333 job matcher din søgning 333 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Gem
Cic Operations Herning ApS
Service crew Hotel Herning

Cic Operations Herning ApS

Som vores servicemedarbejder er du ansigtet udadtil! Det er dig, gæsterne møder først, når du byder dem velkommen. Du er deres vært, når de bor hos os – og det er dig, der ønsker dem en fortsat god rejse, når de tager videre.

Du vil blive ansat på Hernings mest spændende og innovative hotelprojekt, hvor du får en unik mulighed for at være med helt fra starten. Aiden By Best Western Herning skal være fremtidens hotelprojekt, hvor ansatte, bæredygtighed og teknologi står øverst på dagsordenen.

Hotellet er ikke et traditionelt hotel, hvor du står bag receptionsdisken! Hos os vil du få en bred vifte af arbejdsopgaver, hvor din vigtigste opgave er at have gæsten i centrum. Vi er en arbejdsplads, der ønsker at tage branchens inkluderingsansvar alvorligt! Hvad du har lavet arbejdsmæssigt inden – og hvad dine fremtidsplaner er, er for os underordnet.

Cic Operations Herning ApS
Würth Danmark A/S
Produktansvarlig til befæstelse

Würth Danmark A/S, Kolding

Würth Danmark A/S har en ambitiøs vækststrategi, vi søger derfor en produktansvarlig til befæstelse.

Se video om Würth Danmark A/S som arbejdsplads

Som produktansvarlig i Würth Danmark, kommer du til at indgå i et team af tre produktansvarlige, som hver især har ansvaret for egne produktområder, indenfor bl.a.: Beslag, betonbefæstelse, træbefæstelse, møtriker og bolte (Din/Norm-dele) m.m.

Du vil skulle udarbejde, udvikle og vedligeholde produktsortimentet, så der sikres fremdrift, og så vi hele tiden er et skridt foran vores konkurrenter. Dette i tæt samarbejde og sparring med dine kolleger.

Würth Danmark A/S
Coop Danmark A/S Indkøber til Elektronik og Underholdning

Coop Danmark A/S, Albertslund

Vil du arbejde med indkøb og salg på en af Danmarks største arbejdspladser? Så har vi jobbet til dig!

Du vil blive en del af kategorien Elektronik og Underholdning, der består af 4 medarbejdere. Kategorien består af varegrupperne: Blade/Magasiner/Aviser, Elektronik, Pærer/Batterier, Hobby/Garn, Skriv/Kontor, Oplevelsespakker og Taletidskort. Vi har ansvaret for indkøb, markedsføring og salg af disse varegrupper i Coop's butikker.

Du kan se frem til en spændende stilling, hvor du bl.a. får mulighed for at sætte dit præg på hvilke produkter, der skal stå på hylderne i Coop's butikker. Du vil løse dine opgaver i tæt samarbejde med andre afdelinger på Coop's servicekontor. Du vil desuden indgå i et dynamisk team, hvor vi lægger vægt på at skabe gode resultater og samtidig have det sjovt sammen. Til dagligt vil du referere til Kategorichefen.

Københavns Lufthavne A/S PA til ledelsessupport

Københavns Lufthavne A/S, Kastrup

Har du en ambitiøs administrativ profil med et ønske om at blive PA og supportere ledelsen i CPH? Er du nyuddannet kandidat med erfaring fra relevante studiejobs eller i dit første job og er klar til mere? Eller er du i dag PA, men ønsker at prøve kræfter i et nyt set-up?

Så søger vi en PA med stort overblik, højt humør og et udpræget servicegen samt interesse for administrative ledelsessupportopgaver.

I jobbet som PA bliver du et kritisk omdrejningspunkt for 4 forretningsdirektører i CPH's ledelse. Du vil få mange forskelligartede opgaver og samarbejde med hele organisationen samt få indblik i forretningen således, at du kan supportere effektivt på mangeartede opgaver.

Ploug Niemann Ledelsesrådgivning
Kontorleder til travlt, hyggeligt konsulenthus

Ploug Niemann Ledelsesrådgivning, København

Ploug Niemann Lederudvikling A/S søger en erfaren og kompetent kontorleder til projektledelse, økonomistyring og kundebetjening. Vi er et mindre konsulenthus med 25 års erfaring med rådgivning af ledere og lederteams.

Dine vigtigste opgaver bliver bl.a.:

  • Projektstyring fra tilbud over projektplan over planlægning/koordinering til fakturering.
  • PA-opgaver for husets konsulenter, fx kalenderstyring, booking af transport og indkvartering mv.
  • Økonomistyring, herunder budgetlægning og -opfølgning, betalinger og bogføring.
Ploug Niemann Ledelsesrådgivning
Compass Human Resources Group A/S Procurement Assistant

Compass Human Resources Group A/S søger for Nordic Medical Solutions ApS i København

Vil du være med på en spændende vækstrejse i en markedsledende virksomhed? Er du samtidig struktureret og administrativ stærk? Så er det dig vi leder efter.

Som Procurement Assistant vil du være en del af Nordic Medical Solutions indkøbsteam og yde support i en bred vifte af administrative opgaver. Desuden formår du med din gode købmandsforståelse og stærke, administrative kompetencer at bevare overblikket i en travl hverdag med mange opgaver og deadlines. Dette er en unik mulighed for at komme med på en vækstrejse i en kvalitetsbevidst og dynamisk virksomhed, hvor du får mulighed for at udnytte dit fulde potentiale.

Dine opgaver vil indeholde, men ikke være begrænset til:

  • Daglig opfølgning på indkøbsordrer
  • Tracke forsendelser dagligt
  • Booke afhentninger hos leverandører
Compass Human Resources Group A/S
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen Udbudskonsulent/kontraktkoordinator til it-indkøb i stor statslig it-organisation

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, Frederiksberg

Er du skarp til indkøb, udbud og kontraktopfølgning i det offentlige eller kunne du tænke dig at blive det? Trives du i en travl hverdag med tætte samarbejdsrelationer til mange interessenter? Så er du måske vores nye kollega.

Du får en vigtig rolle i varetagelsen af opgaven, hvor du blandt andet skal behandle bestillinger af konsulentindkøb, udføre kontraktkoordinering og komme med input til effektivisering ift. indkøbsprocesser.

Dine vigtigste opgaver bliver at:

  • gennemføre indkøb i forbindelse med anskaffelse af it-konsulenter. Dette gøres via miniudbud på egne rammeaftaler eller ved anvendelse af SKI’s rammeaftaler
  • vejlede, rådgive og undervise bestillere i processen ved gennemførelse af indkøbsprocessen, herunder evalueringer af modtagne tilbud
  • fungere som koordinator og bindeled mellem programmer/projekter og kontoret Indkøb og Genudbud
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
MAKEEN Energy
Indkøbskoordinator

MAKEEN Energy, Randers

Synes du, at det er spændende at arbejde med disponering og opfølgning på leverandørsamarbejde? Er det naturligt for dig at tage medansvar for teamets succes, der arbejder med indkøbets mange facetter? Så er du måske den rette kandidat til et job som indkøbskoordinator hos MAKEEN Energy!

Vi søger nu en medarbejder, der kan styrke vores indkøbsteam. Du bliver en del af vores indkøbs- og planlægningsteam med 11 kolleger og får direkte reference til indkøbschefen. Vi har brug for en effektiv medarbejder, der kan få noget fra hånden.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet indebære:

  • Indkøb og leverandørkontakt
  • Du har en god forståelse af vareflowet i supply chain
  • Disponering hos leverandører samt ordrebekræftelser
  • Opfølgning på vores kontrakter samt administration heraf
MAKEEN Energy
Gem
Sydbank
Områdeassistent/PA for områdedirektør til Sydbank i Område Sjælland

Sydbank

Vil du være en væsentlig aktør i et af Sydbanks vækstområder med mange spændende tiltag, så er chancen her nu. Vi søger en områdeassistent, som skal fungere som personlig assistent (PA) for områdedirektør Jesper Lund Wimmer.

Som områdeassistent skal du bevare overblikket i en travl hverdag, have styr på detaljerne og holde orden på tingene. Vi søger derfor en ansvarsbevidst, selvstændig og serviceminded kollega, som kan indgå i et tæt og fortroligt samarbejde med områdedirektøren – og være koordinator og ansvarlig for en række væsentlige opgaver i vores dynamiske og velfungerende område.

I Sydbank har vi fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Bare bank - helt enkelt. Vi tror det er en af hovedårsagerne til, at vi har nogle af de mest tilfredse medarbejdere og kunder i branchen.

Sydbank
STARK Danmark
STARK-Huset søger Category Manager til Tunge Byggematerialer

STARK Danmark, Viby J

Har du viljen til at skabe en unik markedsposition og bidrage til at øge markedsandelene indenfor dit kategoriområde? Og kunne du tænke dig at være en del af det kommercielle team hos Danmarks største leverandør af byggematerialer, hvor bæredygtighed er et centralt omdrejningspunkt? Så er der en fantastisk mulighed for at være med til at præge fremtidens byggeri som kategoriansvarlig i STARK.

Vi søger en ildsjæl, der vil tage ejerskab for at drive kategorien: Tunge byggematerialer. Her får du ansvaret for at udvikle kategoriområdet, så det flugter med STARKs forretningsområder, bæredygtighedsprincipper, mål og strategi. Kategorien består primært af byggematerialer som; mursten, cement, mørtel, betonelementer, armeringsjern og lignende.

STARK Danmark
Coop Danmark A/S Business Analyst GNFR/NF

Coop Danmark A/S, Albertslund

Vil du arbejde med Procurement, og er du dygtig til at analysere data? Kunne du tænke dig at arbejde med disse discipliner i en af Danmarks største virksomheder? Så har vi jobbet til dig!

Vi tilbyder

  • Et udfordrende job i en af Danmarks største og mest spændende detailvirksomheder
  • Et selvstændigt job med stor handlefrihed
  • Lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer

Dine opgaver som Business Analyst
Du vil indgå i et strategisk team, der rådgiver både internt i GNFR/NonFood men også mange af vores kollegaer i Coop. Opgaverne er mange og forskelligartede:

  • Tilvejebringelse af data samt analyse heraf, herunder også at visualisere, konkludere og skabe beslutningsrelevant information ud fra simple såvel som komplekse datasæt
  • Måle og følge besparelser sammen med Category Managers samt opstilling af KPI’er og rapportering heraf
  • Strategisk sparring på tværs af GNFR/NonFood og kommunikation til ledergruppen og Forretningsøkonomi
Jemac Kommunikation ApS Indkøbsassistent søges

Jemac Kommunikation ApS søger for JEVI A/S i Vejle

Har du lyst til at arbejde i et lille velfungerende indkøbsteam for en af Europas førende producenter af el-tekniske varmeløsninger? Har du erfaring med teknisk indkøb fra en produktionsvirksomhed, og ønsker du at udvikle dit talent inden for indkøb i en virksomhed med stor ordretilgang, er du velkommen til at lægge billet ind på dette job.

Med reference til indkøbschefen, bliver du del af et kompetent indkøbsteam på tre personer i en afdeling, hvor du har mulighed for at opnå og dokumentere gode resultater på indkøb. Du får en bred kontaktflade på tværs i organisationen samt kontakt til mange leverandører.

Dine opgaver

  • Indhentning af tilbud
  • Disponering og opfølgning
  • Vedligeholde vare- og leverandørstamdata i ERP-system
IKEA Category Purchaser Construction and Fit Out - Group Procurement

IKEA, Taastrup

Can you see yourself as a true ambassador for the IKEA Culture and values? Do you have skills in stakeholder management and networking? Do you have broad experience from either strategic purchasing and/or from the Construction and Fit-Out business together with a genuine interest in sustainability?

Then we want you to come and join our journey! We offer you an exciting and developing position as a purchaser within Group Procurement, Ingka. You will:

  • Be responsible for the construction and fit-out procurement activities in Denmark and other Nordic countries
  • Work with various forms of installation projects
  • Through proactive market monitoring give input about sourcing options, market trends, supplier market, and contributing to the development of the plans and achieving the goals within the Category Construction and Fit Out, Category Area Real Estate
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
Vi sikrer Forsvarets IT – Vil du sikre vores udbud og anskaffelser

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Ballerup

Vil du arbejde med en bred vifte af opgaver? Er du dygtig til at skabe overblik og til at samarbejde med kunder? Så er det lige dig, vi leder efter!

Vi opererer i døgndrift for at sikre, at hele Forsvarets og Beredskabets IT virker sikkert og effektivt – og vi har brug for dig, til at sikre vores IT-anskaffelser, udbud og indkøbsprocesser.

IT-området i det danske forsvar skal de kommende år udvides og udbygges væsentligt – for et stærkt forsvar bygger på et robust digitalt fundament. FMI er en af Danmarks største offentlige indkøbsorganisationer og foretager de strategiske indkøb, der er med til at forme Danmarks sikkerhed i fremtiden.

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
Nobis Hotel Copenhagen ApS Receptionists – Full time and Oncallers

Nobis Hotel Copenhagen ApS

We are currently looking for a 37-hour full-time receptionist as well as oncallers at Nobis Hotel Copenhagen.

Nobis Hotel Copenhagen is a luxury hotel in a prime location next to Tivoli Garden, Copenhagen Central Station and only a 5-minute walk from Rådhuspladsen. We are located in the beautiful and classical building that formerly housed the Danish Conservatory of Music, but now full of Scandinavian design and architecture. We strive to offer modern luxury with personal care and a sense of quality while aiming for our guests to sense a high focus on the smallest details. What we offer:

  • An exciting and challenging work environment in which we strive and focus on motivating each other on a daily basis
  • A chance to work with a team that takes professional pride in our work
  • Good opportunities to work in one of Scandinavia's leading family-run hotel and restaurant groups
Accura Advokatpartnerselskab
Mødevært(inde) til stor advokatvirksomhed i Hellerup

Accura Advokatpartnerselskab

Har du øje for detaljen og brænder du for service med stort S? Har du mod på at være med til at få vores moderne og travle mødecenter til at fungere? Så er du måske vores nye mødevært(inde).

Se video om Accura Advokatpartnerselskab som arbejdsplads

Sammen med vores øvrige serviceteam skal du medvirke til at yde en formidabel service til vores gæster og kolleger i huset og til at løse de mange opgaver, der kræves for at holde et stort og travlt advokathus kørende.

Som vært(inde) i vores mødecenter er det dig, der i tæt samarbejde med receptionen, har overblikket over samtlige møder, vi afholder i huset, og er den udførende ift. forplejning, opdækning, afrydning og opvask. Du vil naturligvis få den nødvendige hjælp på travle dage fra vores fantastiske office supportere.

Accura Advokatpartnerselskab
Psykiatrifonden Stærk bogholder og receptionist til NGO

Psykiatrifonden, København

Er du en haj til bogføring? Elsker du kundeservice og orden i sagerne? Er du imødekommende, og hjælper du gerne på kryds og tværs i organisationen?

Dine primære arbejdsopgaver vil dels være daglig bogføring og dels at betjene kunder, kursusdeltagere, samarbejdspartnere og støttemedlemmer. To dage om ugen vil du også være i vores reception og tage imod henvendelser på mail, i telefon og ved fysisk fremmøde.

Herudover kommer dine arbejdsopgaver bl.a. til at være:

  • Ansvar for udsendelse af fakturaer i organisationen med elektronisk fremsendelse gennem Z-Invoice og efterfølgende kontrol og bogføring.
  • Administration af forskellige betalingskanaler som bl.a. MasterCard og MobilePay samt afstemning af kreditorer.
  • Bogføring af salg fra webshop, afstemning af debitorer og bank samt andre forefaldende regnskabs- og bogholderiopgaver.
Esbjerg Kommune
Skolesekretær søges til Specialundervisningscentret Præstegårdsskolen, Urban C

Esbjerg Kommune

Urbanskolen søger snarest muligt, senest pr. 1. december 2022, en skolesekretær til en fast stilling er på 35 timer, med primær tilknytning til Specialundervisningscentret Præstegårdsskolen, Urban C.

Urbanskolen er en ambitiøs skole karakteriseret ved masser af energi, stort engagement og lyst til udvikling. Skolen har et tæt samarbejde med de lokale foreninger og andre, der gerne vil samarbejde med os i lokalområdet, samt skoletjenestens tilbud. Afdelingerne har tradition for et højt fagligt niveau og for at arbejde med det fælles ansvar i forhold til miljø og kultur.

Du kan forvente, at

  • møde glade og forventningsfulde kolleger, elever og forældre
  • få et spændende og alsidigt job med kompetente og arbejdsomme kollegaer
  • få kollegaer der er anerkendende, åbne og ærlige over for hinanden
WellPerform ApS
Executive Assistant

WellPerform ApS, Holte

An exciting new opportunity has arisen for an Executive Assistant to join the team at our head office in Holte, Denmark to support our two Directors and to provide remote support to our offices in Esbjerg and the Netherlands.

At WellPerform we look after our employees and can offer an attractive informal work environment with flexible working hours for the right person.

Key Responsibilities

  • Providing high-level administrative support and assistance to the Management team and other staff as required
  • Managing the diaries of senior staff to ensure that there are no double bookings and highlight priority meetings. Structuring each week so that adequate time is given to focus on the most urgent tasks
  • Scheduling and attending meetings as required, taking notes and recording minutes for distribution
Bucher Municipal A/S
Category Manager

Bucher Municipal A/S, Silkeborg

Vil du tage et stort ansvar i forhold til at professionalisere den måde, vi arbejder med strategisk indkøb? Har du en stærk faglig indkøbsbaggrund, og har du lyst til at være med i opbygningen af category management? Så er du måske vores nye kollega.

Du vil få reference til vores Head of Procurement og blive en del af et mindre team. Flere af Bucher Municipals overordnede mål er direkte relateret til det strategiske indkøb, hvorfor du vil blive en vigtig spiller i forhold til, at vi når vores mål for vækst og indtjening.

Den første større opgave vil være at implementere category management for Chasssis & Electrical, som er et vigtigt forretningsområde for os, og som vi ønsker at fokusere mere på. Vi har kun arbejdet meget begrænset med category management tidligere, hvorfor du vil få stor indflydelse på, hvordan vi sætter i gang, og hvordan vi fremadrettet skal arbejde med det.

Bucher Municipal A/S

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV