1.330 job matcher din søgning 1.330 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Fredsted Floors A/SIntern salgsbackup søges til vækstende virksomhed

Fredsted Floors A/S, Aarhus

Vi oplever en stigende efterspørgsel og søger derfor til vores team en dynamisk og administrativ salgsbackup med stort drive, til at varetage forskellige salgs- og koordineringsopgaver i vores nye domicil i Højbjerg, Aarhus.

Du skal være udadvendt og kunne arbejde struktureret, løsnings- og kundeorienteret i en travl hverdag, og du kan med lethed jonglere imellem forskellige opgaver. Du vil indgå i et team hvor samarbejde og sparring vægtes højt. Vi hjælper hinanden på tværs af alle arbejdsområder i virksomheden for at få en bred forståelse og en god synergi i processer og workflow. Du vil komme til at arbejde sammen med et stærkt og tæt team, i et moderne designhus, med en hjemlig atmosfære.

Dine arbejdsområder vil blandt andet inkludere:

  • Daglig kontakt med kunder og samarbejdspartnere
  • Håndtering af ordre, i både salg og indkøb
  • Kundebetjening og kundevejledning
Boligselskabet AKB, KøbenhavnKontorassistent

Boligselskabet AKB, København

Vi søger lige nu en struktureret og ansvarsbevidst kontorassistent til et barselsvikariat (6 måneder) med mulighed for forlængelse hos AKB København, Jagtvejskarreernes Lokalkontor.

Du kommer til at arbejde med både telefonisk og personlig kontakt til beboere. Derudover er du kollegaernes omdrejningspunkt på kontoret, og du vil være en vigtig del i en travl hverdag, med mange ad hoc-opgaver.

Opgaverne spænder over en række administrative opgaver, bl.a.:

  • behandling af klagesager,
  • lettere bogføring,
  • lejerkrav,
Gem
Jobsquad IVS
Dansktalende medarbejdere til NNIT's kundeserviceafdeling i Prag, Tjekkiet

Jobsquad IVS søger for kunde

Virksomheden er en hurtigt voksende IT-virksomhed med ambitiøse mål og 2.200 ansatte på verdensplan, hvoraf godt 200 medarbejder indgår i det internationale team i Prag. Virksomheden går højt op i medarbejderindflydelse.

Du bliver en del af en familie, hvor vi skaber løsninger på nogle af de største udfordrende i softwarebranchen. Du vil arbejde i agile teams med andre passionerede mennesker i en kultur med plads til selvstændig tænkning og individuelt ansvar.

Vi tilbyder:

Jobsquad IVS
  • Flyttepakke: Betalt flybillet, airport pickup, 14 dages bolig samt betalt bolighjælp.
  • Betalt frokostordning og sportsaktiviteter
  • Gratis sprog- og yoga-lektioner
Jobsquad IVS
Gem
ASKOShowroom Manager

ASKO, København

Kan du se dig selv arbejde med et premium brand med stærke, skandinaviske rødder og være ASKOs ansigt udadtil i vores nye showroom? Så er du måske vores kommende showroom manager!

Til en ny stilling som showroom manager har vi brug for en medarbejder, der kan påtage sig en spændende og ansvarlig rolle med både personaleansvar samt strategisk og operationelt arbejde for at øge trafikken til showroomet.

Arbejdsopgaver vil bl.a. indebære:

  • Drive og sikre at ASKOs showroom altid er klar til at modtage gæster
  • Modtage gæster i showroomet, vise dem rundt og rådgive i valg af produkter
  • Personaleansvar for en assistent
GN Store Nord
HR Coordinators with Workday experience

GN Store Nord, Ballerup

Are you motivated by responsibility, and are you ready to provide excellent service to both HR and the rest of GN in Ballerup? Then join us to support HR operations for an ambitious growing global company that works to make a difference through excellent sound experiences.

As 1 of our 2 new HR Coordinators, you will carry out a variety of tasks to support our operational HR services towards GN in Ballerup.

You will:

  • Support with the administrative part of on- and offboarding of employees
  • Ensure GDPR complies with both online- and hard copy documents
  • Quality assurance of data in HR system
GN Store Nord
Grønlands PolitiAdministrativ medarbejder til HR-afdelingen

Grønlands Politi, Nuuk

Er du serviceminded og evner at bevare overblikket med mange opgaver i et travlt og dynamisk miljø? Brænder du for administrativt arbejde, og motiveres du af at være en del af en organisation, som har til formål at skabe tryghed for borgerne i Grønland? Er du udviklingsorienteret, og ønsker du at være en del af et godt team? Så er du måske vores nye kollega!

De opgaver, du primært vil skulle varetage, er:

  • deltage i ansættelse af civile medarbejdere til Grønlands politi, herunder udfærdigelse af jobopslag, aftale og deltage i ansættelsessamtaler, og efterfølgende udfærdige ansættelsespapirer, som fremsendes elektronisk til Rigspolitiet, der udfærdiger den endelige ansættelseskontrakt.
  • løbende sikre at alle medarbejdere hos Grønlands Politi er sikkerhedsgodkendte.
  • deltage i mindre projektopgaver.
Anklagemyndigheden
Vicestatsadvokater til Statsadvokaten for Særlig Kriminalitet

Anklagemyndigheden, København

Rigsadvokaten søger på vegne af Justitsministeriet to vicestatsadvokater til den nyoprettede Stats­advokat for Særlig Kriminalitet. Stillingerne er ledige til besættelse på åremål snarest muligt.

Vil du bidrage til at sikre et trygt og sikkert samfund med borgeren i centrum? Hvis du har det strategiske helhedsblik og den faglige ballast, der gør dig i stand til sammen med den øvrige ledelse at stå i spidsen for etablering, drift og udvikling af en ny statslig myndighed, så vil stillingen som vicestatsadvokat hos Statsadvokaten for Særlig Kriminalitet være en god mulighed for dig.

Vicestatsadvokaterne skal organisere opgaverne i hver deres søjle, sikre effektivitet, kvalitet og legalitet i arbejdet og have fokus på, at medarbejderne trives og udvikler sig.

Finansforbundet
AC-medarbejder til Finansforbundets politiske afdeling

Finansforbundet, København

Kan du skabe overblik, prioritere og organisere? Er du initiativrig, imødekommende og selvstændigt tænkende, og leder du efter et job med både administrative og udviklende opgaver? Hvis svaret er ja, så bør du søge stillingen som administrativ medarbejder i Finansforbundet.

Som AC-medarbejder bliver din kerneopgave at tage hånd om centrale administrative opgaver, at bidrage til overblik og fremadrettet planlægning samt at springe ind, hvor vi har brug for en hånd.

Din hverdag kommer blandt andet til at handle om:

  • Planlægning, mødebookning og håndtering af mødemateriale
  • Research samt bidrag til analyser, ideudvikling og skriveopgaver
  • Projektledelse af mindre indsatser og udviklingsopgaver
  • Bidrag til tilrettelæggelse og forberedelse af større begivenheder som fx landsmøder, repræsentantskabsmøder, Folkemødet og politiske konferencer
Finansforbundet
Webhelp
Har du flair for salg og trives du i sol og varme?

Webhelp, København og Malaga

Er du en udadvendt, viljestærk og lærenem person, som ikke nøjes med et nej? Så har vi en spændende mulighed til netop dig på vores kontor i Málaga med opstart i København!

Dine primære arbejdsopgaver vil være...

Webhelp Nordic
  • Kommunikation: Besvare indkommende konsultationshenvendelser fra nye potentielle kunder og partnere samt udvikle og opretholde et godt forhold til eksisterende kunder
  • Salg: undersøge et marked for nye kunder og undersøge nye salgsmuligheder i porteføljen, imens at du rapporterer om allerede eksisterende salgsaktiviteter
  • Resultater: Biddrage til et miljø som arbejder målrettet ved at opnå salgskvoter og salgsmål gennem proaktivt arbejde

Vi tilbyder økonomisk støtte i forbindelse med at flytte til Spanien (op til 1.000 Euro) samt en konkurrencedygtig løn i Spanien og provision.

Webhelp
DSB
Lead Contract Manager til Fremtidens S-bane

DSB, Taastrup

Er du Contract Manager med solid erfaring med strategisk sikring af kommercielle og kontraktstyringsmæssige krav til store, komplekse kontrakter? Evner du både at have overblikket og sikre detaljerne? I så fald er det dig, vi mangler til DSB’s største indkøb af togsystemer i programmet Fremtidens S-bane, hvor forberedelserne til udbud af et af Danmarks mest spændende indkøb er i sin indledende fase.

Dine konkrete arbejdsopgaver vil blandt andet være at:

  • udvikle stærke og sammenhængende kontraktkrav indenfor det kommercielle område som betalingsplaner, bod og bonus, garantier m.m.
  • forberede krav til kontraktstyringsdiscipliner som change management, issue- og claim-management, rapportering, invoice management m.m.
DSB
FOSS
Executive Assistant - FOSS Software Services

FOSS, Hillerød and Copenhagen

We are looking for an Executive Assistant for the Senior Vice President of our newly established business division, focusing entirely on new software solutions to strengthen the digitalization across the supply chain of the thousands of food companies that FOSS already works closely with.

Your primary responsibility will be to support the head of the division, collaborating with different management team members as well as other colleagues and external partners. You will do so through meeting/event planning and execution (both internal and external), as well as support in the preparation of various reports, pre-reads and presentations.

You will also provide meeting support, travel planning and handling of expenses, and support with ad hoc administrative tasks. Last but not least, you will be driving and executing smaller projects related to FSS.

FOSS
Gem
Align TechnologyCustomer Success Specialist (Norwegian speaking)

Align Technology, Copenhagen

Join a team that is changing millions of lives.

Align Technology is looking for a Customer Success Specialist for the Nordic region and Norvegian speaker. We are looking for a customer-focused individual with high analytical skills and 1 - 3 years experience in the field of Customer Service/Support roles.

In this position you will interact with both internal and external customers prior to and/or after sale. You develop and maintain positive customer relations. You coordinate with various functions within the company to ensure customer requests are handled appropriately and in a timely manner.

You will be based in our new office in Copenhagen and will report directly to the local Customer Success Lead. As the Align Nordic Support team is new, you have the opportunity to define, set-up and shape new customer experience directions for the Nordic region, together with your manager.

Bygma
Administrativ medarbejder

Bygma, Hjørring

I Bygma har vi plads til fritid, så vi kan genoplade batterierne. Vi holder åbent om dagen og når hjem til familien i god tid inden aftensmad. Sådan hjælper vi med at bygge Danmark.

Bygma

Din primære opgave vil være at yde support til vores stærke team af interne og eksterne sælgere. Dine arbejdsopgaver vil omfatte alle former for administrative opgaver i salgsafdelingen. Det er vigtigt, at du trives i en travl hverdag og kan bevare overblikket – også når det går stærkt!

Din arbejdsdag vil bl.a. bestå af følgende opgaver:

  • Administrative opgaver i forbindelse med ordrebehandling – vi bruger M3
  • Opfølgning på arbejdsgange og workflows i afdelingen
  • Pasning af telefoner og klargøring til møder
Bygma
Finanstilsynet
Kontorchef til forebyggelse af Hvidvask og Terrorfinansiering

Finanstilsynet, København

Vi søger en kontorchef, som har lyst til at stå i spidsen for vores kontor for forebyggelse af Hvidvask og Terrorfinansiering.

Stillingen er en unik mulighed for et spændende lederjob i et samfundsrelevant specialistkontor, der har ca. 1900 virksomheder under hvidvasktilsyn, og derfor har en omfattende tilsynsaktivitet. Kontoret giver desuden tilladelse til virksomheder, der driver valutaveksling, og virksomheder, der søger om begrænset tilladelse til pengeoverførselsvirksomhed.

Du bliver ansvarlig for et kontor som består af 22 dygtige og engagerede medarbejdere i tre teams: Tilsynstaskforcen, internationalt team og reguleringsteamet. Kontoret består primært af økonomer og jurister, som alle brænder for at sætte deres stærke faglige kompetencer i spil.

Scania Danmark A/S
Sales Back Office Administrator – barselsvikariat

Scania Danmark A/S, Ishøj

Administration og support af salgsnetværk.

Til vores salgsafdeling i Ishøj søger vi en dygtig Sales Back Office Administrator til et 10-13 måneders vikariat. Du vil skulle varetage administration og support af salgsnetværk samt kommunikation til vores fabrik.

Du får en god kollega i dit nærmeste team og support, når det behøves fra øvrige kollegaer, og derudover får du en bred kontaktflade på tværs af organisationen.

Primære arbejdsopgaver:

  • Selvstændig opfølgning på diverse henvendelser
  • Bilbestilling/håndtering af ordrer mod fabrik
  • Ordrebekræftelser ud mod det danske salgsnetværk
Scania Danmark A/S
Bygningsstyrelsen
Fagligt stærke udbuds- og entreprisejurister til vores kontorer i København og Skanderborg

Bygningsstyrelsen

Vil du arbejde med udbudsret i praksis – og har du lyst til at deltage i styringen af entreprisekontrakter, som anvender byggeriets AB18 aftalesystemer?

Bygningsstyrelsen

Hos Bygningsstyrelsen har du mulighed for en karriere i en styrelse med ansvar for at skabe moderne, funktionelle og omkostningseffektive rammer til statslige institutioner i hele landet. Vi er inddelt i tre kerneforretninger: Byggeri, Udlejning og Facility Management.

Som jurist vil dine primære arbejdsopgaver være at tilrettelægge og gennemføre udbud samt at styre og følge op på kontrakter med entreprenører, leverandører og rådgivere. Du har dagligt en stor berøringsflade i og uden for styrelsen – især med arkitekter og ingeniører.

Københavns KommuneAdministrativ medarbejder der brænder for HR/økonomi til Europaskolen

Københavns Kommune

Er du struktureret og kvalitetsbevidst? Trives du med at arbejde selvstændigt og have ansvar, og kan du navigere i en travl hverdag og samtidig yde høj service?

Europaskolen har brug for en dygtig og rutineret kollega til at varetage løn-, personale- samt økonomiopgaver for hele skolen.

Vi har brug for en serviceminded person, der trives i et levende miljø, hvor dagen er præget af mange henvendelser sideløbende med, at den daglige drift skal klares.

Dine primære arbejdsopgaver vil være at

  • Indhente al relevant dokumentation i forbindelse med ansættelser
  • Klargøre og indberette personalesager i Københavns Kommunes systemer
  • Varetage almindelig personaleadministration
  • Håndtere rekruttering for Europaskolen
SøfartsstyrelsenMedarbejder med juridisk baggrund til komplekse og tværfaglige sager på det maritime område

Søfartsstyrelsen, Korsør

Er du cand.jur., eller har du en anden relevant juridisk baggrund? Er du god til at skære en kompliceret sag ind til benet og finde den rette løsning? Og kan du lave beslutningsoplæg på et fagligt højt niveau? Så er det dig, vi har brug for.

Vi søger en medarbejder til sektionen ”Navigation og Information”, som beskæftiger sig med regulering af trafikken til søs, regulering af- og tilsyn med virksomheder på lodsområdet, nautisk og juridisk vurdering af ulykker til søs, myndighedstilladelser til aktiviteter på havet samt vragsager.

Du vil primært komme til at arbejde med de mere komplekse og tværfaglige sager med juridisk indhold, som ofte kræver dybere analyser eller udarbejdelse af beslutningsoplæg. Dine sager vil knytte sig til sektionens myndighedsopgaver på lodsområdet samt i kyststatsdomænet.

Ishøj KommuneAmbitiøs personalejurist

Ishøj Kommune

Vores personalejurist har fået nyt job, og Ishøj Kommune søger derfor en ny dygtig personalejurist, som kan overtage den vigtige funktion på det personalejuridiske område.

Har du faglige ambitioner om at yde professionel rådgivning og kvalificeret faglig sparring om personalejuridiske forhold og ansættelsesret m.v.? Har du også mod på at udvikle dine offentligretlige kompetencer i nært samarbejde med dygtige ledere, HR-konsulenter og jurister m.fl., så er du måske vores nye kollega i Ishøj Kommune, som er en ambitiøs og veldrevet organisation – også på HR-området.

Dine kerneområder vil navnlig bestå i:

  • Håndtering af konkrete personalesager
  • Sparring og rådgivning af lederne om personalejuridiske spørgsmål herunder om løn- og ansættelsesforhold, arbejdstidsregler, barsel, ferie, ligebehandling m.v.
  • Forhandling med faglige organisationer ift. konkrete personalesager.
Tradium
Udadvendt uddannelsessekretær til elevadministration

Tradium, Randers

Tradium søger en ny, udadvendt og struktureret uddannelsessekretær til vores Campus Midt på Vester Allé 26 - gerne med start den 1. december 2021.

Arbejdsopgaverne spænder vidt - lige fra administrativ sagsbehandling til vejledning i forhold til elever og forældre. Opgaverne vil være koncentreret omkring tekniske grundforløb 1, hotel- og restaurantuddannelser, brobygning på tekniske uddannelser samt optagelsesprøver til erhvervsuddannelserne.

Eksempel på arbejdsopgaver:

  • Elevadministration Statistikdata - især udtræk til Excel
  • Afløsning i vores reception
  • Statistikdata - især udtræk til Excel
  • Afløsning i vores reception
Tradium