1.123 job matcher din søgning 1.123 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Link Logistics A/SOperations & Warehouse Assistant – til vores terminal i både Aarhus og Fredericia

Link Logistics A/S

Link Logistics er en innovativ virksomhed, der beskæftiger sig med salg af transportløsninger til virksomheder. Vi er den ledende aktør på markedet inden for kurertransport i Danmark og nyder et godt omdømme i branchen og hos vores kunder.

Baggrunden for virksomhedens succes er et højt og personligt serviceniveau og engagerede medarbejdere, som brænder for at gøre en forskel.

Dine arbejdsopgaver omfatter…

  • Opmærkning og datavalidering, samt afsendelse af kurerforsendelser
  • Håndtering af farligt gods
  • Oplægning og pluk for Warehouse kunder
Roi RekryteringField Sales Effectiveness Coordinator

Roi Rekrytering recruiting on behalf of Mars Multisales North Europe in Copenhagen

As a Field Effectiveness Coordinator, you will be playing a key role in facilitating the day-to-day operation of our Swedish Field Sales team.

Through delivering insightful and timely reporting and information, you will support our large team of Field Sales representatives with the knowledge and tools they need to deliver to the highest possible standard, and ultimately help us to grow our categories with our customers. You will work closely with the Field Effectiveness Lead Sweden and the Swedish Field Sales manager and be a part of the Mars North Europe Field Effectiveness team covering Norway, Ireland, Denmark, Sweden and Finland.

Working life here is never just about a single person, a single project or a single brand. It’s about how you can grab everything that’s within your reach at Mars and use it to pursue mutual, long-term gain.

Coda Octopus Products A/SAltmulig-M/K med teknisk flair

Coda Octopus Products A/S, Nivå

Vi søger en altmulig-m/k med teknisk flair til vores kontor i Nivå.

Coda Octopus Products A/S er en del af Coda Octopus Gruppen, som har kontorer i Europa og USA. Vores marked er den globale offshore industri og vi sælger og udlejer high-end og unikke patenterede teknologiske produkter til offshore industrien. Hovedaktiviteten i kontoret i Nivå er at servicere vores kunder indenfor EU, som lejer vores udstyr.

Stillingen ville passe fint til en efterlønsmodtager eller en person på førtidspension, da vi ikke kan garantere nogen mindste arbejdstid. Nogen uger vil det være 2-3 halve dage og andre uger vil der være meget lidt at lave.

A/S Global Risk Management Ltd.Back Office Specialist

A/S Global Risk Management Ltd., Middelfart

Would you like to become part of a strong professional team in an international company? Do you find motivation in running Back Office Processes as part of a Team, and do you also possess the analytical skill to participate in/drive the development of Back Office Processes, working closely together with Teams and Stakeholders? Then you could become our new Back Office Specialist.

You will be part of the Back Office/Finance Team and work closely together with other players such as the sales teams, Middle-Office team and IT department.

You will play an important role participating in and driving Back Office related development projects/tasks. Your role may incorporate both coordination and in-depth analysis being individual problem solver or part of the performing team.

Nordjyllands PolitiAdministrativ medarbejder til Servicecenteret (post)

Nordjyllands Politi, Aalborg

Nordjyllands Politi søger en vikar som administrativ medarbejder til håndtering af elektronisk og fysisk post. Til tider kan der også forekomme opgaver tilhørende servicecenteret.

Servicecentret er et vigtigt omdrejningspunkt for hele politikredsen. Du bliver en del af en sektion med ca. 25 medarbejdere, både administrative og politiansatte som arbejder i forskellige teams, hvor de primære opgaver er telefoniske og personlige henvendelser fra borgerne og en lang række andre administrative opgaver.

Du skal primært arbejde med følgende opgaver:

  • Sagsbehandling af elektroniske henvendelser til kredsens elektroniske hovedpostkasse
  • Sagsbehandling af fysisk post
  • Indgå i opgaver, som i dag ligger i Servicecentret – se evt. stillingsopslag vedr. administrativ medarbejder til servicecenteret.
Københavns PolitiDygtige og engagerede medarbejdere til Servicecentret i Københavns Politi (genopslag)

Københavns Politi

Er du serviceminded og kan bevare overblikket selv med mange opgaver i et travlt og dynamisk miljø? Så er det måske dig vi har brug for!

Servicecentret er en del af Afdelingen for borgerhenvendelser i Lokalpolitienheden og er borgernes indgang til Københavns Politi, når de ringer 114. Afdelingen består af ca. 60 medarbejdere, hvoraf størstedelen er administrative. Vi søger administrative medarbejdere, der vil være med til at have fokus på en høj service både over for borgere og vores øvrige samarbejdspartnere.

Du er borgernes første møde med Københavns Politi, når de retter telefonisk, som elektronisk henvendelse.

Dine arbejdsopgaver omfatter:

  • Vejledning af borgerne
  • Optagelse af telefoniske anmeldelser
  • Optagelse af web-anmeldelser
  • Viderestilling af opkald til rette medarbejder i organisationen
Frederikssund Kommune
Koordinator til Kulturhuset Elværket

Frederikssund Kommune

Elværket er Frederikssund Kommunens største og ældste kulturhus med små 1.000 arrangementer årligt arrangeret af og for vores brugere.

Det er omtrent umuligt at beskrive jobbets mange opgaver og facetter udtømmende, og du har selvfølgelig også selv stor indflydelse på din dagligdag og opgaverne, men i et hus som vores er alle med ”på gulvet” og tager fat i løsningen af dagligdagens praktiske gøremål af både administrativ, lavpraktisk og teknisk/håndværksmæssig karakter. Det gælder uanset om det drejer sig om opstilling til et arrangement og oprydning efter det igen, pasning af kontoret eller anden betjening af brugere og husets udstyr.

Du skal derfor være indstillet på at løse opgaver som f.eks.

  • daglig koordinering af personale og opgaver
  • at være ansvarlig for husets hjemmeside og Facebookside samt ekstern kommunikation/markedsføring sammen med vores kontor- og kulturmedarbejder og bestyrelsesformand
TEMP TEAM A/SSALGS- OG LOGISTIKASSISTENT I RESERVEDELSAFDELINGEN HOS EVOCA NORDIC

TEMP TEAM A/S søger for EVOCA Nordic i Odense

Med placering i Odense, hvor Wittenborgs blev grundlagt i 1924, får du en central rolle i Evoca Nordic. Du vil få et tæt samarbejde på tværs af afdelingerne og med husets B2B-kunder.

Som Salgs- og logistikassistent hos Evoca Nordic er du med til at sikre, god og kontinuerlig service til kunderne. Din fornemste opgave vil være at yde aftersales og håndtere reservedelsordrer til Evoca Groups verdenskendte maskiner. Du vil få en bred kontaktflade til både den danske organisation, de nordiske kunder, store key accounts samt italienske kolleger hos moderselskabet Evoca Group.

Du bliver en del af en spændende virksomhed med et stort og omfattende produktprogram. I en travl hverdag lægges der vægt på den gode service og det gode samarbejde.

Energi Fyn
Ejendomsservicetekniker

Energi Fyn

Synes du det er spændende at drifte og vedligeholde bygninger og køretøjer? Trives du med både planlagt arbejde men også opgaver som kræver din øjeblikkelige opmærksomhed? Og motiveres du af at have en alsidig hverdag med stor berøringsflade af kolleger og samarbejdspartnere?

Vi er på en digital rejse og vi har derfor brug for endnu ejendomsservicetekniker, der kan drifte og vedligeholde koncernens administrations- og lagerbygninger, udlejningsejendomme, fælles køretøjer samt implementere nye IT-systemer til systematisk vedligehold af ejendomme og booking af puljebiler.

Opgaverne indebærer blandt andet:

  • Tilstandsvurdering på bygninger og tekniske installationer, herunder langsigtede vedligeholdelsesplaner
  • Påvise energieffektiviserende og miljøfremmende potentialer, samt gennemføre aftalte indsatser
  • Mindre reparationer - rekvirering af håndværkere ved større opgaver
Energi Fyn
SCHOU COMPANY A/SDygtig Product Coordinator som tager ejerskab og følger opgaverne til dørs

SCHOU COMPANY A/S, Kolding

Schou er Nordens største virksomhed inden for non-food produkter. Vi er en ambitiøs og dynamisk organisation i konstant udvikling, hvor personligt ansvar og engagement har afgørende betydning.

Med reference til vores Category Manager og i tæt samarbejde med dine kollegaer i afdelingen, vil dit primære ansvarsområde være at sikre, at vi får de rigtige varer leveret, i de rette mængder og til den rette tid.

Du skal være med til at sikre de bedste indkøbsbetingelser og vil være med i hele processen, fra varen oprettes og til den afskibes.

Dine arbejdsopgaver kommer bl.a. til at omfatte:

  • Daglig kommunikation med leverandører fra Fjernøsten
  • Ansvar for vareoprettelse og ordreplacering
  • Godkendelse af artwork, printfiler, manualer og lignende
TECHCOLLEGE
Administrativ projektmedarbejder

TECHCOLLEGE, Aalborg

Til administrationen af blandt andet vores EU-Socialfondsprojekter søger TECHCOLLEGE en administrativt stærk projektmedarbejder.

På TECHCOLLEGE arbejder vi strategisk med udvikling igennem projekter og indgår i øjeblikket blandt andet i tre EU-Socialfondsprojekter. Vi søger en administrativ stærk projektmedarbejder, der organisatorisk forankres i vores økonomiafdeling, og som i tæt samspil med vores projektledere vil fungere som et vigtigt bindeled mellem udvikling og administration.

Har du solid erfaring med projekter og faste deadlines? Er du detaljeorienteret og formår at bevare overblikket over komplekse regneark? Så får du nu mulighed for at blive en del af et godt socialt team og bidrage til vores elevers såvel faglige som personlige udvikling.

TECHCOLLEGE
DSV
Sharp and engaged Project Assistants – Learning to drive global strategic projects

DSV, Hedehusene

Do you want to start your project management career in a leading global logistics company which has an award-winning sustainability agenda and a very ambitious project portfolio?

We will take you through a tailor-made onboarding and training programme and support you in driving your first exciting projects that shape our global business. A business which is constantly changing and takes its corporate social responsibility very seriously.

With support and guidance, you will:

  • Initiate, plan and execute projects in accordance with the project scopes
  • Network and collaborate with stakeholders from across the business to ensure alignment between the project’s deliverables and stakeholders’ expectations
  • Drive successful change management
DSV
Convision A/SØkonomi & Administrationsmedarbejder

Convision A/S søger for QualiWare i Farum

QualiWare blev grundlagt i 1991 og er en global spiller på marked inden for forretningsmodelleringssoftware. Målet er at levere produkter og tjenester, der hjælper virksomhedens kunder med at få succes i et dynamisk markedsmiljø med initiativer inden for Enterprise Architecture, Quality Management, Business Process Management og Optimering..

Kunne du godt tænke dig et alsidigt økonomijob med rig mulighed for personlig udvikling i en international virksomhed i kraftig vækst og samtidig referere direkte til QualiWares CFO?

Så er du muligvis vores nye Økonomi- & administrationsmedarbejder!

Primære arbejdsopgaver

  • Diverse økonomi- og administrationsopgaver.
  • Fakturering og debitoropfølgning.
  • Opbygning af kundedatabase QW-licenssystem og Zoho.
Kamstrup A/SSupporter - Call Center

Kamstrup A/S, Skanderborg

Er du serviceminded ud over det sædvanlige, og kan du lide at hjælpe andre? Vil du være en del af et stærkt team der har fokus på at levere sublim kundeservice? Kan du lide at tale med mange forskellige mennesker? Kunne du tænke dig at blive en del af en international virksomhed?

Vi søger en engageret og serviceminded Supporter til vores team i Call Centeret. Teamet er ansvarlig for at besvare alle telefoniske henvendelser fra vores slutkunder og montører, og dine primære arbejdsopgave vil være telefonisk betjening af disse. Det er derfor vigtigt, at du trives med at tale i telefon. Derudover vil du også skulle besvare henvendelser fra vores slutkunder på mail.

RelatelCustomer Success Manager - Relatel

Relatel

Vil du være en del af vores helt nyoprettede team? Så kan du blive en del af vores nye Retention Team.

Vores kontor ligger på Østerbro, og er fyldt med kreativitet, høj arbejdsmoral og gode kollegaer, der alle kæmper for at skabe de gladeste kunder i Danmark.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Arbejde initiativtagende med vores kunder
  • Arbejde med mersalg til vores kunder
  • Uddanne kunder i vores løsninger
  • Genforhandling af aftaler
Mulighed for hjemmearbejde
Gem
Webhelp
Arbejd med kundeservice hjemmefra eller på vores kontor i København!

Webhelp

Ønsker du at udvikle dine kompetencer indenfor kundeservice og IT fra vores kontor i København eller fra dit hjemmekontor?

Vi leder efter friske nye medarbejdere til at arbejde hjemmefra eller på vores kontor i København. Vi tilbyder begge muligheder - valget er dit!

Webhelp Nordic

Hvad indebærer det bl.a. at være kundeservicerådgiver:

  • At modtage opkald telefonisk fra danske kunder, og i perioder britiske kunder, for at rådgive og hjælpe dem med deres henvendelser.
Webhelp
Fragus GroupSales and Support Coordinator

Fragus Group, Høje Taastrup

  • Motiveres du af at sætte kunden i centrum?
  • Kan du lide at have mange alsidige opgaver, og drives du af den tætte kontakt med kunder og den tværfaglige sparring med dine kolleger?
  • Motiveres du af en stilling, hvor du får mulighed for at bringe din gode energi og dit problemløser-gen i spil?

Så har vi jobbet til dig!

Fragus Group blev grundlagt i 1999 og har i dag aktiviteter i hele Skandinavien (hovedkontor i Göteborg), og vi søger en ny kollega til vores danske kontor i Høje Taastrup.

Vi leverer både bilgaranti-produkter og software til de danske bilforhandlere og er specialister indenfor serviceaftaler (abonnementer), som tilfører øget kundetilfredshed og kundeloyalitet ude i bilhusene.

Jobbet består i:

  • Kundesupport til forhandlere og slutkunder
  • Kundesupport til forhandlere og slutkunder
  • Supportering af vores sælgere, som er fordelt i hele Danmark
Ferring Pharmaceuticals A/SProject Coordinator Growth Agenda

Ferring Pharmaceuticals A/S, Copenhagen

As a privately-owned company we benefit from the privilege to think and work with a long-term horizon. You will experience the same freedom in your search for new solutions.

The Corporate Development Office (CDO) is responsible for creating a rigorous, ongoing strategic planning and management process to ensure Ferring meets its’ strategic goals and delivers on its growth ambitions. The Project Coordinator will support this mission by coordinating strategic projects, through clearly defined project milestones and excellence in project execution. You will support project success from project inception up to implementation.

  • Provide project coordination and planning support for multiple projects in parallel
  • Plan, implement and monitor project milestones and deliverables
Ferring Pharmaceuticals A/S
Sundhedsstyrelsen
Kompetente og servicemindede sekretærer til uddannelsesområdet

Sundhedsstyrelsen, København

Vi søger nye sekretærer, der vil være en del af vores uddannelsesenhed. Vi sætter rammerne for dagens og fremtidens speciallægeuddannelse og arbejder med drift og kvalitetsudvikling af blandt andet lægers, tandlægers og sygeplejerskers videreuddannelse som landets øverste sundhedsmyndighed.

Har du mod på dét, og vil du også gerne arbejde med sagsbehandling af enkeltsager fx vedrørende patienter til behandling i udlandet? Så er du måske vores nye kollega i Sundhedsstyrelsens uddannelsesenhed.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med såvel ledelsen som flere af enhedens medarbejdere. Arbejdet vil udover almindelige kontoropgaver blandt andet bestå af tværgående sekretæropgaver i enheden.

Bavarian Nordic A/S
Facility Coordinator til Aseptisk Produktion

Bavarian Nordic A/S, Kvistgård

Har du lyst til at blive en del af et stærkt team og arbejde på en nybygget fabrik, der arbejder med aseptisk produktion? Motiveres du af at have mange forskellige opgaver lige fra koordinering af rengøring, opfyldning af varer til registrering og dokumentation? Så er du måske den koordinator vi søger!

Dine primære opgaver

  • Koordinere trafik af ikke trænede personer til produktionsområdet – herunder også udenlandske. Du skal sikre korrekt modtagelse, registrering og dokumentation af arbejdet
  • Ansvarlig for at alle besøg på produktionsområdet er koordineret, eventuelt afspærret og efterfølgende rengjort
  • Sikre at ikke trænede personer bliver fulgt ind i produktionen og overvåget under arbejdet

Vi er et team på 12 personer, der dækker både ingeniører, maskinmester og teknikere. Bredden i vores team giver et rigtig godt samarbejde mellem de forskellige funktioner og vi hjælper hinanden på tværs af områder.

Bavarian Nordic A/S