1.296 job matcher din søgning 1.296 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Selfinvest Financial Business Partner

Selfinvest, Middelfart

Har du en økonomisk baggrund og interesse for udvikling af Finance-funktionen, hvor du vil være sparringspartner for vores CFO i Selfinvest og driftsaktiviteterne i A/S United Shipping & Trading Company (USTC) på udvalgte strategiske og finansielle områder?

Så er stillingen som Financial Business Partner en unik mulighed for dig.

Du vil blive en del af et team på 7-8 personer, hvor dit primære fokus bliver opgaver indenfor finansielle analyser, økonomisk rapportering samt øvrig økonomisk opfølgning. Du bliver et centralt bindeled, som skaber et godt fundament til, at Selfinvest bidrager til økonomiske beslutninger.

Kolonihaveforbundet Regnskabsassistent til det bedste økonomiteam

Kolonihaveforbundet, Herlev

Kan du jonglere med tal, bilag og fakturaer, men samtidig have et smil på læben? Så er det måske dig Kolonihaveforbundet mangler.

Vi mangler en dygtig og selvstændig regnskabsassistent, der kan være med til at skabe endnu mere værdi for Kolonihaveforbundets 40.000 medlemmer. Forbundet tilbyder de 400 haveforeninger, der er medlem af Kolonihaveforbundet, en økonomiservicefunktion, hvor vi hjælper den lokale forening med deres økonomifunktion. Vi hjælper den valgte kasserer med alt det praktiske, og det er denne funktion du skal være med til at varetage.

Din dagligdag vil bestå af en blanding af både rutinemæssige og alsidige opgaver, og bl.a. omfatte:

  • Bogføring og afstemninger
  • Fakturahåndtering
  • Opkrævning af haveleje og kontingent
  • Afregning af honorar m.m.
Nellemann AS Regnskabsassistent

Nellemann AS, Fredericia

Vi søger en dygtig og engageret regnskabsassistent til vores dynamiske og ambitiøse organisation. Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er plads til forskellighed. Til dagligt vil du have ca. 50 engagerede og energiske kollegaer, mens du på koncernplan får knap 300 kollegaer.

Du vil få en afvekslende hverdag med en bred vifte af opgaver inden for administration, bogholderi og regnskab i selskaber primært inden for import af biler.

Arbejdsopgaver:

  • Bogføring af ind- og udbetalinger
  • Bogføring af leverandørfakturaer
  • Måneds- og årsregnskaber
  • Moms og afgifter
Soho Kontorhotel ApS
Receptionist

Soho Kontorhotel ApS, København

SOHO er et kontorfællesskab, som rummer ca. 800 personer fordelt på 250 virksomheder. Vi afholder møder og konferencer i alle størrelser, mange events, har café og kantine, restaurant og natklub mm. Vi tilstræber hver dag, at skabe rammerne for det gode arbejdsliv. Vi har to lokations i Kødbyen og en location i City.

Du er den første gæsterne og vores beboere møder, når de træder ind af døren. Vi har rygende travlt og har brug for din hjælp til receptionenens mange alsidige opgaver. Det er blandet andet at byde gæster velkommen, oprette bookinger og følge dem til dørs, fakturering, besvare mails og tage telefonen.

Soho Kontorhotel ApS
Stevanato Group A/S
Bogholder

Stevanato Group A/S, Silkeborg

Er du en bogholder med gåpåmod, godt humør og bred erfaring? Kan du sikre dig, at opgaverne løses med præcision og til tiden, og kan du med et smil holde dine kolleger i ørene, når de glemmer deres timeregistrering eller et bilag? Så har vi jobbet til dig!

Som SVMs nye Bogholder vil du i denne fuldtidsstilling få en alsidig to-do-liste med bl.a.:

  • Debitorstyring, herunder fakturering, afstemning og opfølgning på betalinger
  • Kreditorstyring, herunder fakturabogføring, betalinger og afstemninger
  • Lønbehandling til timelønnede (og funktionærer) inkl. opfølgning på timeregistrering, bogføring, afstemning af løn samt administration af lønrefusioner og feriepenge
  • Momsindberetninger, Intrastat samt afstemninger
Stevanato Group A/S
Idealcombi A/S Receptionist

Idealcombi A/S, Hvidovre

Til vores afdeling i Hvidovre søger vi en glad, serviceminded og udadvendt receptionist, som formår at levere et højt serviceniveau til vores kunder, gæster til huset og via telefonomstillingen.

I receptionen er du kundens første indtryk hvorfor din rolle er altafgørende for serviceoplevelsen, når der kommer henvendelser. Du bliver vores ansigt udadtil.

Arbejdsopgaver:

  • Omstilling af indadgående telefonsamtaler
  • Modtagelse af gæster på kontoret samt i vores showroom
  • Samarbejde med vores hovedreception i Hurup (Thy)

Vi tilbyder en spændende hverdag sammen med positive, motiverede og dygtige kollegaer.

Santander Consumer Bank
Collection Analyst

Santander Consumer Bank, Bærum (No), Hvidovre (Dk), Solna (Sw) or Helsinki (Fi)

Do you enjoy working with data and understanding the story behind the numbers?

Since work is a huge part of your life, we want it to be interesting and fun. That’s why we keep up with the latest technologies, tools, and tricks of the trade and everyone has a seat at the table.

We are looking for a Collection Analyst to develop an important role supporting, initiating activities and driving the overall performance of the Nordic Collections Business Unit.

As Collection Analyst you will be responsible for providing data analysis, information and reports to optimize the Collections activities. Our analytics are aimed at enabling the optimal recovery strategy and results.

Santander Consumer Bank
Advokatsamfundet Advokatsamfundet søger en ekstra sekretær til vores tilsynsafdeling

Advokatsamfundet, København

Advokatsamfundet arbejder på et politisk neutralt grundlag for borgernes og virksomhedernes retssikkerhed og for et velfungerende retssamfund. Herudover arbejder Advokatsamfundet blandt andet for advokaternes uafhængighed og integritet samt fører tilsyn med alle landets advokater.

Du bliver en del af et velfungerende sekretærteam, der arbejder tæt sammen og har et fælles ansvar for at løse og udføre sekretariatets administrative opgaver. Du får mulighed for at beskæftige dig med en bred vifte af opgaver – herunder bl.a.:

  • indkaldelse/berammelse af tilsyn
  • selvstændig sagsbehandling og andre administrative opgaver i forbindelse med tilsyn
  • indhentning af materiale til brug for tilsyn
De Nationale Geologiske Undersøgelser for Danmark og Grønland (GEUS) Er du GEUS’ nye afdelingscontroller?

De Nationale Geologiske Undersøgelser for Danmark og Grønland (GEUS), København

Har du mod på at arbejde med kompleks, forretningsunderstøttende økonomistyring i en forskningsinstitution i rivende udvikling? Kan du se dig selv understøtte vigtig forskning og rådgivning indenfor bl.a. klima og miljø? Så tilbyder vi en stilling med en høj grad af selvstændigt ansvar og gode muligheder for såvel personlig som faglig udvikling.

Vi søger to nye kollegaer, der kan indgå i vores team af controllere. Som controller vil du være økonomiansvarlig for to faglige afdelinger.

Du understøtter afdelingernes økonomistyring gennem budgettering, opfølgning og afrapportering på både projektniveau og for afdelingerne som helhed. Du er også afdelingschefernes primære sparringsperson i økonomisk-administrative spørgsmål, herunder hvordan aktiviteter tilrettelægges økonomisk hensigtsmæssigt.

Uddannelses- og Forskningsministeriet
Special- eller chefkonsulent søges til kontrol og risikostyring

Uddannelses- og Forskningsministeriet, København

Se video om Uddannelses- og Forskningsministeriet som arbejdsplads

Har du en stærk regnskabsfaglig profil, og har du mod på at udvikle og vedligeholde det samlede interne finansielle kontrolmiljø i en stor og dynamisk, statslig styrelse? Så er du måske vores nye special- eller chefkonsulent med ansvar for udvikling og vedligehold af finansielle kontroller og risikostyring i Kontoret for Økonomistyring.

Som kontrolmiljøansvarlig udgør du et vigtigt led i styrelsens ’2. forsvarslinje’. Du skal ikke nødvendigvis selv være udførende på alle områder, men du skal sikre, at vi har et samlet og tværgående overblik over de finansielle risici og interne kontroller.

Dine vigtigste ansvarsområder bliver derudover:

  • at vedligeholde et koncept for risikostyring ift. finansielle processer
  • at udvikle/rådgive om styrelsens ’kontrolårshjul’ og sikre/dokumentere kontroller
  • at opdatere og vedligeholde instrukser og vejledninger
Marius Pedersen A/S
Kontorassistent

Marius Pedersen A/S, Kolding

Til vores afdeling i Kolding – beliggende på Virkelyst 10 – søger vi en ansvarsbevidst og serviceminded kontorassistent – gerne med erfaring fra transportbranchen.

Vi tilbyder et spændende job med afvekslende opgaver i en til tider travl hverdag. Du bliver en del af et team af engagerede kolleger, hvor omgangstonen er positiv og uformel.

Vi forventer, at du yder en professionel service over for vores kunder og kolleger, og opgaverne omfatter derudover:

  • Fakturering
  • Kreditering
  • Udarbejdelse af grundlag for fakturering
Marius Pedersen A/S
Banedanmark
Økonomisupporter

Banedanmark, Ringsted

Er du skarp til tal og god til at sikre, at processer bliver fulgt? Så er det måske dig, vi leder efter til rollen som Økonomisupporter.

Se video om Banedanmark som arbejdsplads

Du bliver en del af divisionen Infrastruktur, Banedanmarks vedligeholdelsesorganisation, hvor du som en del af Team Økonomi varetager opgaver i relation til drifts- og vedligeholdelsesøkonomien.

I Team Økonomi får du 23 dygtige kollegaer og refererer til teamleder Bent Brochmann Møller. Her får du et tæt samarbejde med dine kollegaer i teamet, og i fællesskab sikrer I en effektiv økonomistyring og opfølgning på budgettet.

Din primære arbejdsopgave bliver at supportere Økonomikoordinatoren for Sikring Legacy.

Arbejdsopgaverne vil typisk være:

  • Fakturahåndtering
  • Viderefakturering til eksterne samarbejdspartnere
  • Oprettelse af rekvisitioner/indkøbsordre til diverse indkøb
Banedanmark
NOISY MAY
Demand Planner

NOISY MAY, Aarhus

Do you know how to utilize your analytic skills to ensure a good flow of products? And are you motivated by getting direct impact on a fashion brand’s continues growth through your great business acumen?

If you can say yes to the above, then you may be the one we are looking for to join NOISY MAY’s NOOS department – a sales department that is growing rapidly.

Your primary responsibility as Demand Planner is to ensure the right stock at the right time. The core focus of the role is to manage the demand forecast for specific categories/products on SKU level.

AktivPersonale A/S Erfaren og dygtig økonomiassistent

AktivPersonale A/S søger for Danhydra A/S i Herning

Ansvarsbevidst medarbejder med lyst til at arbejde i en vækstvirksomhed i vindsektoren

Har du lyst til at arbejde i en allround økonomistilling? – og holder du af struktur, har øje for detaljen og trives med alsidighed i økonomiopgaver? Så har vi jobbet til dig som økonomiassistent ved Danhydra, hvor du med reference til deres Finance Manager, vil få en bred rolle og opgaver der spænder vidt.

Danhydra er en ekspanderende og dynamisk virksomhed, der oplever stor travlhed, som følge af virksomhedens vækst, og søger derfor en ny medarbejder til deres økonomiafdeling. Afdelingen, der tæller 5 medarbejdere, dig selv inklusiv, har den fornemmeste opgave at sikre, at bogholderiet er velfungerende og derved kan sikre et godt økonomisk styringsgrundlag for ledelsen. Men også at regnskabsdata er klar til tiden og ikke mindst, at kvaliteten er i top.

Nykredit
Senioranalytiker til Kapital og Likviditet

Nykredit, København

En af vores kolleger i Kapital og Likviditet rokerer internt i Nykredit, og derfor søger vi en ny kollega til afdelingen. Vi leder efter en person, der har erfaring fra den finansielle sektor, som er vant til at behandle store datamængder, og som samtidig formår at koordinere større opgaver på tværs af både medarbejdere og afdelinger. Er det dig?

I afdelingen Kapital og Likviditet har vi bl.a. ansvaret for udregning og rapportering af koncernens kapital- og likviditetsrelaterede nøgletal samt for at den gældende lovgivning på området overholdes. Vores arbejdsopgaver løses i et samspil med mange forskellige afdelinger, og derfor har vi en bred snitflade med resten af organisationen.

Nykredit
Circle K Danmark A/S
Senior Business Analyst

Circle K Danmark A/S, Copenhagen

At Circle K, you get the chance to drive real change with real impact. As Senior Business Analyst, you will be a vital part in helping drive all relevant cost optimization processes in operations, but you will also help identify commercial improvement areas within operations.

It is crucial that you can both support the strategic decision making process while also understand and support how we optimize and succeed with operational excellence.

You will join our Retail Execution & Support team which supports our 16 Sales Market Managers and our network of 225 Circle K stores.

Primary tasks

  • Support labor management and optimization.
  • Support our operational excellence agenda through relevant analysis and tools.
  • Conduct and complete stakeholder presentations for the Retail Operation management.
Circle K Danmark A/S
Santander Consumer Bank
Business Controller

Santander Consumer Bank, Hvidovre, Bærum, Solna, Helsinki, Stavanger

As a Business Controller you will continuously review and challenge our financial performance, being able to tell the story behind the numbers to various stakeholders, including the senior management team. An important objective for Business Control is to provide transparent information to enable and drive effective decision making in achieving our strategic objectives. This entails for example supporting the business in preparing business cases to support strategic decisions.

Main activities

  • Analyze, identify, understand, and comment on the main business drivers impacting performance vs. Budgets and Forecasts.
  • Present business insights related to financials in monthly and ad hoc meetings.
  • Support commercial teams to understand the key drivers impacting their product P&Ls.
Santander Consumer Bank
Moalem Weitemeyer Advokatpartnerselskab
Business Controller

Moalem Weitemeyer Advokatpartnerselskab, København

Hos Moalem Weitemeyer søger vi dig, der drømmer om en spændende karriere inden for økonomi- og virksomhedsudvikling. Du vil blive en del af et engageret og fagligt stærkt Finance team på otte personer, hvor der vil være rig mulighed for både sparring, udvikling og ansvar.

Primære funktioner omfatter blandt andet:

  • Styring og kontrol af organisationens økonomi, herunder projekt- og sagsøkonomi
  • Udarbejdelse af budgetter og forecasts
  • Udarbejdelse af ledelsesrapportering

Stillingen kan skræddersyes efter dine kompetencer og dit potentiale, og du vil få mulighed for at spille en vigtig rolle i opnåelsen af Moalem Weitemeyers målsætninger og udviklingsstrategier. Vigtigst af alt tilbyder vi en arbejdsplads med et ambitiøst miljø og en stærk fællesskabskultur.

Moalem Weitemeyer Advokatpartnerselskab
Roskilde Universitet Økonomimedarbejder til regnskabsafdelingen

Roskilde Universitet

Vil du arbejde med regnskabsopgaver i et driftsmæssigt, fagligt og udviklingsrettet perspektiv? Er du initiativrig, og trives du med at arbejde med en bred vifte af opgaver?

Regnskabsafdelingen varetager den centrale økonomifunktion på Roskilde Universitet og har også ansvaret for revision og aflæggelse af årsrapporten. Vores kerneopgave er at sikre systematiske og effektive processer, så vi kan levere regnskabsdata af høj kvalitet og sikre en pålidelig regnskabsaflæggelse for hele organisationen.

I stillingen vil du få en primær rolle i afdelingens finansteam, men vil samtidig også skulle løse specialistopgaver i samarbejde med finansiel controller og regnskabschefen. Dine ansvarsområder vil primært være fokuseret omkring finans og processerne i regnskabsafdelingen, men der vil også være tværgående opgaver for øvrige afdelinger i den centrale økonomifunktion.

QUPAQ
Lønbogholder

QUPAQ, Brønderslev

HOYER-rekruttering søger for QUPAQ.

Har du erfaring som lønansvarlig fra en projektorienteret produktionsvirksomhed, og kan du se dig selv i et meget dygtigt og ambitiøst økonomiteam med en åben og imødekommende kultur, hvor alle er fleksible og hjælper hinanden?

QUPAQ er markedsledende i udvikling, design og fremstilling af emballeringsautomation til fødevareindustrien, industriautomatik samt elektriske og hygiejniske bakkedispensere. Med reference til CFO'en kommer du til at indgå i et økonomiteam på seks medarbejdere, og dine konkrete opgaver bliver bl.a.:

  • Lønkørsel til funktionærer og timelønnede
  • Afklaring af lønforespørgsler
  • Oprettelse af nye kollegaer, registreringer samt indberetninger til offentlige myndigheder
QUPAQ

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV