370 job matcher din søgning 370 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Scandic Hotel A/S
Receptionist, 40 timer over 4 uger, Scandic Roskilde Park

Scandic Hotel A/S

Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt? Så tror vi på, at du er vores nye deltidsreceptionist på Scandic Roskilde Park.

Se video om Scandic Hotel A/S som arbejdsplads

Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med.

Du har en sjette sans for god service og spørger altid vores gæster, om der er noget, du kan hjælpe dem med, inden de selv spørger. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Opgaver

  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Servicering af gæster inkl. håndtering af gæstefeedback
  • Daglige rutiner i receptionen inkl. kasseafstemninger
Scandic Hotel A/S
DSV
Lead Solution Architect – Digital Core

DSV, Hedehusene

Are you ready to drive IT and OT transformation across the 3 business units at DSV? And do you get motivated by finding solutions to complex IT/OT & Business challenges and driving their implementation?

As our Solution Architect, you will have a key role in shaping the DSV IT/OT infrastructure of tomorrow, making it robust, secure and scalable to handle the challenges of an increasingly complex and automated global setup – all while making sure we can still operate our current IT and OT landscape.

To succeed, you must think beyond technical infrastructure solutions and work holistically to ensure value in a sustainable way.

DSV
Vallensbæk Kommune KUNNE DU TÆNKE DIG AT VÆRE EN DEL AF ET VELFUNGERENDE TEAM PÅ KIRKEBÆKSKOLEN? VI SØGER EN SERVICEMINDED OG STRUKTURERET SKOLESEKRETÆR MED ANSVAR FOR ELEVADMINISTRATIONEN

Vallensbæk Kommune

GENOPSLAG - DA VI ØNSKER ET BREDERE ANSØGERFELT

- Vores dygtige skolesekretær flytter til Jylland, hvorfor vi søger en skolesekretær med tiltrædelse hurtigst muligt…

Kirkebækskolen er en specialfolkeskole, der underviser elever med multiple funktionsnedsættelser og svære kommunikationsvanskeligheder. Vi har ligeledes et Børnehus, SFO, STU og Klub.

Da du er skolens ansigt udadtil, er det en vigtighed, at du af natur har et stort servicegen og virkelig sætter en ære i at hjælpe dine kollegaer.

Den ledige stilling omfatter følgende arbejdsopgaver:

  • Ansvarlig for elevadministration, herunder diverse mødeplanlægninger og koordination heraf
  • Planlægning af elevkørsel og daglig lettere skemaopdatering og opfølgning
  • Opgaveoversigter vedr. lærere og pædagoger
Gem
Odense Kommune
Erfaren Governancekonsulent med interesse for digitalisering og indsigt i løsninger på beskæftigelsesområdet

Odense Kommune

Mestrer du IT-system governance? Kan du se mulighederne i digitalisering og de rette teknologivalg? Brænder du for, at digital understøttelse skaber værdi for arbejdet med at bringe borgere i uddannelse og job? Så har vi et job til dig i Stabsenheden i Beskæftigelses- og Socialforvaltningen.

Governance-opgaven er koncentreret om, at vores digitale understøttelse er et aktiv for forretningen og skaber værdi i samspillet med strategier, strukturer, arbejdsgange og ressourcer. Opgaven løser vi i en veletableret governance- og mødestruktur med forvaltningens koncern- og områdechefer, systemejere og leverandører.

Dit ansvarsområde vil primært være rettet mod driftsområderne job -og uddannelsesrådgivning samt virksomhedsservice. Vi har i foråret igangsat en større udbudsproces omkring anskaffelse af nyt beskæftigelsessystem, hvor nuværende aftale udløber november 2023.

Odense Kommune
Kamstrup A/S Business Application Developer

Kamstrup A/S, Skanderborg

Do you want to kickstart your career in an international company in rapid growth? Would you like to take part of our exciting journey to implement and support a new CPQ (Configure, Price & Quote) platform along with a new ERP system? Are you passionate about creating lasting results? Do you have the interpersonal skills to deliver sustainable standard solutions with a global footprint?

In the newly established position as Business Application Developer you will be responsible for supporting the business and contributing to improving the CPQ platform. Your role will be focused on continuously delivering support and enhancements that ensures excellent process support and high utilization of the CPQ Cloud platform.

Novicell ApS Senior IT Project Managers søges til internationalt konsulenthus

Novicell ApS, Højbjerg

Vi har travlt i Novicell og får flere spændende projekter ind ad døren. Derfor søger vi flere Senior Project Managers til vores forskellige afdelinger, som i tæt samarbejde med kollegaerne i afdelingen sikrer planlægning og styring af implementeringsprojekter fra start til slut.

Du kommer til at arbejde med projekter, hvor det er vigtigt, at du kan se projektet både fra kommercielt og teknologisk perspektiv – og bevare overblikket uden at miste fokus på de vigtige detaljer.

Du har bl.a. 3-5 års relevant erfaring som projektleder – gerne indenfor implementering af kommercielt rettede teknologiløsninger til at drive onlinehandel, fx eCOM, PIM, CMS, CRM, CDP, CPQ samt web- og app-teknologier, der er tættest på vores kunders kunder.

BAADER Logistix A/S
IT Senior service engineer/project

BAADER Logistix A/S, Risskov

Du bliver en del af koncernens softwaredivision i Risskov, hvor produkterne udvikles og serviceres. Kundeprojekterne styres fra hovedkontoret i Lübeck, og globalt er der etableret 1st og 2nd level support. I stillingen lægges der vægt på dine tekniske software- og hardwarekompetencer, og din evne til at være med til at videreudvikle serviceforretningen i en global organisation, forankret lokalt med god support fra software-udviklingsteamet.

  • Implementering og indkøring af softwareprojekter globalt
  • Teknisk support og problemløsning af systemer i drift
  • Sikre og videreudvikle forretningen gennem serviceaftaler og glade kunder
  • Uddannelse af 1st og 2nd line support samt bruger-træning i produktet
  • Systemtest af nye produkter og release kontrol
BAADER Logistix A/S
Saint-Gobain Distribution Denmark A/S Kommerciel dataanalytiker

Saint-Gobain Distribution Denmark A/S, Brøndby

Brænder du for at omsætte kompleks data til brugbare indsigter, så ledelsen kan træffe datadrevne beslutninger? Så kom og gør en forskel for vores forretning som kommerciel dataanalytiker hos Saint-Gobain Distribution Denmark.

Som dataanalytiker i Saint-Gobain Distribution Denmark får du en dagligdag og en karriere med mening, ansvar og indflydelse i en virksomhed, hvor trivsel og udvikling vægtes højt. Du bliver en del af pris-organisationen, hvor du skal stille skarpt på vores prismodeller, analyserer data og gøre en forskel i og for vores forretning.

Dine primære opgaver vil være at:

  • Vedligeholde og drive pris- og rabatmodellen
  • Analysere den kommercielle effekt af pris-/rabatjusteringer og omsætte data til analytisk indsigt og anbefalinger
  • Støtte udvikling, implementering og vedligeholdelse af pris-KPI’er samt fremhæve potentialer i prisfastsættelsen
Rejsekort & Rejseplan A/S
Har du viden og interesse for informationssikkerhed? Så kan du blive vores Information Security Officer

Rejsekort & Rejseplan A/S, Søborg

Om du er erfaren eller nyuddannet inden for informationssikkerhed, er ikke afgørende for os. Så længe du har stor viden om informationssikkerhed, som du kan omsætte til systemer og strategi. Du skal være med til at sikre, at Rejsekort & Rejseplan A/S kontinuerligt lever op til gængse krav om informationssikkerhed. Hos os får du indflydelse, god sparring, opbakning og et engageret og socialt arbejdsmiljø.

Dine opgaver vil primært være:

  • at foretage risikovurderinger af systemer og leverandører
  • at sikre, at vi har de rigtige organisatoriske og tekniske foranstaltninger og føre kontroller
  • at sikre beredskabsplanlægning og beredskabstest
Rejsekort & Rejseplan A/S
& friends IT-ansvarlig

& friends søger for Wila A/S i Silkeborg

& friends søger for Wila A/S en kompetent og proaktiv IT-ansvarlig, som skal bistå forretningen i en bred vifte af IT-opgaver og derved understøtte virksomhedens vækstplaner. Man har gennem mange år anvendt C5 som ERP-system, og har en højt digitaliseret virksomhed, hvor der dog stadig er potentiale for yderligere digitale tiltag.

Da du kommer til at udgøre virksomhedens IT-funktion, vil dine opgaver og ansvarsområder spænde vidt. Derfor søger vi en IT-ansvarlig, som har en bred IT-mæssig baggrund med god forretningsforståelse. Løsningen af opgaverne sker i samarbejde med eksterne partnere.

Opgaver og ansvarsområder

  • Ansvar for Wila’s IT-drifts-, udviklings- og supportmæssige aktiviteter
  • Ansvarlig for vores ERP-løsning i C5 og øvrige IT-løsninger
  • Koordinere IT-opgaver med eksterne samarbejdspartnere (on-site support, server support, BI, RPA osv.) og sikre, at de lever op til det forventede
Oxfam IBIS
CRM Manager

Oxfam IBIS, København

Har du solidt kendskab til Microsoft Dynamics 365, elsker du at dykke ned i data og kan du omsætte dette til langvarige og stærke kunderelationer med Oxfam IBIS’ medlemmer? Så er du måske den kollega, vi savner i vores team.

Som Oxfam IBIS nye CRM-manager bliver du en del af Public Engagement, Communications & Fundraising – et team med fokus på kampagner, kommunikation, fundraising og medlemsfastholdelse.

Du bliver derfor et helt afgørende led i vores daglige arbejde og som ansvarlig for CRM og medlemsfastholdelse bliver dine primære arbejdsopgaver:

  • Drift og videreudvikling af Microsoft Dynamics 365 sammen med vores eksterne CRM-partner.
  • Kvalitetssikring af data.
  • Ansvarlig for at overvåge integrationen til OnlineFundraising, som blandt andet står for vores månedlige opkrævninger og betalinger.
Oxfam IBIS
Jobindex
Procesansvarlig til global IT-afdeling

Jobindex søger for AVK Holding A/S i Galten

Kunne du tænke dig at blive en del af en global koncern, hvor du får masser af tværfagligt samarbejde og et 360-graders indblik i vores IT-setup?

Se video om AVK Holding A/S som arbejdsplads

”Vi er ved at styrke vores IT-organisation. I den forbindelse kommer dit arbejde til at hjælpe med at definere vores processer helt essentiel. Du får derfor en spændende karrierestilling i en international virksomhed med store udviklingsmuligheder,” fortæller Keld Moestrup, Group IT-manager.

Læs alt om dit nye job lige her!

Jobindex
cBrain A/S
Delivery Managers til digitaliseringsprojekter

cBrain A/S, København

Vil du være leveringsansvarlig for innovative digitaliseringsprojekter, hvor vi leverer prisvindende software?

Som Delivery Manager vil du sammen med de øvrige konsulenter levere digitaliseringsprojekter med fuld understøttelse af kundernes videns- og fagprocesser. Du arbejder ofte med flere kunder ad gangen, og dit ansvar som Delivery Manager vil bl.a. være at:

  • Sikre, at projektteamet er motiveret og arbejder effektivt og godt sammen
  • Forstå kundens forretningsbehov og lede projektet fra start til slut
  • Identificere forhindringer i projektet og hjælpe teamet med at håndtere dem
cBrain A/S
Krebs' Skole Administrativ deltidsmedarbejder

Krebs' Skole, København

Administrativ medarbejder søges til en deltidsstilling på ca. 50%. pr 1. december 2022, gerne med skolesekretær eller lærerbaggrund.

Afhængig af tidligere erfaring og kompetencer kan beskæftigelsesgraden evt. udvides med undervisningstimer eller andre opgaver.

Vi ønsker en person der:

  • har erfaring fra administrativt arbejde.
  • har IT-kompetencer og erfaring med programmerne TRIO og TEA tabulex, samt Skoleintra.
  • kan deltage i skolens GDPR-arbejde, (ajourføring af dokumenter og vejledning af medarbejdere)
  • kan stå for koordination og tilmelding ved prøver: folkeskolens afgangsprøver, nationale tests og interne prøver.
Erhvervsstyrelsen
Forretningsspecialist til forvaltning og udvikling af Det Centrale Virksomhedsregister (CVR)

Erhvervsstyrelsen, København

Brænder du for at vedligeholde og optimere data i fagsystemer?

Erhvervsstyrelsen søger udadvendt forretningsspecialist til Team Registerforvaltning, der har lyst til at arbejde med forvaltningen af styrelsens kerneregister og virksomhedsdata. Du vil komme til at arbejde med bl.a.:

  • besvarelse af konkrete henvendelser om registreringsforhold og de oplysninger, der er indeholdt i vores registre
  • oprettelse af nye brugere til Erhvervsstyrelsens datadistributionskanaler og vejledning i brugen heraf
  • manuelt vedligehold af datakvalitet i de pågældende registre
Bavarian Nordic A/S
Senior Application Specialist

Bavarian Nordic A/S, Hellerup

Are you specialized in working with CRM systems and Commercial data within the pharmaceutical industry? Do you thrive in a job with a broad international collaboration with Process managers within a commercial business unit?

Se video om Bavarian Nordic A/S som arbejdsplads

As Senior Application Specialist you will be main responsible for supporting our commercial business unit with IT implementation projects and further develop the use of the systems after go live. This includes implementation, enhancement, and operational activities as well as data analysis and reporting activities.

Your tasks will include:

  • Close collaboration with Com. Ops. to alignment on strategy and roadmap.
  • Collaborating with Commercial Line of Business process managers during implementations
  • Support the implementation activities of the application enhancements, new Interfaces and upgrades by prototyping, testing, and documentation
Bavarian Nordic A/S
KPMG P/S
Erfaren og kvalitetsbevidst Senior Manager

KPMG P/S, Aarhus

Har du konsulenterfaring og interesse for kommerciel udvikling, og vil du indgå i et fagligt stærkt strategiteam, hvor kun dine ambitioner sætter grænser? Hvis ja, så er det dig, vi leder efter.

KPMG’s konsulentafdeling i Aarhus er i rivende udvikling, og derfor søger vi en erfaren konsulent, der kan indgå i vores digitale strategiteam. Vores arbejde er drevet af ønsket om at skabe forretningsmæssig værdi ved at rådgive kunder om strategisk digitalisering.

Som Senior Manager vil du få mulighed for at beskæftige dig med forskelligartede kundeprojekter. Du vil være en drivende kraft – lige fra udarbejdelse af kundetilbud, til eksekvering på større strategi-, implementerings-, salgs- eller it-projekter.

KPMG P/S
KPMG P/S
Faglig stærk Senior Consultant (Aarhus)

KPMG P/S

Har du en god og bred forståelse for, hvordan moderne IT-arkitektur er opbygget, og interesserer du dig for dynamikken mellem IT og forretning? Så har du her mulighed for at blive del af et vækstende management konsulentteam med spændende kundeopgaver.

KPMG’s konsulentafdeling i Aarhus er i rivende udvikling, og derfor søger vi en konsulent, der kan indgå i vores digitale strategiteam. Vores arbejde er drevet af ønsket om at skabe forretningsmæssig værdi ved at rådgive kunder om strategisk digitalisering.

Som Senior Consultant vil du komme til at arbejde med en bred vifte af kundeopgaver sammen med resten af vores konsulentteam. Her arbejder vi bl.a. med eksekvering på større strategi-, implementerings-, og digitaliseringsprojekter for både nationale og internationale kunder.

KPMG P/S
Vallensbæk Kommune Vikariat som Servicekonsulent til Vallensbæk Kultur- & Borgerhus

Vallensbæk Kommune

Er du serviceminded og trives du i mødet med borgeren, så er du måske vores nye kollega i Vallensbæk Kultur- & Borgerhus.

Vallensbæk Kultur- & Borgerhus ligger i Center for Sundhed, Kultur og Fritid hvor der er højt til loftet, så du får rig mulighed for at udvikle dig i jobbet. Du får ansvar og mange forskellige opgaver. Du kommer til at arbejde med mange forskellige fagligheder, der ihærdigt arbejder med at skabe gode rammer og tilbud for kommunens borgere. Vi løber stærkt, samtidig med at vi har det sjovt.

Arbejdsområder for den nye servicekonsulent

  • At indgå i den daglige drift af Kultur- & Borgerhuset, hvor alle medarbejdere indgår i vagtordning og både skal kunne løse biblioteks- og borgerserviceopgaver.
  • Diverse driftsopgaver på bibliotek- og borgerserviceområdet
  • Afløsning i rådhusets reception til frokost, ved sygdom, ferie m.m.
Sunclass Airlines ApS
Datadreven analytiker til Operations

Sunclass Airlines ApS, København

Tænker du i styringbaseret på data og vil du være med til at styrke en mere digitalt og datadrevet afdeling? Du kan i vores Operationsafdeling få en central rolle, hvor du får indsigt i en lang række processer og interessante såvel data, som økonomisk analytiske styringsopgaver. Operations er samtidig leverandør af data til hele Sunclass, hvorfor struktur er en absolut nødvendighed.

Som analytiker i Sunclass Operations får du en varieret arbejdsdag med et stort ansvar og en bred samarbejdsflade, hvor dine vigtigste arbejdsopgaver er:

  • Udarbejde og strukture månedligt datagrundlag for crew aflønning
  • Vedligeholde og konfigure forretnings logikker i vores crew aflønnings applikation
  • Styre og udvikle vores ferie planlægningssystem for 1.000 flyvende ansatte
Sunclass Airlines ApS

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV