575 job matcher din søgning 575 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Via Equity A/S COMPLIANCE/ESG MANAGER

Via Equity A/S, Copenhagen

VIA equity is looking for an ambitious individual to join our team as a Compliance and ESG Manager. For the right individual, we offer a unique opportunity to head the firm’s compliance function and to work with and drive the firm’s internal and external ESG profile, processes & reporting.

As a Compliance and ESG Manager, you will be an integrated part of VIA’s team and work across both VIA and the underlying portfolio companies. You will drive the newly established compliance and risk management function and keep up to date on all relevant developments within ESG and ensure that VIA and its portfolio companies can deliver best-in-class reporting that will enable data-driven sustainability decisions.

The ideal candidate has a background from law, consulting, or the financial sector and has had some exposure to the field of compliance and ESG in prior employments.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Erfaren og smilende receptionist

Udviklingsselskabet By & Havn I/S, København

Kunne du tænke dig et arbejde, hvor din service og dit smil kan ses i hele vores organisation? Og har du administrative evner? Hvis ja, så har By & Havn jobbet til dig.

Se video om Udviklingsselskabet By & Havn I/S som arbejdsplads

Du bliver i det nyoprettede job som By & Havns receptionist en vigtig del af Intern Service, som står for driften af By & Havns reception og kantine. Intern service består p.t. af 4 kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen.

Vi har fokus på at løfte i flok og løser opgaver som bl.a. modtagelse af gæster, mødeopdækning, bestilling af kontorartikler, interne receptioner og mærkedage samt koordinering af interne opgaver.

Du vil herudover skulle varetage daglige opgaver i receptionen samt administrative opgaver.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Jobindex
Direktionssekretær/PA – hjælp os med at fremme den grønne omstilling

Jobindex søger for Green Power Denmark

Kunne du tænke dig at være helt tæt på ledelsen i en medlemsorganisation, der arbejder for at sikre en grøn omstilling af Danmark til gavn for alle?

Så bliv en del af Green Power Denmark. Her får du ansvar for de administrative opgaver for vores to viceadministrerende direktører.

”Fordi vi arbejder med den grønne omstilling, befinder vi os i kernen af nogle af de store politiske sager, der kører i Danmark lige nu.”
– Viceadministrerende direktør Mette Rose Skaksen.

Nysgerrig? Læs mere om jobbet her.

Jobindex
Horten Advokatpartnerselskab
Engageret og serviceminded sekretær

Horten Advokatpartnerselskab, Aarhus

Er du fleksibel, serviceminded og struktureret? Formår du at holde hovedet koldt og humøret højt i en travl hverdag? Så er du måske vores nye sekretær til vores kontor i Aarhus.

Du vil indgå som en integreret del af to af vores afdelinger, og dine primære arbejdsopgaver vil omhandle:

  • Understøttende arbejde vedr. retssager, voldgiftssager, klagesager
  • Korrekturlæsning og kvalitetssikring af skriftlige fremstillinger
  • Korrespondance- og notatskrivning på dansk og engelsk (også efter diktat), og evt. mindre oversættelsesopgaver
  • Fakturering, kopiering og dokumenthåndtering
  • Oprettelse og arkivering af sager
Horten Advokatpartnerselskab
Andel Lumen Administrativ koordinator med speciale i skadesagsbehandling

Andel Lumen, Ballerup

Kan du sørge for, at vores sagsbehandling er helt i top, så vi omhyggeligt og effektivt får behandlet skader på vores anlæg? Og vil du have et job i en virksomhed, der går forrest for en grønnere fremtid?

Dine vigtigste opgaver bliver at strømline, optimere og udvikle den måde, vi arbejder på i relation til behandling af skadesager – også i fremtiden.

Du arbejder i krydsfeltet mellem kunder, teknikere og andre kolleger, myndigheder, samt forsikringsselskaber og andre skadevoldere, så du kommer til at kommunikere med en masse forskellige mennesker i en hverdag, der sjældent bliver kedelig.

Du vil blandt andet:

  • være med til at udvikle best-practice processer for, hvordan vi arbejder med skadesagsbehandling
  • undervise dine kolleger i håndtering og dokumentation af skader og best-practice
  • modtage oplysninger omkring skader samt sikre løbende behandling og opfølgning
PFA Teamleder

PFA, København

Vil du sætte alle dine evner for forandringsledelse, refleksion og kundefokus i spil? Kan du se dig selv som leder for et team af dygtige rådgivere, og vil du være med i udviklingen og implementering af en ny model for rådgivning i PFA?

Du bliver teamleder for et rådgivningsteam, der rådgiver PFA’s privatkunder om blandt andet den optimale pensions- og forsikringsløsning samt optimering af den samlede formue. Teamets klare ambition er at være kundernes foretrukne opsparingspartner gennem hele livet.

Din rolle indebærer samtidig, at du skal være med til at konceptudvikle og implementere en ny servicemodel, hvor målet er høj tilfredshed i den samlede kunderejse.

BEC
Business analyst for Financial Crime Prevention, team Know Your Costumer

BEC, Roskilde

Are you eager to be a part of something bigger? Ready to be professionally ambitious together with others? Then we might have the right opportunity for you.

As a business analyst in the KYC team, you will make the business clarification within KYC and ODD (Ongoing Due Diligence), having a close collaboration with our customers and product owner. You will have great impact on the everyday development in the team, both by making the business refinement of features and enablers, but also as an integrated part of the development and documentation process. You will participate in all aspects of the delivery and maintenance of our products, and you will be directly exposed to our customers and will facilitate workshops and process clarification sessions.

BEC
Tryg Forsikring A/S
Forsikringstalent til ny rolle som produktudvikler i Tryg Erhverv

Tryg Forsikring A/S, Ballerup

Er du nysgerrig, lærenem og kan lide at udfordre status quo? Vil du være med til at tage Trygs value proposition til erhvervskunderne til næste niveau? Hvis ja, så er det dig vi søger!

Som Produktudvikler kommer du til at arbejde med projektrelaterede opgaver, det vil være både på tværs af Tryg og i samarbejde med kollegaerne i afdelingen. Opgaverne kan være alt fra, at lave en ny dækning og håndtere en systemfejl til at lave strategiske beslutningsoplæg i samarbejde med lederen for afdelingen.

I rollen får du ansvaret for drift og videreudvikling af Tryg Business – vores fordelskoncept til erhvervskunderne. Det bliver din opgave at skabe kundeoplevelser i verdensklasse med blandt andet nye segmentpakker.

Tryg Forsikring A/S
Tryg Forsikring A/S
Business Change vikar

Tryg Forsikring A/S, Ballerup

I Tryg er vi i gang med at implementere et nyt kernesystem - her spiller Business Change en central rolle. Vi har travlt med at få 5 skadeområder på det nye system de næste måneder og har derfor brug for hjælp til en række praktiske opgaver.

Du bliver en del af teamet Business Change, som understøtter et af Tryg’s største programmer. Programmet har til formål at implementere et nyt skadebehandlingssystem, og sikre korrekt ibrugtagning af systemet.

Det er en stor forandring at skifte kernesystem, du skal derfor evne at forstå og støtte op om forandringen. Du vil arbejde med den agile arbejdsmetode og sætte fokus på de fordele det giver i en forandring. Helt konkret vil du være med til at løfte praktiske opgaver i forbindelse med kommunikationsaktiviteter, User Acceptance Test, præsentationer og oplæring af brugere.

Tryg Forsikring A/S
Tryg Forsikring A/S
Områdeansvarlig til Business Change - Vikariat

Tryg Forsikring A/S

I Tryg er vi i gang med at implementere et nyt kernesystem - her spiller Business Change en central rolle. En af vores kolleger har brug for aflastning, og derfor er vi på udkig efter en områdeansvarlig for en 6 måneders periode, til at blive en del af vores Business Change Team.

Som områdeansvarlig vil du drive forandringen i tæt samarbejde med ledere, superbrugere og SME’ere (Subject Matter Expert), samt få et indblik i projekter og den agile måde at arbejde på.

Som områdeansvarlig bliver du en del af teamet Business Change, som understøtter et af Tryg’s største programmer. Programmet har til formål at implementere et nyt skadebehandlin

Tryg Forsikring A/S
AL Finans A/S
Kreditrådgiver

AL Finans A/S, København

Brænder du for at arbejde med kredit på privat- og erhvervsområdet? Vil du som stedfortræder for Kreditdirektøren sikre ansvarlig långivning og efterlevelse af regler og lovgivning?

Som vores nye kreditrådgiver bliver du en del af kreditafdelingen, som pt. tæller 5 medarbejdere, der alle arbejder fra vores kontor i København SV. Kreditafdelingen medvirker til at skabe ansvarlige kreditløsninger til gavn for både kunder og AL Finans.

Dine primære arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • At behandle kreditindstillinger, der ligger ud over øvrige kunderådgiveres egne beføjelser.
  • At rådgive vores kunder og finansieringskonsulenter.
  • Kreditrådgivning, herunder deltagelse i kundemøder.
AL Finans A/S
EY
Analyst (Graduate) - Transaction Diligence (Copenhagen)

EY

In EY, we gives graduates the unique opportunity to build a professional career by joining our team in August 2023 at the latest, with the possibility of starting earlier as a student assistant. We will invest in you. We will guide you. And we will support you all the way on your journey at EY.

You will get the opportunity to become a part of a dedicated team, which prepares financial analyses and gives transaction advice to the largest and most prominent clients, both nationally and internationally across both corporate and private equity firms.

EY
LB Forsikring
Sagsbehandler til Ansvarsskade

LB Forsikring, København

Som sagsbehandler i Ansvarsskade bliver du en del af et entusiastisk, udviklingsorienteret fællesskab, hvor der er tillid til, at vi sammen løfter mere end hver for sig. Vi stræber efter større indflydelse end vores størrelse måske i sig selv giver, og der er frie rammer og frihed under ansvar.

Dine primære opgaver som sagsbehandler er:

  • at behandle nye og igangværende ansvarssager inden for privat-, hunde- og, i begrænset omfang, erhvervsansvar
  • ansvaret for sagen fra den bliver anmeldt til vurdering af, om sagen er omfattet af policen og vilkårene
LB Forsikring
Arbejdernes Landsbank
Kunderådgiver til Amagerbrogade

Arbejdernes Landsbank

Se video om Arbejdernes Landsbank som arbejdsplads

Kunne du tænke dig at blive en del af danskernes foretrukne bank?

Din vigtigste rolle som kunderådgiver er at sikre flere og endnu mere tilfredse kunder. Det gør du ved dine primære arbejdsopgaver, som bliver at:

  • Yde personlig og ansvarlig rådgivning for din egen portefølje af privatkunder
    Du skal rådgive kunderne om daglig økonomi, bolig, forsikring og investeringer. Det kan ske både fysisk og online - bl.a. gennem bankens digitale system Salesforce. Din portefølje er tilpasset, så der er tid til hver enkelt kunde.
  • Sikre kreditkvaliteten af din kundeportefølje
    Du sikrer, at enhver bevilling af lån kan dokumenteres via en grundig kreditværdighedsundersøgelse, og du beskriver beslutningsgrundlaget og kundestrategien.
Arbejdernes Landsbank
Gem
Vestjysk Bank A/S
Privatrådgiver til Skjern

Vestjysk Bank A/S

Vestjysk Bank søger en dygtig privatrådgiver, der har sætter en ære i at skabe forretninger gennem gode kundeoplevelser, til vores filial i Skjern.

Du bliver en del af en afdeling med 8 kollegaer, der med godt humør og en positiv indstilling arbejder sammen om, at give vores kunder den bedste rådgivning.

Vi søger en privatrådgiver, der selvstændigt kan udvikle en eksisterende kundeportefølje og som brænder for at arbejde med nye privatkunder. Du bliver samtidig en del af det opsøgende salg og de udadvendte aktiviteter i filialen. Du skal selvstændigt kunne arbejde og rådgive med alt indenfor privatområdet.

Vestjysk Bank A/S
Deloitte Experienced consultants with financial risk management skills

Deloitte, Copenhagen

We are looking to grow our team of skilled consultants in our Financial Risk Management team.

You will become part of a team where we support financial institutions with design, implementation, validation, and audit of their risk management models, frameworks and processes covering credit risk, market and liquidity risk, insurance risk and treasury. We use quantitative modelling, deep regulatory insight and risk management expertise to develop solutions for our clients.

The tasks are varied and include the following types of assignments:

  • Evaluate, design, develop and implement regulatory approaches and solutions (this may be banking related including IRB, Basel III/IV, IFRS9, LCR, NSFR, or insurance related including Solvency II, IFRS17 ORSA as well as, Economic Capital and Stress Testing)
EY
Graduate - Technology Transformation (Copenhagen)

EY

EY gives graduates the unique opportunity to build a professional career by joining our team in August 2023. We will invest in you. We will guide you. And we will support you along your journey at EY.

Accelerate your career by working across sectors and businesses with a graduate position within Consulting. Have you ever wondered what makes some of Denmark’s largest businesses great or how smaller businesses and start-ups thrive? Then join EY!

EY
Bureau for Inatsisartut Er du vores nye akademiske udvalgssekretær?

Bureau for Inatsisartut, Nuuk

Bureau for Inatsisartut søger en dygtig AC medarbejder til betjening af parlamentets udvalg.

Du kommer til at indgå i udvalgssekretariatet sammen med 9 udvalgssekretærer, som refererer til kontorchefen. Den primære opgave som akademisk udvalgssekretær er at betjene et af Inatsisartuts udvalg, ved at yde saglig, neutral og professionel rådgivning af medlemmer af Inatsisartut inden for udvalgets fagområder.

Det betyder, at du bl.a. skal udarbejde dags-ordener og materiale til udvalgsmøder, betænkninger og pressemeddelelser samt planlægge og afvikle samråd, besøg og udvalgsrejser i Grønland, Danmark og eventuelt udlandet. Udvalgenes møder og arbejde foregår primært på grønlandsk, og der er derfor tilknyttet en tolk til hvert udvalg.

Gældsstyrelsen Gør en forskel som konkurssagsbehandler

Gældsstyrelsen, Middelfart

Fungerer du i krydsfeltet mellem lovgivning, analyse og formidling, så har du mulighed for at sikre en professionel tilgang og en god proces i vores håndtering af konkurssager.

Du kommer til at bidrage aktivt til inddrivelsen af offentlig gæld ved at analysere og vurdere sager på konkursområdet.

Du skal kunne sætte dig ind i gældende lovgivning og bruge den viden til at analysere og vurdere, hvilken afgørelse sagerne kalder på. Og så skal du kunne præsentere din vurdering i skifteretten.

Dine primære opgaver vil indebære:

  • Konkurssagsbehandling inkl. vurdering og indgivelse af konkursbegæring samt skyldnerkontakt.
  • Fremmøde og sagsfremstilling i skifteretten.
  • Håndtering af sikkerhedsstillelser og betalingsaftaler.
Gældsstyrelsen
ATP
Management Assistant til ATP’s CEO og den øvrige direktion

ATP, Hillerød

Vil du supportere ATP’s CEO og den øvrige direktion og være med til at drive og eksekvere på ATP’s strategiske agendaer?Er du klar til næste skridt i din karriere i en nøglerolle tæt på topledelsen?

Til rollen som Management Assistant for ATP’s administrerende direktør Martin Præstegaard og den øvrige koncernledelse søger vi dig, der ønsker en hverdag med alsidige arbejdsopgaver helt tæt på de strategiske beslutninger og direktionen og med snitflader til hele ATP’s organisation.

I rollen får du ansvaret for at understøtte direktionens daglige virke, herunder forberede beslutningsoplæg, sikre opfølgning hos og håndtering af centrale stakeholders og udarbejde interne såvel som eksterne præsentationer.

ATP

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV