1.422 job matcher din søgning 1.422 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Sonova Audiological Care Denmark ApS
Front Office/administrativ medarbejder med stærkt servicegen til vores hørecenter

Sonova Audiological Care Denmark ApS, Esbjerg

Vi har dejlig meget at se til i vores hørecenter i Esbjerg, hvorfor vi søger en ny kollega til vores team af dedikerede medarbejdere. Som Front Office/administrativ medarbejder er du kundens første møde med AudioNova og spiller derfor en vigtig rolle for vores virksomhed.

Hverdagen kan til tider være travl og hektisk, hvorfor du er hørecenterets praktiske og kommercielle samlingspunkt. Sammen med den professionelle fagperson, audiologisten, er du med til altid at sikre stor tilfredshed hos vores kunder, der kommer ind for at købe høreapparater i ønsket om at forbedre deres livskvalitet.

Sonova Audiological Care Denmark ApS
System TM A/S
Kontorassistent

System TM A/S, Odder

Da System TM fortsat er i en positiv udvikling, har vi behov for at udvide og styrke vores serviceafdeling, og vi søger derfor en kontorassistent til vores serviceafdeling.

Som kontorassistent hos System TM, bliver du en del af vores serviceteam, der har til opgave at supportere, servicere, opgradere, optimere og vedligeholde alle System TM-anlæg globalt.

Dine primære arbejdsopgaver vil bestå i:

  • At tilrettelægge og planlægge de enkelte servicebesøg samt rejseplanlægning.
  • At færdiggøre servicerapporter, før de sendes til kunderne.
  • At oprette reservedelstilbud/-ordrer i ERP-system.
System TM A/S
Advised by I/SSupportmedarbejder/Assistent til Supportteamet i Erhverv

Advised by I/S søger for DLR Kredit i København

Til vores supportteam i Udlån Erhverv søger vi en kandidat, som brænder for at få løst teamets opgaver og få rutinerne til at fungere optimalt, formår at skabe en god stemning og godt kan lide at få arbejdet fra hånden. Desuden er samarbejde vigtigt, og derfor skal du have lyst til at være en del af et team.

Hvis du vil være med til at yde den allerbedste service til vores kunder, kolleger og samarbejds­partnere og ønsker at arbejde i en mellemstor virksomhed med en flad ledelsesstruktur og en åben og uformel omgangstone, så hører vi gerne fra dig. Hvis vi er heldige, er du vores nye kollega!

Arbejdsopgaverne omfatter bl.a.

  • Modtage og registrere låneansøgninger fra pengeinstitutter
  • Udarbejde lånetilbud med tilhørende dokumenter
  • Dialog med aktionærpengeinstitutter, vurderingssagkyndige og ejendomskonsulenter
ROI Consulting A/SProjektassistent

ROI Consulting A/S søger for LBP Engineering A/S i Vipperød

Vi søger til vores kontor i Vipperød en dygtig projektassistent, der bl.a. kan hjælpe vores Projekt Managers med at håndtere vores mange kunder.

Du vil referere direkte til den administrerende direktør og hjælpe med at løse en række specifikke opgaver som nedenfor beskrevet:

  • Support til projektlederne
  • Dokumentstyring
  • Medvirke ved projektafgrænsning og fastsættelse af formål og mål med projektet

Vi tilbyder en stilling i et dynamisk miljø, der byder på mange spændende opgaver, store som små. Vi lægger vægt på et stærkt sammenhold og en selvstændig hverdag med stor frihed under ansvar.

Hobro Varmeværk a.m.b.a.Varmeassistent til værkets ledningsafdeling

Hobro Varmeværk a.m.b.a.

Da en af vores medarbejdere har valgt at søge nye udfordringer, søger vi en ny kollega i vores ledningsafdeling. Som varmeassistent på Hobro Varmeværk medvirker du aktivt til den grønne omstilling ved at udvide vores ledningsnet, så vi kan tilbyde mere grøn og bæredygtig varme. Herudover sørger du også for at vores flisværk og centraler fungerer optimalt når du har vagt.

Dine arbejdsopgaver er bl.a.:

  • Tilsyn og vedligehold på centralerne.
  • Vedligeholdsopgaver og tilsyn på ledningsnettet.
  • Etablering af nye ledningsanlæg.
  • Tilslutninger af nye forbrugere.
  • Renoveringsopgaver på eksisterende ledningsanlæg.
  • Rådighedsvagt hver 4. uge.
JN Spedition Øst A/SKontorassistent til spedition/logistik

JN Spedition Øst A/S, Køge

Kan du skabe overblik og struktur i vores ordrer/kørsel og lagerbeholdningssystem? Og vil du arbejde fra 8-16 i en førende logistik/speditionsvirksomhed, hvor alle hjælper og tager ansvar for hinanden? Så har vi det helt rigtige job til dig her.

Vi mangler nu en dygtig og omhyggelig kontorassistent, der kan administrere vores logistikopgaver og lagerstyring.

Dine opgaver bliver:

  • ordrebehandling – du lægger modtagne ordrer i vores lagersystem, sender tilbagemeldinger til kunder
  • elektronisk og afslutter ordren samt lægger den i kundens mappe
  • løbende at opdatere lagersystemet, så vi altid kan finde kundernes varer på den rette plads
BARDRAM Luft-Teknik A/SKlejnsmed

BARDRAM Luft-Teknik A/S, Hørning

Vi vokser! Vil du hjælpe os?

Har du lyst til at blive en del af en virksomhed i fremdrift, hvor de faglige opgaver varierer og spænder vidt? Hvor omgangstonen er uformel og hvor vi hjælper hinanden med at få løst de opgaver vi bliver stillet? Har du en bred faglighed og finder du glæde i at benytte dine kundskaber kreativt til at skabe helhedsorienterede løsninger, så har vi jobbet til dig!

Du vil indgå i vores produktionsteam, bestående af 10 dygtige medarbejdere. Du kommer til at arbejde med produktion af underkomponenter, samt komplette anlægsløsninger, hovedsageligt indenfor ventilation og lyddæmpning. Opgaverne spænder vidt fra svejsning af forskellige mindre stålkonstruktioner, stålpladebearbejdning, samling og montage af anlæg, samt udvikling.

BARDRAM Luft-Teknik A/SProduktionsarbejder søges til nathold

BARDRAM Luft-Teknik A/S, Hørning

Vi vokser! Vil du hjælpe os?

Har du lyst til at blive en del af en virksomhed i fremdrift og hvor opgaverne spænder vidt? Hvor omgangstonen er uformel og hvor vi hjælper hinanden med at få løst de opgaver vi bliver stillet? Har du en bred faglighed og finder glæde i kreativt at benytte dine kundskaber til at skabe helhedsorienterede løsninger, så har vi jobbet til dig!

Du vil indgå i vores nathold som pt. består af 2 dygtige og erfarne medarbejdere, samt samararbejde med vores daghold. Du kommer til at arbejde med fremstilling af underkomponenter til ventilationsanlæg og tilbehør. Opgaverne er primært buk, klip og samling af stålplader, men også mindre svejseopgaver mv. Arbejdstiden er i tidsrummet 23.00-07.15 søndag til torsdag (4 nætter).

Jobindex A/S
Regnskabs- eller revisorassistent til erhvervsserviceteam

Jobindex A/S søger for One Revision i Vejle

Hos One Revision tror vi på, at der skal være en god balance mellem arbejde og fritid. Vi har derfor vendt de tunge, kunderettede virksomhedsstrategier på hovedet og fokuserer på, at vores medarbejdere har det godt. Vi tror nemlig på, at vores kunder får den bedste service, hvis vi har fokuserede, glade og motiverede medarbejdere, der oser af overskud.

Som medarbejder i erhvervsservice får du et stort selvstændigt ansvar, samt beføjelserne til at løse dine opgaver fra A til Z. Du skal være indstillet på en udadvendt rolle, da mange af dine opgaver vil være i direkte samarbejde med vores kunder. Mere konkret får du ansvar for, at:

  • håndtere erhvervsservice
  • håndtere bogføring og afstemninger
  • klargøre regnskaber til revisor
Jobindex A/S
Gem
Krüger Aquacare
Servicemontør til København og Omegn

Krüger Aquacare

God service er kernen i vores forretning og i dit arbejde!

Som servicemontør udfører du service- og reparationsopgaver i egen fuldt udstyret servicebil. Du renoverer korrosionsbeskyttelsen og fjerner kalk fra store varmtvandsbeholdere og varmevekslere. Vores kunder er typisk boligselskaber, hospitaler eller industrianlæg, der skal have deres varme- og vandsystemerne til at fungere optimalt.

Opgaverne udfører du ofte på egen hånd – men du kan også løse opgaver i samarbejde med en kollega. Du udfylder dokumentation af udført arbejde i vores it-system. I samarbejde med vores serviceplanlæggere sørger du for, at vores kunder bliver serviceret på et højt niveau. Du er derfor også opmærksom på om andre opgaver bør udføres.

Krüger Aquacare
KRAMP DanmarkProduktspecialist til Hydraulik

KRAMP Danmark, Skjern

Er du glad for at tale med mennesker? Brænder du for at levere kompetent og teknisk rådgivning til kunder? Er det vigtigt for dig at yde en god service og gøre noget ekstra for kunden? Og er du proaktiv i forhold til at øge salget af dit produktområde? Så er det måske dig, vi mangler i vores team af interne sælgere hos Kramp!

Som Produktspecialist har du ansvaret for produktrådgivning, tilbudshåndtering, forespørgsler og kundeordrer. Ligeledes kan du komme til at deltage i kundebesøg/arrangementer, træning af kunder online/fysisk samt ad hoc-projekter. Vores mål er altid at være den bedste partner for vores kunder.

Du vil indgå i vores interne salgsafdeling i Skjern, som arbejder på tværs af vores danske organisation – men også sammen med vores internationale produktteams på tværs af Europa, hvilket giver os uanede muligheder i forhold til service- og vidensniveau.

Alfa Laval Aalborg A/SProduktionsleder med blik for udvikling og inddragelse

Alfa Laval Aalborg A/S

Du har altid været god til at se udviklingsmuligheder og potentiale i dit arbejde og ansvarsområde. Som leder er du klar over vigtigheden i at inddrage andre, når der skal udvikles nye arbejdsgange eller teknikker.

Jobbet som produktionsleder er varieret og har et stort fokus på udvikling af driften i samarbejde med medarbejderne og produktionsingeniøren. Der er ledelse af 12 medarbejdere på dagsskifte. Dine primære opgaver bliver:

  • Sikre at sikkerhed altid kommer først
  • Sikre de daglige leverancer ud fra vores målsætninger på kvalitet og kost
  • Deltage i problemløsning og løbende udvikling, herunder også procesoptimering
Alfa Laval Aalborg A/S
Gem
Randstad A/S
Norsk- eller svensk-talende kundeservicemedarbejder

Randstad A/S søger for Meyra Group i Aarhus

For vores kunde Meyra Group søger Randstad en kundeservicemedarbejder til servicering af deres skandinaviske kunder. Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt.

Du bliver en del af det skandinaviske team, som tilsammen består af 3 personer. Du vil være den primære kontaktperson for de skandinaviske kunder i den offentlige sektor samt brugerne af stolene. Samtidig indgår du i teamet, som servicerer vores internationale kunder.

Dit produktfokus vil være på Meyra og Netti, hvor dit daglige fokus er en effektiv behandling af ordrer og telefonrådgivning. Stillingen indeholder forskelligartede opgaver og en spændende hverdag med en stor kontaktflade, både eksternt og internt.

HB-Care A/SPladesmed

HB-Care A/S, Karlslunde

Kunne du tænke dig at være med til at gøre HB-Care endnu bedre til at håndtere det øgede behov for specialtransport ved at indgå i et team bestående af meget motiverede og dedikerede medarbejdere?

Så søger vi en pladesmed til vores afdeling i Karlslunde. HB-Care A/S er den førende og største aktør inden for befordring af borgere med særlige behov, herunder handicappede, ældre og skoleelever. Flåden består af cirka 500 minibusser, som er tilpasset og optimeret til brugernes behov.

  • Værkstedet er helt nyetableret den 1/7-2020 på adressen
  • Du kommer til at referere til værkstedschefen og bliver en del af et team på 5 medarbejdere på adressen
  • Din opgave bliver at holde vores flåde kørende og udbedre skader på busserne i hele Danmark, dog primært i Karlslunde
PANDORA A/SPart-time Sales Assistant, Amagertorv

PANDORA A/S, København

Værdsætter du materialer i højeste kvalitet og ekstraordinær service? Har du passion, for det du laver og besidder en altoverskyggende ”Can-do attitude”?

Drømmer du om at blive en del af et af verdens mest elskede smykkebrand? Så er du måske vores nye kollega i Pandora!

Vi søger lige nu en passioneret kollega med ovenstående kvaliteter til vores fantastiske butik på Amagertorv i hjertet af København. Du kommer til at indgå i et team bestående af ca. 8 personer, som alle gør deres bedste for at give kunderne en enestående oplevelse og service. Du vil blive ansat som timelønnet ca. 4-8 timer om ugen, afhængigt af travlheden i butikken.

Det er vigtigt for samarbejdet i teamet, at du er pligtopfyldende, ansvarsfuld samt overholder dine aftaler.

PANDORA A/S
Fleggaard LeasingAdministrativ Sales Assistent til Forhandler- og Flexleasing-afdelingen

Fleggaard Leasing, Padborg

Har du administrativ erfaring, god talforståelse og motiveres du af at skabe tilfredse kunder? Hvis ja, så er du måske vores nye Sales Assistent i forhandler- og flexleasing-afdelingen.

Dine arbejdsopgaver bliver

  • At varetage leasingkontrakter ved udløb
  • At beregne og udarbejde forlængelsestilbud på leasingkontrakter
  • At beregne indfrielsespriser
  • At håndtere diverse administrative opgaver
Gem
ETU ForsikringPolicemedarbejder til vores ejerskifteafdeling

ETU Forsikring, Køge

Bliv en del af ETU Forsikring.

Vi søger en kollega, som trives godt i rutinepræget arbejde, men som ikke lader sig slå ud af nye opgaver. Vi mangler en kollega til vores ejerskifteafdeling i Køge. Du vil blive en del af et mindre team, som står for at udarbejde tilbud på ejerskifteforsikringer til private, ejendomsmæglere og køberrådgivere. Udover selve tilbudsudarbejdelsen skal du også servicere og rådgive vores kunder og samarbejdspartnere.

Dine primære arbejdsopgaver vil være

  • Udarbejdelse af tilbud
  • Kundebetjening på mail og telefon
  • Betjening af samarbejdspartnere
Jemac Kommunikation ApS
Branchens bedste værkfører søges til specialvirksomhed inden for stålbranchen

Jemac Kommunikation ApS søger for J.E. Juncker A/S i Skibby

Vores kunde J.E.Juncker søger hermed en dygtig værkfører, til at bistå produktionschefen i den daglige ledelse af et særdeles dygtigt team, som producerer produkter af høj kvalitet til forhandlere og til B2B-kunder i både ind- og udland.

Hvis du har en baggrund med tilsvarende opgaver og hvis du kunne tænke dig at være en del af en virksomhed, hvor der er fokus på kvalitet og udvikling, er du med sikkerhed et godt match til dette spændende job.

Opgaver

  • Produktionschefens højre hånd, der varetager faglighed og produktivitet blandt medarbejderne
  • Indgå som medarbejdende værkfører i produktionen
  • Planlægning, prioritering og fordeling af arbejdsopgaver
Gem
Nordea Bank Danmark A/SService and Advice Agent

Nordea Bank Danmark A/S, Høje Taastrup

Har du et højt ambitionsniveau, er du energisk, og brænder du for at skabe de bedste kundeoplevelser i selskab med fantastiske kollegaer?

Som ansat i Nordea 24/7, er du en del af en sjov og tempofyldt hverdag. Du har stor passion for at rådgive, servicere og skabe ekstraordinære kundeoplevelser, i hver eneste telefonsamtale.

Du trives med at kommunikere mundtligt med alle typer mennesker, og forstår at sætte dig i kundens sted, uanset hvilken opgave de skal have løst.

Vores kultur er præget af feedback, træning og lysten til hele tiden at blive bedre. Du motiveres af at tage ansvar, både for den gode kundeoplevelse, samt din egen udvikling.

Københavns ProfessionshøjskoleTo administrative medarbejdere til Institut for Forvaltnings- og Administrationsuddannelser

Københavns Professionshøjskole, Nørrebro

Kan du sikre administrativ understøttelse og opgaveløsning af høj kvalitet på Københavns Professionshøjskole? Så har vi lige nu to stillinger, der kunne være noget for dig.

I Institut for Forvaltnings- og Administrationsuddannelser (IFA) søger vi to medarbejdere, der kan arbejde med en bred vifte af administrative opgaver i instituttets stab og bidrage til, at vi sammen får løst instituttets mange opgaver effektivt og smidigt til gavn for uddannelsen.

For begge stillinger gælder, at du vil skulle understøtte vores ledelsesgruppe og undervisere med en række opgaver, der knytter sig til instituttets og uddannelsernes daglige drift. Desuden vil du have ansvar for forskellige selvstændige ansvarsområder og projekter.