259 job matcher din søgning 259 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

NEXT Uddannelse København Er du vores nye tømrerfaglærer til EUX?

NEXT Uddannelse København

NEXT søger en tømrerfaglærer til at undervise grundforløbs- og hovedforløbselever i tømrerfaget.

EUX er en ca. 12 år gammel uddannelse, hvor eleverne får både et svendebrev og en studentereksamen. Uddannelsen er derfor også lidt længere end en ordinær tømreruddannelse. Eleverne er hos os 20 uger ad gangen, og de fleste starter hos os efter 9. eller 10. klasse.

Vi har en meget uformel omgangstone både lærerne imellem og mellem lærere og leder. Du får ca. 18 kolleger, der er fordelt på gymnasielærere, tømrerfaglærere og en frisørfaglærer. Alle lærere er jævnbyrdige medlemmer af vores fælles lærerkollegium – vi er lærere, før vi er fagpersoner. Vores samarbejde bygger på tillid og ordentlighed og har eleven i centrum. Vi løfter i flok og er fleksible i en omskiftelig hverdag.

VIA University College
Underviser til Kort- og Landmålingsteknikeruddannelsen

VIA University College, Horsens

Vi står midt i et generationsskifte på underviserfronten og har samtidig oplevet en stigende interesse for uddannelsen. Derfor har vi behov for at udvide staben af undervisere. Har du lyst til at undervise og sammen med et fantastisk team overtage stafetten og være med til at drive og videreudvikle uddannelsen?

Arbejdsopgaver:

  • undervisning i de traditionelle landmålingsdiscipliner samt indførelse og udvikling af noget af det nye – såsom laserscanning, droner og bearbejdning af data fra disse kilder
  • mulighed for at undervise i emner som landmåling, planlægning, BR2018 og servitutter på bygningskonstruktøruddannelsen, ingeniøruddannelsen eller efter- og videreuddannelseskurser
  • deltagelse i relevante forsknings- og udviklingsprojekter
VIA University College
Gem
Cic Operations Herning ApS
Service crew Hotel Herning

Cic Operations Herning ApS

Som vores servicemedarbejder er du ansigtet udadtil! Det er dig, gæsterne møder først, når du byder dem velkommen. Du er deres vært, når de bor hos os – og det er dig, der ønsker dem en fortsat god rejse, når de tager videre.

Du vil blive ansat på Hernings mest spændende og innovative hotelprojekt, hvor du får en unik mulighed for at være med helt fra starten. Aiden By Best Western Herning skal være fremtidens hotelprojekt, hvor ansatte, bæredygtighed og teknologi står øverst på dagsordenen.

Hotellet er ikke et traditionelt hotel, hvor du står bag receptionsdisken! Hos os vil du få en bred vifte af arbejdsopgaver, hvor din vigtigste opgave er at have gæsten i centrum. Vi er en arbejdsplads, der ønsker at tage branchens inkluderingsansvar alvorligt! Hvad du har lavet arbejdsmæssigt inden – og hvad dine fremtidsplaner er, er for os underordnet.

Cic Operations Herning ApS
EG A/S Undervisnings- og Supportkonsulent til SafetyNet

EG A/S, Ballerup og Aarhus

Vil du være med til at styrke vores implementeringer og support til vores kunder? Så er det måske lige dig vi står og mangler!

Vi har travlt i Safetynet og med mange ordrer i ordrebogen ønsker vi at styrke vores hold med endnu en konsulent, der har stor fokus på kunden og samtidig besidder en grundig teknisk forståelse.

Som vores nye Undervisnings- og Supportkonsulent bliver du en del af et team, der i dagligdagen implementerer vores løsning hos kunderne og leverer service og support af forskellige karakter. Vi sikrer at kundens it-investering kommer til at give god understøttelse af brugerens hverdag.

Københavns Lufthavne A/S PA til ledelsessupport

Københavns Lufthavne A/S, Kastrup

Har du en ambitiøs administrativ profil med et ønske om at blive PA og supportere ledelsen i CPH? Er du nyuddannet kandidat med erfaring fra relevante studiejobs eller i dit første job og er klar til mere? Eller er du i dag PA, men ønsker at prøve kræfter i et nyt set-up?

Så søger vi en PA med stort overblik, højt humør og et udpræget servicegen samt interesse for administrative ledelsessupportopgaver.

I jobbet som PA bliver du et kritisk omdrejningspunkt for 4 forretningsdirektører i CPH's ledelse. Du vil få mange forskelligartede opgaver og samarbejde med hele organisationen samt få indblik i forretningen således, at du kan supportere effektivt på mangeartede opgaver.

Ploug Niemann Ledelsesrådgivning
Kontorleder til travlt, hyggeligt konsulenthus

Ploug Niemann Ledelsesrådgivning, København

Ploug Niemann Lederudvikling A/S søger en erfaren og kompetent kontorleder til projektledelse, økonomistyring og kundebetjening. Vi er et mindre konsulenthus med 25 års erfaring med rådgivning af ledere og lederteams.

Dine vigtigste opgaver bliver bl.a.:

  • Projektstyring fra tilbud over projektplan over planlægning/koordinering til fakturering.
  • PA-opgaver for husets konsulenter, fx kalenderstyring, booking af transport og indkvartering mv.
  • Økonomistyring, herunder budgetlægning og -opfølgning, betalinger og bogføring.
Ploug Niemann Ledelsesrådgivning
Gem
Sydbank
Områdeassistent/PA for områdedirektør til Sydbank i Område Sjælland

Sydbank

Vil du være en væsentlig aktør i et af Sydbanks vækstområder med mange spændende tiltag, så er chancen her nu. Vi søger en områdeassistent, som skal fungere som personlig assistent (PA) for områdedirektør Jesper Lund Wimmer.

Som områdeassistent skal du bevare overblikket i en travl hverdag, have styr på detaljerne og holde orden på tingene. Vi søger derfor en ansvarsbevidst, selvstændig og serviceminded kollega, som kan indgå i et tæt og fortroligt samarbejde med områdedirektøren – og være koordinator og ansvarlig for en række væsentlige opgaver i vores dynamiske og velfungerende område.

I Sydbank har vi fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Bare bank - helt enkelt. Vi tror det er en af hovedårsagerne til, at vi har nogle af de mest tilfredse medarbejdere og kunder i branchen.

Sydbank
Zealand Business College
ZBC i Roskilde søger pr. 1. december 2022 faglærer (barselsvikar) til gourmetslagteruddannelsen

Zealand Business College

Danmarks Slagteriskole ZBC er en erhvervsskole i udvikling med et markant fokus på udvikling af vores fødevareuddannelser i tæt kontakt med de relevante brancher. ZBC Roskilde er en del af det udviklende miljø omkring den nyeste viden på fødevareområdet, og ligger midt i Region Sjællands fødevarecentrum - tæt på Madkulturen.

Du bliver en del af et team, der gennem arrangementet ”En halv gris” promoverer gourmetslagteruddannelsen på folkeskolerne. Ved arrangementet tager faglæreren en halv gris med ud til folkeskolernes 8. klasser, hvor grisen parteres, og der laves mad af kødet sammen med eleverne

Vi tilbyder et spændende og inspirerende job, der vil give dig faglige og pædagogiske udfordringer med gode muligheder for personlig udvikling.

Erhvervsakademi Aarhus
Underviser til professionsbachelor i økonomi og IT

Erhvervsakademi Aarhus, Viby

Har du lyst at uddanne fremtidens it-professionelle, så de får kompetencer til at arbejde i spændingsfeltet mellem it og forretning? Erhvervsakademi Aarhus søger 1-2 dygtige undervisere til vores professionsbacheloruddannelse i økonomi og IT.

Som underviser kan du se frem til en hverdag med undervisning og projektvejledning. Derudover er der gode muligheder for at deltage i udviklingsprojekter, der understøtter undervisningen. En del af dit arbejde bliver herudover at skabe og bibeholde dine relationer til erhvervslivet til gavn for både din egen og de studerendes læring og udvikling.

Vi søger en kollega, som kan formidle anvendelsesorienterede IT-emner i spændingsfeltet mellem IT og forretning.

Erhvervsakademi Aarhus
TEC – Technical Education Copenhagen Automatiktekniker-instruktør til Skoleoplæringscenter

TEC – Technical Education Copenhagen, Ballerup

Skoleoplæringscenteret på TEC – Technical Education Copenhagen tilbyder unge en skoleaftale, så de kan gennemføre et uddannelsesforløb, hvis det ikke har været muligt at finde en praktikplads. Uddannelsesforløbet foregår enten i Skoleoplæringscentrets værksteder eller via forskellige typer af aftaler med virksomheder.

Vi søger en instruktør til automatikteknikeruddannelsen. Du får et tæt samarbejde med vores nuværende to automatiktekniker-instruktører og bliver en del af det samlede team på ca. 40 medarbejdere i Skoleoplæringscentret.

Som instruktør består din opgave i at:

  • oplære og beskæftige vores elever med relevante faglige opgaver inden for faget
  • medvirke til at evaluere og udvikle arbejdsopgaver i henhold til fagets praktikmål
  • medvirke til at eleverne oplever en arbejdspladskultur og omgangstone, der svarer til en ordinær læreplads, herunder møde- og arbejdsdis
Professionshøjskolen UCN Ledelses- og organisationskonsulent - til UCN act2learn - LEDELSE & ORGANISATION

Professionshøjskolen UCN, Aalborg

Ønsker du at gøre en positiv forskel, og motiveres du af at udvikle mennesker og organisationer? Bevæger du dig smidigt mellem positionerne som underviser og proceskonsulent? Har du et godt blik for organisatoriske processer? Har du et udviklingsorienteret mindset, som kan forenes med et fokus på resultatskabelse? Har du fokus på faglighed, og gør du dig umage? Så kan du være vores nye kollega.

Du bliver en del af vores konsulentteam, som bredt beskæftiger sig med medarbejder-, ledelses- og organisationsudvikling.

Du kan udvikle og facilitere konsulentydelser, kurser og uddannelser i tæt samarbejde med kunder og kolleger. Du er dygtig i dybden indenfor det faglige område ledelse og organisation, ligesom du formår at sætte denne faglighed i spil som konsulent.

Nobis Hotel Copenhagen ApS Receptionists – Full time and Oncallers

Nobis Hotel Copenhagen ApS

We are currently looking for a 37-hour full-time receptionist as well as oncallers at Nobis Hotel Copenhagen.

Nobis Hotel Copenhagen is a luxury hotel in a prime location next to Tivoli Garden, Copenhagen Central Station and only a 5-minute walk from Rådhuspladsen. We are located in the beautiful and classical building that formerly housed the Danish Conservatory of Music, but now full of Scandinavian design and architecture. We strive to offer modern luxury with personal care and a sense of quality while aiming for our guests to sense a high focus on the smallest details. What we offer:

  • An exciting and challenging work environment in which we strive and focus on motivating each other on a daily basis
  • A chance to work with a team that takes professional pride in our work
  • Good opportunities to work in one of Scandinavia's leading family-run hotel and restaurant groups
Accura Advokatpartnerselskab
Mødevært(inde) til stor advokatvirksomhed i Hellerup

Accura Advokatpartnerselskab

Har du øje for detaljen og brænder du for service med stort S? Har du mod på at være med til at få vores moderne og travle mødecenter til at fungere? Så er du måske vores nye mødevært(inde).

Se video om Accura Advokatpartnerselskab som arbejdsplads

Sammen med vores øvrige serviceteam skal du medvirke til at yde en formidabel service til vores gæster og kolleger i huset og til at løse de mange opgaver, der kræves for at holde et stort og travlt advokathus kørende.

Som vært(inde) i vores mødecenter er det dig, der i tæt samarbejde med receptionen, har overblikket over samtlige møder, vi afholder i huset, og er den udførende ift. forplejning, opdækning, afrydning og opvask. Du vil naturligvis få den nødvendige hjælp på travle dage fra vores fantastiske office supportere.

Accura Advokatpartnerselskab
Finanssektorens Uddannelsescenter
Chefkonsulent, Pensionsafdelingen

Finanssektorens Uddannelsescenter, Skanderborg

Brænder du for formidling, og har du stærke kompetencer inden for pensionsområdet?

FU udbyder blandt andet uddannelser, kurser, kundetilpassede forløb, kommunikationstræning og kompetenceafklaringer. Alle vores aktiviteter tager afsæt i koblingen mellem teori og praksis. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være at:

  • Afdække kundens ønsker til et uddannelsesforløb
  • Sammensætte og udvikle uddannelsesforløb for kunderne
  • Gennemføre det aftalte uddannelsesforløb, der typisk vil være en kombination af undervisning, praktisk træning, selvstudie og e-learning
Finanssektorens Uddannelsescenter
CLAVIS sprog & kompetence Afdelingschef – Aarhus

CLAVIS sprog & kompetence

Hvis du, ligesom os, brænder for at kunne levere de bedste undervisningstilbud til kursister, kommuner, virksomheder og andre samarbejdspartnere, så er vi det perfekte match.

Som afdelingschef får du den daglige ledelse for et stærkt team bestående af dygtige og erfarne medarbejdere og ansvar for det pædagogiske- administrative område.

Du vil derfor skulle jonglere med både strategiske tiltag og overvejelser til sikring af optimal planlægning af medarbejderressourcer.

Vi forestiller os, at du har ledelseserfaring og kender til området og uddannelserne eller du har beskæftiget dig med undervisningsverdenen på anden vis.

Psykiatrifonden Stærk bogholder og receptionist til NGO

Psykiatrifonden, København

Er du en haj til bogføring? Elsker du kundeservice og orden i sagerne? Er du imødekommende, og hjælper du gerne på kryds og tværs i organisationen?

Dine primære arbejdsopgaver vil dels være daglig bogføring og dels at betjene kunder, kursusdeltagere, samarbejdspartnere og støttemedlemmer. To dage om ugen vil du også være i vores reception og tage imod henvendelser på mail, i telefon og ved fysisk fremmøde.

Herudover kommer dine arbejdsopgaver bl.a. til at være:

  • Ansvar for udsendelse af fakturaer i organisationen med elektronisk fremsendelse gennem Z-Invoice og efterfølgende kontrol og bogføring.
  • Administration af forskellige betalingskanaler som bl.a. MasterCard og MobilePay samt afstemning af kreditorer.
  • Bogføring af salg fra webshop, afstemning af debitorer og bank samt andre forefaldende regnskabs- og bogholderiopgaver.
Esbjerg Kommune
Skolesekretær søges til Specialundervisningscentret Præstegårdsskolen, Urban C

Esbjerg Kommune

Urbanskolen søger snarest muligt, senest pr. 1. december 2022, en skolesekretær til en fast stilling er på 35 timer, med primær tilknytning til Specialundervisningscentret Præstegårdsskolen, Urban C.

Urbanskolen er en ambitiøs skole karakteriseret ved masser af energi, stort engagement og lyst til udvikling. Skolen har et tæt samarbejde med de lokale foreninger og andre, der gerne vil samarbejde med os i lokalområdet, samt skoletjenestens tilbud. Afdelingerne har tradition for et højt fagligt niveau og for at arbejde med det fælles ansvar i forhold til miljø og kultur.

Du kan forvente, at

  • møde glade og forventningsfulde kolleger, elever og forældre
  • få et spændende og alsidigt job med kompetente og arbejdsomme kollegaer
  • få kollegaer der er anerkendende, åbne og ærlige over for hinanden
WellPerform ApS
Executive Assistant

WellPerform ApS, Holte

An exciting new opportunity has arisen for an Executive Assistant to join the team at our head office in Holte, Denmark to support our two Directors and to provide remote support to our offices in Esbjerg and the Netherlands.

At WellPerform we look after our employees and can offer an attractive informal work environment with flexible working hours for the right person.

Key Responsibilities

  • Providing high-level administrative support and assistance to the Management team and other staff as required
  • Managing the diaries of senior staff to ensure that there are no double bookings and highlight priority meetings. Structuring each week so that adequate time is given to focus on the most urgent tasks
  • Scheduling and attending meetings as required, taking notes and recording minutes for distribution
Landsforeningen af Menighedsråd Udviklingskonsulent

Landsforeningen af Menighedsråd, Sabro

Brænder du for at gøre andre bedre, er du vild med at drive processer, og er du en skarp underviser?

Vi har et interessant job til dig, der med gejst og energi kan undervise, facilitere og understøtte udviklingsprocesser for landets cirka 1600 menighedsråd. Som medlemsorganisation er vores opgave nemlig at støtte de 14.000 menighedsrådsmedlemmer i deres arbejde med lokal ledelse og udvikling af kirkelivet.

Du bliver en del af et team bestående af fem medarbejdere inklusive dig.

Dit job vil være afvekslende og bestå af en kombination af forskellige opgaver. Blandt andet kommer du til at arbejde med:

  • Lokale udviklingsprocesser og temaaftner for menighedsråd og medarbejdere om fx kommunikation, samarbejde, ledelse, visioner m.m.
  • Undervisning på uddannelser, kurser og webinarer herunder udvikling, planlægning m.m.
CASA
Direktionsassistent

CASA, Søborg

Trives du i en organisation hvor du skal have mange bolde i luften, varetage mangeartede administrative opgaver og samtidig være serviceorienteret, så se med her:

Du vil skulle arbejde selvstændigt med at varetage betjening af bestyrelsen, direktionen og lederteamet. Det er forventet, at du koordinerer og følger op på de opgaver, som iværksættes i organisationen, eksekverer bestyrelsens, direktionens og lederteamets beslutninger og indgår som ressourceperson i de opgaver der kommer herfra. Du vil referere til Direktøren for strategi og forretningsudvikling.

Stillingen giver en bred berøringsflade med organisationen, hvorfor det er centralt, at du kan kommunikere og samarbejde med kolleger på tværs af hele organisationen

CASA

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV