266 job matcher din søgning 266 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Esbjerg Kommune
Naturvejleder i MYRTHUE - Natur, Kultur & Læring

Esbjerg Kommune

Brænder du for natur- og kulturformidling med en legende tilgang? Kan du ”gætte en lort”? Drømmer du om at formidle for børn om økologi og bæredygtighed med landbrugsdyr fra høns til får og grise? Kan du inspirere voksne på kurser, temadage og i projekter? Er du klar til at tage del i den praktiske drift af Midtgård? Kort sagt: Kunne du tænke dig et spændende og udfordrende job i en udviklingsorienteret organisation? Så har vi et 37 timers job klar til dig pr. 1. januar 2023.

Som naturvejleder/formidler skal du:

  • formidle natur- og kulturhistorie for børn fra dagtilbud og skole samt være med til at udvikle eksisterende og nye formidlingstilbud
  • planlægge og facilitere kurser, temadage, møder, projekter for en bred målgruppe af voksne
  • planlægge samt afholde arrangementer og ture for borgere
  • deltage i vedligehold af område og bygninger
Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Erfaren og smilende receptionist

Udviklingsselskabet By & Havn I/S, København

Kunne du tænke dig et arbejde, hvor din service og dit smil kan ses i hele vores organisation? Og har du administrative evner? Hvis ja, så har By & Havn jobbet til dig.

Se video om Udviklingsselskabet By & Havn I/S som arbejdsplads

Du bliver i det nyoprettede job som By & Havns receptionist en vigtig del af Intern Service, som står for driften af By & Havns reception og kantine. Intern service består p.t. af 4 kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen.

Vi har fokus på at løfte i flok og løser opgaver som bl.a. modtagelse af gæster, mødeopdækning, bestilling af kontorartikler, interne receptioner og mærkedage samt koordinering af interne opgaver.

Du vil herudover skulle varetage daglige opgaver i receptionen samt administrative opgaver.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Jobindex
Direktionssekretær/PA – hjælp os med at fremme den grønne omstilling

Jobindex søger for Green Power Denmark

Kunne du tænke dig at være helt tæt på ledelsen i en medlemsorganisation, der arbejder for at sikre en grøn omstilling af Danmark til gavn for alle?

Så bliv en del af Green Power Denmark. Her får du ansvar for de administrative opgaver for vores to viceadministrerende direktører.

”Fordi vi arbejder med den grønne omstilling, befinder vi os i kernen af nogle af de store politiske sager, der kører i Danmark lige nu.”
– Viceadministrerende direktør Mette Rose Skaksen.

Nysgerrig? Læs mere om jobbet her.

Jobindex
Horten Advokatpartnerselskab
Engageret og serviceminded sekretær

Horten Advokatpartnerselskab, Aarhus

Er du fleksibel, serviceminded og struktureret? Formår du at holde hovedet koldt og humøret højt i en travl hverdag? Så er du måske vores nye sekretær til vores kontor i Aarhus.

Du vil indgå som en integreret del af to af vores afdelinger, og dine primære arbejdsopgaver vil omhandle:

  • Understøttende arbejde vedr. retssager, voldgiftssager, klagesager
  • Korrekturlæsning og kvalitetssikring af skriftlige fremstillinger
  • Korrespondance- og notatskrivning på dansk og engelsk (også efter diktat), og evt. mindre oversættelsesopgaver
  • Fakturering, kopiering og dokumenthåndtering
  • Oprettelse og arkivering af sager
Horten Advokatpartnerselskab
Plantorama Afdelingsleder til dyrecentret

Plantorama, Horsens

Kan du lede og motivere dig selv og dine medarbejdere til at yde det bedste? Og er du samtidig passioneret omkring dyr, kundevejledning og salg? Så er du måske vores nye ambitiøse afdelingsleder i Horsens.

Du bliver en del af et team med dygtige kolleger, som alle er passioneret omkring dyr. Vi lægger vægt på kvalitet, resultater og faglig indsigt. Derudover sætter vi en ære i at give kunderne en oplevelse ud over det sædvanlige gennem faglig stærk rådgivning.

Som vores nye afdelingsleder får du det ledelsesmæssige ansvar for personalet i Dyrelivs-afdelingen, og vil referere direkte til centerchefen. Du har et stort drive, og evner at skabe vindermentalitet på teamet ved at iscenesætte medarbejdernes kompetencer bedst muligt.

Bureau for Inatsisartut Er du vores nye akademiske udvalgssekretær?

Bureau for Inatsisartut, Nuuk

Bureau for Inatsisartut søger en dygtig AC medarbejder til betjening af parlamentets udvalg.

Du kommer til at indgå i udvalgssekretariatet sammen med 9 udvalgssekretærer, som refererer til kontorchefen. Den primære opgave som akademisk udvalgssekretær er at betjene et af Inatsisartuts udvalg, ved at yde saglig, neutral og professionel rådgivning af medlemmer af Inatsisartut inden for udvalgets fagområder.

Det betyder, at du bl.a. skal udarbejde dags-ordener og materiale til udvalgsmøder, betænkninger og pressemeddelelser samt planlægge og afvikle samråd, besøg og udvalgsrejser i Grønland, Danmark og eventuelt udlandet. Udvalgenes møder og arbejde foregår primært på grønlandsk, og der er derfor tilknyttet en tolk til hvert udvalg.

ATP
Management Assistant til ATP’s CEO og den øvrige direktion

ATP, Hillerød

Vil du supportere ATP’s CEO og den øvrige direktion og være med til at drive og eksekvere på ATP’s strategiske agendaer?Er du klar til næste skridt i din karriere i en nøglerolle tæt på topledelsen?

Til rollen som Management Assistant for ATP’s administrerende direktør Martin Præstegaard og den øvrige koncernledelse søger vi dig, der ønsker en hverdag med alsidige arbejdsopgaver helt tæt på de strategiske beslutninger og direktionen og med snitflader til hele ATP’s organisation.

I rollen får du ansvaret for at understøtte direktionens daglige virke, herunder forberede beslutningsoplæg, sikre opfølgning hos og håndtering af centrale stakeholders og udarbejde interne såvel som eksterne præsentationer.

ATP
Gem
Sydbank
Områdeassistent/PA for områdedirektør til Sydbanks Område Sønderjylland

Sydbank

Vil du være en væsentlig aktør i et af Sydbanks stærke områder med mange spændende tiltag, så er chancen her nu.

Som områdeassistent skal du bevare overblikket i en travl hverdag, have styr på detaljerne og holde orden på tingene. Vi søger derfor en ansvarsbevidst, selvstændig og serviceminded kollega, som kan indgå i et tæt og fortroligt samarbejde med bl.a. områdedirektøren – og være koordinator og ansvarlig for en række væsentlige opgaver i vores dynamiske og velfungerende område.

I Sydbank har vi fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Bare bank - helt enkelt. Vi tror det er en af hovedårsagerne til, at vi har nogle af de mest tilfredse medarbejdere og kunder i branchen.

Sydbank
Plantorama Gartnere sørges til Plantorama Taastrup

Plantorama

Er planter din store passion? Og kunne du tænke dig at være en del af Danmark største Plantorama, der står dørene op til foråret 2023? Vi leder efter dig, der elsker planter og har lyst til at dele din glæde med vores mange kunder.

Vi søger gartnere til vores team, der har god faglig viden og stort fokus på kundens behov. Vi søger både fuldtids- og deltidsmedarbejdere, og medarbejdere med forskellig gartnerfaglig baggrund, til vores stueplante-, udplantning og haveplanteafdeling. Du bliver en del af et nyt team, hvor I sammen skal være med til at bygge havecentret op, sammen med jeres erfarne afdelingsleder.

Du får mulighed for at bygge havecenteret op fra bunden inden vi slår dørene op i foråret, sammen med alle dine nye kollegaer.

Centrica Energy Trading A/S
Receptionist

Centrica Energy Trading A/S, Copenhagen

Interested in joining a growing multinational business and taking a role in one of Europe’s leading renewable energy trading companies? We’re looking for a receptionist for our Copenhagen office.

As our new receptionist you’ll be the face of our Facility Service team in Copenhagen, reporting to our Facility Manager and working alongside a dedicated team of 14 colleagues with different responsibilities across the facility service area. You’ll work closely with our two receptionists based in Aalborg, but you’ll have the primary responsibility for our 35 colleagues based in Copenhagen.

Responsible for the overall function and look of our office and managing e.g., cleaning personnel and service contractors, you’ll work with a wide variety of administrative tasks, but also physically take part in keeping the office looking sharp, ensuring that soda- and coffee machines are operational and updating the seating plan.

Centrica Energy Trading A/S
Plantorama Salgsleder til Dyreliv i Plantorama Taastrup

Plantorama

Kan du lede og motivere mennesker til at yde deres bedste? Har du stor viden om dyr, og erfaring fra butiksbranchen? Kunne du samtidig tænke dig at være en del af Danmark største Plantorama, der slår dørene op til foråret 2023? Så er du måske vores ny salgsleder!

Som vores nye salgsleder får du medansvaret for, at afdelingen altid er inspirerende og salgsklar. Derudover skal du være klar til at tage beslutninger i afdelingslederens fravær. Du er samarbejdsvillig og sætter en dyd i at skabe god stemning blandt kollegaerne, hvilket smitter af på gæsterne.

Du får en aktiv hverdag med fart på, når du:

  • Betjener og rådgiver vores gæster med fagligheden i fokus
  • Følger op på afdelingens nøgletal i samarbejde med afdelingslederen
  • Pakker varer ud og sørger for en god lagerstyring
fsb Erfaren sekretær

fsb, København

fsb er Københavns største almene boligorganisation med ansvaret for drift og udvikling af ca. 13.000 boliger i en række markante ejendomme i København. fsb har tradition for at spille en væsentlig rolle for byens udvikling. Vi blander os i debatten og i udviklingen af den almene sektor. Vi har høje ambitioner på vores beboeres vegne om deres muligheder for indflydelse på deres boligområde.

Dine primære opgaver vil være, at:

  • yde support til kolleger på ejendomskontorer, til fsb’s driftschefer og til kolleger i afdelingen
  • have ansvar for opgaver i forbindelse med boligafdelingernes årshjul herunder udarbejdelse af materiale til boligafdelingernes budget- og afdelingsmøder, urafstemninger m.m.
  • varetage ledelses- og udvalgsbetjening, herunder opgaver forbundet med planlægning og afholdelse af møder og arrangementer fx referatskrivning og opfølgning
fsb
GreenLab Skive A/S PA & Administration Manager

GreenLab Skive A/S, Spøttrup

GreenLab søger en erfaren PA, som kan hjælpe med at skabe de bedste rammer for samarbejdet med virksomhederne i vores grønne energipark samt de mange værdsatte partnere og gæster, der dagligt besøger os for at lære om fremtidens energiløsninger.

Vi søger en kollega, som har solid erfaring fra PA-rollen, og som har et stort naturligt overblik, er stærk på at skabe og etablere effektive strukturer og processer, der får hverdagen til at spille i en hastigt voksende og innovativ organisation.

Du arbejder effektivt og får tingene til at ske. Du trives i et job med alsidige opgaver og har måske også erfaring med events. Du kan se dig selv trives med at lede et lille team med to kolleger, som begge arbejder dedikeret på at få kontoret til at fungere optimalt.

Team Olivia
Smilende receptionist/kontormedarbejder

Team Olivia, Herlev

Smiler du i telefonen, har et forkromet overblik og elsker at være kontorets knudepunkt? Og kan du lide at være både receptionist, udføre enkle kontoradministrative opgaver og samtidig være den, der sørger for orden på matriklen? Så tror vi på, at du er vores nye kollega. Vores nuværende receptionist har besluttet sig for at prøve noget andet, og hans plads bliver derfor ledig.

Dine opgaver

  • Besvare telefoniske henvendelser
  • Holde matriklen ryddelig og imødekommende
  • Ansvarlig for Facility og kontakten med vores rengøringsselskab
  • Bestille værnemidler, kontorartikler og dagligvarer
  • Besvarelse på henvendelser via vores info-mail og e-Boks
Team Olivia
Thales Denmark A/S
Office Manager/Executive Assistant

Thales Denmark A/S, Ballerup

Do you see yourself motivated in a role dedicated to making a company and its leadership work, as PA and OM in an international and vibrant work environment? And are you an energetic and service minded professional who enjoy ensuring high quality deliveries while managing stakeholders in an international matrix environment? Then you are the one we are looking for!

Thales Denmark A/S

The role requires a high amount of independency, energy, multi-tasking and attention to detail. In return you are part of a unique purpose of building a future we can all trust in the Nordic countries. In Thales we aim to offer more than job, we offer a career where you can grow your personal and professional skills.

Thales Denmark A/S
SOSU Østjylland
Direktionssekretær

SOSU Østjylland, Aarhus

Som direktionssekretær for SOSU Østjyllands direktør og chefgruppe får du en helt særlig rolle tæt på de strategiske beslutningsprocesser. Du får indblik i det ledelsesmæssige samarbejde og i de overvejelser, der ligger bag prioriteringer og organisatoriske tiltag.

Både direktør og chefer indgår i en lang række netværk og fora med eksterne samarbejdspartnere fra kommuner, region, uddannelsesinstitutioner, faglige organisationer m.v. og du får en meget vigtig funktion med at planlægge og forberede møderne. Derudover indgår du i et tæt samarbejde med din kollega i direktionssekretariatet om at sekretariatsbetjene SOSU Østjyllands bestyrelse, lokale uddannelsesudvalg, samarbejdsudvalg og ledermøder og -seminarer.

SOSU Østjylland
POWERCARE A/S
Erfaren sekretær søges til rekrutteringsafdeling

POWERCARE A/S, Hellerup

POWERCARE A/S VÆKSTER, OG DERFOR SØGER VI EN SEKRETÆR, DER SKAL HJÆLPE VORES REKRUTTERINGSAFDELING MED AT EFFEKTIVISERE OG EKSEKVERE DAGLIGE, ADMINISTRATIVE OPGAVER

Vi søger en erfaren lægesekretær, der kan starte på vores kontor i Hellerup hurtigst muligt.

Her vil du bl.a. blive ansvarlig for at rekvirere og organisere alle relevante oplysninger og dokumenter fra vores kandidater. Derfor er det også vigtigt, at du trives med telefonen som et af dine primære arbejdsredskaber, da du skal motivere vores potentielle kandidater i ansøgningsprocessen.

ARBEJDSOPGAVER:

  • Hjælpe vores rekrutteringssekretariat med administrative opgaver
  • Indhente og organisere relevante dokumenter fra vores mange kandidater
  • Klargøre dokumenter så vores rekrutteringskonsulenter får de bedste forudsætninger for at gennemføre et godt jobinterview
  • Servicering af vores ansøgere – både telefonisk og på skrift.
POWERCARE A/S
TV2/NORD GENOPSLAG: Chefsekretær

TV2/NORD, Aabybro

TV2 Nords chefsekretær gennem mere end 33 år takker af. Derfor søger vi nu afløseren, som både kan og vil være med til at tegne fremtidens TV2 Nord.

Vores nye chefsekretær skal nemlig indgå i tæt samarbejde med ledelsen, som består af den administrerende direktør og syv chefer. Chefsekretæren får ligeledes en vigtig opgave i forhold til samarbejdet med TV2 Nords bestyrelse. For den rigtige person byder jobbet desuden på gode muligheder for at påtage sig ansvar og udvikle ledelsesmæssige kompetencer gennem selv at drive udviklings- og projektopgaver i huset på vegne af ledelsen.

TV2 Nord er et moderne mediehus, og det er vores mål at være nordjydernes foretrukne nyhedsmedie på web, tv og på de sociale medier. Mediehuset ligger i naturskønne omgivelser i Aabybro, og vi har desuden lokalredaktioner i Frederikshavn, Aalborg og Hobro.

Herlev Privatskole Skolesekretær

Herlev Privatskole

Herlev Privatskole søger snarest muligt en dygtig, struktureret, imødekommende og favnende skolesekretær til fastansættelse i 26 timer fordelt på fire dage ugentligt. Som skolens sekretær har du en bred vifte af opgaver, og du vil være en central person, som har stor betydning for alle, der har deres gang på skolen.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med skolens ledelse og øvrige administration. Vi er en skole med 240 elever og 30 ansatte, og vi værdsætter de nære relationer på tværs af alle faggrupper, elever og forældre.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Blæksprutte
  • Telefonpasning
  • Ventelisteadministration
Gem
Esbjerg Kommune
Gartner/specialarbejder til Kirkegårde, Esbjerg Kommune.

Esbjerg Kommune

Entreprenør søger en gartner/specialarbejder til de kommunale kirkegårde, som består af 4 kirkegårde og et krematorium. Arbejdsstedet vil være på en af kirkegårdene, hvor rotation i forbindelse med opgaveløsninger på kirkegårdene må forventes. Kirkegårdene beskæftiger pt. ca. 20 medarbejdere, og du vil blive en del af et selvstyrende team, der er under konstant udvikling.

Arbejdsopgaverne omfatter bl.a.:

  • Deltagelse i den almindelige drift af kirkegårdene, eksempelvis plantning, anlægsopgaver, beskæring, grandækning, pleje og vedligeholdelse af gravsteder og friarealer, samt forefaldende arbejdsopgaver.
  • Deltagelse i begravelser og bisættelser, også udenfor normal arbejdstid.
  • Deltagelse i andre opgaver på kirkegårdene efter kvalifikationer og kompetencer. F.eks. administrative opgaver.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV