402 job matcher din søgning 402 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 402 resultater.
J. Hvidtved Larsen A/S
Bogholder og administrativ blæksprutte

J. Hvidtved Larsen A/S, Them

Har du lyst til at være en del af en international virksomhed i stor udvikling? Så er du måske vores nye administrative medarbejder, som både kan håndtere varierede opgaver i bogholderiet, men som også kan lide de praktiske, mangeartede og udadvendte opgaver, som ligger i en reception.

Virksomheden, du vil blive en del af, er under stor forandring, da vi lige nu er ved at fusionere Hvidtved Larsen og Beam Sweepers, som begge er en del af det schweiziske Bucher Municipal. Du skal derfor have lyst til at træde ind i en dynamisk hverdag, der er præget af mange forandringer, og hvor vi er ved at køre procedurer sammen for de to virksomheder samt etablere fælles IT- og ERP systemer.

Stillingen er på 37 timer pr. uge og er som udgangspunkt et vikariat på indtil 31. januar 2020. Din arbejdsplads vil primært være i Them.

J. Hvidtved Larsen A/S
REMONDIS A/S
Teamleder til virksomhed i udvikling

REMONDIS A/S, Brøndby

Er du vores nye kompetente teamleder med stærk forretningsforståelse, der kan og vil yde en førsteklasses kundeservice, og samtidig fungere som teamleder? Og, har du interesse i at styrke en virksomhed igennem en større forandringsproces?

Så er det dig vi søger, som vores nye kollega. I REMONDIS A/S har vi en ambition om at udvide vores aktiviteter i Danmark og i den forbindelse søger vi en kompetent og erfaren teamleder til vores kundeservice. Hovedvægten blandt opgaverne vil være fokus på udvikling og strukturering af en effektiv og udviklende kundeservice, og i tæt samarbejde med teamet, løser I dagligdagens mange udfordringer, hvor I servicerer vores kunder samt eksterne, såvel som interne samarbejdspartnere.

REMONDIS A/S
Jobindex A/S
Kundeservicemedarbejder

Jobindex A/S søger for Skagenfood A/S i Frederikshavn

Vi søger en superdygtig kollega til kundeservice og div. ad hoc-opgaver

Kan du lide at arbejde i en lille og uformel organisation? Trives du i en travl hverdag med mange forskellige problemstillinger, som alle skal løses her-og-nu? Brænder du for at give kunderne den bedste kundeservice? Tænker du, at intet er umuligt, og udfordringer er til for at løses?

Vores kunder er de vigtigste personer for os, og din primære opgave bliver at give kunderne en god service, når de ringer eller mailer til vores kundeservice. Det er derfor vigtigt, at du har en god forståelse for kundernes behov og har et godt smil i stemmen.

Vi sørger naturligvis for at klæde dig ordentligt på til opgaven, og du vil blandt andet blive oplært i vores ordrebehandlingssystem. Det vil dog være et plus, hvis du allerede har erfaring med kundeservice, handel på nettet og har snuset til kreditor-/debitorbogholderi.

Ballerup KommuneSekretær til UUC Maglemosen

Ballerup Kommune

Maglemosen søger pr. 1. juni 2020 en proaktiv og engageret kollega til det administrative team. Stillingen er en fastansættelse og arbejdstiden er 37 timer ugentligt i 45 arbejdsuger.

Vi kan tilbyde et spændende, udfordrende og selvstændigt job i administrationen, der har fokus på højt serviceniveau for alle samarbejdspartnere.

UUC Maglemosen er et STU Uddannelsescenter/§ 104 tilbud for ca. 70 unge med forskellige fysiske og psykiske funktionsnedsættelser. Vi går hver dag på arbejde med et ønske om at skabe en tryg, tillidsfuld, nærværende og lærerig hverdag for vores elever og hinanden.

PeopleLink
GIS-konsulent

PeopleLink søger for kunde i Trekantsområdet

En hverdag med fokus på tegning, kundesupport og systemopsætning

Din hverdag er alsidig, du er hands-on i systemerne, hvor du tegner, registrerer og opretter data på kundernes forespørgsel, og supporterer kunder over telefon og videomøder. Du samarbejder tæt med erfarne kolleger om den daglige drift, hvor I arbejder aktivt med videndeling, sparring og opkvalificering.

Opgaverne spænder over:

  • Varetagelse af support, opsætning og konsulentopgaver for GIS-kunder på avancerede løsninger bl.a. på den nyeste teknologi inden for Desktopløsninger, WEB-løsninger og GNSS-udstyr
  • Digital registrering og indtegning af opmålinger
  • Konvertering og implementering af nye kunder i systemerne
Maki A/S
Løsnings- og resultatorienteret Key Account assistant for Sverige til Intern salg i vækstvirksomhed

Maki A/S, Silkeborg

MAKI A/S er på en fantastisk rejse, hvor gåpåmod og godt købmandskab har ført virksomheden op blandt de førende distributører af legetøj i Norden. Du vil som svensk Key Account assistant i Intern salg få en central rolle i vores fortsatte mål om at være Nordens førende distributør af legetøj og produkter til børn.

Du vil være den primære back up for vores svenske Key Account Managers, men også få mulighed for sammen med dine kollegaer at udvikle kundeservice i takt med stigende kundekrav.

Primære arbejdsopgaver:

  • Salgsbackup for vores svenske Key Account Managers
  • Ordremodtagelse/-håndtering pr. telefon, EDI, mail, hjemmeside og opgaver fra det eksterne team.
  • Levere vareoprettelsesskemaer i Perfion
Mercuri Urval
Business Developer

Mercuri Urval søger for Aabenraa Havn

Aabenraa Havn står over for betydelige vækst- og udviklings-muligheder nu og i de kommende år. Havnens nuværende kunder og deres forretning udvikler sig, og det stiller krav til havnen som forudsætningsskaber for deres succes på markedet.

I løbet af de kommende år overtager havnen det fulde ejerskab af arealerne ved det tidligere Enstedværk. Konkret betyder det en fordobling af havnens areal samt en mangedobling af havnens bygningsmasse. Det stiller krav til havnen, dens ledere og medarbejdere om at opsøge og realisere nye forretningsmuligheder i samarbejde med nuværende og kommende kunder.

Kan du se dig selv drive denne udvikling, er du er vant til at arbejde med store mængder data og kan du udforme skarpe og gennem­arbejdede analyser og business cases samt formidle dem med stor præcision og professionalisme?

Mercuri Urval
SkattestyrelsenDataanalytiker til Personprocesser

Skattestyrelsen, København

Vil du være med til at dataunderstøtte strømlinede processer for 3. parts indberetninger? 3. processer der understøtter en sikker administration og sikrer, at pengeinstitutter, arbejdsgivere, A-kasser, pensionsinstitutter m.fl. så nemt som muligt kan indberette oplysninger om borgerne til brug for beregning og udarbejdelsen af forskuds- og årsopgørelser korrekt og til tiden? Din rolle som dataanalytiker bliver primært at indsamle, udvikle og omsætte data til de bedst mulige processer.

Du vil komme til at arbejde i et kontor med høj faglighed, men for at lykkes med dine opgaver, vil du naturligt skulle søge samarbejde med andre dataanalytikere i Skattestyrelsen, systemejerne i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, og blandt eksterne kontakter kan fx nævnes den finansielle sektor.

Skattestyrelsen
Alm. Brand
IT-Udvikler/Analytiker til Wealth Management Solutions

Alm. Brand, København

Brænder du for kapitalmarkedet og har du samtidig teknisk flair og en naturlig interesse for udvikling af IT?

Holder du af at arbejde med komplekse problemstillinger, sætte dig ind i krav til ny funktionalitet, planlægge og udarbejde løsninger og det i tæt samarbejde med forretningen, så er det her jobbet for dig.

I Wealth Management Solutions arbejder vi med mange forretningskritiske IT-systemer og applikationer. Og området er i en spændende udvikling pga. digitaliseringen og de mange regulatoriske krav i markedet.

Som IT-Analytiker bliver du en del af et agilt team, som håndterer både udvikling og drift af Wealth Managements systemer i Alm. Brand Bank. I jobbet kommer du til at favne bredt mht. systemer og applikationer, og du får en utrolig bred berøringsflade med resten af organisationen.

Den Selvejende Institution Køge Handelsskole & HandelsgymnasiumSkemaplanlægger

Den Selvejende Institution Køge Handelsskole & Handelsgymnasium

Dygtig og ansvarsfuld skemaplanlægger til Køge Handelsskole

Køge Handelsskole søger dig som besidder det store overblik, ser muligheder og som er stærk i både kommunikation og administrative systemer.

Som skemaplanlægger på Køge Handelsskole vil du skulle planlægge projektforløb, projektdage, undervisningsmoduler og sørge for at alle skemabrikker for hhx-afdelingen, brobygning og introforløb for folkeskoleelever, særlige arrangementer, samt eksterne bookinger er indtastet i de relevante studieadministrative systemer.

Du bliver en del af en velfungerende elevadministration, der arbejder tæt sammen med de pædagogiske afdelinger på Køge Handelsskole. Det er et spændende og udviklende job med råderum og plads til egen indflydelse i samarbejde med dine kollegaer i elevadministrationen.

ToldstyrelsenTolder til Toldstyrelsens ekspedition i Padborg

Toldstyrelsen

Har du styr på detaljerne, og kan du møde mennesker i øjenhøjde? Vil du være en del af en helt særlig arbejdsplads? I tæt samarbejde med dine kolleger varetager du den vigtige ekspedition og kontrol af varer for at sikre, at borgere og virksomheder betaler den korrekte told.

Dit arbejde i toldekspeditionen er afgørende for, om varer kan komme ind i og ud af Danmark og EU. Sammen med gode kolleger holder du gang i vareflowet i forbindelse med import, eksport og forsendelse ved at sikre nøjagtig registrering og smidigt samarbejde mellem chauffører, speditører og virksomheder.

Ud over den direkte kundekontakt på vores adresse i Padborg hjælper du kunder via mail og telefon.

Toldstyrelsen
Miljø- og FødevareministerietIT-konsulenter til konfiguration af IT-løsninger

Miljø- og Fødevareministeriet, København

Vil du være med til at sikre, at vores IT-systemer fungerer for både vores kollegaer og kunder? Er du nyuddannet eller har du nogle års erfaring? Og kan du med din IT-tekniske viden se dig selv i rollen som vores IT-konsulent, der konfigurerer fremtidens automatiske tilskudsordninger i et agilt team?

Du konfigurerer vores rammesystemer, så kunderne kan ansøge om forskellige tilskud. Du bidrager i det daglige til, at vores Tast selv-service bliver så enkel som muligt fra ansøgning til udbetaling med det mål, at kunderne hurtigst muligt får udbetalt deres tilskud. Du bliver en del af et agilt team i en af vores to ART’er. Teamet består af kollegaer fra både IT og forretning og løser opgaver fra krav til produktion. I praksis vil du og dine teamkollegaer stå for både sprintplanlægningen, udførelsen af opgaverne, demoer mv.

Vesthimmerlands KommuneAdministrativ medarbejder

Vesthimmerlands Kommune, Løgstør

Har du lyst til at arbejde i en spændende og velorganiseret organisation, hvor fleksibilitet og omstillingsparathed på kort og lang sigt, er et af nøgleordene, så er det dig vi søger.

Asylafdelingen i Vesthimmerlands Kommune søger til barselsvikariat pr. 1. juni 2020, en engageret administrativ medarbejder, der kan se sig selv trives og bidrage positivt til fællesskabet, i afdelingens administrative team.

Dine primære arbejdsopgaver vil bestå i:

  • Vagtplanlægning for asylcentrenes netværksmedarbejdere, sundhedsafdeling, ledelse og administration
  • Tæt sparring med ledergruppen om vagtplanlægningens form og indhold
  • Lønbehandling (herunder indberetning af kørsel, opgørelse af normtimer, registrering af tjenestetidsplaner, oprettelse af lønaftaler med videre).
MAN Truck & Bus Danmark A/S
Servicekontraktansvarlig - After Sales & Service

MAN Truck & Bus Danmark A/S, Greve

MAN Truck & Bus Skandinavien - en af verdens største leverandører af lastbiler, varebiler og busser - er under kraftig udvikling og søger nu en specialist til at varetage administrationen af servicekontrakter inden for eftermarkedet.

MAN Truck & Bus Danmark A/S

Du vil få det overordnede ansvar for dels at udvikle porteføljen af servicekontrakter og dels at udvikle nye tiltag samt produkter, der modsvarer det dynamiske kundebehov i branchen. Herunder ansvaret for fakturering, indeksregulering og prisjusteringer.

Samtidig vil du få ansvar for håndtering af servicekontrakter, tilkøbsgarantier og øvrige eftermarkedsydelser på lastbiler, varebiler og busser.

MAN Truck & Bus Danmark A/S
Økonomistyrelsen
Vi søger en vicedirektør med drive og engagement til at stå i spidsen for digitalisering af administrative forretningsprocesser i staten

Økonomistyrelsen, København

Vil du være med til at drive og udvikle den digitale understøttelse af arbejdsgangene i over 400 statslige og selvejende institutioner? Og har du evnen til at stå i spidsen for et stort center med ca. 110 dedikerede medarbejdere og en håndfuld dygtige chefer? Så er stillingen som vicedirektør i Økonomistyrelsens Center for Systemer måske noget for dig.

Du vil som vicedirektør få ansvar for drift og udvikling af vores portefølje af It-systemer, som understøtter og digitaliserer en række forretningsprocesser inden for løn, HR, indkøb og økonomi i op mod 400 statslige og selvejende institutioner. Digitaliseringen fokuserer på at optimere, effektivisere og forenkle de administrative processer i institutionerne, så vi frigør tid og ressourcer til de kerneopgaver, som har betydning for borgerne.

Copenhagen Group A/SChief Financial Officer

Copenhagen Group A/S

International projekt-, handels- og servicevirksomhed

Da vi fortsætter med at vokse vores virksomhed og udvide til nye markeder og segmenter, ønsker vi at supplere vores topledelse med en struktureret, erfaren, forretningsorienteret og ambitiøs Chief Financial Officer (CFO). Vores topledelse består af 3 personer, nærmere bestemt vores CEO, COO samt CCO. CFO’en vil være ansvarlig for vores finansfunktion, som består af to andre personer - en økonomichef og en bogholder (som skal ansættes af CFO’en) - og rapportere til vores CEO.

CFO’en er ansvarlig for alle aspekter af regnskabs- og økonomifunktionen.
Hovedopgaverne er bl.a.:

  • Måneds- og årsrapportering for moderselskabet og datterselskaberne
  • Controlling og relevante økonomiske analyser af forretningen i de forskellige selskaber, herunder opfølgning på KPI’er og andre finansielle/økonomiske indikatorer
  • Rullende budgetter og prognoser for moderselskabet og datterselskaberne
DLGSolution Consultant - Sales & Distribution

DLG, Fredericia or Aarhus

In DLG, we are about to launch a new program to harmonize and develop our processes in SAP. Therefore, we are looking for new colleagues to assist our Solutions team in supporting and maintaining our current solutions and over time contribute in the roll out the new platform.

As our new Solution Consultant your role is to understand our business processes and support your colleagues in incidents, service requests and smaller projects. In these, you will be involved throughout the whole process from ideas to design, configuration, test and implementation as well as subsequent application support and maintenance.

You will work closely with colleagues in Denmark and Germany to deliver good solutions and high quality support on the current SAP platforms, while building and maintaining solid relationships with line of business.

Danske BankCompliance Officer Transaction Monitoring department, Group Compliance

Danske Bank, Copenhagen

We are strengthening our Transaction Monitoring department in Group Compliance and are looking for a Compliance Officer, to join our Team.

As Compliance Officer, you will provide subject matter expertise to Group Transaction Monitoring, ensuring the achievement of agreed business outcomes to secure mitigation of the Bank’s AML risks and compliance with governing regulations and internal policies and procedures.

Your tasks will include:

  • Coordinate the development of scenario threshold tuning and optimization processes for transaction monitoring together with colleagues, IT partners and other stakeholders.
  • Define and oversee the change management process associated with development, maintenance and effectiveness of monitoring and scenarios, including threshold optimization and effectiveness.
DLGSolution Consultant - Production & Logistics

DLG, Fredericia or Aarhus

In DLG, we are about to launch a new program to harmonize and develop our processes in SAP. Therefore, we are looking for new colleagues to assist our Solutions team in supporting and maintaining our current solutions and over time contribute in the roll out the new platform.

As our new Solution Consultant your role is to understand our business processes and support your colleagues in incidents, service requests and projects. In these, you will be involved throughout the whole process from ideas to design, configuration, test and implementation as well as subsequent application support and maintenance.

You will work closely with colleagues in Denmark and Germany to deliver good solutions and high quality support on the current SAP platforms, while building and maintaining solid relationships with line of business.

Sopra Steria Danmark
Passioneret og videbegærlig Customer Experience-konsulent

Sopra Steria Danmark, København

Søger du et job i et førende IT-konsulenthus, hvor rådgivning i relation til kundens behov er i centrum, og trives du i et konstant omskifteligt miljø, hvor der kontinuerligt er plads til at udfolde og udvikle sig selv, og hvor et personligt drive er kendetegnende for måden arbejdsopgaver tilgås?

Dine primære arbejdsopgaver kommer til at være:

  • Behovsafklaring samt rådgivning hos kunder
  • Opbygning af Cloud-baserede løsninger hos kunden
  • Integrationsarbejde til eksisterende systemer
  • Sparring omkring best practise
Sopra Steria Danmark