1.398 job matcher din søgning 1.398 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Fonden Drive - School Of MotivationLærer til skolevægringsindsats

Fonden Drive - School Of Motivation, Billund

Er du en dygtig lærer, der brænder for arbejdet med skolevægring? Og tror du på, at leg og samskabelse rummer uanede muligheder i både undervisning og behandlingsarbejde? Så er du måske lige den, vi leder efter!

Drive er en not-for-profit fond i Billund, som hjælper børn og unge med at opbygge motivation til skolen og til livet. I vores skolevægringsenhed arbejder vi med elever med psykiske udfordringer, som fx ADHD, ADD, ASF, stress, depression og angst, som af den ene eller anden grund ikke kan komme i skole.

Lige nu søger vi en fagligt dygtig og kreativt tænkende lærer. I vores skolevægringsindsats skal du være med til at opfylde den undervisningspligt, vi påtager os i vores elevforløb.

For mens vi behandlingsmæssigt arbejder med årsagen til vægringen mod skole, skal vi sikre os, at eleven modtager undervisning.

Fonden Drive - School Of MotivationLærer til innovativ specialskole

Fonden Drive - School Of Motivation, Billund

Er du en dygtig lærer med et playful mindset, der tør tænke specialskole og -undervisning på en ny måde? Så er du måske lige den, vi leder efter!

Vi er på udkig efter en dygtig lærer, der vil gøre en forskel for børn og unge, der kæmper personligt, socialt eller fagligt. Vores elever har psykiske diagnoser som fx ADHD, ADD, OCD eller ASF. Rigtig mange af dem har mistet motivationen for både skole og deltagelse i fællesskaber.

For at trives i Drive skal du tro på, at leg og samskabelse som didaktiske principper rummer uanede muligheder – for det gør vi! Derudover skal du have lyst til at medskabe en ny specialskole.

Vores skole er elevernes skole. Den bygger på solid praksis og teoretisk erfaring fra de voksne, som er omkring eleverne. Et af vores vigtigste mål i forhold til vores elever er at se dem trygge og glade, og i personlig trivsel i fællesskab med familie og skole.

Behandlingsskolerne ApS
Dagbehandlingsskolen Barometeret søger fysik/kemilærer

Behandlingsskolerne ApS, København

Behandlingsskolerne

Vil du hjælpe børn med særlige udfordringer godt på vej, så de kan leve op til deres fulde potentiale? Og kunne du tænke dig at arbejde på en dagbehandlingsskole i et miljø med høj professionalisme, bred faglighed og gode forhold? Så kom og bliv en del af Behandlingsskolerne – Danmarks største special- og dagbehandlingsskole med en række målrettede tilbud til børn og unge med særlige behov.

Lige nu søger vi på Barometeret, en lærer som har fysik/kemi som linjefag, og hvis du har linjefag i samfundsfag, er det en stor fordel. Vi søger en lærer som er fagligt dygtig, rummelig, har et roligt temperament og en anerkendende tilgang i sin undervisning.

Behandlingsskolerne ApS
Lolland Kommune
Læringskonsulent til PPR

Lolland Kommune, Maribo

Brænder du for at gøre en forskel for børn og unges læringsmiljøer i Lolland Kommune? Er du optaget af didaktik, pædagogik og læreprocesser for alle elever? Så er denne læringskonsulentstilling måske noget for dig!

Vi søger en profil, der ønsker at arbejde praksisnært med at udvikle bæredygtige læringsmiljøer med fokus på trivsel sammen med skolerne i Lolland Kommune. Dette med afsæt i viden om og erfaring inden for specialpædagogik og differentierede læringsmiljøer herunder børn og unge i udsatte positioner. Dine samarbejdspartnere på skolerne vil være ledelser, lærere og pædagoger.

Du kan forvente at blive uddannet Diamantvejleder, såfremt du ikke allerede er det. Stillingen indebærer desuden en kommunal tovholderfunktion i pilotprojektet Sammen om trivsel.

Link Logistics A/SOperations & Warehouse Assistant – til vores terminal i både Aarhus og Fredericia

Link Logistics A/S

Link Logistics er en innovativ virksomhed, der beskæftiger sig med salg af transportløsninger til virksomheder. Vi er den ledende aktør på markedet inden for kurertransport i Danmark og nyder et godt omdømme i branchen og hos vores kunder.

Baggrunden for virksomhedens succes er et højt og personligt serviceniveau og engagerede medarbejdere, som brænder for at gøre en forskel.

Dine arbejdsopgaver omfatter…

  • Opmærkning og datavalidering, samt afsendelse af kurerforsendelser
  • Håndtering af farligt gods
  • Oplægning og pluk for Warehouse kunder
Håndværkerforeningen KBHVi søger en serviceminded medlemskoordinator (barselsvikariat)

Håndværkerforeningen KBH

Vi har brug for din hjælp, mens vores medlemskoordinator er på barsel. Din hovedopgave bliver at skabe gode, spændende og inspirerende medlemsaktiviteter for vores ca. 2.000 medlemmer.

Vi er tre medarbejdere i medlemssekretariatet, og derfor vil du få en stor rolle i vores daglige medlemsservice. Du får blandt andet til opgave at sørge for, at vores nye medlemmer kommer godt i gang i foreningen. Du vil også få en hovedrolle i vores arbejde med at udvikle måden vi inddrager vores repræsentantskab og andre formelle fora i foreningen. Og så er der en række interne administrationsopgaver, som også skal løses.

Vi tilbyder et job, hvor du får stort ansvar, og hvor du selv har mulighed for at præge opgaverne.

DI Dansk IndustriUundværlig sekretær til support DI Byggeri

DI Dansk Industri, København

Vi hjælper vores medlemmer fra bygge- og anlægsbranchen med overenskomster og ansættelsesretlige forhold. Det er her, du kommer i spil.

Vi har brug for en dygtig sekretær til at fastholde vores høje service og gode samarbejde med medlemmerne i DI Byggeri. Vi samarbejder med mange forskellige faggrupper blandt andet jurister og faglærte og vi sætter en ære i at levere god service og være gode samarbejdspartnere.

Du vil indgå i et support team på 7 personer. Dine arbejdsopgaver bliver at:

  • Skabe struktur og systematik.
  • Deltage i afdelingens daglige drift (telefon, mails, tilrettelægge møder og øvrige kontor-opgaver).
  • Oprette og administrere fagretlige sager.

Vi tilbyder et udfordrende job med selvstændige og varierende arbejdsopgaver samt gode muligheder for personlig og faglig udvikling i landets største erhvervsorganisation.

StudentConsulting Danmark ApSKundeservicemedarbejdere

StudentConsulting Danmark ApS søger for Bring i Greve

Er du løsningsorienteret, trives du med at hjælpe mennesker, og søger du et fuldtidsarbejde med mulighed for på sigt at blive fastansat? Så er jobbet som kundeservicemedarbejder hos Bring Parcels måske noget for dig!

Som kundeservicemedarbejder vil din primære arbejdsopgave være at skabe gode kundeoplevelser via telefon og på mail. Du vil primært hjælpe B2C, men også B2B-kunder med at besvare spørgsmål omkring deres forsendelser.

Hos Bring løser de hverdagslogistikker for små og store virksomheder i hele Norden. De hjælper deres kunder med alt lige fra e-handel til lægemiddeltransporter og håndterer både pakker, bud, post og gods.

Roi RekryteringField Sales Effectiveness Coordinator

Roi Rekrytering recruiting on behalf of Mars Multisales North Europe in Copenhagen

As a Field Effectiveness Coordinator, you will be playing a key role in facilitating the day-to-day operation of our Swedish Field Sales team.

Through delivering insightful and timely reporting and information, you will support our large team of Field Sales representatives with the knowledge and tools they need to deliver to the highest possible standard, and ultimately help us to grow our categories with our customers. You will work closely with the Field Effectiveness Lead Sweden and the Swedish Field Sales manager and be a part of the Mars North Europe Field Effectiveness team covering Norway, Ireland, Denmark, Sweden and Finland.

Working life here is never just about a single person, a single project or a single brand. It’s about how you can grab everything that’s within your reach at Mars and use it to pursue mutual, long-term gain.

Coda Octopus Products A/SAltmulig-M/K med teknisk flair

Coda Octopus Products A/S, Nivå

Vi søger en altmulig-m/k med teknisk flair til vores kontor i Nivå.

Coda Octopus Products A/S er en del af Coda Octopus Gruppen, som har kontorer i Europa og USA. Vores marked er den globale offshore industri og vi sælger og udlejer high-end og unikke patenterede teknologiske produkter til offshore industrien. Hovedaktiviteten i kontoret i Nivå er at servicere vores kunder indenfor EU, som lejer vores udstyr.

Stillingen ville passe fint til en efterlønsmodtager eller en person på førtidspension, da vi ikke kan garantere nogen mindste arbejdstid. Nogen uger vil det være 2-3 halve dage og andre uger vil der være meget lidt at lave.

A/S Global Risk Management Ltd.Back Office Specialist

A/S Global Risk Management Ltd., Middelfart

Would you like to become part of a strong professional team in an international company? Do you find motivation in running Back Office Processes as part of a Team, and do you also possess the analytical skill to participate in/drive the development of Back Office Processes, working closely together with Teams and Stakeholders? Then you could become our new Back Office Specialist.

You will be part of the Back Office/Finance Team and work closely together with other players such as the sales teams, Middle-Office team and IT department.

You will play an important role participating in and driving Back Office related development projects/tasks. Your role may incorporate both coordination and in-depth analysis being individual problem solver or part of the performing team.

Nordjyllands PolitiAdministrativ medarbejder til Servicecenteret (post)

Nordjyllands Politi, Aalborg

Nordjyllands Politi søger en vikar som administrativ medarbejder til håndtering af elektronisk og fysisk post. Til tider kan der også forekomme opgaver tilhørende servicecenteret.

Servicecentret er et vigtigt omdrejningspunkt for hele politikredsen. Du bliver en del af en sektion med ca. 25 medarbejdere, både administrative og politiansatte som arbejder i forskellige teams, hvor de primære opgaver er telefoniske og personlige henvendelser fra borgerne og en lang række andre administrative opgaver.

Du skal primært arbejde med følgende opgaver:

  • Sagsbehandling af elektroniske henvendelser til kredsens elektroniske hovedpostkasse
  • Sagsbehandling af fysisk post
  • Indgå i opgaver, som i dag ligger i Servicecentret – se evt. stillingsopslag vedr. administrativ medarbejder til servicecenteret.
Københavns PolitiDygtige og engagerede medarbejdere til Servicecentret i Københavns Politi (genopslag)

Københavns Politi

Er du serviceminded og kan bevare overblikket selv med mange opgaver i et travlt og dynamisk miljø? Så er det måske dig vi har brug for!

Servicecentret er en del af Afdelingen for borgerhenvendelser i Lokalpolitienheden og er borgernes indgang til Københavns Politi, når de ringer 114. Afdelingen består af ca. 60 medarbejdere, hvoraf størstedelen er administrative. Vi søger administrative medarbejdere, der vil være med til at have fokus på en høj service både over for borgere og vores øvrige samarbejdspartnere.

Du er borgernes første møde med Københavns Politi, når de retter telefonisk, som elektronisk henvendelse.

Dine arbejdsopgaver omfatter:

  • Vejledning af borgerne
  • Optagelse af telefoniske anmeldelser
  • Optagelse af web-anmeldelser
  • Viderestilling af opkald til rette medarbejder i organisationen
Frederikssund Kommune
Koordinator til Kulturhuset Elværket

Frederikssund Kommune

Elværket er Frederikssund Kommunens største og ældste kulturhus med små 1.000 arrangementer årligt arrangeret af og for vores brugere.

Det er omtrent umuligt at beskrive jobbets mange opgaver og facetter udtømmende, og du har selvfølgelig også selv stor indflydelse på din dagligdag og opgaverne, men i et hus som vores er alle med ”på gulvet” og tager fat i løsningen af dagligdagens praktiske gøremål af både administrativ, lavpraktisk og teknisk/håndværksmæssig karakter. Det gælder uanset om det drejer sig om opstilling til et arrangement og oprydning efter det igen, pasning af kontoret eller anden betjening af brugere og husets udstyr.

Du skal derfor være indstillet på at løse opgaver som f.eks.

  • daglig koordinering af personale og opgaver
  • at være ansvarlig for husets hjemmeside og Facebookside samt ekstern kommunikation/markedsføring sammen med vores kontor- og kulturmedarbejder og bestyrelsesformand
TEMP TEAM A/SSALGS- OG LOGISTIKASSISTENT I RESERVEDELSAFDELINGEN HOS EVOCA NORDIC

TEMP TEAM A/S søger for EVOCA Nordic i Odense

Med placering i Odense, hvor Wittenborgs blev grundlagt i 1924, får du en central rolle i Evoca Nordic. Du vil få et tæt samarbejde på tværs af afdelingerne og med husets B2B-kunder.

Som Salgs- og logistikassistent hos Evoca Nordic er du med til at sikre, god og kontinuerlig service til kunderne. Din fornemste opgave vil være at yde aftersales og håndtere reservedelsordrer til Evoca Groups verdenskendte maskiner. Du vil få en bred kontaktflade til både den danske organisation, de nordiske kunder, store key accounts samt italienske kolleger hos moderselskabet Evoca Group.

Du bliver en del af en spændende virksomhed med et stort og omfattende produktprogram. I en travl hverdag lægges der vægt på den gode service og det gode samarbejde.

Energi Fyn
Ejendomsservicetekniker

Energi Fyn

Synes du det er spændende at drifte og vedligeholde bygninger og køretøjer? Trives du med både planlagt arbejde men også opgaver som kræver din øjeblikkelige opmærksomhed? Og motiveres du af at have en alsidig hverdag med stor berøringsflade af kolleger og samarbejdspartnere?

Vi er på en digital rejse og vi har derfor brug for endnu ejendomsservicetekniker, der kan drifte og vedligeholde koncernens administrations- og lagerbygninger, udlejningsejendomme, fælles køretøjer samt implementere nye IT-systemer til systematisk vedligehold af ejendomme og booking af puljebiler.

Opgaverne indebærer blandt andet:

  • Tilstandsvurdering på bygninger og tekniske installationer, herunder langsigtede vedligeholdelsesplaner
  • Påvise energieffektiviserende og miljøfremmende potentialer, samt gennemføre aftalte indsatser
  • Mindre reparationer - rekvirering af håndværkere ved større opgaver
Energi Fyn
SCHOU COMPANY A/SDygtig Product Coordinator som tager ejerskab og følger opgaverne til dørs

SCHOU COMPANY A/S, Kolding

Schou er Nordens største virksomhed inden for non-food produkter. Vi er en ambitiøs og dynamisk organisation i konstant udvikling, hvor personligt ansvar og engagement har afgørende betydning.

Med reference til vores Category Manager og i tæt samarbejde med dine kollegaer i afdelingen, vil dit primære ansvarsområde være at sikre, at vi får de rigtige varer leveret, i de rette mængder og til den rette tid.

Du skal være med til at sikre de bedste indkøbsbetingelser og vil være med i hele processen, fra varen oprettes og til den afskibes.

Dine arbejdsopgaver kommer bl.a. til at omfatte:

  • Daglig kommunikation med leverandører fra Fjernøsten
  • Ansvar for vareoprettelse og ordreplacering
  • Godkendelse af artwork, printfiler, manualer og lignende
TECHCOLLEGE
Administrativ projektmedarbejder

TECHCOLLEGE, Aalborg

Til administrationen af blandt andet vores EU-Socialfondsprojekter søger TECHCOLLEGE en administrativt stærk projektmedarbejder.

På TECHCOLLEGE arbejder vi strategisk med udvikling igennem projekter og indgår i øjeblikket blandt andet i tre EU-Socialfondsprojekter. Vi søger en administrativ stærk projektmedarbejder, der organisatorisk forankres i vores økonomiafdeling, og som i tæt samspil med vores projektledere vil fungere som et vigtigt bindeled mellem udvikling og administration.

Har du solid erfaring med projekter og faste deadlines? Er du detaljeorienteret og formår at bevare overblikket over komplekse regneark? Så får du nu mulighed for at blive en del af et godt socialt team og bidrage til vores elevers såvel faglige som personlige udvikling.

TECHCOLLEGE
DSV
Sharp and engaged Project Assistants – Learning to drive global strategic projects

DSV, Hedehusene

Do you want to start your project management career in a leading global logistics company which has an award-winning sustainability agenda and a very ambitious project portfolio?

We will take you through a tailor-made onboarding and training programme and support you in driving your first exciting projects that shape our global business. A business which is constantly changing and takes its corporate social responsibility very seriously.

With support and guidance, you will:

  • Initiate, plan and execute projects in accordance with the project scopes
  • Network and collaborate with stakeholders from across the business to ensure alignment between the project’s deliverables and stakeholders’ expectations
  • Drive successful change management
DSV
Convision A/SØkonomi & Administrationsmedarbejder

Convision A/S søger for QualiWare i Farum

QualiWare blev grundlagt i 1991 og er en global spiller på marked inden for forretningsmodelleringssoftware. Målet er at levere produkter og tjenester, der hjælper virksomhedens kunder med at få succes i et dynamisk markedsmiljø med initiativer inden for Enterprise Architecture, Quality Management, Business Process Management og Optimering..

Kunne du godt tænke dig et alsidigt økonomijob med rig mulighed for personlig udvikling i en international virksomhed i kraftig vækst og samtidig referere direkte til QualiWares CFO?

Så er du muligvis vores nye Økonomi- & administrationsmedarbejder!

Primære arbejdsopgaver

  • Diverse økonomi- og administrationsopgaver.
  • Fakturering og debitoropfølgning.
  • Opbygning af kundedatabase QW-licenssystem og Zoho.