2.174 job matcher din søgning 2.174 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Sonova Audiological Care Denmark ApS
Front Office/administrativ medarbejder med stærkt servicegen til vores hørecenter

Sonova Audiological Care Denmark ApS, Esbjerg

Vi har dejlig meget at se til i vores hørecenter i Esbjerg, hvorfor vi søger en ny kollega til vores team af dedikerede medarbejdere. Som Front Office/administrativ medarbejder er du kundens første møde med AudioNova og spiller derfor en vigtig rolle for vores virksomhed.

Hverdagen kan til tider være travl og hektisk, hvorfor du er hørecenterets praktiske og kommercielle samlingspunkt. Sammen med den professionelle fagperson, audiologisten, er du med til altid at sikre stor tilfredshed hos vores kunder, der kommer ind for at købe høreapparater i ønsket om at forbedre deres livskvalitet.

Sonova Audiological Care Denmark ApS
Uddannelsesnævnet For Handels- Og KontorområdetØkonomiansvarlig til Uddannelsesnævnet

Uddannelsesnævnet For Handels- Og Kontorområdet, København

Uddannelsesnævnet søger en engageret økonomiansvarlig, som har evner til og ambitioner om at udvikle økonomifunktionen i Uddannelsesnævnet og samtidig strømline de administrative arbejdsgange, som knytter sig til projekter og indsatser, som Uddannelsesnævnet har en aktie i.

Din primære opgave bliver at opbygge og drifte vores økonomifunktion og samtidig sikre at bestyrelsen og sekretariatschefen er bedst muligt klædt på i forhold til alle spørgsmål knyttet til økonomi og økonomistyring, herunder håndtering af midler fra offentlige puljer, private fonde mv.

Derudover vil det være centralt at få etableret nogle solide administrative arbejdsgange, knyttet til aftaleindgåelse, finansiering mv. i forbindelse med de projekter og aftaler, som vi er en del af.

System TM A/S
Kontorassistent

System TM A/S, Odder

Da System TM fortsat er i en positiv udvikling, har vi behov for at udvide og styrke vores serviceafdeling, og vi søger derfor en kontorassistent til vores serviceafdeling.

Som kontorassistent hos System TM, bliver du en del af vores serviceteam, der har til opgave at supportere, servicere, opgradere, optimere og vedligeholde alle System TM-anlæg globalt.

Dine primære arbejdsopgaver vil bestå i:

  • At tilrettelægge og planlægge de enkelte servicebesøg samt rejseplanlægning.
  • At færdiggøre servicerapporter, før de sendes til kunderne.
  • At oprette reservedelstilbud/-ordrer i ERP-system.
System TM A/S
Uddannelsesnævnet For Handels- Og KontorområdetStillingsopslag – Konsulent til projektstyring og udvikling

Uddannelsesnævnet For Handels- Og Kontorområdet, København

Uddannelsesnævnet søger en engageret og dygtig konsulent, der med sikker hånd kan bidrage til at de projekter og indsatser vi sætter i gang, lykkes så optimalt som muligt, herunder bl.a. styrke vores arbejde med at få skabt et bedre match mellem udbud og efterspørgsel mellem lærepladser og elever på de merkantile erhvervsuddannelser.

Dine arbejdsopgaver bliver:

  • At skabe solide arbejdsgange i forbindelse med at Uddannelsesnævnet indgår i aftaler og projekter bl.a. om lærepladsopsøgende arbejde.
  • At skabe overblik over mange igangværende projekter og sikre, at vi får alle projekter og indsatser over målstregen.
Celsius Shipping ApSFinancial Controller

Celsius Shipping ApS, Hellerup

Celsius Shipping is a fully integrated shipping company with a focus on special situation opportunities in dedicated shipping segments.

The role as financial controller is within our finance team in Copenhagen. The team works closely with both capital partners as well as internal stakeholders to ensure valuable insights into the financial performance of the vessels.

As our financial controller, you will be involved with all aspects of financial management including bookkeeping, reporting, controlling of financials, and cash flow forecasting. You will work closely with the operational team on a day-to-day basis to secure timely and accurate invoicing of TC-hire and payment of creditors.

Our preferred candidate has a few years of experience from an audit company or from a similar position in a shipping company.

KPC
Finansiel Controller

KPC, Herning

KPC, som er en af Danmarks største virksomheder inden for byggebranchen, søger en alsidig controller til KPC’s hovedkontor i Herning med daglig reference til vores økonomidirektør.

Hovedvægten i stillingen vil være finansiel controlling med elementer af business controlling i en projektorienteret virksomhed med store udviklings- og byggeprojekter. Du vil supportere vores afdelinger i Herning, København og byggepladskontorer over hele Danmark.

Arbejdet vil blandt andet bestå af

  • Rapportering til direktion og bestyrelse
  • Udarbejdelse af perioderegnskaber og interne årsregnskaber
  • Controlling/opfølgning af byggesager, garantier, underentreprenørkontrakter, efterløbsomkostninger, forsikringer, bogføring, moms m.v.
  • Analyser, beregninger og et stort antal ad hoc-opgaver for direktionen
  • Ansvarlig for diverse løbende projekter og regnskabsområder i økonomi m.v.
KPC
Elite Gaming A/SSystemstærk bogholder søges

Elite Gaming A/S, Tilst

Vi søger en bogholder, som kender sit ”bogholderi” og som har lyst til at indgå aktivt i et dynamisk team, hvor tonen er fri og uformel. Som organisation hylder vi fællesskaberne, både dem vi skaber internt, men også dem vi skaber hos vores kunder. Vi har glimt i øjet og smil på læben, og håber du har det ligeså.

Vi er en lille økonomiafdeling, og derfor skal du forvente opgaver inden for alle dele af afdelingen.

Opgaverne vil være:

  • Bogføring i vores nye system Dynamics 365 Business Central
  • Løn, anlæg, debitor og kreditor
  • Kundehenvendelser
Advised by I/SSupportmedarbejder/Assistent til Supportteamet i Erhverv

Advised by I/S søger for DLR Kredit i København

Til vores supportteam i Udlån Erhverv søger vi en kandidat, som brænder for at få løst teamets opgaver og få rutinerne til at fungere optimalt, formår at skabe en god stemning og godt kan lide at få arbejdet fra hånden. Desuden er samarbejde vigtigt, og derfor skal du have lyst til at være en del af et team.

Hvis du vil være med til at yde den allerbedste service til vores kunder, kolleger og samarbejds­partnere og ønsker at arbejde i en mellemstor virksomhed med en flad ledelsesstruktur og en åben og uformel omgangstone, så hører vi gerne fra dig. Hvis vi er heldige, er du vores nye kollega!

Arbejdsopgaverne omfatter bl.a.

  • Modtage og registrere låneansøgninger fra pengeinstitutter
  • Udarbejde lånetilbud med tilhørende dokumenter
  • Dialog med aktionærpengeinstitutter, vurderingssagkyndige og ejendomskonsulenter
ROI Consulting A/SProjektassistent

ROI Consulting A/S søger for LBP Engineering A/S i Vipperød

Vi søger til vores kontor i Vipperød en dygtig projektassistent, der bl.a. kan hjælpe vores Projekt Managers med at håndtere vores mange kunder.

Du vil referere direkte til den administrerende direktør og hjælpe med at løse en række specifikke opgaver som nedenfor beskrevet:

  • Support til projektlederne
  • Dokumentstyring
  • Medvirke ved projektafgrænsning og fastsættelse af formål og mål med projektet

Vi tilbyder en stilling i et dynamisk miljø, der byder på mange spændende opgaver, store som små. Vi lægger vægt på et stærkt sammenhold og en selvstændig hverdag med stor frihed under ansvar.

Holbæk KommuneGenopslag – Contract Manager til Vækst og Bæredygtighed

Holbæk Kommune

Brænder du for at sikre den gode kontraktstyrring på et område med fokus på den grønne omstilling? Vil du have et spændende og udfordrende job i et engageret og stærkt fagligt miljø? Så er dette job måske noget for dig.

Vi søger en Contract Manager med projektlederkompetencer, der i samarbejde med en kollega på området, vil være med til bl.a. videreudvikling af vores kontraktstyringsportefølje og daglige styringsværktøjer.

Ansvarsområder:

  • Samarbejde med udbudskonsulenter fra Indkøbsafdelingen om indkøbsstrategi og udbudsmaterialer
  • Kontraktstyring af bl.a. kantine, servicekontrakter og håndværkerydelser
  • Økonomi- og faktureringsopfølgning i samarbejde med controller og fagspecialister
JN Spedition Øst A/SKontorassistent til spedition/logistik

JN Spedition Øst A/S, Køge

Kan du skabe overblik og struktur i vores ordrer/kørsel og lagerbeholdningssystem? Og vil du arbejde fra 8-16 i en førende logistik/speditionsvirksomhed, hvor alle hjælper og tager ansvar for hinanden? Så har vi det helt rigtige job til dig her.

Vi mangler nu en dygtig og omhyggelig kontorassistent, der kan administrere vores logistikopgaver og lagerstyring.

Dine opgaver bliver:

  • ordrebehandling – du lægger modtagne ordrer i vores lagersystem, sender tilbagemeldinger til kunder
  • elektronisk og afslutter ordren samt lægger den i kundens mappe
  • løbende at opdatere lagersystemet, så vi altid kan finde kundernes varer på den rette plads
Jobindex A/S
Revisor (HD/CMA)

Jobindex A/S søger for One Revision i Vejle

”Vi tilbyder en stilling, der giver dig lyst til at arbejde hos os helt frem til den dag, du skal på pension. Opgavemæssigt er der ingen begrænsninger, såfremt du allerede har eller ønsker at tilegne dig de nødvendige kvalifikationer,” fortæller partner Thomas Søgaard.

Hos One Revision tror vi på, at der skal være en god balance mellem arbejde og fritid. Vi har derfor vendt de tunge, kunderettede virksomhedsstrategier på hovedet og fokuserer på, at vores medarbejdere har det godt. Vi tror nemlig på, at vores kunder får den bedste service, hvis vi har fokuserede, glade og motiverede medarbejdere, der oser af overskud.

Jobindex A/S
Jobindex A/S
Regnskabs- eller revisorassistent til erhvervsserviceteam

Jobindex A/S søger for One Revision i Vejle

Hos One Revision tror vi på, at der skal være en god balance mellem arbejde og fritid. Vi har derfor vendt de tunge, kunderettede virksomhedsstrategier på hovedet og fokuserer på, at vores medarbejdere har det godt. Vi tror nemlig på, at vores kunder får den bedste service, hvis vi har fokuserede, glade og motiverede medarbejdere, der oser af overskud.

Som medarbejder i erhvervsservice får du et stort selvstændigt ansvar, samt beføjelserne til at løse dine opgaver fra A til Z. Du skal være indstillet på en udadvendt rolle, da mange af dine opgaver vil være i direkte samarbejde med vores kunder. Mere konkret får du ansvar for, at:

  • håndtere erhvervsservice
  • håndtere bogføring og afstemninger
  • klargøre regnskaber til revisor
Jobindex A/S
Jobindex A/S
Controller til spændende investeringsselskab

Jobindex A/S søger for Karsten Ree Holding i Rødovre

Har du erfaring fra revisionsbranchen – og vil du sætte dine evner i spil et familieejet selskab, hvor din berøringsflade dækker både moderselskabet og en række datterselskaber?

Som controller i Karsten Ree Holding bliver du en del af et mindre team, men får samtidig en bred kontaktflade. Det giver dig et unikt helhedsbillede af forretningen, samtidig med at du får mulighed for at dykke ned i detaljerne omkring finansiel controlling og rapportering.

I denne nyoprettede stilling får du en hverdag med stor variation i opgaverne samt et sundt og socialt arbejdsmiljø med respekt for den gode balance mellem arbejde og privatliv. Du får et tæt samarbejde med koncernregnskabschefen, og kommer bl.a. til at:

  • vedligeholde og udvikle intern rapportering i koncernen
  • udarbejde budgetter
  • sikre datagrundlag for koncernrapportering.

Læs mere om opgaverne og din nye rolle her.

Jobindex A/S
Paranova Pack A/S
Business Analyst

Paranova Pack A/S, Herlev

You are driven by understanding the business issues and processing them into efficient IT systems and analyses. Do you have experience from implementing Tableau and do you work after modern project standards?

Together with a group of cross-departmental colleagues, you will work on setting up the right visualizations in our business intelligence tool (Tableau). Further, you will have an important role in the continuous development of our processes.

Tasks

  • Further develop and support of our internal business intelligence system (Tableau)
  • Create reports and dashboards in our BI tool based on requirements from business units, departments and management
  • Process, analyze, interpret and visualize data and processes in sales and operations
Paranova Pack A/S
KRAMP DanmarkProduktspecialist til Hydraulik

KRAMP Danmark, Skjern

Er du glad for at tale med mennesker? Brænder du for at levere kompetent og teknisk rådgivning til kunder? Er det vigtigt for dig at yde en god service og gøre noget ekstra for kunden? Og er du proaktiv i forhold til at øge salget af dit produktområde? Så er det måske dig, vi mangler i vores team af interne sælgere hos Kramp!

Som Produktspecialist har du ansvaret for produktrådgivning, tilbudshåndtering, forespørgsler og kundeordrer. Ligeledes kan du komme til at deltage i kundebesøg/arrangementer, træning af kunder online/fysisk samt ad hoc-projekter. Vores mål er altid at være den bedste partner for vores kunder.

Du vil indgå i vores interne salgsafdeling i Skjern, som arbejder på tværs af vores danske organisation – men også sammen med vores internationale produktteams på tværs af Europa, hvilket giver os uanede muligheder i forhold til service- og vidensniveau.

Gem
Randstad A/S
Norsk- eller svensk-talende kundeservicemedarbejder

Randstad A/S søger for Meyra Group i Aarhus

For vores kunde Meyra Group søger Randstad en kundeservicemedarbejder til servicering af deres skandinaviske kunder. Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt.

Du bliver en del af det skandinaviske team, som tilsammen består af 3 personer. Du vil være den primære kontaktperson for de skandinaviske kunder i den offentlige sektor samt brugerne af stolene. Samtidig indgår du i teamet, som servicerer vores internationale kunder.

Dit produktfokus vil være på Meyra og Netti, hvor dit daglige fokus er en effektiv behandling af ordrer og telefonrådgivning. Stillingen indeholder forskelligartede opgaver og en spændende hverdag med en stor kontaktflade, både eksternt og internt.

ToldstyrelsenFaglig koordinator til økonomiteamet i Toldstyrelsen

Toldstyrelsen, Tranbjerg J

Vil du være med til at sikre et højt fagligt niveau i Toldstyrelsens økonomiteam? Kan du med din økonomiske faglighed og et skarpt strategisk blik bidrage til at udvikle og styrke økonomistyringen i Toldstyrelsen? Og vil du være med til at sætte dit præg på en ny organisation med en vigtig samfundsmæssig opgave?

I Økonomi i Toldstyrelsen har vi ansvaret for den overordnede styring af styrelsens økonomi. Derudover håndterer vi i kontoret opgaver i forbindelse med informationssikkerhed, beredskab, risikostyring og lokationer.

Du bliver faglig koordinator for et team, som bl.a. arbejder med opgaver inden for:

  • økonomistyring af styrelsens budget, herunder opfølgninger, budgetlægning osv.
  • politiske og strategiske budgetsager med betydning for Toldstyrelsens bevilling fremover
  • dialog og sparring om økonomiske spørgsmål med ledere og medarbejdere på tværs af organisationen
Toldstyrelsen
PANDORA A/SPart-time Sales Assistant, Amagertorv

PANDORA A/S, København

Værdsætter du materialer i højeste kvalitet og ekstraordinær service? Har du passion, for det du laver og besidder en altoverskyggende ”Can-do attitude”?

Drømmer du om at blive en del af et af verdens mest elskede smykkebrand? Så er du måske vores nye kollega i Pandora!

Vi søger lige nu en passioneret kollega med ovenstående kvaliteter til vores fantastiske butik på Amagertorv i hjertet af København. Du kommer til at indgå i et team bestående af ca. 8 personer, som alle gør deres bedste for at give kunderne en enestående oplevelse og service. Du vil blive ansat som timelønnet ca. 4-8 timer om ugen, afhængigt af travlheden i butikken.

Det er vigtigt for samarbejdet i teamet, at du er pligtopfyldende, ansvarsfuld samt overholder dine aftaler.

PANDORA A/S
PANDORA A/SeCommerce Analytics Manager

PANDORA A/S, Copenhagen

Do you want to be the global driver in leading reporting and analysis activities, hereby spotting trends that can be fundamental for business decisions within Pandora? Are you looking for an opportunity to make a visible change and set the tone for the future of Pandora’s eCommerce Growth? And do you see yourself in an environment where the key to success is to dream, dare, care and deliver? Then look no further!

Additional accountabilities include:

  • Main point of contact and super user in our main analytics tools; Adobe Analytics, BI CUBEs, and Power BI
  • Reporting responsible, i.e. reporting performance to the finance team (Monthly Business Performance Reviews, Weekly Trade, Monthly CCO KPI dashboard)
PANDORA A/S