452 job matcher din søgning 452 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Odense Hospital Project Team Joint Venture I/S Intern for Technical Office

Odense Hospital Project Team Joint Venture I/S

The task and responsibilities:

  • Follow the Document Management process (between OHPT Departments and between OHPT and Subcontractors)
  • Keep the evidence of the Document management procedure and process together with me and my colleague
  • Update the Design Plans/Drawings List
Gem
Lån & Spar Bank
Finansbachelor-praktikant til Rådgivningscenter Aalborg

Lån & Spar Bank, Aalborg

Er du fyldt med god energi? Og ser du muligheder frem for begrænsninger? Så er stillingen som finansbachelor-praktikant, hos Lån og Spar Bank, det rette for dig.

Som praktikant vil du efter oplæring få selvstændige opgaver, hvor du vil få mulighed for at blive udfordret; vi ved af erfaring, at praktikanter ved os har prøvet markant mere selv, når de kommer retur, end ved sammenlignelige banker.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Hjælpe med at tage telefoner, besvare beskeder og tage imod kunder
  • Ringe på leads vedr. potentielle nye kunder
  • Deltage i studiemesser og andre events
Lån & Spar Bank
Grundfos A/S Communications intern in the fall 22 - join SafeWater, Grundfos

Grundfos A/S, Bjerringbro

Are you excited about telling stories that matter in a global environment where we pioneer water solutions? Are you looking for an internship in the fall 2022? And are you interested in turning your theoretical toolbox into practical experience? Then kick-start your career in SafeWater, Grundfos.

As an intern in SafeWater, Grundfos, you will get to work with both internal, external and marketing communications. You will become a fully integrated part of the team, be assigned a mentor and get the opportunity to build your network. Besides ad hoc tasks, you will work with independent assignments in strategically significant areas.

Røde Kors Hjemmet i Sorø Dynamisk og serviceminded administrativ medarbejder med godt overblik

Røde Kors Hjemmet i Sorø

Vi søger en administrativ medarbejder, der i tæt samarbejde med ledelsen og øvrige kollegaer kan understøtte og bidrage til en god struktur og effektive arbejdsgange.

Vi er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Sorø Kommune, som vi har et tæt samarbejde med. Vi har 61 lejligheder og et opholdssted med syv lejligheder for voksne, som har særligt behov for pædagogisk støtte. Vi er ca. 70 medarbejdere - ufaglærte, SSH’ere, SSA’ere, sygeplejersker, udviklingssygeplejerske, pædagoger, køkkenpersonale, husassistenter, teknisk servicepersonale, teamledere og centerleder. Vi vægter det daglige arbejdsmiljø højt – i fællesskabet og sammen kan vi gøre mere. Vi tilbyder:

  • en meget afvekslende og dynamisk hverdag
  • et arbejdsmiljø med højt til loftet og godt humør
  • udfordrende og mangfoldige arbejdsopgaver
Morsø Kommune Ansvarsfuld borgmester- og direktionssekretær med overblik og ordenssans

Morsø Kommune, Nykøbing Mors

Kunne du tænke dig at arbejde i en helt central nøgleposition for især borgmester, kommunaldirektør, direktion og kommunalbestyrelse på den skønne Limfjordsø Mors? Kan du sikre struktur, holde det store overblik og løse en bred vifte af administrative opgaver?

Hvis du kan svare ja til overstående, så vil du trives som en fisk i vandet som borgmester- og direktionssekretær i Sekretariatet i Morsø Kommune.

Vi løser mange forskellige opgaver for hele kommunen og primært med fokus på at betjene det politiske system og direktionen. Vi arbejder fokuseret, men nyder også at få en god snak og et godt grin.

Det er en fast stilling på 37 timer. Du bliver en vigtig del af en fleksibel arbejdsplads, der bygger på nærhed og fællesskab.

GEA Process Engineering A/S
Service Management Assistant

GEA Process Engineering A/S, Søborg

Se video om GEA Process Engineering A/S som arbejdsplads

“Lige nu har vi fokus på et internt træningsprogram, som vi gerne vil have ud at leve, og det kan du tage teten på. Jeg tænker, at det er en god mulighed for dig, der elsker administrative opgaver, men som også gerne vil prøve at udvikle og lede et projekt i trygge rammer med dygtige projektledere omkring dig,” fortæller din nye leder Senior Director Samir Maali.

Du rapporterer direkte til vores Senior Director – Samir Maali – men supporterer hele Global Service Center, heriblandt vores projektteams, med fx:

  • projektadministration – du opretter projekter i vores ERP-system og følger op for at sikre, at alle projektdeltagere har adgang til opdateret information om deadlines osv.
  • videndeling på tværs af teams og afdelinger, i og uden for Global Service Center
  • koordinering, udvikling og implementering af træningsaktiviteter
GEA Process Engineering A/S
Andel Holding A/S
2 PA'er til proaktivt koncernsekretariat

Andel Holding A/S, Svinninge

Andel Holding A/S

Kunne du tænke dig at blive en del af et stort og professionelt koncernsekretariat i Andel, hvor du bliver en uundværlig støtte for vores direktører?

I løbet af din hverdag vil du blandt andet:

  • få ansvar for kalenderstyring og -koordinering for 1-2 direktører
  • foretage praktisk planlægning af og indkaldelse til både fysiske møder og live events
  • fremstille dagsordener og andre materialer til møder, herunder skrive sagsfremstillinger, fremstille bilag m.m.

SEAS-NVE er blevet Andel. Se mere her.

Andel Holding A/S
Salling Group Praktikant til SoMe og Online Marketing i Commercial Nonfood

Salling Group, Brabrand

Søger du en spændende og udfordrende praktikplads til dit næste semester? Og ønsker du at få erfaring indenfor sociale medier, samt blive en del af en stor international virksomhed? Så har du nu chancen for at blive en del af Commercial hos Salling Group.

Du vil få din daglige gang på vores hovedkontor i Århus, sammen med en masse andre passionerede og fagligt dygtige medarbejdere. Du bliver en del af Commercial Nonfood og Textile, som består af 220 kollegaer arbejdende i 3 forskellige afdelinger. Vi spænder tilsammen over en meget bred produktportefølje indenfor Home & Leisure, Electronics & Garden samt Textile.

Gennem praktikforløbet får du indsigt i kompleksiteten af de opgaver, der skal løses i en professionel retail-organisation, samt en unik mulighed for at opbygge et stærkt, professionelt netværk til gavn for din fremtidige karriere, herunder styrkelse af excel og projektledelse.

IPSOS A/S
Internship - Marketing/Kommunikation

IPSOS A/S, København

Du kan ansøge om at være en del af Ipsos Danmarks praktikprogram fra januar 2023, hvis du ønsker at arbejde med online markedsføring og sociale medier i analysebranchen.

Du kommer til at arbejde i et dynamisk, ambitiøst og internationalt miljø på vores kontor i centrum af København, hvor hver arbejdsdag er forskellig, men humoristisk sans er almindelig praksis.

Som praktikant bliver du en del af et af vores lille marketingafdeling på 2 medarbejdere, der arbejder med hjemmeside, sociale medier, online annoncering og meget mere. Her vil det være dit ansvar at holde vores hjemmeside opdateret, hjælpe med at producere indhold og holde styr på diverse projekter.

IPSOS A/S
Rødovre Gymnasium Administrativ medarbejder

Rødovre Gymnasium

Rødovre Gymnasium søger en sekretariatsmedarbejder, der skal indgå i vores team af administrativt personale, som tilsammen servicerer elever, ansatte og ledelse med diverse opgaver.

Arbejdet foregår i en vekslende og til tider hektisk hverdag, hvor mange henvender sig til sekretariatet med stort og småt, og hvor henvendelserne og udfordringerne kan stå i kø og dukke op uden varsel.

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. bestå i:

  • Receptionist- og serviceopgaver i forhold til løbende henvendelser til skolen såvel personlige som elektronisk af både intern og ekstern karakter.
  • Studie- og elevadministrative opgaver: løbende ajourføring af elevdata samt kommunikation med SU og SPS-ordningerne i samarbejde med studievejlederne og ledelsen.
Innovationsfonden
Praktikant til Innovationsfondens data- og analyseteam

Innovationsfonden, Aarhus

Er du studerende på en videregående uddannelse, og drømmer du om at prøve din viden fra studierne af i praksis? Har du evner og interesse inden for databehandling og kvantitativ analyse, og kunne du tænke dig at få et indblik i, hvordan man kan højne kvaliteten i den offentlige forvaltning ved brug af data? Så har vi praktikstillingen til dig.

I Innovationsfonden arbejder vi hver dag med at skabe de bedst mulige rammer for landets iværksættere, forskere og virksomheder, så de kan bringe Danmark fremad.

Du vil som praktikant blive tilknyttet Administrative Services, der varetager økonomi- og administrationsdelen af fondens projekter. Du vil indgå i afdelingens data- og analyseteam, som med udgangspunkt i fondens egne data understøtter og supporterer øvrige afdelingers opgaveløsning. Vi arbejder kontinuerligt på at optimere fondens datamæssige infrastruktur.

Innovationsfonden
Ballerup Kommune Skolesekretær til Skovlunde Skole

Ballerup Kommune

Vikariat fra 1. november 2022 til 31. oktober 2023 på 37 timer

Skovlunde Skole bygger på tolerance, trivsel og fællesskab. Både fagligt og menneskeligt har vi høje ambitioner og vi har fokus på, at alle tager ansvar for den skole, vi er sammen om.

Vi kan tilbyde et spændende, udfordrende og selvstændigt job i en administration, der har fokus på serviceniveauet af alle brugere. Et stærkt fagligt team, med gode sparringsmuligheder. Vil du være en del af det administrative team på Skovlunde Skole og vil du bidrage til at skabe synlige succeser for skolen, så glæder vi os til at høre fra dig.

Dine opgaver

  • Løn- og personaleadministration
  • Trio – opgaveoversigter og løbende skemaændringer
  • Betjening af henvendelser i administrationen

ADP – Associated Danish Ports A/S
Sekretariatschef

ADP – Associated Danish Ports A/S, Fredericia

Motiveres du af at understøtte og fungere som sparringspartner for topledelsen i en organisation, og vil du gerne bidrage til håndtering af opgaver med stor variation, både på det taktiske og operationelle niveau? Så er du måske vores nye sekretariatschef, som vi søger til ADP A/S.

Som sekretariatschef er din primære opgave at understøtte Direktionen i alle sine gøremål. Dette betyder, at du både kommer til at spille en central rolle i at betjene Direktionen i forhold til forberedelse af diverse møder, dialoger, materiale mv. men også sørge for mange praktiske opgaver som kalenderstyring, koordineringsopgaver mv. Herudover kommer du også til at betjene ADP’s Bestyrelse.

ADP – Associated Danish Ports A/S
Apollo Fitness Salgs- og eventkoordinator

Apollo Fitness, Vejle

Vi søger en dygtig salgs- og eventkoordinator, der får ansvaret for udvikling af salg og service i receptionen samt events og SoMe.

Apollo Fitness er et af Vejles foretrukne fitnesscentre, som udover at fokusere på professionel og kompetent vejledning i din daglige træning har en mission om at være et center, hvor alle føler sig velkomne.

Du bliver koordinator på vores kampagner og øvrige events og formår at planlægge og gennemføre disse fra start til slut. Derudover bliver dine primære arbejdsopgaver:

  • Betjening af medlemmer og gæster – herunder at sikre, at alle føler sig velkomne
  • Koordinering af og sparring omkring events
  • Salg og mersalg af træningsforløb, medlemskaber, produkter o.l.
Lystrup Menighedsråd Sognesekretær/kordegn til Lystrup og Elev kirker, Aarhus Nordre Provsti

Lystrup Menighedsråd

Vi søger en medarbejder, der i et tæt samarbejde med præster, øvrige ansatte og menighedsråd skal varetage de mange forskellige typer af kirkelige- og administrative opgaver ved Lystrup og Elev kirker.

Du skal betjene kirkekontoret i Lystrup og sognenes borgere, varetage administrative opgaver for både menighedsråd og præster, herunder også personregistrering. Du har styr på kalenderen og anvise regninger og håndtere lønbilag.

Vi forventer, at du har interesse i kirkeligt arbejde, er ansvarsfuld og i stand til at planlægge og strukturere arbejdet selvstændigt. Du er udadvendt, tålmodig og hjælpsom i mødet med menighedsråd, præster og borgere, og du kan håndtere mange forskelligartede opgaver og fortrolige oplysninger.

RSM Danmark Statsautoriseret Revisionspartnerselskab Kompetent og engageret sekretær

RSM Danmark Statsautoriseret Revisionspartnerselskab, Fredericia

Til vores kontor i Fredericia søger vi en serviceminded sekretær. Som sekretær har du en stor og synlig rolle i vores dagligdag og arbejder i tæt kontakt med både kollegaer, kunder samt partnere i afdelingen.

Stillingen er på 20-25 timer ugentlig.

Dine opgaver vil primært være indenfor administration og kommunikation og vil bl.a. omfatte:

  • Kundebetjening fysisk, på telefon og mail
  • Oprette og vedligeholde kundeoplysninger
  • Indberetning af årsrapporter til Erhvervsstyrelsen
  • Ansvar for praktiske forhold på kontoret
  • Sekretæropgaver for partnerne
FUGL LEONHARDT Konference- & salgskoordinator

FUGL LEONHARDT søger for IDA Conference i København

I denne vigtige rolle er du vores ansigt udadtil; du er i kontakt med vores gæster i løbet af dagen både face-to-face, i telefonen og pr. mail. Du tager rundvisninger for eksisterende og potentielle gæster med efterfølgende opfølgning.

Du kommer med lignende erfaring og forstår vigtigheden af at være både struktureret, detalje- og salgsorienteret. Du er en god kommunikator både mod gæster, samarbejdspartnere og kollegaer. Du motiveres af salget og får med et smil ordren i hus, ligesom du værdsætter og vedligeholder relationer.

Opgaver der ligger i rollen;

  • professionel modtagelse af gæster til IDA Conference og IDA
  • værtskab og løbende information til husets mange gæster
  • salg og booking af vores faciliteter primært til møder, konferencer og private fester
Lån & Spar Bank
Finansbachelor-praktikant til Rådgivningscenter i Aarhus

Lån & Spar Bank

Er du glad og positiv? Og har lyst til at lære nyt og snakke med kunder? Så er stillingen som finansbachelor-praktikant, hos Lån og Spar Bank, det rette for dig.

Som praktikant vil du i starten følge en eksisterende rådgiver ved deltagelse i møder og arbejdsopgaver. Derefter vil du få selvstændige opgaver, hvor du vil få mulighed for at blive udfordret; vi ved af erfaring, at praktikanter ved os har prøvet markant mere selv, når de kommer retur, end ved sammenlignelige banker. Du får et meget variereret praktikophold, som du selv kan være med til at præge.

Lån & Spar Bank
TREFOR
Maskinmesterpraktikant i TREFOR Vand

TREFOR, Kolding

Læser du til maskinmester, og kunne du tænke dig at beskæftige dig med rent drikkevand i din bachelor-praktikperiode? Hos TREFOR Vand har du mulighed for at arbejde med en bred palet af opgaver, der relaterer sig til rent vand lige fra indvinding over vandbehandling til distribution.

Hos TREFOR Vand er der mulighed for at beskæftige sig med mange forskelligartede opgaver. Vi udfører løbende udviklings- og driftsoptimeringsprojekter indenfor energioptimering, vandbehandling, slamhåndtering, IT-støttesystemer og BI/AI systemer, ligesom vi har en ambition om at være teknologiførende indenfor vores branche.

TREFOR
Topsoe Laborantelever / trainees

Topsoe, Kgs. Lyngby

Du kommer til at arbejde sammen med erfarne kolleger i et internationalt miljø med en uformel omgangstone. Videndeling og sparring med kollegerne er afgørende for, at vi hver eneste dag kan levere den høje kvalitet af både katalysatorer og resultater, som vi står for.

Der er mangeartede opgaver forbundet med at udfylde rollen som laborantpraktikant, og vi forventer, at du er omstillingsparat og klar til at løse udfordringer såvel de planlagte som dem, der opstår, når prioriteringer må ændres.

Praktiktiden er på i alt 12 måneder, hvoraf to måneder bruges på det afsluttende eksamensprojekt.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV