1.070 job matcher din søgning 1.070 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Fredsted Floors A/SIntern salgsbackup søges til vækstende virksomhed

Fredsted Floors A/S, Aarhus

Vi oplever en stigende efterspørgsel og søger derfor til vores team en dynamisk og administrativ salgsbackup med stort drive, til at varetage forskellige salgs- og koordineringsopgaver i vores nye domicil i Højbjerg, Aarhus.

Du skal være udadvendt og kunne arbejde struktureret, løsnings- og kundeorienteret i en travl hverdag, og du kan med lethed jonglere imellem forskellige opgaver. Du vil indgå i et team hvor samarbejde og sparring vægtes højt. Vi hjælper hinanden på tværs af alle arbejdsområder i virksomheden for at få en bred forståelse og en god synergi i processer og workflow. Du vil komme til at arbejde sammen med et stærkt og tæt team, i et moderne designhus, med en hjemlig atmosfære.

Dine arbejdsområder vil blandt andet inkludere:

  • Daglig kontakt med kunder og samarbejdspartnere
  • Håndtering af ordre, i både salg og indkøb
  • Kundebetjening og kundevejledning
Boligselskabet AKB, KøbenhavnKontorassistent

Boligselskabet AKB, København

Vi søger lige nu en struktureret og ansvarsbevidst kontorassistent til et barselsvikariat (6 måneder) med mulighed for forlængelse hos AKB København, Jagtvejskarreernes Lokalkontor.

Du kommer til at arbejde med både telefonisk og personlig kontakt til beboere. Derudover er du kollegaernes omdrejningspunkt på kontoret, og du vil være en vigtig del i en travl hverdag, med mange ad hoc-opgaver.

Opgaverne spænder over en række administrative opgaver, bl.a.:

  • behandling af klagesager,
  • lettere bogføring,
  • lejerkrav,
Gem
Jobsquad IVS
Dansktalende medarbejdere til NNIT's kundeserviceafdeling i Prag, Tjekkiet

Jobsquad IVS søger for kunde

Virksomheden er en hurtigt voksende IT-virksomhed med ambitiøse mål og 2.200 ansatte på verdensplan, hvoraf godt 200 medarbejder indgår i det internationale team i Prag. Virksomheden går højt op i medarbejderindflydelse.

Du bliver en del af en familie, hvor vi skaber løsninger på nogle af de største udfordrende i softwarebranchen. Du vil arbejde i agile teams med andre passionerede mennesker i en kultur med plads til selvstændig tænkning og individuelt ansvar.

Vi tilbyder:

Jobsquad IVS
  • Flyttepakke: Betalt flybillet, airport pickup, 14 dages bolig samt betalt bolighjælp.
  • Betalt frokostordning og sportsaktiviteter
  • Gratis sprog- og yoga-lektioner
Jobsquad IVS
Gem
ASKOShowroom Manager

ASKO, København

Kan du se dig selv arbejde med et premium brand med stærke, skandinaviske rødder og være ASKOs ansigt udadtil i vores nye showroom? Så er du måske vores kommende showroom manager!

Til en ny stilling som showroom manager har vi brug for en medarbejder, der kan påtage sig en spændende og ansvarlig rolle med både personaleansvar samt strategisk og operationelt arbejde for at øge trafikken til showroomet.

Arbejdsopgaver vil bl.a. indebære:

  • Drive og sikre at ASKOs showroom altid er klar til at modtage gæster
  • Modtage gæster i showroomet, vise dem rundt og rådgive i valg af produkter
  • Personaleansvar for en assistent
GN Store Nord
HR Coordinators with Workday experience

GN Store Nord, Ballerup

Are you motivated by responsibility, and are you ready to provide excellent service to both HR and the rest of GN in Ballerup? Then join us to support HR operations for an ambitious growing global company that works to make a difference through excellent sound experiences.

As 1 of our 2 new HR Coordinators, you will carry out a variety of tasks to support our operational HR services towards GN in Ballerup.

You will:

  • Support with the administrative part of on- and offboarding of employees
  • Ensure GDPR complies with both online- and hard copy documents
  • Quality assurance of data in HR system
GN Store Nord
Grønlands PolitiAdministrativ medarbejder til HR-afdelingen

Grønlands Politi, Nuuk

Er du serviceminded og evner at bevare overblikket med mange opgaver i et travlt og dynamisk miljø? Brænder du for administrativt arbejde, og motiveres du af at være en del af en organisation, som har til formål at skabe tryghed for borgerne i Grønland? Er du udviklingsorienteret, og ønsker du at være en del af et godt team? Så er du måske vores nye kollega!

De opgaver, du primært vil skulle varetage, er:

  • deltage i ansættelse af civile medarbejdere til Grønlands politi, herunder udfærdigelse af jobopslag, aftale og deltage i ansættelsessamtaler, og efterfølgende udfærdige ansættelsespapirer, som fremsendes elektronisk til Rigspolitiet, der udfærdiger den endelige ansættelseskontrakt.
  • løbende sikre at alle medarbejdere hos Grønlands Politi er sikkerhedsgodkendte.
  • deltage i mindre projektopgaver.
Finansforbundet
AC-medarbejder til Finansforbundets politiske afdeling

Finansforbundet, København

Kan du skabe overblik, prioritere og organisere? Er du initiativrig, imødekommende og selvstændigt tænkende, og leder du efter et job med både administrative og udviklende opgaver? Hvis svaret er ja, så bør du søge stillingen som administrativ medarbejder i Finansforbundet.

Som AC-medarbejder bliver din kerneopgave at tage hånd om centrale administrative opgaver, at bidrage til overblik og fremadrettet planlægning samt at springe ind, hvor vi har brug for en hånd.

Din hverdag kommer blandt andet til at handle om:

  • Planlægning, mødebookning og håndtering af mødemateriale
  • Research samt bidrag til analyser, ideudvikling og skriveopgaver
  • Projektledelse af mindre indsatser og udviklingsopgaver
  • Bidrag til tilrettelæggelse og forberedelse af større begivenheder som fx landsmøder, repræsentantskabsmøder, Folkemødet og politiske konferencer
Finansforbundet
Webhelp
Har du flair for salg og trives du i sol og varme?

Webhelp, København og Malaga

Er du en udadvendt, viljestærk og lærenem person, som ikke nøjes med et nej? Så har vi en spændende mulighed til netop dig på vores kontor i Málaga med opstart i København!

Dine primære arbejdsopgaver vil være...

Webhelp Nordic
  • Kommunikation: Besvare indkommende konsultationshenvendelser fra nye potentielle kunder og partnere samt udvikle og opretholde et godt forhold til eksisterende kunder
  • Salg: undersøge et marked for nye kunder og undersøge nye salgsmuligheder i porteføljen, imens at du rapporterer om allerede eksisterende salgsaktiviteter
  • Resultater: Biddrage til et miljø som arbejder målrettet ved at opnå salgskvoter og salgsmål gennem proaktivt arbejde

Vi tilbyder økonomisk støtte i forbindelse med at flytte til Spanien (op til 1.000 Euro) samt en konkurrencedygtig løn i Spanien og provision.

Webhelp
FOSS
Executive Assistant - FOSS Software Services

FOSS, Hillerød and Copenhagen

We are looking for an Executive Assistant for the Senior Vice President of our newly established business division, focusing entirely on new software solutions to strengthen the digitalization across the supply chain of the thousands of food companies that FOSS already works closely with.

Your primary responsibility will be to support the head of the division, collaborating with different management team members as well as other colleagues and external partners. You will do so through meeting/event planning and execution (both internal and external), as well as support in the preparation of various reports, pre-reads and presentations.

You will also provide meeting support, travel planning and handling of expenses, and support with ad hoc administrative tasks. Last but not least, you will be driving and executing smaller projects related to FSS.

FOSS
Gem
Align TechnologyCustomer Success Specialist (Norwegian speaking)

Align Technology, Copenhagen

Join a team that is changing millions of lives.

Align Technology is looking for a Customer Success Specialist for the Nordic region and Norvegian speaker. We are looking for a customer-focused individual with high analytical skills and 1 - 3 years experience in the field of Customer Service/Support roles.

In this position you will interact with both internal and external customers prior to and/or after sale. You develop and maintain positive customer relations. You coordinate with various functions within the company to ensure customer requests are handled appropriately and in a timely manner.

You will be based in our new office in Copenhagen and will report directly to the local Customer Success Lead. As the Align Nordic Support team is new, you have the opportunity to define, set-up and shape new customer experience directions for the Nordic region, together with your manager.

Bygma
Administrativ medarbejder

Bygma, Hjørring

I Bygma har vi plads til fritid, så vi kan genoplade batterierne. Vi holder åbent om dagen og når hjem til familien i god tid inden aftensmad. Sådan hjælper vi med at bygge Danmark.

Bygma

Din primære opgave vil være at yde support til vores stærke team af interne og eksterne sælgere. Dine arbejdsopgaver vil omfatte alle former for administrative opgaver i salgsafdelingen. Det er vigtigt, at du trives i en travl hverdag og kan bevare overblikket – også når det går stærkt!

Din arbejdsdag vil bl.a. bestå af følgende opgaver:

  • Administrative opgaver i forbindelse med ordrebehandling – vi bruger M3
  • Opfølgning på arbejdsgange og workflows i afdelingen
  • Pasning af telefoner og klargøring til møder
Bygma
Scania Danmark A/S
Sales Back Office Administrator – barselsvikariat

Scania Danmark A/S, Ishøj

Administration og support af salgsnetværk.

Til vores salgsafdeling i Ishøj søger vi en dygtig Sales Back Office Administrator til et 10-13 måneders vikariat. Du vil skulle varetage administration og support af salgsnetværk samt kommunikation til vores fabrik.

Du får en god kollega i dit nærmeste team og support, når det behøves fra øvrige kollegaer, og derudover får du en bred kontaktflade på tværs af organisationen.

Primære arbejdsopgaver:

  • Selvstændig opfølgning på diverse henvendelser
  • Bilbestilling/håndtering af ordrer mod fabrik
  • Ordrebekræftelser ud mod det danske salgsnetværk
Scania Danmark A/S
Københavns KommuneAdministrativ medarbejder der brænder for HR/økonomi til Europaskolen

Københavns Kommune

Er du struktureret og kvalitetsbevidst? Trives du med at arbejde selvstændigt og have ansvar, og kan du navigere i en travl hverdag og samtidig yde høj service?

Europaskolen har brug for en dygtig og rutineret kollega til at varetage løn-, personale- samt økonomiopgaver for hele skolen.

Vi har brug for en serviceminded person, der trives i et levende miljø, hvor dagen er præget af mange henvendelser sideløbende med, at den daglige drift skal klares.

Dine primære arbejdsopgaver vil være at

  • Indhente al relevant dokumentation i forbindelse med ansættelser
  • Klargøre og indberette personalesager i Københavns Kommunes systemer
  • Varetage almindelig personaleadministration
  • Håndtere rekruttering for Europaskolen
Tradium
Udadvendt uddannelsessekretær til elevadministration

Tradium, Randers

Tradium søger en ny, udadvendt og struktureret uddannelsessekretær til vores Campus Midt på Vester Allé 26 - gerne med start den 1. december 2021.

Arbejdsopgaverne spænder vidt - lige fra administrativ sagsbehandling til vejledning i forhold til elever og forældre. Opgaverne vil være koncentreret omkring tekniske grundforløb 1, hotel- og restaurantuddannelser, brobygning på tekniske uddannelser samt optagelsesprøver til erhvervsuddannelserne.

Eksempel på arbejdsopgaver:

  • Elevadministration Statistikdata - især udtræk til Excel
  • Afløsning i vores reception
  • Statistikdata - især udtræk til Excel
  • Afløsning i vores reception
Tradium
SEAS-NVE
Som kunderådgiver sørger du for god energi til alle, både kunder og kolleger

SEAS-NVE, Svinninge

Kan du lide at arbejde i et uformelt miljø, hvor kunderne er i fokus? Hvor arbejdsopgaverne er forskelligartede og udfordrende? Og vil du samtidig være en del af et vanvittigt godt team?

SEAS-NVE

Som kunderådgiver i SEAS-NVE's kundecenter får du ansvar for vores kunder – det vil blandt andet sige, at du er ansigtet udadtil, og den vigtigste opgave er at bidrage til at levere en værdifuld kundeoplevelse.

Du møder i Svinninge, hvor du bliver en del af det team, der servicerer og hjælper vores private kunder. I Kundeservice er vi allerede 120 medarbejdere fordelt i flere teams, der er klar til at tage varmt imod vores nye kolleger.

SEAS-NVE
Erhvervsstyrelsen
Alsidig, administrativ sagsbehandler med gåpåmod søges til Erhvervsstyrelsen i Silkeborg

Erhvervsstyrelsen

Synes du, det er bedst at have styr på tingene - både papirer og penge? Har du sans for orden, skriftlighed og korrekturlæsning samt tal og regneark? Og har du gåpåmod og er fleksibel? Så se her:

Erhvervsstyrelsen i Silkeborg er både forvaltningsmyndighed for en række EU-fonde i Danmark og hjemsted for sekretariatet for Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse. Vi samarbejder med mange forskellige aktører i den decentrale erhvervsfremme, fra organisationer, erhvervshuse, projektoperatører og -partnere, til kommuner, andre ministerier og styrelser og Europa-Kommissionen. Vi er ca. 90 medarbejdere og er en del af Erhvervsministeriet.

Sekretariatsopgaverne udgør en bred vifte af opgaver inden for ikke mindst økonomisk sagsbehandling og supportfunktioner ift. administrationen af EU-midlerne og erhvervsfremmebestyrelsens møder og arbejde.

VERO MODA
Key Account Sales Supporter

VERO MODA, Aarhus

Are you structured and result-oriented? Are you also used to working in an international setting and perspective? Then you may be our new Key Account Sales Supporter!

As Key Account Sales Supporter, your primary responsibility will be to service a large key account in the German market. Through close dialogue and daily feedback from the Regional and Country Sales Managers, you ensure that the different key accounts are supported in relation to order handling, follow-ups on the product flow, preparation of statistics, etc.

Furthermore, you will be responsible for planning and homogenizing the processes related to this large key account. At all times, you ensure that the customer have a professional experience in their cooperation with VERO MODA.

Gem
Hartmanns A/SAarhus University is seeking a Outreach Officer for a new Novo Nordisk Foundation CO2 Research Center

Hartmanns A/S recruiting on behalf of Aarhus Universitet

Are you ready to join our mission and a world-class science team to make a global impact in climate change mitigation?

Do you have a passion and vision for effectively leading the education of the public in the upcoming green transition?

As Outreach Officer, you are expected to:

  • develop a strategy for the Center’s outreach activities in line with the Center’s strategy and in collaboration with the Center leadership team
  • broadly responsible for building up, plan and carrying out public education activities, including educating the educators
  • organize, with help from Center staff and scientists, outreach activities such as the ‘Kids CO2 Science Day’, public education seminar series, site tours, special events, local community outreach, and interfaces with governmental officials and policy makers
Gem
Hartmanns A/SAarhus University is seeking a Communication Officer for a new Novo Nordisk Foundation CO2 Research Center

Hartmanns A/S recruiting on behalf of Aarhus Universitet

Are you ready to join our mission and a world-class science team to make a global impact in climate change mitigation?

Do you have a passion and vision for effectively communicating with the public, government officials, journalists, and others about our breakthrough discoveries for CO2 capture and conversion?

As Communication Officer, you are expected to:

  • build up communication strategy, establish communication platforms and identify key messages for the Center in line with the Center’s strategy and in collaboration with Center leadership team
  • develop a network of strong relationships with partners and stakeholder groups to support timely information sharing
  • be broadly responsible for public relations of the Center and interfacing with journalists and media, including social media, to represent Center activities
Planday A/S
Office Manager

Planday A/S, Copenhagen

Do you love working with people and adding sparkle to their day through awesome energy, humor, and an embracing attitude? Do you take pride in driving a company culture and being the first point of contact for multiple people? Then please keep reading.

Planday A/S

At Planday we put our people first, we prioritize their wellbeing by making sure their needs are met in all aspects of their workday.

Our headquarter in Copenhagen, counting 180 employees, is a crucial part of Planday’s foundation and a very important ‘melting pot’ of people from all over the world influenced by our Scandinavian culture.

Earlier this year we became part of the Xero family, joining forces with one of the biggest cloud-based accounting software platforms globally closely aligned with the focus on our people. We are scaling significantly across our offices with exciting times ahead.

Planday A/S