196 job matcher din søgning 196 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Behandlingsskolerne ApS
Serviceminded og struktureret administrativ koordinator til Behandlingsskolen i Virum

Behandlingsskolerne ApS

Behandlingsskolerne er Danmarks førende udbyder af privat dagbehandlingstilbud. Vi er eksperter i undervisning og behandling af børn og unge med komplekse udfordringer.

Vores dygtige administrative koordinator har valgt at rykke videre indenfor Behandlingsskolerne mange fagområder, og derfor søger vi en ny medarbejder til vores spændende, alsidigt udfordrende og udviklende job som administrativ koordinator.

Du skal kunne trives i et levende miljø, hvor dagen er præget af mange henvendelser sideløbende med, at den daglige drift skal klares. Du skal kunne styre egne projekter i mål, holde overblik over ledelsens mange møder og andre aktiviteter og samtidig være tovholder for skolelederen.

Behandlingsskolerne ApS
Ikast-Brande Kommune
Barselsvikar til virksomhedsområdet hos Teknik og Miljø

Ikast-Brande Kommune

Brænder du for at løse opgaver inden for rotte- og virksomhedsområdet? Kan du udøve myndighed med et servicegen? Så er det dig, vi søger!

Da vores kollega snart går på barselsorlov, søger vi en barselsvikar til at hjælpe os med at løse forskellige opgaver inden for virksomhedsområdet:

  • generel administration i forbindelse med miljøsager – herunder modtagelse af mundtlige og skriftlige henvendelser og behandling af diverse forespørgsler, klager om røg, støj og møg m.v.
  • administration og håndhævelse i forbindelse med sager om bekæmpelse af rotter
  • administration i forbindelse med anmeldelser om flytning af overskudsjord og byggeaffald
  • miljøtilsyn – primært på mindre virksomheder, autoværksteder og lignende
Københavns PolitiVisitationsafdelingen i Københavns Politi søger administrative medarbejdere

Københavns Politi

Ønsker du at indgå i et team, der forestår grundregistrering og visitering af størstedelen af de sager, der anmeldes til Københavns Politi? Ønsker du at hjælpe med at sikre en høj kvalitet og flow i sagerne? Ønsker du at understøtte Anklagemyndigheden? Så er vi måske et godt match!

Visitationsafdelingen håndterer ca. 1400 sager om ugen. Sagskategorierne er alt fra myndighedssager, særlov til straffelov mv. Derudover håndteres en stor mængde både interne og eksterne henvendelser i vores postkasse. Vi arbejder til dagligt tæt sammen med Anklagemyndigheden og understøtter deres arbejde administrativt.

Vi søger medarbejdere, der kan være med til at løse de mangeartede driftsopgaver:

  • Håndtering af mails i form at blandet andet anmeldelser, anmodning om forsvarers beskikkelse, aktindsigt anmodninger
  • Grundregistrering af anmelder i POLSAS
  • Udfærdigelse af bødeforlæg
Gem
Kommune Konsulenterne
Socialrådgivere til Jobcentre i hele landet

Kommune Konsulenterne

Kommune Konsulenterne søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til kortere og længere ansættelser samt diverse socialfaglige opgaver til kommunernes Jobcentre i hele landet.

Vi søger myndighedsrådgivere til følgende områder:

  • Sygedagpenge, jobafklarings- og ressourceforløb
  • Forsikrede ledige
  • Revalidering og fleksjob
  • Udbetaling af ydelser
  • Kontant- og uddannelseshjælp
  • Udlændinge og integration
  • Misbrugsområdet

Som konsulent fra Kommune Konsulenterne er du selvkørende fra første arbejdsdag, hvorfor stor erfaring er en forudsætning for ansættelse

Kommune Konsulenterne
Herning KommuneKonsulent til personalejuridisk afdeling med administrative opgaver

Herning Kommune

Søger du denne stilling, er du sandsynligvis professionsbachelor i offentlig administration eller kontoruddannet med relevant erfaring og efteruddannelse. Stillingen vil ideelt set blive besat med en person, som motiveres af at arbejde både med administrative og lettere personalejuridiske opgaver.

Du trives i en hverdag, som er præget af mange forskellige opgaver og brede samarbejdsflader. Din opgaveløsning er karakteriseret ved overblik og ansvar – det er dig, der er den!

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Opgaver relateret til kommunens MED organisation
  • Superbrugeropgaver internt i HR og Organisation samt ift. vores ESDH-system på personaleområdet (SBSYS)
  • Administration af kommunes interne krisepsykologordning for medarbejdere
Moment

Divisionssekretær til DTU

Moment søger for DTU i Lyngby

Er du drevet af at løse administrative opgaver, så DTU’s forskere og undervisere kan koncentrere sig om det, de er allerbedst til?

Som divisionssekretær hos DTU Management, vil du varetage et bredt spektrum af opgaver for DTU’s danske og internationale medarbejdere. Desuden vil du indgå i tæt samarbejde med de andre administrative medarbejdere i divisionen og på instituttet.

Jobbet kræver et godt overblik, og du vil få en række faste administrative opgaver. Derudover vil du bistå divisionscheferne med forskellige koordinerende opgaver i forbindelse med workshops og møder og varetage ad-hoc kontorarbejde.

Nordsjællands politiAdministrativ medarbejder til HR i Nordsjællands Politi

Nordsjællands politi, Helsingør

Brænder du for den adminative del af HR, herunder rekruttering, og har du stor erfaring med og indsigt i sygefraværsområdet så er du måske vores nye kollega?

Du vil indgå i et administrativt team på tre personer med reference til sektionslederen for HR Drift – og du vil i løsningen af dine opgaver have en bred kontaktflade til både ledere og medarbejdere i hele organisationen fra forskellige faggrupper.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Bistand til rekruttering af nye medarbejdere, herunder administration af hele rekrutteringsprocessen fra stillingen slås op og til den besættes, samt iværksættelse af og opfølgning på sikkerhedsgodkendelser
  • Administration af og opfølgning på sygefravær, bl.a. oprettelse og forlængelse af sygemeldinger, iværksættelse af fastholdelsesinitiativer, indhentning af refusioner, samt udarbejdelse af indstillinger om sagens videre forløb
Sydsjællands og Lolland-Falsters PolitiKøretøjsansvarlig til Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi

Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, Næstved

Ønsker du et administrativt og praktisk job i et dynamisk miljø? Har du stor viden om biler?

Vil du bidrage til understøttelse af både det politioperative og det administrative område bedst muligt, så politikredsen kan levere den bedst mulige service over for borgerne? Så har vi en spændende stilling i Logistik og Indkøb.

Som køretøjsansvarlig i Logistik og Indkøb har du ansvaret for den daglige drift af politikredsens vognpark, herunder opfølgning på service og vedligeholdelse samt godkendelse af udgifter.

Du skal varetage området selvstændigt og du får i stor udstrækning mulighed for selv at planlægge og tilrettelægge dine arbejdsopgaver. Området er højt prioriteret og du vil i samarbejde med kredsens køretøjsudvalg skulle tilpasse vognparken så den til enhver tid tilgodeser kredsens behov.

Vordingborg KommuneRegnskabsmedarbejder barselsvikariat til Vordingborg lystbådehavne

Vordingborg Kommune, Stege

Vil du være med til at skabe rammerne for at udvikle sejlsport og sejlerturismen i Vordingborg Kommune? Er du god til og glad for regnskaber? Kender du KMD Opus?

Dine primære opgaver vil være
  • arbejdsopgaver som fakturering, bogføring og budgetopfølgning
  • udarbejdelse og vedligeholdelse af lejekontrakter på havnens arealer samt kontakt til lejere
  • indberetninger og fakturering samt momsregnskaber, for Færgen Ida
  • tæt samarbejde med havnefogederne omkring kommunens 9 havne
  • som regnskabsmedarbejder bliver du en del af teamet som servicerer kommunens borgere på telefonen
  • andre administrative opgaver
Behandlingsskolerne ApS
Faglig stærk administrativ medarbejder med flair for kontrakter

Behandlingsskolerne ApS, Vanløse

Har du administrativ erfaring, er du menneskelig robust og vil du hjælpe børn og unge med særlige udfordringer, så er du måske vores nye kollega på Behandlingsskolerne.

Behandlingsskolerne

Du vil dagligt blive omdrejningspunkt for udfærdigelse af indskrivningskontrakter og løbende være i dialog med vores tilbud og eksterne samarbejdspartnere i forhold til ændringer i eksisterende kontrakter. Du vil blive ansvarlig for at vores elevlister er opdaterede, således at vores økonomiafdeling kan sende fakturaer ud.

Stillingen vil fordre en tæt dialog med Behandlingsskolernes Controller. I funktionen vil der være mange administrative arbejdsgange, der ligger i forlængelse af indskrivningen af elever og derfor leder vi efter en medarbejder, der er stærk på drift, og som kan sørge for, at kontakter og systemer er opdaterede.

Behandlingsskolerne ApS
Næstved KommuneAdministrativ medarbejder og direktionskonsulent til Center for Politik og Udvikling

Næstved Kommune

Har du lyst til at arbejde tæt på topledelsen i en kommune, og har du flair for politisk betjening?

Da to af vores gode kollegaer går på henholdsvis barsel og pension, står vi nu og mangler 2 kollegaer i Team Byråd og Direktion. Vi søger en administrativ medarbejder til et barselsvikariat samt en direktionskonsulent til en fast stilling.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Kvalitetssikring af sager og dagsordener til politiske udvalg.
  • Sikring af fremdrift og overholdelse af deadlines.

Vi søger kollegaer med enten administrativ baggrund, eksempelvis administrationsbachelor, kontorassistent eller en nyuddannet kandidat med en relevant samfundsfaglig baggrund.

MiljøministerietAdministrativ stærk og serviceminded sekretær til enheden for Cirkulær Økonomi & Affald

Miljøministeriet, Odense

Cirkulær Økonomi & Affald varetager opgaver i forbindelse med affaldshåndtering, affaldsforebyggelse og regulering på jordforureningsområdet. Enheden arbejder pt. bl.a. med at udvikle og understøtte den cirkulære økonomi – både nationalt og på EU-plan. Vi arbejder også med sager om import og eksport af affald, producentansvarsordninger, genanvendelse og forebyggelse af affald, miljøordning for biler samt affaldsdata.

Som sekretær for direktionen vil du bl.a. skulle varetage følgende opgaver:

  • Kalenderstyring, koordination af møder samt udsendelse af mødemateriale.
  • Indkalde til, koordinere og deltage i møder med enhedsledelsen.
  • Udarbejde referater fra enhedsmøder og enhedsledelsesmøder.
  • Opsætning af møder – både fysiske og virtuelle.
  • Rejsebooking og afregning for enhedsledelsen.
Gem
Grønlands Selvstyre
Departementet for Udenrigsanliggender, Erhverv, Handel og Klima søger en kontorchef for stabsfunktion

Grønlands Selvstyre, Nuuk

Vi søger en erfaren og selvstændig kollega, der kan varetage de ledelsesmæssige opgaver for de økonomiske/administrative medarbejdere, vores juridiske kontor og ekstern kommunikation og igangsætte opbygningen af en ny enhed for International Handel.

Kontorchefen indgår i departementets ledelsesgruppe, som består af afdelingschefen for erhverv, kontorchefen for udenrigskontoret, protokolchefen og departementschefen. Kontorchefen refererer til departementschefen.

Som kontorchef har du bl.a. ansvaret for:

  • Departementets overordnede regnskab, budgetopfølgning, årsafslutning
  • Samarbejde med repræsentationscheferne omkring regnskaber for Grønlands repræsentationer i udlandet
  • Kontakt til Udenrigsministeriet ifm. Grønlands repræsentationer i udlandet
Grønlands Selvstyre
ONLY
Fitting model

ONLY, Brande

Er du smilende og udadvendt, og har du lyst til at arbejde i en kreativ modevirksomhed? Så er du måske en af ONLY’s nye Fitting Models!

For at sikre en god pasform, søger vi lige nu en Fitting Model/Husmodel, der har lyst til at få indblik og være en del af Danmarks stærkeste modebrand. Vi forestiller os, at du netop har afsluttet din uddannelse og nu har lyst til at prøve kræfter med forskellige typer af opgaver i en afdeling, hvor vi udvikler og skaber nye trends.

Du er stabil, pålidelig, udadvendt, tålmodig, har stor interesse for tøj og de nyeste trends. Derudover forventer vi, at du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, da du vil arbejde tæt sammen med ONLYs konstruktører, designer og indkøbere.

SkattestyrelsenMedarbejdere med erfaring inden for skat og international personbeskatning

Skattestyrelsen, Taastrup

Vil du være med til at kontrollere, om personer med indtægter og formuer i udlandet betaler den skat de skal? Interesserer du dig for skatteret, og vil du gerne gøre brug af din viden? Så er du måske en af vores nye kolleger i Udland 11.

Udland 11 er en enhed under fagområdet Person i Skattestyrelsen. Vi har til opgave at kontrollere, om personer med udlandsforhold oplyser indtægter og formuer fra udlandet korrekt til de danske skattemyndigheder, så der sker en korrekt beskatning på tværs af grænser. Din opgave vil primært være kontrol af personer med udlandsforhold.

Vi forestiller os, at du har kendskab til eller er god til at sætte dig ind i de forvaltningsretlige regler.

Skattestyrelsen
Trafikstyrelsen
Luftfartsinspektør til uddannelsesområdet inden for luftfart

Trafikstyrelsen, København

Trafikstyrelsen søger en luftfartsinspektør, der selvstændigt, struktureret og med store samarbejdsevner kan bidrage til kontorets arbejde i relation til godkendelse og tilsyn af flyveskoler samt personcertifikatkontrol.

Du bliver en del af kontoret for personcertificering (Flight Crew Licensing), i daglig tale FCL-afdelingen og vil dermed indgå i et team af 15 medarbejdere, som med forskellige faglige kompetencer og baggrunde, heriblandt piloter, jurister og andre fageksperter tilsammen udgør et stærkt team. FCL er en del af Afdeling for Luftfart, der pt. beskæftiger ca. 120 engagerede medarbejdere, og som varetager reguleringen af og fører tilsyn med sikkerheden på tværs af hele luftfartsområdet.

Trafikstyrelsen
Københavns ProfessionshøjskoleStudieadministrativ koordinator til SU-team

Københavns Professionshøjskole, Campus Carlsberg

Har du lyst til at samarbejde om drift og udvikling af studieadministrative opgaver og SU-vejledning af studerende? Og har du både overblik, sans for detaljen og udpræget systemsnilde? Så er du måske den kollega, vi leder efter.

Som studieadministrativ koordinator i SU-teamet bliver du en del af et administrationsfagligt miljø med mange forskelligartede opgaver. Du bliver en vigtig del af KP's samlede arbejdsfællesskab. Vi arbejder i teams og vægter samarbejde om nye arbejdsprocesser og procedurer højt.

Du får en hverdag med mange kontaktflader med fingrene i flere systemer. Dine primære arbejdsopgaver bliver at:

  • sikre en god serviceoplevelse for vores studerende
  • vejlede studerende om SU, Ungdomskort og Statens Voksenuddannelsesstøtte
  • lave aktivitetskontrol og sagsbehandle studerendes orlov, barsel, sygdom m.m.
Sydøstjyllands PolitiAdministrativ medarbejder til Regnskabsafdelingen

Sydøstjyllands Politi, Horsens

Sydøstjyllands Politi søger en administrativ medarbejder til regnskabsafdelingen på hovedstationen i Horsens.

Arbejdsopgaverne består af forskellige typer af regnskabsopgaver samt andre administrative opgaver, som f.eks. kontering, varemodtagelse af fakturaer, bogføring, afstemninger, posthåndtering, administration af indbetalte deposita m.m.

Vi tilbyder:

  • en varieret hverdag, hvor vi lægger stor vægt på god trivsel i dagligdagen.
  • en fleksibel arbejdsplads
  • ansættelse med et timetal på 37 timer inkl. frokostpause.
Gem
Grønlands PolitiGrønlands Politi søger fartøjsfører til vores nye politifartøjer

Grønlands Politi, Aasiaat

Grønlands Politi søger motiveret og dygtig medarbejder til vores politistationer i Aasiaat, der både skal fungere som driftsmedarbejder på den enkelte politistation, men samtidig fungere som fartøjsfører på Grønlands politis nye politifartøjer.

Der estimeres, at ca. 2/3 af arbejdstiden vil skulle bruges på opgaver på land, mens ca. 1/3 af arbejdstiden vil skulle bruges på opgaver på fartøjerne.

Vi er en spændende arbejdsplads, hvor vi konstant møder nye udfordringer, og vi sætter stor pris på et godt arbejdsmiljø, professionalisme, loyalitet og punktlighed. Vi tilbyder endvidere et godt sammenhold med gode muligheder for personlige udvikling.

Hillerød KommuneTværfaglig Jobformidler - IPS-konsulent til Jobcenter Hillerød

Hillerød Kommune

Kom og vær med til at afprøve IPS-metoden i Jobcenter Hillerød!

IPS står for Individuelt Planlagt job med Støtte. Den overordnede filosofi i IPS er at personer med en svær sindslidelse - med det rette job og de rette arbejdsomgivelser - kan opnå tilknytning til arbejdsmarkedet eller gennemføre en uddannelse. Ved ansættelsen bliver du grundigt sat ind i IPS-metoden, og du kan læse mere om principper og arbejdsmetoder på denne side om IPS.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af at

  • opsøge arbejdsgivere og uddannelsesinstitutioner med henblik på at opbygge professionelle relationer og facilitere job-/uddannelsesmuligheder for den enkelte borger
  • samarbejde tæt med borgerens behandler i psykiatrien og sikring af en koordineret indsats mellem borger, behandler og sagsbehandler
  • give individuel støtte til borgeren med henblik på at fastholde det opnåede job/uddannelse.