212 job matcher din søgning 212 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

PwC
Dashboard & Report Lead med forretningsforståelse hos PwC i Hellerup

PwC

Brænder du for at yde god forretningssupport og service, og motiveres du af at skabe værdi for dine kollegaer?

Vi søger en serviceminded kollega til at indgå i vores Salesforce Business Support team, hvor god support og forretningsforståelse er nøgleordene.

I tæt samarbejde med vores Salesforce Manager vil du være ansvarlig for design, udarbejdelse og vedligeholdelse af alle rapporter og Dashboards i Salesforce/Tableau CRM. Du får en afgørende rolle i at supportere forretningen i brugen af Salesforce rapportering i forhold til salg og relationsarbejde samt risk og compliance-processer.

PwC
Gem
Cic Operations Herning ApS
Service crew Hotel Herning

Cic Operations Herning ApS

Som vores servicemedarbejder er du ansigtet udadtil! Det er dig, gæsterne møder først, når du byder dem velkommen. Du er deres vært, når de bor hos os – og det er dig, der ønsker dem en fortsat god rejse, når de tager videre.

Du vil blive ansat på Hernings mest spændende og innovative hotelprojekt, hvor du får en unik mulighed for at være med helt fra starten. Aiden By Best Western Herning skal være fremtidens hotelprojekt, hvor ansatte, bæredygtighed og teknologi står øverst på dagsordenen.

Hotellet er ikke et traditionelt hotel, hvor du står bag receptionsdisken! Hos os vil du få en bred vifte af arbejdsopgaver, hvor din vigtigste opgave er at have gæsten i centrum. Vi er en arbejdsplads, der ønsker at tage branchens inkluderingsansvar alvorligt! Hvad du har lavet arbejdsmæssigt inden – og hvad dine fremtidsplaner er, er for os underordnet.

Cic Operations Herning ApS
Københavns Lufthavne A/S PA til ledelsessupport

Københavns Lufthavne A/S, Kastrup

Har du en ambitiøs administrativ profil med et ønske om at blive PA og supportere ledelsen i CPH? Er du nyuddannet kandidat med erfaring fra relevante studiejobs eller i dit første job og er klar til mere? Eller er du i dag PA, men ønsker at prøve kræfter i et nyt set-up?

Så søger vi en PA med stort overblik, højt humør og et udpræget servicegen samt interesse for administrative ledelsessupportopgaver.

I jobbet som PA bliver du et kritisk omdrejningspunkt for 4 forretningsdirektører i CPH's ledelse. Du vil få mange forskelligartede opgaver og samarbejde med hele organisationen samt få indblik i forretningen således, at du kan supportere effektivt på mangeartede opgaver.

Ploug Niemann Ledelsesrådgivning
Kontorleder til travlt, hyggeligt konsulenthus

Ploug Niemann Ledelsesrådgivning, København

Ploug Niemann Lederudvikling A/S søger en erfaren og kompetent kontorleder til projektledelse, økonomistyring og kundebetjening. Vi er et mindre konsulenthus med 25 års erfaring med rådgivning af ledere og lederteams.

Dine vigtigste opgaver bliver bl.a.:

  • Projektstyring fra tilbud over projektplan over planlægning/koordinering til fakturering.
  • PA-opgaver for husets konsulenter, fx kalenderstyring, booking af transport og indkvartering mv.
  • Økonomistyring, herunder budgetlægning og -opfølgning, betalinger og bogføring.
Ploug Niemann Ledelsesrådgivning
Novozymes A/S Strategy Manager – Advanced Protein Solutions, Kgs. Lyngby

Novozymes A/S

Advanced Protein Solutions is a Strategic Opportunity Area (SOA) at Novozymes. To achieve our ambition to make the switch to a more sustainable diet effortless, healthy and tasty, we are developing innovative protein ingredients for the food and beverage industry.

The role covers both strategic implementation, innovation portfolio management as well as financial aspects. A wide responsibility range and a great opportunity for learning and development. In this role you’ll make an impact by:

  • Leading and manage continuous implementation and execution of the SOAs strategy and must-win-battles
  • Oversee the portfolio of ongoing & future initiatives and support new product development by driving key project management activities such as project timelines, milestones, and status overviews of the SOA innovation project portfolio
SOS International A/S
Gennemslagskraftig kollega til sikring af stabile services i SOS International

SOS International A/S, Frederiksberg

Har du lyst til at sikre at vi har de processer og værktøjer der skal til for at sikre at de nordiske borgere vi hjælper, altid får den service de har brug for? Også i uventede situationer.

Du kommer i stillingen til at skulle analysere, facilitere og supportere 3 forretningsområder og vores IT- afdeling i kontinuerlig udvikling af beredskabsplaner, test-setup etc. Det er derfor vigtigt, at du hurtigt kan sætte dig ind i andre fagområders behov samt tør at udfordre og finde de gode løsninger.

Du kommer til at beskæftige dig med følgende opgaver

  • Koordinere indsatser og forventninger mellem forretningsenheder og IT
  • Etablere tværorganisatoriske koncepter for Business Continuity Management
  • Planlægge, afholde og følge op på beredskabs test og øvelser
SOS International A/S
Gem
Nykredit
Leveranceleder til Realkreditområdet

Nykredit, København

Har du erfaring med udvikling og ledelse? Brænder du for at være en ledende og drivende kraft i en agil udviklingsorganisation, hvor du får et stort ansvar og mulighed for at udvikle dig selv og dine kompetencer? Og motiverer det dig at drive udviklingsopgaver, der er afgørende for, at Nykredit og Totalkredit kan realisere sin strategi? Så er dette job måske noget for dig.

Som leveranceleder i DCI vil du have et end-to-end leveranceansvar for en række udviklingsinitiativer og med ansvar for flere agile udviklingsteams. Området spænder over nyudvikling, videreudvikling og forvaltning af eksisterende realkreditløsninger i Nykredit koncernen. Leverancestrømmen er bundet tæt op på Nykredits forretnings strategiske mål på realkredit.

Nykredit
Gem
Sydbank
Områdeassistent/PA for områdedirektør til Sydbank i Område Sjælland

Sydbank

Vil du være en væsentlig aktør i et af Sydbanks vækstområder med mange spændende tiltag, så er chancen her nu. Vi søger en områdeassistent, som skal fungere som personlig assistent (PA) for områdedirektør Jesper Lund Wimmer.

Som områdeassistent skal du bevare overblikket i en travl hverdag, have styr på detaljerne og holde orden på tingene. Vi søger derfor en ansvarsbevidst, selvstændig og serviceminded kollega, som kan indgå i et tæt og fortroligt samarbejde med områdedirektøren – og være koordinator og ansvarlig for en række væsentlige opgaver i vores dynamiske og velfungerende område.

I Sydbank har vi fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Bare bank - helt enkelt. Vi tror det er en af hovedårsagerne til, at vi har nogle af de mest tilfredse medarbejdere og kunder i branchen.

Sydbank
Teknologisk Institut
Konsulent med produkt og idé i fokus til Startup Hub

Teknologisk Institut, Taastrup

Er du skarp inden for innovation, produktudvikling og entreprenørskab? Har du evnerne til at forstå en idé og rådgive inden for forretnings- og produktudvikling? Har du samtidig en stærk bæredygtig profil? Så vil vi glæde os til at modtage din ansøgning.

Se video om Teknologisk Institut som arbejdsplads

I denne stilling får du en unik mulighed for at hjælpe iværksættere og opfindere i mål med deres idéer og skabe nye bæredygtige virksomheder, der overlever. Du får samtidig en vekslende hverdag med forskellige arbejdsopgaver og en stor grad af selvstændighed.

Når iværksættere og opfindere kommer til os, er det din rolle at forstå deres idé og give dem den rette rådgivning, så de kan komme videre. Det betyder bl.a., at du hjælper med at prioritere og sætte retning, skabe de rette forbindelser og råde om forretningsudvikling.

Teknologisk Institut
Alm. Brand
Performance manager til at drive forretningsindsigt og skabe en datadrevet kultur

Alm. Brand, København

Brænder du for at analysere data og skabe indsigter, så vi hele tiden kan forbedre os? Måske har vi jobbet for dig! Vi søger en Performance Manager der kan drive rapportering og performance management, og samtidig har lyst til at være med på en af de største transformationsrejser i den finansielle sektor.

Vi er pt. På en af de største transformationsrejser i den finansielle sektor i Danmark, efter Alm. Brands opkøb af Codan, hvor vi nu arbejder mod at få fuldt, integreret de to virksomheder og er blevet det 2. største forsikringsselskab i Danmark. Som Performance Manager bliver det dit ansvar at sikre link mellem strategi og eksekvering ved at drive og implementere performance mgmt. Du skal skabe datadrevne indsigter, på tværs af koncern performance, drift, agil effektivitet mv. samt spille en afgørende rolle i hvordan vi skal drive performance mgmt.

Alm. Brand
SVITZER
Transformation Partner

SVITZER, Copenhagen

My name is Sabrina Weymiens and I am Head of Transformation in Svitzer. I am looking for a new Transformation Partner to make our new strategy come to life driving an integrated cultural and business transformation. Our vision is “leading sustainable marine services – innovating with and for people, customers and communities.”

In this role, you will orchestrate the operating system for the transformation. You will facilitate the collaboration and progress between all workstream owners of the transformation. You will organize the drumbeat for the governance and ensure we have the right reporting in place to know how much impact we are creating towards the transformation goals, and where we need to adjust our approach to transform. It is a fluid role that requires you to be such an awesome project/program manager that your colleagues don’t even see it is project management.

SVITZER
ATP
Sektionschef til forretningsudvikling i Arbejdsmarkedets Erhvervssikring

ATP, Hillerød

Trives du i rollen som personaleleder? Kender du til mekanismerne i agil- og traditionel udvikling samt de krav, det stiller til dig som leder?

I AES Forretningsudvikling søger vi dig, som har erfaring med personaleledelse og kompetenceudvikling af medarbejdere. Dig, der motiverer andre til at gøre deres bedste og professionelt kan lede igennem forandringer.

AES Forretningsudvikling er organiseret i et Agile Release Train (ART). I ART’en driver vi en omfattende digitalisering og forandring af arbejdsprocesser og –opgaver samt et Ordningscenter, som understøtter AES med opgaver vedrørende BI-rapportering, analyser, kundeindsigter og juridiske opgaver vedrørende GDPR mv.

ATP
Nobis Hotel Copenhagen ApS Receptionists – Full time and Oncallers

Nobis Hotel Copenhagen ApS

We are currently looking for a 37-hour full-time receptionist as well as oncallers at Nobis Hotel Copenhagen.

Nobis Hotel Copenhagen is a luxury hotel in a prime location next to Tivoli Garden, Copenhagen Central Station and only a 5-minute walk from Rådhuspladsen. We are located in the beautiful and classical building that formerly housed the Danish Conservatory of Music, but now full of Scandinavian design and architecture. We strive to offer modern luxury with personal care and a sense of quality while aiming for our guests to sense a high focus on the smallest details. What we offer:

  • An exciting and challenging work environment in which we strive and focus on motivating each other on a daily basis
  • A chance to work with a team that takes professional pride in our work
  • Good opportunities to work in one of Scandinavia's leading family-run hotel and restaurant groups
Accura Advokatpartnerselskab
Mødevært(inde) til stor advokatvirksomhed i Hellerup

Accura Advokatpartnerselskab

Har du øje for detaljen og brænder du for service med stort S? Har du mod på at være med til at få vores moderne og travle mødecenter til at fungere? Så er du måske vores nye mødevært(inde).

Se video om Accura Advokatpartnerselskab som arbejdsplads

Sammen med vores øvrige serviceteam skal du medvirke til at yde en formidabel service til vores gæster og kolleger i huset og til at løse de mange opgaver, der kræves for at holde et stort og travlt advokathus kørende.

Som vært(inde) i vores mødecenter er det dig, der i tæt samarbejde med receptionen, har overblikket over samtlige møder, vi afholder i huset, og er den udførende ift. forplejning, opdækning, afrydning og opvask. Du vil naturligvis få den nødvendige hjælp på travle dage fra vores fantastiske office supportere.

Accura Advokatpartnerselskab
British Embassy Copenhagen Senior Trade Specialist - Digital and Industrial Sectors

British Embassy Copenhagen

Would you like to help Scotland discover and develop export opportunities within the digital and technology sectors in the Nordic countries?

Right now, we are looking for a Senior Trade specialist to join our Nordic team.

If you love working with technology and enjoy being at the forefront of aligning emerging technologies with economic opportunities, then this may be the right opening for you.

You will work on building Scotland’s reputation and reach within digital and industrial tech across the Nordic region with a special focus on the space, financial and digitalisation sectors.

You will be responsible for developing strategic relationships that increase Scottish exports and provide market insights into the Nordic economies.

Psykiatrifonden Stærk bogholder og receptionist til NGO

Psykiatrifonden, København

Er du en haj til bogføring? Elsker du kundeservice og orden i sagerne? Er du imødekommende, og hjælper du gerne på kryds og tværs i organisationen?

Dine primære arbejdsopgaver vil dels være daglig bogføring og dels at betjene kunder, kursusdeltagere, samarbejdspartnere og støttemedlemmer. To dage om ugen vil du også være i vores reception og tage imod henvendelser på mail, i telefon og ved fysisk fremmøde.

Herudover kommer dine arbejdsopgaver bl.a. til at være:

  • Ansvar for udsendelse af fakturaer i organisationen med elektronisk fremsendelse gennem Z-Invoice og efterfølgende kontrol og bogføring.
  • Administration af forskellige betalingskanaler som bl.a. MasterCard og MobilePay samt afstemning af kreditorer.
  • Bogføring af salg fra webshop, afstemning af debitorer og bank samt andre forefaldende regnskabs- og bogholderiopgaver.
Esbjerg Kommune
Skolesekretær søges til Specialundervisningscentret Præstegårdsskolen, Urban C

Esbjerg Kommune

Urbanskolen søger snarest muligt, senest pr. 1. december 2022, en skolesekretær til en fast stilling er på 35 timer, med primær tilknytning til Specialundervisningscentret Præstegårdsskolen, Urban C.

Urbanskolen er en ambitiøs skole karakteriseret ved masser af energi, stort engagement og lyst til udvikling. Skolen har et tæt samarbejde med de lokale foreninger og andre, der gerne vil samarbejde med os i lokalområdet, samt skoletjenestens tilbud. Afdelingerne har tradition for et højt fagligt niveau og for at arbejde med det fælles ansvar i forhold til miljø og kultur.

Du kan forvente, at

  • møde glade og forventningsfulde kolleger, elever og forældre
  • få et spændende og alsidigt job med kompetente og arbejdsomme kollegaer
  • få kollegaer der er anerkendende, åbne og ærlige over for hinanden
WellPerform ApS
Executive Assistant

WellPerform ApS, Holte

An exciting new opportunity has arisen for an Executive Assistant to join the team at our head office in Holte, Denmark to support our two Directors and to provide remote support to our offices in Esbjerg and the Netherlands.

At WellPerform we look after our employees and can offer an attractive informal work environment with flexible working hours for the right person.

Key Responsibilities

  • Providing high-level administrative support and assistance to the Management team and other staff as required
  • Managing the diaries of senior staff to ensure that there are no double bookings and highlight priority meetings. Structuring each week so that adequate time is given to focus on the most urgent tasks
  • Scheduling and attending meetings as required, taking notes and recording minutes for distribution
CASA
Direktionsassistent

CASA, Søborg

Trives du i en organisation hvor du skal have mange bolde i luften, varetage mangeartede administrative opgaver og samtidig være serviceorienteret, så se med her:

Du vil skulle arbejde selvstændigt med at varetage betjening af bestyrelsen, direktionen og lederteamet. Det er forventet, at du koordinerer og følger op på de opgaver, som iværksættes i organisationen, eksekverer bestyrelsens, direktionens og lederteamets beslutninger og indgår som ressourceperson i de opgaver der kommer herfra. Du vil referere til Direktøren for strategi og forretningsudvikling.

Stillingen giver en bred berøringsflade med organisationen, hvorfor det er centralt, at du kan kommunikere og samarbejde med kolleger på tværs af hele organisationen

CASA
KPMG P/S
ESG reporting specialist

KPMG P/S, Copenhagen

Do you want to support companies creating strategic advantages through ESG reporting? And do you have a proficiency in navigating in an ever-changing landscape of regulation? Then you could be the colleague we are looking for to strengthen our team of ESG reporting specialists.

In KPMG Reporting & Accounting Advisory Services we bring innovative knowledge and competencies together to offer valuable solutions that fully strengthen a company’s position in a global competition for resources.

In all its simplicity, our services are centered around a single uniform principle: to ensure that reliable financial and non-financial information is communicated timely and effectively to the right stakeholders, in a way that emphasize the investment story in the company to attract resources, while compliance is ensured with all regulatory requirements and frameworks.

KPMG P/S

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV