192 job matcher din søgning 192 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Billund Lufthavn A/S Vært med passion for gæster

Billund Lufthavn A/S

Brænder du for at servicere mennesker, og sætter du dine gæster først? Trives du med at påtage dig en værtsrolle for dine gæster og skabe glæde omkring dig?

Så søger vi lige nu midlertidige ansatte som Værter i vores Passenger Experience afdeling, hvor du vil komme i kontakt med alle typer rejsende – lige fra børnefamilien, forretningsfolkene, grupperejsende og rejsende der skal flyve for første gang.

Din vigtigste opgave er at guide de rejsende og give dem den bedste start på deres rejse fra Billund Lufthavn. Du skal være vært, når gæsterne ankommer til lufthavnen. At være Vært betyder, at du er vært for de rejsende, hvilket blandt andet indebærer, at du byder velkommen, guider og vejleder gæsterne ved eksempelvis

Røde Kors Hjemmet i Sorø Dynamisk og serviceminded administrativ medarbejder med godt overblik

Røde Kors Hjemmet i Sorø

Vi søger en administrativ medarbejder, der i tæt samarbejde med ledelsen og øvrige kollegaer kan understøtte og bidrage til en god struktur og effektive arbejdsgange.

Vi er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Sorø Kommune, som vi har et tæt samarbejde med. Vi har 61 lejligheder og et opholdssted med syv lejligheder for voksne, som har særligt behov for pædagogisk støtte. Vi er ca. 70 medarbejdere - ufaglærte, SSH’ere, SSA’ere, sygeplejersker, udviklingssygeplejerske, pædagoger, køkkenpersonale, husassistenter, teknisk servicepersonale, teamledere og centerleder. Vi vægter det daglige arbejdsmiljø højt – i fællesskabet og sammen kan vi gøre mere. Vi tilbyder:

  • en meget afvekslende og dynamisk hverdag
  • et arbejdsmiljø med højt til loftet og godt humør
  • udfordrende og mangfoldige arbejdsopgaver
Morsø Kommune Ansvarsfuld borgmester- og direktionssekretær med overblik og ordenssans

Morsø Kommune, Nykøbing Mors

Kunne du tænke dig at arbejde i en helt central nøgleposition for især borgmester, kommunaldirektør, direktion og kommunalbestyrelse på den skønne Limfjordsø Mors? Kan du sikre struktur, holde det store overblik og løse en bred vifte af administrative opgaver?

Hvis du kan svare ja til overstående, så vil du trives som en fisk i vandet som borgmester- og direktionssekretær i Sekretariatet i Morsø Kommune.

Vi løser mange forskellige opgaver for hele kommunen og primært med fokus på at betjene det politiske system og direktionen. Vi arbejder fokuseret, men nyder også at få en god snak og et godt grin.

Det er en fast stilling på 37 timer. Du bliver en vigtig del af en fleksibel arbejdsplads, der bygger på nærhed og fællesskab.

GEA Process Engineering A/S
Service Management Assistant

GEA Process Engineering A/S, Søborg

Se video om GEA Process Engineering A/S som arbejdsplads

“Lige nu har vi fokus på et internt træningsprogram, som vi gerne vil have ud at leve, og det kan du tage teten på. Jeg tænker, at det er en god mulighed for dig, der elsker administrative opgaver, men som også gerne vil prøve at udvikle og lede et projekt i trygge rammer med dygtige projektledere omkring dig,” fortæller din nye leder Senior Director Samir Maali.

Du rapporterer direkte til vores Senior Director – Samir Maali – men supporterer hele Global Service Center, heriblandt vores projektteams, med fx:

  • projektadministration – du opretter projekter i vores ERP-system og følger op for at sikre, at alle projektdeltagere har adgang til opdateret information om deadlines osv.
  • videndeling på tværs af teams og afdelinger, i og uden for Global Service Center
  • koordinering, udvikling og implementering af træningsaktiviteter
GEA Process Engineering A/S
Andel Holding A/S
2 PA'er til proaktivt koncernsekretariat

Andel Holding A/S, Svinninge

Andel Holding A/S

Kunne du tænke dig at blive en del af et stort og professionelt koncernsekretariat i Andel, hvor du bliver en uundværlig støtte for vores direktører?

I løbet af din hverdag vil du blandt andet:

  • få ansvar for kalenderstyring og -koordinering for 1-2 direktører
  • foretage praktisk planlægning af og indkaldelse til både fysiske møder og live events
  • fremstille dagsordener og andre materialer til møder, herunder skrive sagsfremstillinger, fremstille bilag m.m.

SEAS-NVE er blevet Andel. Se mere her.

Andel Holding A/S
Rødovre Gymnasium Administrativ medarbejder

Rødovre Gymnasium

Rødovre Gymnasium søger en sekretariatsmedarbejder, der skal indgå i vores team af administrativt personale, som tilsammen servicerer elever, ansatte og ledelse med diverse opgaver.

Arbejdet foregår i en vekslende og til tider hektisk hverdag, hvor mange henvender sig til sekretariatet med stort og småt, og hvor henvendelserne og udfordringerne kan stå i kø og dukke op uden varsel.

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. bestå i:

  • Receptionist- og serviceopgaver i forhold til løbende henvendelser til skolen såvel personlige som elektronisk af både intern og ekstern karakter.
  • Studie- og elevadministrative opgaver: løbende ajourføring af elevdata samt kommunikation med SU og SPS-ordningerne i samarbejde med studievejlederne og ledelsen.
Gem
StudentConsulting Danmark ApS Bring søger pakkeshopkonsulent medhjælper til højsæson i Århus og omegn

StudentConsulting Danmark ApS søger for Bring

Kan du lide at være på farten, og er du praktisk anlagt? Vi søger en serviceminded konsulent til at assistere i Brings pakkeshops.

Bring løser hverdagslogistikken for små og store virksomheder i hele Norden. Virksomheden håndterer pakker, post og gods for alt fra e-handel til lægemiddeltransporter. Op til Black Friday og jul er der særligt travlt hos Bring og deres underleverandører.

Vi søger derfor nu en pakkeshopkonsulentmedhjælper, som skal assistere forskellige pakkeshops med at blive klar til at modtage leveringer samt være med til at udlevere pakker til kunder. Du vil få et spændende og alsidigt arbejde, hvor to dage ikke er ens!

Ballerup Kommune Skolesekretær til Skovlunde Skole

Ballerup Kommune

Vikariat fra 1. november 2022 til 31. oktober 2023 på 37 timer

Skovlunde Skole bygger på tolerance, trivsel og fællesskab. Både fagligt og menneskeligt har vi høje ambitioner og vi har fokus på, at alle tager ansvar for den skole, vi er sammen om.

Vi kan tilbyde et spændende, udfordrende og selvstændigt job i en administration, der har fokus på serviceniveauet af alle brugere. Et stærkt fagligt team, med gode sparringsmuligheder. Vil du være en del af det administrative team på Skovlunde Skole og vil du bidrage til at skabe synlige succeser for skolen, så glæder vi os til at høre fra dig.

Dine opgaver

  • Løn- og personaleadministration
  • Trio – opgaveoversigter og løbende skemaændringer
  • Betjening af henvendelser i administrationen

ADP – Associated Danish Ports A/S
Sekretariatschef

ADP – Associated Danish Ports A/S, Fredericia

Motiveres du af at understøtte og fungere som sparringspartner for topledelsen i en organisation, og vil du gerne bidrage til håndtering af opgaver med stor variation, både på det taktiske og operationelle niveau? Så er du måske vores nye sekretariatschef, som vi søger til ADP A/S.

Som sekretariatschef er din primære opgave at understøtte Direktionen i alle sine gøremål. Dette betyder, at du både kommer til at spille en central rolle i at betjene Direktionen i forhold til forberedelse af diverse møder, dialoger, materiale mv. men også sørge for mange praktiske opgaver som kalenderstyring, koordineringsopgaver mv. Herudover kommer du også til at betjene ADP’s Bestyrelse.

ADP – Associated Danish Ports A/S
Apollo Fitness Salgs- og eventkoordinator

Apollo Fitness, Vejle

Vi søger en dygtig salgs- og eventkoordinator, der får ansvaret for udvikling af salg og service i receptionen samt events og SoMe.

Apollo Fitness er et af Vejles foretrukne fitnesscentre, som udover at fokusere på professionel og kompetent vejledning i din daglige træning har en mission om at være et center, hvor alle føler sig velkomne.

Du bliver koordinator på vores kampagner og øvrige events og formår at planlægge og gennemføre disse fra start til slut. Derudover bliver dine primære arbejdsopgaver:

  • Betjening af medlemmer og gæster – herunder at sikre, at alle føler sig velkomne
  • Koordinering af og sparring omkring events
  • Salg og mersalg af træningsforløb, medlemskaber, produkter o.l.
Gem
DAB
Ejendomslederassistent, Rødovre

DAB

Rødovre almennyttige Boligselskab der administreres af DAB, søger en ny ejendomslederassistent. Sammen med dine otte kolleger skal du varetage den daglige drift og vedligeholdelse af boligafdelingerne Islevtoften, Islevtoften II, Islevparken og Islevvænge med i alt 687 boliger.

I dit arbejde skal du varetage flyttesyn og en række administrative opgaver i Office og boligadministrationssystemet EG-Bolig.

Som ejendomslederassistent skal du fungere som stedfortræder for ejendomslederen, og i den forbindelse skal du bl.a. stå for den daglige tilrettelæggelse af ejendomsassistenternes arbejde med at vedligeholde og pleje afdelingernes grønne områder, legepladser samt gang- og kørearealer. Du sørger blandt andet for affaldshåndtering, rengøring af vaskerier, kældergange og skralderum.

DAB
Gem
DAB
Ejendomsassistent, Hovedstaden

DAB

Hovedstadens almennyttige Boligselskab, der administreres af DAB, søger en ny ejendomsassistent til en mindre samdrift.

FIRMANAVN

Sammen med dine to kolleger skal du varetage den daglige drift og vedligeholdelse af boligafdelingerne Husumvold, Kirsebærhaven og Mozartgård med tilsammen 222 boliger samt ni erhvervsboliger.

I dit arbejde skal du

  • Vedligeholde og pleje afdelingernes grønne områder, legepladser samt gang- og kørearealer
  • På sigt kunne varetage beboerserviceopgaver her under ind- og fraflytninger
  • Sørge for affaldshåndtering, rengøring af vaskerier, kældergange og skralderum
DAB
Lystrup Menighedsråd Sognesekretær/kordegn til Lystrup og Elev kirker, Aarhus Nordre Provsti

Lystrup Menighedsråd

Vi søger en medarbejder, der i et tæt samarbejde med præster, øvrige ansatte og menighedsråd skal varetage de mange forskellige typer af kirkelige- og administrative opgaver ved Lystrup og Elev kirker.

Du skal betjene kirkekontoret i Lystrup og sognenes borgere, varetage administrative opgaver for både menighedsråd og præster, herunder også personregistrering. Du har styr på kalenderen og anvise regninger og håndtere lønbilag.

Vi forventer, at du har interesse i kirkeligt arbejde, er ansvarsfuld og i stand til at planlægge og strukturere arbejdet selvstændigt. Du er udadvendt, tålmodig og hjælpsom i mødet med menighedsråd, præster og borgere, og du kan håndtere mange forskelligartede opgaver og fortrolige oplysninger.

RSM Danmark Statsautoriseret Revisionspartnerselskab Kompetent og engageret sekretær

RSM Danmark Statsautoriseret Revisionspartnerselskab, Fredericia

Til vores kontor i Fredericia søger vi en serviceminded sekretær. Som sekretær har du en stor og synlig rolle i vores dagligdag og arbejder i tæt kontakt med både kollegaer, kunder samt partnere i afdelingen.

Stillingen er på 20-25 timer ugentlig.

Dine opgaver vil primært være indenfor administration og kommunikation og vil bl.a. omfatte:

  • Kundebetjening fysisk, på telefon og mail
  • Oprette og vedligeholde kundeoplysninger
  • Indberetning af årsrapporter til Erhvervsstyrelsen
  • Ansvar for praktiske forhold på kontoret
  • Sekretæropgaver for partnerne
FUGL LEONHARDT Konference- & salgskoordinator

FUGL LEONHARDT søger for IDA Conference i København

I denne vigtige rolle er du vores ansigt udadtil; du er i kontakt med vores gæster i løbet af dagen både face-to-face, i telefonen og pr. mail. Du tager rundvisninger for eksisterende og potentielle gæster med efterfølgende opfølgning.

Du kommer med lignende erfaring og forstår vigtigheden af at være både struktureret, detalje- og salgsorienteret. Du er en god kommunikator både mod gæster, samarbejdspartnere og kollegaer. Du motiveres af salget og får med et smil ordren i hus, ligesom du værdsætter og vedligeholder relationer.

Opgaver der ligger i rollen;

  • professionel modtagelse af gæster til IDA Conference og IDA
  • værtskab og løbende information til husets mange gæster
  • salg og booking af vores faciliteter primært til møder, konferencer og private fester
Eventyrfabrikken MegaCenter ApS Rengøringspersonale Deltid

Eventyrfabrikken MegaCenter ApS, Ballerup

Eventyrfabrikken MegaCenter ApS søger rengøringspersonale til vores legeland i Ballerup. Vi søger en person som har sans for detaljer, en person som kan se muligheder og videreudvikling af de daglige opgaver. Derudover søger vi en person som kan hjælpe til med at sikre en høj rengørings standard.

Arbejdstiden vil ligge i tidsrummet 07:00 - 20:30 alle ugens dage

Arbejdsopgaver:

  • Daglig rengøring
  • Opvask
  • Opfyldning af produkter

Eventyrfabrikken er Sveriges bedste legelandskæde, der er valgt ved afstemning 6 år i træk. Virksomheden er i en ekspansiv fase og forventer at etablere 4-6 nye legelande årligt, målet er, at vi har omkring 25-30 legelande inden 2026.

Dansk Erhverv
Banquetmedarbejder til Dansk Erhvervs mødelokaler

Dansk Erhverv, København

Dansk Erhverv søger en banquetmedarbejder til vores mødelokaler med en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på 37 timer med tiltrædelse snarest muligt.

Vi har en ambition om at levere optimal service for vores gæster og vi søger derfor en person med samme ambitionsniveau.

DanskErhverv

Du vil primært få ansvar for opsætning af borde og stole i konferencelokaler, opfyldning og afrydning af morgenmad og frokost, samt servicering af vores gæster. Du vil indgå i et tæt team, der energisk imødekommer vores gæsters behov med service og smil.

Jobbet kan til tider være fysisk hårdt.

Det er et job med mulighed for at strukturere egen arbejdsgang og med masser af ansvar. Vagterne placeres fra uge til uge i tidsrummet 06.00-22.00, gennemsnitligt på 37 timer pr. uge og kun sjældent weekendvagter.

Dansk Erhverv
VERO MODA
Executive Assistant

VERO MODA, Aarhus

Are you an experienced Executive Assistant with a desire to influence your own role as well as make a difference to the people around you? Then this is a unique opportunity to support the top management of VERO MODA & mama;licious and be right-hand to our Brand Director Henrik Matthiesen.

This is an exciting time to join our fast-paced and growing business. We have a lot of projects ahead of us and you will gain unique insights, as you support our Director and the top management team on this journey.

As Executive Assistant, you act as a central point of contact and provide full support in relation to the administrative and organisational needs of the Brand Director. In addition, you ensure that VERO MODA’s & mama;licious’ organisational processes run efficiently and hold responsibility for driving a variety of projects within communication and organisational optimisation.

Recover
Driftsleder

Recover, Aulum

Se video om Recover som arbejdsplads
  • Er du en stærk leder, der kan skabe det store overblik?
  • Er du kundeorienteret, og formår at sikre stærke og vedvarende relationer?
  • Har du flair for at sikre en god og motiverende kultur på arbejdspladsen?

Så er det måske dig, som skal være vores nye driftsleder.

Du vil møde stort engagement fra vores medarbejdere på alle niveauer, og kommer således til at arbejde sammen med åbne, kompetente og engagerede kollegaer.

Recover
Soho Kontorhotel ApS
Receptionist

Soho Kontorhotel ApS, København

SOHO er et kontorfællesskab, som rummer ca. 800 personer fordelt på 250 virksomheder. Vi afholder møder og konferencer i alle størrelser, mange events, har café og kantine, restaurant og natklub mm. Vi tilstræber hver dag, at skabe rammerne for det gode arbejdsliv. Vi har to lokations i Kødbyen og en location i City.

Du er den første gæsterne og vores beboere møder, når de træder ind af døren. Vi har rygende travlt og har brug for din hjælp til receptionenens mange alsidige opgaver. Det er blandet andet at byde gæster velkommen, oprette bookinger og følge dem til dørs, fakturering, besvare mails og tage telefonen.

Soho Kontorhotel ApS

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV