1.481 job matcher din søgning 1.481 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Sonova Audiological Care Denmark ApS
Front Office/administrativ medarbejder med stærkt servicegen til vores hørecenter

Sonova Audiological Care Denmark ApS, Esbjerg

Vi har dejlig meget at se til i vores hørecenter i Esbjerg, hvorfor vi søger en ny kollega til vores team af dedikerede medarbejdere. Som Front Office/administrativ medarbejder er du kundens første møde med AudioNova og spiller derfor en vigtig rolle for vores virksomhed.

Hverdagen kan til tider være travl og hektisk, hvorfor du er hørecenterets praktiske og kommercielle samlingspunkt. Sammen med den professionelle fagperson, audiologisten, er du med til altid at sikre stor tilfredshed hos vores kunder, der kommer ind for at købe høreapparater i ønsket om at forbedre deres livskvalitet.

Sonova Audiological Care Denmark ApS
System TM A/S
Kontorassistent

System TM A/S, Odder

Da System TM fortsat er i en positiv udvikling, har vi behov for at udvide og styrke vores serviceafdeling, og vi søger derfor en kontorassistent til vores serviceafdeling.

Som kontorassistent hos System TM, bliver du en del af vores serviceteam, der har til opgave at supportere, servicere, opgradere, optimere og vedligeholde alle System TM-anlæg globalt.

Dine primære arbejdsopgaver vil bestå i:

  • At tilrettelægge og planlægge de enkelte servicebesøg samt rejseplanlægning.
  • At færdiggøre servicerapporter, før de sendes til kunderne.
  • At oprette reservedelstilbud/-ordrer i ERP-system.
System TM A/S
Advised by I/SSupportmedarbejder/Assistent til Supportteamet i Erhverv

Advised by I/S søger for DLR Kredit i København

Til vores supportteam i Udlån Erhverv søger vi en kandidat, som brænder for at få løst teamets opgaver og få rutinerne til at fungere optimalt, formår at skabe en god stemning og godt kan lide at få arbejdet fra hånden. Desuden er samarbejde vigtigt, og derfor skal du have lyst til at være en del af et team.

Hvis du vil være med til at yde den allerbedste service til vores kunder, kolleger og samarbejds­partnere og ønsker at arbejde i en mellemstor virksomhed med en flad ledelsesstruktur og en åben og uformel omgangstone, så hører vi gerne fra dig. Hvis vi er heldige, er du vores nye kollega!

Arbejdsopgaverne omfatter bl.a.

  • Modtage og registrere låneansøgninger fra pengeinstitutter
  • Udarbejde lånetilbud med tilhørende dokumenter
  • Dialog med aktionærpengeinstitutter, vurderingssagkyndige og ejendomskonsulenter
ROI Consulting A/SProjektassistent

ROI Consulting A/S søger for LBP Engineering A/S i Vipperød

Vi søger til vores kontor i Vipperød en dygtig projektassistent, der bl.a. kan hjælpe vores Projekt Managers med at håndtere vores mange kunder.

Du vil referere direkte til den administrerende direktør og hjælpe med at løse en række specifikke opgaver som nedenfor beskrevet:

  • Support til projektlederne
  • Dokumentstyring
  • Medvirke ved projektafgrænsning og fastsættelse af formål og mål med projektet

Vi tilbyder en stilling i et dynamisk miljø, der byder på mange spændende opgaver, store som små. Vi lægger vægt på et stærkt sammenhold og en selvstændig hverdag med stor frihed under ansvar.

JN Spedition Øst A/SKontorassistent til spedition/logistik

JN Spedition Øst A/S, Køge

Kan du skabe overblik og struktur i vores ordrer/kørsel og lagerbeholdningssystem? Og vil du arbejde fra 8-16 i en førende logistik/speditionsvirksomhed, hvor alle hjælper og tager ansvar for hinanden? Så har vi det helt rigtige job til dig her.

Vi mangler nu en dygtig og omhyggelig kontorassistent, der kan administrere vores logistikopgaver og lagerstyring.

Dine opgaver bliver:

  • ordrebehandling – du lægger modtagne ordrer i vores lagersystem, sender tilbagemeldinger til kunder
  • elektronisk og afslutter ordren samt lægger den i kundens mappe
  • løbende at opdatere lagersystemet, så vi altid kan finde kundernes varer på den rette plads
Jobindex A/S
Regnskabs- eller revisorassistent til erhvervsserviceteam

Jobindex A/S søger for One Revision i Vejle

Hos One Revision tror vi på, at der skal være en god balance mellem arbejde og fritid. Vi har derfor vendt de tunge, kunderettede virksomhedsstrategier på hovedet og fokuserer på, at vores medarbejdere har det godt. Vi tror nemlig på, at vores kunder får den bedste service, hvis vi har fokuserede, glade og motiverede medarbejdere, der oser af overskud.

Som medarbejder i erhvervsservice får du et stort selvstændigt ansvar, samt beføjelserne til at løse dine opgaver fra A til Z. Du skal være indstillet på en udadvendt rolle, da mange af dine opgaver vil være i direkte samarbejde med vores kunder. Mere konkret får du ansvar for, at:

  • håndtere erhvervsservice
  • håndtere bogføring og afstemninger
  • klargøre regnskaber til revisor
Jobindex A/S
Edora A/SSenior backend udviklere med interesse for nyudvikling og vedligehold

Edora A/S, Charlottenlund

Banker dit udviklerhjerte for programmering af backend-løsninger, og trives du i en stilling, hvor de gode og kreative løsninger vægtes højt? Så er det måske dig vi søger til et af vores spændende projekter.

Vi har travlt i Edora, og vi søger derfor strukturerede og fagligt ambitiøse backend udviklere, som har lyst til at udvikle på egne SaaS-løsninger og projekter til kunder. Hos Edora har du derfor mulighed for at arbejde med flere forskellige projekter, som byder på hver sine spændende udfordringer, og du vil blive tilknyttet et team med både søde, tekniske og fagligt dygtige kollegaer.

Hvis du ekspert på et område eller gerne vil dygtiggøre dig yderligere inden for et bestemt felt, har vi også en forhåbning om, at du vil dele din viden med os og derved øge både din egne og teamets ekspertise på områder, hvor vi måtte mangle kompetencer.

Edora A/SFullstack senior udvikler .NET til Edora

Edora A/S, Charlottenlund

Har du erfaring med udvikling, test og tværfagligt samarbejde, og er du en struktureret og fagligt ambitiøs fullstack udvikler, som kan jonglere med moderne front- og backend-teknologier, så er du måske vores nye kollega!

Vi har travlt i Edora, og vi søger derfor fullstack udviklere, som har lyst til at blive en del af et ambitiøst hold, der udvikler både egne løsninger og leverer projekter til kunder. Hos Edora har du derfor mulighed for at arbejde med flere forskellige projekter, som byder på hver sine spændende udfordringer.

Hvis du ekspert på et område eller gerne vil dygtiggøre dig yderligere inden for et bestemt felt, har vi også en forhåbning om, at du vil dele din viden med os og derved øge både din egne og teamets ekspertise på områder, hvor vi måtte mangle kompetencer. Hvis du har lyst og evnerne, vil du også få mulighed for at blive mentor for vores juniorudviklere.

Paranova Pack A/S
Data Engineer

Paranova Pack A/S, Herlev

Are you passionate about data architecture, data engineering, and data analysis and would you like to be part of introducing artificial intelligence in a traditional company on a growth adventure?

Together with colleagues, you will have an important role in setting up our data analytics and leading the company into using new data techniques like AI, robotics, etc.

Tasks

  • Develop statistical models, data mining, machine learning and artificial intelligence to give relevant and actionable insights to the business
  • Create and maintain our Data Warehouse
  • Independently connect, clean and prepare data sources (raw, unformatted and coded data from both outside and inside of the organization)
Paranova Pack A/S
KRAMP DanmarkProduktspecialist til Hydraulik

KRAMP Danmark, Skjern

Er du glad for at tale med mennesker? Brænder du for at levere kompetent og teknisk rådgivning til kunder? Er det vigtigt for dig at yde en god service og gøre noget ekstra for kunden? Og er du proaktiv i forhold til at øge salget af dit produktområde? Så er det måske dig, vi mangler i vores team af interne sælgere hos Kramp!

Som Produktspecialist har du ansvaret for produktrådgivning, tilbudshåndtering, forespørgsler og kundeordrer. Ligeledes kan du komme til at deltage i kundebesøg/arrangementer, træning af kunder online/fysisk samt ad hoc-projekter. Vores mål er altid at være den bedste partner for vores kunder.

Du vil indgå i vores interne salgsafdeling i Skjern, som arbejder på tværs af vores danske organisation – men også sammen med vores internationale produktteams på tværs af Europa, hvilket giver os uanede muligheder i forhold til service- og vidensniveau.

Gem
Randstad A/S
Norsk- eller svensk-talende kundeservicemedarbejder

Randstad A/S søger for Meyra Group i Aarhus

For vores kunde Meyra Group søger Randstad en kundeservicemedarbejder til servicering af deres skandinaviske kunder. Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt.

Du bliver en del af det skandinaviske team, som tilsammen består af 3 personer. Du vil være den primære kontaktperson for de skandinaviske kunder i den offentlige sektor samt brugerne af stolene. Samtidig indgår du i teamet, som servicerer vores internationale kunder.

Dit produktfokus vil være på Meyra og Netti, hvor dit daglige fokus er en effektiv behandling af ordrer og telefonrådgivning. Stillingen indeholder forskelligartede opgaver og en spændende hverdag med en stor kontaktflade, både eksternt og internt.

Færdselsstyrelsen
Teamleder til nyetableret IT-driftsteam

Færdselsstyrelsen, Ribe

Vil du være med til at etablere, konsolidere og udvikle vores nye IT-organisation? Brænder du for den forskel god ledelse kan gøre? Så er du måske vores kommende teamleder for vores helt nye IT-driftsteam.

Færdselsstyrelsens IT-opgaver er hidtil blevet løst i Trafikstyrelsen. Din opgave bliver, i tæt samarbejde med det øvrige kontor for IT og Digitalisering, at hjemtage driftsopgaven til Færdselsstyrelsen - og herefter som ansvarlig for den videre drift og vedligehold af nuværende samt kommende IT-systemer. Som teamleder for IT-Drift vil du blandt andet være ansvarlig for:

  • Personaleledelse samt koordinering i teamet
  • Drift af IT-infrastruktur og telefoni i samarbejde med Statens IT samt andre leverandører
  • Applikationssupport og systemforvaltning
Færdselsstyrelsen
PANDORA A/SPart-time Sales Assistant, Amagertorv

PANDORA A/S, København

Værdsætter du materialer i højeste kvalitet og ekstraordinær service? Har du passion, for det du laver og besidder en altoverskyggende ”Can-do attitude”?

Drømmer du om at blive en del af et af verdens mest elskede smykkebrand? Så er du måske vores nye kollega i Pandora!

Vi søger lige nu en passioneret kollega med ovenstående kvaliteter til vores fantastiske butik på Amagertorv i hjertet af København. Du kommer til at indgå i et team bestående af ca. 8 personer, som alle gør deres bedste for at give kunderne en enestående oplevelse og service. Du vil blive ansat som timelønnet ca. 4-8 timer om ugen, afhængigt af travlheden i butikken.

Det er vigtigt for samarbejdet i teamet, at du er pligtopfyldende, ansvarsfuld samt overholder dine aftaler.

PANDORA A/S
Fleggaard LeasingAdministrativ Sales Assistent til Forhandler- og Flexleasing-afdelingen

Fleggaard Leasing, Padborg

Har du administrativ erfaring, god talforståelse og motiveres du af at skabe tilfredse kunder? Hvis ja, så er du måske vores nye Sales Assistent i forhandler- og flexleasing-afdelingen.

Dine arbejdsopgaver bliver

  • At varetage leasingkontrakter ved udløb
  • At beregne og udarbejde forlængelsestilbud på leasingkontrakter
  • At beregne indfrielsespriser
  • At håndtere diverse administrative opgaver
Gem
ETU ForsikringPolicemedarbejder til vores ejerskifteafdeling

ETU Forsikring, Køge

Bliv en del af ETU Forsikring.

Vi søger en kollega, som trives godt i rutinepræget arbejde, men som ikke lader sig slå ud af nye opgaver. Vi mangler en kollega til vores ejerskifteafdeling i Køge. Du vil blive en del af et mindre team, som står for at udarbejde tilbud på ejerskifteforsikringer til private, ejendomsmæglere og køberrådgivere. Udover selve tilbudsudarbejdelsen skal du også servicere og rådgive vores kunder og samarbejdspartnere.

Dine primære arbejdsopgaver vil være

  • Udarbejdelse af tilbud
  • Kundebetjening på mail og telefon
  • Betjening af samarbejdspartnere
Gem
Nordea Bank Danmark A/SService and Advice Agent

Nordea Bank Danmark A/S, Høje Taastrup

Har du et højt ambitionsniveau, er du energisk, og brænder du for at skabe de bedste kundeoplevelser i selskab med fantastiske kollegaer?

Som ansat i Nordea 24/7, er du en del af en sjov og tempofyldt hverdag. Du har stor passion for at rådgive, servicere og skabe ekstraordinære kundeoplevelser, i hver eneste telefonsamtale.

Du trives med at kommunikere mundtligt med alle typer mennesker, og forstår at sætte dig i kundens sted, uanset hvilken opgave de skal have løst.

Vores kultur er præget af feedback, træning og lysten til hele tiden at blive bedre. Du motiveres af at tage ansvar, både for den gode kundeoplevelse, samt din egen udvikling.

Købstædernes ForsikringIT-konsulent/Servertekniker

Købstædernes Forsikring, København

Købstædernes Forsikring er et ambitiøst kundeejet forsikringsselskab i vækst. Vi har en tydelig kundeorienteret vækststrategi og nærvær, engagement og handlekraft som vores kerneværdier. Vi glæder os til at få endnu en ny kollega til vores dynamiske IT-afdeling.

Hvad bliver dine arbejdsopgaver?

  • Medvirke til drift og vedligeholdelse af vores produktions, test og udviklingsmiljøer.
  • Medvirke til opbygning af test- og udviklingsmiljøer.
  • Optimering af vores infrastruktur.
Købstædernes Forsikring
Københavns ProfessionshøjskoleTo administrative medarbejdere til Institut for Forvaltnings- og Administrationsuddannelser

Københavns Professionshøjskole, Nørrebro

Kan du sikre administrativ understøttelse og opgaveløsning af høj kvalitet på Københavns Professionshøjskole? Så har vi lige nu to stillinger, der kunne være noget for dig.

I Institut for Forvaltnings- og Administrationsuddannelser (IFA) søger vi to medarbejdere, der kan arbejde med en bred vifte af administrative opgaver i instituttets stab og bidrage til, at vi sammen får løst instituttets mange opgaver effektivt og smidigt til gavn for uddannelsen.

For begge stillinger gælder, at du vil skulle understøtte vores ledelsesgruppe og undervisere med en række opgaver, der knytter sig til instituttets og uddannelsernes daglige drift. Desuden vil du have ansvar for forskellige selvstændige ansvarsområder og projekter.

Gem
TELUS International EuropeSwedish Speaking Customer Support Spe­ci­a­list

TELUS International Europe, Bulgaria

Are you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge?

If your answer is YES – join the leader of the BPO sector TELUS International Europe!

We are looking for an enthusiastic and adventurous person! Are you ready for new challenges?

As a Swedish Speaking Customer Support Specialist you will be a part of a great team and all together will:

  • Listen and respond to customers queries by phone and email
  • Provide accurate, valid and complete information to the clients’ requests
  • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
Gem
TELUS International EuropeSocial Media Content Review Analyst with Norwegian and English

TELUS International Europe, Bulgaria

Are you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge?

If your answer is YES – join the leader of the BPO sector TELUS International Europe!

We’re looking for a Content Review Specialist to join our team! You will help and keep our community safe by reviewing potentially violating content against our Content Guidelines.

As a Social Media Content Review Analyst with Norwegian and English you will be a part of a great team and all together will:

  • View and action potentially violating content on an ongoing basis
  • Conduct objective, fair, unbiased, and investigations into reported content
  • Be an expert on internal policies and stay up-to-date with policy updates