1.197 job matcher din søgning 1.197 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Peak Rekruttering
Area Manager eller salgskonsulent/produktspecialist med sundhedsfaglig baggrund

Peak Rekruttering søger for ZiboCare i Horsens

Brænder du for at levere mere sundhed for pengene? Vil du være med til at gøre en forskel for borgere, patienter og sundhedspersonale i kommuner og på sygehuse gennem salg af innovative produkter? Er du uddannet sygeplejerske og har du salgserfaring? Bor du i Region Midt- eller Syddanmark? Kan du svare ja til ovenstående - så læs gerne med her…

ZiboCare er en dansk virksomhed, der tilbyder innovative løsninger til sundheds- og plejesektoren. Virksomheden specialiserer sig i tryksårsforebyggende og trykaflastende produkter, senge til behandling og rehabilitering samt sans

Peak Rekruttering
Behandlingsskolerne ApS
Faglig stærk administrativ medarbejder med flair for kontrakter

Behandlingsskolerne ApS, Vanløse

Har du administrativ erfaring, er du menneskelig robust og vil du hjælpe børn og unge med særlige udfordringer, så er du måske vores nye kollega på Behandlingsskolerne.

Behandlingsskolerne

Du vil dagligt blive omdrejningspunkt for udfærdigelse af indskrivningskontrakter og løbende være i dialog med vores tilbud og eksterne samarbejdspartnere i forhold til ændringer i eksisterende kontrakter. Du vil blive ansvarlig for at vores elevlister er opdaterede, således at vores økonomiafdeling kan sende fakturaer ud.

Stillingen vil fordre en tæt dialog med Behandlingsskolernes Controller. I funktionen vil der være mange administrative arbejdsgange, der ligger i forlængelse af indskrivningen af elever og derfor leder vi efter en medarbejder, der er stærk på drift, og som kan sørge for, at kontakter og systemer er opdaterede.

Behandlingsskolerne ApS
Unibio A/S
Experienced PA for CEO & Management

Unibio A/S, Roskilde

Are you proactive with a flair for planning and ready to take on new challenges, and do you want to be part of a pioneering company that develops sustainable protein without destroying the earth's ecosystem? Then we have an exciting position for you!

As a PA, you are driven and a master at coordination concerning important processes and the subsequent follow-ups. You’ll work in close collaboration with our CEO, but there will be many tasks that you have to handle independently.

You can look forward to a versatile work day, where you‘ll be responsible for the following:

  • Organise board and management meetings including assist with the preparation of presentations and follow up on actions
  • Project management of various projects for the CEO
  • Organise travels and itineraries, including booking flights, hotels, visa applications, etc.
  • Organise travels and itineraries, including booking flights, hotels, visa applications, etc.
Unibio A/S
Scandinavian Energy Contractor A/S (SEC)Construction Coordinator

Scandinavian Energy Contractor A/S (SEC)

Do you want to be part of an ambitious new venture delivering world-class, sustainable energy solutions? Headquartered in Allerød, Scandinavian Energy Contractor (SEC) A/S is committed to a future of energy-from-waste (EfW) plant building and operation in the UK and Europe.

Do you excel at visualising complex construction projects, all the while taking cost and time management into consideration? Do you obtain professional satisfaction from refining the building process? And do you want to help deliver world-class, sustainable energy solutions for millions of people around the world? Then you might be the Construction Coordinator that SEC is looking for.

If selected for the position, you will join an ambitious, innovative company. Our company culture promotes a creative, engaged workforce where you will have considerable influence on decision-making.

Quooker Skandinavien a/s
Teknisk supporter til fremadstormende consumer brand

Quooker Skandinavien a/s, Gentofte (snart Rødovre)

Omdrejningspunktet for din hverdag er besvarelse af telefoniske og skriftlige henvendelser fra forhandlere, VVS’ere og forbrugere i tekniske spørgsmål, herunder:

  • Sagsbehandling i forbindelse med garanti og reparationssager.
  • Booking af servicekørsel (med egne og eksterne servicemedarbejdere).

Vi ønsker desuden at arbejde med ”jobrotation”. Vi anser det for vigtigt, at du prøver at udføre det arbejde, dine kollegaer har ansvaret for i det daglige. Det betyder, at du skal være fleksibel og indstillet på at prøve andre arbejdsområder i kortere perioder.

Det er et krav, at du har erfaring med teknisk kundesupport og kundekommunikation fra et tilsvarende job.

Quooker Skandinavien a/s
Saxo Solution ApSKundeservicemedarbejder til byggevareleverandør

Saxo Solution ApS, Sorø

Saxo Solution er et lille firma i vækst. Vi har rigtig travlt, og derfor søger vi en udadvendt og imødekommende kundeservicemedarbejder.

ARBEJDSOPGAVER

  • Kundeservicehenvendelser på telefon og mail.
  • Modtage bestillinger og fremsende ordrebekræftelser.
  • På struktureret vis at holde styr på åbne bestillinger, logistik og modtagelse af varer.
  • Sikre korrekt levering og information til kunder, samt bestilling og håndtering af transporten.

Vi tilbyder et meget alsidigt, selvstændigt og udfordrende job i en lille virksomhed i god udvikling.

Agro-Alliancen I/SFremsynet økonomichef

Agro-Alliancen I/S, Ørbæk

Brænder du for en arbejdsdag, hvor engagement, teamånd og fleksibilitet er nøgleordene? Ønsker du at være med til at udvikle en ambitiøs virksomhed i rivende udvikling? Så er det dig, vi søger som økonomi- og administrationsansvarlig.

Vi har en vision om at være det naturlige forbillede for fremtidens landbrug. Det er vigtigt for os, at det arbejde vi udfører, og de spor vi sætter, skal være til inspiration for os selv og andre. Derfor søger vi en økonomichef, der kan understøtte et forsat professionelt økonomisk og administrativt setup, der er gearet til virksomhedens udvikling.

I stillingen får du et stort ansvar for de økonomiske og administrative funktioner hos både Agro-Alliancen og Ravnholt Gods. Det er væsentligt, at du har lyst til at tage del i at understøtte virksomhederne og samtidig trives med en hverdag, der er alsidig og har en bred opgaveportefølje.

SITEL Denmark ApSTeam Manager

SITEL Denmark ApS, København

For at supplere kvaliteten af vores klienters produkter, leder vi efter en Team Manager, der er ivrig efter at arbejde i et serviceorienteret miljø, og kan styre et team med fokus på kundeservice og teknisk support via telefon, e-mail og chat.

I denne rolle vil du coache dit team, til at nå de kvalitative og kvantitative mål, og samtidig sikre fuld afdækning af vores kunders regler og procedurer.

Hos Sitel mener vi, at vores medarbejdere er vores vigtigste aktiv, hvilket betyder, at vi sætter en ære i at finde de bedste og mest talentfulde medarbejdere, der vil bidrage til et godt og sundt kollegialt miljø.

Danmarks StatistikSupervisor til Besøgsinterviewteamet i DST Survey

Danmarks Statistik, København

DST Survey søger en ny supervisor til vores Besøgsinterviewteam. Vi har ca. 220 besøgsinterviewere, der er bosat i hele landet. DST Surveys besøgsinterviewkorps kommer hjem til folk og interviewer dem i deres eget hjem ud fra et struktureret spørgeskema

Vi har brug for en ekstra supervisor, der kan hjælpe med at understøtte besøgsinterviewerne med en lang række af opgaver. Interviewerne ringer og mailer, og som supervisor er du deres livline ind i organisationen.

Som supervisor har du bl.a. ansvar for følgende:

  • Løbende håndtering af henvendelser fra besøgsinterviewerne på mail og telefon
  • Fordeling af besøgsinterviewere til specifikke undersøgelser
  • Oprettelse i diverse systemer samt sikring af nødvendig dokumentation fra besøgsinterviewer
Enterprise DanmarkCheck in Agent til Enterprise i Kastrup Lufthavn (Fuldtid 37,5 time)

Enterprise Danmark

Enterprise Biludlejning Danmark søger en Check in Agent til udlejningen i Kastrup Lufthavn.

Kom og vær en del af vores team, og nyd rejsen og de mange kommende succeser sammen med os.

I stillingen som Check in Agent får du muligheden for at være en del af vores team. Her vil du være en nøgleperson i arbejdet med at sikre den bedste service til vores kunder.

Du vil blive en stærk spiller i at nå vores mål for afdelingen, som bl.a. er at skabe høj kundetilfredshed og høj medarbejdertilfredshed.

G.S.V. Materieludlejning A/S
Udlejningskonsulent til Danmarks største udlejer af entreprenørmateriel

G.S.V. Materieludlejning A/S, Greve

Som Udlejningskonsulent bliver du en del af vores fantastiske udlejningsteam som supporterer region hovedstaden og Hillerød.

Her vil dine opgaver bl.a. være at

  • Sørge for at udlejningen af entreprenørmateriel bliver ekspederet korrekt og effektivt og altid med et smil på læben
  • Yde kundeservice, udlejning og rådgivning via telefon
  • Ekspedere ordrer
G.S.V. Materieludlejning A/S
Scandic Hotel A/S
Night receptionist, fuldtid, Scandic CPH Strandpark

Scandic Hotel A/S, Kastrup

Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt selv ud på de sene nattetimer? Så tror vi på, at du er vores nye ”natteravn” på Scandic CPH Strandpark. Scandic Hotel A/S

Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med. Du skaber tryghed om natten for vores gæster og har en sjette sans for god service. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Opgaver

  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Servicering af gæster inkl. opsalg af værelser
  • Daglige rutiner i receptionen inkl. kasseafstemninger og natkørsel
Scandic Hotel A/S
VellivHR lønassistent

Velliv, Ballerup

Trives du i krydsfeltet mellem at arbejde med løndata, have orden i HR-processerne og samtidig have en stor kontaktflade til kolleger i løbet af din arbejdsdag? Er din faglighed i top og evner du at holde en høj kvalitet i de opgaver, du løser? Og er du struktureret og selvkørende? Så har vi muligvis det helt rigtige job til dig.

Stillingen som HR lønassistent er nyoprettet og en hovedopgave bliver at bistå den lønansvarlige med planlægning og gennemførsel af lønkørsler. Med fokus på løn- og HR administrative opgaver og processer vil dine arbejdsopgaver således blandt andet være:

  • Lønadministration (Visma Løn)
  • Oprettelse og vedligeholdelse af stamdata (Visma HR/SAP)
  • Administrative opgaver, herunder til- og fratrædelser
Drees & Sommer Nordic A/STeam Assistant

Drees & Sommer Nordic A/S, Copenhagen

No matter whether construction or project management, properties, processes or engineering – to our clients, it is the overall solution that counts. At Drees & Sommer we always strive to create measurable added value, so we ensure that construction projects are handled more efficiently, properties are operated more economically and energy costs are reduced by applying innovative concepts.

In our small Copenhagen office, we can offer you a dynamic and fresh spirit, combined with the strengths of a leading European property and construction company with over 4000 employees, which work at 47 locations around the globe.

Your tasks

  • Provide general administration support to our project team
  • Close collaboration with our central units in Germany (HR, Finance, IT)
  • Preparation and coordination of appointments and meetings
  • Coordinate travel arrangements
DSB
Koordinator til Handicapkoordineringen

DSB, Taastrup

Som koordinator i Handicapkoordineringen er du med til at koordinere DSB’s handicapassistancer både internt og eksternt.

I det daglige er din hovedopgave at koordinere bestillinger fra kundecenteret til de udførende enheder. Det kunne være at sende assistance-bestilling til Stationsservice på den relevante station. Eller tage kontakt til den taxa, der skal udføre assistancen.

Handicapassistancer er hjælp til de af forskellige Jernbaneselskabers kunder der ikke kan klare sig selv ved ind/udstigning af toget. Det kan være dårligt gående, svagt seende/blinde eller kørestols brugere.

Du er med i arbejdet med udvikling af vores handicapkoncept og i arbejdet med at udarbejde statistikker og ledelsesrapporter.

DSB
MiljøministerietAdministrativ stærk og serviceminded sekretær til enheden for Cirkulær Økonomi & Affald

Miljøministeriet, Odense

Cirkulær Økonomi & Affald varetager opgaver i forbindelse med affaldshåndtering, affaldsforebyggelse og regulering på jordforureningsområdet. Enheden arbejder pt. bl.a. med at udvikle og understøtte den cirkulære økonomi – både nationalt og på EU-plan. Vi arbejder også med sager om import og eksport af affald, producentansvarsordninger, genanvendelse og forebyggelse af affald, miljøordning for biler samt affaldsdata.

Som sekretær for direktionen vil du bl.a. skulle varetage følgende opgaver:

  • Kalenderstyring, koordination af møder samt udsendelse af mødemateriale.
  • Indkalde til, koordinere og deltage i møder med enhedsledelsen.
  • Udarbejde referater fra enhedsmøder og enhedsledelsesmøder.
  • Opsætning af møder – både fysiske og virtuelle.
  • Rejsebooking og afregning for enhedsledelsen.
Nilfisk A/S
Group Paralegal

Nilfisk A/S, Brøndby

Experienced and service-minded Paralegal with a can-do attitude for ambitious, global business in growth

NilfiskThe success of the Group Legal team is dependent on a top-notch Paralegal who functions as the right-hand to the General Counsel and the entire legal team in everyday tasks. This includes:

  • Maintenance of our global corporate documents, including controlling and supporting internal and external partners
  • Notarizations, Apostille, power of attorneys, signature collection etc.
  • Coordination of larger projects in the team
Nilfisk A/S
SERWIZ
Receptionist til kunde i København K

SERWIZ

Er du god til at gribe mange bolde og har let til smil? Er du fyldt med energi, og lader dit gode humør smitte af på dine omgivelser, så er du måske vores nye medarbejder.

Vi søger efter en erfaren, smilende og imødekommende receptionist til en fuldtidsstilling, som skal være med til at sikre, at vores kunde og gæster i huset modtager en unik kundeoplevelse. Du vil blive en del af et team, hvor alle er engagerede og ansvarlige mennesker, som alle bidrager dagligt til at vi når i mål med vores opgaver.

Din vigtigste opgave er at tage hånd om kundens medarbejdere og gæster og sørger for, at de får den bedste professionelle hjælp hurtigst muligt, samtidig med at du sørger for at receptionen altid er præsentabelt.

SERWIZ
HumanTrust A/S
Personal Assistent

HumanTrust A/S søger for HM Entreprenør A/S i Horsens

Har du lyst til en nøglerolle som Personal Assistant til HM Entreprenørs adm. direktør, hvor du kommer til at arbejde i krydsfeltet mellem administration, kommunikation og HR? Så kig nærmere på denne jobmulighed i Horsens!

Der er fart over feltet, og derfor søger adm. direktør, Kasper Lægdsmand Lauritsen, nu en Personal Assistent, der kan hjælpe med at holde styr på en bred vifte af opgaver. I denne rolle fungerer du som en uvurderlig højre hånd og vil også i nogle situationer agere stedfortræder.

Du får desuden ansvar for SoMe-strategi og -eksekvering og kommer desuden til at være inde over en række praktiske opgaver samt HR-opgaver.

HumanTrust A/S
KOMBIT A/S
Receptionist/servicemedarbejder på deltid

KOMBIT A/S, København

Er du smilende, udadvendt og sætter en ære i at yde den bedste service, så er det netop dig, vi søger.

KOMBIT er en organisation hvor tempoet er højt, og vi søger netop nu en ansvarsbevidst og serviceminded receptionist/servicemedarbejder. Du vil blive en del af dedikeret Ledelsessekretariat, der til dagligt arbejder med at understøtte virksomheden og dens medarbejdere.

Din fornemmeste opgave vil være at hjælpe vores receptionist med hverdagens mange arbejdsopgaver.

KOMBIT A/S