173 job matcher din søgning 173 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Københavns Politi Administrativ medarbejder til Efterforskningsenhedens Ledelsesstøtte i vores reception

Københavns Politi

Bliv en central del af Efterforskningsenheden - Bliv medarbejder i Ledelsesstøtte

Kan du lide en hverdag med mange forskellige opgaver og kontakt til mange forskellige mennesker, så er det måske dig vi leder efter til at besætte den ledige stilling, der er i vores reception på Teglholmen.

Din opgave vil være i receptionen på Teglholmen, hvor du vil være hjertet af huset, da det er dig, som vil have den første kontakt med vores gæster og med personalet i huset.

Opgaverne i receptionen omfatter bl.a.:

  • Modtagelse af gæster
  • Håndtering af post
  • Håndtering af adgangskort og parkeringstilladelser
Sydbank
Områdeassistent/PA for områdedirektør til Sydbank i Aalborg

Sydbank

Vil du være en væsentlig aktør i et af Sydbanks primære vækstområder med mange spændende tiltag, så er chancen her nu.

Som områdeassistent skal du bevare overblikket i en travl hverdag, have styr på detaljerne og holde orden på tingene. Vi søger derfor en ansvarsbevidst, selvstændig og serviceminded kollega, som kan indgå i et tæt og fortroligt samarbejde med områdedirektøren – og være koordinator og ansvarlig for en række væsentlige opgaver i vores dynamiske og velfungerende område.

I Sydbank har vi fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandsskab. Bare bank - helt enkelt. Vi tror det er en af hovedårsagerne til, at vi har nogle af de mest tilfredse medarbejdere og kunder i branchen.

Sydbank
tandlægen.dk Dygtig og smilende receptionist søges til større centralt beliggende tandklinik i Nykøbing

tandlægen.dk

Er du en erfaren receptionist? Har du et udpræget servicegen? Er du udadvendt, og kan møde mennesker med i smil - også i telefonen? Så hører vi gerne fra dig hurtigst muligt.

Du vil blive en del af et stort fagligt engageret team bestående af 9 tandlæger, 5 tandplejere, en masse klinikassistenter og 2 receptionister. Vi vægter en høj service overfor vores patienter og en hyggelig og uformel omgangstone.

Du skal kunne lide at have en travl hverdag, og kunne håndtere at have en masse forskellige mennesker omkring dig, både hvad angår vores patienter og kollegaer. Du skal være smilende, have en god telefonstemme, gode kommunikationsevner og erfaring med arbejdet som receptionist.

Røde Kors Hjemmet i Sorø Dynamisk og serviceminded administrativ medarbejder med godt overblik

Røde Kors Hjemmet i Sorø

Vi søger en administrativ medarbejder, der i tæt samarbejde med ledelsen og øvrige kollegaer kan understøtte og bidrage til en god struktur og effektive arbejdsgange.

Vi er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Sorø Kommune, som vi har et tæt samarbejde med. Vi har 61 lejligheder og et opholdssted med syv lejligheder for voksne, som har særligt behov for pædagogisk støtte. Vi er ca. 70 medarbejdere - ufaglærte, SSH’ere, SSA’ere, sygeplejersker, udviklingssygeplejerske, pædagoger, køkkenpersonale, husassistenter, teknisk servicepersonale, teamledere og centerleder. Vi vægter det daglige arbejdsmiljø højt – i fællesskabet og sammen kan vi gøre mere. Vi tilbyder:

  • en meget afvekslende og dynamisk hverdag
  • et arbejdsmiljø med højt til loftet og godt humør
  • udfordrende og mangfoldige arbejdsopgaver
Morsø Kommune Ansvarsfuld borgmester- og direktionssekretær med overblik og ordenssans

Morsø Kommune, Nykøbing Mors

Kunne du tænke dig at arbejde i en helt central nøgleposition for især borgmester, kommunaldirektør, direktion og kommunalbestyrelse på den skønne Limfjordsø Mors? Kan du sikre struktur, holde det store overblik og løse en bred vifte af administrative opgaver?

Hvis du kan svare ja til overstående, så vil du trives som en fisk i vandet som borgmester- og direktionssekretær i Sekretariatet i Morsø Kommune.

Vi løser mange forskellige opgaver for hele kommunen og primært med fokus på at betjene det politiske system og direktionen. Vi arbejder fokuseret, men nyder også at få en god snak og et godt grin.

Det er en fast stilling på 37 timer. Du bliver en vigtig del af en fleksibel arbejdsplads, der bygger på nærhed og fællesskab.

GEA Process Engineering A/S
Service Management Assistant

GEA Process Engineering A/S, Søborg

Se video om GEA Process Engineering A/S som arbejdsplads

“Lige nu har vi fokus på et internt træningsprogram, som vi gerne vil have ud at leve, og det kan du tage teten på. Jeg tænker, at det er en god mulighed for dig, der elsker administrative opgaver, men som også gerne vil prøve at udvikle og lede et projekt i trygge rammer med dygtige projektledere omkring dig,” fortæller din nye leder Senior Director Samir Maali.

Du rapporterer direkte til vores Senior Director – Samir Maali – men supporterer hele Global Service Center, heriblandt vores projektteams, med fx:

  • projektadministration – du opretter projekter i vores ERP-system og følger op for at sikre, at alle projektdeltagere har adgang til opdateret information om deadlines osv.
  • videndeling på tværs af teams og afdelinger, i og uden for Global Service Center
  • koordinering, udvikling og implementering af træningsaktiviteter
GEA Process Engineering A/S
Andel Holding A/S
2 PA'er til proaktivt koncernsekretariat

Andel Holding A/S, Svinninge

Andel Holding A/S

Kunne du tænke dig at blive en del af et stort og professionelt koncernsekretariat i Andel, hvor du bliver en uundværlig støtte for vores direktører?

I løbet af din hverdag vil du blandt andet:

  • få ansvar for kalenderstyring og -koordinering for 1-2 direktører
  • foretage praktisk planlægning af og indkaldelse til både fysiske møder og live events
  • fremstille dagsordener og andre materialer til møder, herunder skrive sagsfremstillinger, fremstille bilag m.m.

SEAS-NVE er blevet Andel. Se mere her.

Andel Holding A/S
Rødovre Gymnasium Administrativ medarbejder

Rødovre Gymnasium

Rødovre Gymnasium søger en sekretariatsmedarbejder, der skal indgå i vores team af administrativt personale, som tilsammen servicerer elever, ansatte og ledelse med diverse opgaver.

Arbejdet foregår i en vekslende og til tider hektisk hverdag, hvor mange henvender sig til sekretariatet med stort og småt, og hvor henvendelserne og udfordringerne kan stå i kø og dukke op uden varsel.

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. bestå i:

  • Receptionist- og serviceopgaver i forhold til løbende henvendelser til skolen såvel personlige som elektronisk af både intern og ekstern karakter.
  • Studie- og elevadministrative opgaver: løbende ajourføring af elevdata samt kommunikation med SU og SPS-ordningerne i samarbejde med studievejlederne og ledelsen.
DR Byen Servicetekniker til TV-produktion

DR Byen, København

I Video Team supporterer og servicerer vi alle DR live TV-produktioner. Når DR sender, på DRTV eller DR1/DR2, er vi til stede for at sikre, at teknikken fungerer. Opstår der tekniske fejl, er det os, der løser dem. Det kan både være fejlfinding på og udskiftning af hardware, genstart af IT-systemer eller reetablering af workflows.

Arbejdstiden er skiftende fra tidlig morgen til sen aften, både hverdage, weekender og helligdage. I ydertimerne vil man som regel være eneste servicetekniker til stede.

Vores ansvarsområder er både studier, produktionskontroller og livehold, så vi har en meget stor portefølje af systemer og udstyr.

Ud over tilstedeværelse under produktion og udsendelse udfører vi reparation og vedligehold af teknisk broadcast-udstyr og OB-vogne. Vi sikrer at alle computere i produktionen fungerer efter hensigten og lever op til IT-sikkerhedskrav.

Ballerup Kommune Skolesekretær til Skovlunde Skole

Ballerup Kommune

Vikariat fra 1. november 2022 til 31. oktober 2023 på 37 timer

Skovlunde Skole bygger på tolerance, trivsel og fællesskab. Både fagligt og menneskeligt har vi høje ambitioner og vi har fokus på, at alle tager ansvar for den skole, vi er sammen om.

Vi kan tilbyde et spændende, udfordrende og selvstændigt job i en administration, der har fokus på serviceniveauet af alle brugere. Et stærkt fagligt team, med gode sparringsmuligheder. Vil du være en del af det administrative team på Skovlunde Skole og vil du bidrage til at skabe synlige succeser for skolen, så glæder vi os til at høre fra dig.

Dine opgaver

  • Løn- og personaleadministration
  • Trio – opgaveoversigter og løbende skemaændringer
  • Betjening af henvendelser i administrationen

ADP – Associated Danish Ports A/S
Sekretariatschef

ADP – Associated Danish Ports A/S, Fredericia

Motiveres du af at understøtte og fungere som sparringspartner for topledelsen i en organisation, og vil du gerne bidrage til håndtering af opgaver med stor variation, både på det taktiske og operationelle niveau? Så er du måske vores nye sekretariatschef, som vi søger til ADP A/S.

Som sekretariatschef er din primære opgave at understøtte Direktionen i alle sine gøremål. Dette betyder, at du både kommer til at spille en central rolle i at betjene Direktionen i forhold til forberedelse af diverse møder, dialoger, materiale mv. men også sørge for mange praktiske opgaver som kalenderstyring, koordineringsopgaver mv. Herudover kommer du også til at betjene ADP’s Bestyrelse.

ADP – Associated Danish Ports A/S
Apollo Fitness Salgs- og eventkoordinator

Apollo Fitness, Vejle

Vi søger en dygtig salgs- og eventkoordinator, der får ansvaret for udvikling af salg og service i receptionen samt events og SoMe.

Apollo Fitness er et af Vejles foretrukne fitnesscentre, som udover at fokusere på professionel og kompetent vejledning i din daglige træning har en mission om at være et center, hvor alle føler sig velkomne.

Du bliver koordinator på vores kampagner og øvrige events og formår at planlægge og gennemføre disse fra start til slut. Derudover bliver dine primære arbejdsopgaver:

  • Betjening af medlemmer og gæster – herunder at sikre, at alle føler sig velkomne
  • Koordinering af og sparring omkring events
  • Salg og mersalg af træningsforløb, medlemskaber, produkter o.l.
BEUMER Group A/S
Tekniker med Linux- og Unix-erfaring

BEUMER Group A/S, Aarhus

Se video om BEUMER Group A/S som arbejdsplads

Brænder du for at arbejde med projekter globalt, og har erfaring med komplekse og spændende opgaver inden for Red Hat Enterprise Linux, VM-Ware og Windows?

Som infrastruktur tekniker i BEUMER Groups Projekt-IT afdeling, vil du arbejde fra vores kontor i Aarhus N, hvor du vil være tilknyttet vores projekter. I jobbet som Project IT-specialist bliver du en vigtig del af teamet, og kommer til at være et vigtigt led i den løbende udvikling og modernisering af essentielt it-infrastruktur bland andet bygget på Red Hat Enterprise Linux, VM-Ware og Windows.

Du bliver en del af Projekt-IT teamet, som hovedsageligt består af andre infrastrukturteknikere, der har deres daglige gang på kontoret i Aarhus, men hvis interessen er der, er der også mulighed for at besøge kundelokaliteter med henblik på idriftsættelser og opgraderinger i hele verden.

BEUMER Group A/S
Lystrup Menighedsråd Sognesekretær/kordegn til Lystrup og Elev kirker, Aarhus Nordre Provsti

Lystrup Menighedsråd

Vi søger en medarbejder, der i et tæt samarbejde med præster, øvrige ansatte og menighedsråd skal varetage de mange forskellige typer af kirkelige- og administrative opgaver ved Lystrup og Elev kirker.

Du skal betjene kirkekontoret i Lystrup og sognenes borgere, varetage administrative opgaver for både menighedsråd og præster, herunder også personregistrering. Du har styr på kalenderen og anvise regninger og håndtere lønbilag.

Vi forventer, at du har interesse i kirkeligt arbejde, er ansvarsfuld og i stand til at planlægge og strukturere arbejdet selvstændigt. Du er udadvendt, tålmodig og hjælpsom i mødet med menighedsråd, præster og borgere, og du kan håndtere mange forskelligartede opgaver og fortrolige oplysninger.

RSM Danmark Statsautoriseret Revisionspartnerselskab Kompetent og engageret sekretær

RSM Danmark Statsautoriseret Revisionspartnerselskab, Fredericia

Til vores kontor i Fredericia søger vi en serviceminded sekretær. Som sekretær har du en stor og synlig rolle i vores dagligdag og arbejder i tæt kontakt med både kollegaer, kunder samt partnere i afdelingen.

Stillingen er på 20-25 timer ugentlig.

Dine opgaver vil primært være indenfor administration og kommunikation og vil bl.a. omfatte:

  • Kundebetjening fysisk, på telefon og mail
  • Oprette og vedligeholde kundeoplysninger
  • Indberetning af årsrapporter til Erhvervsstyrelsen
  • Ansvar for praktiske forhold på kontoret
  • Sekretæropgaver for partnerne
FUGL LEONHARDT Konference- & salgskoordinator

FUGL LEONHARDT søger for IDA Conference i København

I denne vigtige rolle er du vores ansigt udadtil; du er i kontakt med vores gæster i løbet af dagen både face-to-face, i telefonen og pr. mail. Du tager rundvisninger for eksisterende og potentielle gæster med efterfølgende opfølgning.

Du kommer med lignende erfaring og forstår vigtigheden af at være både struktureret, detalje- og salgsorienteret. Du er en god kommunikator både mod gæster, samarbejdspartnere og kollegaer. Du motiveres af salget og får med et smil ordren i hus, ligesom du værdsætter og vedligeholder relationer.

Opgaver der ligger i rollen;

  • professionel modtagelse af gæster til IDA Conference og IDA
  • værtskab og løbende information til husets mange gæster
  • salg og booking af vores faciliteter primært til møder, konferencer og private fester
VERO MODA
Executive Assistant

VERO MODA, Aarhus

Are you an experienced Executive Assistant with a desire to influence your own role as well as make a difference to the people around you? Then this is a unique opportunity to support the top management of VERO MODA & mama;licious and be right-hand to our Brand Director Henrik Matthiesen.

This is an exciting time to join our fast-paced and growing business. We have a lot of projects ahead of us and you will gain unique insights, as you support our Director and the top management team on this journey.

As Executive Assistant, you act as a central point of contact and provide full support in relation to the administrative and organisational needs of the Brand Director. In addition, you ensure that VERO MODA’s & mama;licious’ organisational processes run efficiently and hold responsibility for driving a variety of projects within communication and organisational optimisation.

Gem
TDC NET 25 fiberteknikere søges til København og Nordsjælland – vi giver uddannelsen

TDC NET

Vil du være fremtidens fibertekniker i København og Nordsjælland?

Vi arbejder på fremtidens fiberinfrastruktur i København og Nordsjælland. Dine opgaver indebærer arbejde med anlæg af fiberinfrastrukturen ude i nettet, herunder opsætning af hoved- og lokalfordeler og husinspektion sammen med slutbrugerkunden i forbindelse med placering af KAP-stik.

Vi tilbyder bl.a. en certificeret fiberuddannelse ved ansættelse, ubegrænset fastansættelse på fuldtid samt +560 dygtige og engagerede kollegaer med mange års erfaring.

KM Telecom Danmark A/S
Projektleder til teknisk nicheområde

KM Telecom Danmark A/S, Fredericia

Ønsker du at være en del af Danmarks teknologiske fremtid? Vil du være med til at sikre 5G til hele Danmark? Så er du måske den projektleder, vi søger!

Se video om KM Telecom Danmark A/S som arbejdsplads Du vil få en hverdag, hvor du får ansvaret for en række entrepriser/projekter over hele Danmark f.eks. opsætning af mobilantenner og kundespecifikke løsninger. Du har en hverdag på kontoret, hvor du har ansvaret for, at dine tekniske teams ude i marken kan tilgå og løse opgaverne hurtigst muligt og til kundens tilfredshed.

Dette kræver ikke viden om telekommunikation, men derimod gode egenskabersom projektleder, hvor du kan planlægge, organisere, have mange bolde i luften, holde tidsplanen samt løse de uforudsete udfordringer, der naturligt kommer. Til dette får du en grundig teknisk oplæring og dygtige kollegaer, hvor du kan få faglig sparring.

KM Telecom Danmark A/S
Soho Kontorhotel ApS
Receptionist

Soho Kontorhotel ApS, København

SOHO er et kontorfællesskab, som rummer ca. 800 personer fordelt på 250 virksomheder. Vi afholder møder og konferencer i alle størrelser, mange events, har café og kantine, restaurant og natklub mm. Vi tilstræber hver dag, at skabe rammerne for det gode arbejdsliv. Vi har to lokations i Kødbyen og en location i City.

Du er den første gæsterne og vores beboere møder, når de træder ind af døren. Vi har rygende travlt og har brug for din hjælp til receptionenens mange alsidige opgaver. Det er blandet andet at byde gæster velkommen, oprette bookinger og følge dem til dørs, fakturering, besvare mails og tage telefonen.

Soho Kontorhotel ApS

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV