356 job matcher din søgning 356 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

UNICEF Danmark
Personale- og Rekrutteringskoordinator

UNICEF Danmark, København

Er du nyuddannet inden for HR eller har et par års erfaring? Er du god til at spotte de bedste medarbejdere blandt mange ansøgere? Og kunne du tænke dig at arbejde med hele HR-paletten?

Vi tilbyder:

  • Et spændende job, hvor du lærer om FN, NGO-branchen og om UNICEF Danmarks internationale arbejde.
  • Berøring med hele HR-paletten med særlig fokus på rekruttering.
  • Et job i udvikling, hvor du selv kan påvirke dine arbejdsopgaver.
  • Muligheden for at følge ansøgerne fra start til slut, samt at kunne påvirke og videreudvikle vores rekrutteringsplatform.
Magistrenes A-kasse
Karriererådgivervikar søges til Odense

Magistrenes A-kasse

Du ser jobmuligheder overalt… og bygger bro mellem medlemmer og virksomheder.

Magistrenes A-kasse bringer ledige medlemmer og arbejdsgivere sammen – og som karriererådgiver er du helt central i den proces.

Vi mangler lige nu en karriererådgiver til vores kontor i Odense. Og vi har store forventninger til det, du kan bidrage med. Du skal afholde individuelle lovpligtige og frivillige samtaler med medlemmerne, og du trives med den personlige rådgivning, også når antallet af samtaler er stort.

Magistrenes A-kasse
Frederikshavn KommuneKulturhus Kappelborg i Skagen søger udadvendt servicemedarbejder til back-stage

Frederikshavn Kommune

Har du overblik, gåpåmod og lyst til frihed under ansvar? Er du god til struktur og tager forstyrrelser med et smil? Er du vild med varierede arbejdsopgaver og arbejdstider – også aften og weekends? Og elsker du at give dine gæster en oplevelse ud over det sædvanlige? - Så er du måske vores nye kollega.

På Kappelborg i Skagen mangler vi nemlig lige nu en kollega, der kan og har lyst til at bidrage til vores backstage-afdeling.

Det er dig, der gør lokaler og forplejning klar til vores musikere, skuespillere, konference- og mødegæster samt mange andre. Du bliver den kollega, som sørger for at vi er klar til at modtage vores gæster og frivillige, så der er styr på opfyldning i baren, klargøring af backstage-lokalerne, kaffebakken er sat frem og meget mere.

Better Energy
HR Coordinator

Better Energy, Frederiksberg

Are you a driven and engaged HR profile with a strong business understanding? Do you want to join a highly purpose-driven company that is engineering the future of sustainable energy? Do you also have a proactive approach to your work and a passion for working with people? Then we want to invite you to join Better Energy as our new HR Coordinator.

The Better Energy team is growing in both our Sønderborg and Copenhagen offices, where a total of more than 120 dedicated employees work every day to make an impact that matters. Our People team is looking forward to particularly busy times ahead with plenty of recruitment, implementation of new tools, onboarding strategies, team development and much more on the pipeline.

Better Energy
Academic WorkRekrutteringskonsulent

Academic Work søger for Nordea i København

Har du forstand på eksemplarisk rekruttering? Kan du tiltrække og finde de allerbedste kandidater og dermed skabe mærkbar værdi for Nordea gennem rekruttering af dygtige medarbejdere? Vi søger en selvstændig og initiativrig rekrutteringskonsulent, der brænder for at finde de rette medarbejdere til en masse spændende poster hos Nordea i København.

Dine primære arbejdsopgaver vil inkludere:

  • Kommunikation med forskellige stakeholders - Hiring managers og kandidater
  • Rekruttering fra A-Z, hvilket omfatter: Skrivning af jobannoncer, interview af kandidater og aktiv search af dygtige medarbejdere til Nordea
  • Proaktiv support til resten af teamet

Vi glæder os til at høre fra dig.

Forsvarsministeriets Personalestyrelse
Sagsbehandlere til et af statens mest alsidige overenskomstområder

Forsvarsministeriets Personalestyrelse, Ballerup

Kan du forhandle og fortolke kollektive aftaler, og trives du i et job med stor selvstændighed og mange bolde i luften? Er du parat til at tage ansvar for strategisk udvikling af aftaleområdet på et ministerområde, som er i konstant bevægelse, og hvor vi løser vigtige sikkerhedspolitiske opgaver for Danmark - i ind- og udland?

Så har vi 3 spændende stillinger i Overenskomstafdelingens sektion for civile overenskomster.

Vores opgaver består hovedsageligt i, at:

  • Rådgive Forsvarets chefer og HR-medarbejdere om brug af overenskomster og aftaler.
  • Fortolke aftaler og træffe afgørelse i sager om overenskomst- og aftalemæssige forhold.
  • Samarbejde med Forsvarets myndigheder og de faglige organisationer om løsninger, som understøtter Forsvarets skiftende behov, f.eks. som følge af ændrede opgaver og operationsmønstre i ind- og udland.
Forsvarsministeriets Personalestyrelse
Sydsjællands og Lolland-Falsters PolitiHR-chef

Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, Næstved

Kan du se dig selv som HR-chefi en spændende organisation, hvor du får en vigtig rolle som personaleleder og ansvarlig for en bred vifte af HR-opgaver? Har du mod på at yde kredsens øvrige ledere en kompetent HR-sparring, og har du samtidig en serviceminded tilgang, er du måske den HR-chef, vi står og mangler.

Som HR-chef får du ansvar for en kompleks og spændende opgaveportefølje, som består af personale- og kursusadministration, kompetenceudvikling, lederudvikling, performanceledelse, arbejdsmiljø, tjenesteplanlægning og organisationsudvikling og – optimering.

Du får det ledelsesmæssige ansvar for en alsidig driftsafdeling med mange opgaver. Du skal endvidere fungere som strategisk rådgiver og sparringspartner for kredsens øverste ledelse omkring personalemæssige forhold, ressourcer samt organisatoriske og personalemæssige forandringer og udviklingstiltag.

Semler Gruppen A/SAdministrativ HR-assistent (tidsbegrænset stilling)

Semler Gruppen A/S, Brøndby

Er du interesseret i HR og kan se dig selv arbejde med forskellige administrative opgaver indenfor området? Hvis ja, så har vi lige jobbet for dig!

Som HR-assistent indgår du i vores administrationsteam på 4 medarbejdere, som varetager opgaver inden for hvert vores forretningsområde, og derfor er sparring og samarbejde en stor del af vores hverdag.

Dine primære opgaver vil bl.a. bestå af:

  • Opdatering og vedligeholdelse af vores HR-system
  • Indtastningsopgaver
  • Udarbejdelse af diverse kontrakttillæg

Vi tilbyder pension, sundhedssikring og en hel del andre fordelagtige medarbejdergoder som bl.a. inkluderer nye fitnessfaciliteter og formidabel frokostordning i vores nyrenoverede kantine. Du bliver en del af en stor og professionel organisation, som tæller over 2.500 dedikerede kolleger.

Ørsted
Solution Architect for new People ART

Ørsted, Gentofte

Imagine a future where you’ll be part of a strong architecture and technology community and ensure a target architecture for onshore wind

Ørsted

Join us in this role where you’ll be part of creating the new People & Development ART which focuses on strengthening the talent approach (so we can continue to grow as a global green energy leader powered by talent), attracting talent, building inclusive teams, and growing and sharing our talent around the world.

You’ll be part of the leadership group alongside the release train engineer and the product manager who constitute the delivery organisation that steer the value-enabling solutions at the right quality level. Together with your colleagues, you’ll work in a community consisting of 90+ architects as part of an agile delivery organisation.

Ørsted
Ringkjøbing Landbobank
Forretningsdrevet HR-medarbejder søges til hovedkontoret i Ringkøbing

Ringkjøbing Landbobank

Er du forretningsdrevet – så er dette job i HR måske dig? Har du succes i dit nuværende job – og har du en finansiel baggrund og forretningsmæssig erfaring?

Så tilbyder vi et spændende job med stor bredde og variation. Du bliver et vigtigt bindeled mellem forretningen og de understøttende HR-processer.

Du bliver en del af et i forvejen kompetent HR-team, hvor vi hjælper hinanden – fordi ingen opgaver for teamet og dermed den enkelte er for store eller for små! Du vil i særlig grad indgå i et tæt samarbejde omkring opgaver med bankens HR-lederteam – og forventes at være parat til at løse opgaver i alle hjørner af HR-området.

Ringkjøbing Landbobank
HOFORLæringskonsulent til implementering af nyt LMS (projektansættelse)

HOFOR, København

Vil du være med til at udvikle og implementere vores nye Learning Management System, HOFOR Akademi, og bidrage til vores fælles rejse mod endnu mere læring og videndeling?

Vi søger en læringskonsulent til en projektansættelse på foreløbig seks måneder med mulighed for forlængelse. Som læringskonsulent vil du bidrage til koncernstrategiens fokusområde 'Medarbejdere med fælles mål'. Det betyder, at vi fortsat udvikler en stærk fælles kultur med afsæt i vores viden og ansvar samt den vigtige rolle, HOFOR varetager.

Helt konkret vil din opgave være at bidrage til implementering af vores LMS inden udgangen af året. Dette vil ske i tæt samarbejde med vores eksterne udbyder samt en etableret projektgruppe og projektleder. Arbejdet er allerede i gang, og vi mangler en dygtig læringskonsulent til at være den drivende kraft i arbejdet med vores nye LMS.

Grant Thornton
Er du vild med at rekruttere – og er du god til det?

Grant Thornton, København

Vi vækster fortsat, og søger derfor en energisk og udadvendt rekrutteringskonsulent, der også kan arbejde bredt inden for HR området.

Primære opgaver vil være…

  • Udarbejde jobprofiler samt jobopslag, search og identificering af kandidater
  • Udsende tests og give feedback samt afholde samtaler
  • Deltage i aktiviteter, hvor vi møder nye talenter
Grant Thornton

Endvidere løses opgaver lige fra kontraktskrivning, kursus- og uddannelsesadministration til diverse ad hoc-opgaver, daglig kontakt med medarbejderne – og meget mere…….

Grant Thornton
Amalie Search & SelectionTalent Acquisition Consultant/Senior Talent Acquisition Consultant

Amalie Search & Selection, Hørsholm

Vores virksomhed - Amalie Search & Selection - er i kraftig vækst, og vi søger derfor nye kollegaer til vores team i Hørsholm. Du kan være nyuddannet eller erfaren, da vi både søger en Talent Acquistion Consultant og en Senior Talent Acquistion Consultant. Vigtigst er det, at du har lyst til at blive en del af et professionelt og spændende miljø, og at du kan bidrage til at skabe god stemning i en travl hverdag.

Du får en central rolle, hvor du vil arbejde tæt sammen med førende danske og internationale virksomheder, og hvor du får mulighed for at skabe relationer til spændende og kompetente kandidater og kunder i forbindelse med en bred vifte af opgaver.

Dit primære jobansvar bliver projektledelse på rekrutteringsopgaver samt Executive Search and Selection. Du deltager også i salgs- og kundemøder, og du arbejder tæt sammen med den tilknyttede partner i hele processen.

Human House Ledelse og ArbejdsmiljøKonsulent til bred arbejdsmiljørådgivning med særligt fokus på byggeri og anlæg

Human House Ledelse og Arbejdsmiljø, Aarhus

Arbejdsmiljøområdet er stort, bredt og nemt at fare vild i uden den rette rådgivning. Vi leder derfor efter dig, der er bredt funderet i arbejdsmiljøarbejdet, og som kan hjælpe vores kunder med at navigere i alle afkroge. Dig, der er vant til at begå dig på byggepladsen. Og også allerhelst dig, der kan formidle din viden, når byggepladsens medarbejdere er ude af deres vante sfære og sidder i et kursuslokale.

Som bred arbejdsmiljøkonsulent hos Human House spænder arbejdsopgaverne fra alt mellem korte rådgivningsopgaver til længerevarende forløb hos kunderne. Du kommer til at løse opgaver for både offentlige og private kunder og i alle typer brancher. Vi kan blandt andet nævne:

  • autoriseret arbejdsmiljørådgivning inden for det brede arbejdsmiljø
  • rådgivning til bygherre, projekterende og entreprenører
  • organisering af arbejdsmiljø
Novartis Healthcare A/S
People & Organisation Business Partner, based in Denmark or Sweden

Novartis Healthcare A/S

We are now looking for an energized and passionate People & Organization (P&O) Business Partner to join us on the journey.

As a P&O Business Partner, you will act as a trusted advisor offering in-country policy expertise and knowledge to support and educate leaders, managers and associates on all topics on the moments that matter.

Your responsibilities include, but not limited to:

  • Be the first point of escalation for all leaders and managers on their day-to-day P&O topics, providing advice, and support
  • Provide credible P&O Business Partnering to people leaders, manager and associates offering advice and guidance on the moments that matter.
  • Drive quality, effectiveness, efficiency and continuous improvement for P&O Partner and related processes
Novartis Healthcare A/S
Zalaris
Service Delivery Manager

Zalaris, Taastrup

At Zalaris, we simplify HR and payroll administration, empower our customers with useful information so that they can invest more in their people. Our consultants have more than 20 years of experience in transforming HR with our clients.

Join our team in empowering well-known organizations to achieve more! As a Service Delivery Manager for Outsourced HR & Payroll Services you will be responsible for timely and correct deliveries of service level agreements to Zalaris clients located in Denmark.

Are you passionate about providing excellent customer service and eager to be the main customer contact in all outsourced HR and payroll related questions? Then this is the right opportunity for you!

Zalaris
Flc Tunnel Group North I/SHR Officer

Flc Tunnel Group North I/S, Rødby

Do you enjoy dealing with people, and you're that person who knows what providing service really means? Then you might be our new HR Officer. As HR Officer you will be the first point of contact for employees and managers when they have any business needs or questions about HR-related processes, policies or procedures.

In this role, you will have the opportunity to:

  • Maintain operational tasks such as employment contracts, onboarding, personnel matters (e.g. sick leave, maternity and paternity leave etc.)
  • Ensure full administrative support to the organization
  • Help with employer branding activities and writing job ads
  • Have a close dialogue with our payroll department regarding input to salary and work conditions
  • Support employees and managers on holiday issues, personnel policies, and guidelines
PANDORA A/SBrand Manager, Collaborations

PANDORA A/S

Would you like to be key in driving the transformation journey, strategic direction and effective execution for Pandora Brand Collaborations? Are you looking for an opportunity to play an integral part in driving the development of the Collaborations category which is an essential growth pillar for the brand? And do you see yourself in an environment where the key to success is to dream, dare, care and deliver?

In this newly established role, you will be responsible for delivering a strong growth masterplan for the collab collections, with a focus on brand building and innovation, based on clear customer insights and aligned with the overall category strategy and roadmap. You will also look into existing collaborations and identify opportunities in trends and sociocultural movements and translate them into concrete actions plans and collaborations projects, ensuring that the brand is positioned at the center of cultural relevance.

PANDORA A/S
Ørsted
Talent Acquisition Partner (maternity cover)

Ørsted, Gentofte, London or Skærbæk

Join us in this role where you’ll assist our business heads and other stakeholders in critical recruitments across our business units, striving to attract and retain the best talents. In addition, you’ll be a key point of contact for the ‘Recruiting’ module in PeoplePortal, our HR management system based on SAP SuccessFactors. Here, you’ll support the organisation when they have questions, and work on constantly improving the system.

Ørsted

You’ll be part of our Talent Acquisition team of approx. 20 engaging colleagues, incl. talent acquisition partners, student assistants, and external consultants. You’ll support managers primarily in Denmark and the UK, whilst aligning talent acquisition projects globally across markets in our regions.

Ørsted
SOS International a/s
Energisk HR-business partner med et can-do mindset

SOS International a/s, København

Jeg hedder Casper og er Head of Group HR i SOS International.

Jeg brænder for HR, fordi jeg synes, det er fedt at være mere til at udvikle en organisation ved at kigge på den på tværs – og så skrue på forskellige knapper alle mulige steder for at skabe udvikling af kultur, mennesker og processer.

Du vil komme til at arbejde tæt sammen med mig og tre dygtige, erfarne og cool HR-business partnere. Vi lægger meget stor vægt på, at det skal være rart at gå på arbejde. Vi er gode til det, vi laver, og samtidig er der masser, vi kan blive bedre til. Derfor bruger vi hinanden meget som sparringspartnere, og vi kompetenceudvikler os løbende. Vores samarbejde er præget af en høj grad af tillid, og vi glæder os alle til at arbejde sammen med dig.

SOS International a/s