2.787 job matcher din søgning 2.787 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

LyderJohnsen A/S Fagligt stærk Servicetekniker til Teknisk Kundesupport

Zubstanz søger for Niko i Sønderborg

Niko er en international familieejet virksomhed, der producerer og sælger veldesignede, intuitive og brugervenlige løsninger i form af sensorer, lysstyring, smarthome system og adgangskontrol, der får bygninger til at fungere bedre. Inspireret? Så vil du måske være en del af Niko?

Som Servicetekniker i kundesupportafdelingen får du en stor og bred kontaktflade med Nikos kunder og samarbejdspartnere. Det bliver din opgave at yde en præcis og effektiv produktsupport via telefon og mail. Du rådgiver også om mindre lysstyringsprojekter og sikrer, at Nikos produkter og løsninger anvendes korrekt, så kundetilfredsheden holdes i top.

Derudover bliver dine nøgleopgaver:

  • Sikre at ”styring” kommer til at fungere iht. kundens ønsker
  • Test af produkter/styringer for funktionsafklaring
ENABL A/S
Technical Documentation Specialist

ENABL A/S, Hedensted

Vi har travlt hos ENABL, og derfor leder vi efter en erfaren kollega med viden inden for udarbejdelse af teknisk dokumentation.

Som Technical Documentation Specialist bliver din opgave bl.a. at sikre at vores tekniske produktdokumentation altid lever op til vores gældende standarder. Derudover skal du være med til at opbygge og vedligeholde et arkiveringssystem til vores tekniske dokumentation på vores unikke produkter til vindmølleindustrien.

Dine primære arbejdsopgaver bliver blandt andet:

  • Oprettelse og opdatering af risikovurderinger i SafeXpert.
  • Oprettelse og opdatering af FMEA'er.
  • CE-mærkning og dokumentation.
  • Skrivning og opdatering af manualer.
ENABL A/S
Aarstiderne
Deltidsmedarbejdere til Kundeservice/Samtalerne

Aarstiderne, Humlebæk

Er du usædvanligt serviceminded, og elsker du at skrive eller tale i telefon med kunder? Brænder du for at skabe gode, langvarige relationer med kunderne? Vil du have et studiejob med stor grad af fleksibilitet, hvor du gennem mails, chat, telefon og de sociale medier tryller problemer om til løsninger for vores mange kunder? Så er du måske vores nye kollega i Samtalerne!

Her hjælper vi de kunder, der har brug for en hånd, og vi går gerne den ekstra mil for at give en ekstraordinær service. Vi brænder for de varer, vi har på hylderne, og vi kan slet ikke lade være med at fortælle kunderne om alle de spændende nye oste, rodknolde og måltidskasser, vi har fået på lager.

Vi søger lige nu kolleger til vores deltidsteam, der skal tilbyde den samme gode service om aftenen, i weekender og på helligdage, som vores kunder er vant til fra dagtimerne. Du vil få en arbejdstid på cirka 15 timer ugentligt.

Evida
Indkøbsassistent til købsaftaler og kontraktstyring

Evida, Viborg

Vil du arbejde med købsaftaler og kontraktstyringssystem i et selskab med en central rolle i Danmarks grønne omstilling?

Evida tegner, bygger og vedligeholder de mere end 18.000 kilometer rør, der fordeler gas rundt i hele landet. Vores rolle og betydning forpligter, for når vi skaber forandringer og nye løsninger sammen, kan det mærkes i hele samfundet.

Evida

Dine primære arbejdsopgaver bliver at varetage driften af Evidas kontrakter både i Microsoft D365 (ERP) og RakatX (Kontraktstyring). En del af din opgaveportefølje er derfor opretningen af købsaftaler og leverandørstamdata i Microsoft D365 samt oprettelsen af kontrakterne i RakatX. Hertil vil der være opgaver af administrativ karakter.

Evida
Blaser Group ApSSalgssupport medarbejder

Blaser Group ApS, Haslev

Vil du at arbejde med topbrands i Jagtbranchen?

Vi skal udvide vores team i Danmark og leder derfor efter en dedikeret person som skal supportere vores salgsteam fra kontoret. Vi søger en struktureret person som interesserer sig for ordrehåndtering, salg og kundekontakt. Vi leder efter dig som er engagereret i våben, jagt og skydning. Du behøver ikke være ekspert, men du skal have interesse for området og villig til at lære.

Som Salgssupporter i Blaser Group ApS er du involveret i hele vores produktportefølje. Den omfatter varemærkerne Blaser, Sauer, Mauser, Liemke, Minox og Sitka Gear. Som Salgssupporter arbejder du tæt sammen med hele organisationen men jobbet er især koncentreret om ordrehåndering fra både sælgere og forhandlere, telefonisk eftersalg og kundeservice.

POWER A/S
Social Medie kundeservicemedarbejder

POWER A/S, Glostrup

Da en af vores dygtige Social Medie medarbejdere tager karriere rejsen videre internt i POWER, søger vi derfor en ny kollega til at hjælpe vores kunder til en god oplevelse via Powers sociale profiler og anmeldelses-platforme som fx Trustpilot.

Jobindex A/S

Da sproget på sociale medier kan være en anelse løssluppent, skal du være typen, der ikke så nemt lader sig slå ud. Den fødte ja-hat, som får energi af at få en arrig Facebook-terrier til at blive et blidt lam – og meget gerne ovenikøbet efterlader vedkommende med et smil på læben.

POWERs kunder skal have Danmarks uden sammenligning bedste kundeservice. Derfor er det helt afgørende, at du med direkte kontakt til vores kunder er løsningsorienteret, kreativ og kan se muligheder frem for forhindringer.

POWER A/S
Ikast-Brande Kommune
Vikar til Børnehuset Villavej

Ikast-Brande Kommune

Børnehuset Villavej søger hurtigst muligt en vikar.

Vi mangler en frisk og fleksibel tilkaldevikar. Du behøver ikke være uddannet inden for pædagogfaget – men det gør heller ikke noget, hvis du er. Bare du er interesseret og engageret i arbejdet med 0-6 års børn.

Du skal

  • indgå aktivt i det daglige pædagogiske og praktiske arbejde
  • deltage i det tætte samarbejde med kolleger og forældre
  • skabe tryghed
  • være rollemodel for børnene
  • sætte inspirerende aktiviteter i gang for børnene
Radiometer Medical ApSStudent Assistant - Software Development

Radiometer Medical ApS, København

At Radiometer, we are developing devices that are used every day to save lives around the world. We are therefore looking for a person who will help us make sure our devices have the best software running. Do you have a desire to work on technical devices and have high standards for your work? Then we might be looking for you!

Your tasks will be:

  • Assisting SW Design and keeping prototype blood gas analyzers maintained
  • Work with Microsoft technologies and .NET Windows application development
  • Testing (incl. automated tests)
  • C++, C# and powershell scripts
  • Embedded systems and OS architecture
Esbjerg Kommune
Administrativ medarbejder (barselsvikar) til Sekretariatet i Frodesgade, Teknik & Miljø.

Esbjerg Kommune

Vores kollega går på barsel og vi har derfor brug for en barselsvikar, der har lyst til at arbejde med betjening af Esbjerg Kommunes borgere og administrative opgaver. Er det lige dig og kan du lide at samarbejde med mange forskellige kolleger på en dag, så ser vi frem til at modtage din ansøgning.

I Sekretariatet varetager vi bl.a. økonomi-/administrationsopgaver for og i samarbejde Teknik & Miljøs øvrige afdelinger, ligesom vi er i tæt samarbejde med kommunens centrale afdelinger. Det betyder at dine opgaver bl.a. vil være:

  • Fordeling og behandling af digital post
  • Borgerhenvendelser
  • Oprettelse og journalisering i Acadre
Esbjerg Kommune
Receptionist / Administrativ medarbejder i Drift & Økonomi, Fritid, Sundhed & Omsorg, Esbjerg Kommune

Esbjerg Kommune

Er du serviceminded, kan lide at have personlig kontakt med borgere og frivillige, er opsøgende på opgaver og har blik for, hvor du kan gøre en forskel? Så er du måske vores nye receptionist på Plejehjemmet Hedelund.

Vi søger en selvstændig person, der trives med at servicere borgere og kan arbejde alene i det daglige. Du bliver en del af Kontaktteamet i forvaltningen Fritid, Sundhed & Omsorg. Du har din arbejdsdag på Plejehjemmet Hedelund, og hovedparten af dine kolleger arbejder ud fra Ådalsvænget 36. I din hverdag på Plejehjemmet Hedelund vil du have et samarbejde med plejehjemslederen og øvrige teamledere i huset. Dine arbejdsopgaver er blandt andet, at medvirke til at understøtte de frivillige aktiviteter i huset bl.a. i form af booking af lokaler, udarbejde blad/diverse opslag m.m.

Lolland Kommune
Genopslag - Bocciahjælper til ung handicappet kvinde

Lolland Kommune, Maribo

Har du lyst til at hjælpe og støtte en ung kvinde ifm. hendes træninger og stævner i både ind- og udland? Er du interesseret i at lære bocciaspillet? Så er det måske dig, vi søger.

Tanija er en ung kvinde, som grundet spastisk lammelse fra fødslen, bor på Botilbud Bellisvej – et botilbud for senhjerneskadede og fysisk handicappede borgere i Maribo. Tanija er tilknyttet boccialandsholdet under Parasport Danmark, og deltager i træningssamlinger, nationale og internationale stævner. Boccia er et indendørs boldspil, som minder om petanque men med bløde bolde.

Som bocciahjælper er du med til alt træning og stævner der forventes, at du kører med Tanija i Bellisvejs handicapbus til træning, træningssamlinger og stævner i bl.a. Danmark og Sverige, samt ledsager hende i fly til internationale stævner.

KABStudentermedhjælper til Kundeøkonomi i KAB

KAB, København

Er du økonomi-/regnskabsstuderende og har brug for et studiejob, så har du nu mulighed for at blive en del af Kundeøkonomi hos KAB.

Dit primære fokus vil være indenfor det økonomiske felt, hvor du skal assistere de andre kundeøkonomer i afdelingen med diverse afstemninger, bogføringer og andre ad hoc-opgaver.

Vi har forståelse for, at dit studie kommer i første række og at det indebærer nogle perioder, som er meget travle, så vi forestiller os en gennemsnitlig arbejdstid på 15 timer om ugen med gensidig fleksibilitet. Lønsatsen er i henhold til overenskomst mellem BL- Danmarks Almene Boliger og Djøf m.fl.

Core Property Management P/SSekretær til ca. 30 timer – bliv en værdsat del af en dynamisk organisation

Core Property Management P/S, København

Sammen med vores PA/direktionssekretær sørger du for at ordne de administrative opgaver i dagligdagen samt i forbindelse med vores møder og generalforsamlinger.

I vores lækre lokaler i Axel Towers over for Tivoli får du 24 travle og engagerede kolleger – samt en række studentermedhjælpere, der hjælper med de praktiske opgaver.

I samarbejde med vores PA/direktionssekretærer koordinerer og løser du opgaverne, som blandt andet tæller:

  • planlægning og indkaldelse til møder og generalforsamlinger for vores 11 eksterne bestyrelser, som hver mødes hvert kvartal
  • udarbejdelse og opdatering af PowerPoint-præsentationer i forbindelse med opdatering af information til investorer samt opdatering af vores interne bestyrelses- og investorportal, Admincontrol
  • korrekturlæsning på dansk, så den eksterne kommunikation fremstår professionel
Wellvita ApS
Salgs- og kundeservicemedarbejder

Wellvita ApS, Esbjerg eller København

Vi søger en ny kollega til vores kundeservice team, med kontor i Esbjerg eller København. Er du klar til en fuldtidsstilling, hvor kundedialoger og salg er i centrum? Og vil du være en del af en vækstvirksomhed, hvor vi har fokus på at udvikle både dig og dine kundeservicekompetencer?

Og du får selvfølgelig en grundig oplæring i vores systemer og produkter, ligesom du løbende bliver uddannet i vores sortiment. Her bliver telefonen dit primære redskab, og du får en fleksibel hverdag, hvor du:

  • Yder kundeservice og salg over telefonen, som bliver din kerneopgave – du vejleder vores kunder i vores produkter, hjælper dem med deres ordrer eller laver mersalg, som passer til kundens behov.
  • Kontakter kunder, som har takket ja til at få information om fx nye produkter

For English, click here

Wellvita ApS
Inventio.IT A/SAdministrationssekretær

Inventio.IT A/S, Brøndby

Har du et stærkt service-gen, og kunne du tænke dig at blive administrationssekretær i et travlt og dynamisk administrationsteam? Så venter dit næste job på dig hos Inventio.IT.

Du kommer måske fra IT-branchen, men det er ikke et krav. Det vigtigste er, at du har en relevant baggrund, er nysgerrig på at lære, og motiveres af udsigten til en travl hverdag med mange bolde i luften hos en af Danmarks største Microsoft-partnere inden for økonomisystemer (ERP-systemer).

Som vores nye administrationssekretær skal du, sammen med teamet, bidrage til den gode dialog med vores mange kunder og samarbejdspartnere - uanset om det gælder opgaver, kurser, licenser og møder. Ud over kundekontakt kommer du også til at håndtere praktiske og administrative opgaver på tværs af Brøndby-kontoret og vores øvrige afdelinger.

Crosstepper Me-Mover ApSME-MOVER SØGER ENGAGERET SALGTALENT

Crosstepper Me-Mover ApS, Charlottenlund

Vi søger en salgsprofil, der brænder for at sælge og har gejst og vilje til at udvikle vores D2C/B2C-salgsfunktion og ikke mindst bidrage aktivt til virksomhedens vækst på det danske såvel som internationale marked.

Med reference til marketingchefen og i tæt samarbejde med vores ecommerce/SoMe-team, får du selvstændigt til opgave at sikre et højt gennemsalg af virksomhedens innovative træningsprodukter til sjov og effektiv udendørs træning.

Jobbet består af følgende opgaver

  • Opfølgning på leads og salgsrettede forespørgsler (onboading/phoner-opgaver)
  • Opsøgende og relationsopbyggende onboarding/salg
  • Opbygning af salgsprocesser der inkluderer effektive automations
DGI Byen
Instruktører til Vandkulturhuset i DGI Byen

DGI Byen, København

Når vandkulturhuset åbner igen i efteråret, er det med et helt nyt look, som vi glæder os til at vise frem. Du kan fra start blive en del af teamet, der byder badegæster, svømmeforeninger og andre brugere velkommen i de nye omgivelser.

Vi søger svømmeinstruktører, der vil være med til at give den bedste start og/eller oplevelse i vandet, for babyer, børn og voksne. Vi søger instruktører, der er engagerede og passionerede for vand, og som kan give en tryg og kompetent undervisning.

Arbejdsopgaver

  • Svømmeundervisning, hold og privatundervisning
  • Undervisning af flere aldersgrupper og niveauer. Har man særlige præferencer eller kompetencer indenfor en bestemt gruppe, kan dette også være muligt. Angiv det gerne i din ansøgning
  • At skabe et sundt og trygt læringsmiljø
DGI Byen
DGI Byen
Livreddere til Vandkulturhuset i DGI Byen

DGI Byen, København

Når Vandkulturhuset åbner igen i efteråret, er det med et helt nyt look, som vi glæder os til at vise frem. Du kan fra start blive en del af teamet, der byder badegæster, svømmeforeninger og andre brugere velkommen i de nye omgivelser.

Vi søger 10 livreddere til fastansættelse på fuldtid og deltid (minimum 80 timer) samt timeansatte afløsere. Vandkulturhuset holder åbent de fleste af årets dage, og arbejdet bliver tilrettelagt efter en turnusplan. De fastansatte livreddere arbejder primært i hverdagen, men vagter i weekender og på helligdage vil forekomme. Afløsere arbejder primært om aftenen, i hverdagene samt dagvagter og aftenvagter i weekender og på helligdage.

Du er værten i svømmehallen, der ved, hvornår gæsten har brug for en badering, hvad enten det er for sjov eller for alvor

DGI Byen
UNICEF Danmark
Vil du videreformidle børns rettigheder?

UNICEF Danmark, København

Få et job hvor du lærer om kommunikation og fundraising.

UNICEF Danmark

Bliv en del af vores succesfulde og ambitiøse fundraisingteam, der via stærke budskaber og positive dialoger i telefonen, rekrutterer nye medlemmer til vores arbejde for verdens børn. Som fundraiser i UNICEF Danmark vil du desuden lære en masse om kommunikation, markedsføring og indvendingsbehandling.

Vi tilbyder en verdensklasse fundraiseruddannelse, og vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops. Målet er, at du hele tiden udvikler dit talent og dit CV. Rigtig dygtige fundraisere kan også videreudvikle deres kompetencer via vores mentorprogram.

UNICEF Danmark
PRO&COKalkulationsmedarbejder/beregner

PRO&CO søger for Vesla Gulve A/S i Videbæk

Er du stærk på tal, og kan du ”se igennem udbudsmateriale”, så kan det være dig, vi søger til Vesla-teamet i Videbæk.

Som kalkulationsmedarbejder/beregner får du en vigtig rolle, hvor du både kommer til at arbejde direkte med kunderne og i høj grad med Veslas salgskonsulenter. Du får derfor opgaver, der drejer sig om at samarbejde med andre, og du får opgaver, hvor du skal bruge dine kompetencer med tallene.

Du sikrer, at udbudsmaterialet er gennemarbejdet og i høj kvalitet, og dermed kan danne grundlag for de rigtige tilbud, så du derigennem bidrager til at vinde sager til Vesla.

PRO&CO