325 job matcher din søgning 325 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

C-Leanship A/S
Marketing Coordinator

C-Leanship A/S, Køge

As our new Marketing Coordinator, you will be working out of our head office in Køge, Denmark and you will be reporting to our Chief Commercial Officer. We are scaling up our marketing efforts in collaboration with a third-party marketing consultant team and we need a Marketing Coordinator to take ownership of steering this safely into harbour.

Your responsibilities will include, but not be limited to:

  • Take ownership of getting marketing tasks coordinated and completed with our marketing consultants
  • Prepare content, pictures and video for website, social media, presentations, etc.
  • Coordinate marketing strategy with CEO & CCO
C-Leanship A/S
Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Erfaren og smilende receptionist

Udviklingsselskabet By & Havn I/S, København

Kunne du tænke dig et arbejde, hvor din service og dit smil kan ses i hele vores organisation? Og har du administrative evner? Hvis ja, så har By & Havn jobbet til dig.

Se video om Udviklingsselskabet By & Havn I/S som arbejdsplads

Du bliver i det nyoprettede job som By & Havns receptionist en vigtig del af Intern Service, som står for driften af By & Havns reception og kantine. Intern service består p.t. af 4 kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen.

Vi har fokus på at løfte i flok og løser opgaver som bl.a. modtagelse af gæster, mødeopdækning, bestilling af kontorartikler, interne receptioner og mærkedage samt koordinering af interne opgaver.

Du vil herudover skulle varetage daglige opgaver i receptionen samt administrative opgaver.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Jobindex
Direktionssekretær/PA – hjælp os med at fremme den grønne omstilling

Jobindex søger for Green Power Denmark

Kunne du tænke dig at være helt tæt på ledelsen i en medlemsorganisation, der arbejder for at sikre en grøn omstilling af Danmark til gavn for alle?

Så bliv en del af Green Power Denmark. Her får du ansvar for de administrative opgaver for vores to viceadministrerende direktører.

”Fordi vi arbejder med den grønne omstilling, befinder vi os i kernen af nogle af de store politiske sager, der kører i Danmark lige nu.”
– Viceadministrerende direktør Mette Rose Skaksen.

Nysgerrig? Læs mere om jobbet her.

Jobindex
PROSA, Forbundet af It-professionelle
Digitale kommunikationsmedarbejdere

PROSA, Forbundet af It-professionelle, København

PROSA søger to digitale kommunikationsmedarbejdere til Kommunikationsafdelingen, som vil være med til at udvikle PROSAs digitale kommunikationsløsninger.

Målet er, at de to stillinger understøtter, at PROSAs kommunikation bliver endnu mere målrettet, strategisk og datadreven, så PROSA kan indfri potentialet for at organisere flere medlemmer. Og dermed bidrage til at it-professionelle står stærkt både i arbejdslivet og som relevant politisk stemme.

De to digitale kommunikationskonsulenter vil sammen med afdelingens kampagnekonsulent og kommunikationschef skulle etablere en ny teamstruktur, hvor presse, sociale medier, web, nyhedsbrev, events, grafikløsninger mv. udarbejdes og bringes i spil.

XCI A/S UI Developer who can help us in our frontend department, making a difference in the world

XCI A/S, Aalborg

We are looking for a dedicated team player for our frontend department. Creating rock solid and easy to use software is key to us. We are developing our frontend using ReactJS, JavaScript (ES6), Node.js, Elastic Search etc.

If this sounds good to you – then we offer an exciting fulltime job in a casual, collaborative, fast-paced team of highly experienced developers where setting your own goals is part of the job.

You will become a part of a very enthusiastic and experienced team of colleagues.

You are looking for a job where you will play a role in making a difference in the world. You are eager to learn. You have a flair for visual design and the ability to make data speak through intuitive and interactive visualizations.

Horten Advokatpartnerselskab
Engageret og serviceminded sekretær

Horten Advokatpartnerselskab, Aarhus

Er du fleksibel, serviceminded og struktureret? Formår du at holde hovedet koldt og humøret højt i en travl hverdag? Så er du måske vores nye sekretær til vores kontor i Aarhus.

Du vil indgå som en integreret del af to af vores afdelinger, og dine primære arbejdsopgaver vil omhandle:

  • Understøttende arbejde vedr. retssager, voldgiftssager, klagesager
  • Korrekturlæsning og kvalitetssikring af skriftlige fremstillinger
  • Korrespondance- og notatskrivning på dansk og engelsk (også efter diktat), og evt. mindre oversættelsesopgaver
  • Fakturering, kopiering og dokumenthåndtering
  • Oprettelse og arkivering af sager
Horten Advokatpartnerselskab
Aarhus Motion Marketing koordinator

Aarhus Motion, Højbjerg

Vil du være en del af et fantastisk team på en motiverende arbejdsplads? Brænder du for koordinering og afvikling af events, og vil du indgå i et team af kollegaer, som alle brænder for deres arbejde og for at give vores deltagere oplevelser ud over det sædvanlige?

Som ansat i Aarhus Motion skal man være lidt af en blæksprutte og dække mange forskellige områder, men dine hovedområder bliver bl.a.:

  • Markedsføringsstrategi og planlægning af alle Aarhus Motions events.
  • Udarbejdelse af content til Aarhus Motions kanaler (Facebook, Instagram og LinkedIn).
  • Udarbejdelse af indhold til Website og tekster til Nyhedsmails på ugentlig basis.
ABENA
PIM drifts- og supportkoordinator - Barselsvikariat

ABENA, Aabenraa

Er du struktureret, pragmatisk og løsningsorienteret? Har du lyst til at opleve en spændende og udfordrende hverdag i en dynamisk organisation, hvor engagement og visionær ledelse har ført virksomheden frem til en førende position, så er du måske vores kommende medarbejder.

ABENA er i gang med at gennemføre en ambitiøs international vækststrategi, herunder digitalisering af kunderelationer og fokus på værdiskabende touch points på kunderejsen.

Rollens formål er at supportere det digitale marketing team i ABENA Group Marketing på eksisterende product information management system (PIM), InRiver, samt inputsgiver på udviklingen og forretningskravene i nyt PIM setup – Akeneo.

ABENA
Bureau for Inatsisartut Er du vores nye akademiske udvalgssekretær?

Bureau for Inatsisartut, Nuuk

Bureau for Inatsisartut søger en dygtig AC medarbejder til betjening af parlamentets udvalg.

Du kommer til at indgå i udvalgssekretariatet sammen med 9 udvalgssekretærer, som refererer til kontorchefen. Den primære opgave som akademisk udvalgssekretær er at betjene et af Inatsisartuts udvalg, ved at yde saglig, neutral og professionel rådgivning af medlemmer af Inatsisartut inden for udvalgets fagområder.

Det betyder, at du bl.a. skal udarbejde dags-ordener og materiale til udvalgsmøder, betænkninger og pressemeddelelser samt planlægge og afvikle samråd, besøg og udvalgsrejser i Grønland, Danmark og eventuelt udlandet. Udvalgenes møder og arbejde foregår primært på grønlandsk, og der er derfor tilknyttet en tolk til hvert udvalg.

ATP
Management Assistant til ATP’s CEO og den øvrige direktion

ATP, Hillerød

Vil du supportere ATP’s CEO og den øvrige direktion og være med til at drive og eksekvere på ATP’s strategiske agendaer?Er du klar til næste skridt i din karriere i en nøglerolle tæt på topledelsen?

Til rollen som Management Assistant for ATP’s administrerende direktør Martin Præstegaard og den øvrige koncernledelse søger vi dig, der ønsker en hverdag med alsidige arbejdsopgaver helt tæt på de strategiske beslutninger og direktionen og med snitflader til hele ATP’s organisation.

I rollen får du ansvaret for at understøtte direktionens daglige virke, herunder forberede beslutningsoplæg, sikre opfølgning hos og håndtering af centrale stakeholders og udarbejde interne såvel som eksterne præsentationer.

ATP
Magasin
Google Marketing Platform Specialist

Magasin, København

Vi søger en medarbejder, der med fingeren på pulsen og teknisk knowhow vil eksekvere, optimere og rapportere på alle Magasins google annoncer.

Vi søger en ny kollega, som kan tage fuldt ejerskab over vores aktiviteter på Google Marketing Platform (Google Ads, DisplayVideo 360, Campaign Manager). Du får ansvaret for at opsætte og prioritere mål for at sikre, at vi udnytter vores muligheder bedst muligt. Teamet består af yderligere 8 medarbejdere og målet er at skabe et team med fuld fokus på optimering af performance ved hjælp af et kommercielt mindset og stærk e-commerce erfaring. I teamet arbejder vi ud fra en fælles vision om, at vi vil sikre relevans i hele rejsen og være relevante i alt det vi sender ud.

Magasin
Gem
Sydbank
Områdeassistent/PA for områdedirektør til Sydbanks Område Sønderjylland

Sydbank

Vil du være en væsentlig aktør i et af Sydbanks stærke områder med mange spændende tiltag, så er chancen her nu.

Som områdeassistent skal du bevare overblikket i en travl hverdag, have styr på detaljerne og holde orden på tingene. Vi søger derfor en ansvarsbevidst, selvstændig og serviceminded kollega, som kan indgå i et tæt og fortroligt samarbejde med bl.a. områdedirektøren – og være koordinator og ansvarlig for en række væsentlige opgaver i vores dynamiske og velfungerende område.

I Sydbank har vi fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Bare bank - helt enkelt. Vi tror det er en af hovedårsagerne til, at vi har nogle af de mest tilfredse medarbejdere og kunder i branchen.

Sydbank
LEGO® House
Junior Designers

LEGO® House, Billund

Are you passionate about conceiving, developing, and implementing world-class Learning-through-Play experiences for LEGO fans of all ages?

As a Junior Designer in LEGO House your biggest challenge will be to develop ideas and secure insights in the quickest and most effective way. Your co-team members will be curious and will want to understand your ideas. This demands that you are quick to produce hands-on demos and prototypes that can be played with, interrogated, and (very likely) broken.

In both positions your core responsibilities will be to use a range of development tools and methods to deliver prototypes for testing. You conduct evaluations of prototypes with external stakeholders and orchestrate ad hoc DIY testing of prototypes with kids visiting LEGO House.

LEGO® House
ATP
Frontend Business Intelligence Consultant til Danmarks mest interessante datasæt (internt opslag)

ATP, Hillerød

Kan du se det store perspektiv, forstå forretningens behov og videreformidle, så dine kolleger i backend er med på problemstillingen? Har du erfaring med projektkoordinering og udvikling i Power BI?

Vi søger dig, der vil hjælpe os med udviklingen af Business Intelligence frontend-produkter. Produkter, der kan hjælpe forretningen til at træffe de bedste beslutninger i en koncern, hvor vi arbejder for at gøre tingene smartere til gavn for et effektivt velfærdssystem. I jobbet kommer du til at levere løsninger til Pension & Erhvervssikring (P&E), som du kan læse mere om her.

ATP
Appvestor Product Owner, Web Platform

Appvestor, Søborg

Do you want to take ownership of one of our main products in the Ad-tech industry?

Our future platform is in the final stage of its first big release. To drive the platform including its new products further to the next many stages, we need a dedicated Product Owner.

Our mission is to give apps with potential the chance to be successful in the competitive app marketplace, and you will be the Product Owner of the main platform to support this.

You will report directly to the Chief Product Officer being part of our newly built product team. You will work closely together with both your product team, developers, designers, and QAs.

Centrica Energy Trading A/S
Receptionist

Centrica Energy Trading A/S, Copenhagen

Interested in joining a growing multinational business and taking a role in one of Europe’s leading renewable energy trading companies? We’re looking for a receptionist for our Copenhagen office.

As our new receptionist you’ll be the face of our Facility Service team in Copenhagen, reporting to our Facility Manager and working alongside a dedicated team of 14 colleagues with different responsibilities across the facility service area. You’ll work closely with our two receptionists based in Aalborg, but you’ll have the primary responsibility for our 35 colleagues based in Copenhagen.

Responsible for the overall function and look of our office and managing e.g., cleaning personnel and service contractors, you’ll work with a wide variety of administrative tasks, but also physically take part in keeping the office looking sharp, ensuring that soda- and coffee machines are operational and updating the seating plan.

Centrica Energy Trading A/S
fsb Erfaren sekretær

fsb, København

fsb er Københavns største almene boligorganisation med ansvaret for drift og udvikling af ca. 13.000 boliger i en række markante ejendomme i København. fsb har tradition for at spille en væsentlig rolle for byens udvikling. Vi blander os i debatten og i udviklingen af den almene sektor. Vi har høje ambitioner på vores beboeres vegne om deres muligheder for indflydelse på deres boligområde.

Dine primære opgaver vil være, at:

  • yde support til kolleger på ejendomskontorer, til fsb’s driftschefer og til kolleger i afdelingen
  • have ansvar for opgaver i forbindelse med boligafdelingernes årshjul herunder udarbejdelse af materiale til boligafdelingernes budget- og afdelingsmøder, urafstemninger m.m.
  • varetage ledelses- og udvalgsbetjening, herunder opgaver forbundet med planlægning og afholdelse af møder og arrangementer fx referatskrivning og opfølgning
fsb
GreenLab Skive A/S PA & Administration Manager

GreenLab Skive A/S, Spøttrup

GreenLab søger en erfaren PA, som kan hjælpe med at skabe de bedste rammer for samarbejdet med virksomhederne i vores grønne energipark samt de mange værdsatte partnere og gæster, der dagligt besøger os for at lære om fremtidens energiløsninger.

Vi søger en kollega, som har solid erfaring fra PA-rollen, og som har et stort naturligt overblik, er stærk på at skabe og etablere effektive strukturer og processer, der får hverdagen til at spille i en hastigt voksende og innovativ organisation.

Du arbejder effektivt og får tingene til at ske. Du trives i et job med alsidige opgaver og har måske også erfaring med events. Du kan se dig selv trives med at lede et lille team med to kolleger, som begge arbejder dedikeret på at få kontoret til at fungere optimalt.

Team Olivia
Smilende receptionist/kontormedarbejder

Team Olivia, Herlev

Smiler du i telefonen, har et forkromet overblik og elsker at være kontorets knudepunkt? Og kan du lide at være både receptionist, udføre enkle kontoradministrative opgaver og samtidig være den, der sørger for orden på matriklen? Så tror vi på, at du er vores nye kollega. Vores nuværende receptionist har besluttet sig for at prøve noget andet, og hans plads bliver derfor ledig.

Dine opgaver

  • Besvare telefoniske henvendelser
  • Holde matriklen ryddelig og imødekommende
  • Ansvarlig for Facility og kontakten med vores rengøringsselskab
  • Bestille værnemidler, kontorartikler og dagligvarer
  • Besvarelse på henvendelser via vores info-mail og e-Boks
Team Olivia
Thales Denmark A/S
Office Manager/Executive Assistant

Thales Denmark A/S, Ballerup

Do you see yourself motivated in a role dedicated to making a company and its leadership work, as PA and OM in an international and vibrant work environment? And are you an energetic and service minded professional who enjoy ensuring high quality deliveries while managing stakeholders in an international matrix environment? Then you are the one we are looking for!

Thales Denmark A/S

The role requires a high amount of independency, energy, multi-tasking and attention to detail. In return you are part of a unique purpose of building a future we can all trust in the Nordic countries. In Thales we aim to offer more than job, we offer a career where you can grow your personal and professional skills.

Thales Denmark A/S

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV