1.066 job matcher din søgning 1.066 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Erfaren og smilende receptionist

Udviklingsselskabet By & Havn I/S, København

Kunne du tænke dig et arbejde, hvor din service og dit smil kan ses i hele vores organisation? Og har du administrative evner? Hvis ja, så har By & Havn jobbet til dig.

Se video om Udviklingsselskabet By & Havn I/S som arbejdsplads

Du bliver i det nyoprettede job som By & Havns receptionist en vigtig del af Intern Service, som står for driften af By & Havns reception og kantine. Intern service består p.t. af 4 kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen.

Vi har fokus på at løfte i flok og løser opgaver som bl.a. modtagelse af gæster, mødeopdækning, bestilling af kontorartikler, interne receptioner og mærkedage samt koordinering af interne opgaver.

Du vil herudover skulle varetage daglige opgaver i receptionen samt administrative opgaver.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
SOSU Østjylland
Direktionssekretær

SOSU Østjylland, Aarhus

Som direktionssekretær for SOSU Østjyllands direktør og chefgruppe får du en helt særlig rolle tæt på de strategiske beslutningsprocesser. Du får indblik i det ledelsesmæssige samarbejde og i de overvejelser, der ligger bag prioriteringer og organisatoriske tiltag.

Både direktør og chefer indgår i en lang række netværk og fora med eksterne samarbejdspartnere fra kommuner, region, uddannelsesinstitutioner, faglige organisationer m.v. og du får en meget vigtig funktion med at planlægge og forberede møderne. Derudover indgår du i et tæt samarbejde med din kollega i direktionssekretariatet om at sekretariatsbetjene SOSU Østjyllands bestyrelse, lokale uddannelsesudvalg, samarbejdsudvalg og ledermøder og -seminarer.

SOSU Østjylland
StudentConsulting Danmark ApS Kundeservicemedarbejdere

StudentConsulting Danmark ApS søger for UPS i Glostrup

Har du naturligt flair for kundeservice og har du lyst til at være i en stilling med gode udviklingsmuligheder? Så læs med her!

Vil du være en del af en af de største og mest betroede globale forsendelses- og logistikvirksomheder i verden?

På vegne af vores kunde UPS leder vi efter servicemindede medarbejdere til deres kundeservice. Du bliver en del af et dynamisk og arbejdsomt miljø, hvor alle er villige til at gøre en ekstra indsats for at nå i mål.

Din primære opgave vil være at vejlede og rådgive UPS kunder over telefon og e-mail. Du vil både få henvendelser fra b2b og b2c kunder. Nogle af henvendelserne kan være reklamationer, som du også vil blive ansvarlig for at håndtere.

Mac Baren Tobacco Company A/S
Head of Internal Sales & Demand

Mac Baren Tobacco Company A/S, Svendborg

Har du et kommercielt mind-set? Har du stærke analytiske og strategiske kompetencer til at drive og udvikle vores kundeservicefunktion samt evner til at tilsikre et højt forecastnings niveau - internationalt som nationalt?

Som Head of Internal Sales & Demand i Mac Baren Tobacco Company A/S bliver du en del af en international velkonsolideret virksomhed med stærke værdier og brands, hvor der er højt til loftet, og som efter 130 år fortsat er i vækst. Vores kommende Head of Internal Sales & Demand skal tage del i vores vækstambitioner på både top- og bundlinje, og ønske om at skabe værdi for vores forbrugere, kunder, samarbejdspartnere, kolleger og ejere.

I stillingen som Head of Internal Sales & Demand opererer du på strategisk, taktisk og operationelt niveau. Du vil have ansvaret for vores kundeservice-afdeling med 3 medarbejdere, som håndterer kundeordre fra både internationale- og danske kunder.

Mac Baren Tobacco Company A/S
VISDA
Administrativ medarbejder til alsidige opgaver

VISDA, København

Har du gode administrative kvalifikationer, og er du god til at eksekvere, når en opgave skal løses? Trives du godt med at håndtere mange forskelligartede opgaver i dagligdagen? Så er du måske vores nye kollega.

Vi søger en struktureret og engageret medarbejder til at tage sig af en bred vifte af administrative opgaver, herunder til at udstede licenser til brugere af billeder m.m.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Sagsbehandling, herunder henvendelser fra kunder vedr. brug af billeder i forskellige sammenhænge.
  • Administrative opgaver ifm. fakturering og udbetaling.
  • Ajourføre og holde orden i vores kunde- og kunstnerregister.
VISDA
Sirva ApS Senior Immigration Consultant

Sirva ApS, Hvidovre

As a Senior Immigration Specialist, you will ensure compliance with the legal situation in the respective countries regarding visa procedures and work recording, coordinate solution-oriented immigration processes for our multinational corporate clients, communicate with authorities, and consulates embassies and control the performance of our international service network.

The successful candidate will be the contact for our departments in all matters relating to the issue of visas, work permit procedures, process flows, and time requirements.

Sirva ApS Global Assignment Consultant

Sirva ApS, Hvidovre

The Global Assignment Consultant provides essential support to SIRVA’s corporate clients in managing the designated client’s personnel who are relocating for an international assignment.

The GAC serves as the primary point of coordination for international assignees for the delivery of various assignment management services offered under their employer’s international assignment policies and procedures.

SIRVA brings together strong, collaborative people in a dynamic culture of mutual respect, support, and passion for the brand and product. We believe innovation drives winning performance, and we constantly challenge ourselves to be the very best we can in every aspect of our business. You will be surrounded by some of the brightest and most driven people in the industry. At SIRVA, you will be in great company!

idoc A/S Kontorassistent

idoc A/S, Aalborg

idoc A/S søger en energisk, glad og engageret medarbejder til administrationen.

Du bliver idoc’s nøgleperson omkring arbejdet med timeregistrering, ordrestyring, fakturering, kontakt til konsulenter, klargøring af løn samt støtte til HR og rekruttering.

Som et bindeled mellem os og vores kunder vil du få en spændende hverdag, som vil stille store krav til, at du kan bevare overblikket samt den indre ro i travle situationer. Du har en naturlig interesse i at bidrage til at udvikle og effektivisere processer inden for dit faglige felt.

idoc har gennem flere år samarbejdet med både det danske forsvar og det private erhvervsliv med dokumentation, produktudvikling og teknisk support. Idoc er i hastig vækst og har modtaget 5 gazelle-priser. Fleksibilitet og kvalitet er nøgleord for alle vores ydelser.

Herlev Privatskole Skolesekretær

Herlev Privatskole

Herlev Privatskole søger snarest muligt en dygtig, struktureret, imødekommende og favnende skolesekretær til fastansættelse i 26 timer fordelt på fire dage ugentligt. Som skolens sekretær har du en bred vifte af opgaver, og du vil være en central person, som har stor betydning for alle, der har deres gang på skolen.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med skolens ledelse og øvrige administration. Vi er en skole med 240 elever og 30 ansatte, og vi værdsætter de nære relationer på tværs af alle faggrupper, elever og forældre.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Blæksprutte
  • Telefonpasning
  • Ventelisteadministration
SkyTEM Surveys ApS
Sekretær/administrativ medarbejder

SkyTEM Surveys ApS, Aarhus

Drømmer du om at være en del af et globalt team i rivende udvikling. Kan du se dig selv i en virksomhed hvis formål er ”To provide knowledge about the earth beneath our feet, supporting more sustainable solutions”.

Er du motiveret for at løse forskelligartede opgaver i tæt samarbejde med kollegaer og virksomhedens partnere. Er du kreativ og god til at finde nye løsninger og systematisere arbejdsprocesser, så er du måske vores nye kollega. Vi vægter faglighed, ærlighed og åbenhed højt. Vi sætter en ære i at lære af vores fejl og skabe resultater i fællesskab.

SkyTEM Surveys ApS
Nymann HR EXECUTIVE ASSISTANT TO CATACAP

Nymann HR recruiting on behalf of client

Would you like to work with projects in an extraordinary private equity firm? Do you see yourself as a trusted employee and would you like to join a young, ambitious, and entrepreneurial team? Then you might be the executive assistant, CataCap is looking for.

Your job as an executive assistant will vary. We do, however, expect that the job will have the following tasks and responsibilities:

  • Project responsible for CataCap events with investors, portfolio companies, “Friends & Family” in alignment with the responsible partner
  • Assist with and prepare communication to investors in CataCap in alignment with the responsible partner
  • Prepare minutes at CataCap board meetings

We believe in flexibility and a balanced work-life. Our CataCap community is motivating for all of us, and therefore we think that working from the office together with your colleagues – and occasionally from home is to be preferred.

Cowconnect ApS
Customer Support Analyst/Teknisk Supporter

Cowconnect ApS, Asperup

Vores virksomhed er i konstant udvikling. Derfor udvider vi vores support og serviceafdeling. Er du positiv, tålmodig og i besiddelse af en god teknisk forståelse?

Vi tilbyder et spændende arbejdsmiljø med et højt ambitionsniveau. Feedlync by Cowconnect har siden sin stiftelse i 2017 opbygget en stærk international profil med kunder i over 15 lande. Vi leverer blandt andet digitale fodringsløsninger samt en platform til opsamling af lager og foderdata. Vi forestiller os, at du er uddannet IT-supporter og/eller har erfaring med fodring af kvæg.

Du vil være ansvarlig for at støtte vores kunder og brugere af vores produktpakke, der håndterer hændelser og eskalerende problemer både internt og eksternt og sikrer, at vores kunder understøttes i overensstemmelse med de kontraktlige aftaler og SLA'er. Du vil arbejde tæt sammen med mælkeproducenter, landbrugsarbejdere, kommercielle salgsteams og industrileverandører og partnere.

Cowconnect ApS
Entreprenørfirmaet Eigil Jensen, Billund A/S Kontorassistent – Allround

Entreprenørfirmaet Eigil Jensen, Billund A/S

Er du struktureret, detaljeorienteret og vedholdende i forhold til dine arbejdsopgaver er det måske dig vi søger på vort kontor i Billund.

Du kommer til at være en del af et erfarent team i vores afregningsafdeling, og vi forventer at du aktivt deltager i de fælles opgaver, som ligger her.

Dine primære ansvarsområder og arbejdsopgaver vil være:

  • Afstemningsopgaver
  • Tastning og fakturering
  • Telefonbetjening
Gem
Struktureret koordinator til opfølgning på internationalt salg indenfor belysning

Lumos

30-37 timer

Er du selvkørende og en ørn til at skabe struktur, sætte ting i system og følge op? Har du erfaring med en koordinerende rolle indenfor salg, gerne til detailkæder? Har du lyst til at få en betydelig og indflydelsesrig rolle i en lille, succesfuld virksomhed i Århus? Så er det din ansøgning, vi venter på.

Lumos er en lille succesfuld virksomhed, som designer og producerer alle former for belysning i et tæt samarbejde med vores kunder. Vi har kontor i Århus og Hong Kong og søger nu en koordinator, som sammen med vores CEO bliver ansvarlig for alle koordinerende funktioner i forbindelse med produktion i Kina og salg af Lumos’ produkter i Danmark.

Dine væsentligste opgaver

  • Ordreopfølgning i forbindelse med produktopstart, afskibning, levering og fakturering
  • Kontakt til kunder omkring emballagedesign samt leveringstider
Esbjerg Kommune
Kompetent administrativ sagsbehandler til Fritid

Esbjerg Kommune

Vi søger snarest muligt en stærk administrativ sagsbehandler, som er generalist, kommunikativt stærk og har lyst til at arbejde med fritidsområdet, hvor det faglige fællesskab omkring administration af foreningsområdet vil blive det primære arbejdsområde.

Du skal kunne lide dialogen med foreningerne, da servicering af foreningerne ud fra et politisk vedtaget serviceniveau er i fokus.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Konsulentfunktion overfor foreningerne om godkendelse af vedtægter for nye foreninger, tilskudsmuligheder m.m.
  • Administration af tilskudsordninger og puljer
  • Kontaktperson for de selvejende fritids- og idrætscentre, herunder også sagsbehandling af specifikke ansøgninger og opfølgninger
Lemvigh-Müller A/S
Vil du være med til at gøre en forskel for vores kunder og blive en del af Lemvigh-Müllers Kundeservice?

Lemvigh-Müller A/S, Kolding

Som kundeservicemedarbejder i Danmarks største stål- og teknikgrossist bliver du, i samarbejde med lederen i dit team medansvarlig for den daglige drift i forhold til vores sagsbehandling, hvorfor vi gerne ønsker stillingen besat af en person med brede erfaring inden for Kundeservice – og evt. gerne fra grossistbranchen.

Som kundeservicemedarbejder får du følgende opgaver:

  • Tæt kontakt med vores kunder og samarbejdspartner. Primært via telefon og mail
  • Reklamationsbehandling jævnfør gældende aftaler
  • Sammen med koordinator og teamleder sikre, at vi kommer i mål med dagens opgaver
Lemvigh-Müller A/S
Selected Group Customer Relations Manager

Selected Group, København

Vi leder efter forstærkning til vores Customer Relations Team, der kan sikre udførelsen af de daglige driftsopgaver, optimere vores interne processer og styrke kundeoplevelsen på platformen.

Dine opgaver vil bl.a være:

  • At sikre udførslen af de daglige driftsopgaver som onboarding af nye investorer, godkendelse af investeringer, besvarelse af kundehenvendelser over mail og telefon
  • Ansvar for vores Trustpilot score, relaterede automations, og besvarelse af anmeldelser
  • Koordinere arbejdsopgaver i samspil med de to Customer Relations Associates
  • Bidrage til vores løbende arbejde med compliance, for at sikre at vi overholder de gældende regler som er forankret i vores interne Procedures og Proces Descriptions
Beck A/S
Intern salgssupporter til markedsleder i VVS- og rørindustrien

Beck A/S, Lynge

Vil du være med til at repræsentere et stærkt brand i et rigtig godt team? Og har du lyst til en hverdag med en masse spændende opgaver med internt salg og indkøb i centrum?

Siden 1992 har vi leveret tekniske produkter, fx rørbæringer og skinnesystemer, til VVS- og rørindustrien.

Du bliver en del af en mindre virksomhed med 10 medarbejdere, hvor du arbejder i et behageligt arbejdsmiljø med en ærlig og uformel tone. Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Daglig kontakt med kunder, ordremodtagelse samt opfølgning på tilbud i vores interne salgsteam
  • Indkøb og kontakt med leverandører fra store dele af verdenen
  • Support til vores eksterne salgsteam
Beck A/S
GlobalConnect A/S
Assistant, GCOS Contract Management

GlobalConnect A/S, København

Vi søger en barselsvikar til Contract Management i Outsourcing Services. Afdelingen har til opgave at sikre, at alle kontrakter kommercielt er implementeret og bliver faktureret korrekt. Vi arbejder i økonomisystemet ”AX” og servicesystemet ”Service Now”, men er også i gang med at implementere et eget udviklet system, der danner kundernes fakturalinjer baseret på input fra forskellige datakilder.

Arbejdsopgaver:

  • Fakturering af kunder for Outsourcing Services herunder vedligeholdelse og validering af data, som er en nødvendighed for en korrekt fakturering.
  • Fakturering af konsulentydelser som er baseret på opgjort timeforbrug
  • Behandling af sager i ServiceNow (Billing Tasks), hvor kunderne bl.a. kan bede om opgraderinger mv. på deres platforme
GlobalConnect A/S
Banedanmark
Management supporter med flair for teknik og IT

Banedanmark, København

Har du et stort servicegen og lyst til at være en del af et supportteam med mangeartede opgaver? Se video om Banedanmark som arbejdsplads

Vil du være med til at understøtte Banedanmarks ledere i Signalsystemer? Har du lyst til at hjælpe andre? Som management supporter i vores interne support team vil du komme til at udføre mange af de administrative opgaver, som er vigtige for at få den daglige drift til at køre effektivt.

Du får et bredt kendskab til vores administrative IT-systemer, og jobbet byder på en alsidig hverdag, hvor du løser en lang række forskellige administrative opgaver. Dette indebærer blandt andet sagsbehandling i SAP, dokumenthåndtering, SharePoint superbrugerarbejde, forberedelse ved modtagelse af nye kollegaer samt rejsestyring, tidsadministration og udarbejdelse af blanketter og kreditudlæg. Du vil være en fast støtte til områdedirektøren, linjeledelsen, projektledere og fagledere.

Banedanmark

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV