825 job matcher din søgning 825 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

BAD STORE
Salgsassistenter

BAD STORE, Lyngby

BAD STORE er en af Danmarks største fashion teen-stores (8-16). Vi søger en topmotiveret og serviceminded tøjfreak, der synes at klæde drenge og pige teens på, er det fedeste!

Du bliver en del af et ungt team, der synes det er en kæmpe udfordring og motivation, at jobbe i et univers der er kombination af: SoMe, fysisk butik og webbutik.

Du er:

  • Ansvarsbevidst
  • Du vil være bedste sælger i butikken
  • Du er skarp i SoMe
  • Du tjekker trends inden for mode

Er du frisk på et kanonspændende job – med masser af vækstmuligheder med deraf følgende udvikling og udfordringer – sammen med et godt team?

BAD STORE
Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Erfaren og smilende receptionist

Udviklingsselskabet By & Havn I/S, København

Kunne du tænke dig et arbejde, hvor din service og dit smil kan ses i hele vores organisation? Og har du administrative evner? Hvis ja, så har By & Havn jobbet til dig.

Se video om Udviklingsselskabet By & Havn I/S som arbejdsplads

Du bliver i det nyoprettede job som By & Havns receptionist en vigtig del af Intern Service, som står for driften af By & Havns reception og kantine. Intern service består p.t. af 4 kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen.

Vi har fokus på at løfte i flok og løser opgaver som bl.a. modtagelse af gæster, mødeopdækning, bestilling af kontorartikler, interne receptioner og mærkedage samt koordinering af interne opgaver.

Du vil herudover skulle varetage daglige opgaver i receptionen samt administrative opgaver.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Jobindex
Direktionssekretær/PA – hjælp os med at fremme den grønne omstilling

Jobindex søger for Green Power Denmark

Kunne du tænke dig at være helt tæt på ledelsen i en medlemsorganisation, der arbejder for at sikre en grøn omstilling af Danmark til gavn for alle?

Så bliv en del af Green Power Denmark. Her får du ansvar for de administrative opgaver for vores 2 viceadministrerende direktører.

”Fordi vi arbejder med den grønne omstilling, befinder vi os i kernen af nogle af de store politiske sager, der kører i Danmark lige nu.”
– Viceadministrerende direktør Mette Rose Skaksen.

Nysgerrig? Læs mere om jobbet her.

Jobindex
Vallensbæk Kommune Klinikassistent med styr på administration søges til Vallensbæk Kommunale tandpleje 37 timer pr uge

Vallensbæk Kommune

Er du rigtig god til at holde styr på mange bolde?

I Tandplejen i Vallensbæk får du en spændende og varieret arbejdsdag med en god blanding af både planlagte og uforudsete opgaver.

Din primære funktion er at tage vare på en stribe af tandplejen forskellige administrative opgaver, og også kunne træde til ved stolen og passe telefonen, når der er brug for dette.

Der bliver rig mulighed for at udvikle stillingen ud fra det, du er god til.

Jobbet er på 37 timer om ugen med start senest 1. december 2022.

SOSU Østjylland
Direktionssekretær

SOSU Østjylland, Aarhus

Som direktionssekretær for SOSU Østjyllands direktør og chefgruppe får du en helt særlig rolle tæt på de strategiske beslutningsprocesser. Du får indblik i det ledelsesmæssige samarbejde og i de overvejelser, der ligger bag prioriteringer og organisatoriske tiltag.

Både direktør og chefer indgår i en lang række netværk og fora med eksterne samarbejdspartnere fra kommuner, region, uddannelsesinstitutioner, faglige organisationer m.v. og du får en meget vigtig funktion med at planlægge og forberede møderne. Derudover indgår du i et tæt samarbejde med din kollega i direktionssekretariatet om at sekretariatsbetjene SOSU Østjyllands bestyrelse, lokale uddannelsesudvalg, samarbejdsudvalg og ledermøder og -seminarer.

SOSU Østjylland
Dagrofa Foodservice
Handelsassistentelev til Dagrofa Foodservice Butik, Østerbro

Dagrofa Foodservice

Vil du være med til at skabe resultater og samtidig tage en uddannelse med fokus på både personlig og faglig udvikling? - Så er Dagrofa Foodservice Butik stedet for dig.

Som elev hos os får du ansvar, du bliver en del af et engageret team, der sætter kunderne først - og så har vi den holdning, at det skal være sjovt at gå på arbejde.

Den vigtigste del af din uddannelse foregår i butikken, hvor du lærer alle dele af det daglige arbejde i butik. Du får i din elevtid løbende mere og mere ansvar og vil opleve, at vi både stiller krav til dig - og samtidig støtter dig i din udvikling. Derfor vil din læring og udvikling være i centrum fra dag 1.

I løbet af dine 2 år som elev vil du være på skole i 9 uger sammen med de øvrige elever fra Dagrofa. Her får du faglig inspiration og et nyt blik på hverdagen.

Dagrofa Foodservice
Herlev Privatskole Skolesekretær

Herlev Privatskole

Herlev Privatskole søger snarest muligt en dygtig, struktureret, imødekommende og favnende skolesekretær til fastansættelse i 26 timer fordelt på fire dage ugentligt. Som skolens sekretær har du en bred vifte af opgaver, og du vil være en central person, som har stor betydning for alle, der har deres gang på skolen.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med skolens ledelse og øvrige administration. Vi er en skole med 240 elever og 30 ansatte, og vi værdsætter de nære relationer på tværs af alle faggrupper, elever og forældre.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Blæksprutte
  • Telefonpasning
  • Ventelisteadministration
SkyTEM Surveys ApS
Sekretær/administrativ medarbejder

SkyTEM Surveys ApS, Aarhus

Drømmer du om at være en del af et globalt team i rivende udvikling. Kan du se dig selv i en virksomhed hvis formål er ”To provide knowledge about the earth beneath our feet, supporting more sustainable solutions”.

Er du motiveret for at løse forskelligartede opgaver i tæt samarbejde med kollegaer og virksomhedens partnere. Er du kreativ og god til at finde nye løsninger og systematisere arbejdsprocesser, så er du måske vores nye kollega. Vi vægter faglighed, ærlighed og åbenhed højt. Vi sætter en ære i at lære af vores fejl og skabe resultater i fællesskab.

SkyTEM Surveys ApS
Nymann HR EXECUTIVE ASSISTANT TO CATACAP

Nymann HR recruiting on behalf of client

Would you like to work with projects in an extraordinary private equity firm? Do you see yourself as a trusted employee and would you like to join a young, ambitious, and entrepreneurial team? Then you might be the executive assistant, CataCap is looking for.

Your job as an executive assistant will vary. We do, however, expect that the job will have the following tasks and responsibilities:

  • Project responsible for CataCap events with investors, portfolio companies, “Friends & Family” in alignment with the responsible partner
  • Assist with and prepare communication to investors in CataCap in alignment with the responsible partner
  • Prepare minutes at CataCap board meetings

We believe in flexibility and a balanced work-life. Our CataCap community is motivating for all of us, and therefore we think that working from the office together with your colleagues – and occasionally from home is to be preferred.

Erfaren salgsassistent til vores butik i Næstved

NEYE A/S

Til vores butik beliggende i Næstved city, søger vi en stærk og motiveret salgsassistent med passion for at sælge og udvikle salget i vores butik.

Din rolle bliver at sikre den gode oplevelse og vejledning for vores kunder og samtidig vedligeholde og skabe et flot visuelt udtryk i butikken. Du skal have lysten til en travl hverdag med udfordringer og evnen til at skabe positiv energi blandt kunder og kollegaer.

Du bliver butikschefens højre hånd og er medansvarlig i alle de opgaver, som findes i forbindelse med den daglige drift i butikken. Du skal trives med at arbejde selvstændigt og have ansvar samt at blive målt på din indsats.

NEYE A/S
NEYE A/S
Salgsassistent til vores butik i Waves

NEYE A/S, Greve

Til vores butik i Waves Shoppingcenter søger vi en stærk og motiveret salgsassistent med passion for at sælge og udvikle salget i vores butik. Din rolle bliver at sikre den gode oplevelse og vejledning for vores kunder og samtidig vedligeholde og skabe et flot visuelt udtryk i butikken. Du skal have lysten til en travl hverdag med udfordringer og evnen til at skabe positiv energi blandt kunder og kollegaer.

Du bliver butikschefens højrehånd og er medansvarlig i alle de opgaver, som findes i forbindelse med den daglige drift i butikken. Du skal trives med at arbejde selvstændigt og have ansvar samt at blive målt på din indsats.

Videreudvikle butikken med fokus på kvaliteten af salg og service i samarbejde med butikschefen, samt sørge for at butikken altid fremstår indbydende for vores kunder.

NEYE A/S
Delikatesseassistent MENY Struer

Meny

MENY søger flere MADarbejdere – er du vores nye delikatesseassistent?

Vi søger både fuldtids og deltids medarbejdere.

Vi har rigtig travlt i vores succesfulde delikatesse i MENY Struer, vil du være vores nye medarbejder (fuldtid eller deltid) og være en del af vores succes? Elsker du de gode råvarer - at være kreativ og motiveres du ved at give vores kunder en god serviceoplevelse? Så er det måske dig vi leder efter?

Vi har brug for udadvendte og kundevenlige delikatesseassistenter i MENY Struer. Din baggrund er ikke det afgørende for os. Det er din passion for mad til gengæld.

Du skal være med til at inspirere vores kunder, og til at skabe en flot og indbydende delikatesseafdeling. Du har lysten, viljen og den faglige viden til at gå forrest i udviklingen af afdelingen.

Meny
Copenhagen Business School
CBS HR & Legal søger afdelingssekretær

Copenhagen Business School, Frederiksberg

Har du overblikket, motiveres af at sætte ting i system samt af at hjælpe og støtte kollegaer? Så er stillingen som afdelingssekretær i CBS HR & Legal måske noget for dig.

CBS HR & Legal er nyligt fusioneret, og vi har i den forbindelse fået behov for en kollega, der kan understøtte chefen for HR & Legal samt ledelsesteamet, og i den tid der måtte være tilovers tillige varetage lettere sagsbehandling.

Dine nye kolleger er vant til at arbejde selvstændigt med stort fokus på samarbejde og videndeling. Miljøet bærer præg af stor faglig diskussionslyst, engagement, åbenhed, uformel tone og godt humør. Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor der er plads til forskellighed, og hvor vi værdsætter det gode samarbejde og kollegaskab.

SuperBrugsen Delikatesseassistent, SuperBrugsen, Give

SuperBrugsen

Du bliver en del af en butik med 75 medarbejdere.

Vi tilbyder

  • En spændende fuldtidsstilling med gode personlige udviklingsmuligheder.
  • En afdeling som blev total moderniseret og udvidet for 2 år siden.
  • Gode arbejdsforhold hvor du selv sætter dit præg på din hverdag.

Opgaver

  • Daglig produktion og kundebetjening i afdelingen.
  • Salgsklar og inspirerende disk med høj standart hver dag.
  • Basis på plads, herunder priser - datovarer - salgsklar m.m.
Telenor
Salgskonsulenter til Telenor i Randers Storcenter

Telenor

Vi ved ikke præcis, hvor du er i dit liv, men vi forestiller os, at du enten søger et job ved siden af studiet, som kan gavne dig på den lange bane, eller at du søger et meningsfuldt fuldtidsjob med mulighed for at skabe en spændende og lærerig salgskarriere.

I Telenor ønsker vi at levere de bedste oplevelser til vores kunder hver eneste dag. Som salgskonsulent er du sammen med dit team på gulvet for at rådgive kunder og hjælpe dem med at finde den bedste af vores mange løsninger. Du afdækker kundens behov og finder frem til lige netop den løsning, som den enkelte kunde drager mest fordel af.

Telenor
Krummebækgaard ApS Stillingsopslag til ledelsessekretær

Krummebækgaard ApS, Askeby

Krummebækgaard har travlt og det gælder også ledelsen. Derfor søger vi nu en ny kollega i administrationen, som skal bistå ledelsen og resten af organisationen. Hvis du trives med at være blæksprutte, have mange bolde i luften og formår at føre dine opgaver til dørs, er dette måske stillingen for dig.

Stillingen vil bl.a. indeholde følgende opgaver:

  • Deltage i div. ledermøder
  • Udarbejde referater fra ledermøder
  • Afsøge muligheder ift. ledelsens planer og oplæg
PANDORA A/S Temporary Christmas Help / Christmas Elf (m/f/d) - Rødovre Centrum

PANDORA A/S

Værdsætter du smykker i højeste kvalitet og ekstraordinær service? Har du passion for det du laver, og en ”can-do-attitude”? Så er du måske vores kommende juleassistance.

Vi søger passionerede juleassistancer til vores fantastiske Pandora-butik i Rødovre Centrum der kan hjælpe os med at levere fantastisk kundeservice i juleperioden. Der vil være tale om en tidsbegrænset deltidsansættelse med start i oktober eller november 2022 indtil januar 2023.

Opgaver og ansvar:

  • Sikre en optimal rådgivning til vores kunder gennem grundig oplæring indenfor samtlige af vores produktkategorier og kampagner.
  • Afdække kundens behov i forbindelse med deres udvælgelse og køb af vores produkter.
  • Levere et højt kundeserviceniveau – herunder besvare spørgsmål, rådgive og vejlede kunderne på bedst mulige måde.
PANDORA A/S
Louis Nielsen A/S
Optiker til Louis Nielsen Hørsholm

Louis Nielsen A/S

Se video om Louis Nielsen A/S som arbejdsplads

Som optiker i Louis Nielsen bruger du din viden indenfor øjensundhed og sygdomsopsporing til at hjælpe vores kunder med at bevare deres gode syn.

Hos Louis Nielsen har vi stor fokus på at hjælpe vores kunder med at bevare deres gode syn, så de kan leve med størst mulig livskvalitet. Det bidrager du til ved at foretage synstest til ekspertpræcision og give den bedst mulige rådgivning i valg af briller og kontaktlinser.

I dit arbejde som optiker skal du kontrollere kundernes øjensundhed og vejlede om resultaterne af Fundus-billeder, IOP-målinger, synsfeltscreeninger mv. Alt sammen for at sikre, at potentielle sygdomme opspores i tide, så kunderne kan bevare deres gode syn.

Louis Nielsen A/S
Irma A/S Delikatessemedarbejder, Irma Østerport St.

Irma A/S

Som delikatessemedarbejder i Irma bliver du en vigtig del af Irmas ansigt udadtil og du vil derfor have et stort medansvar for, at vores kunder oplever den uovertrufne service og den særlige ånd, som Irma er kendt for.

Vi tilbyder:

  • Et spændende job med masser af udfordringer
  • Et stærkt delikatesse koncept, der skal inspirere vores kunder
  • At blive en del af en stærk virksomhedskultur på en af Danmarks Bedste Arbejdspladser

Som delikatessemedarbejder i Irma har du et spændende og udfordrende job med stor handlefrihed. Dit primære ansvarsområde vil være delikatesse-afdelingen og du vil bl.a. befinde dig på gulvet, som en synlig hjælp for kunderne. Inden for de rammer skal du sikre, at Irmas kunder oplever en delikatesse-afdeling af høj kvalitet, med høj service og et spændende og varieret sortiment af friske varer.

føtex Medarbejder under 18 år til delikatessen - Frederiksberg

føtex

Vil du være en del af et team af sjove og dygtige kolleger, og vil du have et studiejob, hvor du kan tjene lidt ekstra og samtidig lære om detailbranchen?

Delikatessen er en del af føtex’ slagterafdeling, og det giver dig et stort sortiment af kød, fisk, køle- og mejerivarer til rådighed. Derudover får vi friskbagt brød fra bageriet, så du arbejder i et rent slaraffenland af kvalitetsprodukter.

Mange varer tilbydes direkte fra disken eller fra vores store convenience-udbud. Derudover leverer vi store anretninger ud af huset, hvor vi tilbyder buffeter, brunch, festmiddage, tapas, smørrebrød og meget andet til enhver anledning.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV