470 job matcher din søgning 470 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Erfaren og smilende receptionist

Udviklingsselskabet By & Havn I/S, København

Kunne du tænke dig et arbejde, hvor din service og dit smil kan ses i hele vores organisation? Og har du administrative evner? Hvis ja, så har By & Havn jobbet til dig.

Se video om Udviklingsselskabet By & Havn I/S som arbejdsplads

Du bliver i det nyoprettede job som By & Havns receptionist en vigtig del af Intern Service, som står for driften af By & Havns reception og kantine. Intern service består p.t. af 4 kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen.

Vi har fokus på at løfte i flok og løser opgaver som bl.a. modtagelse af gæster, mødeopdækning, bestilling af kontorartikler, interne receptioner og mærkedage samt koordinering af interne opgaver.

Du vil herudover skulle varetage daglige opgaver i receptionen samt administrative opgaver.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Jobindex
Direktionssekretær/PA – hjælp os med at fremme den grønne omstilling

Jobindex søger for Green Power Denmark

Kunne du tænke dig at være helt tæt på ledelsen i en medlemsorganisation, der arbejder for at sikre en grøn omstilling af Danmark til gavn for alle?

Så bliv en del af Green Power Denmark. Her får du ansvar for de administrative opgaver for vores 2 viceadministrerende direktører.

”Fordi vi arbejder med den grønne omstilling, befinder vi os i kernen af nogle af de store politiske sager, der kører i Danmark lige nu.”
– Viceadministrerende direktør Mette Rose Skaksen.

Nysgerrig? Læs mere om jobbet her.

Jobindex
SOSU Østjylland
Direktionssekretær

SOSU Østjylland, Aarhus

Som direktionssekretær for SOSU Østjyllands direktør og chefgruppe får du en helt særlig rolle tæt på de strategiske beslutningsprocesser. Du får indblik i det ledelsesmæssige samarbejde og i de overvejelser, der ligger bag prioriteringer og organisatoriske tiltag.

Både direktør og chefer indgår i en lang række netværk og fora med eksterne samarbejdspartnere fra kommuner, region, uddannelsesinstitutioner, faglige organisationer m.v. og du får en meget vigtig funktion med at planlægge og forberede møderne. Derudover indgår du i et tæt samarbejde med din kollega i direktionssekretariatet om at sekretariatsbetjene SOSU Østjyllands bestyrelse, lokale uddannelsesudvalg, samarbejdsudvalg og ledermøder og -seminarer.

SOSU Østjylland
Herlev Privatskole Skolesekretær

Herlev Privatskole

Herlev Privatskole søger snarest muligt en dygtig, struktureret, imødekommende og favnende skolesekretær til fastansættelse i 26 timer fordelt på fire dage ugentligt. Som skolens sekretær har du en bred vifte af opgaver, og du vil være en central person, som har stor betydning for alle, der har deres gang på skolen.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med skolens ledelse og øvrige administration. Vi er en skole med 240 elever og 30 ansatte, og vi værdsætter de nære relationer på tværs af alle faggrupper, elever og forældre.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Blæksprutte
  • Telefonpasning
  • Ventelisteadministration
Scantox A/S Vi søger en dygtig medarbejder til en kombineret stilling med vask af materialer i dyrefacilitet og vedligeholdelse af udearealer

Scantox A/S, Lille Skensved

Søger du en varieret, spændende og udfordrende hverdag med masser af opgaver?

Du vil blive en del af en virksomhed i udvikling, der leverer resultater inden for præklinisk forskning, herunder regulatoriske in-vivo toksikologiske studier, som er essentielle for udviklingen af lægemidler.

Vi søger en medarbejdere til at varetage daglig vask af burmateriel kombineret med vedligeholdelse af udearealer på vores facilitet i Lille Skensved nær Køge.

Dine arbejdsopgaver består blandt andet i:

  • Betjening og vedligehold af vaskerummets maskiner (reolvasker, strødispenser og flaskevasker)
  • Rengøring og desinfektion af burmaterialer, foderskåle, legetøj m.m.
  • Varetage græsslåning i sommerhalvåret samt klipning af buske langs indfaldsvejene
  • Strøning af salt på arealer med færdsel i vinterhalvår
SkyTEM Surveys ApS
Sekretær/administrativ medarbejder

SkyTEM Surveys ApS, Aarhus

Drømmer du om at være en del af et globalt team i rivende udvikling. Kan du se dig selv i en virksomhed hvis formål er ”To provide knowledge about the earth beneath our feet, supporting more sustainable solutions”.

Er du motiveret for at løse forskelligartede opgaver i tæt samarbejde med kollegaer og virksomhedens partnere. Er du kreativ og god til at finde nye løsninger og systematisere arbejdsprocesser, så er du måske vores nye kollega. Vi vægter faglighed, ærlighed og åbenhed højt. Vi sætter en ære i at lære af vores fejl og skabe resultater i fællesskab.

SkyTEM Surveys ApS
Nymann HR EXECUTIVE ASSISTANT TO CATACAP

Nymann HR recruiting on behalf of client

Would you like to work with projects in an extraordinary private equity firm? Do you see yourself as a trusted employee and would you like to join a young, ambitious, and entrepreneurial team? Then you might be the executive assistant, CataCap is looking for.

Your job as an executive assistant will vary. We do, however, expect that the job will have the following tasks and responsibilities:

  • Project responsible for CataCap events with investors, portfolio companies, “Friends & Family” in alignment with the responsible partner
  • Assist with and prepare communication to investors in CataCap in alignment with the responsible partner
  • Prepare minutes at CataCap board meetings

We believe in flexibility and a balanced work-life. Our CataCap community is motivating for all of us, and therefore we think that working from the office together with your colleagues – and occasionally from home is to be preferred.

Copenhagen Business School
CBS HR & Legal søger afdelingssekretær

Copenhagen Business School, Frederiksberg

Har du overblikket, motiveres af at sætte ting i system samt af at hjælpe og støtte kollegaer? Så er stillingen som afdelingssekretær i CBS HR & Legal måske noget for dig.

CBS HR & Legal er nyligt fusioneret, og vi har i den forbindelse fået behov for en kollega, der kan understøtte chefen for HR & Legal samt ledelsesteamet, og i den tid der måtte være tilovers tillige varetage lettere sagsbehandling.

Dine nye kolleger er vant til at arbejde selvstændigt med stort fokus på samarbejde og videndeling. Miljøet bærer præg af stor faglig diskussionslyst, engagement, åbenhed, uformel tone og godt humør. Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor der er plads til forskellighed, og hvor vi værdsætter det gode samarbejde og kollegaskab.

Krummebækgaard ApS Stillingsopslag til ledelsessekretær

Krummebækgaard ApS, Askeby

Krummebækgaard har travlt og det gælder også ledelsen. Derfor søger vi nu en ny kollega i administrationen, som skal bistå ledelsen og resten af organisationen. Hvis du trives med at være blæksprutte, have mange bolde i luften og formår at føre dine opgaver til dørs, er dette måske stillingen for dig.

Stillingen vil bl.a. indeholde følgende opgaver:

  • Deltage i div. ledermøder
  • Udarbejde referater fra ledermøder
  • Afsøge muligheder ift. ledelsens planer og oplæg
Forsvarets Efterretningstjeneste
Vi søger to energiske rengøringsassistenter med flair for professionalisme, teamånd og smil

Forsvarets Efterretningstjeneste, Dragør

Har du mod på en travl hverdag i et team med professionelle kollegaer?

I Forsvarets Efterretningstjeneste står vi tidligt op, så din hverdag begynder typisk kl. 6. Du bliver en del af et professionelt team fordelt på to lokationer i Københavnsområdet.

Lokationen i Dragør bliver den primære arbejdsplads for den ene af de to medarbejdere, vi søger.

Vores hverdage er aldrig ens og vi gør meget ud af altid at hjælpe hinanden, så vi både lever op til den rengøringskvalitet vi står for og holder humøret højt.

I teamet hjælper vi hinanden for at løse opgaverne, hvilket gør at dagene ikke altid er ens. Forsvarets efterretningstjeneste er en anderledes arbejdsplads, hvor vi vægter kompetencer højt, så du skal have mod på at lære nyt.

Scandic Hotel A/S
Housekeeping Manager, fuldtid, Scandic Falkoner

Scandic Hotel A/S, Frederiksberg

Er du ambitiøs, målrettet og ikke bange for at åbne nye døre, så tror vi på, at du er vores nye Housekeeping Manager på Scandic Falkoner.

Se video om Scandic Hotel A/S som arbejdsplads

Vi ved, at du ta’r ansvar, har overblik over alle kroge og er god til at give ren besked, lede og dele viden, mål og nye muligheder. Og vi ved, at du med din faglige stolthed altid går forrest og er til inspiration for dit team og alle andre, som arbejder sammen med dig. Du får ting til at ske, er likeable og spreder god energi på gangene. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Opgaver

  • Ansvar for Housekeeping, som består af 30 Team Members
  • Daglig ledelse, coaching af teamet og deltagelse i driften
  • Kvalitetssikring af rengøringen på hotellet samt Falkonersalen, afdelingens opgaver og mål
Scandic Hotel A/S
Rentokil Initial A/S Serviceassistent

Rentokil Initial A/S, Egå

Rentokil Initial tilbyder et unikt service- og produktprogram inden for hygiejne og måtteservice til virksomheder og offentlige institutioner. Vi er et team på 8 personer som søger 1 ny kollega til et 6 mdr. vikariat med mulighed for fastansættelse, med start 1/12-2022.

Initials produkter er hygiejneprodukter beregnet til badeværelsesmiljøer. Der foretages service i form af funktionstest, rengøring, udskiftning af måtter, samt mindre reparationer på dispenserer samt opfyldning af varer på kundernes lager.

I jobbet skal du stå for service hos en række faste kunder, som du efter en periode vil have en god relation til. Ligeledes vejleder du kunderne om vores nye produkter og services og rådgiver ligeledes kunden om relevante muligheder. Du starter de fleste dage hjemmefra med en planlagt rute fra din leder. Naturligvis har du en god sparring fra dine mange kollegaer.

Keolis Danmark A/S Servicemedarbejder til Keolis Odense Letbane

Keolis Danmark A/S

Skal du være med til at forsætte opbygningen og sætte dit præg på den fremtidige letbane i Odense? Så det nu du har chancen!

Vi vil uddanne dig til servicemedarbejder hos Keolis, og du vil blive en del af holdet, som driver letbanen i Odense.

Vi søger efter nogle gode kollegaer, der sætter en ære i, at vores letbanekøretøjer skinner rent og udgør et godt arbejdsmiljø for letbaneførerne. Oven i dette, give passagerne en god ren oplevelse på deres rejser. Vi søger personer med en god serviceforståelse, som vil bidrage til et godt arbejdsmiljø.

Scandic Hotel A/S
Receptionist, 40 timer over 4 uger, Scandic Roskilde Park

Scandic Hotel A/S

Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt? Så tror vi på, at du er vores nye deltidsreceptionist på Scandic Roskilde Park.

Se video om Scandic Hotel A/S som arbejdsplads

Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med.

Du har en sjette sans for god service og spørger altid vores gæster, om der er noget, du kan hjælpe dem med, inden de selv spørger. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Opgaver

  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Servicering af gæster inkl. håndtering af gæstefeedback
  • Daglige rutiner i receptionen inkl. kasseafstemninger
Scandic Hotel A/S
Vallensbæk Kommune KUNNE DU TÆNKE DIG AT VÆRE EN DEL AF ET VELFUNGERENDE TEAM PÅ KIRKEBÆKSKOLEN? VI SØGER EN SERVICEMINDED OG STRUKTURERET SKOLESEKRETÆR MED ANSVAR FOR ELEVADMINISTRATIONEN

Vallensbæk Kommune

GENOPSLAG - DA VI ØNSKER ET BREDERE ANSØGERFELT

- Vores dygtige skolesekretær flytter til Jylland, hvorfor vi søger en skolesekretær med tiltrædelse hurtigst muligt…

Kirkebækskolen er en specialfolkeskole, der underviser elever med multiple funktionsnedsættelser og svære kommunikationsvanskeligheder. Vi har ligeledes et Børnehus, SFO, STU og Klub.

Da du er skolens ansigt udadtil, er det en vigtighed, at du af natur har et stort servicegen og virkelig sætter en ære i at hjælpe dine kollegaer.

Den ledige stilling omfatter følgende arbejdsopgaver:

  • Ansvarlig for elevadministration, herunder diverse mødeplanlægninger og koordination heraf
  • Planlægning af elevkørsel og daglig lettere skemaopdatering og opfølgning
  • Opgaveoversigter vedr. lærere og pædagoger
Krebs' Skole Administrativ deltidsmedarbejder

Krebs' Skole, København

Administrativ medarbejder søges til en deltidsstilling på ca. 50%. pr 1. december 2022, gerne med skolesekretær eller lærerbaggrund.

Afhængig af tidligere erfaring og kompetencer kan beskæftigelsesgraden evt. udvides med undervisningstimer eller andre opgaver.

Vi ønsker en person der:

  • har erfaring fra administrativt arbejde.
  • har IT-kompetencer og erfaring med programmerne TRIO og TEA tabulex, samt Skoleintra.
  • kan deltage i skolens GDPR-arbejde, (ajourføring af dokumenter og vejledning af medarbejdere)
  • kan stå for koordination og tilmelding ved prøver: folkeskolens afgangsprøver, nationale tests og interne prøver.
Vallensbæk Kommune Vikariat som Servicekonsulent til Vallensbæk Kultur- & Borgerhus

Vallensbæk Kommune

Er du serviceminded og trives du i mødet med borgeren, så er du måske vores nye kollega i Vallensbæk Kultur- & Borgerhus.

Vallensbæk Kultur- & Borgerhus ligger i Center for Sundhed, Kultur og Fritid hvor der er højt til loftet, så du får rig mulighed for at udvikle dig i jobbet. Du får ansvar og mange forskellige opgaver. Du kommer til at arbejde med mange forskellige fagligheder, der ihærdigt arbejder med at skabe gode rammer og tilbud for kommunens borgere. Vi løber stærkt, samtidig med at vi har det sjovt.

Arbejdsområder for den nye servicekonsulent

  • At indgå i den daglige drift af Kultur- & Borgerhuset, hvor alle medarbejdere indgår i vagtordning og både skal kunne løse biblioteks- og borgerserviceopgaver.
  • Diverse driftsopgaver på bibliotek- og borgerserviceområdet
  • Afløsning i rådhusets reception til frokost, ved sygdom, ferie m.m.
Landal GreenParks ApS
Rengøringsafløser til Landal Fyrklit

Landal GreenParks ApS

Vil du være med til at skabe en god oplevelse for vores gæster på Landal Fyrklit?

Se video om Landal GreenParks ApS som arbejdsplads

Du skal gøre dette

  • Rengøring af feriecenterets faciliteter.
  • Rengøring af feriecenterets feriehuse.
  • Kontrol og egenkontrol af huse.
  • Udbringning og indhentning af linned.
Landal GreenParks ApS
Scandlines
Receptionist til Scandlines hovedkontor

Scandlines, København

Brænder du for at vise engagement og give vores gæster og egne medarbejdere den bedste service? Og trives du med at være ansvarlig for en bred vifte af både administrative og ad hoc-opgaver? Så er du formentlig vores nye receptionist.

Til vores moderne hovedkontor i København søger vi en energisk, serviceminded og pålidelig medarbejder, der har lyst til at være del af en professionel reception og være vores ansigt udadtil, når der modtages gæster. Stillingen er deltid 30-35 timer/ugen, og varetages som udgangspunkt med hjælp fra en anden kollega på deltid, idet receptionen ønskes bemandet i åbningstiden 7:30-17:00. Arbejdstidens fordeling aftales nærmere.

Scandlines
THISTED KOMMUNE
Rengøringsassistent til Kløvermarken

THISTED KOMMUNE, Snedsted

Kløvermarken er et almindeligt plejecenter i Koldby med 32 beboerlejligheder. Her bor også vores hund Walther. På Kløvermarken er der ca. 35 medarbejdere med forskellige faglige baggrunde: sosu-assistenter og -hjælpere, pædagogiske assistenter, sygeplejersker, rengøringsassistent, ernæringsassistenter, fysioterapeut, værdighedsmedarbejdere, ledere, pedeller, aktivitetsmedarbejder og sekretær.

Stillingen som rengøringsassistent på Kløvermarken omfatter rengøring i beboernes lejligheder, alle fælles- og servicearealer, samt andre mindre opgaver på plejecentret.

Arbejdstiden er alle hverdage fra kl. 7:00 om morgenen. Stillingen er på 32 timer pr. uge med start den 1.december 2022. Det er også en mulighed at starte før.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV