126 job matcher din søgning 126 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Røde Kors Hjemmet i Sorø Dynamisk og serviceminded administrativ medarbejder med godt overblik

Røde Kors Hjemmet i Sorø

Vi søger en administrativ medarbejder, der i tæt samarbejde med ledelsen og øvrige kollegaer kan understøtte og bidrage til en god struktur og effektive arbejdsgange.

Vi er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Sorø Kommune, som vi har et tæt samarbejde med. Vi har 61 lejligheder og et opholdssted med syv lejligheder for voksne, som har særligt behov for pædagogisk støtte. Vi er ca. 70 medarbejdere - ufaglærte, SSH’ere, SSA’ere, sygeplejersker, udviklingssygeplejerske, pædagoger, køkkenpersonale, husassistenter, teknisk servicepersonale, teamledere og centerleder. Vi vægter det daglige arbejdsmiljø højt – i fællesskabet og sammen kan vi gøre mere. Vi tilbyder:

  • en meget afvekslende og dynamisk hverdag
  • et arbejdsmiljø med højt til loftet og godt humør
  • udfordrende og mangfoldige arbejdsopgaver
Morsø Kommune Ansvarsfuld borgmester- og direktionssekretær med overblik og ordenssans

Morsø Kommune, Nykøbing Mors

Kunne du tænke dig at arbejde i en helt central nøgleposition for især borgmester, kommunaldirektør, direktion og kommunalbestyrelse på den skønne Limfjordsø Mors? Kan du sikre struktur, holde det store overblik og løse en bred vifte af administrative opgaver?

Hvis du kan svare ja til overstående, så vil du trives som en fisk i vandet som borgmester- og direktionssekretær i Sekretariatet i Morsø Kommune.

Vi løser mange forskellige opgaver for hele kommunen og primært med fokus på at betjene det politiske system og direktionen. Vi arbejder fokuseret, men nyder også at få en god snak og et godt grin.

Det er en fast stilling på 37 timer. Du bliver en vigtig del af en fleksibel arbejdsplads, der bygger på nærhed og fællesskab.

GEA Process Engineering A/S
Service Management Assistant

GEA Process Engineering A/S, Søborg

Se video om GEA Process Engineering A/S som arbejdsplads

“Lige nu har vi fokus på et internt træningsprogram, som vi gerne vil have ud at leve, og det kan du tage teten på. Jeg tænker, at det er en god mulighed for dig, der elsker administrative opgaver, men som også gerne vil prøve at udvikle og lede et projekt i trygge rammer med dygtige projektledere omkring dig,” fortæller din nye leder Senior Director Samir Maali.

Du rapporterer direkte til vores Senior Director – Samir Maali – men supporterer hele Global Service Center, heriblandt vores projektteams, med fx:

  • projektadministration – du opretter projekter i vores ERP-system og følger op for at sikre, at alle projektdeltagere har adgang til opdateret information om deadlines osv.
  • videndeling på tværs af teams og afdelinger, i og uden for Global Service Center
  • koordinering, udvikling og implementering af træningsaktiviteter
GEA Process Engineering A/S
Andel Holding A/S
2 PA'er til proaktivt koncernsekretariat

Andel Holding A/S, Svinninge

Andel Holding A/S

Kunne du tænke dig at blive en del af et stort og professionelt koncernsekretariat i Andel, hvor du bliver en uundværlig støtte for vores direktører?

I løbet af din hverdag vil du blandt andet:

  • få ansvar for kalenderstyring og -koordinering for 1-2 direktører
  • foretage praktisk planlægning af og indkaldelse til både fysiske møder og live events
  • fremstille dagsordener og andre materialer til møder, herunder skrive sagsfremstillinger, fremstille bilag m.m.

SEAS-NVE er blevet Andel. Se mere her.

Andel Holding A/S
Rødovre Gymnasium Administrativ medarbejder

Rødovre Gymnasium

Rødovre Gymnasium søger en sekretariatsmedarbejder, der skal indgå i vores team af administrativt personale, som tilsammen servicerer elever, ansatte og ledelse med diverse opgaver.

Arbejdet foregår i en vekslende og til tider hektisk hverdag, hvor mange henvender sig til sekretariatet med stort og småt, og hvor henvendelserne og udfordringerne kan stå i kø og dukke op uden varsel.

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. bestå i:

  • Receptionist- og serviceopgaver i forhold til løbende henvendelser til skolen såvel personlige som elektronisk af både intern og ekstern karakter.
  • Studie- og elevadministrative opgaver: løbende ajourføring af elevdata samt kommunikation med SU og SPS-ordningerne i samarbejde med studievejlederne og ledelsen.
Ballerup Kommune Skolesekretær til Skovlunde Skole

Ballerup Kommune

Vikariat fra 1. november 2022 til 31. oktober 2023 på 37 timer

Skovlunde Skole bygger på tolerance, trivsel og fællesskab. Både fagligt og menneskeligt har vi høje ambitioner og vi har fokus på, at alle tager ansvar for den skole, vi er sammen om.

Vi kan tilbyde et spændende, udfordrende og selvstændigt job i en administration, der har fokus på serviceniveauet af alle brugere. Et stærkt fagligt team, med gode sparringsmuligheder. Vil du være en del af det administrative team på Skovlunde Skole og vil du bidrage til at skabe synlige succeser for skolen, så glæder vi os til at høre fra dig.

Dine opgaver

  • Løn- og personaleadministration
  • Trio – opgaveoversigter og løbende skemaændringer
  • Betjening af henvendelser i administrationen

ADP – Associated Danish Ports A/S
Sekretariatschef

ADP – Associated Danish Ports A/S, Fredericia

Motiveres du af at understøtte og fungere som sparringspartner for topledelsen i en organisation, og vil du gerne bidrage til håndtering af opgaver med stor variation, både på det taktiske og operationelle niveau? Så er du måske vores nye sekretariatschef, som vi søger til ADP A/S.

Som sekretariatschef er din primære opgave at understøtte Direktionen i alle sine gøremål. Dette betyder, at du både kommer til at spille en central rolle i at betjene Direktionen i forhold til forberedelse af diverse møder, dialoger, materiale mv. men også sørge for mange praktiske opgaver som kalenderstyring, koordineringsopgaver mv. Herudover kommer du også til at betjene ADP’s Bestyrelse.

ADP – Associated Danish Ports A/S
Apollo Fitness Salgs- og eventkoordinator

Apollo Fitness, Vejle

Vi søger en dygtig salgs- og eventkoordinator, der får ansvaret for udvikling af salg og service i receptionen samt events og SoMe.

Apollo Fitness er et af Vejles foretrukne fitnesscentre, som udover at fokusere på professionel og kompetent vejledning i din daglige træning har en mission om at være et center, hvor alle føler sig velkomne.

Du bliver koordinator på vores kampagner og øvrige events og formår at planlægge og gennemføre disse fra start til slut. Derudover bliver dine primære arbejdsopgaver:

  • Betjening af medlemmer og gæster – herunder at sikre, at alle føler sig velkomne
  • Koordinering af og sparring omkring events
  • Salg og mersalg af træningsforløb, medlemskaber, produkter o.l.
Lystrup Menighedsråd Sognesekretær/kordegn til Lystrup og Elev kirker, Aarhus Nordre Provsti

Lystrup Menighedsråd

Vi søger en medarbejder, der i et tæt samarbejde med præster, øvrige ansatte og menighedsråd skal varetage de mange forskellige typer af kirkelige- og administrative opgaver ved Lystrup og Elev kirker.

Du skal betjene kirkekontoret i Lystrup og sognenes borgere, varetage administrative opgaver for både menighedsråd og præster, herunder også personregistrering. Du har styr på kalenderen og anvise regninger og håndtere lønbilag.

Vi forventer, at du har interesse i kirkeligt arbejde, er ansvarsfuld og i stand til at planlægge og strukturere arbejdet selvstændigt. Du er udadvendt, tålmodig og hjælpsom i mødet med menighedsråd, præster og borgere, og du kan håndtere mange forskelligartede opgaver og fortrolige oplysninger.

RSM Danmark Statsautoriseret Revisionspartnerselskab Kompetent og engageret sekretær

RSM Danmark Statsautoriseret Revisionspartnerselskab, Fredericia

Til vores kontor i Fredericia søger vi en serviceminded sekretær. Som sekretær har du en stor og synlig rolle i vores dagligdag og arbejder i tæt kontakt med både kollegaer, kunder samt partnere i afdelingen.

Stillingen er på 20-25 timer ugentlig.

Dine opgaver vil primært være indenfor administration og kommunikation og vil bl.a. omfatte:

  • Kundebetjening fysisk, på telefon og mail
  • Oprette og vedligeholde kundeoplysninger
  • Indberetning af årsrapporter til Erhvervsstyrelsen
  • Ansvar for praktiske forhold på kontoret
  • Sekretæropgaver for partnerne
FUGL LEONHARDT Konference- & salgskoordinator

FUGL LEONHARDT søger for IDA Conference i København

I denne vigtige rolle er du vores ansigt udadtil; du er i kontakt med vores gæster i løbet af dagen både face-to-face, i telefonen og pr. mail. Du tager rundvisninger for eksisterende og potentielle gæster med efterfølgende opfølgning.

Du kommer med lignende erfaring og forstår vigtigheden af at være både struktureret, detalje- og salgsorienteret. Du er en god kommunikator både mod gæster, samarbejdspartnere og kollegaer. Du motiveres af salget og får med et smil ordren i hus, ligesom du værdsætter og vedligeholder relationer.

Opgaver der ligger i rollen;

  • professionel modtagelse af gæster til IDA Conference og IDA
  • værtskab og løbende information til husets mange gæster
  • salg og booking af vores faciliteter primært til møder, konferencer og private fester
VERO MODA
Executive Assistant

VERO MODA, Aarhus

Are you an experienced Executive Assistant with a desire to influence your own role as well as make a difference to the people around you? Then this is a unique opportunity to support the top management of VERO MODA & mama;licious and be right-hand to our Brand Director Henrik Matthiesen.

This is an exciting time to join our fast-paced and growing business. We have a lot of projects ahead of us and you will gain unique insights, as you support our Director and the top management team on this journey.

As Executive Assistant, you act as a central point of contact and provide full support in relation to the administrative and organisational needs of the Brand Director. In addition, you ensure that VERO MODA’s & mama;licious’ organisational processes run efficiently and hold responsibility for driving a variety of projects within communication and organisational optimisation.

Soho Kontorhotel ApS
Receptionist

Soho Kontorhotel ApS, København

SOHO er et kontorfællesskab, som rummer ca. 800 personer fordelt på 250 virksomheder. Vi afholder møder og konferencer i alle størrelser, mange events, har café og kantine, restaurant og natklub mm. Vi tilstræber hver dag, at skabe rammerne for det gode arbejdsliv. Vi har to lokations i Kødbyen og en location i City.

Du er den første gæsterne og vores beboere møder, når de træder ind af døren. Vi har rygende travlt og har brug for din hjælp til receptionenens mange alsidige opgaver. Det er blandet andet at byde gæster velkommen, oprette bookinger og følge dem til dørs, fakturering, besvare mails og tage telefonen.

Soho Kontorhotel ApS
Advokatsamfundet Advokatsamfundet søger en ekstra sekretær til vores tilsynsafdeling

Advokatsamfundet, København

Advokatsamfundet arbejder på et politisk neutralt grundlag for borgernes og virksomhedernes retssikkerhed og for et velfungerende retssamfund. Herudover arbejder Advokatsamfundet blandt andet for advokaternes uafhængighed og integritet samt fører tilsyn med alle landets advokater.

Du bliver en del af et velfungerende sekretærteam, der arbejder tæt sammen og har et fælles ansvar for at løse og udføre sekretariatets administrative opgaver. Du får mulighed for at beskæftige dig med en bred vifte af opgaver – herunder bl.a.:

  • indkaldelse/berammelse af tilsyn
  • selvstændig sagsbehandling og andre administrative opgaver i forbindelse med tilsyn
  • indhentning af materiale til brug for tilsyn
DLA Piper
Facility Manager

DLA Piper, København

Vil du lede et ambitiøst team, der sikrer, at alle føler sig velkomne fra det øjeblik, de træder ind ad døren? Og vil du stå i spidsen for, at vores fysiske rammer altid fremstår præsentable og velfungerende? Er du tilmed en dygtig projektleder og koordinator, som samtidig har hænderne skruet rigtigt på? Så er du måske den facility manager, som vi mangler på vores kontor i København.

DLA Piper

Som facility manager på vores kontor i København bliver du leder af et ambitiøst drift- og serviceteam, der sikrer, at alle medarbejdere og kunder oplever en uovertruffen service når de besøger os. Vores drift- og serviceteam tager sig af reception, mødegang, events og kantine, og du vil således være daglig leder for et team på i alt 12 medarbejdere.

Vi løfter opgaverne sammen i teamet, men du vil have det overordnede ansvar for at alle mødes med gæstfrihed og professionalisme, og at vores fysiske rammer altid fremstår præsentable og velfungerende.

DLA Piper
Københavns Kommune Imødekommende sekretær/administrativ medarbejder til Køb, Salg og Leje (deltid eller fuldtid)

Københavns Kommune

Kan du skabe struktur og løse en bred vifte af administrative opgaver? Og kan du se dig selv i et spændende og juridisk miljø, hvor ikke én dag ligner den næste? Så er denne stilling måske noget for dig.

Som sekretær/administrativ medarbejder i Køb, Salg og Leje kommer dine arbejdsopgaver til at spænde vidt, herunder understøttelse af kontorchefen og juristerne på tværs af kontoret.

Du bliver en del af en enhed med ca. 25 jurister, hvor der er et højt fagligt kompetenceniveau og gode sparringsmuligheder med dine kollegaer, og hvor spændende, inspirerende og komplekse juridiske opgaver løses i et uhøjtideligt miljø og med stort kommercielt fokus. Du får spændende og varierede opgaver, og du får mulighed for at sætte dit eget præg på dagligdagen.

Deloitte Executive assistant til Global Transfer Pricing i Tax & Legal

Deloitte, København

Som executive assistant i Transfer Pricing afdelingen under Tax & Legal indgår du i et team med over 50 dedikerede professionals, og et supportteam med engagerede, administrative medarbejdere og sekretærer, som understøtter en afdeling på ca. 350 kolleger. Du skal have lyst til at kaste dig ud i hverdagens alsidige opgaver, som problemløser, og servicere vores partnere og medarbejdere.

Som executive assistant får du en bred række af opgaver såsom:

  • Kalender- og e-mailstyring for vores partnere
  • Planlægning og forberedelse af konferencer (både fysiske og virtuelle)
  • Udarbejdelse af mødereferater og opfølgning
Abc Klinik ApS Serviceminded kliniksekretær med bogholderkompetencer til fuldtidsstilling i ABC Klinik

Abc Klinik ApS, Ballerup

ABC Klinik er en psykologisk-psykiatrisk privatklinik, og vi får hele tiden flere spændende opgaver, og vi søger derfor en fuldtidsansat kliniksekretær, primært til vores hovedklinik i Ballerup.

Som sekretær i ABC Klinik vil du arbejde med en bred vifte af arbejdsopgaver og stillingen er på 37,5 timer og indebærer bl.a.:

  • Booking af tider til udredning og behandling, journalisering af henvendelser i journalsystem og følge arbejdsgange jævnfør klinikkens procedurer.
  • Dialog med klienter, patienter og kunder - i klinikken, på telefon, video og på mail.
  • Indhentning af samtykke eller journaler og journalisering af relevante oplysninger i klinikkens journalsystem.
DLA Piper
Sagscontrollere

DLA Piper, København

Er du god til at løse komplekse problemer og føler, at du er lidt af en detektiv? Kan du lide udfordringer, og kunne du tænke dig at blive en værdifuld sparringspartner for vores advokater og sekretærer inden for dit felt? Kan du bevare overblikket, og trives du med en travl hverdag, hvor tingene går stærkt?

DLA Piper

Som sagscontroller i vores nyoprettede centrale team vil du have en betydningsfuld og vigtig rolle i sagsarbejdet. Du vil hjælpe vores advokater med at gennemføre de obligatoriske og væsentlige opgaver, der er nødvendige ifm. oprettelsen af nye sager og klienter.

Dette inkluderer selvstændig håndtering af hvidvaskprocessen, gennemføre konflikttjek, assistere med vurdering af om en sag er DAC6 indberetningspligtig og indsamle de nødvendige faktureringsoplysninger.

DLA Piper
FysioDanmark Assens Sekretær

FysioDanmark Assens

Da vores nuværende sekretær har valgt at søge nye udfordringer, søger FysioDanmark Assens en sekretær på 30 timer om ugen pr. 1. november 2022. Er du den rette, venter vi dog gerne på dig, såfremt du har opsigelsesvarsel andetsteds, som løber til efter d. 1. november.

Vi er en travl klinik med en klinikejer, 7 fysioterapeuter og en sekretær. Du vil få en stilling med et stort ansvarsområde, og hvor du vil opleve at mange af dagligdagens arbejdsopgaver går igennem dig.

Du skal arbejde mandag – fredag fra kl. 08.00 – 14.00. Du skal have stor administrativ ekspertise samt flair for IT. Erfaring med SoMe er en fordel. Samtidig vil du løbende have meget personlig kontakt med de enkelte borgere i dagligdagen.

Arbejdsopgaver vil bl.a. være følgende:

  • Pasning af telefonen med opkald fra klinikkens patienter
  • Administrative opgaver
  • Varetagelse af forsikringsforløb

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV