154 job matcher din søgning 154 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Erfaren og smilende receptionist

Udviklingsselskabet By & Havn I/S, København

Kunne du tænke dig et arbejde, hvor din service og dit smil kan ses i hele vores organisation? Og har du administrative evner? Hvis ja, så har By & Havn jobbet til dig.

Se video om Udviklingsselskabet By & Havn I/S som arbejdsplads

Du bliver i det nyoprettede job som By & Havns receptionist en vigtig del af Intern Service, som står for driften af By & Havns reception og kantine. Intern service består p.t. af 4 kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen.

Vi har fokus på at løfte i flok og løser opgaver som bl.a. modtagelse af gæster, mødeopdækning, bestilling af kontorartikler, interne receptioner og mærkedage samt koordinering af interne opgaver.

Du vil herudover skulle varetage daglige opgaver i receptionen samt administrative opgaver.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
SOSU Østjylland
Direktionssekretær

SOSU Østjylland, Aarhus

Som direktionssekretær for SOSU Østjyllands direktør og chefgruppe får du en helt særlig rolle tæt på de strategiske beslutningsprocesser. Du får indblik i det ledelsesmæssige samarbejde og i de overvejelser, der ligger bag prioriteringer og organisatoriske tiltag.

Både direktør og chefer indgår i en lang række netværk og fora med eksterne samarbejdspartnere fra kommuner, region, uddannelsesinstitutioner, faglige organisationer m.v. og du får en meget vigtig funktion med at planlægge og forberede møderne. Derudover indgår du i et tæt samarbejde med din kollega i direktionssekretariatet om at sekretariatsbetjene SOSU Østjyllands bestyrelse, lokale uddannelsesudvalg, samarbejdsudvalg og ledermøder og -seminarer.

SOSU Østjylland
Herlev Privatskole Skolesekretær

Herlev Privatskole

Herlev Privatskole søger snarest muligt en dygtig, struktureret, imødekommende og favnende skolesekretær til fastansættelse i 26 timer fordelt på fire dage ugentligt. Som skolens sekretær har du en bred vifte af opgaver, og du vil være en central person, som har stor betydning for alle, der har deres gang på skolen.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med skolens ledelse og øvrige administration. Vi er en skole med 240 elever og 30 ansatte, og vi værdsætter de nære relationer på tværs af alle faggrupper, elever og forældre.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Blæksprutte
  • Telefonpasning
  • Ventelisteadministration
SkyTEM Surveys ApS
Sekretær/administrativ medarbejder

SkyTEM Surveys ApS, Aarhus

Drømmer du om at være en del af et globalt team i rivende udvikling. Kan du se dig selv i en virksomhed hvis formål er ”To provide knowledge about the earth beneath our feet, supporting more sustainable solutions”.

Er du motiveret for at løse forskelligartede opgaver i tæt samarbejde med kollegaer og virksomhedens partnere. Er du kreativ og god til at finde nye løsninger og systematisere arbejdsprocesser, så er du måske vores nye kollega. Vi vægter faglighed, ærlighed og åbenhed højt. Vi sætter en ære i at lære af vores fejl og skabe resultater i fællesskab.

SkyTEM Surveys ApS
Nymann HR EXECUTIVE ASSISTANT TO CATACAP

Nymann HR recruiting on behalf of client

Would you like to work with projects in an extraordinary private equity firm? Do you see yourself as a trusted employee and would you like to join a young, ambitious, and entrepreneurial team? Then you might be the executive assistant, CataCap is looking for.

Your job as an executive assistant will vary. We do, however, expect that the job will have the following tasks and responsibilities:

  • Project responsible for CataCap events with investors, portfolio companies, “Friends & Family” in alignment with the responsible partner
  • Assist with and prepare communication to investors in CataCap in alignment with the responsible partner
  • Prepare minutes at CataCap board meetings

We believe in flexibility and a balanced work-life. Our CataCap community is motivating for all of us, and therefore we think that working from the office together with your colleagues – and occasionally from home is to be preferred.

Copenhagen Business School
CBS HR & Legal søger afdelingssekretær

Copenhagen Business School, Frederiksberg

Har du overblikket, motiveres af at sætte ting i system samt af at hjælpe og støtte kollegaer? Så er stillingen som afdelingssekretær i CBS HR & Legal måske noget for dig.

CBS HR & Legal er nyligt fusioneret, og vi har i den forbindelse fået behov for en kollega, der kan understøtte chefen for HR & Legal samt ledelsesteamet, og i den tid der måtte være tilovers tillige varetage lettere sagsbehandling.

Dine nye kolleger er vant til at arbejde selvstændigt med stort fokus på samarbejde og videndeling. Miljøet bærer præg af stor faglig diskussionslyst, engagement, åbenhed, uformel tone og godt humør. Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor der er plads til forskellighed, og hvor vi værdsætter det gode samarbejde og kollegaskab.

Krummebækgaard ApS Stillingsopslag til ledelsessekretær

Krummebækgaard ApS, Askeby

Krummebækgaard har travlt og det gælder også ledelsen. Derfor søger vi nu en ny kollega i administrationen, som skal bistå ledelsen og resten af organisationen. Hvis du trives med at være blæksprutte, have mange bolde i luften og formår at føre dine opgaver til dørs, er dette måske stillingen for dig.

Stillingen vil bl.a. indeholde følgende opgaver:

  • Deltage i div. ledermøder
  • Udarbejde referater fra ledermøder
  • Afsøge muligheder ift. ledelsens planer og oplæg
Scandic Hotel A/S
Receptionist, 40 timer over 4 uger, Scandic Roskilde Park

Scandic Hotel A/S

Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt? Så tror vi på, at du er vores nye deltidsreceptionist på Scandic Roskilde Park.

Se video om Scandic Hotel A/S som arbejdsplads

Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med.

Du har en sjette sans for god service og spørger altid vores gæster, om der er noget, du kan hjælpe dem med, inden de selv spørger. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Opgaver

  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Servicering af gæster inkl. håndtering af gæstefeedback
  • Daglige rutiner i receptionen inkl. kasseafstemninger
Scandic Hotel A/S
Vallensbæk Kommune KUNNE DU TÆNKE DIG AT VÆRE EN DEL AF ET VELFUNGERENDE TEAM PÅ KIRKEBÆKSKOLEN? VI SØGER EN SERVICEMINDED OG STRUKTURERET SKOLESEKRETÆR MED ANSVAR FOR ELEVADMINISTRATIONEN

Vallensbæk Kommune

GENOPSLAG - DA VI ØNSKER ET BREDERE ANSØGERFELT

- Vores dygtige skolesekretær flytter til Jylland, hvorfor vi søger en skolesekretær med tiltrædelse hurtigst muligt…

Kirkebækskolen er en specialfolkeskole, der underviser elever med multiple funktionsnedsættelser og svære kommunikationsvanskeligheder. Vi har ligeledes et Børnehus, SFO, STU og Klub.

Da du er skolens ansigt udadtil, er det en vigtighed, at du af natur har et stort servicegen og virkelig sætter en ære i at hjælpe dine kollegaer.

Den ledige stilling omfatter følgende arbejdsopgaver:

  • Ansvarlig for elevadministration, herunder diverse mødeplanlægninger og koordination heraf
  • Planlægning af elevkørsel og daglig lettere skemaopdatering og opfølgning
  • Opgaveoversigter vedr. lærere og pædagoger
Krebs' Skole Administrativ deltidsmedarbejder

Krebs' Skole, København

Administrativ medarbejder søges til en deltidsstilling på ca. 50%. pr 1. december 2022, gerne med skolesekretær eller lærerbaggrund.

Afhængig af tidligere erfaring og kompetencer kan beskæftigelsesgraden evt. udvides med undervisningstimer eller andre opgaver.

Vi ønsker en person der:

  • har erfaring fra administrativt arbejde.
  • har IT-kompetencer og erfaring med programmerne TRIO og TEA tabulex, samt Skoleintra.
  • kan deltage i skolens GDPR-arbejde, (ajourføring af dokumenter og vejledning af medarbejdere)
  • kan stå for koordination og tilmelding ved prøver: folkeskolens afgangsprøver, nationale tests og interne prøver.
Vallensbæk Kommune Vikariat som Servicekonsulent til Vallensbæk Kultur- & Borgerhus

Vallensbæk Kommune

Er du serviceminded og trives du i mødet med borgeren, så er du måske vores nye kollega i Vallensbæk Kultur- & Borgerhus.

Vallensbæk Kultur- & Borgerhus ligger i Center for Sundhed, Kultur og Fritid hvor der er højt til loftet, så du får rig mulighed for at udvikle dig i jobbet. Du får ansvar og mange forskellige opgaver. Du kommer til at arbejde med mange forskellige fagligheder, der ihærdigt arbejder med at skabe gode rammer og tilbud for kommunens borgere. Vi løber stærkt, samtidig med at vi har det sjovt.

Arbejdsområder for den nye servicekonsulent

  • At indgå i den daglige drift af Kultur- & Borgerhuset, hvor alle medarbejdere indgår i vagtordning og både skal kunne løse biblioteks- og borgerserviceopgaver.
  • Diverse driftsopgaver på bibliotek- og borgerserviceområdet
  • Afløsning i rådhusets reception til frokost, ved sygdom, ferie m.m.
Scandlines
Receptionist til Scandlines hovedkontor

Scandlines, København

Brænder du for at vise engagement og give vores gæster og egne medarbejdere den bedste service? Og trives du med at være ansvarlig for en bred vifte af både administrative og ad hoc-opgaver? Så er du formentlig vores nye receptionist.

Til vores moderne hovedkontor i København søger vi en energisk, serviceminded og pålidelig medarbejder, der har lyst til at være del af en professionel reception og være vores ansigt udadtil, når der modtages gæster. Stillingen er deltid 30-35 timer/ugen, og varetages som udgangspunkt med hjælp fra en anden kollega på deltid, idet receptionen ønskes bemandet i åbningstiden 7:30-17:00. Arbejdstidens fordeling aftales nærmere.

Scandlines
Poul Schmith/Kammeradvokaten
Sekretær

Poul Schmith/Kammeradvokaten, København

Trives du i en travl og varieret hverdag, hvor værdier som selvstændighed og høj faglighed vægtes højt? Så er det måske dig, vi mangler på vores hold.

Vi har meget at se til, og derfor søger vi en ny kollega, der i en travl og afvekslende hverdag kan hjælpe med at holde overblikket og være et koordinerende bindeled mellem de mange involverede både internt og eksternt.

De typiske opgaver vil være kvalitetssikring af dokumenter, herunder korrekturlæsning, tilretning og formatering af dokumenter, skabeloner og kontrakter, både i egne og i klienternes skabeloner – typisk i Word, koordinering og planlægning af møder og events, herunder kontakt med mødebooking, klienten og evt. andre eksterne, samt bistand til udarbejdelse af præsentationer i PowerPoint til fremvisning på events, hjælp ved voldgiftssager, klagesager for Klagenævnet for Udbud og retssager på minretssag.dk.

Poul Schmith/Kammeradvokaten
MatchMind Receptionist

MatchMind søger for Palle Mørch A/S i Aalborg

Har du lyst til at være ansigtet udadtil i receptionen og give kunder, samarbejdspartnere og kolleger den bedste service? - så er jobbet som Receptionist hos Palle Mørch måske noget for dig!

Palle Mørch A/S søger en dygtig og serviceminded Receptionist. Jobbet er fuld tid og et vikariat med henblik på fastansættelse.

Arbejdsopgaver

  • Besvare telefon og mail
  • Gennemse regnskaber
  • Tage imod gæster på kontoret
FOGH NISSEN Management CFO

FOGH NISSEN Management søger for Aalborg CSP i Aalborg

Projekter med grøn energi – solidt forretningsgrundlag med store internationale vækstmuligheder – store frihedsgrader og indflydelse

Stillingen som CFO i Aalborg CSP omfatter alt i det økonomiske og administrative område. Aalborg CSP er en projektvirksomhed, og du vil derfor også få en særdeles vigtig rolle i at understøtte ledelsen af projekterne.

Din hverdag vil være præget af nye udfordringer, hvor du starter på bar bund og derfra skal finde vej. Det skal du naturligvis trives med, og du skal også tro på, at du kan være med til at skabe værdi i netop det nye og i det udfordrende.

Du indgår i ledelsen med direktionen og de øvrige ledere. Du bliver en del af et miljø og en kultur, hvor udfordringerne er store, hvor der altid gås efter bolden, og hvor I sammen støtter og hjælper hinanden. Du kommer ind over alle områder af forretningen, og du motiveres af at skabe værdi med dine input og analyser.

Advokatfirmaet Lars Ulrich Advokatsekretær/Kontorassistent

Advokatfirmaet Lars Ulrich, Holbæk

Motiveres du af arbejdet med håndtering af personskadesager, familieret og privatretssager, og er du samtidig struktureret og grundig? Formår du derudover at holde hovedet koldt i en travl hverdag, hvor du i høj grad bruger dine kommunikative kompetencer? Så er det måske dig, vi leder efter.

Vi søger lige nu en advokatsekretær eller kontorassistent til vores kontor i Holbæk med tiltrædelse hurtigst muligt. Du kommer til at arbejde sammen med kontorets advokat og sekretær. Du vil som udgangspunkt komme til at beskæftige dig med sager inden for erstatningsret og familieret.

Curia Direktør til Agrio - investerings- og landbrugsselskab

Curia søger for Agrio ApS i Frederikshavn

Du fører an, når der skal eksekveres på planer og projekter for Agrio-konceptets fremtidige vækst og ekspansion – og du ønsker at være med til at gøre investering i landbrug mere tilgængeligt.

Som direktør i Agrio er du ansvarlig for virksomhedens samlede forretningsmæssige udvikling og performance. De centrale ansvarsområder er bl.a. konceptudvikling af Agrio-koncepter og udvikling/opstart af nye ”fonde” (Agrio 2, Agrio 3, osv.).

Du får direkte reference til bestyrelsen og får til opgave at sikre professionel og optimal eksekvering af de planer og projekter, som er besluttet i samråd hermed. Derudover vil du agere som sparringspartner til bestyrelsen, og har løbende til opgave at opstille business cases og scenarier.

Leoni Advokater
Advokatsekretær til afdeling i Aalborg

Leoni Advokater

Vi har travlt, og derfor søger Leoni Advokater en advokatsekretær til vores afdeling i Aalborg.

Leoni Advokater er en full-service advokatvirksomhed med kontorer i Viborg, Holstebro og Aalborg. Vi beskæftiger ca. 45 medarbejdere. Arbejdsstedet vil være på vores kontor i Aalborg. Få yderligere oplysninger om virksomheden på vores hjemmeside www.leoniadvokater.dk.

Der er tale om en fuldtidsstilling til udførelse af advokatsekretæropgaver i nært samarbejde med jurister og øvrige sekretærer i Aalborg-afdelingen. Arbejdet vil primært bestå i arbejdsopgaver inden for det erhvervsretlige område, men også meget gerne dødsbobehandling, konkursbehandling og tvangsauktioner. Vi tilpasser gerne de faglige emner efter den rette person, da vi er fleksible.

Leoni Advokater
Krifa Medlemskonsulent til juridisk team

Krifa

Vi starter et nyt team i vores kontaktcenter, og vi har brug for nye kolleger, som brænder for at vejlede medlemmer telefonisk om ansættelsesret og trivsel i arbejdslivet.

Som konsulent kommer du til at indgå i et spændende, dynamisk og effektivt kontaktcenter med ca. 100 medlemskonsulenter fordelt på 4 teams, hvoraf det ene bliver vores nystartede juridiske team. Vores vigtigste opgave er at give medlemmerne en oplevelse af god arbejdslyst i alle samtaler.

Vi tilbyder

  • Et job, hvor du er med til at skabe God Arbejdslyst for medlemmer og dine kolleger
  • Et job i et nystartet team, hvilket betyder, at du har mulighed for at præge teamets retning
  • Feedback, træning, udvikling og faglig sparring på højt niveau
ECCO Sko A/S
Office Manager

ECCO Sko A/S, Copenhagen

Our brand new Digital Hub is growing rapidly, and with an influx of new people, it is vital that the office operates as efficiently and enjoyably as possible – that’s why we need you. In return, we offer you a beautiful, modern workspace, great colleagues, and plenty of opportunities to expand your skillset, all within an industry-leading global company.

The Digital Hub is a key part of ECCO’s digital transformation. A few years ago, we were 10 people, today we are 40. As such, it is high time that we get everything fully organised – this is where you come in. Our bright, well-equipped offices in Carlsberg Byen are home to a diverse group of talented IT professionals, technical people, our directors and many others. You will ensure that the office is equipped as needed, make sure there is a welcoming atmosphere, and act as the first point of contact for colleagues and visitors in the office.

ECCO Sko A/S

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV