903 job matcher din søgning 903 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Erfaren og smilende receptionist

Udviklingsselskabet By & Havn I/S, København

Kunne du tænke dig et arbejde, hvor din service og dit smil kan ses i hele vores organisation? Og har du administrative evner? Hvis ja, så har By & Havn jobbet til dig.

Se video om Udviklingsselskabet By & Havn I/S som arbejdsplads

Du bliver i det nyoprettede job som By & Havns receptionist en vigtig del af Intern Service, som står for driften af By & Havns reception og kantine. Intern service består p.t. af 4 kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen.

Vi har fokus på at løfte i flok og løser opgaver som bl.a. modtagelse af gæster, mødeopdækning, bestilling af kontorartikler, interne receptioner og mærkedage samt koordinering af interne opgaver.

Du vil herudover skulle varetage daglige opgaver i receptionen samt administrative opgaver.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Jobindex
Direktionssekretær/PA – hjælp os med at fremme den grønne omstilling

Jobindex søger for Green Power Denmark

Kunne du tænke dig at være helt tæt på ledelsen i en medlemsorganisation, der arbejder for at sikre en grøn omstilling af Danmark til gavn for alle?

Så bliv en del af Green Power Denmark. Her får du ansvar for de administrative opgaver for vores 2 viceadministrerende direktører.

”Fordi vi arbejder med den grønne omstilling, befinder vi os i kernen af nogle af de store politiske sager, der kører i Danmark lige nu.”
– Viceadministrerende direktør Mette Rose Skaksen.

Nysgerrig? Læs mere om jobbet her.

Jobindex
Jobindex A/S
Hvorfor blive salgskonsulent i Jobindex?

Jobindex A/S, Valby

Vi har spurgt dine 29 nye kolleger i teamet, og der er 3 ting, der går igen:

  1. De faglige udviklingsmuligheder – din udvikling er i fokus, og du bliver en dygtigere rådgiver hver dag.
  2. Du sælger seriøse løsninger, der hjælper kunderne med at ansætte nye medarbejdere.
  3. Sammenholdet! Faktisk er det nummer 1 på listen, og du kan glæde dig til daglige grin, konkurrencer, fredagsbarer og vores store årlige firmafester.

Fik vi sagt, at du altid har fri i weekenden?

Klik ind på annoncen for at blive endnu klogere.

Jobindex A/S
PiiPL ApS Produktassistent

PiiPL ApS søger for ECOstyle A/S i Odense

Har du erfaring med produktudvikling, er du målrettet og kreativ, og har du lyst til at udvikle og skabe nyt indenfor området hus og have, så er du den, vi søger?

ECOstyle A/S søger en produktassistent, som kan udvikle og finde nye produkter til afdelingen for Hus og Have. Det vil være et plus, hvis du har interesse for have og planter, og fint, hvis du selv har hus og have.

ECOstyle A/S er Danmarks førende leverandør og udvikler af bekæmpelsesmidler baseret på naturligt forekommende aktivstoffer, hvor midlernes effektivitet og hensyn til miljøet er nøgleord. Hus og Have-afdelingen udvikler, markedsfører og sælger produkter til det private marked primært gennem DIY kæder og planteskoler.

Vigtige arbejdsopgaver vil være:

  • Finde nye produkter indenfor haveartikler etc.
  • Finde nye koncepter indenfor haveartikler etc.
  • Udvikle og lancere nye produkter
Vallensbæk Kommune Klinikassistent med styr på administration søges til Vallensbæk Kommunale tandpleje 37 timer pr uge

Vallensbæk Kommune

Er du rigtig god til at holde styr på mange bolde?

I Tandplejen i Vallensbæk får du en spændende og varieret arbejdsdag med en god blanding af både planlagte og uforudsete opgaver.

Din primære funktion er at tage vare på en stribe af tandplejen forskellige administrative opgaver, og også kunne træde til ved stolen og passe telefonen, når der er brug for dette.

Der bliver rig mulighed for at udvikle stillingen ud fra det, du er god til.

Jobbet er på 37 timer om ugen med start senest 1. december 2022.

SOSU Østjylland
Direktionssekretær

SOSU Østjylland, Aarhus

Som direktionssekretær for SOSU Østjyllands direktør og chefgruppe får du en helt særlig rolle tæt på de strategiske beslutningsprocesser. Du får indblik i det ledelsesmæssige samarbejde og i de overvejelser, der ligger bag prioriteringer og organisatoriske tiltag.

Både direktør og chefer indgår i en lang række netværk og fora med eksterne samarbejdspartnere fra kommuner, region, uddannelsesinstitutioner, faglige organisationer m.v. og du får en meget vigtig funktion med at planlægge og forberede møderne. Derudover indgår du i et tæt samarbejde med din kollega i direktionssekretariatet om at sekretariatsbetjene SOSU Østjyllands bestyrelse, lokale uddannelsesudvalg, samarbejdsudvalg og ledermøder og -seminarer.

SOSU Østjylland
Dagrofa Foodservice
Handelsassistentelev til Dagrofa Foodservice Butik, Østerbro

Dagrofa Foodservice

Vil du være med til at skabe resultater og samtidig tage en uddannelse med fokus på både personlig og faglig udvikling? - Så er Dagrofa Foodservice Butik stedet for dig.

Som elev hos os får du ansvar, du bliver en del af et engageret team, der sætter kunderne først - og så har vi den holdning, at det skal være sjovt at gå på arbejde.

Den vigtigste del af din uddannelse foregår i butikken, hvor du lærer alle dele af det daglige arbejde i butik. Du får i din elevtid løbende mere og mere ansvar og vil opleve, at vi både stiller krav til dig - og samtidig støtter dig i din udvikling. Derfor vil din læring og udvikling være i centrum fra dag 1.

I løbet af dine 2 år som elev vil du være på skole i 9 uger sammen med de øvrige elever fra Dagrofa. Her får du faglig inspiration og et nyt blik på hverdagen.

Dagrofa Foodservice
GoGift A/S Business Development Managers for the German market

GoGift A/S, Valby

GoGift is a global gifting brand and online retailer based in Valby, Copenhagen. We specialize in innovative global gifting solutions. GoGift newly launched the Global Gift Card, and we want you to be a part of the Global Sales Team taking this product to the German Market. We are looking for Global Business Development Managers eager to join and grow our successful global sales organization.

You will report to the Head of Global Sales. In collaboration with your colleagues, your responsibility will be to create growth and develop the market position within the German market. Furthermore, you will play an essential role in:

  • Successfully achieving sales targets and KPIs within the region
  • Identifying new international client opportunities and business possibilities
  • Arrange business meetings with prospective clients
Gem
PeopleLink Sales Manager

PeopleLink søger for kunde på Sjælland

Højteknologiske automatiseringsløsninger.

Vores kunde er en af landets førende kompetencevirksomheder indenfor automatisering og højteknologiske produktionstekniske løsninger til industrien. Virksomheden er samarbejdspartner for nogle af Europas største industrikoncerner, når det gælder om at udvikle og fremstille produktionsudstyr, som er kritisk for at opretholde en effektiv og ikke mindst stabil produktion.

Du bliver som sales manager ansvarlig for at udvikle kendskabet til virksomhedens kompetencer ud over den kreds af stærke virksomheder, der allerede er kunder i forretningen.

Der er tale om et opsøgende job, hvor det handler om at opbygge tillid og relationer, så du kan bringe dit tekniske bagland i spil – når du har identificeret et behov hos kunden.

Indrykket:
FJ Trading A/S Bolig- og Institutionsinventar
Salgs- og Indretningskonsulent søges til Jylland

FJ Trading A/S Bolig- og Institutionsinventar, Horsens

Kolon Total Inventar søger til vores jyske afdeling en Salgs- og Indretningskonsulent. Med base fra et dynamisk kontorfællesskab i Horsens, skal du servicere vores eksisterede kunder samt opsøge nye. Kolon Total Inventar producerer inventar og skabe til skoler, institutioner, kontorer og private fra vores fabrik på Midtsjælland.

Vi forventer, at du har erfaring med at indrette og sælge køkkener og inventarløsninger, primært til B2B-segmentet, muligvis fra en stilling som Erhvervskonsulent inden for køkkenbranchen.

FJ Trading A/S Bolig- og Institutionsinventar
Herlev Privatskole Skolesekretær

Herlev Privatskole

Herlev Privatskole søger snarest muligt en dygtig, struktureret, imødekommende og favnende skolesekretær til fastansættelse i 26 timer fordelt på fire dage ugentligt. Som skolens sekretær har du en bred vifte af opgaver, og du vil være en central person, som har stor betydning for alle, der har deres gang på skolen.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med skolens ledelse og øvrige administration. Vi er en skole med 240 elever og 30 ansatte, og vi værdsætter de nære relationer på tværs af alle faggrupper, elever og forældre.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Blæksprutte
  • Telefonpasning
  • Ventelisteadministration
SkyTEM Surveys ApS
Sekretær/administrativ medarbejder

SkyTEM Surveys ApS, Aarhus

Drømmer du om at være en del af et globalt team i rivende udvikling. Kan du se dig selv i en virksomhed hvis formål er ”To provide knowledge about the earth beneath our feet, supporting more sustainable solutions”.

Er du motiveret for at løse forskelligartede opgaver i tæt samarbejde med kollegaer og virksomhedens partnere. Er du kreativ og god til at finde nye løsninger og systematisere arbejdsprocesser, så er du måske vores nye kollega. Vi vægter faglighed, ærlighed og åbenhed højt. Vi sætter en ære i at lære af vores fejl og skabe resultater i fællesskab.

SkyTEM Surveys ApS
Nymann HR EXECUTIVE ASSISTANT TO CATACAP

Nymann HR recruiting on behalf of client

Would you like to work with projects in an extraordinary private equity firm? Do you see yourself as a trusted employee and would you like to join a young, ambitious, and entrepreneurial team? Then you might be the executive assistant, CataCap is looking for.

Your job as an executive assistant will vary. We do, however, expect that the job will have the following tasks and responsibilities:

  • Project responsible for CataCap events with investors, portfolio companies, “Friends & Family” in alignment with the responsible partner
  • Assist with and prepare communication to investors in CataCap in alignment with the responsible partner
  • Prepare minutes at CataCap board meetings

We believe in flexibility and a balanced work-life. Our CataCap community is motivating for all of us, and therefore we think that working from the office together with your colleagues – and occasionally from home is to be preferred.

Gem
Struktureret koordinator til opfølgning på internationalt salg indenfor belysning

Lumos

30-37 timer

Er du selvkørende og en ørn til at skabe struktur, sætte ting i system og følge op? Har du erfaring med en koordinerende rolle indenfor salg, gerne til detailkæder? Har du lyst til at få en betydelig og indflydelsesrig rolle i en lille, succesfuld virksomhed i Århus? Så er det din ansøgning, vi venter på.

Lumos er en lille succesfuld virksomhed, som designer og producerer alle former for belysning i et tæt samarbejde med vores kunder. Vi har kontor i Århus og Hong Kong og søger nu en koordinator, som sammen med vores CEO bliver ansvarlig for alle koordinerende funktioner i forbindelse med produktion i Kina og salg af Lumos’ produkter i Danmark.

Dine væsentligste opgaver

  • Ordreopfølgning i forbindelse med produktopstart, afskibning, levering og fakturering
  • Kontakt til kunder omkring emballagedesign samt leveringstider
Aros Forsikring
Vi søger superstærke og servicemindede forsikringsrådgivere

Aros Forsikring, Viby J

Er du dygtig til forsikringsrådgivning og salg? Brænder du for at skabe den helt ekstraordinære kundeoplevelse? Så se med her.

Som kontorassurandør i enten vores In- eller Outbound-afdeling hos Aros Forsikring er din fornemste opgave at bidrage til vores mål om at være det mest anbefalede forsikringsselskab i Danmark.

Du tilbydes et spændende job hos Danmarks bedste forsikringsselskab og på en arbejdsplads med en flad organisationskultur, hvor der er højt til loftet og en uformel, direkte og åben dialog.

Dine primære arbejdsopgaver vil være at:

  • formidle Aros Forsikrings forsikringsløsninger og afdække kundens behov.
  • opbygge og vedligeholde din egen kundeportefølje
  • opnå dit eget budget og selskabets mål i tæt samarbejde med din supervisor og dit team.
  • sikre at vores skyhøje kundetilfredshed fastholdes og udvikles.
Aros Forsikring
Worldline
Vi søger nye kollegaer til vores salgsafdeling!

Worldline, Odense

Er du på jagt efter et job i et professionelt og afbalanceret miljø? Siden 2006 har vi bygget vores succes på at finde og fastholde de rigtige mennesker til jobbet – voksne og ansvarlige medarbejdere, som uddanner og udvikler sig i skønne rammer. Er det dig?

Her får du mulighed for at prøve dig selv af i både opsøgende salg og vedligeholdelse af eksisterende kunder.

Du holder dagligt styr på mange detaljer, og du har ansvar for dine egne budgetter. Derudover modtager du løbende undervisning og udvikler dine salgskompetencer. Vi har altid en teamleder eller træner på gulvet, som hjælper med alt fra indvendingsbehandling til motivation.

Worldline
Gem
Jobindex A/S
Kickstart din karriere inden for salg eller forretningsudvikling

Jobindex A/S søger for Techtronic Industries Nordic ApS

Vil du lære i praksis, hvordan du opbygger og udvikler kunderelationer, så du kan hjælpe kunderne med at udvide deres forretning?

Så bliv graduate i 18-24 måneder til en konkurrencedygtig løn og med mulighed for bonus.

    ”Du får en fed rejse med et fantastisk teamwork og gode muligheder for at få et større ansvar – du mærker virkelig en kæmpe opbakning,” siger Henrik, tidligere graduate – nu Nordic Business Development Manager.

Nysgerrig? Læs mere her.

Jobindex A/S
Beck A/S
Intern salgssupporter til markedsleder i VVS- og rørindustrien

Beck A/S, Lynge

Vil du være med til at repræsentere et stærkt brand i et rigtig godt team? Og har du lyst til en hverdag med en masse spændende opgaver med internt salg og indkøb i centrum?

Siden 1992 har vi leveret tekniske produkter, fx rørbæringer og skinnesystemer, til VVS- og rørindustrien.

Du bliver en del af en mindre virksomhed med 10 medarbejdere, hvor du arbejder i et behageligt arbejdsmiljø med en ærlig og uformel tone. Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Daglig kontakt med kunder, ordremodtagelse samt opfølgning på tilbud i vores interne salgsteam
  • Indkøb og kontakt med leverandører fra store dele af verdenen
  • Support til vores eksterne salgsteam
Beck A/S
MAN Energy Solutions
Sales Coordinator

MAN Energy Solutions, Holeby

Are you a versatile team player who are capable of juggling routine and urgent tasks while never losing sight of the big picture? Furthermore, are you able to do hard-core prioritizing when all tasks seems equally important? If so, we would be happy to receive your application for the open Sales Coordinator position at MAN ES PrimeServ.

As Sales Coordinator, you:

MAN
  • Create quotations
  • Create sales orders
  • Perform world class customer service
  • Interact with customers and our own offices world wide
MAN Energy Solutions
Plast-line A/S Intern salgs-/kontormedarbejder

Plast-line A/S, Middelfart

SALGSUPPORTER SØGES – TIL ET STÆRKT SALGSTEAM

Plast-Line A/S har oplevet en positiv vækst siden opstarten i 2004 og er i dag en velkonsolideret agenturvirksomhed med 24 ansatte. Plast-Line sælger rør, fittings og ventiler i plast og lagerfører et bredt program fra anerkendte producenter.

Med base i Middelfart, vil du indgå i et team bestående af 5 eksterne og 3 interne sælgere. Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Ordrebehandling.
  • Udarbejdelse af tilbud samt opfølgning.
  • Projektstyring og vejledning af kunder.
  • Salgssupport til eksterne sælgere.
  • Koordinering af leverancer fra leverandør til slutbruger.

Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, med en attraktiv bonusordning.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV