311 job matcher din søgning 311 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Scandic Hotel A/S
Receptionist, 40 timer over 4 uger, Scandic Roskilde Park

Scandic Hotel A/S

Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt? Så tror vi på, at du er vores nye deltidsreceptionist på Scandic Roskilde Park.

Se video om Scandic Hotel A/S som arbejdsplads

Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med.

Du har en sjette sans for god service og spørger altid vores gæster, om der er noget, du kan hjælpe dem med, inden de selv spørger. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Opgaver

  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Servicering af gæster inkl. håndtering af gæstefeedback
  • Daglige rutiner i receptionen inkl. kasseafstemninger
Scandic Hotel A/S
Vallensbæk Kommune KUNNE DU TÆNKE DIG AT VÆRE EN DEL AF ET VELFUNGERENDE TEAM PÅ KIRKEBÆKSKOLEN? VI SØGER EN SERVICEMINDED OG STRUKTURERET SKOLESEKRETÆR MED ANSVAR FOR ELEVADMINISTRATIONEN

Vallensbæk Kommune

GENOPSLAG - DA VI ØNSKER ET BREDERE ANSØGERFELT

- Vores dygtige skolesekretær flytter til Jylland, hvorfor vi søger en skolesekretær med tiltrædelse hurtigst muligt…

Kirkebækskolen er en specialfolkeskole, der underviser elever med multiple funktionsnedsættelser og svære kommunikationsvanskeligheder. Vi har ligeledes et Børnehus, SFO, STU og Klub.

Da du er skolens ansigt udadtil, er det en vigtighed, at du af natur har et stort servicegen og virkelig sætter en ære i at hjælpe dine kollegaer.

Den ledige stilling omfatter følgende arbejdsopgaver:

  • Ansvarlig for elevadministration, herunder diverse mødeplanlægninger og koordination heraf
  • Planlægning af elevkørsel og daglig lettere skemaopdatering og opfølgning
  • Opgaveoversigter vedr. lærere og pædagoger
NEXT Uddannelse København Møbelsnedkerinstruktør til NEXT Skoleoplæringscenter

NEXT Uddannelse København, Herlev

Til én af Danmarks største erhvervs- og gymnasieskoler søger vi en møbelsnedkerinstruktør til NEXT Skoleoplæringscenter beliggende i Herlev.

I skoleoplæringscentret leder vi efter en ny instruktør til bygningssnedkerteamet. Skoleoplæringscentrets formål er at agere praktikvirksomhed for de lærlinge, som endnu ikke har fundet en læreplads. Vores arbejde består både af at understøtte lærlingenes faglige udvikling, men også i at hjælpe dem med at komme ud i en traditionel snedkervirksomhed.

Som snedkerinstruktør bliver du en del af et team, som har ansvaret for en gruppe lærlinge, cirka 10 lærlingene pr. instruktør, men antallet varierer. På vores lækre værksteder producerer vi forskellige snedkeropgaver, både til brug på NEXT, men også til eksterne kunder. Ud over det praktiske arbejde med lærlingene på værkstedet, står instruktørerne for forberedelse, koordinering og planlægning af opgaverne.

Troelsen Byg & Montage ApS
Tømrer eller snedker til virksomhed med ordnede forhold

Troelsen Byg & Montage ApS, Silkeborg

Vil du være med til at sætte dit præg på morgendagens huse i Silkeborg og Midtjylland?

    ”Jeg er virkelig glad for at være hos Troelsen Byg og Montage. Jeg får selv lov til at administrere min arbejdsdag, selvfølgelig inden for de satte rammer, men jeg sætter stor pris på fleksibiliteten, hvilket gør at jeg også gerne giver et ekstra nap med, når der er behov for det,” fortæller tømrersvend Robert.

Hos Troelsen Byg og Montage har vi godt gang i forretningen. Vi er nemlig de underentreprenører, man ringer efter, når der skal bygges nyt og udføres renoveringer i Silkeborg og omegn.

Vi er en blanding af 10 faglærte og ufaglærte håndværkere, og så har vi 1 lærling. Vi tror fuldt og fast på, at vi skal arbejde så optimalt som muligt. Derfor tilbyder vi naturligvis godt kvalitetsværktøj og en servicebil samt overenskomst med 3F.

Troelsen Byg & Montage ApS
Krebs' Skole Administrativ deltidsmedarbejder

Krebs' Skole, København

Administrativ medarbejder søges til en deltidsstilling på ca. 50%. pr 1. december 2022, gerne med skolesekretær eller lærerbaggrund.

Afhængig af tidligere erfaring og kompetencer kan beskæftigelsesgraden evt. udvides med undervisningstimer eller andre opgaver.

Vi ønsker en person der:

  • har erfaring fra administrativt arbejde.
  • har IT-kompetencer og erfaring med programmerne TRIO og TEA tabulex, samt Skoleintra.
  • kan deltage i skolens GDPR-arbejde, (ajourføring af dokumenter og vejledning af medarbejdere)
  • kan stå for koordination og tilmelding ved prøver: folkeskolens afgangsprøver, nationale tests og interne prøver.
Vallensbæk Kommune Vikariat som Servicekonsulent til Vallensbæk Kultur- & Borgerhus

Vallensbæk Kommune

Er du serviceminded og trives du i mødet med borgeren, så er du måske vores nye kollega i Vallensbæk Kultur- & Borgerhus.

Vallensbæk Kultur- & Borgerhus ligger i Center for Sundhed, Kultur og Fritid hvor der er højt til loftet, så du får rig mulighed for at udvikle dig i jobbet. Du får ansvar og mange forskellige opgaver. Du kommer til at arbejde med mange forskellige fagligheder, der ihærdigt arbejder med at skabe gode rammer og tilbud for kommunens borgere. Vi løber stærkt, samtidig med at vi har det sjovt.

Arbejdsområder for den nye servicekonsulent

  • At indgå i den daglige drift af Kultur- & Borgerhuset, hvor alle medarbejdere indgår i vagtordning og både skal kunne løse biblioteks- og borgerserviceopgaver.
  • Diverse driftsopgaver på bibliotek- og borgerserviceområdet
  • Afløsning i rådhusets reception til frokost, ved sygdom, ferie m.m.
SCHOU COMPANY A/S Tømrer/snedker på deltid eller fuldtid

SCHOU COMPANY A/S, Børkop og Kolding

Arbejdsopgaverne vil være at bygge ting i træ, tegne, bestille materialer, samt levere de byggede elementer. Det som bygges, skal bruges i vores showrooms samt til vores årlige messer i Tyskland, hvorfor man må forvente nogle årlige rejsedage.

Stillingen vil fordele sig over to lokationer, med et værksted i Børkop, hvor opgaverne løses og et showroom i Kolding. Fra primo/medio 2023 vil stillingen dog udelukkende foregå i Kolding-området.

Du bliver en del af en kernesund familieejet virksomhed med stærke værdier om ærlighed, passion og innovation. Du vil indgå som en stærk del af vores team og arbejde i et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi løser opgaverne seriøst og professionelt, men samtidig altid har plads til nærvær og sjov, og med plads til at fejre vores succeser.

Comwell Middelfart AV/Ejendomsmedarbejder

Comwell Middelfart

Som AV-og ejendomsmedarbejder på Comwell Middelfart, vil du få en spændende hverdag fuld af udfordringer. Sammen med dit team har du en central plads på hotellet, når I skal bidrage til vores gæster, får den særlige oplevelse, der gør Comwell til det bedste valg.

Arbejdsopgaverne omfatter blandt andet:

  • Opstilling og klargøring af mødelokaler, AV- & IT-udstyr m.m.
  • Opstart og løbende servicering af vores mange konferencegæster
  • Indvendig bygningsdrift og dagligt vedligehold af værelser, lokaler og fællesområder; bl.a. maleopgaver, rengøring af afløb, belysning m.m.

I Comwell søger vi kun de bedste medarbejdere. Til gengæld tilbyder vi et spændende og udfordrende job, hvor værtskab, service og god kontakt til vores mange gæster er i højsædet. Du skal være medvirkende til at gøre en positiv forskel - også når det går rigtig stærkt.

Scandlines
Receptionist til Scandlines hovedkontor

Scandlines, København

Brænder du for at vise engagement og give vores gæster og egne medarbejdere den bedste service? Og trives du med at være ansvarlig for en bred vifte af både administrative og ad hoc-opgaver? Så er du formentlig vores nye receptionist.

Til vores moderne hovedkontor i København søger vi en energisk, serviceminded og pålidelig medarbejder, der har lyst til at være del af en professionel reception og være vores ansigt udadtil, når der modtages gæster. Stillingen er deltid 30-35 timer/ugen, og varetages som udgangspunkt med hjælp fra en anden kollega på deltid, idet receptionen ønskes bemandet i åbningstiden 7:30-17:00. Arbejdstidens fordeling aftales nærmere.

Scandlines
Poul Schmith/Kammeradvokaten
Sekretær

Poul Schmith/Kammeradvokaten, København

Trives du i en travl og varieret hverdag, hvor værdier som selvstændighed og høj faglighed vægtes højt? Så er det måske dig, vi mangler på vores hold.

Vi har meget at se til, og derfor søger vi en ny kollega, der i en travl og afvekslende hverdag kan hjælpe med at holde overblikket og være et koordinerende bindeled mellem de mange involverede både internt og eksternt.

De typiske opgaver vil være kvalitetssikring af dokumenter, herunder korrekturlæsning, tilretning og formatering af dokumenter, skabeloner og kontrakter, både i egne og i klienternes skabeloner – typisk i Word, koordinering og planlægning af møder og events, herunder kontakt med mødebooking, klienten og evt. andre eksterne, samt bistand til udarbejdelse af præsentationer i PowerPoint til fremvisning på events, hjælp ved voldgiftssager, klagesager for Klagenævnet for Udbud og retssager på minretssag.dk.

Poul Schmith/Kammeradvokaten
MatchMind Receptionist

MatchMind søger for Palle Mørch A/S i Aalborg

Har du lyst til at være ansigtet udadtil i receptionen og give kunder, samarbejdspartnere og kolleger den bedste service? - så er jobbet som Receptionist hos Palle Mørch måske noget for dig!

Palle Mørch A/S søger en dygtig og serviceminded Receptionist. Jobbet er fuld tid og et vikariat med henblik på fastansættelse.

Arbejdsopgaver

  • Besvare telefon og mail
  • Gennemse regnskaber
  • Tage imod gæster på kontoret
A/S Dyrehavsbakken Danmarks sjoveste arbejdsplads søger driftstekniker

A/S Dyrehavsbakken, Klampenborg

A/S Dyrehavsbakken

A/S Dyrehavsbakken søger en dynamisk, pålidelig og teknisk orienteret kollega, der kan indgå i vores faste team i Driftsafdelingen.

Som medarbejder i Bakkens Driftsafdeling, er du en del af et hold, der arbejder hårdt i al slags vejr. Du er med til at servicere både gæster og øvrige medarbejdere.

Jobbet er meget selvstændigt og består af en god blanding af vedligeholdelses- og reparationsopgaver. Opgaverne er mange og forskellige.

Advokatfirmaet Lars Ulrich Advokatsekretær/Kontorassistent

Advokatfirmaet Lars Ulrich, Holbæk

Motiveres du af arbejdet med håndtering af personskadesager, familieret og privatretssager, og er du samtidig struktureret og grundig? Formår du derudover at holde hovedet koldt i en travl hverdag, hvor du i høj grad bruger dine kommunikative kompetencer? Så er det måske dig, vi leder efter.

Vi søger lige nu en advokatsekretær eller kontorassistent til vores kontor i Holbæk med tiltrædelse hurtigst muligt. Du kommer til at arbejde sammen med kontorets advokat og sekretær. Du vil som udgangspunkt komme til at beskæftige dig med sager inden for erstatningsret og familieret.

IKEA Facility-medarbejder, 37 timer pr. uge

IKEA, Gentofte

Vi søger en facility-medarbejder til drift og vedligeholdelse af varehuset og de omkringliggende arealer. Du elsker en hverdag, hvor opgaverne er mangeartede, og du går ind i udfordringer med gåpåmod. Du kan lide at have og tage ansvar, og løser opgaver selvstændigt. Du er ligeledes positiv og har en god fysik.

Der er mange forskellige opgaver i hverdagen, der kræver at du er praktisk anlagt, og har blik for løsninger her og nu, og på længere sigt. Primært vil du arbejde med:

  • Vedligeholdelse af bygningen og dens installationer, samt parkeringsfaciliteter
  • Test og overvågning af tekniske installationer
  • Udfærdige driftsjournaler og energirapportering
Comwell Aarhus AV & Ejendomsmedarbejder

Comwell Aarhus

Som AV- og ejendomsmedarbejder på Comwell Aarhus vil du få en spændende hverdag fuld af udfordringer. Sammen med dit team har du en central plads på hotellet, når I skal bidrage til, at vores gæster får den særlige oplevelse, der gør Comwell til det bedste valg.

Arbejdsopgaverne omfatter blandt andet:

  • Opstilling og klargøring af mødelokaler, udstillingsområder, AV & IT-udstyr.
  • Opstart og servicering ved mødestart og gennem dagen.
  • Ind- og udvendig bygningsdrift, reparationer og vedligehold på værelser, fællesområder, lokaler m.m.

I Comwell søger vi kun de bedste medarbejdere. Til gengæld tilbyder vi et spændende og udfordrende job, hvor værtskab, service og god kontakt til vores mange gæster er i højsædet. Du skal være medvirkende til at gøre en positiv forskel – også når det går rigtig stærkt.

Leoni Advokater
Advokatsekretær til afdeling i Aalborg

Leoni Advokater

Vi har travlt, og derfor søger Leoni Advokater en advokatsekretær til vores afdeling i Aalborg.

Leoni Advokater er en full-service advokatvirksomhed med kontorer i Viborg, Holstebro og Aalborg. Vi beskæftiger ca. 45 medarbejdere. Arbejdsstedet vil være på vores kontor i Aalborg. Få yderligere oplysninger om virksomheden på vores hjemmeside www.leoniadvokater.dk.

Der er tale om en fuldtidsstilling til udførelse af advokatsekretæropgaver i nært samarbejde med jurister og øvrige sekretærer i Aalborg-afdelingen. Arbejdet vil primært bestå i arbejdsopgaver inden for det erhvervsretlige område, men også meget gerne dødsbobehandling, konkursbehandling og tvangsauktioner. Vi tilpasser gerne de faglige emner efter den rette person, da vi er fleksible.

Leoni Advokater
Krifa Medlemskonsulent til juridisk team

Krifa

Vi starter et nyt team i vores kontaktcenter, og vi har brug for nye kolleger, som brænder for at vejlede medlemmer telefonisk om ansættelsesret og trivsel i arbejdslivet.

Som konsulent kommer du til at indgå i et spændende, dynamisk og effektivt kontaktcenter med ca. 100 medlemskonsulenter fordelt på 4 teams, hvoraf det ene bliver vores nystartede juridiske team. Vores vigtigste opgave er at give medlemmerne en oplevelse af god arbejdslyst i alle samtaler.

Vi tilbyder

  • Et job, hvor du er med til at skabe God Arbejdslyst for medlemmer og dine kolleger
  • Et job i et nystartet team, hvilket betyder, at du har mulighed for at præge teamets retning
  • Feedback, træning, udvikling og faglig sparring på højt niveau
Gem
Jydsk Tagteknik A/S
Brug din tømrer-erfaring som konsulent

Jydsk Tagteknik A/S

Er du udlært tømrer, og har du lyst til at bruge din erfaring til rådgivning og salg til private husejere i Nordjylland?

Verisure

Så har du lige nu en unik mulighed for at blive salgskonsulent i Danmarks største tagfirma. Vores afdeling i Kolding har brug for en erfaren tømrer, som har brug for et karriereskift. Du vil få tildelt et mindre kørselsområde, som du vil besøge kunder i.

Dét kommer du til at lave:

  • Rådgivning af kunder ifm. tagrenovering, vinduer, isolering, solceller m.m.
  • Salg af tag- og energiløsninger (fx nye vinduer, loftisolering, solceller mv.)
  • Mersalg til eksisterende kunder
Jydsk Tagteknik A/S
Anzet A/S Produktionschef

Anzet A/S søger for Ringsted Spærfabrik A/S i Ringsted

Du skal planlægge produktionen, indkøbe træ, indgå aftaler med leverandører, og du får ansvar for, at spær og spærtræ bliver færdigproduceret til udlevering og forsendelse til kunderne. Men du kan ikke gøre det alene, så du skal formå at motivere de godt 30 medarbejdere i produktionen.

Sammen med produktionsplanlæggeren tilrettelægger du produktionen og bemander arbejdsfunktionerne.

Du laver stikprøvekontrol på færdigproducerede spær, kontrollerer det træ, vi modtager, lagerstyrer og genbestiller råvarer til produktionen. Du gennemgår medarbejdernes ind- og udstemplinger i tidsregistreringsystemet SmartTID og godkender dem før bogføring.

ECCO Sko A/S
Office Manager

ECCO Sko A/S, Copenhagen

Our brand new Digital Hub is growing rapidly, and with an influx of new people, it is vital that the office operates as efficiently and enjoyably as possible – that’s why we need you. In return, we offer you a beautiful, modern workspace, great colleagues, and plenty of opportunities to expand your skillset, all within an industry-leading global company.

The Digital Hub is a key part of ECCO’s digital transformation. A few years ago, we were 10 people, today we are 40. As such, it is high time that we get everything fully organised – this is where you come in. Our bright, well-equipped offices in Carlsberg Byen are home to a diverse group of talented IT professionals, technical people, our directors and many others. You will ensure that the office is equipped as needed, make sure there is a welcoming atmosphere, and act as the first point of contact for colleagues and visitors in the office.

ECCO Sko A/S

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV