1.347 job matcher din søgning 1.347 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

LyderJohnsen A/S Fagligt stærk Servicetekniker til Teknisk Kundesupport

Zubstanz søger for Niko i Sønderborg

Niko er en international familieejet virksomhed, der producerer og sælger veldesignede, intuitive og brugervenlige løsninger i form af sensorer, lysstyring, smarthome system og adgangskontrol, der får bygninger til at fungere bedre. Inspireret? Så vil du måske være en del af Niko?

Som Servicetekniker i kundesupportafdelingen får du en stor og bred kontaktflade med Nikos kunder og samarbejdspartnere. Det bliver din opgave at yde en præcis og effektiv produktsupport via telefon og mail. Du rådgiver også om mindre lysstyringsprojekter og sikrer, at Nikos produkter og løsninger anvendes korrekt, så kundetilfredsheden holdes i top.

Derudover bliver dine nøgleopgaver:

  • Sikre at ”styring” kommer til at fungere iht. kundens ønsker
  • Test af produkter/styringer for funktionsafklaring
ENABL A/S
Technical Documentation Specialist

ENABL A/S, Hedensted

Vi har travlt hos ENABL, og derfor leder vi efter en erfaren kollega med viden inden for udarbejdelse af teknisk dokumentation.

Som Technical Documentation Specialist bliver din opgave bl.a. at sikre at vores tekniske produktdokumentation altid lever op til vores gældende standarder. Derudover skal du være med til at opbygge og vedligeholde et arkiveringssystem til vores tekniske dokumentation på vores unikke produkter til vindmølleindustrien.

Dine primære arbejdsopgaver bliver blandt andet:

  • Oprettelse og opdatering af risikovurderinger i SafeXpert.
  • Oprettelse og opdatering af FMEA'er.
  • CE-mærkning og dokumentation.
  • Skrivning og opdatering af manualer.
ENABL A/S
Jema Agro A/SWeb Content Manager til vækstvirksomhed

Jema Agro A/S, Bjerringbro

Vi har travlt på JEMA og står netop nu og har brug for en ny kollega. Brænder du for at koordinere og optimere online markedsføring? Har du et digitalt mindset, og er du en stærk formidler? Så er du måske vores nye kollega.

Du bliver del af JEMA og får 48 dygtige og engagerede kollegaer. Du refererer til Jens-Peter Lundgaard, virksomhedens direktør.

Som Web Content Manager indgår du i samarbejde med vores salgsorganisationer på tværs af alle tre forretningsområder. Vi forestiller os, at du har en bred online fundering og arbejder scenevant på tværs af de sociale medier.

Du vil være en aktiv deltager i planlægningen og eksekveringen af vores salgsarbejde på tværs af vores tre forretningsområder. Du vil være ansvarlig for at drive vores digitale kampagner og strategier. Du ville skulle drive, skabe overblik og definere indhold og struktur på tværs af vores hjemmesider og webshops.

Evida
Indkøbsassistent til købsaftaler og kontraktstyring

Evida, Viborg

Vil du arbejde med købsaftaler og kontraktstyringssystem i et selskab med en central rolle i Danmarks grønne omstilling?

Evida tegner, bygger og vedligeholder de mere end 18.000 kilometer rør, der fordeler gas rundt i hele landet. Vores rolle og betydning forpligter, for når vi skaber forandringer og nye løsninger sammen, kan det mærkes i hele samfundet.

Evida

Dine primære arbejdsopgaver bliver at varetage driften af Evidas kontrakter både i Microsoft D365 (ERP) og RakatX (Kontraktstyring). En del af din opgaveportefølje er derfor opretningen af købsaftaler og leverandørstamdata i Microsoft D365 samt oprettelsen af kontrakterne i RakatX. Hertil vil der være opgaver af administrativ karakter.

Evida
Blaser Group ApSSalgssupport medarbejder

Blaser Group ApS, Haslev

Vil du at arbejde med topbrands i Jagtbranchen?

Vi skal udvide vores team i Danmark og leder derfor efter en dedikeret person som skal supportere vores salgsteam fra kontoret. Vi søger en struktureret person som interesserer sig for ordrehåndtering, salg og kundekontakt. Vi leder efter dig som er engagereret i våben, jagt og skydning. Du behøver ikke være ekspert, men du skal have interesse for området og villig til at lære.

Som Salgssupporter i Blaser Group ApS er du involveret i hele vores produktportefølje. Den omfatter varemærkerne Blaser, Sauer, Mauser, Liemke, Minox og Sitka Gear. Som Salgssupporter arbejder du tæt sammen med hele organisationen men jobbet er især koncentreret om ordrehåndering fra både sælgere og forhandlere, telefonisk eftersalg og kundeservice.

POWER A/S
Social Medie kundeservicemedarbejder

POWER A/S, Glostrup

Da en af vores dygtige Social Medie medarbejdere tager karriere rejsen videre internt i POWER, søger vi derfor en ny kollega til at hjælpe vores kunder til en god oplevelse via Powers sociale profiler og anmeldelses-platforme som fx Trustpilot.

Jobindex A/S

Da sproget på sociale medier kan være en anelse løssluppent, skal du være typen, der ikke så nemt lader sig slå ud. Den fødte ja-hat, som får energi af at få en arrig Facebook-terrier til at blive et blidt lam – og meget gerne ovenikøbet efterlader vedkommende med et smil på læben.

POWERs kunder skal have Danmarks uden sammenligning bedste kundeservice. Derfor er det helt afgørende, at du med direkte kontakt til vores kunder er løsningsorienteret, kreativ og kan se muligheder frem for forhindringer.

POWER A/S
Esbjerg Kommune
Administrativ medarbejder (barselsvikar) til Sekretariatet i Frodesgade, Teknik & Miljø.

Esbjerg Kommune

Vores kollega går på barsel og vi har derfor brug for en barselsvikar, der har lyst til at arbejde med betjening af Esbjerg Kommunes borgere og administrative opgaver. Er det lige dig og kan du lide at samarbejde med mange forskellige kolleger på en dag, så ser vi frem til at modtage din ansøgning.

I Sekretariatet varetager vi bl.a. økonomi-/administrationsopgaver for og i samarbejde Teknik & Miljøs øvrige afdelinger, ligesom vi er i tæt samarbejde med kommunens centrale afdelinger. Det betyder at dine opgaver bl.a. vil være:

  • Fordeling og behandling af digital post
  • Borgerhenvendelser
  • Oprettelse og journalisering i Acadre
Esbjerg Kommune
Receptionist / Administrativ medarbejder i Drift & Økonomi, Fritid, Sundhed & Omsorg, Esbjerg Kommune

Esbjerg Kommune

Er du serviceminded, kan lide at have personlig kontakt med borgere og frivillige, er opsøgende på opgaver og har blik for, hvor du kan gøre en forskel? Så er du måske vores nye receptionist på Plejehjemmet Hedelund.

Vi søger en selvstændig person, der trives med at servicere borgere og kan arbejde alene i det daglige. Du bliver en del af Kontaktteamet i forvaltningen Fritid, Sundhed & Omsorg. Du har din arbejdsdag på Plejehjemmet Hedelund, og hovedparten af dine kolleger arbejder ud fra Ådalsvænget 36. I din hverdag på Plejehjemmet Hedelund vil du have et samarbejde med plejehjemslederen og øvrige teamledere i huset. Dine arbejdsopgaver er blandt andet, at medvirke til at understøtte de frivillige aktiviteter i huset bl.a. i form af booking af lokaler, udarbejde blad/diverse opslag m.m.

Core Property Management P/SSekretær til ca. 30 timer – bliv en værdsat del af en dynamisk organisation

Core Property Management P/S, København

Sammen med vores PA/direktionssekretær sørger du for at ordne de administrative opgaver i dagligdagen samt i forbindelse med vores møder og generalforsamlinger.

I vores lækre lokaler i Axel Towers over for Tivoli får du 24 travle og engagerede kolleger – samt en række studentermedhjælpere, der hjælper med de praktiske opgaver.

I samarbejde med vores PA/direktionssekretærer koordinerer og løser du opgaverne, som blandt andet tæller:

  • planlægning og indkaldelse til møder og generalforsamlinger for vores 11 eksterne bestyrelser, som hver mødes hvert kvartal
  • udarbejdelse og opdatering af PowerPoint-præsentationer i forbindelse med opdatering af information til investorer samt opdatering af vores interne bestyrelses- og investorportal, Admincontrol
  • korrekturlæsning på dansk, så den eksterne kommunikation fremstår professionel
Wellvita ApS
Salgs- og kundeservicemedarbejder

Wellvita ApS, Esbjerg eller København

Vi søger en ny kollega til vores kundeservice team, med kontor i Esbjerg eller København. Er du klar til en fuldtidsstilling, hvor kundedialoger og salg er i centrum? Og vil du være en del af en vækstvirksomhed, hvor vi har fokus på at udvikle både dig og dine kundeservicekompetencer?

Og du får selvfølgelig en grundig oplæring i vores systemer og produkter, ligesom du løbende bliver uddannet i vores sortiment. Her bliver telefonen dit primære redskab, og du får en fleksibel hverdag, hvor du:

  • Yder kundeservice og salg over telefonen, som bliver din kerneopgave – du vejleder vores kunder i vores produkter, hjælper dem med deres ordrer eller laver mersalg, som passer til kundens behov.
  • Kontakter kunder, som har takket ja til at få information om fx nye produkter

For English, click here

Wellvita ApS
Inventio.IT A/SAdministrationssekretær

Inventio.IT A/S, Brøndby

Har du et stærkt service-gen, og kunne du tænke dig at blive administrationssekretær i et travlt og dynamisk administrationsteam? Så venter dit næste job på dig hos Inventio.IT.

Du kommer måske fra IT-branchen, men det er ikke et krav. Det vigtigste er, at du har en relevant baggrund, er nysgerrig på at lære, og motiveres af udsigten til en travl hverdag med mange bolde i luften hos en af Danmarks største Microsoft-partnere inden for økonomisystemer (ERP-systemer).

Som vores nye administrationssekretær skal du, sammen med teamet, bidrage til den gode dialog med vores mange kunder og samarbejdspartnere - uanset om det gælder opgaver, kurser, licenser og møder. Ud over kundekontakt kommer du også til at håndtere praktiske og administrative opgaver på tværs af Brøndby-kontoret og vores øvrige afdelinger.

Crosstepper Me-Mover ApSME-MOVER SØGER ENGAGERET SALGTALENT

Crosstepper Me-Mover ApS, Charlottenlund

Vi søger en salgsprofil, der brænder for at sælge og har gejst og vilje til at udvikle vores D2C/B2C-salgsfunktion og ikke mindst bidrage aktivt til virksomhedens vækst på det danske såvel som internationale marked.

Med reference til marketingchefen og i tæt samarbejde med vores ecommerce/SoMe-team, får du selvstændigt til opgave at sikre et højt gennemsalg af virksomhedens innovative træningsprodukter til sjov og effektiv udendørs træning.

Jobbet består af følgende opgaver

  • Opfølgning på leads og salgsrettede forespørgsler (onboading/phoner-opgaver)
  • Opsøgende og relationsopbyggende onboarding/salg
  • Opbygning af salgsprocesser der inkluderer effektive automations
PRO&COKalkulationsmedarbejder/beregner

PRO&CO søger for Vesla Gulve A/S i Videbæk

Er du stærk på tal, og kan du ”se igennem udbudsmateriale”, så kan det være dig, vi søger til Vesla-teamet i Videbæk.

Som kalkulationsmedarbejder/beregner får du en vigtig rolle, hvor du både kommer til at arbejde direkte med kunderne og i høj grad med Veslas salgskonsulenter. Du får derfor opgaver, der drejer sig om at samarbejde med andre, og du får opgaver, hvor du skal bruge dine kompetencer med tallene.

Du sikrer, at udbudsmaterialet er gennemarbejdet og i høj kvalitet, og dermed kan danne grundlag for de rigtige tilbud, så du derigennem bidrager til at vinde sager til Vesla.

PRO&CO
Dansk Bilferie A/S
Rejsekonsulent med flair for salg- og kundeservice søges til salgs- og bookingafdeling i rejsebureau

Dansk Bilferie A/S, Glostrup

Dansk Bilferie og Friferie.dk søger en rejsekonsulent på fuldtid med stort gåpåmod og god energi, som vil være en del af vores dynamiske salgs- og bookingafdeling. Dansk Bilferie & Friferie.dk er Danmarks største udbydere af kør-selv campingferier til Sydeuropa og skiferier til bl.a. Norge, Sverige og Østrig.

Opgaver:

  • Alle former for kundehenvendelser – både på skrift og telefon.
  • Behandling af onlinebookinger.
  • Udarbejdelse af rejsetilbud.
  • Diverse administrative opgaver i løbet af sæsonen.
DANISH CROWN A/S
Kontorassistent

DANISH CROWN A/S, Randers

Er du en struktureret kontorassistent med et stort servicegen? Er dine administrative kompetencer i top, og motiveres du af en varierende hverdag med gode kollegaer? Så er du måske den kontorassistent, vi søger til vores hovedkontor i Randers!

Dit overordnede ansvarsområde i teamet bliver at servicere vores ejere. Her vil arbejdsopgaverne være meget varierende, og du får en bred kontaktflade både internt i afdelingen samt til flere forskellige slagterier og vores ejere.

Du får blandt andet din dag til at gå med:

  • Afstemning af grise og søer
  • Kontakt til landmændene omkring diverse spørgsmål og opfølgninger
  • Kontakt til vores transportører
DANISH CROWN A/S
Færdselsstyrelsen
Færdselsstyrelsen søger medarbejdere til Kundebetjening

Færdselsstyrelsen, Ribe

Er du serviceminded helt ud til fingerspidserne, og kan du lide at tale med mange forskellige mennesker hver dag? Så er du måske vores nye kollega.

Vi er et team i udvikling, og du kan derfor være med til at sætte dit præg på vores arbejdsgange såvel som teamånd. Vores kerneopgaver er at understøtte organisationen med præcis og hurtig dokumenthåndtering samt servicere borgere og virksomheder gennem god, forståelig og relevant information gennem vores Kundebetjening.

Vi søger kollegaer, der er nysgerrige og opsøgende på opgaver. Du skal motiveres af god og effektiv kundeservice. Det er nemlig helt essentielt for at sikre vores daglige drift på telefonerne samt hurtig og kvalificeret sagsoprettelse og journalisering.

Færdselsstyrelsen
Sebra Interiør ApS
Deltidsassistent til udviklingsteam

Sebra Interiør ApS, Esbjerg

Til en nyoprettet stilling søger vi en deltidsassistent (28-30 timer), som har lyst til at arbejde med dansk design og som samtidig hviler i sig selv og den assisterende rolle.

Du kommer til at indgå i vores tværgående udviklingsteam, som består af 3 personer og så dig. Du får snitflade mellem design, indkøb og leverandører med reference til vores produktudvikler, som udover 2 designere også indgår i udviklingsteamet.

OPGAVER & ARBEJDSOMRÅDER

  • Kommunikation med vores leverandører.
  • Oprette og vedligeholde stamdata i vores systemer.
  • Sourcing og opfølgning på sourcing af nye materialer og leverandører (i samarbejde med vores produktudvikler).
Sebra Interiør ApS
ONLY
Sales Supporter

ONLY, Brande

Fashion, tempo og en dynamisk hverdag – lyder det som noget for dig? Elsker du at udføre operationelle opgaver, og kan du sikre, at ONLY bliver den foretrukne samarbejdspartner hos vores online kunder?

Så er dette din chance for at blive en del af et ambitiøst og succesfuldt forretningsområde i stor vækst.

Du bliver en del af ONLYs CBO team, og dit ansvarsområde ligger inden for salgssupport til de største online kunder i Europa såsom Zalando, About You og Asos. Området er i kraftig vækst og derfor søger vi nu flere kræfter til vores operations team. Du vil arbejde sammen med kolleger, som alle har et stort engagement, fokus på forretning og fremgang. Du vil opleve et stærkt sammenhold i afdelingen hvor åbenhed og dynamik er kendetegnende for miljøet på kontoret.

Vejdirektoratet
Vejdirektoratet søger en serviceminded HR-medarbejder

Vejdirektoratet, København

Hvis du brænder for at yde en ekstraordinær god service inde for personale- og lønadministration, så er denne stilling måske noget for dig.

Din arbejdsdag vil primært bestå af opgaver inden for personale- og lønadministration, hvor du servicerer både ledere og medarbejdere. Du vil indgå i et samarbejde med en HR-Partner, der er tilknyttet samme organisatoriske område som dig, og der vil ske en daglig sparring omkring opgaverne.

Vejdirektoratet

Opgaverne inden for personaleadministration vil blandt andet være:

  • Udarbejdelse af breve f.eks. ansættelsesbreve, barselsbreve eller breve vedr. ændringer i arbejdstid
  • Oprettelser af adgangskort eller andre systemmæssige adgange til vores ansatte
  • Fordeling af post fra vores fælles elektroniske postkasse
Vejdirektoratet
Gem
Toma Facility Danmark A/S
Stationær tilsynsførende søges til Århus-området

Toma Facility Danmark A/S

Toma Facility Danmark er landsdækkende med hovedkontor i Aarhus og afdelinger i alle større byer i Danmark. Du vil få 750 dedikerede kolleger i Danmark, som hver og én bidrager til at gøre vores vision til virkelighed – nemlig at give vore kunder gode serviceoplevelser hver dag.

Du kan lide at samarbejde med alle typer af mennesker og trives med at være i en funktion, hvor arbejdsdagen byder på mange forskellige slags opgaver. Det vil være godt, hvis du har kendskab til branchen, men det er ikke et krav.

Som Stationær tilsynsførende kommer du til at være en nøgleperson mellem serviceleder og servicemedarbejdere. Dine arbejdsopgaver vil være rengøring, instruktion af nye servicemedarbejdere, opfølgning på kvalitetsrapporter, daglig kontakt med kunder og servicemedarbejdere og varebestilling.