1.198 job matcher din søgning 1.198 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Uddannelsesnævnet For Handels- Og KontorområdetØkonomiansvarlig til Uddannelsesnævnet

Uddannelsesnævnet For Handels- Og Kontorområdet, København

Uddannelsesnævnet søger en engageret økonomiansvarlig, som har evner til og ambitioner om at udvikle økonomifunktionen i Uddannelsesnævnet og samtidig strømline de administrative arbejdsgange, som knytter sig til projekter og indsatser, som Uddannelsesnævnet har en aktie i.

Din primære opgave bliver at opbygge og drifte vores økonomifunktion og samtidig sikre at bestyrelsen og sekretariatschefen er bedst muligt klædt på i forhold til alle spørgsmål knyttet til økonomi og økonomistyring, herunder håndtering af midler fra offentlige puljer, private fonde mv.

Derudover vil det være centralt at få etableret nogle solide administrative arbejdsgange, knyttet til aftaleindgåelse, finansiering mv. i forbindelse med de projekter og aftaler, som vi er en del af.

Uddannelsesnævnet For Handels- Og KontorområdetStillingsopslag – Konsulent til projektstyring og udvikling

Uddannelsesnævnet For Handels- Og Kontorområdet, København

Uddannelsesnævnet søger en engageret og dygtig konsulent, der med sikker hånd kan bidrage til at de projekter og indsatser vi sætter i gang, lykkes så optimalt som muligt, herunder bl.a. styrke vores arbejde med at få skabt et bedre match mellem udbud og efterspørgsel mellem lærepladser og elever på de merkantile erhvervsuddannelser.

Dine arbejdsopgaver bliver:

  • At skabe solide arbejdsgange i forbindelse med at Uddannelsesnævnet indgår i aftaler og projekter bl.a. om lærepladsopsøgende arbejde.
  • At skabe overblik over mange igangværende projekter og sikre, at vi får alle projekter og indsatser over målstregen.
Celsius Shipping ApSFinancial Controller

Celsius Shipping ApS, Hellerup

Celsius Shipping is a fully integrated shipping company with a focus on special situation opportunities in dedicated shipping segments.

The role as financial controller is within our finance team in Copenhagen. The team works closely with both capital partners as well as internal stakeholders to ensure valuable insights into the financial performance of the vessels.

As our financial controller, you will be involved with all aspects of financial management including bookkeeping, reporting, controlling of financials, and cash flow forecasting. You will work closely with the operational team on a day-to-day basis to secure timely and accurate invoicing of TC-hire and payment of creditors.

Our preferred candidate has a few years of experience from an audit company or from a similar position in a shipping company.

KPC
Finansiel Controller

KPC, Herning

KPC, som er en af Danmarks største virksomheder inden for byggebranchen, søger en alsidig controller til KPC’s hovedkontor i Herning med daglig reference til vores økonomidirektør.

Hovedvægten i stillingen vil være finansiel controlling med elementer af business controlling i en projektorienteret virksomhed med store udviklings- og byggeprojekter. Du vil supportere vores afdelinger i Herning, København og byggepladskontorer over hele Danmark.

Arbejdet vil blandt andet bestå af

  • Rapportering til direktion og bestyrelse
  • Udarbejdelse af perioderegnskaber og interne årsregnskaber
  • Controlling/opfølgning af byggesager, garantier, underentreprenørkontrakter, efterløbsomkostninger, forsikringer, bogføring, moms m.v.
  • Analyser, beregninger og et stort antal ad hoc-opgaver for direktionen
  • Ansvarlig for diverse løbende projekter og regnskabsområder i økonomi m.v.
KPC
Elite Gaming A/SSystemstærk bogholder søges

Elite Gaming A/S, Tilst

Vi søger en bogholder, som kender sit ”bogholderi” og som har lyst til at indgå aktivt i et dynamisk team, hvor tonen er fri og uformel. Som organisation hylder vi fællesskaberne, både dem vi skaber internt, men også dem vi skaber hos vores kunder. Vi har glimt i øjet og smil på læben, og håber du har det ligeså.

Vi er en lille økonomiafdeling, og derfor skal du forvente opgaver inden for alle dele af afdelingen.

Opgaverne vil være:

  • Bogføring i vores nye system Dynamics 365 Business Central
  • Løn, anlæg, debitor og kreditor
  • Kundehenvendelser
Holbæk KommuneGenopslag – Contract Manager til Vækst og Bæredygtighed

Holbæk Kommune

Brænder du for at sikre den gode kontraktstyrring på et område med fokus på den grønne omstilling? Vil du have et spændende og udfordrende job i et engageret og stærkt fagligt miljø? Så er dette job måske noget for dig.

Vi søger en Contract Manager med projektlederkompetencer, der i samarbejde med en kollega på området, vil være med til bl.a. videreudvikling af vores kontraktstyringsportefølje og daglige styringsværktøjer.

Ansvarsområder:

  • Samarbejde med udbudskonsulenter fra Indkøbsafdelingen om indkøbsstrategi og udbudsmaterialer
  • Kontraktstyring af bl.a. kantine, servicekontrakter og håndværkerydelser
  • Økonomi- og faktureringsopfølgning i samarbejde med controller og fagspecialister
Frederikshavn KommuneKulturhus Kappelborg i Skagen søger udadvendt servicemedarbejder til back-stage

Frederikshavn Kommune

Har du overblik, gåpåmod og lyst til frihed under ansvar? Er du god til struktur og tager forstyrrelser med et smil? Er du vild med varierede arbejdsopgaver og arbejdstider – også aften og weekends? Og elsker du at give dine gæster en oplevelse ud over det sædvanlige? - Så er du måske vores nye kollega.

På Kappelborg i Skagen mangler vi nemlig lige nu en kollega, der kan og har lyst til at bidrage til vores backstage-afdeling.

Det er dig, der gør lokaler og forplejning klar til vores musikere, skuespillere, konference- og mødegæster samt mange andre. Du bliver den kollega, som sørger for at vi er klar til at modtage vores gæster og frivillige, så der er styr på opfyldning i baren, klargøring af backstage-lokalerne, kaffebakken er sat frem og meget mere.

Jobindex A/S
Revisor (HD/CMA)

Jobindex A/S søger for One Revision i Vejle

”Vi tilbyder en stilling, der giver dig lyst til at arbejde hos os helt frem til den dag, du skal på pension. Opgavemæssigt er der ingen begrænsninger, såfremt du allerede har eller ønsker at tilegne dig de nødvendige kvalifikationer,” fortæller partner Thomas Søgaard.

Hos One Revision tror vi på, at der skal være en god balance mellem arbejde og fritid. Vi har derfor vendt de tunge, kunderettede virksomhedsstrategier på hovedet og fokuserer på, at vores medarbejdere har det godt. Vi tror nemlig på, at vores kunder får den bedste service, hvis vi har fokuserede, glade og motiverede medarbejdere, der oser af overskud.

Jobindex A/S
Jobindex A/S
Regnskabs- eller revisorassistent til erhvervsserviceteam

Jobindex A/S søger for One Revision i Vejle

Hos One Revision tror vi på, at der skal være en god balance mellem arbejde og fritid. Vi har derfor vendt de tunge, kunderettede virksomhedsstrategier på hovedet og fokuserer på, at vores medarbejdere har det godt. Vi tror nemlig på, at vores kunder får den bedste service, hvis vi har fokuserede, glade og motiverede medarbejdere, der oser af overskud.

Som medarbejder i erhvervsservice får du et stort selvstændigt ansvar, samt beføjelserne til at løse dine opgaver fra A til Z. Du skal være indstillet på en udadvendt rolle, da mange af dine opgaver vil være i direkte samarbejde med vores kunder. Mere konkret får du ansvar for, at:

  • håndtere erhvervsservice
  • håndtere bogføring og afstemninger
  • klargøre regnskaber til revisor
Jobindex A/S
Jobindex A/S
Controller til spændende investeringsselskab

Jobindex A/S søger for Karsten Ree Holding i Rødovre

Har du erfaring fra revisionsbranchen – og vil du sætte dine evner i spil et familieejet selskab, hvor din berøringsflade dækker både moderselskabet og en række datterselskaber?

Som controller i Karsten Ree Holding bliver du en del af et mindre team, men får samtidig en bred kontaktflade. Det giver dig et unikt helhedsbillede af forretningen, samtidig med at du får mulighed for at dykke ned i detaljerne omkring finansiel controlling og rapportering.

I denne nyoprettede stilling får du en hverdag med stor variation i opgaverne samt et sundt og socialt arbejdsmiljø med respekt for den gode balance mellem arbejde og privatliv. Du får et tæt samarbejde med koncernregnskabschefen, og kommer bl.a. til at:

  • vedligeholde og udvikle intern rapportering i koncernen
  • udarbejde budgetter
  • sikre datagrundlag for koncernrapportering.

Læs mere om opgaverne og din nye rolle her.

Jobindex A/S
Paranova Pack A/S
Business Analyst

Paranova Pack A/S, Herlev

You are driven by understanding the business issues and processing them into efficient IT systems and analyses. Do you have experience from implementing Tableau and do you work after modern project standards?

Together with a group of cross-departmental colleagues, you will work on setting up the right visualizations in our business intelligence tool (Tableau). Further, you will have an important role in the continuous development of our processes.

Tasks

  • Further develop and support of our internal business intelligence system (Tableau)
  • Create reports and dashboards in our BI tool based on requirements from business units, departments and management
  • Process, analyze, interpret and visualize data and processes in sales and operations
Paranova Pack A/S
ToldstyrelsenFaglig koordinator til økonomiteamet i Toldstyrelsen

Toldstyrelsen, Tranbjerg J

Vil du være med til at sikre et højt fagligt niveau i Toldstyrelsens økonomiteam? Kan du med din økonomiske faglighed og et skarpt strategisk blik bidrage til at udvikle og styrke økonomistyringen i Toldstyrelsen? Og vil du være med til at sætte dit præg på en ny organisation med en vigtig samfundsmæssig opgave?

I Økonomi i Toldstyrelsen har vi ansvaret for den overordnede styring af styrelsens økonomi. Derudover håndterer vi i kontoret opgaver i forbindelse med informationssikkerhed, beredskab, risikostyring og lokationer.

Du bliver faglig koordinator for et team, som bl.a. arbejder med opgaver inden for:

  • økonomistyring af styrelsens budget, herunder opfølgninger, budgetlægning osv.
  • politiske og strategiske budgetsager med betydning for Toldstyrelsens bevilling fremover
  • dialog og sparring om økonomiske spørgsmål med ledere og medarbejdere på tværs af organisationen
Toldstyrelsen
PANDORA A/SeCommerce Analytics Manager

PANDORA A/S, Copenhagen

Do you want to be the global driver in leading reporting and analysis activities, hereby spotting trends that can be fundamental for business decisions within Pandora? Are you looking for an opportunity to make a visible change and set the tone for the future of Pandora’s eCommerce Growth? And do you see yourself in an environment where the key to success is to dream, dare, care and deliver? Then look no further!

Additional accountabilities include:

  • Main point of contact and super user in our main analytics tools; Adobe Analytics, BI CUBEs, and Power BI
  • Reporting responsible, i.e. reporting performance to the finance team (Monthly Business Performance Reviews, Weekly Trade, Monthly CCO KPI dashboard)
PANDORA A/S
Fleggaard LeasingAdministrativ Sales Assistent til Forhandler- og Flexleasing-afdelingen

Fleggaard Leasing, Padborg

Har du administrativ erfaring, god talforståelse og motiveres du af at skabe tilfredse kunder? Hvis ja, så er du måske vores nye Sales Assistent i forhandler- og flexleasing-afdelingen.

Dine arbejdsopgaver bliver

  • At varetage leasingkontrakter ved udløb
  • At beregne og udarbejde forlængelsestilbud på leasingkontrakter
  • At beregne indfrielsespriser
  • At håndtere diverse administrative opgaver
Prokura A/SFinance Accountant

Prokura A/S, København

Er du på udkig efter en selvstændig position med masser af ansvar og autonomi? Så læs endelig videre!

Du vil blive en del af en konsulentvirksomhed i stærk vækst, hvor du selv vil have mulighed for at få indflydelse på dine opgaver og løsningen heraf. Dine primære arbejdsområder vil bl.a. omfatte:

  • Bogføring af fakturaer og betalinger
  • Afstemninger af bogholderi og bank
  • Etablering af økonomifunktion og indflydelse på opsætning heraf
  • Løn for alle medarbejdere - med introduktion via vores lønbureau

Stillingen som Finance Accountant er en deltidsstilling på 30 timer. Hvis vi kan se, der er behov for flere timer, vil vi gerne opjustere løbende. Arbejdspladsen er på vores kontor i København. Du har mulighed for hjemmearbejdsdage.

Fondsmæglerselskabet Investering og Tryghed A/SForretningsudvikler

Fondsmæglerselskabet Investering og Tryghed A/S, Hellerup eller Herning/Silkeborg

Investering & Tryghed søger en Forretningsudvikler og produktansvarlig til Hellerup eller alternativt Herning/Silkeborg.

Har du en stor viden om – og interesse i – investeringsprodukter? Er du både analytisk og udviklingsorienteret? Kan du lide at styre projekter fra opstart til implementering?

Vi forventer, at du har et stort kendskab til investeringsprodukter helt generelt. Du får ansvaret for at samle trådene ift. produkter og processer i I&T og sikre, at I&T udvikler sig med en god og effektiv produktstyring. Det kommer til at foregå i tæt samarbejde med investerings-, rådgiver- og administrationsteam – men også med input fra compliance og ledelsen. Du skal være med til at sikre, at produkter og ydelser hele tiden er konkurrencedygtige, at vi står rigtigt i markedet og ikke mindst lever op til gældende lovgivning.

IT-Universitetet i København
Controller til økonomiafdelingen

IT-Universitetet i København

Kunne du tænkte dig et job, hvor din erfaring og dine ideer er med til at understøtte IT-Universitetets markante vækst?

Vi tilbyder et uformelt arbejdsmiljø tæt på direktionen med spændende karrieremuligheder og løbende efteruddannelse.

I dagligdagen refererer du til teamleder for Accounting & Controlling og i samarbejde med dine kollegaer løser du nedenstående opgaver:

  • Fast kontaktperson i Økonomi for budgetansvarlige afdelingsledere og institutledere
  • Assisterer projektadministratorer med lønfordelinger, budgetter og regnskaber vedrørende forskningsbevillinger
  • Udfører kontroller i forbindelse med periodeluk og regnskabsmæssig årsafslutning
  • Udarbejder prognoser, økonomiske nøgletal og priskalkulationer vedrørende uddannelse, forskning og personale m.m.
IT-Universitetet i København
Cobham SATCOMVi søger én dygtig økonomimedarbejder med debitorerfaring

Cobham SATCOM, Lyngby

Som vores nye økonomimedarbejder spiller du en vigtig rolle i at levere en fantastisk service til vores kunder både internt og eksternt, og sammen med resten af regnskabsteamet sikrer du kvalitet i bogføringerne, betalingerne og dine øvrige opgaver.

Du vil være ansvarlig for, at sikre tilgodehavenderne er rettidigt indbetalt. Derudover er det naturligt for dig at have en god dialog med forretningspartnerne for at sikre, at de også er fuldt opdateret om udestående fakturaer og eventuelle igangværende sager.

Som økonomimedarbejder vil dine vigtigste ansvarsområder være:

  • Daglig håndtering af indgående betalinger samt opfølgning
  • Sikre at kunder på factoring håndteres korrekt
  • Gennemgang og frigivelse af ordrer
DSB
Afdelingschef, Vedligeholdelsesudvikling og -optimering

DSB, Taastrup

Er du analytisk stærk, nysgerrig på processer og komplekse sammenhænge og er du god til at få mennesker til at samarbejde? Brænder du for at arbejde med mennesker, og vil du bidrage til et sammenhængende og grønnere Danmark?

Vedligeholdelsesudvikling og -optimering er en ny enhed i DSB Vedligehold. Opgaven for teamet er – i samarbejde med organisationen – at udvikle og optimere komplekse arbejdsprocesser, og sikre, at vi er parate til at modtage nye tog og vogne, ibrugtage nye værksteder samt hver dag at levere velfungerende togmateriel til kundernes rejse med DSB.

Teamet skal understøtte, at vi bidrager til DSB’s ambition om konstant at gøre tingene mere effektivt med det formål at indfri vores overordnede strategi om et mere markedsorienteret DSB.

DSB
Danske BankBusiness Operational Risk & Control Manager

Danske Bank, Copenhagen

Do you enjoy using your risk expertise or operational insights to make a difference in business decisions? Would you like to use your experience and join the ongoing evolution of a solid risk culture in a fast pace and ever changing business environment? If so, you could be our new colleague.

You will become part of the Business Operational Risk & Controls team. Together with the Business we have a mandate to protect the bank and its customers as first line of defence. We are an advisor and facilitator to the Business on risk-related issues, by assisting in identifying, evaluating and mitigating risk.