147 job matcher din søgning 147 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Soho Kontorhotel ApS
Receptionist

Soho Kontorhotel ApS, København

SOHO er et kontorfællesskab, som rummer ca. 800 personer fordelt på 250 virksomheder. Vi afholder møder og konferencer i alle størrelser, mange events, har café og kantine, restaurant og natklub mm. Vi tilstræber hver dag, at skabe rammerne for det gode arbejdsliv. Vi har to lokations i Kødbyen og en location i City.

Du er den første gæsterne og vores beboere møder, når de træder ind af døren. Vi har rygende travlt og har brug for din hjælp til receptionenens mange alsidige opgaver. Det er blandet andet at byde gæster velkommen, oprette bookinger og følge dem til dørs, fakturering, besvare mails og tage telefonen.

Soho Kontorhotel ApS
Idealcombi A/S Receptionist

Idealcombi A/S, Hvidovre

Til vores afdeling i Hvidovre søger vi en glad, serviceminded og udadvendt receptionist, som formår at levere et højt serviceniveau til vores kunder, gæster til huset og via telefonomstillingen.

I receptionen er du kundens første indtryk hvorfor din rolle er altafgørende for serviceoplevelsen, når der kommer henvendelser. Du bliver vores ansigt udadtil.

Arbejdsopgaver:

  • Omstilling af indadgående telefonsamtaler
  • Modtagelse af gæster på kontoret samt i vores showroom
  • Samarbejde med vores hovedreception i Hurup (Thy)

Vi tilbyder en spændende hverdag sammen med positive, motiverede og dygtige kollegaer.

Advokatsamfundet Advokatsamfundet søger en ekstra sekretær til vores tilsynsafdeling

Advokatsamfundet, København

Advokatsamfundet arbejder på et politisk neutralt grundlag for borgernes og virksomhedernes retssikkerhed og for et velfungerende retssamfund. Herudover arbejder Advokatsamfundet blandt andet for advokaternes uafhængighed og integritet samt fører tilsyn med alle landets advokater.

Du bliver en del af et velfungerende sekretærteam, der arbejder tæt sammen og har et fælles ansvar for at løse og udføre sekretariatets administrative opgaver. Du får mulighed for at beskæftige dig med en bred vifte af opgaver – herunder bl.a.:

  • indkaldelse/berammelse af tilsyn
  • selvstændig sagsbehandling og andre administrative opgaver i forbindelse med tilsyn
  • indhentning af materiale til brug for tilsyn
DLA Piper
Facility Manager

DLA Piper, København

Vil du lede et ambitiøst team, der sikrer, at alle føler sig velkomne fra det øjeblik, de træder ind ad døren? Og vil du stå i spidsen for, at vores fysiske rammer altid fremstår præsentable og velfungerende? Er du tilmed en dygtig projektleder og koordinator, som samtidig har hænderne skruet rigtigt på? Så er du måske den facility manager, som vi mangler på vores kontor i København.

DLA Piper

Som facility manager på vores kontor i København bliver du leder af et ambitiøst drift- og serviceteam, der sikrer, at alle medarbejdere og kunder oplever en uovertruffen service når de besøger os. Vores drift- og serviceteam tager sig af reception, mødegang, events og kantine, og du vil således være daglig leder for et team på i alt 12 medarbejdere.

Vi løfter opgaverne sammen i teamet, men du vil have det overordnede ansvar for at alle mødes med gæstfrihed og professionalisme, og at vores fysiske rammer altid fremstår præsentable og velfungerende.

DLA Piper
Københavns Kommune Imødekommende sekretær/administrativ medarbejder til Køb, Salg og Leje (deltid eller fuldtid)

Københavns Kommune

Kan du skabe struktur og løse en bred vifte af administrative opgaver? Og kan du se dig selv i et spændende og juridisk miljø, hvor ikke én dag ligner den næste? Så er denne stilling måske noget for dig.

Som sekretær/administrativ medarbejder i Køb, Salg og Leje kommer dine arbejdsopgaver til at spænde vidt, herunder understøttelse af kontorchefen og juristerne på tværs af kontoret.

Du bliver en del af en enhed med ca. 25 jurister, hvor der er et højt fagligt kompetenceniveau og gode sparringsmuligheder med dine kollegaer, og hvor spændende, inspirerende og komplekse juridiske opgaver løses i et uhøjtideligt miljø og med stort kommercielt fokus. Du får spændende og varierede opgaver, og du får mulighed for at sætte dit eget præg på dagligdagen.

Linolie Døre & Vinduer ApS
Produktionsmedarbejdere til producent af vinduer i Vemb

Linolie Døre & Vinduer ApS

Er du vores nye medarbejder? Vi producerer flere vinduer og døre end nogensinde, og derfor søger vi lige nu medarbejdere, der kan tage del i den daglige drift hurtigst muligt. 

Hos os får du mulighed for at sætte din faglighed i spil på en moderne fabrik, hvor vi er eksperter i at løse spændende specialopgaver for vores kunder. Vi har i øjeblikket forrygende travlt og søger derfor medarbejdere – både faglærte og ufaglærte – til stort set alle funktioner i produktionen, f.eks. malerafdelingen, på vores CNC-maskiner og i monteringsafdelingen.

Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og en arbejdsplads, hvor godt humør og gode kollegaer er en fast del af arbejdsdagen.

Linolie Døre & Vinduer ApS
Deloitte Executive assistant til Global Transfer Pricing i Tax & Legal

Deloitte, København

Som executive assistant i Transfer Pricing afdelingen under Tax & Legal indgår du i et team med over 50 dedikerede professionals, og et supportteam med engagerede, administrative medarbejdere og sekretærer, som understøtter en afdeling på ca. 350 kolleger. Du skal have lyst til at kaste dig ud i hverdagens alsidige opgaver, som problemløser, og servicere vores partnere og medarbejdere.

Som executive assistant får du en bred række af opgaver såsom:

  • Kalender- og e-mailstyring for vores partnere
  • Planlægning og forberedelse af konferencer (både fysiske og virtuelle)
  • Udarbejdelse af mødereferater og opfølgning
Lån & Spar Bank
Direktionssekretær i Lån & Spar

Lån & Spar Bank, København

Har du erfaring som direktionssekretær, og trives du med at varetage mange opgaver på selvstændig vis og blive det naturlige omdrejningspunkt for Lån & Spars direktion? Så er dette job det helt rette for dig.

Som sekretær for Lån & Spars direktion på 2 personer, får du et tæt samspil med direktionen, og du vil få en alsidig opgavepalette.

Opgaverne vil bl.a. omfatte:

  • Forberedelse af mødemateriale, herunder udarbejdelse af resume af notater, herunder også til Generalforsamling og Repræsentantskabsmøder
  • Forberedelse til bestyrelsesmøder, herunder udkast til årshjul, dagsorden, udkast til referat m.m.
Lån & Spar Bank
Abc Klinik ApS Serviceminded kliniksekretær med bogholderkompetencer til fuldtidsstilling i ABC Klinik

Abc Klinik ApS, Ballerup

ABC Klinik er en psykologisk-psykiatrisk privatklinik, og vi får hele tiden flere spændende opgaver, og vi søger derfor en fuldtidsansat kliniksekretær, primært til vores hovedklinik i Ballerup.

Som sekretær i ABC Klinik vil du arbejde med en bred vifte af arbejdsopgaver og stillingen er på 37,5 timer og indebærer bl.a.:

  • Booking af tider til udredning og behandling, journalisering af henvendelser i journalsystem og følge arbejdsgange jævnfør klinikkens procedurer.
  • Dialog med klienter, patienter og kunder - i klinikken, på telefon, video og på mail.
  • Indhentning af samtykke eller journaler og journalisering af relevante oplysninger i klinikkens journalsystem.
Davidsens Tømmerhandel A/S
Lagerekspedient

Davidsens Tømmerhandel A/S, Aarhus

I denne stilling bliver du del af en velfungerende lokal trælast og indgår i teamet på Trælastlageret i Aarhus, hvor du sammen med 4 dygtige og engagerede kolleger sørger for at servicere vores kunder med rådgivning og udlevering af varer. Samtidig sørger du, sammen med dine kolleger, for opfyldning mm. af lageret så det hele tiden tager sig pænt og præsentabelt ud, så du med stolthed kan vise kunderne rundt.

Du stortrives med at sætte salg og service i højsædet for vores kunder hver dag, og dit salgsfokus og din evne og vilje til at skabe resultater er stærk. Du trives med travlhed og det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde på et lager og kendskab til vores varesortiment indenfor trævarer, evt. fra et tilsvarende job.

Davidsens Tømmerhandel A/S
DLA Piper
Sagscontrollere

DLA Piper, København

Er du god til at løse komplekse problemer og føler, at du er lidt af en detektiv? Kan du lide udfordringer, og kunne du tænke dig at blive en værdifuld sparringspartner for vores advokater og sekretærer inden for dit felt? Kan du bevare overblikket, og trives du med en travl hverdag, hvor tingene går stærkt?

DLA Piper

Som sagscontroller i vores nyoprettede centrale team vil du have en betydningsfuld og vigtig rolle i sagsarbejdet. Du vil hjælpe vores advokater med at gennemføre de obligatoriske og væsentlige opgaver, der er nødvendige ifm. oprettelsen af nye sager og klienter.

Dette inkluderer selvstændig håndtering af hvidvaskprocessen, gennemføre konflikttjek, assistere med vurdering af om en sag er DAC6 indberetningspligtig og indsamle de nødvendige faktureringsoplysninger.

DLA Piper
FysioDanmark Assens Sekretær

FysioDanmark Assens

Da vores nuværende sekretær har valgt at søge nye udfordringer, søger FysioDanmark Assens en sekretær på 30 timer om ugen pr. 1. november 2022. Er du den rette, venter vi dog gerne på dig, såfremt du har opsigelsesvarsel andetsteds, som løber til efter d. 1. november.

Vi er en travl klinik med en klinikejer, 7 fysioterapeuter og en sekretær. Du vil få en stilling med et stort ansvarsområde, og hvor du vil opleve at mange af dagligdagens arbejdsopgaver går igennem dig.

Du skal arbejde mandag – fredag fra kl. 08.00 – 14.00. Du skal have stor administrativ ekspertise samt flair for IT. Erfaring med SoMe er en fordel. Samtidig vil du løbende have meget personlig kontakt med de enkelte borgere i dagligdagen.

Arbejdsopgaver vil bl.a. være følgende:

  • Pasning af telefonen med opkald fra klinikkens patienter
  • Administrative opgaver
  • Varetagelse af forsikringsforløb
Sound Bioventures Management ApS Office Manager, Venture Capital

Sound Bioventures Management ApS, Hellerup

We are looking for an Office Manager to join our growing team. Based in our Copenhagen office, you will join a dedicated team of investment professionals and work with all offices. We work in an informal atmosphere characterized by a good and open dialogue. We believe that the best results are created in an environment of honesty and mutual trust.

Your main responsibility will consist of general assistant tasks like booking meetings, hotels, travel, and calendar administration as well as minutes of meetings. You will also be responsible for interactions with our finance managers, implementation and monitoring of ESG procedures, creation and maintenance of internal policies and procedures, and our web presence and social media.

ISS Facility Services A/S
Vi søger dygtig Receptionist til vores globale hovedkontor i Søborg

ISS Facility Services A/S

Brænder du for at gøre en forskel for andre ? Så er det måske dig vi søger som receptionist til vores globale hovedsæde (barselsvikariat).

Se video om ISS Facility Services A/S som arbejdsplads

Vores globale hovedsæde, som er beliggende i Søborg, har et helt unikt facility team, som hver dag gør en kæmpe forskel for de 250 travle ansatte, der arbejder i huset. Hvis du brænder for at gøre en forskel for andre ved at levere service i verdensklasse, så har du nu muligheden for at blive en del af dette fantastiske team, idet vores reception søger en barselsvikar.

Vi har et mål om altid at være den reception, som selv andre receptioner taler om! Måske har du allerede erfaring som receptionist eller lignende, eller måske har du bare fået en brændende lyst til at være en del af et team, hvis fornemmeste opgave er at sprede glæde og give de bedste oplevelser indenfor service og værtskab.

ISS Facility Services A/S
Banedanmark
Skarp og serviceminded sekretær til Signalprogrammet

Banedanmark, København

Har du lyst til at støtte ledelsen i et dynamisk miljø, og vil du være med til at gøre en forskel?

Se video om Banedanmark som arbejdsplads

Som sekretær bliver du en central ressource i Signalprogrammets Stakeholder & Management Relations og vil indgå i det administrative team.

Som medarbejder i Stakeholder & Management Relations er du involveret i mange både eksterne og interne sager af forskel­lig karakter i en enhed, hvor dagene sjældent er ens.

Dine konkrete opgaver vil f.eks. være:

  • Lokal tidsadministration, herunder modtage og håndtere syge-/raskmeldinger
  • Lettere sagsbehandling
  • Etablere, anvende og justere processerne bl.a. i forbindelse med modtagelse af nye medarbejdere
Banedanmark
MESSE C Fredericia
Konferenceassistent

MESSE C Fredericia

Er det dig, der med et stort smil skal tage imod vores mange konferencegæster i MESSE C?

Vi søger en konferenceassistent til vores konferenceafdeling. Vi tilbyder dig en spændende hverdag med et udfordrende job i gode rammer, hvor du arbejder sammen med engagerede kolleger – primært i receptionen.

Som konferenceassistent vil du komme til at arbejde med både velkomst af og afsked med gæster, booking af arrangementer, telefonomstilling, arrangementshåndtering – alt i alt en alsidig stilling i et dynamisk miljø.

Du skal kunne tage ansvar, både være en teamplayer og kunne arbejde selvstændigt, målrettet og struktureret, og være både serviceminded og forretningsorienteret.

MESSE C Fredericia
Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Erfaren og smilende receptionist

Udviklingsselskabet By & Havn I/S, København

Kunne du tænke dig et arbejde, hvor din service og dit smil kan ses i hele vores organisation? Og har du administrative evner? Hvis ja, så har By & Havn jobbet til dig.

Se video om Udviklingsselskabet By & Havn I/S som arbejdsplads

Du bliver i det nyoprettede job som By & Havns receptionist en vigtig del af Intern Service, som står for driften af By & Havns reception og kantine. Intern service består p.t. af 4 kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen.

Vi har fokus på at løfte i flok og løser opgaver som bl.a. modtagelse af gæster, mødeopdækning, bestilling af kontorartikler, interne receptioner og mærkedage samt koordinering af interne opgaver.

Du vil herudover skulle varetage daglige opgaver i receptionen samt administrative opgaver.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Jobindex
Direktionssekretær/PA – hjælp os med at fremme den grønne omstilling

Jobindex søger for Green Power Denmark

Kunne du tænke dig at være helt tæt på ledelsen i en medlemsorganisation, der arbejder for at sikre en grøn omstilling af Danmark til gavn for alle?

Så bliv en del af Green Power Denmark. Her får du ansvar for de administrative opgaver for vores to viceadministrerende direktører.

”Fordi vi arbejder med den grønne omstilling, befinder vi os i kernen af nogle af de store politiske sager, der kører i Danmark lige nu.”
– Viceadministrerende direktør Mette Rose Skaksen.

Nysgerrig? Læs mere om jobbet her.

Jobindex
Horten Advokatpartnerselskab
Engageret og serviceminded sekretær

Horten Advokatpartnerselskab, Aarhus

Er du fleksibel, serviceminded og struktureret? Formår du at holde hovedet koldt og humøret højt i en travl hverdag? Så er du måske vores nye sekretær til vores kontor i Aarhus.

Du vil indgå som en integreret del af to af vores afdelinger, og dine primære arbejdsopgaver vil omhandle:

  • Understøttende arbejde vedr. retssager, voldgiftssager, klagesager
  • Korrekturlæsning og kvalitetssikring af skriftlige fremstillinger
  • Korrespondance- og notatskrivning på dansk og engelsk (også efter diktat), og evt. mindre oversættelsesopgaver
  • Fakturering, kopiering og dokumenthåndtering
  • Oprettelse og arkivering af sager
Horten Advokatpartnerselskab
Bureau for Inatsisartut Er du vores nye akademiske udvalgssekretær?

Bureau for Inatsisartut, Nuuk

Bureau for Inatsisartut søger en dygtig AC medarbejder til betjening af parlamentets udvalg.

Du kommer til at indgå i udvalgssekretariatet sammen med 9 udvalgssekretærer, som refererer til kontorchefen. Den primære opgave som akademisk udvalgssekretær er at betjene et af Inatsisartuts udvalg, ved at yde saglig, neutral og professionel rådgivning af medlemmer af Inatsisartut inden for udvalgets fagområder.

Det betyder, at du bl.a. skal udarbejde dags-ordener og materiale til udvalgsmøder, betænkninger og pressemeddelelser samt planlægge og afvikle samråd, besøg og udvalgsrejser i Grønland, Danmark og eventuelt udlandet. Udvalgenes møder og arbejde foregår primært på grønlandsk, og der er derfor tilknyttet en tolk til hvert udvalg.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV