153 job matcher din søgning 153 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Erfaren og smilende receptionist

Udviklingsselskabet By & Havn I/S, København

Kunne du tænke dig et arbejde, hvor din service og dit smil kan ses i hele vores organisation? Og har du administrative evner? Hvis ja, så har By & Havn jobbet til dig.

Se video om Udviklingsselskabet By & Havn I/S som arbejdsplads

Du bliver i det nyoprettede job som By & Havns receptionist en vigtig del af Intern Service, som står for driften af By & Havns reception og kantine. Intern service består p.t. af 4 kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen.

Vi har fokus på at løfte i flok og løser opgaver som bl.a. modtagelse af gæster, mødeopdækning, bestilling af kontorartikler, interne receptioner og mærkedage samt koordinering af interne opgaver.

Du vil herudover skulle varetage daglige opgaver i receptionen samt administrative opgaver.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Jobindex
Direktionssekretær/PA – hjælp os med at fremme den grønne omstilling

Jobindex søger for Green Power Denmark

Kunne du tænke dig at være helt tæt på ledelsen i en medlemsorganisation, der arbejder for at sikre en grøn omstilling af Danmark til gavn for alle?

Så bliv en del af Green Power Denmark. Her får du ansvar for de administrative opgaver for vores to viceadministrerende direktører.

”Fordi vi arbejder med den grønne omstilling, befinder vi os i kernen af nogle af de store politiske sager, der kører i Danmark lige nu.”
– Viceadministrerende direktør Mette Rose Skaksen.

Nysgerrig? Læs mere om jobbet her.

Jobindex
Horten Advokatpartnerselskab
Engageret og serviceminded sekretær

Horten Advokatpartnerselskab, Aarhus

Er du fleksibel, serviceminded og struktureret? Formår du at holde hovedet koldt og humøret højt i en travl hverdag? Så er du måske vores nye sekretær til vores kontor i Aarhus.

Du vil indgå som en integreret del af to af vores afdelinger, og dine primære arbejdsopgaver vil omhandle:

  • Understøttende arbejde vedr. retssager, voldgiftssager, klagesager
  • Korrekturlæsning og kvalitetssikring af skriftlige fremstillinger
  • Korrespondance- og notatskrivning på dansk og engelsk (også efter diktat), og evt. mindre oversættelsesopgaver
  • Fakturering, kopiering og dokumenthåndtering
  • Oprettelse og arkivering af sager
Horten Advokatpartnerselskab
Bureau for Inatsisartut Er du vores nye akademiske udvalgssekretær?

Bureau for Inatsisartut, Nuuk

Bureau for Inatsisartut søger en dygtig AC medarbejder til betjening af parlamentets udvalg.

Du kommer til at indgå i udvalgssekretariatet sammen med 9 udvalgssekretærer, som refererer til kontorchefen. Den primære opgave som akademisk udvalgssekretær er at betjene et af Inatsisartuts udvalg, ved at yde saglig, neutral og professionel rådgivning af medlemmer af Inatsisartut inden for udvalgets fagområder.

Det betyder, at du bl.a. skal udarbejde dags-ordener og materiale til udvalgsmøder, betænkninger og pressemeddelelser samt planlægge og afvikle samråd, besøg og udvalgsrejser i Grønland, Danmark og eventuelt udlandet. Udvalgenes møder og arbejde foregår primært på grønlandsk, og der er derfor tilknyttet en tolk til hvert udvalg.

ATP
Management Assistant til ATP’s CEO og den øvrige direktion

ATP, Hillerød

Vil du supportere ATP’s CEO og den øvrige direktion og være med til at drive og eksekvere på ATP’s strategiske agendaer?Er du klar til næste skridt i din karriere i en nøglerolle tæt på topledelsen?

Til rollen som Management Assistant for ATP’s administrerende direktør Martin Præstegaard og den øvrige koncernledelse søger vi dig, der ønsker en hverdag med alsidige arbejdsopgaver helt tæt på de strategiske beslutninger og direktionen og med snitflader til hele ATP’s organisation.

I rollen får du ansvaret for at understøtte direktionens daglige virke, herunder forberede beslutningsoplæg, sikre opfølgning hos og håndtering af centrale stakeholders og udarbejde interne såvel som eksterne præsentationer.

ATP
Gem
Sydbank
Områdeassistent/PA for områdedirektør til Sydbanks Område Sønderjylland

Sydbank

Vil du være en væsentlig aktør i et af Sydbanks stærke områder med mange spændende tiltag, så er chancen her nu.

Som områdeassistent skal du bevare overblikket i en travl hverdag, have styr på detaljerne og holde orden på tingene. Vi søger derfor en ansvarsbevidst, selvstændig og serviceminded kollega, som kan indgå i et tæt og fortroligt samarbejde med bl.a. områdedirektøren – og være koordinator og ansvarlig for en række væsentlige opgaver i vores dynamiske og velfungerende område.

I Sydbank har vi fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Bare bank - helt enkelt. Vi tror det er en af hovedårsagerne til, at vi har nogle af de mest tilfredse medarbejdere og kunder i branchen.

Sydbank
Centrica Energy Trading A/S
Receptionist

Centrica Energy Trading A/S, Copenhagen

Interested in joining a growing multinational business and taking a role in one of Europe’s leading renewable energy trading companies? We’re looking for a receptionist for our Copenhagen office.

As our new receptionist you’ll be the face of our Facility Service team in Copenhagen, reporting to our Facility Manager and working alongside a dedicated team of 14 colleagues with different responsibilities across the facility service area. You’ll work closely with our two receptionists based in Aalborg, but you’ll have the primary responsibility for our 35 colleagues based in Copenhagen.

Responsible for the overall function and look of our office and managing e.g., cleaning personnel and service contractors, you’ll work with a wide variety of administrative tasks, but also physically take part in keeping the office looking sharp, ensuring that soda- and coffee machines are operational and updating the seating plan.

Centrica Energy Trading A/S
fsb Erfaren sekretær

fsb, København

fsb er Københavns største almene boligorganisation med ansvaret for drift og udvikling af ca. 13.000 boliger i en række markante ejendomme i København. fsb har tradition for at spille en væsentlig rolle for byens udvikling. Vi blander os i debatten og i udviklingen af den almene sektor. Vi har høje ambitioner på vores beboeres vegne om deres muligheder for indflydelse på deres boligområde.

Dine primære opgaver vil være, at:

  • yde support til kolleger på ejendomskontorer, til fsb’s driftschefer og til kolleger i afdelingen
  • have ansvar for opgaver i forbindelse med boligafdelingernes årshjul herunder udarbejdelse af materiale til boligafdelingernes budget- og afdelingsmøder, urafstemninger m.m.
  • varetage ledelses- og udvalgsbetjening, herunder opgaver forbundet med planlægning og afholdelse af møder og arrangementer fx referatskrivning og opfølgning
fsb
GreenLab Skive A/S PA & Administration Manager

GreenLab Skive A/S, Spøttrup

GreenLab søger en erfaren PA, som kan hjælpe med at skabe de bedste rammer for samarbejdet med virksomhederne i vores grønne energipark samt de mange værdsatte partnere og gæster, der dagligt besøger os for at lære om fremtidens energiløsninger.

Vi søger en kollega, som har solid erfaring fra PA-rollen, og som har et stort naturligt overblik, er stærk på at skabe og etablere effektive strukturer og processer, der får hverdagen til at spille i en hastigt voksende og innovativ organisation.

Du arbejder effektivt og får tingene til at ske. Du trives i et job med alsidige opgaver og har måske også erfaring med events. Du kan se dig selv trives med at lede et lille team med to kolleger, som begge arbejder dedikeret på at få kontoret til at fungere optimalt.

Team Olivia
Smilende receptionist/kontormedarbejder

Team Olivia, Herlev

Smiler du i telefonen, har et forkromet overblik og elsker at være kontorets knudepunkt? Og kan du lide at være både receptionist, udføre enkle kontoradministrative opgaver og samtidig være den, der sørger for orden på matriklen? Så tror vi på, at du er vores nye kollega. Vores nuværende receptionist har besluttet sig for at prøve noget andet, og hans plads bliver derfor ledig.

Dine opgaver

  • Besvare telefoniske henvendelser
  • Holde matriklen ryddelig og imødekommende
  • Ansvarlig for Facility og kontakten med vores rengøringsselskab
  • Bestille værnemidler, kontorartikler og dagligvarer
  • Besvarelse på henvendelser via vores info-mail og e-Boks
Team Olivia
Thales Denmark A/S
Office Manager/Executive Assistant

Thales Denmark A/S, Ballerup

Do you see yourself motivated in a role dedicated to making a company and its leadership work, as PA and OM in an international and vibrant work environment? And are you an energetic and service minded professional who enjoy ensuring high quality deliveries while managing stakeholders in an international matrix environment? Then you are the one we are looking for!

Thales Denmark A/S

The role requires a high amount of independency, energy, multi-tasking and attention to detail. In return you are part of a unique purpose of building a future we can all trust in the Nordic countries. In Thales we aim to offer more than job, we offer a career where you can grow your personal and professional skills.

Thales Denmark A/S
SOSU Østjylland
Direktionssekretær

SOSU Østjylland, Aarhus

Som direktionssekretær for SOSU Østjyllands direktør og chefgruppe får du en helt særlig rolle tæt på de strategiske beslutningsprocesser. Du får indblik i det ledelsesmæssige samarbejde og i de overvejelser, der ligger bag prioriteringer og organisatoriske tiltag.

Både direktør og chefer indgår i en lang række netværk og fora med eksterne samarbejdspartnere fra kommuner, region, uddannelsesinstitutioner, faglige organisationer m.v. og du får en meget vigtig funktion med at planlægge og forberede møderne. Derudover indgår du i et tæt samarbejde med din kollega i direktionssekretariatet om at sekretariatsbetjene SOSU Østjyllands bestyrelse, lokale uddannelsesudvalg, samarbejdsudvalg og ledermøder og -seminarer.

SOSU Østjylland
POWERCARE A/S
Erfaren sekretær søges til rekrutteringsafdeling

POWERCARE A/S, Hellerup

POWERCARE A/S VÆKSTER, OG DERFOR SØGER VI EN SEKRETÆR, DER SKAL HJÆLPE VORES REKRUTTERINGSAFDELING MED AT EFFEKTIVISERE OG EKSEKVERE DAGLIGE, ADMINISTRATIVE OPGAVER

Vi søger en erfaren lægesekretær, der kan starte på vores kontor i Hellerup hurtigst muligt.

Her vil du bl.a. blive ansvarlig for at rekvirere og organisere alle relevante oplysninger og dokumenter fra vores kandidater. Derfor er det også vigtigt, at du trives med telefonen som et af dine primære arbejdsredskaber, da du skal motivere vores potentielle kandidater i ansøgningsprocessen.

ARBEJDSOPGAVER:

  • Hjælpe vores rekrutteringssekretariat med administrative opgaver
  • Indhente og organisere relevante dokumenter fra vores mange kandidater
  • Klargøre dokumenter så vores rekrutteringskonsulenter får de bedste forudsætninger for at gennemføre et godt jobinterview
  • Servicering af vores ansøgere – både telefonisk og på skrift.
POWERCARE A/S
TV2/NORD GENOPSLAG: Chefsekretær

TV2/NORD, Aabybro

TV2 Nords chefsekretær gennem mere end 33 år takker af. Derfor søger vi nu afløseren, som både kan og vil være med til at tegne fremtidens TV2 Nord.

Vores nye chefsekretær skal nemlig indgå i tæt samarbejde med ledelsen, som består af den administrerende direktør og syv chefer. Chefsekretæren får ligeledes en vigtig opgave i forhold til samarbejdet med TV2 Nords bestyrelse. For den rigtige person byder jobbet desuden på gode muligheder for at påtage sig ansvar og udvikle ledelsesmæssige kompetencer gennem selv at drive udviklings- og projektopgaver i huset på vegne af ledelsen.

TV2 Nord er et moderne mediehus, og det er vores mål at være nordjydernes foretrukne nyhedsmedie på web, tv og på de sociale medier. Mediehuset ligger i naturskønne omgivelser i Aabybro, og vi har desuden lokalredaktioner i Frederikshavn, Aalborg og Hobro.

Herlev Privatskole Skolesekretær

Herlev Privatskole

Herlev Privatskole søger snarest muligt en dygtig, struktureret, imødekommende og favnende skolesekretær til fastansættelse i 26 timer fordelt på fire dage ugentligt. Som skolens sekretær har du en bred vifte af opgaver, og du vil være en central person, som har stor betydning for alle, der har deres gang på skolen.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med skolens ledelse og øvrige administration. Vi er en skole med 240 elever og 30 ansatte, og vi værdsætter de nære relationer på tværs af alle faggrupper, elever og forældre.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Blæksprutte
  • Telefonpasning
  • Ventelisteadministration
SkyTEM Surveys ApS
Sekretær/administrativ medarbejder

SkyTEM Surveys ApS, Aarhus

Drømmer du om at være en del af et globalt team i rivende udvikling. Kan du se dig selv i en virksomhed hvis formål er ”To provide knowledge about the earth beneath our feet, supporting more sustainable solutions”.

Er du motiveret for at løse forskelligartede opgaver i tæt samarbejde med kollegaer og virksomhedens partnere. Er du kreativ og god til at finde nye løsninger og systematisere arbejdsprocesser, så er du måske vores nye kollega. Vi vægter faglighed, ærlighed og åbenhed højt. Vi sætter en ære i at lære af vores fejl og skabe resultater i fællesskab.

SkyTEM Surveys ApS
Nymann HR EXECUTIVE ASSISTANT TO CATACAP

Nymann HR recruiting on behalf of client

Would you like to work with projects in an extraordinary private equity firm? Do you see yourself as a trusted employee and would you like to join a young, ambitious, and entrepreneurial team? Then you might be the executive assistant, CataCap is looking for.

Your job as an executive assistant will vary. We do, however, expect that the job will have the following tasks and responsibilities:

  • Project responsible for CataCap events with investors, portfolio companies, “Friends & Family” in alignment with the responsible partner
  • Assist with and prepare communication to investors in CataCap in alignment with the responsible partner
  • Prepare minutes at CataCap board meetings

We believe in flexibility and a balanced work-life. Our CataCap community is motivating for all of us, and therefore we think that working from the office together with your colleagues – and occasionally from home is to be preferred.

Copenhagen Business School
CBS HR & Legal søger afdelingssekretær

Copenhagen Business School, Frederiksberg

Har du overblikket, motiveres af at sætte ting i system samt af at hjælpe og støtte kollegaer? Så er stillingen som afdelingssekretær i CBS HR & Legal måske noget for dig.

CBS HR & Legal er nyligt fusioneret, og vi har i den forbindelse fået behov for en kollega, der kan understøtte chefen for HR & Legal samt ledelsesteamet, og i den tid der måtte være tilovers tillige varetage lettere sagsbehandling.

Dine nye kolleger er vant til at arbejde selvstændigt med stort fokus på samarbejde og videndeling. Miljøet bærer præg af stor faglig diskussionslyst, engagement, åbenhed, uformel tone og godt humør. Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor der er plads til forskellighed, og hvor vi værdsætter det gode samarbejde og kollegaskab.

Krummebækgaard ApS Stillingsopslag til ledelsessekretær

Krummebækgaard ApS, Askeby

Krummebækgaard har travlt og det gælder også ledelsen. Derfor søger vi nu en ny kollega i administrationen, som skal bistå ledelsen og resten af organisationen. Hvis du trives med at være blæksprutte, have mange bolde i luften og formår at føre dine opgaver til dørs, er dette måske stillingen for dig.

Stillingen vil bl.a. indeholde følgende opgaver:

  • Deltage i div. ledermøder
  • Udarbejde referater fra ledermøder
  • Afsøge muligheder ift. ledelsens planer og oplæg
Scandic Hotel A/S
Receptionist, 40 timer over 4 uger, Scandic Roskilde Park

Scandic Hotel A/S

Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt? Så tror vi på, at du er vores nye deltidsreceptionist på Scandic Roskilde Park.

Se video om Scandic Hotel A/S som arbejdsplads

Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med.

Du har en sjette sans for god service og spørger altid vores gæster, om der er noget, du kan hjælpe dem med, inden de selv spørger. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Opgaver

  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Servicering af gæster inkl. håndtering af gæstefeedback
  • Daglige rutiner i receptionen inkl. kasseafstemninger
Scandic Hotel A/S

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV