429 job matcher din søgning 429 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Soho Kontorhotel ApS
Receptionist

Soho Kontorhotel ApS, København

SOHO er et kontorfællesskab, som rummer ca. 800 personer fordelt på 250 virksomheder. Vi afholder møder og konferencer i alle størrelser, mange events, har café og kantine, restaurant og natklub mm. Vi tilstræber hver dag, at skabe rammerne for det gode arbejdsliv. Vi har to lokations i Kødbyen og en location i City.

Du er den første gæsterne og vores beboere møder, når de træder ind af døren. Vi har rygende travlt og har brug for din hjælp til receptionenens mange alsidige opgaver. Det er blandet andet at byde gæster velkommen, oprette bookinger og følge dem til dørs, fakturering, besvare mails og tage telefonen.

Soho Kontorhotel ApS
Idealcombi A/S Receptionist

Idealcombi A/S, Hvidovre

Til vores afdeling i Hvidovre søger vi en glad, serviceminded og udadvendt receptionist, som formår at levere et højt serviceniveau til vores kunder, gæster til huset og via telefonomstillingen.

I receptionen er du kundens første indtryk hvorfor din rolle er altafgørende for serviceoplevelsen, når der kommer henvendelser. Du bliver vores ansigt udadtil.

Arbejdsopgaver:

  • Omstilling af indadgående telefonsamtaler
  • Modtagelse af gæster på kontoret samt i vores showroom
  • Samarbejde med vores hovedreception i Hurup (Thy)

Vi tilbyder en spændende hverdag sammen med positive, motiverede og dygtige kollegaer.

Essity Customer Service Specialist/Business Logistics

Essity, Allerød

Hvis du er interesseret i at være en del af en stor international virksomhed som arbejder med at forbedre livskvaliten for borgere og patienter inden for en række sundhedsområder, - og du har en passion for at sætte kunden i centrum og yde god kundeservice, så kan det være, at du er den, vi leder efter til vores kundeserviceafdeling i Essity.

Som medarbejder i kundeservice vil du være ansvarlig for at sikre den videre udvikling og optimering af vores processer og systemer, som servicerer kunder både i den private og den offentlige sektor. Du bliver en del af et team, der alle vægter høj faglighed og det at være en god kollega meget højt. Vi arbejder tæt sammen med salg og marketing for i fællesskab at servicere vores kunder bedst muligt.

Advokatsamfundet Advokatsamfundet søger en ekstra sekretær til vores tilsynsafdeling

Advokatsamfundet, København

Advokatsamfundet arbejder på et politisk neutralt grundlag for borgernes og virksomhedernes retssikkerhed og for et velfungerende retssamfund. Herudover arbejder Advokatsamfundet blandt andet for advokaternes uafhængighed og integritet samt fører tilsyn med alle landets advokater.

Du bliver en del af et velfungerende sekretærteam, der arbejder tæt sammen og har et fælles ansvar for at løse og udføre sekretariatets administrative opgaver. Du får mulighed for at beskæftige dig med en bred vifte af opgaver – herunder bl.a.:

  • indkaldelse/berammelse af tilsyn
  • selvstændig sagsbehandling og andre administrative opgaver i forbindelse med tilsyn
  • indhentning af materiale til brug for tilsyn
Babcock & Wilcox A/S
Project Spare Parts Coordinator

Babcock & Wilcox A/S, Esbjerg or Taastrup

Do you have a technical background, a structured mindset, and good stakeholder management skills? Do you want to be involved in the projects from start to finish with focus on the spare part requirements?

The projects are global and local projects, primarily in Europe, and you will work closely with our production and project management team. Among other tasks, your main role will be to:

  • Coordinate spare part packages to confirmed projects
  • Assess spare part requirements for projects to ensure compliance with client contracts
  • Evaluate spare part offers for component delivery in corporation with Project Lead and Supply Chain Management
Babcock & Wilcox A/S
NOISY MAY
Demand Planner

NOISY MAY, Aarhus

Do you know how to utilize your analytic skills to ensure a good flow of products? And are you motivated by getting direct impact on a fashion brand’s continues growth through your great business acumen?

If you can say yes to the above, then you may be the one we are looking for to join NOISY MAY’s NOOS department – a sales department that is growing rapidly.

Your primary responsibility as Demand Planner is to ensure the right stock at the right time. The core focus of the role is to manage the demand forecast for specific categories/products on SKU level.

DLG Warehouse-/WMS-Specialist med interesse for IT og processer

DLG, Fredericia

Har du interesse og flair for IT og processer koblet med en baggrund inden for lager og logistik? Så har du her en mulighed for at træde ind i en nøglerolle, hvor du bidrager til at udvikle og implementere et nyt SAP S4/Hana ERP-system i en af Danmarks største virksomheder.

Vi startede vores store transformationsprojekt op i marts 2022 og forventer at gå i luften med det nye system i vores datterselskab Vilofoss i 2. kvartal 2023. Du vil fra start få en kyndig introduktion til vores nuværende samt nye processer, hvor du vil være med til at implementere, herunder udarbejde undervisningsmateriale og oplære superbrugere i forretningen.

MAN Energy Solutions
SAP Coordinator Warranty

MAN Energy Solutions, Copenhagen

MAN

Do you want to play a key role in achieving MAN Energy Solutions’ ambitious decarbonization targets? Are you capable of successfully working with SAP PS, creating order details and maintaining precise overview of logistics and shipments? Then keep on reading!

As a SAP Coordinator:

  • You will be a part of an increasing number of strategically important decarbonization projects, delivered to our key global customers in the maritime sector
  • You will work closely together with our Gas conversion project team, which today consists of 8 colleagues located in Copenhagen. The team is responsible for executing Gas conversion projects from Project start, procurement / test and commissioning period and finally, system delivery to customer
MAN Energy Solutions
nemlig.com Serviceminded kollega med passion for transport- og logistikområdet

nemlig.com, Brøndby

Er du serviceminded ud over det sædvanlige, og synes du, at transport- og logistikområdet er spændende? Så er dette en rigtig god mulighed for dig!

Jobbet som Kørselsdisponent er en vigtig brik i nemlig.coms daglige drift. Vi håndterer en flåde af samarbejdspartnere med flere hundrede biler, der hver dag og nat transporterer varer til vores kunder over hele Danmark.

Du vil blive en del af et team med 10 andre Kørselsdisponenter, hvor du dagligt håndterer mange forskellige opgaver, såsom besvarelse af indgående opkald fra vores samarbejdspartner, deres chauffører og kundeservice. Hverdagen er dynamisk, med mange forstyrrelser og stramme deadlines, hvor vores Kørselsdisponent holder styr og fokus på ”de mange bolde”.

DLA Piper
Facility Manager

DLA Piper, København

Vil du lede et ambitiøst team, der sikrer, at alle føler sig velkomne fra det øjeblik, de træder ind ad døren? Og vil du stå i spidsen for, at vores fysiske rammer altid fremstår præsentable og velfungerende? Er du tilmed en dygtig projektleder og koordinator, som samtidig har hænderne skruet rigtigt på? Så er du måske den facility manager, som vi mangler på vores kontor i København.

DLA Piper

Som facility manager på vores kontor i København bliver du leder af et ambitiøst drift- og serviceteam, der sikrer, at alle medarbejdere og kunder oplever en uovertruffen service når de besøger os. Vores drift- og serviceteam tager sig af reception, mødegang, events og kantine, og du vil således være daglig leder for et team på i alt 12 medarbejdere.

Vi løfter opgaverne sammen i teamet, men du vil have det overordnede ansvar for at alle mødes med gæstfrihed og professionalisme, og at vores fysiske rammer altid fremstår præsentable og velfungerende.

DLA Piper
Royal Greenland
Erfaren logistikassistent til import og eksport

Royal Greenland, Svenstrup

Vi søger lige nu en erfaren logistikassistent til håndtering af vores import og eksport af frosne fisk og skaldyr til tiltrædelse snarest muligt.

Stillingen vil i høj grad bestå i daglig koordinering med vognmænd, speditører, coldstores og rederier i forbindelse med vores import af Nordatlantiske fisk og skaldyr samt eksport af samme til oversøiske destinationer.

Dine primære arbejdsopgaver bliver følgende:

  • Planlægning og booking af transporter
  • Håndtering af told- og veterinære dokumenter i forbindelse med transport af fisk og skaldyr
  • Modtagelse af leverancer fra Nordatlanten, Arktisk Canada samt Fjernøsten til DK/EU
JACK & JONES
Capacity & Production Planner

JACK & JONES, Brande

Are you up for the challenge of a lifetime? Do you want to become a specialist within your field, and have a big influence on Jack & Jones most important business unit? Then apply now and be part of a winning department with great growth and lots of potential.

As a Capacity and Production Planner you will be responsible for managing a range of product categories spanning multiple lifestyle brands within JACK & JONES.

More specifically, your main responsibility will be creating and maintaining our Capacity Planning forecasts along with ensuring that we have the correct raw materials available for final goods production. You will be performing these tasks in close partnership with our Product Category Buyers and our NOOS Demand Planners. Additionally, you will be in daily contact with our manufacturing partners making sure our plan is being executed upon.

PANDORA A/S End-to-End POSM Process Manager

PANDORA A/S, Copenhagen

Are you ready to take on a global role with exciting opportunities at the world’s largest Jewellery brand? Do you want to develop and execute the E2E Process for Point of Sales Material (POSM) and work together with a cross-functional team of people from different backgrounds? If so, look no further! 

As Global E2E POSM Process Manager, you will be working both at a strategic and operational level to ensure a high performance of Pandora’s point of sales materials (POSM) value chain. In this role you will be responsible to building, implementing and facilitating the end-to-end go to market process for the POSM value chain, including building a stage-gate structure with governing milestones, deliverables and clear roles and responsibilities split across the organisation.

PANDORA A/S
Københavns Kommune Imødekommende sekretær/administrativ medarbejder til Køb, Salg og Leje (deltid eller fuldtid)

Københavns Kommune

Kan du skabe struktur og løse en bred vifte af administrative opgaver? Og kan du se dig selv i et spændende og juridisk miljø, hvor ikke én dag ligner den næste? Så er denne stilling måske noget for dig.

Som sekretær/administrativ medarbejder i Køb, Salg og Leje kommer dine arbejdsopgaver til at spænde vidt, herunder understøttelse af kontorchefen og juristerne på tværs af kontoret.

Du bliver en del af en enhed med ca. 25 jurister, hvor der er et højt fagligt kompetenceniveau og gode sparringsmuligheder med dine kollegaer, og hvor spændende, inspirerende og komplekse juridiske opgaver løses i et uhøjtideligt miljø og med stort kommercielt fokus. Du får spændende og varierede opgaver, og du får mulighed for at sætte dit eget præg på dagligdagen.

Deloitte Executive assistant til Global Transfer Pricing i Tax & Legal

Deloitte, København

Som executive assistant i Transfer Pricing afdelingen under Tax & Legal indgår du i et team med over 50 dedikerede professionals, og et supportteam med engagerede, administrative medarbejdere og sekretærer, som understøtter en afdeling på ca. 350 kolleger. Du skal have lyst til at kaste dig ud i hverdagens alsidige opgaver, som problemløser, og servicere vores partnere og medarbejdere.

Som executive assistant får du en bred række af opgaver såsom:

  • Kalender- og e-mailstyring for vores partnere
  • Planlægning og forberedelse af konferencer (både fysiske og virtuelle)
  • Udarbejdelse af mødereferater og opfølgning
DanBred P/S Sales Support Coordinator

DanBred P/S, Ballerup eller Vejen

DanBred P/S er på en global vækstrejse, hvor vi med salget af vores genetiske løsninger skal drive væksten hos vores kunder og med en mere fokuseret strategi vil øge vores eksportandele betydeligt.

Vil du med på rejsen? Så søger vi en ambitiøs Sales Support Coordinator med erfaring inden for international handel, som vil indgå i vores eksportteam bestående af 11 dedikerede kollegaer – og med direkte reference til vores Head of Sales Support.

Dine primære fokusområder:

  • Være ansvarlig for alle kundeordrer i hele værdikæden, lige fra de er blevet placeret til levering og færdiggørelse
  • Agere bindeled mellem indkøb, salg, finans, transport, kvalitet samt leverandører og kunder
  • Sikre korrekt dokumentation og være opmærksom på alle aspekter i forhold til handlen
Arla Foods amba
Supply Planning Specialist - Viby

Arla Foods amba

Do you have an analytical mindset and the desire to make an impact on a true Global Supply Chain? And are you ready to challenge and influence the way Arla operates? If yes, you now have a great opportunity to grow your career as our new Supply Planning Specialist in Arla Foods.

In this position, you will be responsible for delivering operational plans, as well as contributing to process improvements for the full team. You should expect to resolve complex issues in a busy environment. Being a part of Supply Planning in Arla DK we are expected to have the customer in focus, while optimizing the global supply chain.

Arla Foods amba
Arla Foods amba
Senior SAP IBP Consultant - Aarhus or Gdansk

Arla Foods amba

Do you want to be part of a high performing IT team and take Arla’s Planning solutions to the next level? Are you an ambitious, proactive and self-driven individual with experience or a passion for supply chain planning and IT? Do you want to work with SAP IBP? If yes, you now have a great opportunity to grow your career in IT Solutions in Arla.

Your job will be to act as an internal SAP IBP consultant in our agile teams. You will be part of an agile self-governed team, responsible for designing, building and delivering full solutions that include IT systems, business process improvements, and organizational implementation effort. In short defining Arla Foods’ future supply chain planning solutions based on SAP IBP.

Arla Foods amba
Mediq Danmark A/S
Head of Nordic Demand Management - Location Kungsbacka, Brøndby or Oslo

Mediq Danmark A/S

Do you have a passion for analyzing forecasts and prognoses and can you combine this with a good business understanding? Then this is your opportunity to drive and develop Mediq’s Demand Management and S&OP processes to new levels. Are you ready to take the opportunity to lead our Nordic Demand Management Team?

We are currently working – cross Europe – to move our current S&OP and demand processes to the next level. Your will be a key player in driving, developing, and implementing this project.

In this role you will be overall responsible for a reliable demand plan for Nordics – considering timely deliveries as well as healthy stocks.

Mediq Danmark A/S
Gem
Region Midtjylland Teknisk Kørselsdisponent til Præhospitalets AMK Vagtcentral i Aarhus

Region Midtjylland

AMK-Vagtcentralen i Aarhus søger en fleksibel og og serviceminded kørselsdisponent til jobbet som Teknisk Kørselsdisponent. Så brænder du for disponering og har du lysten til at gøre en forskel, er her muligheden.

Præhospitalet sikrer sundhedsfaglig bistand i hele Region Midtjylland, når borgere får akut brug for hjælp. Bistanden ydes i form af ambulancer, akutlægebiler, akutlægehelikopter samt paramedicinsk indsats m.m. Vi har ansvaret for at koordinere den sundhedsfaglige indsats, indtil borgeren modtages på hospitalet.

Jobbet består i at planlægge og disponere driftsafviklingen af ambulancer, akutlægebiler, helikoptere, liggende sygetransporter og anden supplerende præhospital indsats i tæt samarbejde med de sundhedsfaglige visitatorer.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV