329 job matcher din søgning 329 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Erfaren og smilende receptionist

Udviklingsselskabet By & Havn I/S, København

Kunne du tænke dig et arbejde, hvor din service og dit smil kan ses i hele vores organisation? Og har du administrative evner? Hvis ja, så har By & Havn jobbet til dig.

Se video om Udviklingsselskabet By & Havn I/S som arbejdsplads

Du bliver i det nyoprettede job som By & Havns receptionist en vigtig del af Intern Service, som står for driften af By & Havns reception og kantine. Intern service består p.t. af 4 kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen.

Vi har fokus på at løfte i flok og løser opgaver som bl.a. modtagelse af gæster, mødeopdækning, bestilling af kontorartikler, interne receptioner og mærkedage samt koordinering af interne opgaver.

Du vil herudover skulle varetage daglige opgaver i receptionen samt administrative opgaver.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
SOSU Østjylland
Direktionssekretær

SOSU Østjylland, Aarhus

Som direktionssekretær for SOSU Østjyllands direktør og chefgruppe får du en helt særlig rolle tæt på de strategiske beslutningsprocesser. Du får indblik i det ledelsesmæssige samarbejde og i de overvejelser, der ligger bag prioriteringer og organisatoriske tiltag.

Både direktør og chefer indgår i en lang række netværk og fora med eksterne samarbejdspartnere fra kommuner, region, uddannelsesinstitutioner, faglige organisationer m.v. og du får en meget vigtig funktion med at planlægge og forberede møderne. Derudover indgår du i et tæt samarbejde med din kollega i direktionssekretariatet om at sekretariatsbetjene SOSU Østjyllands bestyrelse, lokale uddannelsesudvalg, samarbejdsudvalg og ledermøder og -seminarer.

SOSU Østjylland
Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Kommunikations- og markedsføringschef

Udviklingsselskabet By & Havn I/S, København

Vil du forme og formidle fortællingen om, hvad By & Havn gør for fremtidens København? Og vil du være med til at bringe By & Havn tættere på naboer og kunder?

Se video om Udviklingsselskabet By & Havn I/S som arbejdsplads

Vi søger en erfaren profil, der kan sikre eksekvering i krydsfeltet mellem kommunikation, branding og markedsføring. Det er en central rolle i By & Havn. Du skal lede og inspirere et team og en organisation sammen med den øvrige ledergruppe og sikre, at vores gode historier om alt fra klimasikring til nye bydele udkommer rigtigt samt især være med til at løse opgaven med mere nabo- og kundekommunikation.

Du skal sammen med vores kommunikations- og pressechef kunne sætte og eksekvere på en klar strategisk retning for, hvordan og hvornår vi udkommer på vores kanaler.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Herlev Privatskole Skolesekretær

Herlev Privatskole

Herlev Privatskole søger snarest muligt en dygtig, struktureret, imødekommende og favnende skolesekretær til fastansættelse i 26 timer fordelt på fire dage ugentligt. Som skolens sekretær har du en bred vifte af opgaver, og du vil være en central person, som har stor betydning for alle, der har deres gang på skolen.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med skolens ledelse og øvrige administration. Vi er en skole med 240 elever og 30 ansatte, og vi værdsætter de nære relationer på tværs af alle faggrupper, elever og forældre.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Blæksprutte
  • Telefonpasning
  • Ventelisteadministration
SkyTEM Surveys ApS
Sekretær/administrativ medarbejder

SkyTEM Surveys ApS, Aarhus

Drømmer du om at være en del af et globalt team i rivende udvikling. Kan du se dig selv i en virksomhed hvis formål er ”To provide knowledge about the earth beneath our feet, supporting more sustainable solutions”.

Er du motiveret for at løse forskelligartede opgaver i tæt samarbejde med kollegaer og virksomhedens partnere. Er du kreativ og god til at finde nye løsninger og systematisere arbejdsprocesser, så er du måske vores nye kollega. Vi vægter faglighed, ærlighed og åbenhed højt. Vi sætter en ære i at lære af vores fejl og skabe resultater i fællesskab.

SkyTEM Surveys ApS
Nymann HR EXECUTIVE ASSISTANT TO CATACAP

Nymann HR recruiting on behalf of client

Would you like to work with projects in an extraordinary private equity firm? Do you see yourself as a trusted employee and would you like to join a young, ambitious, and entrepreneurial team? Then you might be the executive assistant, CataCap is looking for.

Your job as an executive assistant will vary. We do, however, expect that the job will have the following tasks and responsibilities:

  • Project responsible for CataCap events with investors, portfolio companies, “Friends & Family” in alignment with the responsible partner
  • Assist with and prepare communication to investors in CataCap in alignment with the responsible partner
  • Prepare minutes at CataCap board meetings

We believe in flexibility and a balanced work-life. Our CataCap community is motivating for all of us, and therefore we think that working from the office together with your colleagues – and occasionally from home is to be preferred.

Copenhagen Business School
CBS HR & Legal søger afdelingssekretær

Copenhagen Business School, Frederiksberg

Har du overblikket, motiveres af at sætte ting i system samt af at hjælpe og støtte kollegaer? Så er stillingen som afdelingssekretær i CBS HR & Legal måske noget for dig.

CBS HR & Legal er nyligt fusioneret, og vi har i den forbindelse fået behov for en kollega, der kan understøtte chefen for HR & Legal samt ledelsesteamet, og i den tid der måtte være tilovers tillige varetage lettere sagsbehandling.

Dine nye kolleger er vant til at arbejde selvstændigt med stort fokus på samarbejde og videndeling. Miljøet bærer præg af stor faglig diskussionslyst, engagement, åbenhed, uformel tone og godt humør. Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor der er plads til forskellighed, og hvor vi værdsætter det gode samarbejde og kollegaskab.

Krummebækgaard ApS Stillingsopslag til ledelsessekretær

Krummebækgaard ApS, Askeby

Krummebækgaard har travlt og det gælder også ledelsen. Derfor søger vi nu en ny kollega i administrationen, som skal bistå ledelsen og resten af organisationen. Hvis du trives med at være blæksprutte, have mange bolde i luften og formår at føre dine opgaver til dørs, er dette måske stillingen for dig.

Stillingen vil bl.a. indeholde følgende opgaver:

  • Deltage i div. ledermøder
  • Udarbejde referater fra ledermøder
  • Afsøge muligheder ift. ledelsens planer og oplæg
Serviceforbundet
Engageret kommunikationskonsulent med stærke digitale evner søges

Serviceforbundet, Valby

Serviceforbundet søger en erfaren digital kommunikationskonsulent, som skal lave content til hjemmesider og nyhedsbreve for forbundet og de 13 tilknyttede fagforeninger.

Jobbet er for dig, der elsker at sætte dig ind i målgruppens behov og hurtigt får noget fra hånden.

Du skal producere indhold til mere end 100 forskellige faggrupper. Frisører, kirketjenere, dykkere, ejendomsfunktionærer, tandteknikere er bare nogle af de mange fag, som Serviceforbundet dækker.

Dine opgaver bliver at:

  • skrive informationstekster og nyheder til hjemmesider og nyhedsbreve
  • koordinere, redigere og segmentere indhold til nyhedsbreve
  • producere indhold til velkomstflows og andre autoresponderflows
Serviceforbundet
Ekstra Bladet Digital marketingkoordinator

Ekstra Bladet, København

Er kunde-engagement noget, du finder fascinerende? Har du en interesse i forskellige discipliner inden for digital marketing? Er du sulten efter en hverdag med forskellige taktiske og kreative opgaver?

Hvad enten det er funktionalitet på sitet, store kampagner, skøre trends på sociale medier eller interessebaserede mail-flows, er det vores mål at være førende på området.

Dit primære fokus vil være at medvirke til at forbedre de kommercielle salg af Ekstra Bladet+ samt at optimere brugeroplevelsen, så vores fastholdelse stiger. Ekstra Bladet er dybt funderet i data, hvorfor de fleste beslutninger er baseret på gennemtænkte analyser.

Danner Pressechef

Danner, København

Kan du lave kommunikation, der skaber engagement, og kan du sikre Danners tilstedeværelse i medierne? Vil du arbejde for en verden fri for vold mod kvinder og børn ved at anvise løsninger på baggrund af den nyeste viden? Så er det dig, vi søger.

Danner er en privat, humanitær organisation, der arbejder nationalt og internationalt for at stoppe vold mod kvinder og børn og for ligestilling mellem kønnene. Vi er ca. 46 ansatte og 175 frivillige, der sammen løser organisationens mangeartede opgaver.

Som pressechef er du ansvarlig for, at Danner formidler budskaber, som både når ud til beslutningstagere og den brede befolkning. Og du skal sikre, at vi udvikler og gennemfører engagerende og oplysende kampagner og events, som giver Danner mulighed for at formidle sin viden om vold mod kvinder og anvise konstruktive løsningsforslag. Det kræver, at du kender de vigtigste interessenter, har et godt netværk på redaktionerne og har blik for den gode fortælling.

Gem
LOHFF Kommunikationschef

LOHFF søger for kunde

Til en spændende virksomhed i Sydjylland søger vi en erfaren Chef for Kommunikation og Borgerinvolvering. Der er direkte reference til virksomhedens administrerende direktør.

Stillingen er en nøgleposition med et stærkt og meningsfyldt formål, hvor strategien er ambitiøs og motiverende.

Du er kommunikationsfagligt stærk og har en god forretningsmæssig forståelse. Du har et godt kendskab til borgerrettet kommunikation samt BtC markedsføring, branding og kommunikation.

Er du en holdspiller, relationsskabende, innovativ og troværdig, er denne spændende stilling måske noget for dig. Det er afgørende, at du besidder en god indfølingsevne og har en stærk forståelse for krydsfeltet imellem politik og forretning.

Vi ser gerne, at du har en relevant kandidatuddannelse eller en uddannelse som journalist.

Indrykket:
AGRAMKOW Fluid Systems A/S
Technical Writer

AGRAMKOW Fluid Systems A/S, Sønderborg

Til at understøtte AGRAMKOW Fluid Systems positive udvikling søges en fagligt dygtig Technical Writer. Du vil få ansvaret for, sammen med resten af teamet, at løfte vores tekniske dokumentation og vores brugerdokumentation til det næste niveau. Kontaktfladerne er mange, og der er tæt dialog og samarbejde med de øvrige afdelinger i virksomheden.

Du tilbydes et spændende job i en international virksomhed, hvor du skal være med til at udvikle og styrke vores brugerdokumentation. Du bliver en del af et team, hvor der er rig lejlighed for at sparre med kollegerne. Din succes i jobbet sikres gennem et højt fagligt niveau, overblik og evne til at prioritere og koordinere, og med de rette resultater i jobbet er der gode karrieremuligheder.

AGRAMKOW Fluid Systems A/S
Scandic Hotel A/S
Receptionist, 40 timer over 4 uger, Scandic Roskilde Park

Scandic Hotel A/S

Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt? Så tror vi på, at du er vores nye deltidsreceptionist på Scandic Roskilde Park.

Se video om Scandic Hotel A/S som arbejdsplads

Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med.

Du har en sjette sans for god service og spørger altid vores gæster, om der er noget, du kan hjælpe dem med, inden de selv spørger. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Opgaver

  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Servicering af gæster inkl. håndtering af gæstefeedback
  • Daglige rutiner i receptionen inkl. kasseafstemninger
Scandic Hotel A/S
Vallensbæk Kommune KUNNE DU TÆNKE DIG AT VÆRE EN DEL AF ET VELFUNGERENDE TEAM PÅ KIRKEBÆKSKOLEN? VI SØGER EN SERVICEMINDED OG STRUKTURERET SKOLESEKRETÆR MED ANSVAR FOR ELEVADMINISTRATIONEN

Vallensbæk Kommune

GENOPSLAG - DA VI ØNSKER ET BREDERE ANSØGERFELT

- Vores dygtige skolesekretær flytter til Jylland, hvorfor vi søger en skolesekretær med tiltrædelse hurtigst muligt…

Kirkebækskolen er en specialfolkeskole, der underviser elever med multiple funktionsnedsættelser og svære kommunikationsvanskeligheder. Vi har ligeledes et Børnehus, SFO, STU og Klub.

Da du er skolens ansigt udadtil, er det en vigtighed, at du af natur har et stort servicegen og virkelig sætter en ære i at hjælpe dine kollegaer.

Den ledige stilling omfatter følgende arbejdsopgaver:

  • Ansvarlig for elevadministration, herunder diverse mødeplanlægninger og koordination heraf
  • Planlægning af elevkørsel og daglig lettere skemaopdatering og opfølgning
  • Opgaveoversigter vedr. lærere og pædagoger
Entreprenørfirmaet Nordkysten A/S
Er du kommunikationskonsulenten, som kan levere entreprenørbranchens skarpeste budskaber?

Entreprenørfirmaet Nordkysten A/S, Gilleleje eller Glostrup

Hvis du kan svare JA til ovenstående, kan du godt begynde at spidse blyanten og gøre klar til indtage en central rolle i vores tilbudsafdeling, hvor du får ansvaret for at gøre vores projekter levende samtidig med at du sikrer velformulerede tilbud i høj kvalitet, som møder bygherre i øjenhøjde.

Dit primære fokus vil være at sikre kvalitative tilbudsbeskrivelser i verdensklasse samtidig med at du har øje for den gode proces, hvor du ud fra få ord og interviews kan beskrive og fortælle om vores organisation, arbejdsprocesser- og metoder, kompetencer og fokus på FNs verdensmål. Kort sagt kan du kommunikere alt fra fakta til bløde værdier.

Krebs' Skole Administrativ deltidsmedarbejder

Krebs' Skole, København

Administrativ medarbejder søges til en deltidsstilling på ca. 50%. pr 1. december 2022, gerne med skolesekretær eller lærerbaggrund.

Afhængig af tidligere erfaring og kompetencer kan beskæftigelsesgraden evt. udvides med undervisningstimer eller andre opgaver.

Vi ønsker en person der:

  • har erfaring fra administrativt arbejde.
  • har IT-kompetencer og erfaring med programmerne TRIO og TEA tabulex, samt Skoleintra.
  • kan deltage i skolens GDPR-arbejde, (ajourføring af dokumenter og vejledning af medarbejdere)
  • kan stå for koordination og tilmelding ved prøver: folkeskolens afgangsprøver, nationale tests og interne prøver.
ARC – Amager Ressourcecenter ARC søger formidlere

ARC – Amager Ressourcecenter, København

Aldrig har affald, genbrug, klima og grøn omstilling fyldt så meget på dagsordenen, som det gør i dag. Brænder du for miljø og klima? Er du vild med formidling? Kan du lide at arbejde med børn og unge? – Så har vi jobbet til dig!

Din opgave bliver at stå for besøg, hvor du holder oplæg for gæster og viser dem rundt på verdens mest moderne affaldsenergianlæg Amager Bakke, sorteringsanlægget eller en af vores genbrugspladser. ARC får besøg af alt fra skoleklasser, seniorer, internationale delegationer, studerende og interesseorganisationer - du får lov at møde dem alle. Besøg på ARC er inddelt i temaer tilpasset målgruppen og varer 3-7 timer, inklusive forberedelsestid.

Vallensbæk Kommune Vikariat som Servicekonsulent til Vallensbæk Kultur- & Borgerhus

Vallensbæk Kommune

Er du serviceminded og trives du i mødet med borgeren, så er du måske vores nye kollega i Vallensbæk Kultur- & Borgerhus.

Vallensbæk Kultur- & Borgerhus ligger i Center for Sundhed, Kultur og Fritid hvor der er højt til loftet, så du får rig mulighed for at udvikle dig i jobbet. Du får ansvar og mange forskellige opgaver. Du kommer til at arbejde med mange forskellige fagligheder, der ihærdigt arbejder med at skabe gode rammer og tilbud for kommunens borgere. Vi løber stærkt, samtidig med at vi har det sjovt.

Arbejdsområder for den nye servicekonsulent

  • At indgå i den daglige drift af Kultur- & Borgerhuset, hvor alle medarbejdere indgår i vagtordning og både skal kunne løse biblioteks- og borgerserviceopgaver.
  • Diverse driftsopgaver på bibliotek- og borgerserviceområdet
  • Afløsning i rådhusets reception til frokost, ved sygdom, ferie m.m.
Region Hovedstaden
Rekrutteringspartner i Region Hovedstadens Psykiatri

Region Hovedstaden, København

Trives du med at supportere ledere igennem en god rekrutteringsproces? Ønsker du at få mulighed for at præge det fremadrettede arbejde med rekruttering og employer branding i Danmarks største psykiatri? Så er jobbet som rekrutteringspartner måske noget for dig.

Din opgave bliver at supportere lederne med rekrutteringsprocessen. Hver måned skal du drive ca. 25 rekrutteringer med sikker hånd, i tæt dialog med de ansættende ledere. Du bliver partner for 1-2 centre.

Dine opgaver bliver blandt andet, at:

  • udarbejde og kvalitetssikre stillingsopslag
  • indkalde til samtaler og udsende afslag
  • koordinere ift. lønprocessen
  • oprette personalesager og anden administration forbundet med ansættelser.

Herudover får du, sammen med teamet af rekrutteringspartnere, det overordnede strategiske ansvar for, hvordan rekrutteringsområdet skal udvikle sig i psykiatrien, og hvordan employer branding bliver en del af processen.

Region Hovedstaden

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV