300 job matcher din søgning 300 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Gem
Høje-Taastrup Kommune Sagsbehandlere til hjælpemiddelområdet

Høje-Taastrup Kommune

Du bliver en del af en alsidig arbejdsplads med et godt arbejdsklima, høj faglighed og plads til humor. I centeret er vi kendt for et godt tværgående samarbejde, der prioriteres højt og løbende udvikles.

Vi har fokus på at styrke den helhedsorienterede tilgang til borgeren med inddragelse af dennes perspektiver samt ønsker og mål for eget liv. Vi arbejder kontinuerligt med at finde løsninger for borgeren på tværs af vores fagligheder både internt i teamet og på tværs med kollegaer i hele kommunen.

Vi tilbyder

  • Et spændende, afvekslende og fagligt udfordrende job med stort ansvar.
  • Et job, hvor du selv tilrettelægger din arbejdsdag og dine mødetider (mandag til fredag).
  • 26 fagligt dygtige, hjælpsomme og omsorgsfulde kollegaer.

Du får en grundig introduktion med en mentor tilknyttet, så du hurtigt bliver en del af teamet både fagligt og socialt.

Soho Kontorhotel ApS
Receptionist

Soho Kontorhotel ApS, København

SOHO er et kontorfællesskab, som rummer ca. 800 personer fordelt på 250 virksomheder. Vi afholder møder og konferencer i alle størrelser, mange events, har café og kantine, restaurant og natklub mm. Vi tilstræber hver dag, at skabe rammerne for det gode arbejdsliv. Vi har to lokations i Kødbyen og en location i City.

Du er den første gæsterne og vores beboere møder, når de træder ind af døren. Vi har rygende travlt og har brug for din hjælp til receptionenens mange alsidige opgaver. Det er blandet andet at byde gæster velkommen, oprette bookinger og følge dem til dørs, fakturering, besvare mails og tage telefonen.

Soho Kontorhotel ApS
Langeland Kommune Koordinator til Bostederne

Langeland Kommune

Kan du se dig selv i et spændingsfelt mellem drift, udvikling og koordinering på tværs af bostederne på Langeland? Finder du glæde i at arbejde i en organisation, hvor du er med til at præge rammerne for andre menneskers udvikling, trivsel og selvstændighed? Og ønsker du at bidrage til et godt arbejdsmiljø på tværs af enheder og faggrupper? Så er dette måske drømmejobbet for dig.

Bostederne I Langeland Kommune består af Hjørnet, Hine Bakkevej, Hovedgaden og Bofællesskabet Brungårdsvænget. Fælles for bostederne er, at borgeren er i centrum. Herunder arbejdes der til dagligt med at højne borgerens daglige livsførelse, hverdagsmestring og motivation ud fra konkrete sundhedsfaglige såvel som pædagogiske målsætninger.

Bostederne søger nu en koordinator, som i tæt samarbejde med lederen for området kan bidrage til den kontinuerlige drift på tværs af enhederne.

Idealcombi A/S Receptionist

Idealcombi A/S, Hvidovre

Til vores afdeling i Hvidovre søger vi en glad, serviceminded og udadvendt receptionist, som formår at levere et højt serviceniveau til vores kunder, gæster til huset og via telefonomstillingen.

I receptionen er du kundens første indtryk hvorfor din rolle er altafgørende for serviceoplevelsen, når der kommer henvendelser. Du bliver vores ansigt udadtil.

Arbejdsopgaver:

  • Omstilling af indadgående telefonsamtaler
  • Modtagelse af gæster på kontoret samt i vores showroom
  • Samarbejde med vores hovedreception i Hurup (Thy)

Vi tilbyder en spændende hverdag sammen med positive, motiverede og dygtige kollegaer.

Advokatsamfundet Advokatsamfundet søger en ekstra sekretær til vores tilsynsafdeling

Advokatsamfundet, København

Advokatsamfundet arbejder på et politisk neutralt grundlag for borgernes og virksomhedernes retssikkerhed og for et velfungerende retssamfund. Herudover arbejder Advokatsamfundet blandt andet for advokaternes uafhængighed og integritet samt fører tilsyn med alle landets advokater.

Du bliver en del af et velfungerende sekretærteam, der arbejder tæt sammen og har et fælles ansvar for at løse og udføre sekretariatets administrative opgaver. Du får mulighed for at beskæftige dig med en bred vifte af opgaver – herunder bl.a.:

  • indkaldelse/berammelse af tilsyn
  • selvstændig sagsbehandling og andre administrative opgaver i forbindelse med tilsyn
  • indhentning af materiale til brug for tilsyn
Gem
Better Health ApS Sundhedsfaglig visitator søges!

Better Health ApS, København

Vil du med på en vækstrejse inden for sundhedsområdet? Her er ikke en dag ens, og der er et højt tempo. Du skal hjælpe smerteramte borgere med din sundhedsfaglig og unikke egenskaber, ved at agere bindeled i deres behandlingsforløb. Lyder det som noget for dig? – Er det måske dig, der er vores nye kollega.

Du kommer til at arbejde med borgere med smerter i kroppen, hvorpå det forventes, at du som minimum har en relevant sundhedsfaglig professionsbacheloruddannelse. Du vil som udgangspunkt skulle arbejde udfra fra din computer og telefon, men det forventes, at du deltager i udvalgte møder med relevante kunder, samt på sigt kan varetage undervisningen af deres visitationsteam, rejsedage kan derfor forekomme.

Københavns Lærerforening Faglig konsulent

Københavns Lærerforening, Frederiksberg

En af vores konsulenter har valgt at søge andre udfordringer. Københavns Lærerforening søger derfor en ny konsulent fra 1. december 2022 eller snarest derefter til den ledige stilling i sekretariatet.

Vi søger en kollega med høj faglighed og politisk tæft. Du skal være udviklingsorienteret og god til at komme med ideer og indspark og være en dygtig formidler.

Vores nye kollega skal bl.a. foretage mundtlig og skriftlig sagsbehandlingsopgaver på baggrund af henvendelser fra medlemmer og tillidsrepræsentanter.

Arbejdsområdet er bl.a.: Deltagelse som bisidder i samtaler på skoler og jobcentre, rådgivning om sociale forhold især i forhold til sygedagpenge samt rådgivning om medlemmernes arbejdsforhold.

Anklagemyndigheden
Teamleder til Rigsadvokaten

Anklagemyndigheden, København

Vi søger en teamleder til Rigsadvokaten, som er en del af anklagemyndigheden. Der er tale om en stilling i vores administrative team.

Teamet består af fire andre kontorfunktionærer og en kontorelev, som løser en række opgaver i tæt samarbejde med anklagerne. Arbejdsopgaverne er mange og kendetegnende for dem alle er, at de bidrager til, at anklagerne kan løse deres opgaver sikkert og hurtigt.

Teamlederen er ansvarlig for den faglige og personalemæssige ledelse af de 5 andre kolleger i det administrative team. Du refererer til én af afdelingens vicestatsadvokater.

En væsentlig del af dine opgaver vil desuden være på lige fod med de øvrige kontorfunktionærer at holde styr på sagsflowet i form af en korrekt og omhyggelig journalisering i vores sager. Du får desuden en række administrative opgaver, som går på tværs af de tre afdelinger i huset. Det er f.eks. løbende optimering af samarbejdet samt ensretning af sagsgange.

Finansministeriet Finansministeriets Koncern HR søger dig til vores personaleadministrative team

Finansministeriet, København

Bliv en del af Finansministeriets Koncern HR og få en hverdag fyldt med spændende opgaver og et godt kollegialt fællesskab.

Vi keder os aldrig i vores personaleadministrative team i Finansministeriets Koncern HR – og det kommer du heller ikke til. Hver dag løser vi en spændende vifte af personaleadministrative opgaver for hele Finansministeriets koncern, som består af ca. 1.600 ansatte fordelt på et departement og fire styrelser.

Vi servicerer samt rådgiver ledere og medarbejdere på tværs af koncernen i et tæt samarbejde med resten af Koncern HR, vores gode kolleger i Koncernøkonomi og Koncern Service. Du bliver en del af et stærkt teamfællesskab, hvor vi gør os umage med vores opgaver, har højt humør samt høj arbejdsmoral, og hvor vi lægger stor vægt på et samarbejde præget af hjælpsomhed og respekt for hinanden.

Administrations- og Servicestyrelsen Administrativ koordinator til beredskabsområdet i Skatteministeriets Koncern

Administrations- og Servicestyrelsen, Taastrup

Motiveres du af at koordinere et vigtigt arbejde på tværs af en stor koncern som Skatteministeriet? Er du stærk på skrift og i tale? Og producerer du materialer og præsentationer i høj kvalitet? Så er du måske vores nye kollega i Administrations- og Servicestyrelsen (ADST) i Høje Taastrup.

Du vil få til ansvar at understøtte og udvikle samarbejdet i forhold til det strategiske beredskabsområde på tværs af Skatteministeriet. Du vil derfor få en central og strategisk vigtig rolle i koordineringen af koncernens beredskabsarbejde, herunder sekretariatsbetjeningen af udvalg og netværk på beredskabsområdet.

Konkret vil du komme til at arbejde med:

  • Koordination af beredskabsarbejdet på tværs af koncernen
  • Sekretariatsbetjening af ledergruppe på beredskabsområdet
  • Strategisk udvikling af beredskabsområdet
Administrations- og Servicestyrelsen
Uddannelses- og Forskningsministeriet
Samfundsvidenskabelig kandidat til tværgående opgaver og sagsbehandling på SU-området

Uddannelses- og Forskningsministeriet, København

Se video om Uddannelses- og Forskningsministeriet som arbejdsplads

Er du god til koordinering og sagsbehandling på et område med komplekse regler og har du lyst til det? Så er du måske vores nye kollega i Uddannelses- og Forskningsstyrelsen.

Vi søger en kollega med en samfundsvidenskabelig baggrund til enheden Tværgående. I Tværgående vil du indgå i en enhed med fokus på tværgående opgaver og processer på uddannelsesstøtteområdet.

Du vil komme til at arbejde med en bred vifte af opgaver i relation til uddannelsesstøtte, herunder opgaver af juridisk karakter. Du vil få en nøglerolle i forhold til koordinering og sparring.

Naviair
Naviair søger en administrativ medarbejder til IT

Naviair, Kastrup

Hvis du vil være med til at binde Naviairs forretning og IT bedre sammen, så søger vi nu en administrativ medarbejder til vores IT-afdeling.

Vi har udarbejdet en ny IT-strategi for virksomheden, som vores IT-medarbejdere har været med til at udforme, og som følge af den har vi lige nu meget fokus på at opdatere oplysninger om alle vores IT-systemer i et centralt system.

For de godt 60 IT-systemer, vi administrerer, skal du sammen med forretningen være med til at dokumentere oplysninger om systemerne i et centralt IT-system. Vi er ved at udvikle driftshåndbøger, indgå aftaler om licenser, applikationsopgraderingscyklus etc., og her skal du sikre, at det hele bliver dokumenteret korrekt i vores centrale system.

Du vil få masser af spændende udfordringer, høj grad af involvering og medbestemmelse samt fleksibilitet.

Naviair
KL
Sekretariatsmedarbejder til Den opsøgende indsats for uddannelse og kompetenceudvikling

KL, København

Har du lyst til at være med til at understøtte kompetenceløft af medarbejdere på det kommunale område?

Som sekretariatsmedarbejder i den opsøgende indsats, vil du være en del af et team på i alt 5 ansatte. Du skal understøtte konsulenterne i en opsøgende uddannelsesindsats bl.a. for medarbejdere med behov for forberedende voksenundervisning (FVU) samt ufaglærte medarbejdere, der gerne vil tage en faglært uddannelse samt anden kompetenceudvikling.

I jobbet som sekretariatsmedarbejder vil dine primære jobfunktioner være at:

  • Udarbejde dagsordner, sagsfremstillinger og notater
  • Yde administrativ mødebetjening
  • Understøtte udvikling og vedligeholde indhold til SoMe, LinkedIn, Facebook samt udvikling af materialer til hjemmeside, pjecer, film, podcast m.m.
KL
Gem
Kommune Konsulenterne
Socialrådgivere til Voksenpsykiatri- og Handicapafdelinger i hele landet

Kommune Konsulenterne

Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet, som sagsbehandler på området og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.

Kommune Konsulenterne søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til kortere og længere ansættelser samt diverse socialfaglige opgaver til kommunernes Voksenpsykiatri- og Handicapafdelinger i hele landet.

Som konsulent fra Kommune Konsulenterne er du selvkørende fra første arbejdsdag, hvorfor god erfaring er en forudsætning for ansættelse. Desuden forventer vi, at ansøger er serviceminded, fleksibel og stabil.

Kommune Konsulenterne
DLA Piper
Facility Manager

DLA Piper, København

Vil du lede et ambitiøst team, der sikrer, at alle føler sig velkomne fra det øjeblik, de træder ind ad døren? Og vil du stå i spidsen for, at vores fysiske rammer altid fremstår præsentable og velfungerende? Er du tilmed en dygtig projektleder og koordinator, som samtidig har hænderne skruet rigtigt på? Så er du måske den facility manager, som vi mangler på vores kontor i København.

DLA Piper

Som facility manager på vores kontor i København bliver du leder af et ambitiøst drift- og serviceteam, der sikrer, at alle medarbejdere og kunder oplever en uovertruffen service når de besøger os. Vores drift- og serviceteam tager sig af reception, mødegang, events og kantine, og du vil således være daglig leder for et team på i alt 12 medarbejdere.

Vi løfter opgaverne sammen i teamet, men du vil have det overordnede ansvar for at alle mødes med gæstfrihed og professionalisme, og at vores fysiske rammer altid fremstår præsentable og velfungerende.

DLA Piper
Kommuneqarfik Sermersooq
2 Kontorfuldmægtig til Ydelsesafdeling

Kommuneqarfik Sermersooq, Nuuk

Ydelsesafdelingen i Forvaltningen for Velfærd og Arbejdsmarked søger 2 kontorfuldmægtige/sagsbehandlere med tiltrædelse 1. november 2022 eller snarest derefter.

Ydelsesafdelingen skal sikre at udbetalinger af ydelser indenfor arbejdsmarkedet, offentlig hjælp, barselsdagpenge, pensions- og handicapområdet og boligsikring altid sker i henhold til gældende lovgivning og på baggrund af en konkret vurdering af den enkelte borgers behov.

Kontorfuldmægtiges arbejdsområde dækker hele Kommuneqarfik Sermersooq herunder byerne Nuuk, Tasiilaq, Paamiut og Ittoqqortoormiit inklusive bygder.

Vi tilbyder et job med gode kolleger og muligheder for selv at præge indholdet i en organisation i udvikling og forandring. Vi bestræber os på at sikre et godt samarbejdsklima med tæt sparring samt plads til initiativ.

Kommuneqarfik Sermersooq
Københavns Kommune Imødekommende sekretær/administrativ medarbejder til Køb, Salg og Leje (deltid eller fuldtid)

Københavns Kommune

Kan du skabe struktur og løse en bred vifte af administrative opgaver? Og kan du se dig selv i et spændende og juridisk miljø, hvor ikke én dag ligner den næste? Så er denne stilling måske noget for dig.

Som sekretær/administrativ medarbejder i Køb, Salg og Leje kommer dine arbejdsopgaver til at spænde vidt, herunder understøttelse af kontorchefen og juristerne på tværs af kontoret.

Du bliver en del af en enhed med ca. 25 jurister, hvor der er et højt fagligt kompetenceniveau og gode sparringsmuligheder med dine kollegaer, og hvor spændende, inspirerende og komplekse juridiske opgaver løses i et uhøjtideligt miljø og med stort kommercielt fokus. Du får spændende og varierede opgaver, og du får mulighed for at sætte dit eget præg på dagligdagen.

Deloitte Executive assistant til Global Transfer Pricing i Tax & Legal

Deloitte, København

Som executive assistant i Transfer Pricing afdelingen under Tax & Legal indgår du i et team med over 50 dedikerede professionals, og et supportteam med engagerede, administrative medarbejdere og sekretærer, som understøtter en afdeling på ca. 350 kolleger. Du skal have lyst til at kaste dig ud i hverdagens alsidige opgaver, som problemløser, og servicere vores partnere og medarbejdere.

Som executive assistant får du en bred række af opgaver såsom:

  • Kalender- og e-mailstyring for vores partnere
  • Planlægning og forberedelse af konferencer (både fysiske og virtuelle)
  • Udarbejdelse af mødereferater og opfølgning
Lån & Spar Bank
Direktionssekretær i Lån & Spar

Lån & Spar Bank, København

Har du erfaring som direktionssekretær, og trives du med at varetage mange opgaver på selvstændig vis og blive det naturlige omdrejningspunkt for Lån & Spars direktion? Så er dette job det helt rette for dig.

Som sekretær for Lån & Spars direktion på 2 personer, får du et tæt samspil med direktionen, og du vil få en alsidig opgavepalette.

Opgaverne vil bl.a. omfatte:

  • Forberedelse af mødemateriale, herunder udarbejdelse af resume af notater, herunder også til Generalforsamling og Repræsentantskabsmøder
  • Forberedelse til bestyrelsesmøder, herunder udkast til årshjul, dagsorden, udkast til referat m.m.
Lån & Spar Bank
Frederiksberg Kommune Vi søger to sagsbehandlere til kontanthjælpsteamet

Frederiksberg Kommune

De ledige stillinger er normeret til 37 timer pr. uge og er til besættelse den 1. december 2022 eller hurtigst muligt.

Kontanthjælpsteamet består af 16 medarbejdere med administrations- og socialfaglige baggrunde, heriblandt en driftskoordinator, en fagsystemkoordinator og en teamleder. Derudover har vi også en fagkonsulent og en systemkonsulent tilknyttet. Vi sidder i storrumskontorer med ca. 4-7 kolleger i hvert kontor.

Teamet arbejder med fast sagsstamme, men vi har samtidig et fælles ansvar for den samlede opgaveløsning således, at vi opretholder ens sagsbehandlingstid for borgeren. Dine opgaver vil primært bestå i at behandle ansøgninger om hjælp til forsørgelse og sagsopfølgning på igangværende bevillinger (70%), ansøgninger om hjælp i særlige tilfælde (20%) samt telefonisk rådgivning og vejledning (10%).

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV