611 job matcher din søgning 611 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 611 resultater.
Fredericia KommuneAdministrativ konsulent til Koncernservice

Fredericia Kommune

Brænder du for administrative økonomiopgaver i en bogholderifunktion, og er du nysgerrig på de nye digitale muligheder?

Vi søger forstærkning til vores afdeling - en person som tænker i helhedsløsning, og som med konkret erfaring eks. kan udføre bogholderiopgaver for enkelte afdelinger og samtidig løse opgaver, der hører til den centrale funktion for bogholderi som fx afstemning, kontroller, bogføring, tekniske systemopgaver m.v. samt formidle og kommunikere det faglige indhold på en nem forståelig og tilgængelig form, så det forstås af brugere på alle niveauer i organisationen.

I Koncernservice er vi 20 medarbejdere, hvor du bliver en del af et godt arbejdsmiljø, hvor vi tager fælles ansvar og, hvor der er fokus på kompetenceudvikling.

Frederiksberg KommuneChefsekretær til Ledelsessekretariat på Frederiksberg Rådhus

Frederiksberg Kommune

Fagligt stærk og ansvarsbevidst sekretær med organisatorisk talent og sans for overblik og detaljer til forkontor i Social-, Sundheds- og Arbejdsmarkedsområdet (SSA) i Frederiksberg Kommune.

Brænder du for at være med til at drive et travlt forkontor og løse en meget bred vifte af opgaver sammen med andre? Er du serviceminded, udadvendt og kan holde hovedet koldt, selv når det går stærkt? Sætter du en ære i at få fulgt opgaven til dørs, og lægger du vægt på det gode samarbejde?

Så er du måske netop den chefsekretær, vi søger til at blive en del af en dynamisk organisation, hvor vi er optaget af at udvikle kvaliteten i de offentlige ydelser til gavn for borgerne på Frederiksberg.

NuudaySupportmedarbejder til YouTv

Nuuday, København

Vi søger lige nu de allerbedste til at yde support og kundeservice hos YouTv. Du vil modtage mails, chats og Facebook opslag fra kunder, som du vil supportere og rådgive, samt sikre, at problemer bliver afhjulpet, løsninger bliver fundet, og at kunden har følt sig godt behandlet.

Hos YouTv har du muligheden for en karriere i en stor virksomhed, hvor ansvar, performance og socialt samvær vægtes højt. Vi tilbyder en spændende rolle i et udfordrende miljø, hvor du har rig mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt, og hvor vi sætter en ære i at sikre både teamets og den enkeltes trivsel. Du kommer til at indgå i et lille, men stærkt og ambitiøst team, hvor du refererer til en Team Manager, der sørger for grundig træning og udvikling af dine kompetencer.

Aunsbjerg Kolding A/SSalgssupport med flair for tal

Aunsbjerg Kolding A/S

Er du den rette mand eller kvinde, og kan du gøre en forskel for Aunsbjerg og vores kunder! Er det tid til forandring? Er du kørt lidt fast i rutinerne? Eller skal der simpelthen bare ske noget nyt – så er et job hos Aunsbjerg garanteret noget for dig.

Da vores nuværende salgssupport har søgt nye udfordringer søger vi en ny medarbejder. Som salgssupporter er din primære opgave at udarbejde kalkulationer samt papirarbejde på Aunsbjergs vognpark, i samarbejde med vores tre indkøbs- og salgsafdelinger. Du vil ligeledes supportere administrationen. Du vil have din normale arbejdsgang hos Aunsbjerg Kolding, hvor du også fysisk skal hjælpe med at håndtere bilerne.

4 typiske arbejdsopgaver vil være:

  • Udarbejdelse af kalkulationer og salgsrapporter
  • Support til administrationen
  • Fysisk håndtering af vognlageret
  • Papirarbejde i forbindelse med salgsbiler
YouSeeFuldtidssalgskonsulent i YouSee

YouSee, København

Kan du tale med alle?

Det kræver mere at arbejde i et kundecenter, end mange måske lige går og tror. Du skal kunne tale med alle slags mennesker - forstå deres situation og hjælpe dem på rette vej. Lige meget om stemmen i røret er fra Britta, Özkel, Søren eller Irma. Og så skal du kunne holde hovedet koldt - selv hvis det brænder på, i telefonen. Så hvis du har dine talegaver i orden og er klar over, hvordan du bruger dem til at skabe resultater, er et job hos YouSee Sales måske noget for dig.

Dine arbejdsopgaver:

  • Ringe ud til eksisterende og potentielle kunder
  • Finde ud af hvilke behov de har og matche det med relevante YouSee produkter
  • Give vores kunder den bedste kundeoplevelse
Riwal Danmark A/SServiceleder til Teknisk Helpdesk

Riwal Danmark A/S, Odense

Har du erfaring med ledelse af montørteams, stor teknisk forståelse og lyst til nye udfordringer med at yde teknisk assistance til vores udlejningskunder? Så har vi en interessant nyoprettet stilling til dig i vores afdeling i Odense.

Vi arbejder for altid at kunne levere den bedste kundeoplevelse. I vores Tekniske Helpdesk, er du med til at sikre velfungerende og fejlfrit materiel under hele udlejningsforløbet samt optimal udnyttelse af de ressourcer der knytter sig til funktionen.

Som serviceleder hos Riwal leder du et team bestående af 10 udekørende montører og 3 helpdesk-medarbejdere.

Samtidig med at du sørger for effektiv administration og fordeling af afdelingens arbejdsopgaver, vil du indgå som medarbejdende del af det team, som varetager den telefoniske betjening af kundehenvendelser om driftsmæssige forhold eller om vejledning i brugen af det lejede materiel.

Danmarks ApotekerforeningPiccolo/Piccoline

Danmarks Apotekerforening, København

Er du serviceminded, præsentabel, it-vant og med en stærk fysik? Så kan stillingen som piccolo/piccoline i Danmarks Apotekerforening lige være jobbet for dig.

Piccoloen/piccolinen i Danmarks Apotekerforening har mange forskellige opgaver. Alle i organisationen har brug for din hjælp. Du bliver en del af Team Intern Service og får kontakt med alle i sekretariatet.

Stillingen er en fuldtidsstilling med flekstid. I samarbejde med en studentermedarbejder på deltid bliver en del af dit job at passe vores forsendelse. Jobbet er meget selvstændigt, og mødestabilitet og initiativ er en absolut nødvendighed.

Arbejdsopgaver:

  • Åbning, scanning og efterbehandling af foreningens post
  • Daglig fordeling af intern post
  • Pakning af forskellige materialer til forsendelse
ToldstyrelsenAdministrativt stærke medarbejdere til toldekspedition

Toldstyrelsen, Nørre Alslev

Vil du være en del af en helt særlig arbejdsplads i Nørre Alslev? I tæt samarbejde med dine kolleger varetager du den afgørende toldekspedition og kontrol af angivelsen af varer for at sikre, at virksomhederne betaler den korrekte told.

Dit arbejde i toldekspeditionen er afgørende for, om varerne kan komme ind i og ud af Danmark og EU. Du bidrager til, at toldprocedurerne i forbindelse med forsendelse, import og eksport holdes i gang, ved at sørge for nøjagtig registrering og smidigt samarbejde mellem chauffører, speditører og virksomheder. Ud over den direkte kundekontakt hjælper du kunder via mail og telefon.

Opgaverne i ekspeditionerne omfatter desuden sagsbehandling, tilsyn med dokumentation og varebestemmelser for særlige varer. Derudover vil du som medarbejder i ekspeditionen bidrage til at løse kontrolopgaver, når behovet opstår.

Toldstyrelsen
Webhelp Nordic
Tekniske kundeservicerådgivere

Webhelp Nordic, København

Hos Webhelp tilbyder vi rammerne for et job, der både er lærerigt og sjovt – og som på samme tid giver mulighed for udvikling og skabelse af venskaber, der holder resten af livet. Jobbet som kundeservicerådgiver vil hos os bestå af at rådgive danske, og i perioder britiske, kunder omkring produkter som telefoner og computere for et af verdens mest innovative og populære IT-brands. Som advisor vil du altså søge løsninger på tekniske problemer og formidle disse videre, så kunderne kan vende glade og tilfredse tilbage til deres dagligdag.

Webhelp Nordic

Hos os er det advisorne, der definerer virksomheden – også i bogstavelig forstand, da størstedelen af os er startet i rollen som advisor. Hos Webhelp får du muligheden for udvikling og progression – både gennem den indledende oplæring og en eventuel senere træning for at øge din viden og position, som er muligt allerede indenfor det første år. Det er nemlig din udvikling, der er i fokus hos os.

Webhelp Nordic
Viscop Vi ApSEjendomsadministrator til ejendomsselskab i indre København

Viscop Vi ApS

VIL DU VÆRE EN DEL AF EN EJENDOMSVIRKSOMHED, SOM HAR FOKUS PÅ UDVIKLING OG DRIFT AF EGNE UDLEJNINGSPORTEFØLJER MED BÅDE ERHVERVS- OG BOLIGLEJEMÅL? HAR DU ET GRUNDIGT OG STRUKTURERET MINDSET?

Du har her muligheden for at blive en del af et mindre team, som udvikler, opfører og drifter boliger i Københavnsområdet samt erhvervslejemål fordelt rundt i det danske land.

Dit ansvarsområde vil være den daglige administration af udlejningsporteføljerne bestående af både erhvervslejemål og boliger.

Arbejdsopgaverne vil primært være følgende:

  • Opkrævning af husleje mv.
  • Lejeregulering
  • Servicering og kommunikation med lejere
Danske BankInspirerende og energisk teamchef til Service Direkte

Danske Bank, Aalborg

Trives du med udfordrende og hektiske arbejdsdage? Går du forrest og inspirerer dine medarbejdere til at skabe sublime kundeoplevelser? Så kan det være, at du skal være vores nye teamchef.

Du bliver del af et lederteam med 10 andre teamchefer fordelt i Århus og Høje Taastrup, så du får masser af muligheder for aktiv sparring med kolleger og feedback.

Du er en energisk leder, som trives med ledelse og forandringer. Vores altoverskyggende fokus er at give sublime kundeoplevelser og samtidig have øje for drift og tilgængelighed for kunderne i en god balance. Sammen med dine teamchefkolleger har du ansvaret for at udleve vores strategi i taktiske og operationelle handlinger og ud fra dette sikre vores daglige drift og opgaveløsning.

Miljø- og FødevareministerietHandlekraftige og kvalitetsbevidste sagsbehandlere med flair for kompliceret sagsbehandling

Miljø- og Fødevareministeriet, Augustenborg

Er du resultatorienteret og kvalitetsbevidst? Sætter du en ære i at nå dine mål og tænke løsningsorienteret, når der opstår udfordringer? Mestrer du balancen mellem effektiv forvaltning og god kundeservice? Så er du måske en af vores 2 nye sagsbehandlere i Team LDP Tilskud i Augustenborg.

I Team LDP Tilskud administrerer vi projektstøtte til landmænd, gartnerier og planteskoler under Landdistriktsprogrammet.

Vi administrerer projektstøtteordningerne ved at give tilsagn om projektstøtte samt udbetale projektstøtte. Vores fornemste opgave er at sikre kunderne det korrekte EU-tilskud samt sørge for, at landmænd, gartnerier og planteskoler lever op til de fastsatte regler for de forskellige projektstøtteordninger under Landdistriktsprogrammet.

Moment Service- og salgskonsulenter

Moment søger for Aller Media i København

Kan du lide at yde sublim kundeservice over telefon, og trives du med at fortælle kunderne om deres muligheder? Så søg jobbet hos Aller Media beliggende på Havnenholmen (2 mdr).

Vi søger lige nu en superstjerne til Aller Medias kundeservice og vi er på udkig efter dig, som elsker at yde en sublim kundeservice og samtidig fortælle kunden om de mange spændende muligheder, Aller Media kan tilbyde.

Aller Media er et stort mediehus, som huser magasiner som IN, ELLE, SPIS BEDRE og DOSSIER. Du vil som kundeservicemedarbejder supportere på tværs af magasinerne, svare på spørgsmål omhandlende levering og fakturering, samt sælge og gensælge alle de spændende ugeblade og magasiner.

Da mulighederne er mange i Aller Media, så ved kunderne oftest ikke, hvilke muligheder de har. Derfor har de brug for din hjælp til at ´vise dem rundt i butikken´ over telefonen.

topdanmark
Pensionskunderådgiver til Liv Rådgivningscenter

Topdanmark Forsikring og Pension, Ballerup

Kan du gøre komplekse budskaber let forståelige for vores kunder og sætter du naturligt kundens behov i fokus?

Vi søger en kollega til vores kundecenter til telefonisk og skriftlig rådgivning af vores liv- og pensionskunder. Teamet består af i alt 14 medarbejdere. Teamet er kendetegnet ved en stærk holdånd, hvor faglig sparring, hjælpe hinanden og sociale aktiviteter er den del af hverdagen.

I din arbejdsdag skal du kunne varetage opgaver som:

  • Kompetent og professionel rådgivning, til kunder via telefon, mail og chat
  • Bidrage til fastholdelse af vores nuværende privat- og firmapensionskunder
  • Nysalg og mersalg ved at være nysgerrig på kundens behov
Topdanmark Forsikring og Pension
MT Højgaard A/S
Kontorassistent - Nuuk

MT Højgaard A/S

I lyset af at vores aktivitetsniveau er øget i Nuuk og med en forventning om endnu større aktivitet i de kommende år, er vi på udkig efter en dygtig og arbejdsom kontorassistent til vores kontor i Nuuk.

Du bliver ansat på en lokalkontrakt og kommer til at varetage en række administrative opgaver både på selve kontoret i Nuuk og ude på vores byggepladser i nærområdet.

Du bliver en del af MT Højgaard Grønlandsteam i Nuuk by og får direkte reference til afdelingschefen. Her vil dine opgaver blive mangfoldige og din berøringsflade bred. Dine daglige kontakter er både vores egne folk i teamet, underleverandører samt vores kolleger i Danmark. Idet opgaverne er meget administrative, kræver det, at du er god til dansk i både skrift og tale. Taler du grønlandsk vil det være en bonus.

KrifaMedlemskonsulenter til Kontaktcenter i Herning

Krifa

Ønsker du et job med høj faglig stolthed, humørfyldte kolleger og God Arbejdslyst?

Da flere af vores dygtige medlemskonsulenter har fået nye spændende udfordringer internt i Krifa, søger vi nu nye kolleger pr. 1. september 2020.

Som medlemskonsulent kommer du til at indgå i et spændende, dynamisk og effektivt kontaktcenter med ca. 90 medlemskonsulenter fordelt på tre teams. Vores vigtigste opgave er at give medlemmerne en oplevelse af God Arbejdslyst i alle samtaler.

Du får som medlemskonsulent grundig træning, masser af faglig udvikling og indblik i alle dele af Krifas arbejde. Du bliver en del af et team af motiverede og engagerede kolleger, som alle bidrager til at skabe et sjovt og hyggeligt arbejdsmiljø.

KrifaMedlemskonsulenter til Kontaktcenter i Aarhus

Krifa

Ønsker du et job med høj faglig stolthed, humørfyldte kolleger og God Arbejdslyst?

Da flere af vores dygtige medlemskonsulenter har fået nye spændende udfordringer internt i Krifa, søger vi nu nye kolleger pr. 1. september 2020.

Som medlemskonsulent kommer du til at indgå i et spændende, dynamisk og effektivt kontaktcenter med ca. 90 medlemskonsulenter fordelt på tre teams. Vores vigtigste opgave er at give medlemmerne en oplevelse af God Arbejdslyst i alle samtaler.

Du får som medlemskonsulent grundig træning, masser af faglig udvikling og indblik i alle dele af Krifas arbejde. Du bliver en del af et team af motiverede og engagerede kolleger, som alle bidrager til at skabe et sjovt og hyggeligt arbejdsmiljø.

Gjensidige Forsikring
Norsktalende skadebehandler til Skadecenteret

Gjensidige Forsikring, København

I Skadecenteret har vi rivende travlt, og vi søger derfor en norsktalende medarbejder med flair for kundeservice.

Gjensidige Forsikring

Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af skadebehandling, kundebetjening samt administration af vores forskellige forsikringsordninger med norske teleselskaber. De fleste af vores sager er digitaliseret fra start til slut, men vi har en del kunder, som ringer ind og har brug for vores hjælp.

Du har et stort drive og skaber resultater. Du har gennemslagskraft, selvtillid og er samtidig tillidsvækkende og troværdig. Du motiveres af at hjælpe vores kunder, og du er serviceminded, forandringsparat, kvalitetsbevidst, fleksibel og en erfaren IT-bruger.

Gjensidige Forsikring
Aarstiderne
Deltid til distribution og kundeservice til terminalen i Avedøre

Aarstiderne

Vi har brug for en hjælpende hånd og smilende stemme til at koordinere leveringen af Aarstidernes måltidskasser, frugt og kolonial til mere end 50.000 familier hver uge.

Vi søger en struktureret og selvstændig deltidsmedarbejder til vores Kundeservice og Distributionsteam. Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med resten af holdet og de mange chauffører, der hver uge leverer Aarstidernes måltidskasser, frugt og kolonial til mere end 50.000 familier i Danmark og Sverige.

Opgaverne er mange, og de er alle vigtige, for at Aarstiderne kan levere den bedste service til vores kunder. De består blandt andet i at løse konkrete leveringsudfordringer, kontakt med vores kunder pr. mail og telefon, lave ruteafmeldinger, oprette nøgler, koordinere afhentning af tomme kasser samt give assistance til de chauffører, der ringer ind til dig.

Moment Advisor til projektteam

Moment søger for Danske Bank i Høje Taastrup

Vi søger endnu et hold af knivskarpe detektiver til Danmarks største bank. Vil du med på holdet, så har vi stillingen til dig i Høje Taastrup.

Som en del af teamet i Danske Banks Welcoming Team bliver din fornemmeste opgave at yde god kundeservice og byde nye, såvel som eksisterende, foreningskunder velkommen i Danske Bank. Welcoming Team er en del af Anti Money Laundering-området i Danske Bank, og du får derfor et unikt indblik i et område, som har højest prioritet, og hvor der er travlt.

Igennem Kend-Din-Kunde-princippet vil du med dine spørgsmål komme ind til kernen af foreningens formål og forventede brug af banken og derfra sikre, at Danske Bank lever op til gældende regler og lovgivning og ikke medvirker til hvidvask, terrorfinansiering eller andre former for finansiel kriminalitet.