270 job matcher din søgning 270 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Gem
Cic Operations Herning ApS
Service crew Hotel Herning

Cic Operations Herning ApS

Som vores servicemedarbejder er du ansigtet udadtil! Det er dig, gæsterne møder først, når du byder dem velkommen. Du er deres vært, når de bor hos os – og det er dig, der ønsker dem en fortsat god rejse, når de tager videre.

Du vil blive ansat på Hernings mest spændende og innovative hotelprojekt, hvor du får en unik mulighed for at være med helt fra starten. Aiden By Best Western Herning skal være fremtidens hotelprojekt, hvor ansatte, bæredygtighed og teknologi står øverst på dagsordenen.

Hotellet er ikke et traditionelt hotel, hvor du står bag receptionsdisken! Hos os vil du få en bred vifte af arbejdsopgaver, hvor din vigtigste opgave er at have gæsten i centrum. Vi er en arbejdsplads, der ønsker at tage branchens inkluderingsansvar alvorligt! Hvad du har lavet arbejdsmæssigt inden – og hvad dine fremtidsplaner er, er for os underordnet.

Cic Operations Herning ApS
Københavns Lufthavne A/S PA til ledelsessupport

Københavns Lufthavne A/S, Kastrup

Har du en ambitiøs administrativ profil med et ønske om at blive PA og supportere ledelsen i CPH? Er du nyuddannet kandidat med erfaring fra relevante studiejobs eller i dit første job og er klar til mere? Eller er du i dag PA, men ønsker at prøve kræfter i et nyt set-up?

Så søger vi en PA med stort overblik, højt humør og et udpræget servicegen samt interesse for administrative ledelsessupportopgaver.

I jobbet som PA bliver du et kritisk omdrejningspunkt for 4 forretningsdirektører i CPH's ledelse. Du vil få mange forskelligartede opgaver og samarbejde med hele organisationen samt få indblik i forretningen således, at du kan supportere effektivt på mangeartede opgaver.

Ploug Niemann Ledelsesrådgivning
Kontorleder til travlt, hyggeligt konsulenthus

Ploug Niemann Ledelsesrådgivning, København

Ploug Niemann Lederudvikling A/S søger en erfaren og kompetent kontorleder til projektledelse, økonomistyring og kundebetjening. Vi er et mindre konsulenthus med 25 års erfaring med rådgivning af ledere og lederteams.

Dine vigtigste opgaver bliver bl.a.:

  • Projektstyring fra tilbud over projektplan over planlægning/koordinering til fakturering.
  • PA-opgaver for husets konsulenter, fx kalenderstyring, booking af transport og indkvartering mv.
  • Økonomistyring, herunder budgetlægning og -opfølgning, betalinger og bogføring.
Ploug Niemann Ledelsesrådgivning
Gem
Sydbank
Områdeassistent/PA for områdedirektør til Sydbank i Område Sjælland

Sydbank

Vil du være en væsentlig aktør i et af Sydbanks vækstområder med mange spændende tiltag, så er chancen her nu. Vi søger en områdeassistent, som skal fungere som personlig assistent (PA) for områdedirektør Jesper Lund Wimmer.

Som områdeassistent skal du bevare overblikket i en travl hverdag, have styr på detaljerne og holde orden på tingene. Vi søger derfor en ansvarsbevidst, selvstændig og serviceminded kollega, som kan indgå i et tæt og fortroligt samarbejde med områdedirektøren – og være koordinator og ansvarlig for en række væsentlige opgaver i vores dynamiske og velfungerende område.

I Sydbank har vi fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Bare bank - helt enkelt. Vi tror det er en af hovedårsagerne til, at vi har nogle af de mest tilfredse medarbejdere og kunder i branchen.

Sydbank
SuperBrugsen Slagtersvend, SuperBrugsen, Gilleleje

SuperBrugsen

Du bliver en del af en butik med ca. 100 engagerede medarbejdere. Gilleleje ligger i et naturskønt område med havnemiljø, strand og tæt på Gribskov.

Vi tilbyder:

  • Et spændende og udviklende job i et dynamisk arbejdsmiljø, hvor varekvalitet sættes i højsædet
  • Et job med gode personlige udviklings- og karrieremuligheder
  • Løn efter kvalifikationer med fleksibel lønpakke

Med faglig dygtighed arbejder du for, at vores kunder får den bedste kvalitet og finder boksene indbydende og præsentable. Din hverdag kommer bl.a. til at bestå af følgende opgaver:

  • Opskæring af fersk kød
  • Produktion af conveniencevarer
  • Opfyldning af færdigpakket kød
Zealand Business College
ZBC i Roskilde søger pr. 1. december 2022 faglærer (barselsvikar) til gourmetslagteruddannelsen

Zealand Business College

Danmarks Slagteriskole ZBC er en erhvervsskole i udvikling med et markant fokus på udvikling af vores fødevareuddannelser i tæt kontakt med de relevante brancher. ZBC Roskilde er en del af det udviklende miljø omkring den nyeste viden på fødevareområdet, og ligger midt i Region Sjællands fødevarecentrum - tæt på Madkulturen.

Du bliver en del af et team, der gennem arrangementet ”En halv gris” promoverer gourmetslagteruddannelsen på folkeskolerne. Ved arrangementet tager faglæreren en halv gris med ud til folkeskolernes 8. klasser, hvor grisen parteres, og der laves mad af kødet sammen med eleverne

Vi tilbyder et spændende og inspirerende job, der vil give dig faglige og pædagogiske udfordringer med gode muligheder for personlig udvikling.

SuperBrugsen Mestersvend, Slagter, SuperBrugsen, Gilleleje

SuperBrugsen

Butikken har 100 medarbejdere, hvoraf slagter og delikatessen tæller 15 medarbejdere.

Vi tilbyder:

  • Et spændende og udviklende job i et dynamisk arbejdsmiljø, hvor varekvalitet sættes i højsædet
  • Et job med gode personlige udviklings- og karrieremuligheder
  • Løn efter kvalifikationer med fleksibel lønpakke

Du får medansvaret for at pleje og profilere afdelingen med sigte på, at området når sine drifts- og profilmål. Du sikrer sammen med teamet, som udover dig består af 4 medarbejdere, at kunderne altid møder den bedste kvalitet af friske og præsentable varer samt den bedste kundeservice. Derudover kommer din hverdag bl.a. til at bestå af følgende opgaver:

  • Medansvar for produktion, salg og indtjening
  • Medansvar for at der leves op til de stillede hygiejnekrav
  • Sikre god trivsel og atmosfære i afdelingen
Bilka Medarbejder til delikatessen - Tilst

Bilka

Vil du have et job med ordnede forhold og gode udviklingsmuligheder? Så er en stilling i Bilka måske lige noget for dig.

Her bliver du en del af et ungt og socialt miljø. Vi sørger for, at du får den rette oplæring til jobbet, og hvis du er klar på mere, er der masser af veje, du kan gå.

Delikatessen er en del af Bilkas slagterafdeling, så vi har Danmarks største sortiment af kød, fisk, køle- og mejerivarer til rådighed. Derudover får vi friskbagt brød fra bageriet, så du arbejder i et rent slaraffenland af kvalitetsprodukter.

Mange varer tilbydes direkte fra disken eller fra vores store convenience-udbud. Derudover leverer vi store anretninger ud af huset, hvor vi tilbyder buffeter, brunch, festmiddage, tapas, smørrebrød og meget andet til enhver anledning.

Bilka Medarbejder til delikatessen - Tilst

Bilka

Vil du have et job med ordnede forhold og gode udviklingsmuligheder? Så er en stilling i Bilka måske lige noget for dig.

Her bliver du en del af et ungt og socialt miljø. Vi sørger for, at du får den rette oplæring til jobbet, og hvis du er klar på mere, er der masser af veje, du kan gå.

Delikatessen er en del af Bilkas slagterafdeling, så vi har Danmarks største sortiment af kød, fisk, køle- og mejerivarer til rådighed. Derudover får vi friskbagt brød fra bageriet, så du arbejder i et rent slaraffenland af kvalitetsprodukter.

Mange varer tilbydes direkte fra disken eller fra vores store convenience-udbud. Derudover leverer vi store anretninger ud af huset, hvor vi tilbyder buffeter, brunch, festmiddage, tapas, smørrebrød og meget andet til enhver anledning.

Foodjob Nordic
QA Specialist til AAK (vikariat)

Foodjob Nordic søger for AAK Denmark A/S i Aarhus

For vores kunde AAK søger Foodjob Nordic en QA Specialist til et barselsvikariat med en varighed på ca. 14 måneder. Stillingen er en mulighed for at arbejde intensivt med fødevaresikkerhed, HACCP og kvalitetssikring.

Se video om AAK Denmark A/S som arbejdsplads

QA/QC-afdelingen består af i alt 12 ansatte, der arbejder med analyser af fedtstoffer og er ansvarlige for virksomhedens certificeringer. Du bliver en del af et mindre team på to QA-specialister og en praktikant, og du refererer til virksomhedens QA/QC Manager.

Som QA Specialist får du ansvaret for at vedligeholde og udvikle certificeringer inden for FSSC22000, ISO9001, Kosher og Halal.

Foodjob Nordic
Nobis Hotel Copenhagen ApS Receptionists – Full time and Oncallers

Nobis Hotel Copenhagen ApS

We are currently looking for a 37-hour full-time receptionist as well as oncallers at Nobis Hotel Copenhagen.

Nobis Hotel Copenhagen is a luxury hotel in a prime location next to Tivoli Garden, Copenhagen Central Station and only a 5-minute walk from Rådhuspladsen. We are located in the beautiful and classical building that formerly housed the Danish Conservatory of Music, but now full of Scandinavian design and architecture. We strive to offer modern luxury with personal care and a sense of quality while aiming for our guests to sense a high focus on the smallest details. What we offer:

  • An exciting and challenging work environment in which we strive and focus on motivating each other on a daily basis
  • A chance to work with a team that takes professional pride in our work
  • Good opportunities to work in one of Scandinavia's leading family-run hotel and restaurant groups
Accura Advokatpartnerselskab
Mødevært(inde) til stor advokatvirksomhed i Hellerup

Accura Advokatpartnerselskab

Har du øje for detaljen og brænder du for service med stort S? Har du mod på at være med til at få vores moderne og travle mødecenter til at fungere? Så er du måske vores nye mødevært(inde).

Se video om Accura Advokatpartnerselskab som arbejdsplads

Sammen med vores øvrige serviceteam skal du medvirke til at yde en formidabel service til vores gæster og kolleger i huset og til at løse de mange opgaver, der kræves for at holde et stort og travlt advokathus kørende.

Som vært(inde) i vores mødecenter er det dig, der i tæt samarbejde med receptionen, har overblikket over samtlige møder, vi afholder i huset, og er den udførende ift. forplejning, opdækning, afrydning og opvask. Du vil naturligvis få den nødvendige hjælp på travle dage fra vores fantastiske office supportere.

Accura Advokatpartnerselskab
Psykiatrifonden Stærk bogholder og receptionist til NGO

Psykiatrifonden, København

Er du en haj til bogføring? Elsker du kundeservice og orden i sagerne? Er du imødekommende, og hjælper du gerne på kryds og tværs i organisationen?

Dine primære arbejdsopgaver vil dels være daglig bogføring og dels at betjene kunder, kursusdeltagere, samarbejdspartnere og støttemedlemmer. To dage om ugen vil du også være i vores reception og tage imod henvendelser på mail, i telefon og ved fysisk fremmøde.

Herudover kommer dine arbejdsopgaver bl.a. til at være:

  • Ansvar for udsendelse af fakturaer i organisationen med elektronisk fremsendelse gennem Z-Invoice og efterfølgende kontrol og bogføring.
  • Administration af forskellige betalingskanaler som bl.a. MasterCard og MobilePay samt afstemning af kreditorer.
  • Bogføring af salg fra webshop, afstemning af debitorer og bank samt andre forefaldende regnskabs- og bogholderiopgaver.
Esbjerg Kommune
Skolesekretær søges til Specialundervisningscentret Præstegårdsskolen, Urban C

Esbjerg Kommune

Urbanskolen søger snarest muligt, senest pr. 1. december 2022, en skolesekretær til en fast stilling er på 35 timer, med primær tilknytning til Specialundervisningscentret Præstegårdsskolen, Urban C.

Urbanskolen er en ambitiøs skole karakteriseret ved masser af energi, stort engagement og lyst til udvikling. Skolen har et tæt samarbejde med de lokale foreninger og andre, der gerne vil samarbejde med os i lokalområdet, samt skoletjenestens tilbud. Afdelingerne har tradition for et højt fagligt niveau og for at arbejde med det fælles ansvar i forhold til miljø og kultur.

Du kan forvente, at

  • møde glade og forventningsfulde kolleger, elever og forældre
  • få et spændende og alsidigt job med kompetente og arbejdsomme kollegaer
  • få kollegaer der er anerkendende, åbne og ærlige over for hinanden
WellPerform ApS
Executive Assistant

WellPerform ApS, Holte

An exciting new opportunity has arisen for an Executive Assistant to join the team at our head office in Holte, Denmark to support our two Directors and to provide remote support to our offices in Esbjerg and the Netherlands.

At WellPerform we look after our employees and can offer an attractive informal work environment with flexible working hours for the right person.

Key Responsibilities

  • Providing high-level administrative support and assistance to the Management team and other staff as required
  • Managing the diaries of senior staff to ensure that there are no double bookings and highlight priority meetings. Structuring each week so that adequate time is given to focus on the most urgent tasks
  • Scheduling and attending meetings as required, taking notes and recording minutes for distribution
CASA
Direktionsassistent

CASA, Søborg

Trives du i en organisation hvor du skal have mange bolde i luften, varetage mangeartede administrative opgaver og samtidig være serviceorienteret, så se med her:

Du vil skulle arbejde selvstændigt med at varetage betjening af bestyrelsen, direktionen og lederteamet. Det er forventet, at du koordinerer og følger op på de opgaver, som iværksættes i organisationen, eksekverer bestyrelsens, direktionens og lederteamets beslutninger og indgår som ressourceperson i de opgaver der kommer herfra. Du vil referere til Direktøren for strategi og forretningsudvikling.

Stillingen giver en bred berøringsflade med organisationen, hvorfor det er centralt, at du kan kommunikere og samarbejde med kolleger på tværs af hele organisationen

CASA
Gem
Femern A/S
Servicemedarbejder til Femern A/S bygherrecenter i Rødbyhavn

Femern A/S

Har du flair for service og effektiv opgaveløsning, og har du lyst til at varetage mange forskellige opgaver, så er det måske dig, vi har brug for som servicemedarbejder.

Bygherrecenteret er omdrejningspunktet for mange aktiviteter, og din opgave bliver bl.a. at servicere vores medarbejdere og sikre, at de mange forskelligartede opgaver, der relaterer sig til den daglige drift, bliver løst effektivt og med et højt serviceniveau.

Dine opgave er mangeartede, men dine primære omhandler mødeservice – både opsætning og nedtagning – samt at hjælpe til i vores kantine med blandt andet frokost, opvask og lignende.

Herudover kommer du også til at hjælpe i receptionen, fx med at booke møder og planlægge arrangementer samt modtage alle medarbejdere og gæster med et smil og sikre, at de føler sig velkommen.

Femern A/S
Red Barnet Ledelseskonsulent

Red Barnet, København

Vil du være en del af verdens største uafhængige rettighedsorganisation for børn? Motiverer det dig at få udvikling, strategi, drift og processer til at gå op i en højere enhed? Skriver du godt og enkelt, og trives du med en omskiftelig arbejdsdag, hvor der både skal koordineres strategiske processer, afvikles møder og forberedes oplæg?

Vi er omkring 80 kolleger, heraf 6 chefer og 1 direktør i Red Barnets nationale afdeling. Som ledelseskonsulent får du en helt central rolle i afdelingen, ligesom du vil få glæde af at skabe netværk og samarbejder på tværs af hele organisationen.

Opgaverne er mange, men du vil særligt skulle:

  • Understøtte Red Barnets chefteam og særligt National Direktør
  • Dokumentere, koordinere og følge op på deadlines og chefteamets beslutninger.
  • Faciltere og planlægge processer med hensyntagen til forskellige interessenter.
  • Understøtte og udarbejde oplæg til intern kommunikation i afdelingen.
Mercedes-Benz CPH
Værtinder/Værter (Star Assistants) til Mercedes-Benz CPH

Mercedes-Benz CPH, København eller Søborg

Har du erfaring med kundebetjening og måske endda fra bilbranchen? Og vil du være med til at sikre den gode kundeoplevelse og være Mercedes-Benz ansigt udadtil? – Så er det dig, vi er på udkig efter!

En fuldtidsstilling på vores lokation i København og en deltidsstilling (30 timer) i Søborg.

Hos os får du en mulighed for at sætte dit præg på kundeservice i et af branchens stærkeste brands.

Dine kolleger er engagerede og dygtige, og du vil få en hverdag, som i høj grad er præget af frihed under ansvar. Selvom arbejdet er til tider tempofyldt, så er her altid plads til smil og humor, og vi lægger vægt på, at vi hjælper hinanden i hverdagen. Som en attraktiv arbejdsplads udvikler vi løbende vores medarbejdere fagligt og personligt, så vi sammen skaber resultater i et arbejdsklima, hvor medarbejdertilfredsheden er høj.

AS3 A/S RECEPTIONIST - Viby J. - Fastansættelse

AS3 A/S

Har du en energi som smitter, samt et solidt servicegen? Kan du få vores gæster til at føle sig velkomne og samtidig bevare overblikket over diverse mødeaktiviteter og praktiske opgaver? Så er det måske dig, vi søger til vores reception på vores hovedkontor i Viby J.

Vores receptionist igennem 9 år har valgt at gå på pension, og derfor leder vi nu efter dig, som skal fungere som vores ansigt udadtil og som et centralt omdrejningspunkt i virksomheden.

Du vil få det overordnede ansvar for vores reception, og det vil være dig, som åbner og lukker receptionen de dage, hvor du er på arbejde. Det er ligeledes dig, som har det overordnede ansvar for, at vores kantine kører, der er dog ansat eksternt personale, der står for at klargøre frokost samt den efterfølgende oprydning.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV