155 job matcher din søgning 155 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Maul A/SPA & Project Manager

Maul A/S, Hellerup

Telefonen ringer, mails toner frem på skærmen, møder, procesdage og materialer skal i hus. Ting bliver ændret i sidste øjeblik, flybilletter skal bestilles, og tilbud skrives og sendes. Kaffen skal brygges og alt med et professionelt smil på læben. Her er mange bolde i luften i et moderne, kompetent og kreativt miljø.

Det kræver sin koordinator. Vi søger en dygtig, energisk og systematisk kollega til at forberede og strukturere hverdagen for vores psykologer/konsulenter og de virksomheder, vi samarbejder med.

Hverdagen vil mere konkret bestå af at:

  • Passe telefon og mail - og dér være vores kompetente ansigt til omverdenen
  • Koordinere arbejdsopgaver og datoer med konsulenter og kunder
  • Booke rejser, hoteller, outdoor-udstyr
Metro Service A/S
Receptionist

Metro Service A/S, København

Brænder du for at gøre en positiv forskel i hverdagen for metroens kunder og dine kolleger? Kan du holde hovedet koldt, når der er travlt? Så er du måske vores nye receptionist, der sammen med dine kolleger skal levere den høje service, som metroens kunder og vi er vant til.

Vi søger en receptionist til vores reception på Metrovej.

Som receptionist er dine hovedopgaver at

  • passe receptionen, modtage og registrere gæster samt udstede parkeringstilladelser
  • besvare kundehenvendelser på dansk og engelsk per telefon og mail, samt overvåge og besvare kundehenvendelser på sociale medier
  • modtage og registrere hittegods.
Metro Service A/S
Moment

Divisionssekretær til DTU

Moment søger for DTU i Lyngby

Er du drevet af at løse administrative opgaver, så DTU’s forskere og undervisere kan koncentrere sig om det, de er allerbedst til?

Som divisionssekretær hos DTU Management, vil du varetage et bredt spektrum af opgaver for DTU’s danske og internationale medarbejdere. Desuden vil du indgå i tæt samarbejde med de andre administrative medarbejdere i divisionen og på instituttet.

Jobbet kræver et godt overblik, og du vil få en række faste administrative opgaver. Derudover vil du bistå divisionscheferne med forskellige koordinerende opgaver i forbindelse med workshops og møder og varetage ad-hoc kontorarbejde.

Gem
Sydbank
Områdeassistent/PA for områdedirektør til Sydbanks Område Sønderjylland

Sydbank

Vil du være en væsentlig aktør i et af Sydbanks stærke områder med mange spændende tiltag, så er chancen her nu. Vi søger en områdeassistent, som skal fungere som personlig assistent (PA) for områdedirektør Laurids Kudsk og filialdirektør Ole Jensen.

Som områdeassistent skal du bevare overblikket i en travl hverdag, have styr på detaljerne og holde orden på tingene. Vi søger derfor en ansvarsbevidst, selvstændig og serviceminded kollega, som kan indgå i et tæt og fortroligt samarbejde med bl.a. områdedirektøren – og være koordinator og ansvarlig for en række væsentlige opgaver i vores dynamiske og velfungerende område.

Sydbank
Sandager Træning & Hr ApSReceptionist

Sandager Træning & Hr ApS søger for BIBS Danmark ApS i København

Som receptionist hos BIBS, bliver du den første vores gæster møder på vores nye kontor i Nordhavn. Er du smilende, serviceminded og imødekommende, er det måske lige præcis dig vi søger.

I stillingen som receptionist får du udover de traditionelle receptionsopgaver såsom, at modtage vores gæster og svare telefoner også ansvaret for håndtering af frokostordningen samt sørge for, at receptionen fremstår ordentlig og præsentabel. Vi forventer en receptionist, som har et stort overblik og er omstillingsparat i en travl hverdag, hvor ad hoc-opgaver til tider kan trække dig ud af de daglige rutiner.

Du vil blive en del af et ekspanderende team af engagerede medarbejdere, som arbejder i et fedt univers med dedikation til babyprodukter.

MacArtney A/S
Front Desk Receptionist

MacArtney A/S, Esbjerg

Are you service-minded, smiling and eager to provide the best service at MacArtney's Front Desk?

At the MacArtney HQ's front desk, you are the contact point for all incoming calls, guests, and co-workers, which suits your welcoming natural energy well. Your cooperative spirit never lets you down whilst juggling multiple tasks and communicating in Danish and English through busy workdays.

You'll be a member of our HR department - a competent and fantastic team loving efficiency and a good laugh.

We look forward to hearing from you.

For questions, contact HR Director Lone Kousgaard at lk@macartney.com, +45 7613 2036 or HR Partner Doris Bundgaard Nielsen at dbn@macartney.com, +45 7613 2065.

MacArtney A/S
Scandic Hotel A/S
Receptionist, deltid, Scandic Eremitage

Scandic Hotel A/S, Kgs. Lyngby

Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt? Så tror vi på, at du er vores nye deltidsreceptionist på Scandic Eremitage, hvor receptionen er bemandet 24/7. Scandic Hotel A/S

Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med. Du har en sjette sans for god service og spørger altid vores gæster, om der er noget, du kan hjælpe dem med, inden de selv spørger. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Opgaver

  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Servicering af gæster inkl. håndtering af gæstefeedback
  • Daglige rutiner i receptionen inkl. kasseafstemninger
Scandic Hotel A/S
Scandic Hotel A/S
Shiftleader Front Office, Scandic Kødbyen

Scandic Hotel A/S

Er du ambitiøs og målrettet og god til at håndtere alverdens spørgsmål, så tror vi på, at du er vores nye Shiftleader på Scandic Kødbyen.

Scandic Hotel A/S

Vi ved, at du ta’r ansvar, har overblik og handler hurtigt, når det gælder. Og vi ved, at du på din vagt altid går forrest med god energi og er til inspiration for dine kolleger og alle andre, som arbejder sammen med dig. Du er god til at kommunikere og deler altid din viden. Du får ting til at ske, er likeable og sætter service fremfor alt. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Opgaver

  • Overordnet ansvar for driften på din vagt
  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Servicering af gæster inkl. opsalg af værelser
Scandic Hotel A/S
KonstruktørforeningenSekretær med stærke kommunikative kompetencer søges

Konstruktørforeningen, København

Konstruktørforeningen (KF), som er faglig organisation for 10.000 bygningskonstruktører, søger en administrativ medarbejder med stærke kommunikative kompetencer, der skal have ansvar for særlige opgaver i relation til foreningens forhandlingsafdeling.

Vi søger en sekretær, som har lyst til at sørge for, at foreningens medlemmer og tillidsrepræsentanter bliver hjulpet på bedste vis, når de har brug for foreningens rådgivning og støtte i deres arbejdsliv.

Du tager imod henvendelser fra foreningens medlemmer, opretter og fordeler sager og hjælper foreningens forhandlingsafdeling med at få sagsbehandlingen til at glide smidigt.

Nogle af dine opgaver er bl.a., at:

  • Administrere afdelingens kurser fx i lønforhandling, karriereudvikling mv.
  • Være kontaktperson foreningens tillidsrepræsentanter og arbejdsmiljørepræsentanter
  • Stå for arrangementer for vores tillidsrepræsentanter og kurser, booke hoteller m.m.
Scandic Hotel A/S
Night receptionist, fuldtid, Scandic CPH Strandpark

Scandic Hotel A/S, Kastrup

Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt selv ud på de sene nattetimer? Så tror vi på, at du er vores nye ”natteravn” på Scandic CPH Strandpark. Scandic Hotel A/S

Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med. Du skaber tryghed om natten for vores gæster og har en sjette sans for god service. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Opgaver

  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Servicering af gæster inkl. opsalg af værelser
  • Daglige rutiner i receptionen inkl. kasseafstemninger og natkørsel
Scandic Hotel A/S
MiljøministerietAdministrativ stærk og serviceminded sekretær til enheden for Cirkulær Økonomi & Affald

Miljøministeriet, Odense

Cirkulær Økonomi & Affald varetager opgaver i forbindelse med affaldshåndtering, affaldsforebyggelse og regulering på jordforureningsområdet. Enheden arbejder pt. bl.a. med at udvikle og understøtte den cirkulære økonomi – både nationalt og på EU-plan. Vi arbejder også med sager om import og eksport af affald, producentansvarsordninger, genanvendelse og forebyggelse af affald, miljøordning for biler samt affaldsdata.

Som sekretær for direktionen vil du bl.a. skulle varetage følgende opgaver:

  • Kalenderstyring, koordination af møder samt udsendelse af mødemateriale.
  • Indkalde til, koordinere og deltage i møder med enhedsledelsen.
  • Udarbejde referater fra enhedsmøder og enhedsledelsesmøder.
  • Opsætning af møder – både fysiske og virtuelle.
  • Rejsebooking og afregning for enhedsledelsen.
Nilfisk A/S
Group Paralegal

Nilfisk A/S, Brøndby

Experienced and service-minded Paralegal with a can-do attitude for ambitious, global business in growth

NilfiskThe success of the Group Legal team is dependent on a top-notch Paralegal who functions as the right-hand to the General Counsel and the entire legal team in everyday tasks. This includes:

  • Maintenance of our global corporate documents, including controlling and supporting internal and external partners
  • Notarizations, Apostille, power of attorneys, signature collection etc.
  • Coordination of larger projects in the team
Nilfisk A/S
SERWIZ
Receptionist til kunde i København K

SERWIZ

Er du god til at gribe mange bolde og har let til smil? Er du fyldt med energi, og lader dit gode humør smitte af på dine omgivelser, så er du måske vores nye medarbejder.

Vi søger efter en erfaren, smilende og imødekommende receptionist til en fuldtidsstilling, som skal være med til at sikre, at vores kunde og gæster i huset modtager en unik kundeoplevelse. Du vil blive en del af et team, hvor alle er engagerede og ansvarlige mennesker, som alle bidrager dagligt til at vi når i mål med vores opgaver.

Din vigtigste opgave er at tage hånd om kundens medarbejdere og gæster og sørger for, at de får den bedste professionelle hjælp hurtigst muligt, samtidig med at du sørger for at receptionen altid er præsentabelt.

SERWIZ
KOMBIT A/S
Receptionist/servicemedarbejder på deltid

KOMBIT A/S, København

Er du smilende, udadvendt og sætter en ære i at yde den bedste service, så er det netop dig, vi søger.

KOMBIT er en organisation hvor tempoet er højt, og vi søger netop nu en ansvarsbevidst og serviceminded receptionist/servicemedarbejder. Du vil blive en del af dedikeret Ledelsessekretariat, der til dagligt arbejder med at understøtte virksomheden og dens medarbejdere.

Din fornemmeste opgave vil være at hjælpe vores receptionist med hverdagens mange arbejdsopgaver.

KOMBIT A/S
ONLY
Fitting model

ONLY, Brande

Er du smilende og udadvendt, og har du lyst til at arbejde i en kreativ modevirksomhed? Så er du måske en af ONLY’s nye Fitting Models!

For at sikre en god pasform, søger vi lige nu en Fitting Model/Husmodel, der har lyst til at få indblik og være en del af Danmarks stærkeste modebrand. Vi forestiller os, at du netop har afsluttet din uddannelse og nu har lyst til at prøve kræfter med forskellige typer af opgaver i en afdeling, hvor vi udvikler og skaber nye trends.

Du er stabil, pålidelig, udadvendt, tålmodig, har stor interesse for tøj og de nyeste trends. Derudover forventer vi, at du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, da du vil arbejde tæt sammen med ONLYs konstruktører, designer og indkøbere.

Koncerncentre
Projektsekretær til Nyt Hospital Hvidovre

Koncerncentre

Vil du være med til at udvikle fremtidens hospital? Er du god til at skabe struktur og orden. Kan du gribe bolde i en travl hverdag og har du let til smil? Så er det måske lige dig vi mangler.

Som projektsekretær hos Nyt Hospital Hvidovre skal du hjælpe med til at få hverdagen til at glide. Du skal bl.a. indkalde til afdelings- og projektmøder, attestere fakturaer for vores økonomifolk og indkøbe alt fra kaffe og kontorartikler til IT-udstyr og sikkerhedsfodtøj.

Derudover vil du blive ansvarlig for både onboarding af nye medarbejdere og afskedsprocessen i forbindelse med fratrædelser. Du vil også komme til at stå for fejring af fødselsdage og jubilæer, udarbejde præsentationer, printe plantegninger, skrive mødereferater, styre vores mail-lister og vande blomster. Du skal være de ekstra hænder, vi ikke har.

Koncerncentre
Gribskov Kommune
Sekretær/studentermedhjælp til Nordkystens Fremtid

Gribskov Kommune, Helsinge

Gribskov Kommune søger en struktureret, alsidig og udadvendt sekretær til projektsekretariatet for det tværkommunale kystbeskyttelsesprojekt Nordkystens Fremtid (Gribskov, Helsingør og Halsnæs Kommuner).

Vi tilbyder et spændende job med stor mulighed for faglig udvikling og indflydelse på tilrettelæggelsen af dit arbejde. Du får ansvar og arbejder selvstændigt med dine opgaver.

Som sekretær for Nordkystens Fremtid vil du arbejde med en bred vifte af arbejdsopgaver. Dine arbejdsopgaver bliver daglig understøttelse af projektsekretariatets administrative opgaver, herunder:

  • kalenderplanlægning for projektsekretariatet, herunder planlægning og koordinering af møder med interne og eksterne parter, bestilling af forplejning med videre
  • mødeindkaldelse og referater
  • opfølgning på aftalte opgaver
Gribskov Kommune
Oxfam IBIS
PA til Generalsekretæren

Oxfam IBIS, København

Som PA består din overordnede funktion i at understøtte Generalsekretæren og ledelsen. Da du er udførende på en række opgaver for generalsekretæren, vil du have rig mulighed for at tænke med og sætte dit eget præg på opgaverne.

Du er ansvarlig for en lang række administrative funktioner, herunder kalender- og e-mail-styring, rejsearrangementer og udgiftsrapportering, samt udarbejdelse af materiale og præsentationer for Generalsekretæren. Du understøtter planlægning og eksekvering af ledelsesmøder, og sikrer opfølgning. Du er proaktiv, og trives med at få mennesker omkring dig til at trives og yde deres bedste.

Oxfam IBIS
Efterskolen HelleSkolesekretær med stærk regnskabsfaglig profil søges

Efterskolen Helle, Grenå

Pr. 1. oktober 2021 – eller snarest derefter - søger vi en skolesekretær til at overtage for vores nuværende, som stopper. Der er tale om en fast ansættelse på fuld tid.

Vi kan tilbyde en spændende hverdag på en velfungerende skole. Jobbet byder på mange forskelligartede opgaver i en til tider hektisk hverdag. Du skal kunne indgå i samarbejde med både ledelse, medarbejder, elever og forældre. Derfor ønskes en medarbejder som er imødekommende, hjælpsom, engageret og har en positiv indstilling.

Du vil blive en vigtig del af vores administrative team, der består af 3 medarbejdere, der arbejder tæt sammen i hverdagen.

Vi….

  • er en specialefterskole med 125 unge med særlige behov og særlige læringsforudsætninger
  • er en praktisk-musisk-kreativ og prøvefri efterskole
  • har en engageret og faglig kompetent personalegruppe
Aabybro FysioterapiAdministrativ medarbejder

Aabybro Fysioterapi

Aabybro Fysioterapi søger en administrativ medarbejder. Stillingen er på 15-20 timer om ugen med mødetid på alle hverdage mellem kl. 08.00-11.00.

Dine primære arbejdsopgaver er at servicere vores kunder på klinikken og varetage de administrative klinikopgaver. Disse opgaver omhandler bl.a. kalenderstyring, forsikringshåndtering, telefonbemanding og generelle PC-opgaver.

Desuden skal du sikre, at de praktiske ting er på plads, så klinikken fremstår indbydende, kan køre effektivt og yde kundeservice på et højt niveau.

Du kommer til at indgå i et dynamisk team på seks fysioterapeuter, hvor faglighed, kvalitet, kundeservice og nysgerrighed er i højsædet. Vi værdsætter et positivt arbejdsmiljø med plads til godt humør og fællesskab.