1.095 job matcher din søgning 1.095 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Sonova Audiological Care Denmark ApS
Front Office/administrativ medarbejder med stærkt servicegen til vores hørecenter

Sonova Audiological Care Denmark ApS, Esbjerg

Vi har dejlig meget at se til i vores hørecenter i Esbjerg, hvorfor vi søger en ny kollega til vores team af dedikerede medarbejdere. Som Front Office/administrativ medarbejder er du kundens første møde med AudioNova og spiller derfor en vigtig rolle for vores virksomhed.

Hverdagen kan til tider være travl og hektisk, hvorfor du er hørecenterets praktiske og kommercielle samlingspunkt. Sammen med den professionelle fagperson, audiologisten, er du med til altid at sikre stor tilfredshed hos vores kunder, der kommer ind for at købe høreapparater i ønsket om at forbedre deres livskvalitet.

Sonova Audiological Care Denmark ApS
System TM A/S
Kontorassistent

System TM A/S, Odder

Da System TM fortsat er i en positiv udvikling, har vi behov for at udvide og styrke vores serviceafdeling, og vi søger derfor en kontorassistent til vores serviceafdeling.

Som kontorassistent hos System TM, bliver du en del af vores serviceteam, der har til opgave at supportere, servicere, opgradere, optimere og vedligeholde alle System TM-anlæg globalt.

Dine primære arbejdsopgaver vil bestå i:

  • At tilrettelægge og planlægge de enkelte servicebesøg samt rejseplanlægning.
  • At færdiggøre servicerapporter, før de sendes til kunderne.
  • At oprette reservedelstilbud/-ordrer i ERP-system.
System TM A/S
Advised by I/SSupportmedarbejder/Assistent til Supportteamet i Erhverv

Advised by I/S søger for DLR Kredit i København

Til vores supportteam i Udlån Erhverv søger vi en kandidat, som brænder for at få løst teamets opgaver og få rutinerne til at fungere optimalt, formår at skabe en god stemning og godt kan lide at få arbejdet fra hånden. Desuden er samarbejde vigtigt, og derfor skal du have lyst til at være en del af et team.

Hvis du vil være med til at yde den allerbedste service til vores kunder, kolleger og samarbejds­partnere og ønsker at arbejde i en mellemstor virksomhed med en flad ledelsesstruktur og en åben og uformel omgangstone, så hører vi gerne fra dig. Hvis vi er heldige, er du vores nye kollega!

Arbejdsopgaverne omfatter bl.a.

  • Modtage og registrere låneansøgninger fra pengeinstitutter
  • Udarbejde lånetilbud med tilhørende dokumenter
  • Dialog med aktionærpengeinstitutter, vurderingssagkyndige og ejendomskonsulenter
ROI Consulting A/SProjektassistent

ROI Consulting A/S søger for LBP Engineering A/S i Vipperød

Vi søger til vores kontor i Vipperød en dygtig projektassistent, der bl.a. kan hjælpe vores Projekt Managers med at håndtere vores mange kunder.

Du vil referere direkte til den administrerende direktør og hjælpe med at løse en række specifikke opgaver som nedenfor beskrevet:

  • Support til projektlederne
  • Dokumentstyring
  • Medvirke ved projektafgrænsning og fastsættelse af formål og mål med projektet

Vi tilbyder en stilling i et dynamisk miljø, der byder på mange spændende opgaver, store som små. Vi lægger vægt på et stærkt sammenhold og en selvstændig hverdag med stor frihed under ansvar.

JN Spedition Øst A/SKontorassistent til spedition/logistik

JN Spedition Øst A/S, Køge

Kan du skabe overblik og struktur i vores ordrer/kørsel og lagerbeholdningssystem? Og vil du arbejde fra 8-16 i en førende logistik/speditionsvirksomhed, hvor alle hjælper og tager ansvar for hinanden? Så har vi det helt rigtige job til dig her.

Vi mangler nu en dygtig og omhyggelig kontorassistent, der kan administrere vores logistikopgaver og lagerstyring.

Dine opgaver bliver:

  • ordrebehandling – du lægger modtagne ordrer i vores lagersystem, sender tilbagemeldinger til kunder
  • elektronisk og afslutter ordren samt lægger den i kundens mappe
  • løbende at opdatere lagersystemet, så vi altid kan finde kundernes varer på den rette plads
Jobindex A/S
Regnskabs- eller revisorassistent til erhvervsserviceteam

Jobindex A/S søger for One Revision i Vejle

Hos One Revision tror vi på, at der skal være en god balance mellem arbejde og fritid. Vi har derfor vendt de tunge, kunderettede virksomhedsstrategier på hovedet og fokuserer på, at vores medarbejdere har det godt. Vi tror nemlig på, at vores kunder får den bedste service, hvis vi har fokuserede, glade og motiverede medarbejdere, der oser af overskud.

Som medarbejder i erhvervsservice får du et stort selvstændigt ansvar, samt beføjelserne til at løse dine opgaver fra A til Z. Du skal være indstillet på en udadvendt rolle, da mange af dine opgaver vil være i direkte samarbejde med vores kunder. Mere konkret får du ansvar for, at:

  • håndtere erhvervsservice
  • håndtere bogføring og afstemninger
  • klargøre regnskaber til revisor
Jobindex A/S
KRAMP DanmarkProduktspecialist til Hydraulik

KRAMP Danmark, Skjern

Er du glad for at tale med mennesker? Brænder du for at levere kompetent og teknisk rådgivning til kunder? Er det vigtigt for dig at yde en god service og gøre noget ekstra for kunden? Og er du proaktiv i forhold til at øge salget af dit produktområde? Så er det måske dig, vi mangler i vores team af interne sælgere hos Kramp!

Som Produktspecialist har du ansvaret for produktrådgivning, tilbudshåndtering, forespørgsler og kundeordrer. Ligeledes kan du komme til at deltage i kundebesøg/arrangementer, træning af kunder online/fysisk samt ad hoc-projekter. Vores mål er altid at være den bedste partner for vores kunder.

Du vil indgå i vores interne salgsafdeling i Skjern, som arbejder på tværs af vores danske organisation – men også sammen med vores internationale produktteams på tværs af Europa, hvilket giver os uanede muligheder i forhold til service- og vidensniveau.

Gem
Randstad A/S
Norsk- eller svensk-talende kundeservicemedarbejder

Randstad A/S søger for Meyra Group i Aarhus

For vores kunde Meyra Group søger Randstad en kundeservicemedarbejder til servicering af deres skandinaviske kunder. Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt.

Du bliver en del af det skandinaviske team, som tilsammen består af 3 personer. Du vil være den primære kontaktperson for de skandinaviske kunder i den offentlige sektor samt brugerne af stolene. Samtidig indgår du i teamet, som servicerer vores internationale kunder.

Dit produktfokus vil være på Meyra og Netti, hvor dit daglige fokus er en effektiv behandling af ordrer og telefonrådgivning. Stillingen indeholder forskelligartede opgaver og en spændende hverdag med en stor kontaktflade, både eksternt og internt.

PANDORA A/SPart-time Sales Assistant, Amagertorv

PANDORA A/S, København

Værdsætter du materialer i højeste kvalitet og ekstraordinær service? Har du passion, for det du laver og besidder en altoverskyggende ”Can-do attitude”?

Drømmer du om at blive en del af et af verdens mest elskede smykkebrand? Så er du måske vores nye kollega i Pandora!

Vi søger lige nu en passioneret kollega med ovenstående kvaliteter til vores fantastiske butik på Amagertorv i hjertet af København. Du kommer til at indgå i et team bestående af ca. 8 personer, som alle gør deres bedste for at give kunderne en enestående oplevelse og service. Du vil blive ansat som timelønnet ca. 4-8 timer om ugen, afhængigt af travlheden i butikken.

Det er vigtigt for samarbejdet i teamet, at du er pligtopfyldende, ansvarsfuld samt overholder dine aftaler.

PANDORA A/S
Fleggaard LeasingAdministrativ Sales Assistent til Forhandler- og Flexleasing-afdelingen

Fleggaard Leasing, Padborg

Har du administrativ erfaring, god talforståelse og motiveres du af at skabe tilfredse kunder? Hvis ja, så er du måske vores nye Sales Assistent i forhandler- og flexleasing-afdelingen.

Dine arbejdsopgaver bliver

  • At varetage leasingkontrakter ved udløb
  • At beregne og udarbejde forlængelsestilbud på leasingkontrakter
  • At beregne indfrielsespriser
  • At håndtere diverse administrative opgaver
Gem
ETU ForsikringPolicemedarbejder til vores ejerskifteafdeling

ETU Forsikring, Køge

Bliv en del af ETU Forsikring.

Vi søger en kollega, som trives godt i rutinepræget arbejde, men som ikke lader sig slå ud af nye opgaver. Vi mangler en kollega til vores ejerskifteafdeling i Køge. Du vil blive en del af et mindre team, som står for at udarbejde tilbud på ejerskifteforsikringer til private, ejendomsmæglere og køberrådgivere. Udover selve tilbudsudarbejdelsen skal du også servicere og rådgive vores kunder og samarbejdspartnere.

Dine primære arbejdsopgaver vil være

  • Udarbejdelse af tilbud
  • Kundebetjening på mail og telefon
  • Betjening af samarbejdspartnere
Gem
Nordea Bank Danmark A/SService and Advice Agent

Nordea Bank Danmark A/S, Høje Taastrup

Har du et højt ambitionsniveau, er du energisk, og brænder du for at skabe de bedste kundeoplevelser i selskab med fantastiske kollegaer?

Som ansat i Nordea 24/7, er du en del af en sjov og tempofyldt hverdag. Du har stor passion for at rådgive, servicere og skabe ekstraordinære kundeoplevelser, i hver eneste telefonsamtale.

Du trives med at kommunikere mundtligt med alle typer mennesker, og forstår at sætte dig i kundens sted, uanset hvilken opgave de skal have løst.

Vores kultur er præget af feedback, træning og lysten til hele tiden at blive bedre. Du motiveres af at tage ansvar, både for den gode kundeoplevelse, samt din egen udvikling.

Københavns ProfessionshøjskoleTo administrative medarbejdere til Institut for Forvaltnings- og Administrationsuddannelser

Københavns Professionshøjskole, Nørrebro

Kan du sikre administrativ understøttelse og opgaveløsning af høj kvalitet på Københavns Professionshøjskole? Så har vi lige nu to stillinger, der kunne være noget for dig.

I Institut for Forvaltnings- og Administrationsuddannelser (IFA) søger vi to medarbejdere, der kan arbejde med en bred vifte af administrative opgaver i instituttets stab og bidrage til, at vi sammen får løst instituttets mange opgaver effektivt og smidigt til gavn for uddannelsen.

For begge stillinger gælder, at du vil skulle understøtte vores ledelsesgruppe og undervisere med en række opgaver, der knytter sig til instituttets og uddannelsernes daglige drift. Desuden vil du have ansvar for forskellige selvstændige ansvarsområder og projekter.

Gem
TELUS International EuropeSwedish Speaking Customer Support Spe­ci­a­list

TELUS International Europe, Bulgaria

Are you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge?

If your answer is YES – join the leader of the BPO sector TELUS International Europe!

We are looking for an enthusiastic and adventurous person! Are you ready for new challenges?

As a Swedish Speaking Customer Support Specialist you will be a part of a great team and all together will:

  • Listen and respond to customers queries by phone and email
  • Provide accurate, valid and complete information to the clients’ requests
  • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
Gem
TELUS International EuropeSocial Media Content Review Analyst with Norwegian and English

TELUS International Europe, Bulgaria

Are you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge?

If your answer is YES – join the leader of the BPO sector TELUS International Europe!

We’re looking for a Content Review Specialist to join our team! You will help and keep our community safe by reviewing potentially violating content against our Content Guidelines.

As a Social Media Content Review Analyst with Norwegian and English you will be a part of a great team and all together will:

  • View and action potentially violating content on an ongoing basis
  • Conduct objective, fair, unbiased, and investigations into reported content
  • Be an expert on internal policies and stay up-to-date with policy updates
Gem
TELUS International EuropeGerman Speaking Travel Ex­pe­ri­en­ce Advisor for Airbnb

TELUS International Europe, Bulgaria

We are looking for an enthusiastic German Speaking Travel Experience Advisor for Airbnb Account to join our NEW Team.

If you are already an expert in the ins and outs of the Airbnb site and have exceptional people skills, then you are just the type of person we want to talk to. This team will be on the front lines working with our users every day.

Responsibilities:

  • Provide friendly and efficient service to the worldwide Airbnb community
  • Be the first point of contact to handle and resolve customer complaints/queries
  • Respond professionally and with empathy to inbound/outbound phone calls, messaging, chat channels
Profil Optik
Country Coordinator søges til vores hovedkontor

Profil Optik, Taastrup

Da vores nuværende Country Coordinator skal på barsel, leder vi efter en person, som kan varetage hendes rolle det næste år.

Som Country Coordinator i Profil Optik får du en vigtig rolle i at supportere og koordinere mellem afdelingerne og butikkerne, samt varetage den samlede kommunikation ud til butikkerne.

Du vil få en bred vifte af ansvarsområder, hvorfor det er essentielt, at du er god til at navigere i mange arbejdsopgaver og motiveres af mange forskelligartede opgaver.

Profil Optik
A/S Einar Willumsen
Team Leader Customer Service

A/S Einar Willumsen, Brøndby

Som følge af virksomhedens ambitiøse vækststrategi og konstante udvikling, søger vi en dygtig team leader til vores Customer Service Group.

Som team leader for customer service bliver du en del af vores salgs- og marketingafdeling, hvor vi er 13 kollegaer.

Jobbet har et varieret indhold og består i hovedtræk af følgende primære arbejdsopgaver:

  • Ordrehåndtering, udarbejdelse af tilbud, oprettelse af prøveforsendelser, håndtering af dokumentation, telefonkontakt, etc.
  • Supportere teamet
  • Sikre vedligeholdelse og løbende udvikling af processer og rutiner, herunder ensartede arbejdsprocesser i Danmark og Sverige
A/S Einar Willumsen
Falck Danmark A/S
Timelønnede og studerende søges til Falck Global Assistance

Falck Danmark A/S

Falck Global Assistance søger Operational Coordinators til vores døgnbemandede alarmcentral i København. Ansættelsesdatoen vil være hurtigst muligt og det forventes at man de første uger kan komme 2-3 gange om ugen og blive oplært.

Din primære rolle vil være at hjælpe kunder over telefonen, som har brug for hjælp i udlandet. Dine arbejdsopgaver vil variere fra at hjælpe en rygsæksrejsende, der er blevet frastjålet sin bagage i fx Mexico, til at assistere på familiens årlige ferietur, når uheldet er ude. Du vil dagligt anvende dine kommunikative færdigheder og have tæt kontakt til vores kunder, samarbejdspartnere, læger og hospitaler verden over.

Falck Danmark A/S
Super Dæk ServiceAdministrativ kundemodtager søges til Super Dæk Service i Kolding

Super Dæk Service

Er du en person der vægter HASTIGHED, KØBMANDSKAB og KVALITET højt, er du måske vores nye medarbejder, i vores team der vil være ”BRANCHENS BEDSTE”.

Som kundemodtager hos Super Dæk er du den første kunderne møder. Derved forventes det, at du er smilende og høflig, og du skaber rammerne for, at kunderne føler sig velkomne. Udover dette, vil du blive en del af et udfordrende socialt miljø, hvor tonen er uformel. Du vil få et selvkørende og alsidigt job, hvor alle bidrager med egne meninger og holdninger om nye tiltag/arbejdsgange.

Du bliver ansvarlig for:

  • Kundemodtagelse i butikken, på mail og telefonen.
  • Booking af aftaler.
  • Fakturering af bl.a. leasingkunder.
Super Dæk Service