406 job matcher din søgning 406 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Nordisk Ministerråd Nordiska ministerrådet i Köpenhamn söker en jurist/seniorrådgivare för upphandlingsfrågor, GDPR och allmän juridisk rådgivning

Nordisk Ministerråd

Vill du bidra till Nordiska ministerrådets vision om att Norden ska vara världens mest hållbara och integrerade region år 2030? För att uppnå visionen genomför Nordiska ministerrådet en rad initiativ som är knutna till ministerrådets tre strategiska prioriteringar om ett grönt Norden, ett konkurrenskraftigt Norden och ett socialt hållbart Norden. Som jurist/seniorrådgivare i det juridiska teamet i Nordiska ministerrådets sekretariat kommer du att lämna ett viktigt bidrag till detta arbete.

Du kommer att ingå i det juridiska teamet i Nordiska ministerrådets sekretariat tillsammans med två jurister.

Du kommer huvudsakligen att ha följande arbetsuppgifter:

  • Arbeta med upphandlingar
  • Lämna rådgivning om dataskyddslagstiftningen (DPO)
  • Lämna annan rådgivning inom ett antal områden inom förmögenhetsrätten och förvaltningsrätten.
Saint-Gobain Distribution Denmark A/S Koncernjurist

Saint-Gobain Distribution Denmark A/S, Brøndby

Kunne du tænke dig at blive en del af en stærk og fagligt kompetent afdeling med spændende opgaver inden for forskellige juridiske og kommercielle områder? Som koncernjurist hos én af verdens førende producenter af materialer og løsninger til byggeriet, kommer du til at arbejde sammen med specialister og rådgivere i et miljø med stor mulighed for faglig udvikling.

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. bestå i at:

  • Gennemgå, udarbejde og forhandle kommercielle kontrakter
  • Yde juridisk rådgivning og bistand i forbindelse med håndtering af reklamationssager og tvister
  • Support inden for en række juridiske områder, herunder aftaleret, konkurrenceret og GDPR
  • Kontrollere og risikovurdere forhold relateret til GDPR samt skabe overblik og sikre dokumentation for overholdelse af persondataforordningen
Gem
Cic Operations Herning ApS
Service crew Hotel Herning

Cic Operations Herning ApS

Som vores servicemedarbejder er du ansigtet udadtil! Det er dig, gæsterne møder først, når du byder dem velkommen. Du er deres vært, når de bor hos os – og det er dig, der ønsker dem en fortsat god rejse, når de tager videre.

Du vil blive ansat på Hernings mest spændende og innovative hotelprojekt, hvor du får en unik mulighed for at være med helt fra starten. Aiden By Best Western Herning skal være fremtidens hotelprojekt, hvor ansatte, bæredygtighed og teknologi står øverst på dagsordenen.

Hotellet er ikke et traditionelt hotel, hvor du står bag receptionsdisken! Hos os vil du få en bred vifte af arbejdsopgaver, hvor din vigtigste opgave er at have gæsten i centrum. Vi er en arbejdsplads, der ønsker at tage branchens inkluderingsansvar alvorligt! Hvad du har lavet arbejdsmæssigt inden – og hvad dine fremtidsplaner er, er for os underordnet.

Cic Operations Herning ApS
Københavns Kommune Jurist med interesse for ejendomsområdet til enheden for Køb, Salg og Leje

Københavns Kommune

Vi har brug for flere skarpe hjerner til at løse kontorets spændende og komplekse sager.

Til trods for at vi netop har ansat en kompetent jurist, oplever enheden for Køb, Salg og Leje en stor tilvækst af flere og større sager, hvorfor vi søger flere medarbejdere til enheden.

Du kommer til at arbejde med forskellige juridiske arbejdsopgaver inden for fast ejendom, og vi lægger vægt på, at du har lyst til at arbejde med følgende arbejdsopgaver:

  • udarbejdelse af juridiske aftalegrundlag, herunder købsaftaler, lejekontrakter og salgsaftaler
  • udarbejdelse af offentlige udbud ved salg af kommunens faste ejendomme
  • udarbejdelse af notater, indstillinger og beslutningsoplæg til brug for den politiske beslutningsproces i Økonomiudvalget og Borgerrepræsentationen af såvel juridisk som økonomisk karakter
Ankestyrelsen
Juridisk konsulent med høj faglighed til Retsenheden i Ankestyrelsen

Ankestyrelsen, København

Har du fagligheden og erfaringen til at udvikle og understøtte høj kvalitet i Ankestyrelsens sagsbehandling? Er du en kompetent faglig sparringspartner? Og kan du formidle jura klart og præcist?

Lige nu søger vi i Retsenheden en juridisk konsulent, som har erfaring og viden, og som hurtigt kan bringe den i spil i egne sager og som faglig støtte for kolleger i hele huset.

Se video om Ankestyrelsen som arbejdsplads

Du vil få en vigtig rolle i at rådgive chefer og sagsbehandlere om komplekse juridiske, herunder forvaltningsretlige, spørgsmål. Din erfaring og viden skal også i spil til at fastlægge og formidle praksis inden for vores områder og til at være i dialog med blandt andet andre myndigheder.

Du får en afvekslende hverdag fyldt med udfordringer og ansvar og altid med støtte i et stærkt fagligt, kollegialt miljø.

Ankestyrelsen
Accura Advokatpartnerselskab
GDPR-specialist til intern compliance

Accura Advokatpartnerselskab, Hellerup

Accura advokatpartnerselskab ønsker at styrke intern compliance med en fagligt og praktisk stærk GDPR-profil. Har du lyst til at blive en vigtig del af et internt complianceteam under opbygning, hvor du i høj grad er med til at forme din rolle? Så er du måske vores nye kollega!

Dine primære opgaver vil blandt andet omfatte:

Se video om Accura Advokatpartnerselskab som arbejdsplads
  • Udarbejdelse, implementering og sikring af processer, forretningsgange og instrukser inden for GDPR
  • Håndtering af almindelige drifts- og kontrolopgaver som fx sikkerhedsbrud, varetagelse af registreredes rettigheder og løbende kvalitetssikring
  • Ansvar for Accuras leverandørkontrakter og databehandleraftaler
Accura Advokatpartnerselskab
Københavns Lufthavne A/S PA til ledelsessupport

Københavns Lufthavne A/S, Kastrup

Har du en ambitiøs administrativ profil med et ønske om at blive PA og supportere ledelsen i CPH? Er du nyuddannet kandidat med erfaring fra relevante studiejobs eller i dit første job og er klar til mere? Eller er du i dag PA, men ønsker at prøve kræfter i et nyt set-up?

Så søger vi en PA med stort overblik, højt humør og et udpræget servicegen samt interesse for administrative ledelsessupportopgaver.

I jobbet som PA bliver du et kritisk omdrejningspunkt for 4 forretningsdirektører i CPH's ledelse. Du vil få mange forskelligartede opgaver og samarbejde med hele organisationen samt få indblik i forretningen således, at du kan supportere effektivt på mangeartede opgaver.

Ploug Niemann Ledelsesrådgivning
Kontorleder til travlt, hyggeligt konsulenthus

Ploug Niemann Ledelsesrådgivning, København

Ploug Niemann Lederudvikling A/S søger en erfaren og kompetent kontorleder til projektledelse, økonomistyring og kundebetjening. Vi er et mindre konsulenthus med 25 års erfaring med rådgivning af ledere og lederteams.

Dine vigtigste opgaver bliver bl.a.:

  • Projektstyring fra tilbud over projektplan over planlægning/koordinering til fakturering.
  • PA-opgaver for husets konsulenter, fx kalenderstyring, booking af transport og indkvartering mv.
  • Økonomistyring, herunder budgetlægning og -opfølgning, betalinger og bogføring.
Ploug Niemann Ledelsesrådgivning
Balder Danmark
GDPR Compliance Manager

Balder Danmark, København

Er du GDPR-generalist som kan være med til at sikre, at GDPR Compliance i Balder er helt i top, så er du måske vores nye kollega, i en nyoprettet stilling med ansvar for GDPR i Balder DK.

Som Balders GDPR Compliance Manager, vil du være dén som sikrer implementering og vedligeholdelse af virksomhedens retningslinjer, internt og ud imod kunder, samarbejdspartnere og leverandører.

Der vil være en bred berøringsflade med hele virksomhedens for nuværende 110 medarbejdere og du kan via dine unikke kommunikationsevner få alle med.

Der vil være høj grad af ansvar i stillingen samt frihed til at sætte dit eget aftryk på hvordan vi går til GDPR i Balder.

Balder Danmark
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen Udbudskonsulent/kontraktkoordinator til it-indkøb i stor statslig it-organisation

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, Frederiksberg

Er du skarp til indkøb, udbud og kontraktopfølgning i det offentlige eller kunne du tænke dig at blive det? Trives du i en travl hverdag med tætte samarbejdsrelationer til mange interessenter? Så er du måske vores nye kollega.

Du får en vigtig rolle i varetagelsen af opgaven, hvor du blandt andet skal behandle bestillinger af konsulentindkøb, udføre kontraktkoordinering og komme med input til effektivisering ift. indkøbsprocesser.

Dine vigtigste opgaver bliver at:

  • gennemføre indkøb i forbindelse med anskaffelse af it-konsulenter. Dette gøres via miniudbud på egne rammeaftaler eller ved anvendelse af SKI’s rammeaftaler
  • vejlede, rådgive og undervise bestillere i processen ved gennemførelse af indkøbsprocessen, herunder evalueringer af modtagne tilbud
  • fungere som koordinator og bindeled mellem programmer/projekter og kontoret Indkøb og Genudbud
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Gem
Sydbank
Områdeassistent/PA for områdedirektør til Sydbank i Område Sjælland

Sydbank

Vil du være en væsentlig aktør i et af Sydbanks vækstområder med mange spændende tiltag, så er chancen her nu. Vi søger en områdeassistent, som skal fungere som personlig assistent (PA) for områdedirektør Jesper Lund Wimmer.

Som områdeassistent skal du bevare overblikket i en travl hverdag, have styr på detaljerne og holde orden på tingene. Vi søger derfor en ansvarsbevidst, selvstændig og serviceminded kollega, som kan indgå i et tæt og fortroligt samarbejde med områdedirektøren – og være koordinator og ansvarlig for en række væsentlige opgaver i vores dynamiske og velfungerende område.

I Sydbank har vi fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Bare bank - helt enkelt. Vi tror det er en af hovedårsagerne til, at vi har nogle af de mest tilfredse medarbejdere og kunder i branchen.

Sydbank
Skattestyrelsen Funktionsleder til Transfer Pricing i Store Selskaber i Skattestyrelsen i Odense

Skattestyrelsen

Brænder du for personaleledelse, driftsledelse og Transfer Pricing? Til afdelingen Store Selskaber søger vi en fagligt stærk leder med evnen til at udfordre, så vi hele tiden kan forbedre vores indsatser. Hvis du har et stærkt fagligt fundament inden for Transfer Pricing og talent for ledelse, så læs videre.

Du får ansvar for ledelse af en enhed med 19 engagerede og dygtige specialister, som har ansvar for sagsbehandling, kontrol og revision af transfer pricing-forhold i store selskaber. Medarbejderne udfører kompleks sagsbehandling og træffer afgørelser vedr. transfer pricing på et højt fagligt niveau. Da sagskompleksiteten er høj, så kræver stillingen i høj grad fagledelse for at kunne sætte kursen, gå i dialog om sagerne og se sammenhænge mellem de forskellige faglige emner.

Skattestyrelsen
Arbejdstilsynet
Fagligt stærk jurist til Arbejdstilsynets juridiske kontor

Arbejdstilsynet, København

Vil du være med til at udvikle reglerne om arbejdsmiljø? Interesserer du dig for forvaltningsret? Har du lyst til at arbejde i krydsfeltet mellem juridiske spidsfindigheder og politiske ønsker? Og vil du være med til at få juraen og de politiske ønsker til at virke ude i virksomhederne og for vores tilsynsførende? Så er den ledige stilling i Jura og Forenkling helt sikkert noget for dig.

Se video om Arbejdstilsynet som arbejdsplads

Du kan se frem til en alsidig hverdag i kontoret for Jura og Forenkling, hvor du i samarbejde med dine kolleger får mulighed for at løse mange forskellige juridiske opgaver, som bidrager til at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser.

Vi sørger for at sammensætte din opgaveportefølje og din kompetenceudvikling, så du løbende kan dygtiggøre dig – uanset om du kommer lige fra eksamensbordet eller har nogle års erfaring.

Topdanmark Forsikring og Pension
Skadebehandler - Ansvar & Auto Personskade

Topdanmark Forsikring og Pension, Ballerup

Vi søger dig, som er forsikringsuddannet og har god erfaring indenfor Erstatningsansvarsloven, eller har anden juridisk uddannelse.

En af vores dygtige kollegaer skal på vejfortjent pension. Vi søger derfor en ny kollega til Personskade Ansvar & Auto, hvor vi behandler personskader på motoransvar for alle forretningsområder i Topdanmark.

  • Du skal indgå i et team af 21 erfarne personskadebehandlere
  • Du får en hverdag med masser af udfordringer med varierende og komplekse sager, hvor du blandt andet skal vurdere årsagssammenhæng, lave erstatningsopgørelser og være i dialog med vores rådgivende lægekonsulenter
Topdanmark Forsikring og Pension
Forsyningstilsynet
Økonom til vurdering af omkostningerne for brug af el- og gasnettet

Forsyningstilsynet, Frederiksværk

Se video om Forsyningstilsynet som arbejdsplads

Har du lyst til at hjælpe vores jurister med at løfte de økonomiske elementer af sagsbehandlingen? Kan du finde glæde ved nørdede omkostningsanalyser? Har du flair for at vurdere, om cost/benefit-analyser er dækkende?

Så har du nu mulighed for at blive en del af Danmarks stærke og uafhængige tilsynsmyndighed - Forsyningstilsynet.

Vi tilbyder dig en plads i et velfungerende team. Opgaverne vedrører de økonomiske aspekter ved brug af og tilslutning til vores el- og gasnet. I flere af opgaverne er der en international vinkel – både i nordisk regi og i EU-sammenhæng. Opgaver og ansvar tilpasses din profil. Du får ansvar, faglig sparring, gode udviklingsmuligheder og en alsidig hverdag.

Forsyningstilsynet
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
Vi sikrer Forsvarets IT – Vil du sikre vores udbud og anskaffelser

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Ballerup

Vil du arbejde med en bred vifte af opgaver? Er du dygtig til at skabe overblik og til at samarbejde med kunder? Så er det lige dig, vi leder efter!

Vi opererer i døgndrift for at sikre, at hele Forsvarets og Beredskabets IT virker sikkert og effektivt – og vi har brug for dig, til at sikre vores IT-anskaffelser, udbud og indkøbsprocesser.

IT-området i det danske forsvar skal de kommende år udvides og udbygges væsentligt – for et stærkt forsvar bygger på et robust digitalt fundament. FMI er en af Danmarks største offentlige indkøbsorganisationer og foretager de strategiske indkøb, der er med til at forme Danmarks sikkerhed i fremtiden.

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
Nobis Hotel Copenhagen ApS Receptionists – Full time and Oncallers

Nobis Hotel Copenhagen ApS

We are currently looking for a 37-hour full-time receptionist as well as oncallers at Nobis Hotel Copenhagen.

Nobis Hotel Copenhagen is a luxury hotel in a prime location next to Tivoli Garden, Copenhagen Central Station and only a 5-minute walk from Rådhuspladsen. We are located in the beautiful and classical building that formerly housed the Danish Conservatory of Music, but now full of Scandinavian design and architecture. We strive to offer modern luxury with personal care and a sense of quality while aiming for our guests to sense a high focus on the smallest details. What we offer:

  • An exciting and challenging work environment in which we strive and focus on motivating each other on a daily basis
  • A chance to work with a team that takes professional pride in our work
  • Good opportunities to work in one of Scandinavia's leading family-run hotel and restaurant groups
Accura Advokatpartnerselskab
Mødevært(inde) til stor advokatvirksomhed i Hellerup

Accura Advokatpartnerselskab

Har du øje for detaljen og brænder du for service med stort S? Har du mod på at være med til at få vores moderne og travle mødecenter til at fungere? Så er du måske vores nye mødevært(inde).

Se video om Accura Advokatpartnerselskab som arbejdsplads

Sammen med vores øvrige serviceteam skal du medvirke til at yde en formidabel service til vores gæster og kolleger i huset og til at løse de mange opgaver, der kræves for at holde et stort og travlt advokathus kørende.

Som vært(inde) i vores mødecenter er det dig, der i tæt samarbejde med receptionen, har overblikket over samtlige møder, vi afholder i huset, og er den udførende ift. forplejning, opdækning, afrydning og opvask. Du vil naturligvis få den nødvendige hjælp på travle dage fra vores fantastiske office supportere.

Accura Advokatpartnerselskab
Energinet
Forretningsorienteret afdelingsleder til juridisk afdeling

Energinet, Fredericia

Energinet

Som en del af den fortsatte udvikling i Energinet øger vi ledelseskraften i organisationen med en nyoprettet stilling som afdelingsleder til Kontraktjura, som kan løfte os til et nyt niveau, og understøtte afdelingens udvikling (eksempelvis fra multi-contracting henimod større turnkey-kontrakter i milliardklassen).

Som afdelingsleder bliver du ansvarlig for et engageret team på ca. 15 jurister, som varetager både kontraktindgåelse og kontraktstyring.

De vigtigste opgaver for afdelingen, både nu og i fremtiden, er at sikre, at Kontraktjura samlet set fortsat supporterer og skaber værdi for forretningen ved at understøtte med kontraktindgåelse og kontraktstyring.

Energinet
Psykiatrifonden Stærk bogholder og receptionist til NGO

Psykiatrifonden, København

Er du en haj til bogføring? Elsker du kundeservice og orden i sagerne? Er du imødekommende, og hjælper du gerne på kryds og tværs i organisationen?

Dine primære arbejdsopgaver vil dels være daglig bogføring og dels at betjene kunder, kursusdeltagere, samarbejdspartnere og støttemedlemmer. To dage om ugen vil du også være i vores reception og tage imod henvendelser på mail, i telefon og ved fysisk fremmøde.

Herudover kommer dine arbejdsopgaver bl.a. til at være:

  • Ansvar for udsendelse af fakturaer i organisationen med elektronisk fremsendelse gennem Z-Invoice og efterfølgende kontrol og bogføring.
  • Administration af forskellige betalingskanaler som bl.a. MasterCard og MobilePay samt afstemning af kreditorer.
  • Bogføring af salg fra webshop, afstemning af debitorer og bank samt andre forefaldende regnskabs- og bogholderiopgaver.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV