418 job matcher din søgning 418 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Snedkermester Arne Pedersen A/S
HR/Lønansvarlig

Snedkermester Arne Pedersen A/S, Greve

Har du flair for løn og IT-systemer og kan du lide at omgås mange mennesker? Vil du arbejde i en travl og spændende virksomhed, som kan tilbyde et job, hvor opgaverne er meget afvekslende?

Med reference til økonomidirektøren får du et bredt ansvar for administration af timelønnede medarbejdere, tidsregistrering, ferie- og fraværsadministration, forståelse for overenskomster og lignende områder.

Arne Pedersen A/S er en arbejdsplads, hvor alle løfter i flok og tager ansvar. Vi arbejder i et travlt miljø, hvor der lægges vægt på medarbejdertrivsel.

Dine daglige opgaver bliver bl.a:

  • Lønadministration for ca. 170 timelønnede medarbejdere
  • Afvikling af lønkørsel hver 2. uge
  • Sikre at vores lønudbetalinger følger overenskomsten
Snedkermester Arne Pedersen A/S
Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Erfaren og smilende receptionist

Udviklingsselskabet By & Havn I/S, København

Kunne du tænke dig et arbejde, hvor din service og dit smil kan ses i hele vores organisation? Og har du administrative evner? Hvis ja, så har By & Havn jobbet til dig.

Se video om Udviklingsselskabet By & Havn I/S som arbejdsplads

Du bliver i det nyoprettede job som By & Havns receptionist en vigtig del af Intern Service, som står for driften af By & Havns reception og kantine. Intern service består p.t. af 4 kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen.

Vi har fokus på at løfte i flok og løser opgaver som bl.a. modtagelse af gæster, mødeopdækning, bestilling af kontorartikler, interne receptioner og mærkedage samt koordinering af interne opgaver.

Du vil herudover skulle varetage daglige opgaver i receptionen samt administrative opgaver.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Jobindex
Direktionssekretær/PA – hjælp os med at fremme den grønne omstilling

Jobindex søger for Green Power Denmark

Kunne du tænke dig at være helt tæt på ledelsen i en medlemsorganisation, der arbejder for at sikre en grøn omstilling af Danmark til gavn for alle?

Så bliv en del af Green Power Denmark. Her får du ansvar for de administrative opgaver for vores 2 viceadministrerende direktører.

”Fordi vi arbejder med den grønne omstilling, befinder vi os i kernen af nogle af de store politiske sager, der kører i Danmark lige nu.”
– Viceadministrerende direktør Mette Rose Skaksen.

Nysgerrig? Læs mere om jobbet her.

Jobindex
Vallensbæk Kommune Klinikassistent med styr på administration søges til Vallensbæk Kommunale tandpleje 37 timer pr uge

Vallensbæk Kommune

Er du rigtig god til at holde styr på mange bolde?

I Tandplejen i Vallensbæk får du en spændende og varieret arbejdsdag med en god blanding af både planlagte og uforudsete opgaver.

Din primære funktion er at tage vare på en stribe af tandplejen forskellige administrative opgaver, og også kunne træde til ved stolen og passe telefonen, når der er brug for dette.

Der bliver rig mulighed for at udvikle stillingen ud fra det, du er god til.

Jobbet er på 37 timer om ugen med start senest 1. december 2022.

Sagro I/S
HR- og ledelsesrådgiver

Sagro I/S, Herning og Holstebro

Brænder du for kundekontakten og at hjælpe landmænd og deres ledere med deres HR-processer?

Som HR- og ledelsesrådgiver hos SAGRO kan du med stor selvstændighed planlægge din hverdag, så du får en varieret, udfordrende og motiverende hverdag, hvor du yder sparring og rådgivning til vores kunder. En hverdag hvor du, med afsæt i strategien for bedriften og lederprofilens forudsætninger, bidrager til både at løfte ledere og medarbejdere og dermed også bidrager til vores kunders succes med at drive forretning.

Sagro I/S
Slots- og Kulturstyrelsen
Personaleadministrativ medarbejder til Koncern HR

Slots- og Kulturstyrelsen, København

Har du flair for kontraktstyring- og personaleadministration

Har du lyst til at blive en del af et stærkt og ambitiøst Koncern HR og være med til at løse opgaver inden for administration og sagsbehandling? Er du vores nye kollega?

Koncern HR er organiseret i et administrativt team og et partnerteam, der samarbejder tæt med chefer og teamledere i Slots- og Kulturstyrelsen. Vi varetager også administrative HR-opgaver for Kulturministeriets departement og fører tilsyn med og rådgiver institutionerne under Kulturministeriet.

Dine primære arbejdsopgaver vil være rekruttering fra A-Z samt tilsyn med service og styring af vores Facility Management-kontrakter. Desuden vil andre opgaver inden for personaleadministration falde i din hat alt efter dine kompetencer og interesser.

Slots- og Kulturstyrelsen
SOSU Østjylland
Direktionssekretær

SOSU Østjylland, Aarhus

Som direktionssekretær for SOSU Østjyllands direktør og chefgruppe får du en helt særlig rolle tæt på de strategiske beslutningsprocesser. Du får indblik i det ledelsesmæssige samarbejde og i de overvejelser, der ligger bag prioriteringer og organisatoriske tiltag.

Både direktør og chefer indgår i en lang række netværk og fora med eksterne samarbejdspartnere fra kommuner, region, uddannelsesinstitutioner, faglige organisationer m.v. og du får en meget vigtig funktion med at planlægge og forberede møderne. Derudover indgår du i et tæt samarbejde med din kollega i direktionssekretariatet om at sekretariatsbetjene SOSU Østjyllands bestyrelse, lokale uddannelsesudvalg, samarbejdsudvalg og ledermøder og -seminarer.

SOSU Østjylland
Maersk Training A/S
Transformation Analyst

Maersk Training A/S

Are you our new Transformation Analyst?

Your role will revolve around support and enablement of the many stakeholders who are driving our transformation. That means you will be part of multiple workstreams that feed into our overall transformation goal.

“It’s a very varied role where you often take the initiative and step in where you’re needed. Your job will evolve as we continue to implement our strategy, and you’ll join us at an exciting time in a rapidly changing business.” – Lionel.

Maersk Training A/S
Foodjob Nordic
HR Business Partner

Foodjob Nordic søger for AAK Denmark A/S i Aarhus

Implement HR best practice in an ambitious organization…

Reporting to the HR Manager, you will provide support for the business in line with the specialist HR functions and HR policies and strategies. The function includes both development and operational HR within the following areas:

Se video om AAK Denmark A/S som arbejdsplads

  • Recruitment – you collaborate with hiring managers to shortlist and interview candidates and provide expert selection support.
  • Performance - annual employee potential review process including working collaboratively with stakeholders to develop robust succession plans.
  • Compensation - coordinating performance review and salary planning process.
Foodjob Nordic
Sirva ApS Senior Immigration Consultant

Sirva ApS, Hvidovre

As a Senior Immigration Specialist, you will ensure compliance with the legal situation in the respective countries regarding visa procedures and work recording, coordinate solution-oriented immigration processes for our multinational corporate clients, communicate with authorities, and consulates embassies and control the performance of our international service network.

The successful candidate will be the contact for our departments in all matters relating to the issue of visas, work permit procedures, process flows, and time requirements.

Herlev Privatskole Skolesekretær

Herlev Privatskole

Herlev Privatskole søger snarest muligt en dygtig, struktureret, imødekommende og favnende skolesekretær til fastansættelse i 26 timer fordelt på fire dage ugentligt. Som skolens sekretær har du en bred vifte af opgaver, og du vil være en central person, som har stor betydning for alle, der har deres gang på skolen.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med skolens ledelse og øvrige administration. Vi er en skole med 240 elever og 30 ansatte, og vi værdsætter de nære relationer på tværs af alle faggrupper, elever og forældre.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Blæksprutte
  • Telefonpasning
  • Ventelisteadministration
SkyTEM Surveys ApS
Sekretær/administrativ medarbejder

SkyTEM Surveys ApS, Aarhus

Drømmer du om at være en del af et globalt team i rivende udvikling. Kan du se dig selv i en virksomhed hvis formål er ”To provide knowledge about the earth beneath our feet, supporting more sustainable solutions”.

Er du motiveret for at løse forskelligartede opgaver i tæt samarbejde med kollegaer og virksomhedens partnere. Er du kreativ og god til at finde nye løsninger og systematisere arbejdsprocesser, så er du måske vores nye kollega. Vi vægter faglighed, ærlighed og åbenhed højt. Vi sætter en ære i at lære af vores fejl og skabe resultater i fællesskab.

SkyTEM Surveys ApS
Nymann HR EXECUTIVE ASSISTANT TO CATACAP

Nymann HR recruiting on behalf of client

Would you like to work with projects in an extraordinary private equity firm? Do you see yourself as a trusted employee and would you like to join a young, ambitious, and entrepreneurial team? Then you might be the executive assistant, CataCap is looking for.

Your job as an executive assistant will vary. We do, however, expect that the job will have the following tasks and responsibilities:

  • Project responsible for CataCap events with investors, portfolio companies, “Friends & Family” in alignment with the responsible partner
  • Assist with and prepare communication to investors in CataCap in alignment with the responsible partner
  • Prepare minutes at CataCap board meetings

We believe in flexibility and a balanced work-life. Our CataCap community is motivating for all of us, and therefore we think that working from the office together with your colleagues – and occasionally from home is to be preferred.

Azets Insight A/S HR-konsulent med erfaring inden for refusionsområdet

Azets Insight A/S, Herlev

Azets søger en kundeorienteret HR-konsulent med ekspertise inden for refusionsrådgivning.

Hos Azets bliver du en del af et professionelt, internationalt og spændende arbejdsmiljø, hvor du får dygtige kolleger, som du kan sparre med og kunder, som har brug for netop din ekspertise og rådgivning.

Vi oplever stigende efterspørgsel på rådgivning og serviceydelser inden for juridisk HR og særligt området refusionsrådgivning. Opgaverne spænder bredt lige fra, udarbejdelse af og rådgivning om ansættelseskontrakter, til refusioner og opsigelser og mange andre spændende HR-problemstillinger.

Du bliver en del af et kompetent team bestående af konsulenter og jurister med mange års erfaring inden for HR, arbejds- og ansættelsesret.

Rengøringsservice Danmark A/S HR-assistent deltid

Rengøringsservice Danmark A/S, Glostrup

Du tilbydes en spændende deltidsstilling, hvor du vil arbejde tæt sammen med vores resten af kontoret og vores rengøringsmedarbejdere. Din hverdag bliver præget af ansvar, samarbejde og varierende opgaver.

Arbejds-/ansvarsområder:

  • Blive superbruger på vores HR-system HR-ON.
  • Vedligeholde medarbejderdata
  • Udarbejde skabeloner til brug i HR afdelingen
HR-medarbejder til Fiskeristyrelsen i Kbh

Moment søger for Fiskeristyrelsen

Har du erfaring indenfor HR? Er du administrativt stærk, god til at have mange bolde i luften og finder processen omkring rekrutteringer spændende? Så har vi jobbet til dig!

Moment søger en erfaren og udadvendt HR-profil til et vikariat i Fiskeristyrelsens HR-afdeling.

Dine primære opgaver vil være centreret omkring den administrative del af Fiskeristyrelsens ansættelser - som for eksempel udarbejdelse og forhandling af løntilbud, kontrakter samt ad hoc-opgaver.

Din uddannelsesbaggrund er ikke altafgørende - det er dine kompetencer, erfaring og personlighed, vi går efter. Det er et krav, at du har erfaring med det statslige område - herunder særligt statslige overenskomster.

Copenhagen Business School
CBS HR & Legal søger afdelingssekretær

Copenhagen Business School, Frederiksberg

Har du overblikket, motiveres af at sætte ting i system samt af at hjælpe og støtte kollegaer? Så er stillingen som afdelingssekretær i CBS HR & Legal måske noget for dig.

CBS HR & Legal er nyligt fusioneret, og vi har i den forbindelse fået behov for en kollega, der kan understøtte chefen for HR & Legal samt ledelsesteamet, og i den tid der måtte være tilovers tillige varetage lettere sagsbehandling.

Dine nye kolleger er vant til at arbejde selvstændigt med stort fokus på samarbejde og videndeling. Miljøet bærer præg af stor faglig diskussionslyst, engagement, åbenhed, uformel tone og godt humør. Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor der er plads til forskellighed, og hvor vi værdsætter det gode samarbejde og kollegaskab.

Krummebækgaard ApS Stillingsopslag til ledelsessekretær

Krummebækgaard ApS, Askeby

Krummebækgaard har travlt og det gælder også ledelsen. Derfor søger vi nu en ny kollega i administrationen, som skal bistå ledelsen og resten af organisationen. Hvis du trives med at være blæksprutte, have mange bolde i luften og formår at føre dine opgaver til dørs, er dette måske stillingen for dig.

Stillingen vil bl.a. indeholde følgende opgaver:

  • Deltage i div. ledermøder
  • Udarbejde referater fra ledermøder
  • Afsøge muligheder ift. ledelsens planer og oplæg
Randstad A/S
HR- og office administrator

Randstad A/S søger for TK Elevator Denmark A/S i Glostrup

Brænder du for HR-administration og har solid erfaring med en bred vifte af HR-administrative opgaver? Så er det måske dig, TK Elevator søger til deres kontor i Glostrup. Du bliver en vigtig del af HR-teamet, hvor du spiller en nøglerolle i at koordinere og udføre HR-administrative opgaver og sikre, at HR opleves som en serviceorienteret og professionel enhed.

Rollen dækker over mange opgavetyper, lige fra oprettelse af nye medarbejdere, opdatering af virksomhedsprofil og vedligehold af intranet til opdatering af personalehåndbogen, og derudover kommer der opgaver inden for Facility management. Du har desuden kendskab til implementering af ISO 9001 samt introduktion af nye medarbejdere i brugen af det.

Opgaverne vil blandt andet være:

  • Support til HR-administrative opgaver
  • Screening og opfølgning på ansøgninger
  • Support af kollegaer
Sunclass Airlines ApS
Sunclass Airlines søger HR Admin Payroll

Sunclass Airlines ApS, Dragør

Sunclass Airlines søger en handlekraftig HR Admin Payroll, der brænder for at arbejde med lønopgaver og en række andre administrative personalerelaterede opgaver for vores 500 kolleger i bl.a. Sunclass Airlines og Spies. Dit hovedansvar vil være lønadministration for vores ansatte i virksomhederne samt drive den digitale udvikling af håndtering af personaledata. Du vil også være kontaktperson for de ansatte, når det kommer til dag-til-dag spørgsmål om løn og personaleforhold (herunder overenskomstforhold).

Du bliver en del af et stærkt HR-team på syv personer i Danmark, og derudover samarbejder vi med vores nordiske kolleger i Norge og Sverige.

Sunclass Airlines ApS

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV