177 job matcher din søgning 177 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 177 resultater.
OK-Fonden
Vicevært til helt nyt plejehjem, der kan bidrage til drift og vedligeholdelse - og skabe dejlige rammer for beboere og kollegaer

OK-Fonden, Hornbæk

OK-Fonden er i fuld gang med at bygge et nyt flot plejehjem til Bøgehøjgårds beboere. Det nye plejehjem ”Hornbækhave” skal ligge på Halfdan Rasmussens Vej i Hornbæk: Byggeriet tages i brug august 2020.

Vi søger en faglig dygtig vicevært, der med selvstændighed og ansvarlighed, kan varetage den daglige drift og vedligeholdelse af Hornbækhaves lejligheder og bygninger. Du kommer til at spille en central rolle i at lære huset at kende, og videreformidle din viden til kollegaer og beboere.

Dine opgaver og ansvarsområder er:

  • hele processen fra en bolig bliver ledig og flytter ud, til en ny beboer flytter ind.
  • at servicere beboeren med at få indrettet sin bolig, så beboeren kommer godt på plads, og hjemmets atmosfære bevares.
PANDORA A/SBI Front-end engineer

PANDORA A/S, Copenhagen

Are you passionate about visualization and data storytelling? If so, then we have an exciting opportunity for you at the world’s largest jewellery brand!

You will be responsible for designing and delivering enterprise level BI front-end and visualization solutions as part of the journey towards a data driven PANDORA culture. You will build and own the new BI community portal as a one stop shop. In addition, you will strengthen the BI team with best in class visualization and storytelling. Your daily tasks will include:

  • Deliver solutions to requirements in close collaboration with BI business consultants and back-end engineers
  • Manage the BI community portal
  • Deliver self-service solutions for end-users to access golden records
  • Ensure easy user navigation is at the heart of all deliverables
  • Train users
  • Ensure highest possible performance and quality of user facing solutions from BI
PANDORA A/S
PANDORA A/SGlobal Demand Planner

PANDORA A/S, Copenhagen

Are you an expert on demand planning? And can you drive process development and training while managing many stakeholders? If yes, we might have a great opportunity for you!

The Demand Planner role is a global role with accountability for executing our global demand planning within jewellery (incl. statistical baseline forecasting for our cluster demand plans).

Some of your main accountabilities will be:

  • Accountability for our global demand planning process and the continuous development of this with key stakeholders in our Clusters and Group Merchandising
  • Accountability for monthly rolling statistical baseline forecasting for our 10 clusters
  • Shared accountability for our targeted forecast accuracy (clusters has main accountability)
PANDORA A/S
Domea.dkEjendomsservicetekniker/ejendomsfunktionær

Domea.dk, Ballerup

Vi bygger rigtig mange nye almene boliger i Ballerup og søger derfor en ejendomsservicetekniker/ejendomsfunktionær m/k på fuld tid til Servicecenter Ballerup med tiltrædelse snarest muligt.

Du skal primært varetage den daglige drift, beboerservice, vedligeholdelse af bygninger og grønne områder i vores afdelinger i Ballerup. Du skal kunne lide at arbejde både selvstændigt og i et team. Du vil i høj grad have indflydelse på tilrettelæggelsen af dine egne arbejdsopgaver.

Som ejendomsservicetekniker/ejendomsfunktionær har du i samarbejde med dine kolleger det daglige ansvar for:

  • Beboerservice, småreparationer og øvrige forefaldende opgaver
  • Servicering af bygningernes tekniske installationer
  • Renholdelse, vedligeholdelse af bygninger og anlæg, herunder fejning, oprydning, pasning af grønne arealer og renovation, og affaldshåndtering
Domea.dkEjendomsfunktionær til Ishøj Boligselskab

Domea.dk

Vi bygger rigtig meget i Ishøj Boligselskab og søger derfor en ejendomsfunktionær m/k på fuld tid til driftscenteret i Ishøj med tiltrædelse snarest muligt.

Du skal primært varetage den daglige drift, beboerservice, vedligeholdelse af bygninger og grønne områder i Ishøj Boligselskab, der er tilknyttet Servicecenter Ballerup. Du skal kunne lide at arbejde både selvstændigt og i et team. Du vil i høj grad have indflydelse på tilrettelæggelsen af dine egne arbejdsopgaver.

Som ejendomsfunktionær har du i samarbejde med dine kolleger det daglige ansvar for:

  • Beboerservice, småreparationer og øvrige forefaldende opgaver
  • Servicering af bygningernes tekniske installationer
  • Renholdelse, vedligeholdelse af bygninger og anlæg, herunder fejning, oprydning, pasning af grønne arealer og renovation, og affaldshåndtering
DAB
Ejendomsassistent

DAB, Kgs. Lyngby

Lyngby almennyttige boligselskab, der administreres af DAB, søger en ejendomsassistent med en ugentlig arbejdstid på 32 timer.

Sammen med dine otte kolleger skal du varetage den daglige drift og vedligeholdelse af boligafdelingerne Degnebakken, Uglemosen, Lystoftehuse, Lysttoftevænget, Bøgeparken og Bredebo med 586 lejemål.

I dit arbejde skal du

  • Vedligeholde og pleje afdelingernes grønne områder, legepladser samt gang- og kørearealer
  • Sørge for affaldshåndtering, rengøring af vaskerier, kældergange og skralderum
  • Deltage i glatførebekæmpelse og snerydning om vinteren, også udenfor normal arbejdstid
  • Deltage i glatførebekæmpelse og snerydning om vinteren, også udenfor normal arbejdstid.
DAB
Arla Foods
MES-specialist – Nørre Vium Danmark

Arla Foods

Har du erfaring med MES-udvikling? Og er du klar til at arbejde sammen med IT-specialister, SAP-konsulenter og projektledere for at sikre implementeringen af vores globale MES-system i vores maskinanlæg?

Arla Foods

Du bliver en del af vores Building and Construction-afdelingen i Nr. Vium, der står for bygnings- og maskinanlægsprojekter. Her indgår du i vores technical support-funktion, hvor du bliver en del af et team bestående af 10 kolleger, der sammen supporterer vores projekter blandt andet i forhold til dokumentation.

Som vores MES-specialist sørger du for, at vores MES-platform bliver korrekt implementeret i vores projekter. Helt konkret er du med til at koordinere opgaverne mellem produktion, økonomi, kvalitet og projektteams. Og afhængigt af dine interesser og kompetencer vil du få mulighed for at dykke ned i områder som fx:

  • SAP MII-server backend-transaktioner
  • MS SQL-views og -procedurer
  • Wonderware MES og WonderSystem Platform.
Arla Foods
Arla Foods
MES-specialist - Nørre Vium

Arla Foods

Har du erfaring med MES-udvikling? Og er du klar til at arbejde sammen med IT-specialister, SAP-konsulenter og projektledere for at sikre implementeringen af vores globale MES-system i vores maskinanlæg?

Arla Foods

Du bliver en del af vores Building and Construction-afdelingen i Nr. Vium, der står for bygnings- og maskinanlægsprojekter. Her indgår du i vores technical support-funktion, hvor du bliver en del af et team bestående af 10 kolleger, der sammen supporterer vores projekter, blandt andet i forhold til dokumentation.

Som vores MES-specialist sørger du for, at vores MES-platform bliver korrekt implementeret i vores projekter. Helt konkret er du med til at koordinere opgaverne mellem produktion, økonomi, kvalitet og projektteams. Og afhængigt af dine interesser og kompetencer vil du få mulighed for at dykke ned i områder som fx:

  • SAP MII-server backend-transaktioner
  • MS SQL-views og -procedurer
  • Wonderware MES og WonderSystem Platform.
Arla Foods
Arla Foods
Senior Business Change Manager

Arla Foods, Viby J.

Global Warehouse and Distribution is an Agile Programme (Release Train) within Arla IT Solutions, which is responsible for the development and maintenance of all applications and services used within our global logistics processes. Our main focus is to create value-based solutions for the business through digitalization and global templates and we are currently aiming towards standardizing our solutions across the European market. Arla Foods

Would you like to be part of this exciting journey and can you take the lead by using your change management experience, business acumen and excellent communication and stakeholder management skills? If so, you are already well on your way towards your new job as Senior Business Change Manager (BCM) in Arla IT Solutions, based in Aarhus.

Arla Foods
Digitaliseringsstyrelsen
Generalister med interesse for it-projekter

Digitaliseringsstyrelsen, København

Har du lyst til at arbejde med implementering af digitale løsninger? Har du en stærk generalist- og implementeringsprofil, har du interesse for teknik og it, og vil du være med til at sikre en succesfuld overgang til fremtidens digitale infrastruktur: MitID, NemLog-in3 og Næste generation Digital Post?

Til Næste generation Digital Post-projektet, har vi brug for dig til:

  • at gå i dialog med et udsnit af de mere end 500 myndigheder, der skal tage den nye løsning i brug
  • at vedligeholde og forbedre udsnit af vores vejledningsmateriale, baseret på input fra myndigheder og it-leverandører

Til NemLog-in3 og MitID har vi brug for dig til blandt andet at:

  • facilitere den organisatoriske implementering af den kommende infrastruktur hos vores mange målgrupper
  • kvalitetssikre leverancer fra vores leverandører
PANDORA A/SDemand Planning Manager team lead

PANDORA A/S, Copenhagen

Are you a natural leader of people with experience in developing demand planning processes? Then you might be the Demand Planning Manager we are looking for!

As Demand Planning Manager you will be responsible for our global demand planning process with the responsibility to at all times ensure our demand plans across the business are meeting our forecast accuracy targets. Your responsibility includes to continuously develop the demand planning process and develop in close collaboration with merchandise planning in group and clusters.

This includes:

  • Shared accountability with GSC leadership team to implement the operational strategy and meeting associated business objectives in regards to Global Supply Chain
  • Accountable for monthly rolling statistical baseline forecasting for our 10 clusters including enrichment of relevant group merchandizing decisions including lifecycle plans, assortment plans and trading line up.
PANDORA A/S
PANDORA A/SDemand Planning Manager specialist

PANDORA A/S, Copenhagen

Are you a demand planning specialist with extensive experience in both demand planning architecture and processes? Then you might be our new Demand Planning Manager!

As Demand Planning Manager you will be responsible for the continuous development of our global demand planning process and for the KPI framework we use to track our forecasting performance.

Furthermore, you will be responsible for our demand planning architecture, how we use our planning system Logility and for any required supporting tools and processes for our clusters and group demand planners to execute and conduct the best possible demand plans. The development of these processes and tools are led by you and done in close collaboration with Demand Planners in group and clusters as well as with merchandise planning.

PANDORA A/S
Ørsted Group Functions
Lead SAP Technology Consultant

Ørsted Group Functions, Gentofte

Do you share our vision and want to be instrumental in designing and managing our SAP infrastructure environment?

Ørsted

Join us and become Lead SAP Technology Consultant in our highly skilled and business-oriented SAP Basis team, where you’ll be responsible for ensuring that the SAP technical architecture is fit for purpose, seeking to improve operational effectiveness, security and stability wherever possible.

We offer ample opportunities to develop yourself further, and we’ll support and invest in your future growth as a lead SAP Technology Consultant.

Ørsted Group Functions
Danfoss A/SSenior Manager PLM Platforms (ID 20767BR)

Danfoss A/S, Nordborg or Gråsten

Danfoss is looking for a Senior Manager for the Global PLM Platforms team with a broad knowledge, who can manage and drive the PLM Platforms team for Danfoss Global IT within Engineering and deliver in to the OnePLM Program.

The team consists of highly skilled Solution Owners, Architects and Developers who support and set the direction for our IT Engineering area across the different business segments within Danfoss with high focus on Siemens Teamcenter Unified Solutions and integrations of many other tools.

To be considered for this position, you must be a fast learner, open-minded and be able to easily make a system overview on a medium and high level, as well as, possess great communication skills.

Arbejdernes Andels-BoligforeningServiceteknisk Administrativ medarbejder til nyoprettet servicecenter

Arbejdernes Andels-Boligforening, Vejle

Brænder du for at løse konkrete problemer? Er du serviceorienteret, og er du god til at tale med andre mennesker, uanset hvem de er?

Som vores nye servicetekniske administrative medarbejder, vil du være bindeled mellem beboerne og den kollega, håndværker eller anden leverandør, der skal løse de praktiske opgaver i den enkelte bolig eller i hele boligområdet. Det vil derfor være en fordel, hvis du har erfaring som håndværker eller ejendomsservicetekniker.

Nogle af de centrale opgaver i stillingen er:

  • Ekspedition af beboere – både personlige, skriftlige og telefoniske henvendelser
  • Vurdering af håndværksmæssige problemer, og hvordan de skal løses
  • Indgåelse af aftaler med kolleger, håndværkere og leverandører omkring løsning af opgaverne
Danske Commodities A/S
Linux IT Systems Engineer for dedicated Infrastructure team

Danske Commodities A/S, Aarhus

Are you passionate about Linux, optimisation and automation of IT infrastructure and solutions? And would you like to work closely with highly skilled IT professionals, who are eager to share their knowledge with you?

As our new talented Linux IT Systems Engineer, you will join a young and skilled team that is truly passionate about IT. You will be part of a culture that is characterised by a strong team spirit, a high level of knowledge-sharing, a helpful can-do attitude – and of course a great sense of humour!

We Offer

  • a company with best in class employee survey results on ‘cooperation’
  • professional and skilled colleagues, who set the bar high
  • great opportunities for individual development
Danske Commodities A/S
Sinding & Co.Erfaren vicevært/ejendomsfunktionær

Sinding & Co.

Sinding & Co. søger en dygtig og engageret vicevært/ejendomsfunktionær til vores ejendomsserviceafdeling.

Du bliver en del af vores ejendomsservice- og entrepriseafdeling, som i dag beskæftiger 15 medarbejdere. Du vil indgå i vores team af 8 viceværter, og dine arbejdsopgaver vil primært omfatte:

  • Almindeligt viceværtarbejde på små og mellemstore ejendomme.
  • Tilsyn og kontrol af ABA-anlæg - alt efter kvalifikationer.
  • Kontrolaflæsninger og tilsyn med tekniske installationer.
  • Lejerkontakt ifm. mindre reparationer samt rekvirering af håndværkere.
Boligselskabet ViborgGartner/ejendomsfunktionær

Boligselskabet Viborg

Boligselskabet Viborg søger en ejendomsfunktionær til fastansættelse med tiltrædelse snarest.

Arbejdet består i at løse plejetekniske opgaver, der er forbundet med den daglige drift af selskabets afdelinger i primært Overlund og Houlkær.

Hovedopgaver:

  • Pleje og vedligeholdelse af grønne områder.
  • Renholdelse af fællesområder.
  • Affaldshåndtering.
Terma A/S
ERP Business Application Specialist, Group IT

Terma A/S, Lystrup

Are you ready to work as IT lead and solution architect on business transformation projects in Terma?

You will be responsible for the IT project management related to some of the major digitalization and transformation initiatives in Terma. Specifically, in the processes related to Sales and Project Management. You will also be responsible for the solution design and roadmap, incl. ensuring alignment with the IT strategy.

Business transformation projects set a new standard for the digitalization in Terma and the related reliability of the ERP solution. It is therefore very important that future IT solutions are aligned with other strategic activities and developments within the relevant process areas. Bridging such initiatives is obviously challenging, but at the same time exciting, requiring profound business understanding….

Terma A/S
NOVAX A/S
Implementation Consultant

NOVAX A/S, Taastrup

Vil du spille en central rolle i at implementere vitale IT-systemer til den danske sundhedssektor? Har du lyst til at være en del af en team-kultur, der er kendetegnet af stor ansvarfølelse, energi, fællesskab og et større formål? Så er jobbet som Implementation Consultant måske noget for dig!

Du vil primært komme til at arbejde med følgende opgaver:

  • Projektledelse af opstarter, så kunden understøttes og vejledes igennem hele opstartsforløbet.
  • Kommunikation internt med kolleger samt eksternt med blandt andet kunder, leverandører og samarbejdspartnere.
  • Opstart og undervisning i brugen af NOVAX- systemet hos nye kunder, hovedsageligt lægeklinikker og privathospitaler.