håndscanner
  • Pakning og klargøring af palleordrer til forsendelse
Horten Advokatpartnerselskab
Engageret og serviceminded sekretær

Horten Advokatpartnerselskab, Aarhus

Er du fleksibel, serviceminded og struktureret? Formår du at holde hovedet koldt og humøret højt i en travl hverdag? Så er du måske vores nye sekretær til vores kontor i Aarhus.

Du vil indgå som en integreret del af to af vores afdelinger, og dine primære arbejdsopgaver vil omhandle:

  • Understøttende arbejde vedr. retssager, voldgiftssager, klagesager
  • Korrekturlæsning og kvalitetssikring af skriftlige fremstillinger
  • Korrespondance- og notatskrivning på dansk og engelsk (også efter diktat), og evt. mindre oversættelsesopgaver
  • Fakturering, kopiering og dokumenthåndtering
  • Oprettelse og arkivering af sager
Horten Advokatpartnerselskab
Gem
Mads Nørgaard – Copenhagen LAGERMEDARBEJDER TIL MADS NØRGAARD – COPENHAGEN I BRØNDBY

Mads Nørgaard – Copenhagen

Drømmer du om at plukke varer på et lager blandt kunst, smukt tøj og skønne kollegaer? Så er jobbet som lagermedarbejder hos Mads Nørgaard – Copenhagen lige noget for dig

Vi håndterer dagligt rigtig mange varer på vores lager i Priorparken i Brøndby og nu er vi på udkig efter nye engagerede kollegaer, der kan indgå som en del af vores faste team af medarbejdere og vikarer.

Du bliver en del af vores logistik og lagerafdeling, hvor du får en spændende og afvekslende hverdag med mulighed for indflydelse og egen udvikling.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Pluk af varer til kundeordrer
  • Pakning og klargøring af forsendelser
  • Varemodtagelse og kontrol
Gem
Lagermedarbejdere på aftenhold til Sport 24

Moment søger for SPORT 24 A/S

Sport 24 har rygende travlt, og vi søger derfor lagermedarbejdere der kan starte op hurtigst muligt. Vil du med på holdet i Funder?

Sport 24 har travlt, og vi er derfor på udkig efter flere kompetente og mødestabile medarbejdere. Du vil blive en vigtig spiller på lageret som kommende medarbejder hos Sport 24. Dine primære arbejdsopgaver består i at plukke og pakke varer, samt klargøre paller til udsendelse til Sport 24 butikker og outlets. Du vil derudover, også have arbejdsopgaver som vil bestå af udpakning, kontrol og registrering af returpakker. Du får derfor en vigtig rolle i nogle travle dage, hvor du får indflydelse på, at en masse kunder får en god oplevelse.

Vi tilbyder dig en god arbejdsplads, som er professionel, motiverende, uhøjtidelig og er præget af samhørighed.

Gem
Lagermedarbejdere på daghold til Sport 24 i Funder

Moment søger for SPORT 24 A/S

Sport 24 har rygende travlt, og vi søger derfor lagermedarbejdere der kan starte op hurtigst muligt. Vil du med på holdet?

Sport 24 har travlt, og vi er derfor på udkig efter flere kompetente og mødestabile medarbejdere. Du vil blive en vigtig spiller på lageret som kommende medarbejder hos Sport 24. Dine primære arbejdsopgaver består i at plukke og pakke varer samt klargøre paller til udsendelse til Sport 24 butikker og outlets.

Du vil derudover også have arbejdsopgaver som vil bestå af udpakning, kontrol og registrering af returpakker. Du får derfor en vigtig rolle i nogle travle dage, hvor du får indflydelse på, at en masse kunder får en god oplevelse.

Lagermedarbejdere til Unisports daghold

Moment søger for Unisport i Albertslund

Unisport har travlt, og vi søger derfor medarbejdere til deres lager i Albertslund. Vil du med på dagholdet? Så har vi en spændende mulighed til dig!

Unisport har travlt, og vi er derfor på udkig efter flere friske medarbejdere til at plukke og pakke webshopordrer på lageret, der bestilles af forbrugere fra hele Skandinavien. Ligeledes vil der være mulighed for at varetage andre småopgaver løbende.

Du vil blive en vigtig spiller på holdet, hvor du får indflydelse på, at en masse kunder får en god oplevelse. Der vil i forbindelse med opstart være en grundig introduktion til arbejdsopgaverne. Du skal trives i en travl hverdag, hvor deadlines altid er stramme. Tonen er uformel og frisk samtidig med, at man godt ved hvornår der er travlt, og hvornår der er plads til sjov. Unisport er en arbejdsplads med højt til loftet.

Lagermedarbejdere til Unisports aftenhold

Moment søger for Unisport i Albertslund

Unisport har travlt, og vi søger derfor lagermedarbejdere til deres lager i Albertslund. Vil du med på aftenholdet? Så har vi en spændende mulighed til dig!

Unisport har travlt, og vi er derfor på udkig efter flere friske medarbejdere til at plukke og pakke webshopordrer på lageret, der bestilles af forbrugere fra hele Skandinavien. Ligeledes vil der være mulighed for at varetage andre småopgaver løbende.

Du vil blive en vigtig spiller på holdet, hvor du får indflydelse på, at en masse kunder får en god oplevelse. Der vil i forbindelse med opstart være en grundig introduktion til arbejdsopgaverne. Du skal trives i en travl hverdag, hvor deadlines altid er stramme. Tonen er uformel og frisk samtidig med, at man godt ved hvornår der er travlt, og hvornår der er plads til sjov. Unisport er en arbejdsplads med højt til loftet.

Warehouse workers

Moment recruiting on behalf of Unisport in Albertslund

Are you looking for a full time job with evening shifts? If so, we have an exciting opportunity for you!

You will be part of Unisport warehouse in Albertslund. Your work tasks will be to find the right products and pick and pack the items that customers order online. The distance between the products might be long, which means that you easily walk 15.000-20.000 steps throughout a day.

You must enjoy physical work and be committed to your working tasks. You are always on time, and it is important to you to be a good colleague. Furthermore, you need to be comfortable communicating in English or understand a bit of Danish. We expect you to be able to keep track and show independence - also in peak time.

Become a part of our Webshop-team

Moment recruiting on behalf of Matas A/S in Humlebæk

Are you looking for a job and can you start right away? If so, we have a part-time opportunity for you.

Matas is one of Denmark’s leading retail chains and sells products both in stores and online. Matas' customers must receive the best possible experience when shopping online, which is why we want to create just the right dream team. And we need you!

As an employee at the Webshop at Matas, you will be part of ensuring that the customers have a great experience with their online purchases. You will join a high-spirited and young team with a fun and ‘hyggelig’ social environment.

Your primary work tasks will be picking and packing orders for Matas’ online costumers. You will be expediting different products and ensuring that all items are picked and packed correctly. We will receive thorough training and onboarding to the different work tasks and systems.

Bliv en del af vores webshop-team

Moment søger for Matas A/S i Humlebæk

Leder du efter et deltidsjob, og vil du gerne starte med det samme? Så læs med her.

Som kommende medarbejder i webshoppen hos Matas, skal du være med til at sikre, at kunderne får en god oplevelse med deres onlinekøb. Du bliver en del af et sjovt, ungt team, hvor omgangstonen er sjov og hyggelig.

Dine primære arbejdsopgaver vil blive at plukke og pakke varer, som Matas’ kunder har bestilt online. Du skal ekspedere forskellige produkter og sikre, at alt bliver plukket og pakket korrekt. Du bliver oplært, så du er klædt godt på til jobbet. Der kan også forekomme andre ad-hoc-opgaver i afdelingen.

Vi kan tilbyde et fysisk aktivt job på en fleksibel arbejdsplads, hvor du selv opretter vagter i det tidsrum du ønsker (dog min. 2 om ugen). Du får en dagligdag, hvor du kommer meget rundt på gulvet i løbet af din vagt.

Lagermedarbejdere til pluk og pak

Moment søger for Imerco i Vallensbæk

Vil du med på holdet, når vi skal ansætte nye kollegaer? Så har vi muligheden her, da vi allerede nu søger engagerede medarbejdere til dette års Black Friday og juleperiode.

Er du på udkig efter et deltidsjob? Eller kunne du bare godt tænke dig at tjene lidt ekstra? Så har vi muligheden til dig i Vallensbæk. For Danmarks største isenkramkæde, Imerco, søger vi friske medarbejdere til pluk og pak af ordrer fra deres webshop - ideelt til dig, der søger et ekstra job ved siden af studiet eller andre deltidsjobs.

Din opgave bliver primært at pakke de varer, som kunderne bestiller online på webshoppen. Her får du derfor rig mulighed for at sætte din omhyggelighed samt høje detaljegrad i spil. Du bliver en del af et godt, socialt arbejdsmiljø, der prioriterer et godt fællesskab, hvor der er god stemning og en fri omgangstone blandt medarbejderne på lageret.

Warehouse employees

Moment recruiting on behalf of Imerco in Vallensbæk

Are you looking for a part-time job? Or would you just like to earn a little extra? Then we have the opportunity for you in Vallensbæk.

For Denmark's largest hardware chain, Imerco, we are looking for employees to pick and pack orders from their web shop - ideal for you who are looking for an extra job alongside your studies or other part-time jobs.

Your task will primarily include packing the goods, customers order online on the web shop. And you’ll therefore get plenty of opportunity to put your carefulness and high level of detail into play. You will be part of a good working environment that prioritizes a social community, where there is a good atmosphere and a relaxed tone among the employees in the warehouse. So, if you are up for tasks that require care, good colleagues, and high spirits - then we have the opportunity for you.

Bureau for Inatsisartut Er du vores nye akademiske udvalgssekretær?

Bureau for Inatsisartut, Nuuk

Bureau for Inatsisartut søger en dygtig AC medarbejder til betjening af parlamentets udvalg.

Du kommer til at indgå i udvalgssekretariatet sammen med 9 udvalgssekretærer, som refererer til kontorchefen. Den primære opgave som akademisk udvalgssekretær er at betjene et af Inatsisartuts udvalg, ved at yde saglig, neutral og professionel rådgivning af medlemmer af Inatsisartut inden for udvalgets fagområder.

Det betyder, at du bl.a. skal udarbejde dags-ordener og materiale til udvalgsmøder, betænkninger og pressemeddelelser samt planlægge og afvikle samråd, besøg og udvalgsrejser i Grønland, Danmark og eventuelt udlandet. Udvalgenes møder og arbejde foregår primært på grønlandsk, og der er derfor tilknyttet en tolk til hvert udvalg.

ATP
Management Assistant til ATP’s CEO og den øvrige direktion

ATP, Hillerød

Vil du supportere ATP’s CEO og den øvrige direktion og være med til at drive og eksekvere på ATP’s strategiske agendaer?Er du klar til næste skridt i din karriere i en nøglerolle tæt på topledelsen?

Til rollen som Management Assistant for ATP’s administrerende direktør Martin Præstegaard og den øvrige koncernledelse søger vi dig, der ønsker en hverdag med alsidige arbejdsopgaver helt tæt på de strategiske beslutninger og direktionen og med snitflader til hele ATP’s organisation.

I rollen får du ansvaret for at understøtte direktionens daglige virke, herunder forberede beslutningsoplæg, sikre opfølgning hos og håndtering af centrale stakeholders og udarbejde interne såvel som eksterne præsentationer.

ATP
Gem
JKS Drømmer du om at arbejde i dit sabbatår på et lager i Horsens?

JKS søger for kunde

Vil du arbejde på lager, på dag-, aften- eller nathold fx 1-3 dage pr. uge eller mere? Er du fleksibel, og kan du springe til med kort varsel? Så se nærmere på dette job.

Vil du arbejde på lager i Horsens, så har vi arbejde til dig. Det kan være enten 1-2 dage om ugen eller kun nogle uger ad gangen - her vælger du selv.

For at komme i betragtning til jobbet kræves flg.:

  • At du er fleksibel og kan træde til med dags varsel
  • At du er til rådighed 1-2 dage pr. uge i en længere periode
  • At du har lyst til fleksible arbejdsdage og nye opgaver
Indrykket:
StudentConsulting Danmark ApS Pakkeshopkonsulentmedhjælper til højsæson

StudentConsulting Danmark ApS søger for Bring i Greve

Kan du lide at være på farten, og er du praktisk anlagt? Vi søger en serviceminded konsulent til at assistere i Brings pakkeshops.

Bring løser hverdagslogistikken for små og store virksomheder i hele Norden. Virksomheden håndterer pakker, post og gods for alt fra e-handel til lægemiddeltransporter. Op til Black Friday og jul er der særligt travlt hos Bring og deres underleverandører.

Vi søger derfor nu en pakkeshopkonsulentmedhjælper, som skal assistere forskellige pakkeshops med at blive klar til at modtage leveringer samt være med til at udlevere pakker til kunder. Du vil få et spændende og alsidigt arbejde, hvor to dage ikke er ens!

Gem
Sydbank
Områdeassistent/PA for områdedirektør til Sydbanks Område Sønderjylland

Sydbank

Vil du være en væsentlig aktør i et af Sydbanks stærke områder med mange spændende tiltag, så er chancen her nu.

Som områdeassistent skal du bevare overblikket i en travl hverdag, have styr på detaljerne og holde orden på tingene. Vi søger derfor en ansvarsbevidst, selvstændig og serviceminded kollega, som kan indgå i et tæt og fortroligt samarbejde med bl.a. områdedirektøren – og være koordinator og ansvarlig for en række væsentlige opgaver i vores dynamiske og velfungerende område.

I Sydbank har vi fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Bare bank - helt enkelt. Vi tror det er en af hovedårsagerne til, at vi har nogle af de mest tilfredse medarbejdere og kunder i branchen.

Sydbank
Centrica Energy Trading A/S
Receptionist

Centrica Energy Trading A/S, Copenhagen

Interested in joining a growing multinational business and taking a role in one of Europe’s leading renewable energy trading companies? We’re looking for a receptionist for our Copenhagen office.

As our new receptionist you’ll be the face of our Facility Service team in Copenhagen, reporting to our Facility Manager and working alongside a dedicated team of 14 colleagues with different responsibilities across the facility service area. You’ll work closely with our two receptionists based in Aalborg, but you’ll have the primary responsibility for our 35 colleagues based in Copenhagen.

Responsible for the overall function and look of our office and managing e.g., cleaning personnel and service contractors, you’ll work with a wide variety of administrative tasks, but also physically take part in keeping the office looking sharp, ensuring that soda- and coffee machines are operational and updating the seating plan.

Centrica Energy Trading A/S

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV